Ухвала
від 11.11.2024 по справі 531/400/24
КАРЛІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

єдиний унікальний номер справи 531/400/24

номер провадження 1-кс/531/846/24

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 листопада 2024 року м. Карлівка

Слідчий суддя Карлівського районного суду Полтавської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ ВП № 3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області капітана поліції ОСОБА_3 , по кримінальному провадженню, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42024172070000012 від 07.02.2024 року за ознаками ч.1 ст.367 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, -

В С Т А Н О В И В:

Слідчий СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області капітан поліції ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 , з можливістю:

I. Проведення огляду електронної пошти ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 на предмет наявності переписок, щодо закупівлі № ІНФОРМАЦІЯ_5 та № ІНФОРМАЦІЯ_6 з можливістю виготовлення їх копій;

II. Вилучення оригіналів документів, а саме:

1) Документи складені та підписані уповноважено особою з публічних закупівель ОСОБА_4 щодо закупівлі № ІНФОРМАЦІЯ_5 , а саме відповіді на запитання учасників тендеру, протоколи, рішення, звіти, зміни до тендерної документації та інші документи складені та підписані останньою під час проведення тендеру;

2) Документи складені та підписані уповноважено особою з публічних закупівель ОСОБА_4 щодо закупівлі № ІНФОРМАЦІЯ_6 , а саме відповіді на запитання учасників тендеру, протоколи, рішення, звіти, зміни до тендерної документації та інші документи складені та підписані останньою під час проведення тендеру;

3) Особову справа уповноваженої особою з публічних закупівель ОСОБА_4 ;

4) Заяву про прийняття (зарахування) на посаду уповноваженої особою з публічних закупівель ОСОБА_4 ;

5) Наказ, розпорядження про прийняття (зарахування) на посаду уповноваженої особою з публічних закупівель ОСОБА_4 ;

6) Трудовий договір та посадові обов`язки уповноваженої особою з публічних закупівель ОСОБА_4 ;

7) Документи із вільними зразками підписів, не менше 20-25 підписів уповноваженої особою з публічних закупівель ОСОБА_4 , (Вільними зразками є підписи, достовірно виконані певною особою до відкриття кримінального провадження і не пов`язані з їх обставинами) у різнохарактерних за змістом та цільовим призначенням документах у т.ч. офіційних виконаних до 07.02.2024 року, а саме: в документах, що посвідчують особу, довіреностях, трудовій книжці, особовій справі, членських квитках, заявах, договорах, додаткових угодах, актах, листах, квитанціях, відомостях, чеках, інших документах утворених в ході трудової діяльності, трудових відносин, тощо;

8) Документи із умоно-вільними зразками підписів, не менше 20-25 підписів уповноваженої особою з публічних закупівель ОСОБА_4 (умовно-вільними зразками є підписи, достовірно виконані певною особою виконані після відкриття провадження у справі, але не в зв`язку з її обставинами) у різнохарактерних за змістом та цільовим призначенням документах у т.ч. офіційних виконаних після 07.02.2024 року, а саме: в документах, що посвідчують особу, довіреностях, трудовій книжці, особовій справі, членських квитках, заявах, договорах, додаткових угодах, актах, листах, квитанціях, відомостях, чеках, інших документах утворених в ході трудової діяльності, трудових відносин, тощо.

Клопотання мотивував тим, що в провадженні СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області знаходяться матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42024172070000012 від 07.02.2024 року за ознаками ч.1 ст.367 КК України.

Розгляд клопотання проводиться за ч. 2 ст. 163 КПК України без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації.

Згідно норми ч. 4 ст. 107 КПК України фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.

Слідчий до суду не з`явився. Від нього в матеріалах, доданих до клопотання, містися заява про розгляд справи за його відсутності.

Вивчивши надані письмові докази, слідчий суддя доходить висновку про обґрунтованість клопотання з огляду на наступне.

З матеріалів клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів вбачається, що Вивченням стану дотримання законодавства у сфері охорони дитинства у бюджетній сфері встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ- НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_2 , E-mail: ІНФОРМАЦІЯ_4 ) протягом 2023 року уповноваженою особою з публічних закупівель ОСОБА_4 (контактні дані якої вказані на Інтернет сайті ІНФОРМАЦІЯ_7 за номерами закупівель, а саме: НОМЕР_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 ) проведено закупівлі щодо придбання, а саме:

1.44210000-5 Конструкції та їх частини (Модульне найпростіше укриття для облаштування споруд цивільного захисту), ID: ІНФОРМАЦІЯ_5 ;

2. 44210000-5 Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття на 45 осіб (наземне)), ID: ІНФОРМАЦІЯ_6 .

Так, за результатами закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_5 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_3 , адреса: АДРЕСА_3 ) укладено договір №96 від 18.04.2023. Умовами договору визначено предмет закупівлі: ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (Модульне найпростіше укриття для облаштування споруд цивільного захисту). Ціна договору становить 1 400 748,00 грн. Поставка товару здійснюється не пізніше 30.06.2023 за адресою: АДРЕСА_4 обл.

Контактні дані ІНФОРМАЦІЯ_1 згідно договору №96 від 18.04.2023: тел. НОМЕР_2 , e-mail: ІНФОРМАЦІЯ_3 .

Окрім цього, за результатами закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_6 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_4 , адреса: АДРЕСА_5 ) укладено договір №253 від 04.09.2023. Умовами договору визначено предмет закупівлі: ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття на 45 осіб (наземне)). Ціна договору складає 1 334 445,00 грн. Поставка товару здійснюється до 30.09.2023. Відповідно додаткової угоди №2 від 29.09.2023 термін поставки товару змінено до 06.10.2023 року за адресою: АДРЕСА_6 .

Контактні дані ІНФОРМАЦІЯ_1 згідно договору №253 від 04.09.2023: тел. НОМЕР_2 .

Відповідно акту №201631-33/031 від 29.11.2023 ІНФОРМАЦІЯ_10 за результатами проведення державного фінансового контролю встановлені фінансові порушення при виконанні договірних зобов`язань у закупівлях № ІНФОРМАЦІЯ_5 та ІНФОРМАЦІЯ_6 . Так, перевіркою встановлено порушення, а саме: умови укладених замовником договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 та енергетичні конструкції (на придбання модульного найпростішого укриття для облаштування споруд цивільного захисту) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ( на придбання швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття на 45 осіб (наземне)) не відповідають тендерним документаціям до закупівель та тендерним пропозиціям, яким визначено вимоги як до сховищ, а не найпростіших укриттів. Як наслідок, прийняті до оплати та оплачені Товари не відповідають вимогам чинних на момент укладення та виконання договору, стандартів у галузі цивільного захисту - ДБН В.2.2-5, ДСТУ 9195:2022, ДСТУ 9107) в частині вимог щодо улаштування споруд цивільного захисту.

Тобто, посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 не раціонально використовують бюджетні кошти та внаслідок укладення відповідних договорів не забезпечено належного захисту та безпечного перебування дітей у освітніх закладах.

Враховуючи вимоги ст. 2 КПК України, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей та документів, які містять охоронювану законом таємницю, а саме: ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 , з можливістю:

I.Проведення огляду електронної пошти ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 на предмет наявності переписок, щодо закупівлі № ІНФОРМАЦІЯ_5 та № ІНФОРМАЦІЯ_6 з можливістю виготовлення їх копій;

II. Вилучення оригіналів документів, а саме:

1)Документи складені та підписані уповноважено особою з публічних закупівель ОСОБА_4 щодо закупівлі № ІНФОРМАЦІЯ_5 , а саме відповіді на запитання учасників тендеру, протоколи, рішення, звіти, зміни до тендерної документації та інші документи складені та підписані останньою під час проведення тендеру;

2)Документи складені та підписані уповноважено особою з публічних закупівель ОСОБА_4 щодо закупівлі № ІНФОРМАЦІЯ_6 , а саме відповіді на запитання учасників тендеру, протоколи, рішення, звіти, зміни до тендерної документації та інші документи складені та підписані останньою під час проведення тендеру;

3)Особову справа уповноваженої особою з публічних закупівель ОСОБА_4 ;

4)Заяву про прийняття (зарахування) на посаду уповноваженої особою з публічних закупівель ОСОБА_4 ;

5)Наказ, розпорядження про прийняття (зарахування) на посаду уповноваженої особою з публічних закупівель ОСОБА_4 ;

6)Трудовий договір та посадові обов`язки уповноваженої особою з публічних закупівель ОСОБА_4 ;

7)Документи із вільними зразками підписів, не менше 20-25 підписів уповноваженої особою з публічних закупівель ОСОБА_4 , (Вільними зразками є підписи, достовірно виконані певною особою до відкриття кримінального провадження і не пов`язані з їх обставинами) у різнохарактерних за змістом та цільовим призначенням документах у т.ч. офіційних виконаних до 07.02.2024 року, а саме: в документах, що посвідчують особу, довіреностях, трудовій книжці, особовій справі, членських квитках, заявах, договорах, додаткових угодах, актах, листах, квитанціях, відомостях, чеках, інших документах утворених в ході трудової діяльності, трудових відносин, тощо;

8)Документи із умоно-вільними зразками підписів, не менше 20-25 підписів уповноваженої особою з публічних закупівель ОСОБА_4 (умовно-вільними зразками є підписи, достовірно виконані певною особою виконані після відкриття провадження у справі, але не в зв`язку з її обставинами) у різнохарактерних за змістом та цільовим призначенням документах у т.ч. офіційних виконаних після 07.02.2024 року, а саме: в документах, що посвідчують особу, довіреностях, трудовій книжці, особовій справі, членських квитках, заявах, договорах, додаткових угодах, актах, листах, квитанціях, відомостях, чеках, інших документах утворених в ході трудової діяльності, трудових відносин, тощо.

Іншим способом отримати вказану інформацію неможливо, тому є обґрунтованим клопотання про надання тимчасового доступу до зазначених документів та підлягає задоволенню.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

З метою встановлення повного кола осіб, які вчинили кримінальне правопорушення та підтвердження факту його вчинення, вважаю за необхідне надати тимчасовий доступ до речей і документів, як містять охоронювану законом таємницю документи, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 .

На підставі викладеного, керуючись ст. ст.27, 107, 131, 132, 159-164, 309 КПК України, слідчий суддя,-

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчого СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області капітана поліції ОСОБА_3 по кримінальному провадженню, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42024172070000012 від 07.02.2024 року за ознаками ч.1 ст.367 КК України, про доступ до речей і документів - задовольнити.

Надати дозвіл керівнику Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_5 ; прокурору Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_6 ; прокурору Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_7 ; слідчому СВ ВП № 3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області капітану поліції ОСОБА_3 ; слідчому СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_8 ; слідчому СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_9 ; старшому слідчому СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області капітану поліції ОСОБА_10 ; слідчому СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області підполковнику поліції ОСОБА_11 , на тимчасовий доступ до речей і документів, як містять охоронювану законом таємницю та перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 , з можливістю:

I. Проведення огляду електронної пошти ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 на предмет наявності переписок, щодо закупівлі № ІНФОРМАЦІЯ_5 та № ІНФОРМАЦІЯ_6 з можливістю виготовлення їх копій;

II. Вилучення оригіналів документів, а саме:

1) Документи складені та підписані уповноважено особою з публічних закупівель ОСОБА_4 щодо закупівлі № ІНФОРМАЦІЯ_5 , а саме відповіді на запитання учасників тендеру, протоколи, рішення, звіти, зміни до тендерної документації та інші документи складені та підписані останньою під час проведення тендеру;

2) Документи складені та підписані уповноважено особою з публічних закупівель ОСОБА_4 щодо закупівлі № ІНФОРМАЦІЯ_6 , а саме відповіді на запитання учасників тендеру, протоколи, рішення, звіти, зміни до тендерної документації та інші документи складені та підписані останньою під час проведення тендеру;

3) Особову справа уповноваженої особою з публічних закупівель ОСОБА_4 ;

4) Заяву про прийняття (зарахування) на посаду уповноваженої особою з публічних закупівель ОСОБА_4 ;

5) Наказ, розпорядження про прийняття (зарахування) на посаду уповноваженої особою з публічних закупівель ОСОБА_4 ;

6) Трудовий договір та посадові обов`язки уповноваженої особою з публічних закупівель ОСОБА_4 ;

7) Документи із вільними зразками підписів, не менше 20-25 підписів уповноваженої особою з публічних закупівель ОСОБА_4 , (Вільними зразками є підписи, достовірно виконані певною особою до відкриття кримінального провадження і не пов`язані з їх обставинами) у різнохарактерних за змістом та цільовим призначенням документах у т.ч. офіційних виконаних до 07.02.2024 року, а саме: в документах, що посвідчують особу, довіреностях, трудовій книжці, особовій справі, членських квитках, заявах, договорах, додаткових угодах, актах, листах, квитанціях, відомостях, чеках, інших документах утворених в ході трудової діяльності, трудових відносин, тощо;

8) Документи із умоно-вільними зразками підписів, не менше 20-25 підписів уповноваженої особою з публічних закупівель ОСОБА_4 (умовно-вільними зразками є підписи, достовірно виконані певною особою виконані після відкриття провадження у справі, але не в зв`язку з її обставинами) у різнохарактерних за змістом та цільовим призначенням документах у т.ч. офіційних виконаних після 07.02.2024 року, а саме: в документах, що посвідчують особу, довіреностях, трудовій книжці, особовій справі, членських квитках, заявах, договорах, додаткових угодах, актах, листах, квитанціях, відомостях, чеках, інших документах утворених в ході трудової діяльності, трудових відносин, тощо.

Зобов`язати посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 , надати доступ до оригіналів вище вказаних речей та документів, з можливістю їх вилучення у вказаний спосіб, негайно після пред`явлення ухвали до виконання.

Ухвала діє протягом двох місяців з дня її постановлення, тобто по 11 січня 2025 року включно.

Другий примірник оригіналу цієї ухвали та її копію для виконання вимог ч. 2 ст. 165 КПК України вручити слідчому органу досудового розслідування, яким ініційовано розгляд відповідного клопотання.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подано під час підготовчого провадження у суді.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження з боку обвинувачення має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК з метою відшукання та вилучення зазначених речей.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКарлівський районний суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення11.11.2024
Оприлюднено13.11.2024
Номер документу122931700
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —531/400/24

Ухвала від 25.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 25.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 19.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

Ухвала від 19.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

Ухвала від 19.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

Ухвала від 19.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

Ухвала від 11.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

Ухвала від 11.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

Ухвала від 08.10.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

Ухвала від 19.02.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні