Справа № 953/9583/24
Провадження № 1-кс/953/7689/24
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 жовтня 2024 року м. Харків
Слідчий суддя Київського районного суду міста Харкова ОСОБА_1 , секретар судового засідання ОСОБА_2 ,
розглянув у відкритому судовому засіданні в залі суду клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Харківській області підполковника поліції ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей та документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42024220000000174 від 26.08.2024 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених за ч.1 ст. 212 КК України,
ВСТАНОВИВ:
Старший слідчий в ОВС СУ ГУНП в Харківській області підполковник поліції ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, погодженим прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами Бюро економічної безпеки України Харківської обласної прокуратури ОСОБА_4 , в якому просить надати дозвіл старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Харківській області підполковнику поліції ОСОБА_3 , слідчому СУ ГУНП в Харківській області майору поліції ОСОБА_5 , старшому слідчому СУ ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_6 на тимчасовий доступ до речей і документів, які знаходяться у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ): АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення належним чином завірених копій документів стосовно виконання договірних та інших зобов`язань з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ) з придбання та реалізації товарно-матеріальних цінностей, послуг за період з 01.01.2021 по теперішній час, у тому числі:
-фінансово-господарських документів: укладених договорів/угод (договорів закупівлі, договорів поставок, договорів оренди, договорів відповідального зберігання, додаткові угоди до них, специфікації);
-довіреності, переписки, листування в тому числі при укладенні договорів;
-акти звірки між підприємствами загальні по контрагенту та в розрізі договорів;
-акти прийому передачі товарів; попередні заявки на відвантаження товарів;
-оборотно сальдові відомості по рахунках №281 «Товари на складі», № 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями», в розрізі договорів та номенклатур (розгорнуту);
-документів які підтверджують придбання та транспортування придбаного товару (рахунки, видаткові накладні, податкові накладні, акти виконаних робіт, товарно-транспортні накладні, довіреності на отримання товарно-матеріальних цінностей тощо);
-документів щодо розрахунків за отриманий товар, послуги (платіжні доручення, банківські виписки, видаткові касові ордери, квитанції прибуткових касових ордерів, тощо); первинні документи щодо транспортування товару з відповідною номенклатурою;
-договори, укладені з перевізниками товарно-транспортні накладні (у разі їх відсутності надати інформацію щодо способу та засобу перевезення реквізити перевізника, документи щодо розрахунків з перевізником тощо); платіжні доручення, що підтверджують оплату транспортних послуг; акти виконаних робіт/послуг, що підтверджують факт надання транспортних послуг;
-документи, які підтверджують здійснення навантажувально-розвантажувальних робіт, зберігання товару, інформацію на даний час про місцезнаходження товару з відповідною номенклатурою (з наданням підтверджуючих документів);
-документів, які підтверджують зберігання товару (договори матеріальної відповідальності, прибуткові ордери (типова форма № М-4), інвентаризаційні описи товарно-матеріальних цінностей, матеріальні звіти); наявність потужностей щодо зберігання товарно-матеріальних цінностей;
-акти списання ТМЦ, затверджені норми по виробництву та списанню ТМЦ, інформацію та документальне підтвердження щодо залишків ТМЦ та основних засобів, станом на дату надання інформації; відомостей щодо дебіторської або кредиторської заборгованості і актів звірок взаєморозрахунків;
-дані бухгалтерського та податкового обліку, які підтверджують включення до складу собівартості товарів адміністративних витрат, витрат на збут та інших витрат, включення до складу податкового кредиту сум податку на додану вартість з вартості операцій з постачальником товару, документів щодо розрахунків за отримані послуги (платіжні доручення, банківські виписки, видаткові касові ордери), укладених договорів, підтверджуючих документів відповідності до укладених договорів.
Слідчий в клопотанні також зазначав, що у зв`язку з тяжкістю вчиненого кримінального правопорушення та його тривалістю існує реальна загроза зміни або знищення документів, до яких необхідно отримати доступ, а тому клопотання просив розглядати без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
В обґрунтуванняклопотання старшийслідчий зазначив,що слідчимуправлінням головногоуправління Національноїполіції вХарківській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному проваджені, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42024220000000174 від 26.08.2024, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 212 КК України.
Так, наявні певні відомості про те, що службові особи АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) з метою умисного ухилення від сплати податків упродовж 2021-2023 років незаконно відобразили в бухгалтерському та податковому обліках підприємства фінансово-господарські операції з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), які фактично не здійснювались, що призвело до несплати податку на додану вартість на загальну суму 4 406 599 гривень.
З метою повного, всебічного та неупередженого розслідування кримінального провадження, встановлення обставин кримінального правопорушення, встановлення відповідальних осіб, проведення необхідних ревізій та перевірок, проведення судових експертиз та інших слідчих (розшукових) дій, виникла необхідність в отриманні завірених копій документів, які перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), а саме копій фінансово-господарських документів: укладених договорів/ угод (договорів закупівлі, договорів поставок, договорів оренди, договорів відповідального зберігання, додаткові угоди до них, специфікації); довіреності, переписки, листування в тому числі при укладенні договорів; акти звірки між підприємствами загальні по контрагенту та в розрізі договорів; акти прийому передачі товарів; попередні заявки на відвантаження товарів; оборотно сальдові відомості по рахунках №281 «Товари на складі», № 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями», в розрізі договорів та номенклатур (розгорнуту); документів які підтверджують придбання та транспортування придбаного товару (рахунки, видаткові накладні, податкові накладні, акти виконаних робіт, товарно-транспортні накладні, довіреності на отримання товарно-матеріальних цінностей тощо); документів щодо розрахунків за отриманий товар, послуги (платіжні доручення, банківські виписки, видаткові касові ордери, квитанції прибуткових касових ордерів, тощо); первинні документи щодо транспортування товару з відповідною номенклатурою; договори, укладені з перевізниками товарно-транспортні накладні (у разі їх відсутності надати інформацію щодо способу та засобу перевезення реквізити перевізника, документи щодо розрахунків з перевізником тощо); платіжні доручення, що підтверджують оплату транспортних послуг; акти виконаних робіт/послуг, що підтверджують факт надання транспортних послуг; документи, які підтверджують здійснення навантажувально-розвантажувальних робіт, зберігання товару, інформацію на даний час про місцезнаходження товару з відповідною номенклатурою (з наданням підтверджуючих документів); документів, які підтверджують зберігання товару (договори матеріальної відповідальності, прибуткові ордери (типова форма № М-4), інвентаризаційні описи товарно-матеріальних цінностей, матеріальні звіти); наявність потужностей щодо зберігання товарно-матеріальних цінностей; акти списання ТМЦ, затверджені норми по виробництву та списанню ТМЦ, інформацію та документальне підтвердження щодо залишків ТМЦ та основних засобів, станом на дату надання інформації; відомостей щодо дебіторської або кредиторської заборгованості і актів звірок взаєморозрахунків; дані синтетичного та аналітичного обліків бухгалтерського обліку в яких відображені взаємовідносини (обігово-сальдові відомості, аналізи рахунків та інші дані), дані бухгалтерського та податкового обліку, які підтверджують включення до складу собівартості товарів, адміністративних витрат, витрат на збут та інших витрат, включення до складу податкового кредиту сум податку на додану вартість з вартості операцій з постачальником товару, документів щодо розрахунків за отримані послуги (платіжні доручення, банківські виписки, видаткові касові ордери), укладених договорів, підтверджуючих документів відповідності до укладених договорів стосовно взаємовідносин підприємства з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ) за період часу з 01.01.2021 по теперішній час, у зв`язку з чим 08.07.2024 року за вих. 23933/119-24/2024 на адресу АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ): АДРЕСА_1 старшим слідчим з ОВС ГУНП в Харківській області ОСОБА_7 була направлена вимога в порядку ст. 93 КПК України.
У відповідь на вимогу слідчого, представником АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) адвокатом ОСОБА_8 було відмовлено у наданні інформації та копій документів, що запитувались. Представником АТ було зазначено, що надання копій документів можливе лише за наявності ухвали слідчого судді або суду «Про надання тимчасового доступу до документів».
В зв`язку з відмовою АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у наданні інформації та копій документів, що запитувались, старший слідчий зазначає, що у сторони обвинувачення у вказаному кримінальному провадженні відсутня можливість без застосовування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді тимчасового доступу отримати документи, які можуть бути доказами факту і обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.
Слідчий у судове засідання не з`явився, надав суду заяву про розгляд клопотання за їх відсутності.
Слідчий суддя зазначає, що слідчим не наведено жодної підстави, яка могла б вказувати на існування реальної загрози зміни або знищення речей чи документів, що, у свою чергу, могло б давати підстави для здійснення розгляду вказаного клопотання без участі особи, у якої зберігаються речі чи документи відповідно до ч.2 ст. 163 КПК України.
Представник особи,у володінніякої знаходятьсяречі тадокументи,АТ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) ОСОБА_9 в судове засідання не з`явився, направив до суду клопотання, в якому просив провести судове засідання без участі представників АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », відмовити у задоволенні клопотання, врахувати викладену у клопотанні позицію представника вищезазначеного АТ під час ухвалення рішення за фактом розгляду клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів.
В клопотанні представник АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » навів наступні аргументи на заперечення проти клопотання слідчого.
Так, клопотання слідчого фактично ґрунтується на трьох документах: рапорт, висновок аналітичного дослідження, вимога в порядку ст. 93 КПК із відповіддю на неї.
Як вбачаєтьсяіз змістуРапорту від26.08.2024,-він складенийна підставіматеріалів аналітичногодослідження ІНФОРМАЦІЯ_4 №78/20-40-08-28/00278830від 16.08.2024,тобто викладенів рапортіобставини небули навітьналежним чиномперевірені органомдосудового розслідування,а інформаціязазначена вньому простопереписана ізВисновку аналітичногодослідження (якийв розумінніКПК такожнемає значення доказу).
Висновок аналітичногодослідження від16.08.2024складений допочатку досудовогорозслідування укримінальному провадженні№42024220000000174від 26.08.2024.Зазначений Висновок,складений напідставі аналітичногодослідження начальникавідділу взаємодіїз правоохороннимиорганами тафінансовим секторомуправління запобіганняфінансовим операціям,пов`язанимз легалізацієюдоходів,одержаних злочиннимшляхом ІНФОРМАЦІЯ_4 ,яке булопроведено напідставі доповідноїзаписки відділувзаємодії зправоохоронними органамита фінансовимсектором управліннязапобігання фінансовимопераціям,пов`язанимз легалізацієюдоходів,одержаних злочиннимшляхом ІНФОРМАЦІЯ_4 .Проведення аналітичногодослідження єлише процедурнимзаходом зізбору податковиморганом інформаціїщодо дотриманняплатником податковогозаконодавства врамках податковогоконтролю.Висновок аналітичногодослідження складенийначальником ІНФОРМАЦІЯ_5 , за наслідками перевірки, є відображенням дій працівників податкових органів і сам по собі не породжує правових наслідків.
Вимога впорядку ст.93КПК Українивід 25.09.2024також неє доказомна підставіякого вбачаються підстави для задоволення клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, а тільки є підтвердженням попереднього звернення до АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з метою отримання документів.
Зазначена Вимога №53-5211 вих.-24 від 08.10.2024, не була проігнорована та у відповідь представником АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » - адвокатом ОСОБА_9 направлено повідомлення органу досудового розслідування про те, що на підставі отриманої вищевказаної Вимоги, Наказом №101/10-02 від 01.10.2024 призначено створити інвентаризаційну комісію та провести вибіркову інвентаризацію первинної бухгалтерської документації за 2021-2022 рік та перевірити її фактичну наявність станом на 04.10.2024, оскільки приміщення за адресою: АДРЕСА_2 , у яких здійснювало свою діяльність АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » - були пошкоджені невстановленими снарядами, внаслідок ворожого обстрілу збройними силами рф, на підставі зазначеного факту 10.01.2023 СВ УСБУ в Харківській області внесено відомості до ЄРДР за №22023220000000047. Зазначене також підтверджується технічним звітом за результатами технічного обстеження об`єктів постраждалих у результаті збройної агресії росії проти України, в якому зазначені площі будівель, за адресами: АДРЕСА_2 , які зазнали пошкоджень.
Досудове розслідування у кримінальному провадженні №42024220000000174 від 26.08.2024 здійснюється за фактом існування імовірності ( розділ IV результати аналітичного дослідження аналітичного висновку арк.68), що АТ "« ІНФОРМАЦІЯ_1 »" вчинила дії спрямовані на заниження сум податку на додану вартість, які підлягають нарахуванню та сплаті до бюджету, шляхом штучного завищення сум податкового кредиту з ПДВ за рахунок оформлення операцій з придбання товарів без встановленого джерела походження, поставка яких оформлена з метою ухилення від сплати ПДВ протягом періоду серпень-листопад 2021 на загальну суму ПДВ 4 406 599,70 грн. Натомість у клопотанні орган досудового розслідування взагалі безпідставно просить надати доступ до документів за інший період з 01.01.2021- по теперішній час.
Пунктом 61.3. статті 61 Податкового кодексу України прямо встановлено заборону органам Служби безпеки України, Національної поліції України, прокуратури, іншим правоохоронним органам та їх службовим (посадовим) особам брати участь у перевірках, що проводяться контролюючими органами, та проводити перевірки суб`єктів підприємницької діяльності з питань оподаткування. Представник АТ вважає, що дії ІНФОРМАЦІЯ_6 свідчать про безпідставне кримінально-процесуальне втручання у господарську діяльність суб`єкта господарювання АТ " ІНФОРМАЦІЯ_7 ", яка не була предметом податкового контролю/податкових перевірок, що є виключною компетенцією органів ІНФОРМАЦІЯ_5 .
Слідчий суддя,дослідивши Витягз Єдиногореєстру досудовихрозслідувань покримінальному провадженню №42024220000000174від 26.08.2024та інші матеріали,додані вобґрунтування клопотанняпро наданнятимчасового доступудо документів,знаходить достатніпідстави вважати,що документи,доступ дояких старшийслідчий проситьнадати всвоєму клопотаннізнаходяться уволодінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що вказані документи в сукупності з документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
За змістом ч.5 ст.163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
При цьомуслідчий суддявраховує,що доЄРДР внесенівідомості зафактом ухиленнявід сплатиподатків АТ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » упродовж 2021-2023років шляхомнезаконного відображенняв бухгалтерськомута податковомуобліках підприємствафінансово-господарськихоперацій зТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 )та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ),які фактичноне здійснювались,що призвелодо несплатиподатку надодану вартістьна загальнусуму 4406599,що свідчить,що зазначенів клопотаннідокументи можутьбути використаніяк доказифактів іобставин,що встановлюються у даному кримінальному провадженні, а також вказує на обґрунтованість клопотання слідчого в частині необхідності дослідження зазначених документів.
В контексті доводів представника АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », слідчий суддя зазначає, що, як вбачається зі змісту клопотання, метою тимчасового доступу у даному випадку є повне, всебічне та неупереджене розслідування кримінального провадження, встановлення обставин кримінального правопорушення, встановлення відповідальних осіб, проведення необхідних ревізій та перевірок, проведення судових експертиз та інших слідчих (розшукових) дій, на цій стадії провадження слідчий суддя не вправі вирішувати ті питання, які повинен вирішувати суд при розгляді кримінального провадження по суті, тобто не вправі оцінювати докази з точки зору їх достатності і допустимості, а лише зобов`язаний на підставі розумної оцінки отриманих даних визначити, що їх сукупність є достатньою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження, одним з яких і є тимчасовий доступ до речей та документів. Завдання слідчого судді полягає в тому, щоб дослідити ті обставини, про які органу досудового розслідування відомо на цей час та які дають достатньо обґрунтовані підстави для втручання в права та інтереси відповідних осіб.
Окрім того, доводи адвоката ОСОБА_9 щодо пошкодження приміщень підприємства внаслідок вогневих уражень під час проведення бойових дій, слідчий суддя вважає недоведеними, оскільки відсутні будь-які відомості на підтвердження зазначених обставин, зокрема, - знищення документів, до яких старший слідчий просить отримати доступ. Жодних технічних звітів за результатами технічного обстеження об`єктів або якихось інших документів долучено до клопотання представника АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » не було.
Слідчий суддя також вважає, що старшим слідчим доведено неможливість отримати вказані в клопотанні документи іншим шляхом, оскільки 08.07.2024року завих.23933/119-24/2024на адресуАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »(код НОМЕР_1 ): АДРЕСА_1 старшим слідчимз ОВСГУНП вХарківській області ОСОБА_3 була направленавимога впорядку ст.93КПК України. У відповідь на вимогу слідчого, листом №14/10-1 від 14.10.2023 представником АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) адвокатом ОСОБА_8 було відмовлено у наданні інформації та копій документів, що запитувались; зазначено, що це можливе лише за наявності ухвали слідчого судді або суду «Про надання тимчасового доступу до документів».
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 159, 163, 164, 165, 166, 372, 376 КПК України, слідчий суддя
УХВАЛИВ:
Клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Харківській області підполковника поліції ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей та документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42024220000000174 від 26.08.2024 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених за ч.1 ст. 212 КК України, задовольнити.
Надати дозвіл старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Харківській області підполковнику поліції ОСОБА_3 , слідчому СУ ГУНП в Харківській області майору поліції ОСОБА_5 , старшому слідчому СУ ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_6 на тимчасовий доступ до речей і документів, які знаходяться у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ): АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення належним чином завірених копій документів стосовно виконання договірних та інших зобов`язань з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ) з придбання та реалізації товарно-матеріальних цінностей, послуг за період з 01.01.2021 по теперішній час, у тому числі:
-фінансово-господарських документів: укладених договорів/угод (договорів закупівлі, договорів поставок, договорів оренди, договорів відповідального зберігання, додаткові угоди до них, специфікації);
-довіреності, переписки, листування в тому числі при укладенні договорів;
-акти звірки між підприємствами загальні по контрагенту та в розрізі договорів;
-акти прийому передачі товарів; попередні заявки на відвантаження товарів;
-оборотно сальдові відомості по рахунках №281 «Товари на складі», № 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями», в розрізі договорів та номенклатур (розгорнуту);
-документів які підтверджують придбання та транспортування придбаного товару (рахунки, видаткові накладні, податкові накладні, акти виконаних робіт, товарно-транспортні накладні, довіреності на отримання товарно-матеріальних цінностей тощо);
-документів щодо розрахунків за отриманий товар, послуги (платіжні доручення, банківські виписки, видаткові касові ордери, квитанції прибуткових касових ордерів, тощо); первинні документи щодо транспортування товару з відповідною номенклатурою;
-договори, укладені з перевізниками товарно-транспортні накладні (у разі їх відсутності надати інформацію щодо способу та засобу перевезення реквізити перевізника, документи щодо розрахунків з перевізником тощо); платіжні доручення, що підтверджують оплату транспортних послуг; акти виконаних робіт/послуг, що підтверджують факт надання транспортних послуг;
-документи, які підтверджують здійснення навантажувально-розвантажувальних робіт, зберігання товару, інформацію на даний час про місцезнаходження товару з відповідною номенклатурою (з наданням підтверджуючих документів);
-документів, які підтверджують зберігання товару (договори матеріальної відповідальності, прибуткові ордери (типова форма № М-4), інвентаризаційні описи товарно-матеріальних цінностей, матеріальні звіти); наявність потужностей щодо зберігання товарно-матеріальних цінностей;
-акти списання ТМЦ, затверджені норми по виробництву та списанню ТМЦ, інформацію та документальне підтвердження щодо залишків ТМЦ та основних засобів, станом на дату надання інформації; відомостей щодо дебіторської або кредиторської заборгованості і актів звірок взаєморозрахунків;
-дані бухгалтерського та податкового обліку, які підтверджують включення до складу собівартості товарів адміністративних витрат, витрат на збут та інших витрат, включення до складу податкового кредиту сум податку на додану вартість з вартості операцій з постачальником товару, документів щодо розрахунків за отримані послуги (платіжні доручення, банківські виписки, видаткові касові ордери), укладених договорів, підтверджуючих документів відповідності до укладених договорів.
Встановити строк дії ухвали два місяці дня її постановлення, тобто до 23 грудня 2024 року включно.
Відповідно до ч.1ст.166КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала в апеляційному порядку оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Київський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 23.10.2024 |
Оприлюднено | 29.10.2024 |
Номер документу | 122590570 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Київський районний суд м.Харкова
Бобко Т. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні