Ухвала
від 25.11.2024 по справі 531/400/24
КАРЛІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

єдиний унікальний номер справи 531/400/24

номер провадження 1-кс/531/896/24

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 листопада 2024 року м. Карлівка

Слідчий суддя Карлівського районного суду Полтавської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_3 про доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42024172070000012 від 07 лютого 2024 року, -

В С Т А Н О В И В:

Слідчий СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ), з можливістю вилучення оригіналів наступних документів: 1. Документів, які подавались для участі в закупівлі № ІНФОРМАЦІЯ_2 , а саме: 1) Статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ЄДРПОУ НОМЕР_1 , затверджений рішенням №11/08/2023 від 11.08.2023; 2) Рішення №1 від 15.02.2019 засновника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; 3) Рішення єдиного учасника №11/08/2023 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 11.08.2023; 4) Опису документів, що подається заявником для проведення державної реєстрації в ЄДР ЮО, ФОП та ГФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 реєстрація змін до відомостей про юридичну особу» від 11.08.2023; 5) Наказу №1-к від 15.02.2019 щодо особового складу; 6) Довідки №4 від 21.08.2023 щодо ліцензування господарської діяльності; 7) Довідки №5 від 21.08.2023 щодо підтвердження статусу та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі; 8) Довідки №7 від 21.08.2023 щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей; 9) Витягу №ВР-001400588 з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на ОСОБА_4 ; 10) Інформаційної довідки з ЄДРО, які вчинили корупційні або пов`язані з корупцією правопорушення на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 21.08.2023; 11) Інформаційної довідки з ЄДРО, які вчинили корупційні або пов`язані з корупцією правопорушення на ОСОБА_4 від 21.08.2023; 12) Сертифікату зареєстрованого 19.03.2021 за №МО.8О057.38-2021; 13) Гарантійного листа №14 від 17.08.2023; 14) Витягу №2026504501015 з реєстру платників податку на додану вартість; 15) Тендерної пропозиції №14 від 17.08.2023; 16) Листа №10 від 17.08.2023 загальні відомості про учасника; 17) Паспорта на Швидкоспоруджуване найпростіше укриття цивільного захисту; 18) Відомості №13 від 17.08.2023 про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі; 19) Відомості №17 від 17.08.2023 про Учасника; 20) Гарантійного листа №16 від 17.08.2023 щодо виробника; 21) Порівняльної характеристики запропонованого товару по відношенню до технічних вимог предмету закупівлі №15 від 17.08.2023; 22) Договору поставки №001 від 20.04.2023 залізобетонних виробів; 23) Специфікації №1, Додаток №1 до Договору поставки №001 від 20.04.2023; 24) Сертифікату відповідності зареєстрований в реєстрі органу оцінки відповідності за №UA.GS.2.28.019-23; 25) Гарантійного листа №19 від 17.08.2023; 26) Довідку №3 від 17.08.2023 щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у процедурі закупівлі, зазначених в пункті 47 Особливостей; 27) Листа - згоди №11 від 17.08.2023 на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних; 28) Звіту з оцінки рівню захисту населення, який забезпечує розроблене ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » найпростіше укриття ШСС захисту від розрахункових небезпечних чинників та ступеня пониження радіації надзвичайних ситуацій у мирний та особливий період», затверджений 23.01.2023; 29) Довідки №9 від 17.08.2023 щодо субпідрядника; 30) Довідки №6 від 17.08.2023 щодо об`єднання учасників; 31) Інформації №15 від 17.08.2023 про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі код ДК 021:2015::44210000-5 Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття на 45 осіб (наземне)); 32) Листа - відгуку №17-07/4 від 17.07.2023 щодо виконання умов договору; 33) Листа підтвердження №12 від 17.08.2023 щодо «Істотних умов договору»; 34) Гарантійного листа №18 від 17.08.2023; 35) Витягу з ЄДР ЮО, ФОП та ГФ на ОСОБА_4 від 07.08.2023; 36) Довідки №8 від 17.08.2023 щодо кінцевого беніфіціарного власника; 37) Довідки №17 від 17.08.2023; 38) Гарантійного листа №13 від 17.08.2023; 39) Видаткової накладної №4 від 06.06.2023; 40) Інших документів, які подавались для участі в закупівлі № UA-2023-08-10-004342-a -a (офіційне листування, пропозиції, тощо); 2. Договору №253 від 04.09.2023 року; 3. Специфікації, Додаток №1 до Договору №253 від 04.09.2023; 4. Додаткової угоди №1 від 05.09.2023 до Договору №253 від 04.09.2023; 5. Додаткової угоди №2 від 29.09.2023 до Договору №253 від 04.09.2023; 6. Додаткової угоди №3 від 31.10.2023 до Договору №253 від 04.09.2023; 7. Акту приймання-передачі найпростішого укриття цивільного захисту від 12.10.2023; 8. Платіжної інструкції №6 від 18.10.2023; 9. Видаткової накладної №44 від 12.10.2023; 10. Рахунку на оплату по замовленню №36 від 05.09.2023; 11. Паспортів, сертифікатів якості та відповідності, інші документи на підтвердження відповідності (ДБН, ДСТУ, тощо), які підтверджують якість товару згідно Договору про закупівлю №253 від 04.09.2023 року; 12. Документів, що підтверджують придбання/виготовлення товару (договори з додатками та додатковими угодами на придбання продукції у інших суб`єктів, у разі наявності таких, чи документи, що підтверджують виготовлення продукції силами та засобами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », тощо), вартість та оплату продукції (чеки, накладні, рахунки на оплату, платіжні доручення, видаткові накладні, ТТН, тощо); 13. Особової справи директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_4 ; 14. Заяви про прийняття на роботу ОСОБА_4 ; 15. Наказу або будь-якого іншого рішення щодо призначення на посаду директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_4 ; 16. Посадових обов`язків директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_4 ; 17. Документів (заяви, розпорядження, службові записки, накази, тощо) з вільними зразками підписів ОСОБА_4 виконаних до 07.02.2024 року (не менше 20-25 документів); 18. Документів (заяви, розпорядження, службові записки, накази, тощо) із умовно-вільними зразками підписів ОСОБА_4 виконаних після 07.02.2024 року (не менше 20-25 документів); 19. Печатки Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 », Ідентифікаційний код НОМЕР_1 », з можливістю виготовлення експериментальних зразків відтисків; 20. Документи із вільними зразками відтисків печатки Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 », Ідентифікаційний код НОМЕР_1 », не менше 10 документів, виконані до відкриття провадження у справі, але не в зв`язку з її обставинами у різнохарактерних за змістом та цільовим призначенням документах у т.ч. офіційних виконаних до 07.02.2024 року; 21. Документів із умовно-вільними зразками відтисків печатки Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 », Ідентифікаційний код НОМЕР_1 », не менше 10 документів, виконані після відкриття провадження у справі, але не в зв`язку з її обставинами у різнохарактерних за змістом та цільовим призначенням документах у т.ч. офіційних виконаних після 07.02.2024 року; мотивувавши клопотання тим, що в провадженні ВП №3 Полтавського РУП ГУНП України в Полтавській області знаходяться матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42024172070000012 від 07 лютого 2024 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 367 КК України.

Розгляд клопотання проводиться за ч. 2 ст. 163 КПК України без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації.

Слідчий до суду не з`явився. В матеріалах, доданих до клопотання, містися заява про розгляд справи за його відсутності.

Вивчивши надані письмові докази, слідчий суддя доходить висновку про обґрунтованість клопотання з огляду на наступне.

Вивченням стану дотримання законодавства у сфері охорони дитинства у бюджетній сфері встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_5 (код ЄДРПОУ- НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_2 , E-mail: ІНФОРМАЦІЯ_6 ) протягом 2023 року уповноваженою особою з публічних закупівель ОСОБА_5 (контактні дані якої вказані на Інтернет сайті ІНФОРМАЦІЯ_7 за номерами закупівель, а саме: НОМЕР_3 , ІНФОРМАЦІЯ_8 ) проведено закупівлі щодо придбання, а саме:

1.44210000-5 Конструкції та їх частини (Модульне найпростіше укриття для облаштування споруд цивільного захисту), ID: ІНФОРМАЦІЯ_9 ;

2.44210000-5 Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття на 45 осіб (наземне)), ID: ІНФОРМАЦІЯ_10 .

Так, за результатами закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_9 між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_4 , адреса: АДРЕСА_3 ) укладено договір №96 від 18.04.2023. Умовами договору визначено предмет закупівлі: ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (Модульне найпростіше укриття для облаштування споруд цивільного захисту). Ціна договору становить 1 400 748,00 грн. Поставка товару здійснюється не пізніше 30.06.2023 за адресою: АДРЕСА_4 обл.

Реквізити договору про закупівлю №96 від 18.04.2023 року:

ПОСТАЧАЛЬНИК: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » адреса: АДРЕСА_3 , ЄДРПОУ: НОМЕР_4 ІПН 434091426501 Р/р НОМЕР_5 в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 »ЗАМОВНИК: ІНФОРМАЦІЯ_5 адреса: АДРЕСА_2 , 39400 ЄДРПОУ 42395100 тел. НОМЕР_3 e-mail: ІНФОРМАЦІЯ_12 IBAN- НОМЕР_6 В ДКСУ

Окрім цього, за результатами закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_10 між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_5 ) укладено договір №253 від 04.09.2023. Умовами договору визначено предмет закупівлі: ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття на 45 осіб (наземне)). Ціна договору складає 1 334 445,00 грн. Поставка товару здійснюється до 30.09.2023. Відповідно додаткової угоди №2 від 29.09.2023 термін поставки товару змінено до 06.10.2023 року за адресою: АДРЕСА_6 .

Реквізити договору №253 від 04.09.2023 року:

ПОСТАЧАЛЬНИК: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » адреса: АДРЕСА_1 , ЄДРПОУ: НОМЕР_1 № НОМЕР_7 АТ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », м. Київ, МФО НОМЕР_8 ПОКУПЕЦЬ: ІНФОРМАЦІЯ_5 адреса: АДРЕСА_7 ЄДРПОУ 42395100 НОМЕР_9 В ДКСУ тел. НОМЕР_3

05.09.2023 укладено додаткову угоду №1 до Договору №253 від 04.09.2023, якою змінено платіжні реквізити Постачальника та викладено їх у новій редакції, а саме: НОМЕР_10 АТ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », м. Київ, МФО НОМЕР_8 .

Відповідно акту №201631-33/031 від 29.11.2023 ІНФОРМАЦІЯ_14 за результатами проведення державного фінансового контролю встановлені фінансові порушення при виконанні договірних зобов`язань у закупівлях № ІНФОРМАЦІЯ_9 та ІНФОРМАЦІЯ_10 . Так, перевіркою встановлено порушення, а саме: умови укладених замовником договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 та енергетичні конструкції (на придбання модульного найпростішого укриття для облаштування споруд цивільного захисту) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( на придбання швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття на 45 осіб (наземне)) не відповідають тендерним документаціям до закупівель та тендерним пропозиціям, яким визначено вимоги як до сховищ, а не найпростіших укриттів. Як наслідок, прийняті до оплати та оплачені Товари не відповідають вимогам чинних на момент укладення та виконання договору, стандартів у галузі цивільного захисту - ДБН В.2.2-5, ДСТУ 9195:2022, ДСТУ 9107) в частині вимог щодо улаштування споруд цивільного захисту.

Тобто, посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_5 не раціонально використовують бюджетні кошти та внаслідок укладення відповідних договорів не забезпечено належного захисту та безпечного перебування дітей у освітніх закладах.

З метою повного і неупередженого досудового розслідування та для встановлення істини по справі, слідчий суддя вважає за необхідне надати тимчасовий доступ до вище вказаної документації на час досудового розслідування, яка перебуває у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ).

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 162-166 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчого СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_3 задовольнити.

Надати дозвіл:

-начальнику Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_6 ;

-прокурору Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_7 ;

-прокурору Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_8 ;

-слідчому СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_3 ;

-слідчому СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_9 ;

-слідчому СВ ВП №3 Полтавського РУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_10 ;

-старшому слідчому СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_11 ;

-слідчому СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_12 ; на тимчасовий доступу до документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ), з можливістю вилучення оригіналів наступних документів: 1. Документів, які подавались для участі в закупівлі № ІНФОРМАЦІЯ_2 , а саме: 1) Статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ЄДРПОУ НОМЕР_1 , затверджений рішенням №11/08/2023 від 11.08.2023; 2) Рішення №1 від 15.02.2019 засновника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; 3) Рішення єдиного учасника №11/08/2023 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 11.08.2023; 4) Опису документів, що подається заявником для проведення державної реєстрації в ЄДР ЮО, ФОП та ГФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 реєстрація змін до відомостей про юридичну особу» від 11.08.2023; 5) Наказу №1-к від 15.02.2019 щодо особового складу; 6) Довідки №4 від 21.08.2023 щодо ліцензування господарської діяльності; 7) Довідки №5 від 21.08.2023 щодо підтвердження статусу та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі; 8) Довідки №7 від 21.08.2023 щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей; 9) Витягу №ВР-001400588 з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на ОСОБА_4 ; 10) Інформаційної довідки з ЄДРО, які вчинили корупційні або пов`язані з корупцією правопорушення на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 21.08.2023; 11) Інформаційної довідки з ЄДРО, які вчинили корупційні або пов`язані з корупцією правопорушення на ОСОБА_4 від 21.08.2023; 12) Сертифікату зареєстрованого 19.03.2021 за №МО.8О057.38-2021; 13) Гарантійного листа №14 від 17.08.2023; 14) Витягу №2026504501015 з реєстру платників податку на додану вартість; 15) Тендерної пропозиції №14 від 17.08.2023; 16) Листа №10 від 17.08.2023 загальні відомості про учасника; 17) Паспорта на Швидкоспоруджуване найпростіше укриття цивільного захисту; 18) Відомості №13 від 17.08.2023 про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі; 19) Відомості №17 від 17.08.2023 про Учасника; 20) Гарантійного листа №16 від 17.08.2023 щодо виробника; 21) Порівняльної характеристики запропонованого товару по відношенню до технічних вимог предмету закупівлі №15 від 17.08.2023; 22) Договору поставки №001 від 20.04.2023 залізобетонних виробів; 23) Специфікації №1, Додаток №1 до Договору поставки №001 від 20.04.2023; 24) Сертифікату відповідності зареєстрований в реєстрі органу оцінки відповідності за №UA.GS.2.28.019-23; 25) Гарантійного листа №19 від 17.08.2023; 26) Довідку №3 від 17.08.2023 щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у процедурі закупівлі, зазначених в пункті 47 Особливостей; 27) Листа - згоди №11 від 17.08.2023 на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних; 28) Звіту з оцінки рівню захисту населення, який забезпечує розроблене ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » найпростіше укриття ШСС захисту від розрахункових небезпечних чинників та ступеня пониження радіації надзвичайних ситуацій у мирний та особливий період», затверджений 23.01.2023; 29) Довідки №9 від 17.08.2023 щодо субпідрядника; 30) Довідки №6 від 17.08.2023 щодо об`єднання учасників; 31) Інформації №15 від 17.08.2023 про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі код ДК 021:2015::44210000-5 Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття на 45 осіб (наземне)); 32) Листа - відгуку №17-07/4 від 17.07.2023 щодо виконання умов договору; 33) Листа підтвердження №12 від 17.08.2023 щодо «Істотних умов договору»; 34) Гарантійного листа №18 від 17.08.2023; 35) Витягу з ЄДР ЮО, ФОП та ГФ на ОСОБА_4 від 07.08.2023; 36) Довідки №8 від 17.08.2023 щодо кінцевого беніфіціарного власника; 37) Довідки №17 від 17.08.2023; 38) Гарантійного листа №13 від 17.08.2023; 39) Видаткової накладної №4 від 06.06.2023; 40) Інших документів, які подавались для участі в закупівлі № UA-2023-08-10-004342-a -a (офіційне листування, пропозиції, тощо); 2. Договору №253 від 04.09.2023 року; 3. Специфікації, Додаток №1 до Договору №253 від 04.09.2023; 4. Додаткової угоди №1 від 05.09.2023 до Договору №253 від 04.09.2023; 5. Додаткової угоди №2 від 29.09.2023 до Договору №253 від 04.09.2023; 6. Додаткової угоди №3 від 31.10.2023 до Договору №253 від 04.09.2023; 7. Акту приймання-передачі найпростішого укриття цивільного захисту від 12.10.2023; 8. Платіжної інструкції №6 від 18.10.2023; 9. Видаткової накладної №44 від 12.10.2023; 10. Рахунку на оплату по замовленню №36 від 05.09.2023; 11. Паспортів, сертифікатів якості та відповідності, інші документи на підтвердження відповідності (ДБН, ДСТУ, тощо), які підтверджують якість товару згідно Договору про закупівлю №253 від 04.09.2023 року; 12. Документів, що підтверджують придбання/виготовлення товару (договори з додатками та додатковими угодами на придбання продукції у інших суб`єктів, у разі наявності таких, чи документи, що підтверджують виготовлення продукції силами та засобами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », тощо), вартість та оплату продукції (чеки, накладні, рахунки на оплату, платіжні доручення, видаткові накладні, ТТН, тощо); 13. Особової справи директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_4 ; 14. Заяви про прийняття на роботу ОСОБА_4 ; 15. Наказу або будь-якого іншого рішення щодо призначення на посаду директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_4 ; 16. Посадових обов`язків директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_4 ; 17. Документів (заяви, розпорядження, службові записки, накази, тощо) з вільними зразками підписів ОСОБА_4 виконаних до 07.02.2024 року (не менше 20-25 документів); 18. Документів (заяви, розпорядження, службові записки, накази, тощо) із умовно-вільними зразками підписів ОСОБА_4 виконаних після 07.02.2024 року (не менше 20-25 документів); 19. Печатки Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 », Ідентифікаційний код НОМЕР_1 », з можливістю виготовлення експериментальних зразків відтисків; 20. Документи із вільними зразками відтисків печатки Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 », Ідентифікаційний код НОМЕР_1 », не менше 10 документів, виконані до відкриття провадження у справі, але не в зв`язку з її обставинами у різнохарактерних за змістом та цільовим призначенням документах у т.ч. офіційних виконаних до 07.02.2024 року; 21. Документів із умовно-вільними зразками відтисків печатки Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 », Ідентифікаційний код НОМЕР_1 », не менше 10 документів, виконані після відкриття провадження у справі, але не в зв`язку з її обставинами у різнохарактерних за змістом та цільовим призначенням документах у т.ч. офіційних виконаних після 07.02.2024 року.

Ухвала діє протягом двох місяців з дня її постановлення, тобто по 25 січня 2025 року включно.

Другий примірник оригіналу цієї ухвали та її копію для виконання вимог ч. 2 ст. 165 КПК України вручити слідчому органу досудового розслідування, яким ініційовано розгляд відповідного клопотання.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подано під час підготовчого провадження у суді.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження з боку обвинувачення має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК з метою відшукання та вилучення зазначених речей.

Слідчий суддя

СудКарлівський районний суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення25.11.2024
Оприлюднено26.11.2024
Номер документу123250390
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —531/400/24

Ухвала від 25.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 25.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 19.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

Ухвала від 19.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

Ухвала від 19.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

Ухвала від 19.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

Ухвала від 11.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

Ухвала від 11.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

Ухвала від 08.10.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

Ухвала від 19.02.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні