Рішення
від 10.12.2007 по справі 17/484
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА

 

ГОСПОДАРСЬКИЙ

СУД міста КИЄВА

01030,

м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б    

тел.230-31-34

 

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е

М  У К Р А Ї Н И

 № 

17/484

 

10.12.07

 

За позовом    

Товариства з обмеженою відповідальністю «Оксиленд»

До                    1) Київської міської ради

2)

Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської

                       міської державної

адміністрації) 

Про                 визнання права на земельну ділянку та

укладення договору оренди

Суддя  Кролевець О.А.

Представники :

Від

позивача            Романов Д.Ю., Фоя

О.В. (довіреність)

Від

відповідача-1    Безносик А.О.

(довіреність №225-КР-1455 від 16.11.2007) 

Від

відповідача-2    Авдієнко С.В.

(довіреність №06-34/19552 від 18.07.2006)

 

ОБСТАВИНИ

СПРАВИ:

На розгляд господарського суду

міста Києва передані позовні вимоги ТОВ «Оксиленд»про визнання за позивачем

права на оренду земельної ділянки для будівництва житлового будинку з підземним

паркінгом та приміщеннями соціально-побутового призначення на вул. Волгоградська,25а

у Солом'янському районі м. Києві, площею 2000 кв.м.; про визнання укладеним

договору оренди вищезазначеної земельної ділянки в редакції, яка підписана

позивачем та відповідає вимогам Закону України «Про оренду землі»та Типового

договору, що затверджений Постановою КМУ від 03.03.2004 №220.

Під час розгляду справи від

позивача надійшла заява про уточнення позовних вимог.

В обґрунтування позовних вимог

позивач посилається на те, що відповідно до вимог ст.16 Закону України “Про

оренду землі” та ст.123 Земельного кодексу України позивач розробив та погодив

в установленому порядку проект відведення земельної ділянки та отримав

позитивний висновок державної землевпорядної експертизи; відповідно до ст.181

Господарського кодексу України надіслав до Київради пропозиції про укладення

договору оренди земельної ділянки, але Київська міська рада не підписала зі

свого боку договір та не надала зауважень до договору.

Відповідач-1 у відзиві на позовну

заяву проти позовних вимог заперечує та просить суд відмовити в задоволенні

позову в повному обсязі з тих підстав, що Київська міська рада вільно, за

власним волевиявленням укладає договори оренди земельних ділянок, а тому в разу

задоволення позовних вимог будуть порушені норми чинного законодавства України.

Крім того, відповідач-1 звернув увагу суду на ту обставину, що стаття 16

Цивільного кодексу України не передбачає такого способу захисту порушених прав,

як визнання договору укладеним.

Відповідач-2 у відзиві на позов

просить суд в задоволенні позовних вимог відмовити, оскільки Головне управління

земельних ресурсів не порушувало законних прав та інтересів позивача.

Розглянувши матеріали справи,

заслухавши пояснення представників сторін, Господарський суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

 

 

Відповідно до ст. 60 Закону України “Про місцеве

самоврядування в Україні” територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у

містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи

місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи

та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні

фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, не житлові приміщення,

заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального

обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти,

визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також

кошти, отримані від їх відчуження.  

 

Пунктом 12 Перехідних положень Земельного кодексу України визначено, що

до  розмежування земель державної та

комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями в межах населених

пунктів, крім земель, переданих у приватну власність, здійснюють відповідні

сільські, селищні, міські ради, а за межами населених пунктів -відповідні

органи виконавчої влади.

 

Відповідно до ч. 5 ст.16 Закону України “Про місцеве самоврядування в

Україні” від імені та в інтересах територіальних громад права суб'єкта

комунальної власності здійснюють відповідні ради.

 

Статтею 16 Закону України “Про оренду землі” встановлено, що особа, яка

бажає отримати земельну ділянку в оренду із земель державної або комунальної

власності подає до відповідного органу виконавчої влади чи органу місцевого

самоуправління за місцем розташування земельної ділянки заяву (клопотання).

 

Порядок надання земельних ділянок у користування в м. Києві,

затверджений рішенням Київради від 26.06.2003 №512/672.

З матеріалів справи вбачається, що

рішенням Київської міської ради від 22.02.2007 №181/842 “Про передачу земельної

ділянки товариству з обмеженою відповідальністю “Оксиленд” для будівництва

житлового будинку з підземним паркінгом та приміщеннями соціально-побутового

призначення на вул. Волгоградській, 25-а у Солом'янському районі м. Києва”,

затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки позивачу та

передано останньому у короткострокову оренду на 5 років земельну ділянку площею

0,20 га для будівництва житлового будинку з підземним паркінгом та приміщеннями

соціально-побутового призначення на вул. Волгоградській, 25-а у Солом'янському

районі м. Києва за рахунок земель запасу житлової та громадської забудови.

Також позивача зобов'язано у місячний термін звернутися до Головного управління

земельних ресурсів із клопотанням щодо організації робіт по винесенню меж

земельної ділянки в натуру (на місцевості) та виготовленню документа, що

посвідчує право користування земельною ділянкою.     

Відповідно до ч. 6 ст. 123

Земельного кодексу України проект відведення земельної ділянки погоджується із

землекористувачем, органом по земельних ресурсах, природоохоронним і

санітарно-епідеміологічним органами, органами архітектури та охорони культурної

спадщини і після одержання висновку державної землевпорядної експертизи по

об'єктам, які їй підлягають, подається до відповідної державної адміністрації

або сільської, селищної, міської ради, які розглядають його у місячний строк і,

в межах своїх повноважень, визначених цим кодексом, приймають рішення про

надання земельної ділянки.

На виконання зазначених вище вимог

законодавства та рішення Київради від 26.06.2003 №512/672 та 22.02.2007

№181/842 позивач звернувся до Головного управління земельних ресурсів Київської

міської державної адміністрації з клопотанням про затвердження проекту

землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

18.01.2007 виготовлена технічна

документація із землеустрою зі складання договору оренди на 5 рік на земельну

ділянку №8 000 000 000:72:215:0045), яка передається позивачу, була перевірена

та прийнята до бази даних Головного управління земельних ресурсів виконавчого

органу Київської міської державної адміністрації (інв.№ІП-000025).

Проект відведення земельної ділянки

був погоджений позивачем із відповідними органами, про що свідчать позитивні

висновки, що знаходяться у матеріалах справи.

Відповідно до ст. 6 Закону України

“Про оренду землі” орендарі набувають права оренди земельної ділянки на

підставах і в порядку, передбачених Земельним кодексом України, Цивільним

кодексом України, Господарським кодексом України, цим та іншими законами

України і договором оренди землі.

Відповідно до ч. 2 ст. 125

Земельного кодексу України право на оренду земельної ділянки виникає після

укладення договору оренди і його державної реєстрації.

Статтею 181 Господарського кодексу

України визначений загальний порядок укладення господарських договорів, відповідно

до якого господарський договір за загальним правилом викладається у формі

єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого печатками.

Частиною 2 ст. 181 Господарського

кодексу України передбачено, що проект договору може бути запропоновано будь-якою

із сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він

надається другій стороні у двох примірниках.

 

З матеріалів справи вбачається, що

позивач звертався до Київської міської ради з проханням укласти договір оренди

земельної ділянки, а також надсилав до відповідача-1 підписані ним два

примірника проекту договору оренди для відповідного оформлення. Однак до цього

часу договір оренди залишається не підписаним.

Частиною 3 ст. 181 Господарського

кодексу України передбачено, що сторона, яка одержала проект договору, у разі

згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог ч. 1 цієї статті і

повертає один примірник договору другій стороні. 

Судом встановлено, що договір

оренди земельної ділянки відповідачем-1 не було підписано та не було повернуто

із зауваженнями позивачу.

Матеріали справи свідчать про те,

що проект договору земельної ділянки надісланий позивачем відповідачу-1,

відповідає вимогам Закону України “Про оренду землі” та Типовій формі договору

оренди землі, затвердженій Постановою Кабінету Міністрів України №220 від

03.03.2004.

Відповідно до ч. 1 ст. 187

Господарського кодексу України, спори, що виникають при укладенні господарських

договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є

обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом,

розглядаються судом.

Відповідно до ст. 33 ГПК України

кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на

підставу своїх вимог і заперечень.

Відповідачі доказів на спростування

обставин, наведених позивачем, суду не надали.

З огляду на вищевикладене, суд

вважає, що позовні вимоги про визнання укладеним між позивачем та

відповідачем-1 договору оренди земельної ділянки в редакції, що запропонована

позивачем, є обґрунтованими.

Позовні вимоги про зобов'язання

Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської

міської державної адміністрації) зареєструвати договір оренди земельної ділянки

з усіма додатками, що є його невід'ємними частинами, між Орендодавцем -Київською

міською радою та Орендарем -ТОВ “Оксиленд”, у встановленому порядку, також

підлягають задоволенню виходячи з наступного.

Відповідно до Положення про Головне

управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради

(Київської міської державної адміністрації), що затверджено рішенням Київської

міської ради від 19.12.2002 №182/342, дане управління організовує видачу

державних актів на право власності на землю і право користування землею,

оформлення та видачу договорів оренди земельних ділянок та здійснює їх

реєстрацію.

Крім того, відповідно до рішення

Київської міської ради від 29.05.2003 №433/593 “Про забезпечення ефективного

землекористування в місті Києві” Головному управлінню земельних ресурсів

виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної

адміністрації) доручено у повному обсязі здійснювати підготовку документів, що

посвідчують право власності та право користування, відповідно до п. “з” ст. 9

та п. “є” ст. 184 Земельного кодексу України.

Згідно зі ст. 18 Закону України

“Про оренду землі” договір оренди землі набирає чинності після його державної

реєстрації.

З урахуванням вищевикладеного,

позовні вимоги ТОВ “Оксиленд” слід вважати 

обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до ст. 49 ГПК України в

разі задоволення позову судові витрати підлягають стягненню з відповідачів на

користь позивача, але, оскільки позивач подав заяву про відмову від стягнення

судових витрат з відповідачів, тому зазначені витрати покладаються на позивача.

Враховуючи наведене, керуючись ст.

ст. 33, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, Господарський

суд міста Києва, -

 

ВИРІШИВ:

 

1.          Позовні вимоги задовольнити повністю.

          2. Вважати укладеним, з дня набрання

даним рішенням законної сили, договір оренди земельної ділянки  для будівництва житлового будинку з підземним

паркінгом та приміщеннями соціально-побутового призначення на вул.

Волгоградська,25а у Солом'янському районі м. Києва площею 2000 (дві тисячі)

кв.м. між Товариством з обмеженою відповідальністю “Оксиленд” (03151, м. Київ,

вул. Волинська,60, код ЄДРПОУ 32977657) та Київською міською радою (01044, м.

Київ, вул. Хрещатик, 36, код ЄДРПОУ 22883141) в редакції, яка була підписана

Товариством з обмеженою відповідальністю “Оксиленд” та відповідає вимогам

Закону України “Про оренду землі” та Типовому договору оренди землі, що

затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2004 №220, а

земельну ділянку такою, що передана, з моменту набрання чинності судовим

рішенням на умовах, визначених цим договором:

 

ДОГОВІР

оренди  земельної 

ділянки

 

Київська міська рада, код

ЄДРПОУ 22883141, розташована в м.Києві, вул.Хрещатик,36 - далі у тексті

-“Орендодавець”, в особі Київського міського голови Черновецького Леоніда

Михайловича, що мешкає  в місті

Києві, Кловський узвіз,9/2, кв.40 та діє на підставі ст. 42 Закону України “Про

місцеве самоврядування в Україні” -з однієї сторони, та  Товариство з обмеженою відповідальністю

“Оксиленд”, код ЄДРПОУ 32977657, розташоване в місті Києві, вул. Волинська,60,

зареєстроване Солом'янською районною у м.Києві державною адміністрацією

04.06.2004 року за №1 073 120 0000 004122 -далі у тексті -“Орендар”, в

особі директора Колдри Оксани Іванівни, яка мешкає в місті Києві, вул.

Мало підвальна,10, кв.5 та діє на підставі Статуту, - з другої сторони, уклали

договір оренди земельної ділянки (далі у тексті -Договір) про нижченаведене:

1. Предмет

Договору

1.1.Орендодавець,  на підставі рішення Київської міської ради

від 22.02.2007 року №181/842, за Актом приймання-передачі передає, а Орендар

приймає в оренду (строкове платне користування) земельну ділянку (далі

-об'єкт  оренди або земельна ділянка),

визначену цим Договором.

2. Об'єкт

оренди

2.1. Об'єктом оренди відповідно до

цього Договору є Земельна ділянка з наступними

характеристиками:

-          місце розташування -вул.

Волгоградська, 25-а у Солом'янському районі м. Києва;

-          площа -2000 (дві тисячі) кв.м.;

-          цільове призначення -для будівництва

житлового будинку з підземним паркінгом та приміщеннями соціально-побутового

призначення;

-          кадастровий номер -

8000000000:72:215:0045.

2.2. Згідно з витягом з технічної

документації Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу

Київради (Київської міської державної адміністрації) № Ю-06828/2007 від

17.10.2007 року №209 нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить

3593750 (три  мільйони п'ятсот дев'яносто

три тисячі сімсот п'ятдесят) грн. та 00 коп.

2.3. Земельна ділянка, яка

передається в оренду, не має недоліків, що можуть

перешкоджати її ефективному

використанню.

 3. Строк дії Договору

3.1. Договір укладено на 5 (п'ять)

років.

4. Орендна

плата

4.1. Визначена цим Договором

орендна плата за Земельну ділянку становить платіж, який Орендар самостійно розраховує

та вносить Орендодавцеві за користування Земельною ділянкою у грошовій формі.

4.2.          Річна орендна плата за Земельну

ділянку встановлюється у розмірі 1,5 (однієї цілої п'яти десятих) відсотка від

її нормативної грошової оцінки. Обчислення розміру орендної плати за земельну

ділянку здійснюється з урахуванням цільового призначення та коефіцієнтів

індексації, визначених законодавством.

4.3.          У випадку, якщо цей Договір не

підписаний Орендарем в установленому законодавством порядку протягом п'яти

місяців з моменту набуття чинності рішенням Київської міської ради, зазначеного

у п.1.1. цього Договору, розмір орендної плати (зазначений у п.4.2. Договору)

на період, аналогічний терміну прострочення укладання договору оренди землі,

встановлюється у п'ятикратному розмірі, але не більше десяти відсотків на

місяць від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

4.4.          Після закінчення періоду, за який

сплачується орендна плата у п'ятикратному розмірі, орендна плата розраховується

та сплачується відповідно до п.4.2. Договору.

4.5.          Розмір орендної плати може

змінюватись за згодою сторін шляхом прийняття

відповідного рішення Київською

міською радою та внесення змін до цього Договору.

4.6.          Зміна нормативної грошової оцінки земельної

ділянки та її індексація проводиться без

внесення змін та доповнень до цього

Договору у порядку та у випадках, передбачених

законодавством України.

4.7. Орендна плата вноситься

Орендарем рівними частинами за базовий податковий

(звітний) період, який дорівнює

календарному місяцю, щомісячно протягом тридцяти

календарних днів, наступних за

останнім календарним днем звітного (податкового) місяця

на рахунок 33217812700010, КЕКД

13050200 у ГУ ДКУ у м. Києві, МФО 820019. Отримувач:

УДК у Солом'янському р-ні м. Києва,

ідентифікаційний код 26077951. Питання сплати

податку на додану вартість та інших

податкових платежів, що пов'язані з виконанням

Договору, вирішуються Орендарем в

установленому законодавством України порядку.

4.8. Зміна отримувача орендної плати

та його банківських реквізитів може здійснюватися

Орендодавцем в односторонньому

порядку і не потребує внесення змін до цього

Договору. Орендар зобов'язується

уточнювати банківські реквізити і назву отримувача

орендної плати.

4.9. Розмір орендної плати може

переглядатись у разі зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і

тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством та у

випадках, передбачених законом, за згодою сторін, але не частіше, ніж один раз

у рік.

4.10. За несвоєчасне  внесення 

орендної  плати справляється пеня

в розмірі 120 (ста

двадцяти) відсотків річних

облікової ставки Національного банку України, діючої на день

виникнення такого боргу або на день

його (його частини) погашення, при цьому для

розрахунку використовується більша

із зазначених ставок. Розрахунок пені здійснюється

на дату погашення суми боргу

(частини боргу) за кожний календарний день прострочення

платежу, включаючи день такого

погашення.

4.11. Контроль за правильністю

обчислення і справляння орендної плати, нарахування пені

за несвоєчасну сплату орендної

плати та її стягнення здійснює районний податковий

орган за місцем розташування

земельної ділянки.

5. Умови

використання та обмеження (обтяження) щодо використання

земельної

ділянки

5.1. Умови збереження стану об'єкта

оренди:

- на Земельній ділянці не

дозволяється діяльність, не пов'язана з цільовим призначенням Земельної

ділянки. Зміна цільового призначення Земельної ділянки можлива лише в разі

прийняття Київською міською радою рішення про затвердження проекту

землеустрою щодо відведення Земельної ділянки у зв'язку зі зміною цільового

призначення Земельної ділянки та

внесення відповідних змін до Договору. Роботи по розробці проекту землеустрою

щодо  відведення сплачує Орендар.

5.2. Обмеження та сервітути щодо

Земельної ділянки на день підписання цього Договору

відсутні.

      6. Умови і строки передачі земельної

ділянки в оренду

          6.1 Передача Земельної ділянки

здійснюється за Актом приймання-передачі об'єкта

оренди в день державної реєстрації

цього Договору.

          6.2. Право на оренду Земельної

ділянки виникає після державної реєстрації цього

Договору.

7. Умови

повернення земельної ділянки

7.1. Після припинення дії Договору

Орендар повертає Орендодавцеві Земельну ділянку у стані, не гіршому порівняно з

тим, у якому він одержав її в оренду .

Орендодавець у разі погіршення

корисних властивостей орендованої земельної ділянки, пов'язаних із зміною її

стану, має право на відшкодування збитків у розмірі, визначеному сторонами.

Якщо сторонами не досягнуто згоди про розмір відшкодування збитків, спір

розв'язується у судовому порядку.

8. Права та

обов'язки Сторін

8.1. Орендодавець має право

вимагати від Орендаря:

-          використання земельної ділянки за

цільовим призначенням згідно з цим Договором;

 

     - дотримання місцевих правил

забудови;

-          своєчасного внесення орендної плати;

-          дострокового розірвання цього

Договору;

-          відшкодування понесених збитків, в

тому числі не отриманих доходів, відповідно до

чинного законодавства у разі

розірвання цього Договору.

8.2. Орендодавець зобов'язаний:

-          повідомити в письмовій формі Орендаря

про намір продати земельну ділянку третій

особі із зазначенням її ціни та

інших умов, на яких вона продається;

-          не вчиняти дій, які б перешкоджали

Орендарю користуватися Земельною ділянкою,

-          передати в користування земельну

ділянку у стані, що відповідає умовам цього

Договору.

8.3. Орендар має право:

-          самостійно господарювати на землі з

дотриманням вимог чинного законодавства

України та умов цього Договору;

-          за письмовою згодою Орендодавця

зводити в установленому законодавством порядку

жилі, виробничі, культурно-побутові

та інші будівлі і споруди;

-          у разі розірвання цього Договору, за

погодженням сторін, має право вимагати

відшкодування нанесених збитків

відповідно до чинного законодавства;

-          після закінчення строку, на який було

укладено цей Договір, при умові належного

виконання обов'язків відповідно до

умов цього Договору, Орендар має за інших рівних

умов переважне право на поновлення

Договору;

-          переважне право на купівлю Земельної

ділянки у разі її продажу.

8.4. Орендар зобов'язаний:

-          приступати до використання земельної

ділянки в строк, встановлений цим Договором, та

після підписання цього Договору і

Акту приймання-передачі Земельної ділянки та

державної реєстрації Договору;

-          завершити забудову земельної ділянки

в строки, встановлені проектною документацією на будівництво, затвердженою в

установленому порядку; 

-          використовувати земельну ділянку

відповідно до її цільового призначення;

-          своєчасно вносити орендну плату;

-          об'єкт розмістити поза межами

охоронних зон інженерних комунікацій;

-          при зміні функціонального використання

об'єкта нерухомості, що розташований на земельній ділянці, у десятиденний

термін в письмовій формі замовити у Головному управлінні земельних ресурсів

виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) витяг з

технічної документації про нову нормативну грошову оцінку земельної ділянки або

її частини з урахуванням зазначених змін та після одержання цього витягу

передати його до податкового органу за місцем розташування земельної ділянки;

-          письмово повідомити Орендодавця про

відчуження об'єктів (їх частин), що розташовані на земельній ділянці і належать

Орендарю, протягом десяти днів з моменту вчинення відповідного правочину, а

також повідомити про наміри подальшого використання земельної ділянки. У

випадку, якщо Орендар має намір припинити право користування земельною ділянкою

(її частиною), цей Договір розривається за згодою сторін, або до цього Договору

вносяться відповідні зміни, з моменту укладання Договору оренди земельної

ділянки з новим власником об'єктів, які були відчужені;

-          забезпечити вільний доступ до

земельної ділянки представнику контролюючих органів;

-          повернути Земельну ділянку

Орендодавцю у стані, придатному для її подальшого

використання після припинення дії

цього Договору;

-          у строки, встановлені чинним законодавством,

звітувати перед податковими органами

району за місцем розташування

Земельної ділянки про сплату орендної плати;

-          виконати вимоги, викладені в листах

Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища

від 16.05.2005 №19-3862, Київської міської санепідемстанції від 05.10.2004

№7239, Державного управління екології та природних ресурсів в м. Києві від

26.10.2004 №08-8-20/6079, Головного управління культури, мистецтв та охорони культурної

спадщини від 08.10.2004 №001-09/4662 та Головного управління земельних

ресурсів;

-          передати Головному управління

житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської

міської державної адміністрації) 7% загальної площі будинку (крім службої) на

підставі пункту 36 рішення Київської міської ради від 28.12.2006 №531/588 “Про

бюджет міста Києва на 2007 рік”;

-          питання пайової участі вирішити до

початку будівництва відповідно до рішення Київської міської ради від 27.02.2003

№271/431 “Про пайову участь (внески) інвесторів (забудовників) у створенні

соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва”;

-          у складі проекту будівництва виконати

розрахунки щодо забезпеченості населення об'єктами соціальної сфери (дитячі

дошкільні заклади, загальноосвітні школи, об'єкти охорони здоров'я тощо) та

розпочати їх будівництво одночасно із спорудженням житлового будинку;

-          питання відшкодування відновлюючої

вартості земельних насаджень (акт попереднього обстеження земельних насаджень

від 05.10.2004 №162) та інші питання майнових відносин вирішувати в

установленому порядку;

-          забезпечити вільний доступ для

прокладання нових, ремонту та експлуатації існуючих

інженерних мереж і споруд, що

знаходяться в межах земельної ділянки;

-          проектом будівництва житлового

будинку передбачити місця постійного зберігання автотранспорту (крім відкритих

автостоянок) у кількості, не меншій за одне машиномісце на кожні дві квартири у

цьому будинку;

-          сплатити до цільового фонду спеціального

фонду бюджету міста Києва на розвиток житлового будівництва до моменту здачі в

експлуатацію збудованої житлової площі кошти 

в розмірі 5% витрат з будівництва загальної площі цього житлового

будинку, виходячи з опосередкованої вартості спорудження житла, установленої

Державним комітетом України з будівництва та архітектури для міста Києва станом

на 1 січня року, в якому проводиться оплата, на підставі пункту 84 рішення

Київської міської ради від 28.12.2006 №531/588 “Про бюджет міста Києва на 2007

рік”;  

-          у п'ятиденний строк після державної

реєстрації Договору оренди земельної ділянки

надати копію цього Договору до

районного податкового органу за місцем розташування

земельної ділянки.

8.5. Сторони також мають інші права

і несуть інші обов'язки, визначені законодавством України.

9.Ризик випадкового знищення або

пошкодження об'єкта оренди чи його частини

Ризик випадкового знищення або

пошкодження об'єкта оренди чи його частини несе Орендар.

10.

Страхування об'єкта оренди

Сторони домовилися про те, що

Орендар має право застрахувати об'єкт оренди.

            11. Зміна умов договору та

припинення і поновлення Договору

11.1.          Всі зміни та/або доповнення до цього

Договору вносяться за згодою сторін. Згодою

або запереченням Орендодавця на

зміни та/або доповнення до цього Договору, є його

рішення, прийняте в установленому

законодавством порядку.

11.2.          Витрати, пов'язані з внесенням зміни

та/або доповнення до цього Договору, сплачує

Орендар.

11.3.          Договір оренди припиняється в разі:

-          закінчення строку, на який його було

укладено;

-          викупу Земельної ділянки для

суспільних потреб та примусового відчуження Земельної

ділянки з мотивів суспільної

необхідності в порядку, встановленому законодавством

України;

-          поєднання в одній особі власника

Земельної ділянки та Орендаря;

-          ліквідації юридичної особи -Орендаря.

Договір припиняється також в інших

випадках, передбачених законом.

               11.4. Припинення Договору

шляхом розірвання.

                Договір може бути розірваний:

                    - за взаємною згодою

сторін;

                    - за рішенням суду, в

порядку, встановленому законом;

                    - в односторонньому порядку

за ініціативою Орендодавця, із звільненням Орендодавця від відповідальності,

згідно з Господарським кодексом України, в разі, коли Орендар використовує

земельну ділянку способами, які суперечать екологічним вимогам, не за цільовим

призначенням, систематично не сплачує оренду плату (протягом півроку),

порушення строків завершення забудови земельної ділянки, встановлених п.8.4

Договору, здійснення без згоди Орендодавця передачі або відчуження права

користування земельною ділянкою третім особам.

11.5. Договір може бути достроково

розірваний у разі невиконання або неналежного

виконання Орендарем обов'язків,

визначених у пунктах 5.1 та 8.4 цього Договору.

11.6. Розірвання цього Договору не

потребує укладення додаткової угоди. Договір вважається розірваним з моменту

прийняття Орендодавцем відповідного рішення, якщо інше не встановлено рішенням.

11.7. Поновлення Договору:

-          Після закінчення строку, на який було

укладено цей Договір, Орендар, за умови

належного виконання своїх

обов'язків, має за інших рівних умов переважне право на

поновлення Договору. У цьому разі

Орендар повинен не пізніше, ніж за 3 (три) місяці до

закінчення строку дії Договору

повідомити письмово Орендодавця про намір продовжити

його дію;

-          У разі поновлення Договору на новий

строк його умови можуть бути змінені за згодою

сторін.

11.8. У разі припинення або

розірвання цього Договору Орендар зобов'язаний повернути

Орендодавцеві   земельну  

ділянку,   на   умовах,  

визначених   цим   Договором. 

У  разі невиконання  Орендарем 

обов'язку щодо умов повернення Орендодавцеві земельної ділянки

Орендар  зобов'язаний відшкодувати

Орендодавцеві завдані збитки.

11.9. Перехід права власності на

орендовану земельну ділянку до третьої особи, а також реорганізація юридичної

особи-Орендаря не є підставою для зміни умов або розірвання Договору.

12.

Відповідальність сторін за невиконання або неналежне виконання Договору та

                                                          

вирішення спорів

12.1. У разі невиконання своїх

зобов'язань за цим Договором Сторони несуть

відповідальність, визначену цим

Договором та законодавством.

12.2.          У разі невиконання Орендарем умов

цього Договору та обов'язків, передбачених

законодавством України, Договір

може бути достроково розірваний.

12.3.          Сторона, яка порушила зобов'язання,

звільняється від відповідальності, якщо вона

доведе, що це порушення сталося не

з її вини.

          12.4 Усі спори, що пов'язані із

виконанням умов цього Договору, вирішуються судами

України, при неможливості

досудового врегулювання спорів, що виникають при

виконанні умов цього Договору.

13. Суборенда

Земельної ділянки

13.1.          Орендар має право передати земельну

ділянку або її частину у суборенду виключно

за письмовою згодою Орендодавця.

13.2.          Орендодавець надає свою згоду чи

заперечення щодо передачі Земельної ділянки або

її частини у суборенду шляхом

прийняття в установленому законодавством порядку

відповідного рішення.

13.3. Умови договору суборенди

земельної ділянки повинні обмежуватися умовами

даного Договору і не суперечити

йому.

14.

Прикінцеві положення

14.1.          Витрати, пов'язані з нотаріальним

посвідчення цього Договору, сплачує Орендар.

14.2.          Цей Договір складений у трьох

примірниках. Один примірник -для зберігання у

Орендаря, один -для Орендодавця

(знаходиться на зберіганні у Головному управлінні

земельних ресурсів виконавчого

органу Київради (Київської міської державної

адміністрації), один -для

зберігання у справах приватного нотаріуса.

14.3.          Невід'ємною частиною цього Договору

є:

-          план Земельної ділянки;

-          кадастровий план Земельної ділянки;

-          акт визначення меж Земельної ділянки

в натурі (на місцевості);

-          акт приймання-передачі Земельної

ділянки.

-          14.4. Керуючись принципом свободи

договору, закріпленим в ст.6 Цивільного кодексу України, приписами ст.207

Цивільного кодексу України, сторони досягли згоди, що даний договір може бути

підписаний уповноваженими посадовими особами сторін як власноруч так і в

будь-який інший спосіб, не заборонений чинним законодавством України.

 

3. Зобов'язати  Головне управління земельних ресурсів

виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної

адміністрації) (01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 32-а, код ЄДРПОУ 26199097)

зареєструвати договір оренди земельної ділянки з усіма додатками, що є його

невід'ємними частинами, між Орендодавцем -Київською міською радою (01044, м.

Київ, вул. Хрещатик, 36, код ЄДРПОУ 22883141) та Орендарем -Товариством з

обмеженою відповідальністю “Оксиленд” (03151, м. Київ, вул. Волинська,60, код

ЄДРПОУ 32977657), у встановленому порядку.

4. Видати наказ після набрання

рішенням законної сили.

 

         

Суддя                                                                                      

О.А.Кролевець   

                                                                  

Дата ухвалення рішення10.12.2007
Оприлюднено26.12.2007
Номер документу1228494
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —17/484

Рішення від 27.04.2010

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Димбовський В.В.

Ухвала від 03.10.2013

Господарське

Господарський суд міста Києва

Трофименко Т.Ю.

Ухвала від 26.09.2013

Господарське

Господарський суд міста Києва

Трофименко Т.Ю.

Рішення від 25.08.2010

Господарське

Господарський суд міста Києва

Трофименко Т.Ю.

Ухвала від 04.08.2010

Господарське

Господарський суд міста Києва

Трофименко Т.Ю.

Ухвала від 22.07.2010

Господарське

Господарський суд міста Києва

Трофименко Т.Ю.

Рішення від 10.12.2007

Господарське

Господарський суд міста Києва

Кролевець О.А.

Рішення від 16.10.2007

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Таран С.В.

Ухвала від 23.08.2007

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Таран С.В.

Ухвала від 21.08.2006

Господарське

Господарський суд Сумської області

Коваленко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні