Ухвала
від 18.11.2024 по справі 260/5710/23
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про змiну способу i порядку виконання судового рішення

18 листопада 2024 рокум. Ужгород№ 260/5710/23

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Іванчулинця Д.В.,

при секретарі судового засідання Куля Т.Т.,

за участі сторін та осіб, які беруть участь у розгляді заяви:

представники сторін не з`явилися,

розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву адвоката Колотухи Івана Олексійовича представника ОСОБА_1 про зміну способу виконання рішення в адміністративній справі № 260/5710/23 за позовною заявою ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Неліпинської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області про визнання дій протиправними і зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

У відповідності до ч.3 ст.243 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 18 листопада 2024 року проголошено вступну та резолютивну частини Ухвали. Ухвалу в повному обсязі складено та підписано 25 листопада 2024 року.

ОСОБА_1 (далі - позивач) в особі представника адвоката Колотухи Івана Олексійовича (далі представник позивача) звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області (далі - відповідач), третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Неліпинської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області (далі третя особа), якою просить:

1) визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області щодо віднесення земельної ділянки з кадастровим номером 2124083502:03:001:0100 до категорії земель промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, цільове призначення - для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості;

2) зобов`язати Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області внести зміни в Державний земельний кадастр та віднести земельну ділянку з кадастровим номером 2124083502:03:001:0100 до земель: категорія земель - землі сільськогосподарського призначення, цільове призначення земельної ділянки для обслуговування форелевого господарства.

Рішенням Закарпатського окружного адміністративного суду від 15 вересня 2023 року адміністративний позов ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Неліпинської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області про визнання дій протиправними і зобов`язання вчинити певні дії задоволено повністю. Визнано протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області щодо віднесення земельної ділянки з кадастровим номером 2124083502:03:001:0100 до категорії земель промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, цільове призначення - для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості. Зобов`язано Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області внести зміни в Державний земельний кадастр та віднести земельну ділянку з кадастровим номером 2124083502:03:001:0100 до земель: категорія земель - землі сільськогосподарського призначення, цільове призначення земельної ділянки для обслуговування форелевого господарства (а.с.76-85).

13 лютого 2024 року рішення набрало законної сили.

11 жовтня 2024 року представник позивача (заявника) подав до Закарпатського окружного адміністративного суду заяву про зміну способу виконання рішення, яка була призначена до розгляду в судовому засіданні.

Представник позивача мотивує заяву тим, що за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим. Враховуючи відсутність у Класифікаторі видів цільового призначення земельних ділянок виду цільового призначення земельної ділянки для обслуговування форелевого господарства є саме тією підставою, яка робить неможливим виконання рішення по даній справі, представник заявника вважає наявні підстави для звернення до суду з даною заявою про зміну способу виконання рішення і просить її задовольнити наступним шляхом: зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області внести зміни в Державний земельний кадастр та віднести земельну ділянку з кадастровим номером 2124083502:03:001:0100 до земель: категорія земель - землі сільськогосподарського призначення, цільове призначення земельної ділянки - для іншого сільськогосподарського призначення, код виду цільового призначення: 01.13.

Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області подало до суду письмові пояснення з приводу заяви про зміну способу та порядку виконання рішення, в яких не заперечувало проти задоволення такої заяви.

06 листопада 2024 року ухвалою суду заяву представника позивача про зміну способу і порядку виконання рішення за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Неліпинської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області про визнання дій протиправними і зобов`язання вчинити певні дії - залишено без руху.

11 листопада 2024 року ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду, у зв`язку з усуненням недоліків заяву про зміну способу і порядку виконання рішення призначено до розгляду в судовому засіданні на 18 листопада 2024 року.

У судове засідання представники сторін не з`явилися, однак подали суду письмові заяви про розгляд заяви у їх відсутності. Зокрема, представник позивача (заявника) просив суд задовольнити заяву про зміну способу виконання рішення та представник відповідача не заперечував проти задоволення такої заяви.

Розглянувши заяву про зміну способу та порядку виконання рішення, дослідивши з цього приводу наявні в матеріалах справи докази, суд зазначає таке.

Відповідно до частини другої статті 378 КАС України, заява про встановлення або зміну способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення розглядається у десятиденний строк з дня її надходження у судовому засіданні з повідомленням стягувача та боржника. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Згідно з пункту 3 частини другої статті 205 КАС України, якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.

Частиною четвертою статті 229 КАС України встановлено, що у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Відтак неявка учасників справи не перешкоджає розгляду заяви про відстрочення виконання рішення.

Згідно ст. 370 КАС України судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами.

Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Відповідно до частини першої статті 378 КАС України, за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Відповідно до частин третьої статті 378 КАС України, підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.

З матеріалів справи вбачається, що 15 вересня 2023 року Закарпатським окружним адміністративним судом в особі судді Іванчулинця Д. В. винесено рішення по справі № 260/5710/23 за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області про визнання дій протиправними і зобов`язання вчинити певні дії. яким позовні вимоги ОСОБА_1 задоволено повністю, зокрема:

- визнано протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області щодо віднесення земельної ділянки з кадастровим номером 2124083502:03:001:0100 до категорії земель промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, цільове призначення - для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості.

- зобов`язано Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області внести зміни в Державний земельний кадастр та віднести земельну ділянку з кадастровим номером 2124083502:03:001:0100 до земель: категорія земель - землі сільськогосподарського призначення, цільове призначення земельної ділянки для обслуговування форелевого господарства.

Згідно КП «Діловодство спеціалізованого суду» 07 березня 2024 року у справі видано виконавчий лист № 260/5710/23.

Судом також встановлено, що 04 квітня 2024 року заступником начальника відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Закарпатській області Західного МРУ МЮ Ярош Сергієм Івановичем винесено постанову про відкриття виконавчого провадження ВИ № 74630325.

Виконавчим листом від 07 березня 2024 року зобов`язано Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області внести зміни в Державний земельний кадастр та віднести земельну ділянку з кадастровим номером 2124083502:03:001:0100 до земель: категорія земель - землі сільськогосподарського призначення, цільове призначення земельної ділянки для обслуговування форелевого господарства.

Відповідно до статті 19 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії:

а) землі сільськогосподарського призначення;

б) землі житлової та громадської забудови;

в) землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення;

г) землі оздоровчого призначення:

г) землі рекреаційного призначення;

д) землі історико-культурного призначення;

е) землі лісогосподарського призначення;

є) землі водного фонду;

ж) землі промисловості, транспорту, електронних комунікацій, енергетики, оборони та іншого призначення.

Земельна ділянка, яка за основним цільовим призначенням належить до відповідної категорії земель, відноситься в порядку, визначеному цим Кодексом, до певного виду цільового призначення, що характеризує конкретний напрям її використання та її правовий режим.

Частиною першою статті 20 ЗК України визначено, що при встановленні цільового призначення земельних ділянок здійснюється віднесення їх до певної категорії земель та виду цільового призначення.

При зміні цільового призначення земельних ділянок здійснюється зміна категорії земель та/або виду цільового призначення.

Згідно з частиною четвертою статті 20 ЗК України при внесенні до Державного земельного кадастру відомостей про встановлення або зміну цільового призначення земельної ділянки належність земельної ділянки до відповідної функціональної зони визначається за даними Державного земельного кадастру. Відомості про цільове призначення земельної ділянки вносяться до Державного земельного кадастру.

Відповідно до частини п`ятої статті 20 ЗК України класифікатор видів цільового призначення земельних ділянок, видів функціонального призначення територій та співвідношення між ними, а також правила його застосування з визначенням категорій земель та видів цільового призначення земельних ділянок, які можуть встановлюватися в межах відповідної функціональної зони, затверджуються Кабінетом Міністрів України. Зазначені класифікатор та правила використовуються для ведення Державного земельного кадастру і містобудівного кадастру. Віднесення земельних ділянок до певних категорії та виду цільового призначення земельних ділянок має відповідати класифікатору та правилам, зазначеним в абзаці першому цієї частини.

Правові, економічні та організаційні основи діяльності у сфері Державного земельного кадастру визначає Закон України «Про Державний земельний кадастр».

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про Державний земельний кадастр» Державний земельний кадастр - це єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель. їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами.

Згідно з частиною першою статті 9 Закону України «Про Державний земельний кадастр» внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей здійснюються державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

У відповідності до частин п`ятої - сьомої статті 9 Закону України «Про Державний земельний кадастр» державний кадастровий реєстратор має посвідчення Державного кадастрового реєстратора та власну печатку. Державний кадастровий реєстратор має доступ до всіх відомостей Державного земельного кадастру, самостійно приймає рішення про внесення відомостей до нього, надання таких відомостей, про відмову у здійсненні таких дій. Втручання будь-яких органів, посадових і службових осіб, громадян чи їх об`єднань у діяльність Державного кадастрового реєстратора забороняється, крім випадків, встановлених цим Законом.

Статтею 20 Закону України «Про Державний земельний кадастр» встановлено, що відомості Державного земельного кадастру є офіційними. Внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про об`єкти Державного земельного кадастру є обов`язковим.

Процедуру та вимоги щодо ведення Державного земельного кадастру визначає Порядок ведення Державного земельного кадастру, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051 (далі - Порядок № 1051).

Відповідно до 1211 Порядку № 1051 внесення до відомостей про земельну ділянку змін щодо її цільового призначення здійснюється згідно з Класифікатором видів цільового призначення земельних ділянок. Класифікатором видів функціонального призначення територій та співвідношення між ними, а також правилами їх застосування, наведеними у додатках 58-60.

Класифікатор видів цільового призначення земельних ділянок передбачає наступні види цільового призначення для категорії земель землі сільськогосподарського призначення:

- Код виду цільового призначення розділ 01 Земельні ділянки сільськогосподарського призначення (земельні ділянки, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, здійснення сільськогосподарської науково- дослідної та навчальної діяльності, розміщення відповідної виробничої інфраструктури, у тому числі інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції, або призначені для цих цілей; земельні ділянки, надані для діяльності у сфері надання послуг у сільському господарстві, та інше);

- Код виду цільового призначення розділ 01 підрозділ 01.01 Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (Код згідно з УКЦВЗ 1.1; 2.1 та Код згідно з КВЦПЗ 01.01);

- Код виду цільового призначення розділ 01 підрозділ 01.02 Для ведення фермерського господарства (Код згідно з УКЦВЗ 1.5; 2.5 та Код згідно з КВЦПЗ 01.02);

- Код виду цільового призначення розділ 01 підрозділ 01.03 Для ведення особистого селянського господарства (Код згідно з УКЦВЗ 1.2; 2.2; 2.4 та Код згідно з КВЦПЗ 01.04);

- Код виду цільового призначення розділ 01 підрозділ 01.04 Для ведення підсобного сільського господарства (Код згідно з УКЦВЗ 1.4; 2.2; 2.4 та Код згідно з КВЦПЗ 01.04);

- Код виду цільового призначення розділ 01 підрозділ 01.05 Для індивідуального садівництва (Код згідно з УКЦВЗ 1.2; 2.2 та Код згідно з КВЦПЗ 01.05);

- Код виду цільового призначення розділ 01 підрозділ 01.06 Для колективного садівництва (Код згідно з УКЦВЗ 1.2; 2.2 та Код згідно з КВЦПЗ 01.06);

- Код виду цільового призначення розділ 01 підрозділ 01.07 Для городництва (Код згідно з УКЦВЗ 1.2; 2.2 та Код згідно з КВЦПЗ 01.07);

- Код виду цільового призначення розділ 01 підрозділ 01.08 Для сінокосіння і випасання худоби (Код згідно з УКЦВЗ 1.2; 2.2 та Код згідно з КВЦПЗ 01.08);

- Код виду цільового призначення розділ 01 підрозділ 01.09 Для дослідних і навчальних цілей (Код згідно з УКЦВЗ 1.3; 2.3 та Код згідно з КВЦПЗ 01.09);

- Код виду цільового призначення розділ 01 підрозділ 01.10 Для пропаганди передового досвіду ведення сільського господарства (Код згідно з УКЦВЗ 1.3; 2.3 та Код згідно з КВЦПЗ 01.09);

- Код виду цільового призначення розділ 01 підрозділ 01.11 Для надання послуг у сільському господарстві(Код згідно з УКЦВЗ 1.3; 2.3 та Код згідно з КВЦПЗ 01.10);

- Код виду цільового призначення розділ 01 підрозділ 01.12 Для розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції (Код згідно з КВЦПЗ 01.12);

- Код виду цільового призначення розділ 01 підрозділ 01.13 Для іншого сільськогосподарського призначення (Код згідно з УКЦВЗ 1.7; 2.7 та Код згідно з КВЦПЗ 01.13);

- Код виду цільового призначення розділ 01 підрозділ 01.14 Для цілей підрозділів 01.01-01.13, 01.15-01.19 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду (Код згідно з КВЦПЗ 01.14; 19.00);

- Код виду цільового призначення розділ 01 підрозділ 01.15 Земельні ділянки запасу під сільськогосподарськими будівлями і дворами (Код згідно з КВЦПЗ 16.00);

- Код виду цільового призначення розділ 01 підрозділ 01.16 Земельні ділянки під полезахисними лісовими смутами (Код згідно з КВЦПЗ 01.13);

- Код виду цільового призначення розділ 01 підрозділ 01.17 Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянами чи юридичними особами) (Код згідно з КВЦПЗ 16.00);

- Код виду цільового призначення розділ 01 підрозділ 01.18 Земельні ділянки загального користування, які використовуються як польові дороги, прогони (Код згідно з КВЦПЗ 18.00);

- Код виду цільового призначення розділ 01 підрозділ 01.19 Земельні ділянки під громадськими сіножатями та громадськими пасовищами (Код згідно з КВЦПЗ 18.00).

Даний перелік є вичерпним та не містить виду цільового призначення земельної ділянки для обслуговування форелевого господарства.

Відповідно до Положення про Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області, затвердженого наказом Держгеокадастру від 23.12.2021 № 603 (в редакції наказу Держгеокадастру від 08 березня 2023 року № 85), Головне управління є територіальним органом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та йому підпорядковане. Голова місцевої державної адміністрації координує діяльність Головного управління і сприяє у виконанні покладених на Головне управління завдань.

Головне управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, дорученнями Прем`єр-міністра України, наказами Міністерства аграрної політики та продовольства України, наказами Держгеокадастру, дорученнями Голови Держгеокадастру та його заступників, актами місцевої державної адміністрації та органів місцевого самоврядування, а також цим Положенням.

Завданням Головного управління є реалізація повноважень Держгеокадастру на території Закарпатської області.

Статтею 19 Конституції України передбачено, що орган державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

«На підставі» означає, що орган державної влади повинен бути утвореним у порядку визначеному Конституцією і законами України та зобов`язаний діяти на виконання вимог закону, за умов та обставин, визначених ним.

«У межах повноважень» означає, що орган державної влади (суб`єкт владних повноважень) повинен приймати рішення та вчиняти дії відповідно до встановлених законом повноважень, не перевищуючи їх.

«У спосіб» означає, що орган державної влади (суб`єкт владних повноважень) зобов`язаний дотримуватися встановленої законом процедури і форми прийняття рішення або вчинення дії та повинен обирати лише визначені законом засоби.

Зазначені критерії є вимогами для органу державної влади, який приймає рішення або вчиняє дії, недотримання яких несе встановлену законом відповідальність.

Отже, виходячи з наведеного, в Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області відсутня можливість виконати зобов`язання відповідно до виконавчого листа № 260/5710/23 та віднести земельну ділянку з кадастровим номером 2124083502:03:001:0100 до земель: категорія земель - землі сільськогосподарського призначення, цільове призначення земельної ділянки - для обслуговування форелевого господарства, оскільки законодавство не передбачає названого виду цільового призначення земельної ділянки.

Відтак, виходячи з наведеного, заяву про зміну способу та порядку виконання рішення слід задовольнити.

На підставі наведеного та керуючись ст.243, 248, 378 КАС України, суд

У Х В А Л И В :

1. Заяву адвоката Колотухи Івана Олексійовича представника ОСОБА_1 про зміну способу виконання рішення в адміністративній справі № 260/5710/23 за позовною заявою ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Неліпинської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області про визнання дій протиправними і зобов`язання вчинити певні ді задовольнити.

2. Змінити спосіб виконання рішення Закарпатського окружного адміністративного суду в адміністративній справі за № 260/5710/23 в частині визначення цільового призначення земельної ділянки наступним шляхом: «Зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області внести зміни в Державний земельний кадастр та віднести земельну ділянку з кадастровим номером 2124083502:03:001:0100 до земель: категорія земель - землі сільськогосподарського призначення, цільове призначення земельної ділянки - для іншого сільськогосподарського призначення, код виду цільового призначення: 01.13».

Ухвала набирає законної сили в порядку та строки, передбачені ст. 256 КАС України.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду, протягом п`ятнадцяти днів з дня його проголошення за формою і змістом, передбаченими ст. 296 КАС України.

Суддя Д.В. Іванчулинець

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.11.2024
Оприлюднено28.11.2024
Номер документу123307601
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяІнші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб)

Судовий реєстр по справі —260/5710/23

Ухвала від 18.11.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

Ухвала від 11.11.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

Ухвала від 06.11.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

Постанова від 18.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 17.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 20.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 20.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 08.07.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 31.05.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Іванчулинець Д.В.

Ухвала від 13.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні