ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 580/3804/23 Суддя (судді) першої інстанції: Олексій РІДЗЕЛЬ
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 листопада 2024 року м. Київ
Колегія суддів Шостого апеляційного адміністративного суду у складі:
головуючого судді Безименної Н.В.
суддів Аліменка В.О. та Кучми А.Ю.
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Черкаській області на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 23 листопада 2023 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Сміла-Райагропостач» до Головного управління ДПС у Черкаській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
ВСТАНОВИЛА
Позивач звернувся до Черкаського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до ГУ ДПС у Черкаській області, в якому просив визнати протиправним та скасувати податкові повідомлення-рішення від 17.02.2023 №1414/23000901 та №1417/23000901.
Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 23 листопада 2023 року позов задоволено.
Не погоджуючись з вказаним рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить його скасувати та прийняти нове, яким в задоволенні позову відмовити. Вимоги апеляційної скарги обґрунтовані тим, що позивач здійснював саме роздрібну торгівлю пальним без наявності відповідної ліцензії, а витратоміри-лічильники на паливо-роздавальних колонках не були належним чином зареєстровані, внаслідок чого спірні податкові повідомлення-рішення було винесено правомірно.
Позивач подав відзив на апеляційну скаргу, в якому зазначив, що його резервуари обладнані належним чином зареєстрованими витратомірами-лічильниками «Шельф-100», а наявні рівнеміри-лічильники «Navi Trek MLS-01» були випадково внесені у графу "витратомірів-лічильників", внаслідок чого відсутні підстави для застосування штрафних санкцій, передбачених п.128-1.1 ст.128-1 ПК України.
Відповідно до ч.1 ст.311 КАС України суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, у разі: 1) відсутності клопотань від усіх учасників справи про розгляд справи за їх участю; 2) неприбуття жодного з учасників справи у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання; 3) подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, які ухвалені в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).
Беручи до уваги відсутність клопотань від усіх учасників справи про розгляд справи за їх участю, введення в Україні воєнного стану, враховуючи, що за наявними у справі матеріалами її може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів та з огляду на відсутність необхідності розглядати справу у судовому засіданні, керуючись приписами ст.311 КАС України, справу призначено до розгляду в порядку письмового провадження.
Заслухавши доповідь судді-доповідача, дослідивши матеріали справи, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, перевіривши підстави для апеляційного перегляду, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з таких підстав.
Як встановлено судом першої інстанції та вбачається з матеріалів справи, позивач зареєстрований юридичною особою з 02.07.2010 (код ЄДРПОУ 36746147) та його основним видом діяльності за КВЕД є 46.71 «Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами».
На підставі наказу від 09.12.2022 №2004-п та направлень від 13.12.2022 №3193/23-00-09-01-15, №3192/23-00-09-01-15, №3191/23-00-09-01-15 службові особи відповідача здійснили фактичну перевірку діяльності позивача за місцем провадження господарської діяльності за адресами: Черкаська обл., м. Сміла, вул. Ольги Олійник, 13, вул. Перемоги, 14, вул. Семена Морочковського, 1 за період діяльності з 22.12.2019 до 21.12.2022, за результатами якої складено акт від 22.12.2022 №7850/23-00-09-01-16/36746147, в якому зафіксовано порушення позивачем: ч.21 ст.15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального»; пп.230.1.2 п.230.1 ст.230 ПК України; п.85.2 ст.85 ПК України (а.с.8-13 т.1).
Перевіркою встановлено, що ТОВ «Сміла-Райагропостач» на акцизному складі №1012725 зареєструвало згідно «Довідки про розпорядника акцизного складу пального, акцизні склади пального, розташовані на них резервуари пального, витратоміри та рівнеміри» від 01.04.2020 два витратоміри-лічильники «Шельф-100» 1КЕД-50-0,5-1-1 серійні номери №11963, №11961 та згідно коригуючої довідки від 04.12.2021 вищезазначені витратоміри-лічильники замінено в «Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі» на рівнеміри-лічильники «Navi Trek MLS-01» серійні номери №00000570, №00000571, що згідно наданих документів до перевірки виконують функції рівнемірів-лічильників на стаціонарних резервуарах. Відповідно, в «Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі» станом на 21.12.2022 в порушення вимог пп.230.1.2 п.230.1 ст.230 ПК України відсутні зареєстровані витратоміри-лічильники на місці відпуску пального наливом з акцизного складу (дві паливо-роздавальні колонки). Відповідно до акцизних накладних за період з 23.12.2019 по 22.01.2020 ТОВ «Сміла-Райагропостач» з акцизного складу №1012725, який розташований за адресою: Черкаська область, м. Сміла, вул. Ольги Олійник, 13 здійснено реалізацію пального без наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним згідно таблиці. Згідно з реєстром ліцензій на пальне ТОВ «Сміла-Райагропостач» отримало ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: Черкаська область, м. Сміла, вул. Ольги Олійник, 13 термін дії з 02.10.2020 по 02.10.2025 реєстраційний номер 2304034202000042. Тобто, ТОВ «Сміла-Райагропостач» у період з 22.12.2019 по 22.01.2020 здійснювало реалізацію пального кінцевим споживачам, без наявності відповідної ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним
Відповідальність за встановлені порушення передбачена ч.2 ст.17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», п.128-1.1 ст.128-1 та п.121.1 ст.121 ПК України.
На підставі вказаного акту перевірки відповідачем винесено податкові повідомлення-рішення від 17.02.2023:
- №1414/23000901 про застосування штрафу в сумі 40000,00 грн. за відсутність зареєстрованих витратомірів-лічильників на місці відпуску пального наливом з акцизного складу, відсутність позитивного результату повірки (2 паливо-роздавальні колонки) (а.с.14-15 т.1);
- №1417/23000901 про застосування штрафу в сумі 250000,00 грн. за реалізацію пального без наявності відповідної ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним у період з 22.12.2019 по 22.01.2020 (а.с.16-17 т.1).
Вважаючи вказані податкові повідомлення-рішення протиправними, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Суд першої інстанції, задовольняючи позовні вимоги, дійшов висновку, що у період з 22.12.2019 по 22.01.2020 позивачем здійснювалась саме оптова торгівля пальним на підставі відповідної ліцензії на виконання договорів поставки нафтопродуктів та на акцизному складі позивача наявні діючі, повірені та зареєстровані витратоміри-лічильники «Шельф-100» 1КЕД-50-0,5-1-1 серійні номери №11963, №11961, а тому висновки акту перевірки про порушення позивачем вимог п.п.230.1.2 п.230.1 ст.230 ПК України є необґрунтованими.
За наслідком перегляду рішення суду першої інстанції в апеляційному порядку колегія суддів доходить наступних висновків.
В силу вимог ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до пп.75.1.3 п.75.1 ст.75 ПК України фактичною вважається перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об`єктів права власності такого платника. Така перевірка здійснюється контролюючим органом щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).
Згідно зі ст.15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами, або рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, або пальним може здійснюватися суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.
Ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) терміном на п`ять років.
Відповідно до ч.2 ст.17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» до суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі роздрібної торгівлі пальним без наявності ліцензії - 250000 гривень.
Як встановлено судом першої інстанції та відображено в акті перевірки позивач має ліцензії №990614201900351 на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі з терміном дії з 01.07.2019 до 01.07.2024 та №23040314202000042 на право роздрібної торгівлі пальним з терміном дії з 02.10.2020 до 02.10.2025 за адресою: Черкаська обл., м. Сміла, вул. Ольги Олійник, 13 .
Апелянт зазначає, що в період з 22.12.2019 по 22.01.2020 позивач здійснював роздрібну торгівлю пальним без наявності відповідної ліцензії, що зафіксовано в акті перевірки.
В той же час, відповідна реалізація пального у спірний період на адресу юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців здійснювалась з акцизного складу позивача №1012725 на підставі відповідних договорів поставки нафтопродуктів: ФОП ОСОБА_1 задоговір від 10.06.2019 №0034, ТОВ «Смілашляхбудсервіс» - договір від 18.01.2019 №0016, ФОП ОСОБА_2 - договір від 08.07.2019 №0035, ТОВ «Смілянський лісопромисловий комплекс» - договір від 01.10.2019 №0040, ТОВ «Черкаси-Дніпро агро» договір від 30.01.2019 №0020), ФОП ОСОБА_3 - договір від 14.01.2019 №0014, ТОВ «Інструмент-Сервіс» - договір від 04.06.2019 №0033, ПП «Бішпол» - договір від 06.12.2018 №008, ПП «Колорит» - договір від 10.04.2019 №0025, ФОП ОСОБА_4 - договір від 12.12.2018 №009, ТОВ «Сміла-Трансавто» - договір від 24.10.2019 №0041, ФОП ОСОБА_5 - договір від 03.10.2019 №0039. Предметами вказаних договорів є передача постачальником покупцям у власність нафтопродуктів, а покупець у свою чергу зобов`язаний прийняти та оплатити товар. Умовами вказаних договорів визначено, що поставка товару здійснюється транспортом постачальника або транспортом третьої особи, що має право здійснення перевезення небезпечних вантажів.
Відпуск пального на підставі вказаних договорів здійснювався за видатковими накладними: від 31.12.2019 №РН-0001010 на суму 7822,80 грн., від 23.12.2019 №РН-0000971 на суму 11748,00 грн. - (ФОП ОСОБА_1 ), від 23.12.2019 №РН-0000966 на суму 1370,60 грн., від 31.12.2019 №РН-0001005 на суму 2480,40 грн. - (ТОВ «Смілашляхбудсервіс»), від 23.12.2019 №РН-0000974 на суму 35458,21 грн., від 31.12.2019 №РН-0001024 на суму 30566,35 грн. - (ФОП ОСОБА_2 ), від 31.12.2019 №РН-0001017 на суму 23462,58 грн., - (ТОВ «Смілянський лісопромисловий комплекс»), від 31.12.2019 №РН-0001008 на суму 3739,87 грн. - (ТОВ «Черкаси-Дніпро агро»), від 31.12.2019 №РН-0001001 на суму 2957,40 грн., від 23.12.2019 №РН-0000972 на суму 2115,03 грн. - (ТОВ «Інструмент-Сервіс»), від 31.12.2019 №РН-0001012 на суму 6487,20 грн., від 31.12.2019 №РН-0001011 на суму 7812,62 грн. - (ПП «Колорит»), від 23.12.2019 №РН-0000961 на суму 45817,20 грн. від 31.12.2019 №РН-0000996 на суму 10411,67 грн. - (ФОП ОСОБА_4 ), від 31.12.2019 №РН-0001018 на суму 3816,00 грн. - (ТОВ «Сміла-Трансавто»), від 31.12.2019 №РН-0001014 на суму 15645,60 грн. - (ФОП ОСОБА_5 ), від 23.12.2019 №РН-0000963 на суму 18617,06 грн., від 31.12.2019 №РН-0001019 на суму 3339,00 грн. - (ПП «Бішпол») (а.с.33-117, 176- т.1).
Відповідно до ст.1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» оптова торгівля - діяльність по придбанню і відповідному перетворенню товарів для наступної їх реалізації суб`єктам господарювання (у тому числі іноземним суб`єктам господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) роздрібної торгівлі, іншим суб`єктам господарювання (у тому числі іноземним суб`єктам господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва); роздрібна торгівля - діяльність по продажу товарів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших суб`єктах господарювання (у тому числі іноземних суб`єктах господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) громадського харчування.
Таким чином, здійснення реалізації пального суб`єктам господарювання охоплюється визначенням оптової торгівлі, в той час, як роздрібна торгівля має місце під час продажу пального безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання.
При цьому, поняття «оптова торгівля» наведене в ДСТУ 4303:2004 «Роздрібна та оптова торгівля. Терміни та визначення понять», відповідно до п.4.5 якого оптовою торгівлею визнається вид економічної діяльності у сфері товарообігу, що охоплює купівлю-продаж товарів за договорами поставки партіями для подальшого їх продажу кінцевому споживачеві через роздрібну торгівлю або для виробничого споживання та надавання пов`язаних із цим послуг.
Враховуючи, що відпуск пального здійснювався позивачем на підставі відповідних договорів із суб`єктами господарювання та жодних доказів, що такий продаж відбувався для їх особистого некомерційного використання, колегія суддів доходить висновку про відсутність підстав вважати, що в період з 22.12.2019 по 22.01.2020 позивач здійснював роздрібну торгівлю пальним наведеним вище юридичним особам та фізичним особам-підприємцям.
За таких обставин, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції щодо не підтвердження порушення позивачем вимог ч.21 ст.15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» в частині здійснення роздрібної торгівлі пальним за відсутності відповідної ліцензії, внаслідок чого відсутні підстави для застосування до нього штрафних санкцій, передбачених ч.2 ст.17 наведеного Закону.
Відповідно до пп.230.1.2 п.230.1 ст.230 ПК України акцизні склади, на території яких здійснюється виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізація пального, повинні бути обладнані витратомірами-лічильниками на кожному місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованому на акцизному складі, та рівнемірами-лічильниками рівня таких товарів (продукції) у резервуарі, а для скрапленого газу (пропану або суміші пропану з бутаном), інших газів, бутану, ізобутану за кодами згідно з УКТ ЗЕД 2711 12 11 00, 2711 12 19 00, 2711 12 91 00, 2711 12 93 00, 2711 12 94 00, 2711 12 97 00, 2711 13 10 00, 2711 13 30 00, 2711 13 91 00, 2711 13 97 00, 2711 14 00 00, 2711 19 00 00, 2901 10 00 10 - також можуть бути обладнані пристроями для вимірювання рівня або відсотка пального у резервуарі (далі - рівнемір-лічильник) на кожному введеному в експлуатацію стаціонарному резервуарі, розташованому на акцизному складі.
Витратоміри-лічильники та резервуари повинні відповідати вимогам законодавства та мати позитивний результат повірки або оцінку відповідності, проведені відповідно до законодавства, а рівнеміри-лічильники повинні відповідати вимогам законодавства та мати позитивний результат повірки або оцінку відповідності, або калібрування, проведені відповідно до законодавства. У разі відсутності позитивного результату повірки або оцінки відповідності, або калібрування витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників для цілей цього Кодексу акцизні склади, на яких вони розташовані, вважаються необладнаними витратомірами-лічильниками та рівнемірами-лічильниками.
Платники податку - розпорядники акцизних складів зобов`язані зареєструвати:
а) усі розташовані на акцизних складах резервуари, введені в експлуатацію, витратоміри-лічильники та рівнеміри-лічильники у розрізі акцизних складів - в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі;
б) усі акцизні склади - в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.
В силу п.128-1.1 ст.128-1 ПК України необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі рівнеміра-лічильника на введеному в експлуатацію резервуарі, розташованому на акцизному складі, та/або витратоміра-лічильника на місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованого на акцизному складі, а також необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників обсягу виробленого спирту етилового витратоміра-лічильника спирту етилового, та/або масового витратоміра на місці отримання та відпуску спирту етилового, розташованого на акцизному складі, та/або місці отримання/відпуску спирту етилового у виробництво продукції, визначеної у підпунктах "д"-"ж" підпункту 229.1.1 пункту 229.1 статті 229 цього Кодексу, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 20000 гривень за кожний необладнаний резервуар та/або незареєстрований рівнемір-лічильник, а також за кожне необладнане місце відпуску пального наливом з акцизного складу або за кожне місце отримання та відпуску спирту етилового, та/або незареєстрований витратомір-лічильник/витратомір-лічильник спирту етилового, та/або масовий витратомір.
Судом першої інстанції встановлено, що ТОВ «Сміла-Райагропостач» на акцизному складі №1012725 зареєструвало згідно «Довідки про розпорядника акцизного складу пального, акцизні склади пального, розташовані на них резервуари пального, витратоміри та рівнеміри» від 01.04.2020 два витратоміри-лічильники «Шельф-100» 1КЕД-50-0,5-1-1 серійні номери №11963, №11961.
В акті перевірки позивача зазначено, що згідно з корегуючою довідкою від 04.12.2021 наведені витратоміри-лічильники були замінені в «Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального в резервуарі» на рівнеміри-лічильники «Navi Trek MLS-01» серійні номери №00000570, №00000571.
Водночас, відповідні рівнеміри-лічильники «Navi Trek MLS-01» серійні номери №00000570, №00000571 відображені в Таблиці 1 довідки про розпорядника акцизного складу саме як встановлені «рівноміри-лічильники» (а.с.163 т.1).
Позивач зазначає, що відповідні рівнеміри-лічильники «Navi Trek MLS-01» серійні номери №00000570, №00000571 були помилково внесені в «Довідку про розпорядника акцизного складу пального, акцизні склади пального, розташовані на них резервуари пального, витратоміри та рівнеміри» в якості «витратомірів-лічильників», в той час, як саме два витратоміри-лічильники «Шельф-100» 1КЕД-50-0,5-1-1 серійні номери №11963, №11961 наявні на паливо-роздавальних колонках та здійснюють свою функцію «витратомірів-лічильників».
Наявними у матеріалах справи звітами форми №17-НП за 01.12.2022, 02.12.2022 щодо залишків пального (том 1 а.с.29-32) підтверджується наявність працюючих витратомірів-лічильників на акцизному складі позивача.
Відповідач не заперечує факт, що на акцизному складі позивача №1012725 розташовані та використовуються два витратоміри-лічильники «Шельф-100» 1КЕД-50-0,5-1-1 серійні номери №11963, №11961, що належним чином зареєстровані в «Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального в резервуарі», однак зазначає, що оскільки рівнеміри-лічильники «Navi Trek MLS-01» серійні номери №00000570, №00000571 відображені в «Довідці про розпорядника акцизного складу пального, акцизні склади пального, розташовані на них резервуари пального, витратоміри та рівнеміри» в якості «витратомірів-лічильників», в той час, як вони не зареєстровані в «Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального в резервуарі».
В той же час, диспозиція п.128-1.1 ст.128-1 ПК України чітко визначає, які саме події є підставою для її застосування: необладнання тобто фізична відсутність витратомірів-лічильників на паливно-роздавальних колонках (резервуарах) та/або відсутність їх реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі.
Натомість, відповідні рівнеміри-лічильники «Navi Trek MLS-01» серійні номери №00000570, №00000571 розташовані на паливних резервуарах акцизного складу ТОВ «Сміла-Райагропостач» №1012725 та вони зареєстровані в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі, а помилкове відображення рівнемірів-лічильників у «Довідці про розпорядника акцизного складу пального, акцизні склади пального, розташовані на них резервуари пального, витратоміри та рівнеміри» в якості «витратомірів-лічильників», не є порушенням вимог пп.230.1.2 п.230.1 ст.230 ПК України та не може мати наслідком відповідальність, передбачену п.128-1.1 ст.128-1 ПК України.
З огляду на викладені обставини, з урахуванням наведених норм права, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції щодо наявності підстав для задоволення позовних вимог шляхом скасування спірних податкових повідомлень-рішень внаслідок їх протиправності, з огляду на не підтвердження допущення позивачем порушень ч.21 ст.15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» та пп.230.1.2 п.230.1 ст.230 ПК України.
Інші доводи скаржника, викладені в апеляційній скарзі, висновків суду першої інстанції не спростовують, при цьому колегія суддів звертає увагу на ті обставини, що відповідно до правил п.41 «Висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень» обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.
На підставі вищенаведеного, приймаючи до уваги, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, рішення суду ґрунтується на засадах верховенства права, є законним і обґрунтованим, висновки суду першої інстанції доводами апелянта не спростовані, колегія суддів доходить висновку про відсутність підстав для його зміни або скасування.
Відповідно до п.2 ч.5 ст.328 КАС України не підлягають касаційному оскарженню судові рішення у справах незначної складності та інших справах, розглянутих за правилами спрощеного позовного провадження (крім справ, які відповідно до цього Кодексу розглядаються за правилами загального позовного провадження).
Керуючись ст.243, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, колегія суддів
П О С Т А Н О В И Л А
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Черкаській області - залишити без задоволення.
Рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 23 листопада 2023 року - залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає касаційному оскарженню.
Текст постанови виготовлено 07 листопада 2024 року.
Головуючий суддя Н.В.Безименна
Судді В.О.Аліменко
А.Ю.Кучма
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.11.2024 |
Оприлюднено | 18.11.2024 |
Номер документу | 123054601 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них акцизного податку, крім акцизного податку із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Безименна Наталія Вікторівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Безименна Наталія Вікторівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Безименна Наталія Вікторівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні