Ухвала
від 11.11.2024 по справі 1309/4455/12
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення заяви без руху

11 листопада 2024 рокусправа № 1309/4455/12місто Львів

Суддя Львівського окружного адміністративного суду Гулик А.Г., перевіривши матеріали заяви відповідача про відстрочку виконання рішення у справі за позовом Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради до ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору Управління природних ресурсів і регулювання земельних відносин, Львівська міська рада, ОСОБА_5 , ОСОБА_6 про зобов`язання демонтувати самочинну прибудову

в с т а н о в и в:

у провадженні Львівського окружного адміністративного суду перебувала справа за позовом Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради до ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору Управління природних ресурсів і регулювання земельних відносин, Львівська міська рада, ОСОБА_5 , ОСОБА_6 про зобов`язання демонтувати самочинну прибудову.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 15.02.2022 позов Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради до ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору Управління природних ресурсів і регулювання земельних відносин, Львівська міська рада, ОСОБА_5 , ОСОБА_6 про зобов`язання демонтувати самочинну прибудову задоволено повністю, зобов`язано ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 демонтувати самочинно побудовану двоповерхову прибудову розміром 4,6 м на 6,3 м до житлового будинку АДРЕСА_1 .

05.11.2024 до суду від ОСОБА_2 до суду надійшла заява про відстрочення виконання рішення. Зазначена заява мотивована тим, що Залізничним відділом державної виконавчої служби у м. Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції відкрито три виконавчих провадження щодо зобов`язання ОСОБА_2 , ОСОБА_1 , ОСОБА_3 демонтувати самочинно побудовану на землях міськземфонду двохповерхову прибудову розміром 4,6 х 6,3 до житлового будинку АДРЕСА_1 . Виконання рішення суду від 15.02.2022 у відповідності до ст. 4,7 Закону України «Про виконавче провадження» не передбачає застосування заходів примусового виконання рішення та у рішенні не зазначено термін, напротязі якого боржники мають його виконати. Застосування відстрочки виконання рішення суду не завдасть жодної шкоди стягувачу. Виконати рішення суду про демонтаж прибудови на даний час неможливо внаслідок непереборної сили, тобто надзвичайних і невідворотних за даних умов обставин. В Україні триває війна, діє воєнний стан. У зв`язку з відсутністю техніки, організації, людей, які можуть виконувати демонтажні роботи, провести демонтаж прибудови у стислі строки неможливо. В будинку проживає особа престарілого віку ОСОБА_2 , 1953р.н. та малолітня восьмирічна дитина ОСОБА_7 . У відповідності до Закону України «Про виконавче провадження» та п. 2.3 Інструкції з організації примусового виконання рішень у разі необхідності забезпечення прав та інтересів дітей та непрацездатних осіб, які потребують опіки і піклування, до участі у виконавчому провадженні залучаються органи опіки та піклування. На даний час розпочався зимовий період з низькою температурою повітря та з очікуваним погіршенням погодніх умов. Щоб демонтувати прибудову потрібно відключити всі інженерні комунікації в будинку: опалення, водопостачання, електрику. В такому випадку є загроза життю людей, холодна і голодна смерть, а отже необхідно буде провести відселення. Об`єктивні ускладнення пов`язані з важким матеріальним становищем, оскільки заощаджень у відповідачів немає, живемо на пенсію та зарплату. Виконання рішення по демонтажу прибудови за власні кошти призведе до загрози життю, оскільки у відповідачів не буде коштів на лікування та придбання продуктів першої необхідності, сплату комунальних послуг.

За результатами розгляду питання про прийняття заяви відповідача про відстрочку виконання рішення до розгляду, суд дійшов таких висновків.

Відповідно до абзацу 3 частини першої статті 167 КАС України до заяви, скарги, клопотання чи заперечення, які подаються на стадії виконання судового рішення, в тому числі в процесі здійснення судового контролю за виконанням судових рішень, додаються докази їх надіслання (надання) іншим учасникам справи (провадження).

Проте відповідач не долучив до заяви про відстрочку виконання рішення докази її надіслання (надання) іншим учасникам справи (провадження).

Відповідно до частини першої статті 4 Закону України Про судовий збір судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно з пунктом 3 частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір за подання до адміністративного суду заяви про забезпечення доказів або позову, заяви про видачу виконавчого документа на підставі рішення іноземного суду, заяви про зміну чи встановлення способу, порядку і строку виконання судового рішення ставка судового збору становить 0,3 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Згідно зі статтею 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2024 рік прожитковий мінімум для працездатних осіб з 1 січня 2024 року становить 3028 гривні.

Судовий збір за подання до суду заяви про відстрочення виконання рішення суду становить 908,40грн (3028,00грн*0,3).

Відповідач не сплатив судовий збір за подання відповідної заяви.

Отже, відповідачу необхідно сплатити судовий збір за подання зазначеної заяви у розмірі 908,40 грн.

З урахуванням встановлених обставин, позивачу необхідно подати на адресу суду квитанцію про доплату судового збору на суму 908,40 грн. або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Інформацію про платіжні реквізити для перерахування судового збору за подання адміністративного позову до Львівського окружного адміністративного суду можна довідатися, зокрема, на офіційному сайті суду (https://adm.lv.court.gov.ua) в розділі Судовий збір.

Застосовуючи аналогію закону суд зазначає, що згідно з вимогами частин першої, другої статті 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 вказаного Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху. В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

Керуючись статтями 161, 169, 248, 256 КАС України, суддя

у х в а л и в :

залишити без руху заяву відповідача про відстрочення виконання рішення у справі за позовом Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради до ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору Управління природних ресурсів і регулювання земельних відносин, Львівська міська рада, ОСОБА_5 , ОСОБА_6 про зобов`язання демонтувати самочинну прибудову.

Встановити відповідачу строк для усунення недоліків заяви про відстрочення виконання рішення 10 днів з дня отримання копії ухвали про залишення заяви про відстрочку виконання рішення без руху, шляхом подання до суду:

- доказів надіслання (надання) іншим учасникам справи (провадження) заяви про відстрочку виконання рішення;

- платіжного документа про сплату судового збору у розмірі 908,40 грн або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Ухвала суду про залишення позовної заяви без руху набирає законної сили з моменту її підписання суддею та окремо не оскаржується. Заперечення на ухвалу суду може бути включено до апеляційної скарги на рішення суду, прийнятого за результатами розгляду справи.

Суддя Гулик Андрій Григорович

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.11.2024
Оприлюднено21.11.2024
Номер документу123118576
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяІнші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб)

Судовий реєстр по справі —1309/4455/12

Ухвала від 26.11.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулик Андрій Григорович

Ухвала від 11.11.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулик Андрій Григорович

Ухвала від 25.10.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Постанова від 28.10.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 11.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 23.05.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 07.04.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 06.04.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Постанова від 09.02.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Ухвала від 09.02.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні