Ухвала
від 06.11.2024 по справі 260/5710/23
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення заяви без руху

06 листопада 2024 рокум. Ужгород№ 260/5710/23

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Іванчулинця Д.В.,

при секретарі судового засідання Куля Т.Т.,

представники сторін не з`явилися,

розглянувши відкритому судовому засіданні заяву представника позивача (заявника) про зміну способу виконання рішення в адміністративній справі за позовною заявою ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Неліпинської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області про визнання дій протиправними і зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 (далі - позивач) в особі представника адвоката Колотухи Івана Олексійовича (далі представник позивача) звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області (далі - відповідач), третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Неліпинської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області (далі третя особа), якою просить:

1) визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області щодо віднесення земельної ділянки з кадастровим номером 2124083502:03:001:0100 до категорії земель промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, цільове призначення - для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості;

2) зобов`язати Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області внести зміни в Державний земельний кадастр та віднести земельну ділянку з кадастровим номером 2124083502:03:001:0100 до земель: категорія земель - землі сільськогосподарського призначення, цільове призначення земельної ділянки для обслуговування форелевого господарства.

Рішенням Закарпатського окружного адміністративного суду від 15 вересня 2023 року адміністративний позов ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Неліпинської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області про визнання дій протиправними і зобов`язання вчинити певні дії задоволено повністю. Визнано протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області щодо віднесення земельної ділянки з кадастровим номером 2124083502:03:001:0100 до категорії земель промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, цільове призначення - для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості. Зобов`язано Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області внести зміни в Державний земельний кадастр та віднести земельну ділянку з кадастровим номером 2124083502:03:001:0100 до земель: категорія земель - землі сільськогосподарського призначення, цільове призначення земельної ділянки для обслуговування форелевого господарства (а.с.76-85).

13 лютого 2024 року рішення набрало законної сили.

11 жовтня 2024 року представник позивача (заявника) подав до Закарпатського окружного адміністративного суду заяву про зміну способу виконання рішення.

Так, у відповідності до вимог статті 378 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) вищезазначену заяву представника позивача (заявника) було призначено до розгляду в судовому засіданні з повідомленням сторін на 06 листопада 2024 року о 14:00 годині.

У судове засідання представники сторін не з`явилися, хоча були належним чином повідомлені про дату, час та місце розгляду заяви.

Від представника позивача (заявника) 05 листопада 2024 року надійшла заява про розгляд клопотання про зміну способу виконання рішення у його відсутності.

Розглянувши подану представником позивача (заявника) заяву, суд зазначає що така підлягає залишенню без руху у зв`язку із наступним.

Відповідно до частини першої статті 378 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Згідно з положеннями частини другої статті 132 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначаються Законом України «Про судовий збір» від 08.07.2011 №3674-VI (далі Закон).

За приписами частини першої статті 3 Закону України «Про судовий збір» судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.

Відповідно до пп. 6 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України «Про судовий збір», за подання до адміністративного суду заяви про зміну чи встановлення способу, порядку і строку виконання судового рішення сплачується судовий збір у розмірі 0,3 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Частиною першою статті 4 вказаного Закону встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік», станом на 01 січня 2024 року розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб складає 3028,00 грн.

З огляду на викладене, за подання заяви про зміну способу виконання рішення суду сплаті підлягає судовий збір в сумі 908,40 грн..

Вказаний висновок узгоджується з правовою позицією, наведеною Верховним Судом в постанові №260/5761/21 від 17 травня 2023 року.

Таким чином заявнику слід сплатити судовий збір у розмірі 908,40 грн.

Однак представник позивача (заявника) до поданої до суду заяви доказів сплати судового збору не долучив.

Реквізити для сплати судового збору в Закарпатському окружному адміністративному суді (за подання до адміністративного суду адміністративного позову) є наступними: отримувач коштів ГУК в Зак. обл./ Ужгородська ТГ/22030101; код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37975895; банк отримувача Казначейство України (ЕАП); код банку отримувача (МФО) 899998; рахунок отримувача UA988999980313141206084007493; код класифікації доходів бюджету 22030101; призначення платежу *;101;


(код клієнта за ЄДРПОУ для юридичних осіб (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8), реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України, в разі якщо платник через свої релігійні переконання відмовився від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і має відповідну відмітку у паспорті); Судовий збір, за позовом
(ПІБ чи назва установи, організації позивача), Закарпатський окружний адміністративний суд (назва суду, де розглядається справа).

Окрім того, нормами ст. 167 КАС України врегульовано загальні вимоги до форми та змісту письмової заяви, клопотання, заперечення.

Так, ч. 1 зазначеної статті передбачено, що до заяви, скарги, клопотання чи заперечення, які подаються на стадії виконання судового рішення, в тому числі в процесі здійснення судового контролю за виконанням судових рішень, додаються докази їх надіслання (надання) іншим учасникам справи (провадження).

Поряд з цим, представником позивача (заявником) докази направлення поданої до суду заяви іншим учасникам виконавчого провадження не долучив.

Згідно частини першої статті 169 КАС України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

Частиною другою статті 169 КАС України передбачено, що в ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху. Якщо ухвала про залишення позовної заяви без руху постановляється з підстави несплати судового збору у встановленому законом розмірі, суд в такій ухвалі повинен зазначити точну суму судового збору, яку необхідно сплатити (доплатити).

Відповідно до частини десятої статті 169 КАС України, заяви, скарги, клопотання, визначені цим Кодексом, за подання яких передбачено сплату судового збору, залишаються судом без руху також у випадку, якщо на момент відкриття провадження за відповідною заявою, скаргою, клопотанням суд виявить, що відповідна сума судового збору не зарахована до спеціального фонду Державного бюджету України. Правила цієї частини не застосовуються до заяв про забезпечення доказів або позову.

Відповідно до частини тринадцятої статті 171 КАС України, суддя, встановивши після відкриття провадження у справі, що позовну заяву подано без додержання вимог, викладених у статтях 160, 161 цього Кодексу, постановляє ухвалу не пізніше наступного дня, в якій зазначаються підстави залишення заяви без руху, про що повідомляє позивача і надає йому строк для усунення недоліків, який не може перевищувати п`яти днів з дня вручення позивачу ухвали.

Якщо заявник не усунув недоліки заяви у строк, встановлений судом, така заява залишається без розгляду.

За таких обставин, суд вважає, що заяву представника позивача (заявника) про зміну порядку і способу виконання рішення слід залишити без руху.

Керуючись ст.ст. 160, 166, 169, 378 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -

У Х В А Л И В:

1. Заяву представника позивача (заявника) про зміну порядку і способу виконання рішення - залишити без руху.

2. Надати заявнику п`ятиденний строк з дня отримання даної ухвали для усунення недоліків заяви шляхом подання до суду доказів сплати судового збору у розмірі 908,40 грн., а також докази надіслання заяви іншим учасникам виконавчого провадження.

3. Попередити заявника, що у випадку не виправлення недоліків, вказаних в ухвалі про залишення заяви без руху у встановлені судом строки, заява підлягає залишенню без розгляду.

Ухвала окремо не оскаржується та набирає законної сили в порядку, встановленою ст. 256 КАС України.

Суддя Д.В. Іванчулинець

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.11.2024
Оприлюднено08.11.2024
Номер документу122842078
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяІнші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб)

Судовий реєстр по справі —260/5710/23

Ухвала від 18.11.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

Ухвала від 11.11.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

Ухвала від 06.11.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

Постанова від 18.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 17.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 20.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 20.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 08.07.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 31.05.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

Ухвала від 13.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні