Р I Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
26.11.2024
м. Лозова Харківської області
Лозівський міськрайонний суд Харківської області в складі:
головуючого - Харабадзе К.Ш.,
за участю секретаря - Петренко (Ляшенко) Ю.С.,
Справа № 629/5020/24
Номер провадження 2/629/1337/24
позивач Комунальне підприємство «Лозоваводосервіс» Лозівської міської ради Харківської області
відповідач ОСОБА_1
відповідач ОСОБА_2
розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження цивільну справу про стягнення заборгованості за послуги з централізованого водопостачання
у с т а н о в и в :
Позивач звернувся до суду з позовом про стягнення з відповідачів заборгованості за послуги з централізованого водопостачання, посилаючись на те, що відповідачі зареєстровані та мешкають в будинку, який розташований за адресою: АДРЕСА_1 . Відповідачі регулярно користуються послугами централізованого водопостачання, але оплату з серпня 2020 року проводять не в повному обсязі, у зв`язку з чим виникла заборгованість станом на 13.08.2024 у розмірі 32178 грн. 31 коп. Для врегулювання спору в досудовому порядку на вищевказану адресу позивачем направлено попередження про сплату заборгованості за спожиті послуги від 25.07.2024 № 2032. На даний час заборгованість не сплачена. На підставі вищевикладеного, просить солідарно стягнути з відповідачів вищевказану заборгованість, а також витрати по сплаті судового збору.
Відповідач ОСОБА_1 в наданій відповіді на відзив проти задоволення позовних вимог заперечував в повному обсязі, зазначив, що відповідачка ОСОБА_2 зареєстрована за вказаною адресою з 14.03.2024, проходила військову службу за мобілізацією в особливий період з 24.02.2022 по 05.04.2024. З позовної заяви та доданих до позовної заяви документів не можливо встановити, коли створене КП «Лозоваводосервіс», згідно якого рішення, та які зміни відбулися у статуті. Обґрунтований розрахунок суми заборгованості за період з 01.08.2020 по 01.08.2024 підписаний начальником абонентного відділу Оксаною Смілик комунального підприємства «Житлова управляюча компанія» Лозівської міської ради Харківської області, але жодних пояснень чому розрахунок складений вищезазначеним підприємством, та яке відношення воно має до КП «Лозоваводосервіс» Лозівської міської ради Харківської області в позовні заяві не зазначено. З зазначеного розрахунку не можливо зрозуміти, яким вузлом обліку (лічильником) були встановлені фактичні об`єми, ким, де та коли цей вузол обліку (лічильник) встановлено, на кого покладений обов`язок щодо його збереження, чи є акт прийому передачі вузла обліку (лічильника) встановлено на домоволодінні, чи є акти перевірки вузла обліку (лічильника), за останні 3 роки, встановлено на домоволодінні, чи є свідоцтво про повірку вузла обліку (лічильника), протокол повірки або акт виконаних робіт з повірки, акти демонтажу та монтажу лічильника або акти опломбування та розпломбування, якщо повірка здійснювалася із демонтажем, фото вузла обліку (лічильника) під час встановлення, монтажу, демонтажу, повірки чи проведення перевірки встановленого на домоволодінні. В розрахунках, які надходили на адресу домоволодіння на сплату послуг з водопостачання, не були вказані суми боргу, на які посилається позивач та які відображені в Обґрунтованому розрахунку суми заборгованості по особовому рахунку НОМЕР_1 за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення. Крім того, 10.11.2023 надійшло попередження про сплату заборгованості за спожиття послуг за адресою: АДРЕСА_1 в якому зазначено, що станом на 01.11.2023 заборгованість з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення складає 453,60 грн., що жодним чином не узгоджується з Обґрунтованим розрахунком суми заборгованості по особовому рахунку НОМЕР_1 . Позивач жодним чином не доводить суму боргу та як він виник, додані до позовної заяви докази жодним чином не підтверджують твердження позивача та його намагання стягнути неіснуючий борг.
Представник позивача в наданій відповіді на відзив зазначив, що на підставі рішення ХХХІІІ сесії VII скликання Лозівської міської ради Харківської області «Про безоплатну передачу майна, яке знаходиться на праві господарського відання на балансі КП «Лозоваводоканал» Лозівської міської ради, в межах міської комунальної власності» від 21 липня 2017 року № 674 передано безоплатно майно, яке знаходиться на праві господарського відання на балансі комунального підприємства «Лозоваводоканал» Лозівської міської ради, на баланс Дочірнього підприємства «Лозоваводосервіс» Комунального підприємства "Теплоенерго" Лозівської міської ради Харківської області на праві господарського відання, згідно з додатком, в якому наведений перелік майна, яке перебуває на обліку господарського відання на балансі КП «Лозоваводоканал» Лозівської міської ради, і передається в межах міської комунальної власності. На виконання рішення ХІУШ сесії VШ скликання Лозівської міської ради Харківської області від 29 лютого 2024 року № 1751 «Про вхід до складу засновників, зміну найменування та затвердження статуту Комунального підприємства «Лозоваводосервіс» Лозівської міської ради Харківської області в новій редакції» здійснено зміну назви дочірнього підприємства «Лозоваводосервіс» комунального підприємства «Теплоенерго» Лозівської міської ради Харківської області на Комунальне підприємство «Лозоваводосервіс» Лозівської міської ради Харківської області, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Згідно п.п 1.1. п. 1 Статуту Комунального підприємства «Лозоваводосервіс» Лозівської міської ради Харківської області , підприємство є правонаступником Дочірнього підприємства «Лозоваводосервіс» комунального підприємства «Теплоенерго» Лозівської міської ради Харківської області. До Комунального підприємства «Лозоваводоканал» Лозівської міської ради Харківської області 09.09.2011 надійшла заява від ОСОБА_1 щодо встановлення водомірного вузла. 24.10.2011 представниками підприємства водомірний вузол (тип S 420-20 № 07738176) був встановлений, опломбований та прийнятий на абонентський облік. Лічильник встановлений у водопровідному колодязі, який облаштований на вуличній водопровідній мережі за адресою: АДРЕСА_2 . Встановленим лічильником почав здійснюватися облік водоспоживання двох домоволодінь, які розташовані за адресою: АДРЕСА_3 та АДРЕСА_1 . За адресою: АДРЕСА_3 раніше був встановлений водомірний вузол (тип - СВК-1,5 № 071710) у будинку в приміщенні санвузла. Отже, при здійсненні розподілу обсягів спожитої води на два домоволодіння водомірний вузол (тип S 420-20 № 07738176) вважається комерційним вузлом обліку, а водомірний вузол (тип - СВК-1,5 № 071710) розподільним вузлом обліку. Таким чином на будинок за адресою: АДРЕСА_1 розподілялася різниця обсягу спожитої води між показаннями загального приладу обліку (комерційного) та показаннями вузла розподільного обліку води встановленого у будинку за адресою: АДРЕСА_3 . Представниками КП «Лозоваводосервіс» зняті контрольні показники двох вищезазначених водомірів, що підтверджується Актом раціонального використання та охорони води від 02.05.2024. Поточні показники вузла комерційного обліку води складали 3527 м. куб., попередні показники були зняті 29.07.2020 та складали 2217 м. куб., різниця між показниками склала 1310 м. куб. Різниця між показниками вузла розподільного обліку води (тип - СВК-1,5 № 071710) за цей же період з 07.2020 по травень 2024 року (включно) складали 145.99 м. куб. Обсяг води розподілений на будинок за адресою: АДРЕСА_1 склав 1114. 05 м. куб.
В додаткових письмових поясненнях представник позивача зазначив, що між Дочірнім підприємством «Лозоваводосервіс» комунального підприємства «Теплоенерго» Лозівської міської ради Харківської області та Комунальним підприємством «Житлова управляюча компанія» Лозівської міської ради Харківської області укладений договір про надання послуг від 17.01.2024 р. № 27. Згідно договору №27 друга сторона, а саме КП «ЖУК» здійснює послуги з обробки даних (Комплексне абонентське обслуговування та обробка даних абонентів категорії «населення»). Тобто, КП «ЖУК» проводить роботи в програмі «Інженер по населенню» на підставі Додатку 1 до договору про надання послуг, який є невідємною частиною договору №27, а саме: 1 .Заведення нових особових рахунків. 2. Здійснення обробки платежів за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, згідно виписок за розрахунковим рахунком ДП «Лозоваводосервіс» КП «Теплоенерго». Здійснення обробки платежів за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, що надійшли в рахунок погашення заборгованості за надані Замовником послуги та акумулюються на власному поточному рахунку Виконавця з наступним перерахуванням на рахунок Замовника, відповідно до узгодженого Сторонами порядку. 3. Внесення до особових рахунків змін, які стосуються послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (кількості зареєстрованих осіб, ступень благоустрою, інше). 4 Внесення до електронної бази даних «інженер по населенню» актів приймання, розпломбування та опломбування засобів обліку та інших актів, наданих Замовником. Інформаційно вносити до електронної бази даних «інженер по населенню» дати наступних перевірок цілісності пломб, які вказані у поміжних актах раціонального використання та охорони води, за адресами у яких відключена послуга водопостачання у період між припиненням надання послуги та її відновленням. 5. Внесення до електронної бази даних «інженер по населенню» показань квартирних засобів обліку, що надаються Споживачами та показань будинкових засобів обліку води, та засобів обліку, встановлених на вуличних водорозбірних колонках, що надаються Замовником. 6. Внесення до електронної бази даних «інженер по населенню» обсягів з водовідведення згідно копій актів виконаних робіт з вивезення рідких побутових відходів. 7. Внесення до електронної бази даних «інженер по населенню» оплати за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення на особові рахунки Споживачів. 8. Виконання перерахунків в разі ненадання послуги або надання її не в повному обсязі. 9. Виконання нарахування Споживачам послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення відповідно до затверджених тарифів, об`ємів та норм споживання холодної води та водовідведення та вимог діючих нормативно - правових актів. Розподіл та перерозподіл обсягів небалансу відповідно до діючого законодавства України. Виконання нарахування за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення за адресами у яких відключена послуга водопостачання відповідно до складених актів, а саме: -акту раціонального використання та охорони води у якому зазначено, що послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення припинена - за вказаною в акті адресою з моменту його складання нарахування припиняється; -акту раціонального використання та охорони води у якому зазначено, що послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення відновлена - за вказаною в акті адресою з моменту його складання нарахування відновлюється. Інформаційно вносити до електронної бази даних «інженер по населенню» дату припинення послуги із зазначенням способу у який припинено послугу та дату відновлення послуги з приміткою «послуга відновлена». Дати наступної перевірки цілісності пломб, які вказані у поміжних актах раціонального використання та охорони води, що складені за такими адресами у період між припиненням надання послуги та її відновленням не є підставою для відновлення нарахування за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. 10. У разі здійснення нарахування за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, що не відповідають затвердженим тарифам, об`ємам і нормам споживання холодної води та водовідведення та не відповідають вимогам діючих нормативно - правових актів Виконавець відшкодовує Замовнику всі фактично завдані збитки. 11. Ведення обліку окремих груп Споживачів, які мають пільги та субсидії, заповнення файлів «пільги» та «субсидії». 12. Роздрукування та рознесення квитанцій на сплату за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. 13. Видача довідок за зверненням Споживачів по розрахункам за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. 14. Прийом та абонентне обслуговування Споживачів, надання роз`яснень з питань, нарахувань, сплати, перерахунків за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. 15. Розгляд скарг та заяв Споживачів, надання відповідей на них в межах своєї компетенції. 16. Здійснення контролю за своєчасністю проведення періодичної повірки засобів обліку. Щомісячно додатково адресно розносити споживачам повідомлення про необхідність здійснення періодичної повірки засобів обліку води. Здійснення контролю за своєчасністю опломбування засобів обліку після проведення періодичної повірки засобів обліку та ремонтних робіт, відповідно до норм діючого законодавства. 17. Вручення попереджень Споживачам на відключення або обмеження надання послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення внаслідок несплати заборгованості. Здійснення контрольних перевірок та фіксацію показників засобів/вузлів обліку води, які встановлені у приміщеннях Споживачів, що користуються послугами з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. 18. Виконання інших дій, пов`язаних з нарахуванням та внесенням оплати та даних по Споживачам послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення за вимогою Замовника. 19. Щомісячне укладення договорів про реструктуризацію заборгованості зі Споживачами, які мають заборгованість більше ніж 3-х місячне нарахування за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення та узгодження термінів на які укладаються договори реструктуризації. 20. Інформування Споживачів категорії «населення» шляхом нагадування, роз`яснення, здійснення автодозвонів, про заборгованість (якщо така обліковується), про необхідність сплатити заборгованість та про необхідність своєчасного надання показань засобів обліку питної води. 21. За результатами наданих послуг формувати та надавати Замовнику підписані Виконавцем звіти: -до 12 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги письмовий звіт про надані послуги за цим Договором ; -до 12 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги, акт приймання-передачі наданих послуг за цим Договором; -до 5 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги зведену відомість про нарахування плати та обсягів за водоспоживання та водовідведення (за типами нарахувань) у паперовій формі та в електронному вигляді; - до 5 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги зведену відомість про нарахування плати та обсягів за водоспоживання та водовідведення (за типами нарахувань) по групі будинків (м. Лозова) у паперовій формі та в електронному вигляді; - до 5 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги зведену відомість про нарахування плати та обсягів за водоспоживання та водовідведення (за типами нарахувань) по групі будинків (смт. Панютине) у паперовій формі та в електронному вигляді; - до 5 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги зведену відомість про нарахування плати та обсягів (без тарифу) у паперовій формі та в електронному вигляді; - до 5 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги звіт по обсягам води та стічних вод по зазначеним Замовником будинкам, у паперовій формі та в електронному вигляді; - до 7 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги, звіти, інформації, довідки, акти звіряння та реєстри по нарахованим та відшкодованим пільгам та субсидіям за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення електронному вигляді; - до 9 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги детальний балансовий звіт, у паперовій формі та в електронному вигляді; - до 9 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги довідку про погашення реструктуризованої заборгованості у паперовій формі та в електронному вигляді; - до 9 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги звіт про оплату населенням житлово-комунальних послуг та електроенергії, у паперовій формі та електронному вигляді; - до 12 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги розшифровку взаємозаліків, та розшифровку сплачених Споживачами та отриманих від органів, що здійснюють примусове виконання виконавчих документів коштів, які надійшли на розрахунковий рахунок Виконавця, у паперовій формі та в електронному вигляді; -до 12 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги звіт щодо проведення роботи з боржниками по зменшенню дебіторської заборгованості Споживачів; - до 12 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги реєстр взаєморозрахунків; - до 12 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги акт заліку однорідних вимог; - до 12 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги акт звірки. - до 10 числа місяця, наступного за місяцем, в якому надавались послуги, звіт з укладення договорів про реструктуризацію заборгованості в електронному вигляді в форматі Excel. Представниками КП «Лозоваводосервіс» у травні 2024 р. були зняті контрольні показники лічильників які обліковують спожитий обсяг води за адресами: вул. Солов`їна буд. 24 та 26. Оскільки відповідачем не надавалися показники лічильника з липня 2020 року абоненту здійснювалися нарахування згідно норм споживання затверджених Лозівською міською радою Харківської області. Після внесення показників лічильника в програму «Інженер по населенню» були разподілені обсяги спожитої води за сорок шість місяців, а саме з 29.07.2020 по 02.05.2024 в результаті чого виникла заборгованість. У зв`язку з тим, що заборгованість виникла у травні 2024 року, то строк позовної давності не застосовується.
Представник позивача ОСОБА_3 у судовому засіданні на задоволенні позовних вимог наполягала в повному обсязі.
Відповідачі ОСОБА_1 , ОСОБА_2 у судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечували.
Суд, дослідивши письмові докази, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок наявних у справі доказів у їх сукупності, доходить до такого.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про питну воду та питне водопостачання» № 2918 від 10.01.2002 р. споживачі питної води зобов`язані: своєчасно вносити плату за використану питну воду відповідно до встановлених тарифів на послуги централізованого водопостачання; раціонально використовувати питну воду, не допускати її витоків із внутрішньобудинкових мереж та обладнання; не допускатизабруднення,засмічення тависнаження джерелпитного водопостачанняі пошкодженняоб`єктівпитного водопостачання; вчасно повідомляти підприємства питного водопостачання про виявлені пошкодження на об`єктах централізованого питного водопостачання, які їм належать або якими вони користуються; не перешкоджати здійсненню контролю за технічним станом інженерного обладнання в приміщеннях; утримувати в належному технічному і санітарному стані водопровідні мережі та обладнання; у разі внесення не в повному обсязі плати за використану питну воду обмежувати власне використання питної води до рівня екологічної броні питного водопостачання; забезпечувати безперешкодний доступ відповідальних представників підприємств питного водопостачання до власних водопровідних мереж та обладнання для контролю за рівнем споживання питної води, а також для виконання відключення і обмеження споживання відповідно до встановленого порядку. В разі перешкоди у доступі зазначених представників до водопровідних мереж та обладнання споживача посадові особи такого споживача несуть відповідальність відповідно до закону.
Несплата боргу призводить до погіршення стану комунальних мереж централізованого водопостачання та водовідведення, погіршує можливості щодо забезпечення екологічного добробуту міста і негативно впливає на впровадження природоохоронних заходів.
Щодо доводів відповідачів про право позивача на звернення до суду з даним позовом, правомірності наданих позивачем розрахунків, тощо, то з матеріалів справи убачається, що На підставі рішення ХХХІІІ сесії VII скликання Лозівської міської ради Харківської області про безоплатну передачу майна, яке знаходиться на праві господарського відання на балансі КП «Лозоваводоканал» Лозівської міської ради, в межах міської комунальної власності від 21 липня 2017 року № 674 передано безоплатно майно, яке знаходиться на праві господарського відання на балансі комунального підприємства «Лозоваводоканал» Лозівської міської ради, на баланс Дочірнього підприємства «Лозоваводосервіс» Комунального підприємства "Теплоенерго" Лозівської міської ради Харківської області на праві господарського відання, згідно з додатком до рішення міської ради від 21.07.2017 р. № 674. На виконання рішення ХІУШ сесії VШ скликання Лозівської міської ради Харківської області від 29 лютого 2024 року № 1751 «Про вхід до складу засновників, зміну найменування та затвердження статуту Комунального підприємства «Лозоваводосервіс» Лозівської міської ради Харківської області в новій редакції» здійснено зміну назви дочірнього підприємства «Лозоваводосервіс» комунального підприємства «Теплоенерго» Лозівської міської ради Харківської області на Комунальне підприємство «Лозоваводосервіс» Лозівської міської ради Харківської області, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Згідно п.п 1.1. п. 1 Статуту Комунального підприємства «Лозоваводосервіс» Лозівської міської ради Харківської області (надалі Комунальне підприємство), підприємство є правонаступником Дочірнього підприємства «Лозоваводосервіс» комунального підприємства «Теплоенерго» Лозівської міської ради Харківської області. Дочірнім підприємством «Лозоваводосервіс» комунального підприємства «Теплоенерго» Лозівської міської ради Харківської області та Комунальним підприємством «Житлова управляюча компанія» Лозівської міської ради Харківської області укладений договір про надання послуг від 17.01.2024 р. № 27. Згідно договору №27 друга сторона, а саме КП «ЖУК» здійснює послуги з обробки даних (Комплексне абонентське обслуговування та обробка даних абонентів категорії «населення»). КП «ЖУК» проводить роботи в програмі «Інженер по населенню» на підставі Додатку 1 до договору про надання послуг, який є невідємною частиною договору №27, а саме: 1 . Заведення нових особових рахунків. 2. Здійснення обробки платежів за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, згідно виписок за розрахунковим рахунком ДП «Лозоваводосервіс» КП «Теплоенерго». Здійснення обробки платежів за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, що надійшли в рахунок погашення заборгованості за надані Замовником послуги та акумулюються на власному поточному рахунку Виконавця з наступним перерахуванням на рахунок Замовника, відповідно до узгодженого Сторонами порядку. 3. Внесення до особових рахунків змін, які стосуються послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (кількості зареєстрованих осіб, ступень благоустрою, інше). 4 Внесення до електронної бази даних «інженер по населенню» актів приймання, розпломбування та опломбування засобів обліку та інших актів, наданих Замовником. Інформаційно вносити до електронної бази даних «інженер по населенню» дати наступних перевірок цілісності пломб, які вказані у поміжних актах раціонального використання та охорони води, за адресами у яких відключена послуга водопостачання у період між припиненням надання послуги та її відновленням. 5. Внесення до електронної бази даних «інженер по населенню» показань квартирних засобів обліку, що надаються Споживачами та показань будинкових засобів обліку води, та засобів обліку, встановлених на вуличних водорозбірних колонках, що надаються Замовником. 6. Внесення до електронної бази даних «інженер по населенню» обсягів з водовідведення згідно копій актів виконаних робіт з вивезення рідких побутових відходів. 7. Внесення до електронної бази даних «інженер по населенню» оплати за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення на особові рахунки Споживачів. 8. Виконання перерахунків в разі ненадання послуги або надання її не в повному обсязі. 9. Виконання нарахування Споживачам послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення відповідно до затверджених тарифів, об`ємів та норм споживання холодної води та водовідведення та вимог діючих нормативно - правових актів. Розподіл та перерозподіл обсягів небалансу відповідно до діючого законодавства України. Виконання нарахування за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення за адресами у яких відключена послуга водопостачання відповідно до складених актів, а саме: -акту раціонального використання та охорони води у якому зазначено, що послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення припинена - за вказаною в акті адресою з моменту його складання нарахування припиняється; -акту раціонального використання та охорони води у якому зазначено, що послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення відновлена - за вказаною в акті адресою з моменту його складання нарахування відновлюється. Інформаційно вносити до електронної бази даних «інженер по населенню» дату припинення послуги із зазначенням способу у який припинено послугу та дату відновлення послуги з приміткою «послуга відновлена». Дати наступної перевірки цілісності пломб, які вказані у поміжних актах раціонального використання та охорони води, що складені за такими адресами у період між припиненням надання послуги та її відновленням не є підставою для відновлення нарахування за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. 10. У разі здійснення нарахування за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, що не відповідають затвердженим тарифам, об`ємам і нормам споживання холодної води та водовідведення та не відповідають вимогам діючих нормативно - правових актів Виконавець відшкодовує Замовнику всі фактично завдані збитки. 11. Ведення обліку окремих груп Споживачів, які мають пільги та субсидії, заповнення файлів «пільги» та «субсидії». 12. Роздрукування та рознесення квитанцій на сплату за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. 13. Видача довідок за зверненням Споживачів по розрахункам за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. 14. Прийом та абонентне обслуговування Споживачів, надання роз`яснень з питань, нарахувань, сплати, перерахунків за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. 15. Розгляд скарг та заяв Споживачів, надання відповідей на них в межах своєї компетенції. 16. Здійснення контролю за своєчасністю проведення періодичної повірки засобів обліку. Щомісячно додатково адресно розносити споживачам повідомлення про необхідність здійснення періодичної повірки засобів обліку води. Здійснення контролю за своєчасністю опломбування засобів обліку після проведення періодичної повірки засобів обліку та ремонтних робіт, відповідно до норм діючого законодавства. 17. Вручення попереджень Споживачам на відключення або обмеження надання послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення внаслідок несплати заборгованості. Здійснення контрольних перевірок та фіксацію показників засобів/вузлів обліку води, які встановлені у приміщеннях Споживачів, що користуються послугами з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. 18. Виконання інших дій, пов`язаних з нарахуванням та внесенням оплати та даних по Споживачам послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення за вимогою Замовника. 19. Щомісячне укладення договорів про реструктуризацію заборгованості зі Споживачами, які мають заборгованість більше ніж 3-х місячне нарахування за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення та узгодження термінів на які укладаються договори реструктуризації. 20. Інформування Споживачів категорії «населення» шляхом нагадування, роз`яснення, здійснення автодозвонів, про заборгованість (якщо така обліковується), про необхідність сплатити заборгованість та про необхідність своєчасного надання показань засобів обліку питної води. 21. За результатами наданих послуг формувати та надавати Замовнику підписані Виконавцем звіти: -до 12 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги письмовий звіт про надані послуги за цим Договором ; -до 12 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги, акт приймання-передачі наданих послуг за цим Договором; -до 5 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги зведену відомість про нарахування плати та обсягів за водоспоживання та водовідведення (за типами нарахувань) у паперовій формі та в електронному вигляді; - до 5 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги зведену відомість про нарахування плати та обсягів за водоспоживання та водовідведення (за типами нарахувань) по групі будинків (м. Лозова) у паперовій формі та в електронному вигляді; - до 5 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги зведену відомість про нарахування плати та обсягів за водоспоживання та водовідведення (за типами нарахувань) по групі будинків (смт. Панютине) у паперовій формі та в електронному вигляді; - до 5 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги зведену відомість про нарахування плати та обсягів (без тарифу) у паперовій формі та в електронному вигляді; - до 5 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги звіт по обсягам води та стічних вод по зазначеним Замовником будинкам, у паперовій формі та в електронному вигляді; - до 7 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги, звіти, інформації, довідки, акти звіряння та реєстри по нарахованим та відшкодованим пільгам та субсидіям за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення електронному вигляді; - до 9 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги детальний балансовий звіт, у паперовій формі та в електронному вигляді; - до 9 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги довідку про погашення реструктуризованої заборгованості у паперовій формі та в електронному вигляді; - до 9 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги звіт про оплату населенням житлово-комунальних послуг та електроенергії, у паперовій формі та електронному вигляді; - до 12 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги розшифровку взаємозаліків, та розшифровку сплачених Споживачами та отриманих від органів, що здійснюють примусове виконання виконавчих документів коштів, які надійшли на розрахунковий рахунок Виконавця, у паперовій формі та в електронному вигляді; -до 12 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги звіт щодо проведення роботи з боржниками по зменшенню дебіторської заборгованості Споживачів; - до 12 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги реєстр взаєморозрахунків; - до 12 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги акт заліку однорідних вимог; - до 12 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги акт звірки. - до 10 числа місяця, наступного за місяцем, в якому надавались послуги, звіт з укладення договорів про реструктуризацію заборгованості в електронному вигляді в форматі Excel.
Суд звертаєувагу,що відносиниміж суб`єктомгосподарювання,що провадитьгосподарську діяльністьз централізованоговодопостачання та/абоцентралізованого водовідведення(далі-виконавець),та індивідуальнимі колективнимспоживачем (далі-споживач),який отримуєабо маєнамір отримуватипослуги зцентралізованого водопостачаннята централізованоговодовідведення (далі-послуги),а такожвизначеною власником(співвласниками)особою,що здійснюєрозподіл обсягівпослуг регулюються розд. ІІ кн. 5 ЦК України, Законом України «Про захист прав споживачів», Законом України «Про житлово-комунальні послуги», Правилами надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, а також умовами договору.
Правила надання послугз централізованоговодопостачання тацентралізованого водовідведення визначають, що надання послуг здійснюється виключно на договірних засадах.
Послуги надаються споживачеві згідно з умовами договору, що укладається відповідно до типових договорів про надання послуги відповідно достатей 13і14Закону України Про житлово-комунальні послуги.
З пропозицією про укладення договору про надання комунальних послуг або про внесення змін до нього (крім індивідуальних договорів, укладених відповідно дочастини п`ятоїстатті 13 Закону України Про житлово-комунальні послуги) може звернутися будь-яка сторона, надавши письмово другій стороні проект відповідного договору (змін до нього), складений згідно з типовим договором.
Індивідуальний договір вважається укладеним із споживачем, якщо протягом 30 днів з дня опублікування тексту договору на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування та/або на веб-сайті виконавця послуги співвласники багатоквартирного будинку не прийняли рішення про вибір моделі договірних відносин та не уклали відповідний договір з виконавцем.
Індивідуальний договір з власником індивідуальних (садибних) житлових будинків вважається укладеними, якщо протягом 30 днів з дня опублікування тексту договору на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування та/або на веб-сайті виконавця послуг, якщо такий власник не вчинив дій щодо відключення (відмови) від комунальної послуги (фактичне виконання робіт із відключення будинку).
Фактом приєднання споживача до умов індивідуального договору (акцептування договору) є вчинення споживачем будь-яких дій, які свідчать про його бажання укласти договір, зокрема надання виконавцю підписаної заяви-приєднання, сплата рахунка за надані послуги, факт отримання послуг.
Обслуговування внутрішньобудинкових систем централізованого водопостачання та централізованого водовідведення здійснюється відповідно доПорядку обслуговування внутрішньобудинкових систем теплопостачання, водопостачання, водовідведення та постачання гарячої води, затвердженого наказом Мінрегіону від 15 серпня 2018 р. № 219.
Виконавець здійснює обслуговування внутрішньобудинкових систем централізованого водопостачання та централізованого водовідведення за умови укладення із споживачем індивідуального договору про надання послуг з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем.
Власник будинку (співвласники багатоквартирного будинку) забезпечує (забезпечують) належне утримання та ремонт внутрішньобудинкових систем, призначених для надання послуг.
За положеннями Закону України «Про житлово-комунальні послуги» споживач має право: одержувати своєчасно та належної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством і умовами укладених договорів;
на усунення протягом строку, встановленого договорами про надання житлово-комунальних послуг або законодавством, виявлених недоліків у наданні житлово-комунальних послуг . І ндивідуальний споживач зобов`язаний: 1)укладати договорипро наданняжитлово-комунальнихпослуг упорядку івипадках,визначених законом; оплачуватинадані житлово-комунальніпослуги зацінами/тарифами,встановленими відповіднодо законодавства,у строки,встановлені відповіднимидоговорами; допускати у своє житло (інший об`єкт нерухомого майна) управителя, виконавців комунальних послуг або їхніх представників у порядку, визначеному законом і договорами про надання відповідних житлово-комунальних послуг, для ліквідації аварій, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічних та профілактичних оглядів і перевірки показань приладів ;інформувати управителя,виконавців комунальнихпослуг прозміну власникажитла (іншогооб`єкта нерухомогомайна)та профактичну кількістьосіб,які постійнопроживають ужитлі споживача,у випадкахта порядку,передбачених договором; надавати виконавцю комунальних послуг або іншій особі, що здійснює розподіл обсягів спожитих послуг, показання наявних приладів - розподілювачів теплової енергії та/або вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання відповідної комунальної послуги в квартирі (приміщенні) багатоквартирного будинку, в порядку та строки, визначені договором.
Судом встановлено, що житловий будинок за адресою: АДРЕСА_1 належить на праві приватної власності ОСОБА_1 , що визнається відповідачем ОСОБА_1 і не підлягає доказуванню.
За адресою: АДРЕСА_1 , відкрито особовий рахунок № НОМЕР_1 , уповноваженим власником є ОСОБА_1 . За цією адресою зареєстроване місце проживання відповідачів ОСОБА_1 з 20.05.2021 та ОСОБА_2 з 14.03.2024, що підтверджується витягами з реєстру територіальної громади.
Згідно технічного паспорта на житловий будинок за адресою: АДРЕСА_1 , виготовленого станом на 29.09.2008 р., ОСОБА_1 є єдиним власником будинку.
09.09.2011 ОСОБА_1 , зазначаючи адресу: АДРЕСА_1 , звернувся до КП «Лозововодоканал» Лозівської міської ради Харківської області з заявою щодо встановлення водомірного вузла.
У сусідньому домоволодінні за адресою: АДРЕСА_3 , у абонента ОСОБА_4 у будинку в приміщенні санвузла, на час подання заяви ОСОБА_1 вже був встановлений індивідуальний водомірний вузол (тип - СВК-1,5 № 071710), який здійснював облік водоспоживання саме домоволодіння за адресою: АДРЕСА_3 .
Індивідуальний водомірний вузол за адресою: АДРЕСА_1 у абонента ОСОБА_1 не встановлювався, і 24.10.2011 представниками підприємства КП «Лозововодоканал» був встановлений загальний водомірний вузол (тип S 420-20 № 07738176), який став здійснювати облік водоспоживання двох домоволодінь за адресами: АДРЕСА_3 та АДРЕСА_1 . Цей вузол був опломбований та прийнятий на абонентський облік. Лічильник встановлений у водопровідному колодязі, який облаштований на вуличній водопровідній мережі за адресою: АДРЕСА_2 .
В подальшому 22.06.2020 загальний вузол обліку № 07738176 було розпломбовано на державну повірку, про що складено акт розпломбування лічильника від 22.06.2020.
В той же день 22.06.2020 за адресою: АДРЕСА_1 у абонента ОСОБА_4 були зняті контролером показники з індивідуального лічильника тип СВК-1.5-1, № 071710, які складали 00923 м?, порушень та витоків води не було зафіксовано, про що складено акт раціонального використанні та охорони води від 22.06.2020.
29.07.2020 за вказаною адресою АДРЕСА_4 , було опломбовано загальний водомірний вузол S-420-20 № 07738176, показники становили 02217 м?, пломба С57942274, вказано про наступну повірку - 24.07.2024, що підтверджується актом опломбування лічильника від 29.07.2020.
07.10.2021 за адресою: АДРЕСА_1 , у абонента ОСОБА_5 було розпломбовано індивідуальний вузол обліку тип - СВК-1,5 № 071710 на державну повірку, показники склали 990 м?. 28.10.2021 за вказаною адресою було опломбовано індивідуальний вузол обліку води, тип ЛК-15х № 1200129906, показники становили 00001 м?, пломба - С63828166, вказано про наступну державну повірку - 02.07.2025, що підтверджується актом опломбування лічильника від 28.10.2021.
02.05.2024 за адресою: АДРЕСА_4 зняті контролером показники з загального лічильника тип S 420-20 № 07738176, які склали 03527 м?, пломба С57942274. Також за адресою: АДРЕСА_1 , у абонента ОСОБА_5 були зняті контролером показники з індивідуального лічильника тип ЛК-15х № 1200129906, які складали 00081 м?. Контролерами зазначено, що пломбувальний матеріал ліска, пломба держ.повірки та пломба на індивідуальному лічильнику С63828166 не пошкоджені.
При здійсненні розподілу обсягів спожитої води на два домоволодіння загальний водомірний вузол (тип S 420-20 № 07738176) вважається комерційним вузлом обліку, а індивідуальний водомірний вузол (тип - СВК-1,5 № 071710, тип - ЛК-15х, № 1200129906) - розподільним вузлом обліку.
02.05.2024 поточні показники загального вузла комерційного обліку води складали 03527 м?, попередні показники були зняті 29.07.2020 та складали 02217 м?, різниця між показниками склала 1310 м?.
02.05.2024 поточні показники індивідуального вузла розподільного обліку води (тип - ЛК-15х, № 1200129906) складали 00081 м?, попередні показники на 28.10.2021 складали 00001 м?. Показники індивідуального вузла розподільного обліку води (тип - СВК-1,5 № 071710) на 07.10.2021 складали 990 м?, попередні показники на 22.06.2020 складали 923 м?.
На будинок за адресою: АДРЕСА_1 розподілялася різниця обсягу спожитої води між показаннями загального приладу обліку (комерційного) та показаннями індивідуального вузла розподільного обліку води, встановленого у будинку за адресою: АДРЕСА_3 .
Обсяг води розподілений на будинок за адресою: АДРЕСА_1 склав 1114,05 м?.
Згідно наданого позивачем розрахунку по особовому рахунку НОМЕР_1 заборгованість за користування послугами централізованого водопостачання та водовідведення станом на 13.08.2024 року склала 32178, 31 грн.
Щодо позовних вимог про солідарне стягнення з відповідачів ОСОБА_1 , ОСОБА_2 заборгованості за користування послугами централізованого водопостачання та водовідведення суд зазначає, що відповідач ОСОБА_1 та відповідачка ОСОБА_2 в судовому засіданні зазначали, що відповідачка ОСОБА_2 з 24.02.2022 року по 05.04.2024 проходила військову службу за мобілізацією в особливий період і не користувалася послугами з водопостачання та водовідведення(а.с.48), представниками позивача контрольні показники загального приладу обліку (комерційного) були зняті у травні 2024 року, і у травні 2024 року за адресою: АДРЕСА_1 позивачем була нарахована заборгованість за послуги у сумі 31242,32 грн., розрахована за період з 29.07.2020 по 02.05.2024 з різниці обсягу спожитої води між показаннями загального приладу обліку (комерційного) та показаннями індивідуального вузла розподільного обліку води, встановленого у будинку за адресою: АДРЕСА_3 , що підтверджується довідкою на особовий рахунок а.с.96., додатковими поясненнями позивача а.с. 86-89. Відомостей щодо споживання послуг, наданих позивачем, в обсязі 1114,05 м? ОСОБА_2 спільно з ОСОБА_1 саме під час її проживання, починаючи з 14.03.2024, суду позивачем надано не було. Відокремити, який саме обсяг послуг з виявленого у травні 2024 показника споживався лише ОСОБА_1 до 14.03.2024, а який обсяг з 14.03.2024 спільно ОСОБА_1 та ОСОБА_2 позивач не зміг, суду такі розрахунки нарахувань надані не були. З огляду на зазначене, суд вважає недоведеними позовні вимоги щодо солідарного стягнення з відповідачів заборгованості за надані послуги.
Щодо позовних вимог до відповідача ОСОБА_1 , то суду вказує, що посилання на відсутність договору на надання житлово-комунальних послуг не є підставою для звільнення від сплати за ці послуги, оскільки законодавець не ставить в залежність від укладення договору обов`язок по оплаті за спожиті послуги.
Відсутність договоруне значить, що відповідач має право користуватися послугами, які фактично надаються, і їх не оплачувати. Це пояснюється ст. 11 ЦК України, згідно якої цивільні права та обов`язки виникають не лише з підстав, передбачених законодавством, а й з дій громадян. Між сторонами фактично договір укладений усно, про факт згоди обох сторін на його укладання свідчать вчинені ними дії: відкриття на відповідача ОСОБА_1 особового рахунку, надання комунальних послуг виконавцем послуг - позивачем і прийняття цих послуг споживачем відповідачем, тобто їх фактичне використання і часткова оплата(а.с. 96).
Недотримання простої письмової форми не тягне за собою автоматичну недійсність досягнутої згоди.
Відсутність укладеного договору не звільняє від сплати за фактично надані послуги.
Крім того, відповідач ОСОБА_1 є одноособовим власником житлового будинку за адресою: АДРЕСА_1 , в який послуги з водопостачання та водовідведення надаються позивачем централізовано.
Відповідно до ст. 316, 317, 319,322 ЦК України правом власностіє правоособи наріч (майно),яке воназдійснює відповіднодо законуза своєюволею,незалежно відволі іншихосіб.На змістправа власностіне впливаютьмісце проживаннявласника тамісцезнаходження майна.Власник володіє,користується,розпоряджається своїммайном навласний розсуд. Власністьзобов`язує. Власник зобов`язаний утримувати майно, що йому належить, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідач ОСОБА_1 звертався до позивача з заявою щодо встановлення позивачем водомірного вузла, за його заявою був встановлений був встановлений загальний водомірний вузол (тип S 420-20 № 07738176), на відповідача ОСОБА_1 відкрито особовий рахунок № НОМЕР_1 , він є одноособовим власником житлового будинку за адресою: АДРЕСА_1 , в який централізовано надаються послуги з водопостачання та водовідведення, і які за даною адресою споживаються, він як власник майна має право користуватися своїм майном на власний розсуд, використовувати помешкання для власного проживання, проживання членів своєї сім`ї або інших осіб, але саме він і несе тягар утримання належного йому майна, оскільки власністьзобов`язує.
В справі відсутні докази і не надані відповідачем ОСОБА_1 , що послуги з водопостачання та водовідведення в належний йому житловий будинок не надавалися, або надавалися у іншому обсязі, або він відмовився від надання послуг, або послуги надавалися неналежної якості. Звернень від уповноваженого власника на неналежне надання послуг або припинення надання послуг до позивача не надходило.
Отже, з відповідача ОСОБА_1 , як власника будинку, якого власність зобов`язує, суд убачає правові підстави для стягнення заборгованості за послуги централізованого водопостачання та водовідведення.
Також суд зазначає, що члени сім`ї власника будинку (квартири) зобов`язані дбайливо ставитися до жилого будинку (квартири). Повнолітні члени сім`ї власника зобов`язані брати участь у витратах щодо житла, в т.ч. зі сплати комунальних платежів. Спори між власником та членами його сім`ї про розмір участі в витратах вирішуються в судовому порядку.
Вирішуючи заяву відповідача ОСОБА_1 щодо застосування строку позовної давності, суд доходить до такого.
Згідно зі статтею 256 ЦК України позовна давність це строк, у межах якого особа може звернутися до суду з вимогою про захист свого цивільного права або інтересу. Загальна позовна давність установлюється тривалістю у три роки /стаття 257 ЦК України/.
Частиною 1 статті 259 ЦК України встановлено, що позовна давність, встановлена законом, може бути збільшена за домовленістю сторін. Договір про збільшення позовної давності укладається у письмовій формі.
Позовна давність застосовується судом лише за заявою сторони у спорі, зробленою до винесення ним рішення. Сплив позовної давності, про застосування якої заявлено стороною у спорі, є підставою для відмови у позові / ч. 3, ч. 4 ст. 267 ЦК України).
За загальним правилом частини першої статті 261 ЦК України перебіг позовної давності починається від дня, коли особа довідалася або могла довідатися про порушення свого права або про особу, яка його порушила.
Отже, за змістом статей 256, 261 ЦК України позовна давність є строком пред`явлення позову як безпосередньо особою, право якої порушене, так і тими суб`єктами, які уповноважені законом звертатися до суду з позовом в інтересах іншої особи носія порушеного права (інтересу).
При цьому і в разі пред`явлення позову особою, право якої порушене, і в разі пред`явлення позову в інтересах цієї особи іншою уповноваженою на це особою, позовна давність починає обчислюватися з одного й того самого моменту: коли особа довідалася або могла довідатися про порушення свого права або про особу, яка його порушила.
Це правило пов`язане не тільки з часом безпосередньої обізнаності особи про певні обставини (факти порушення її прав), а й з об`єктивною можливістю цієї особи знати про такі обставини.
В судовому засіданні встановлено, що відповідно до наданого обґрунтованого розрахунку суми заборгованості по особовому рахунку НОМЕР_1 , а також довідки на особовий рахунок, останню плату за послуги з централізованого водопостачання відповідачами було проведено в березні 2024 року, представниками позивача контрольні показники загального приладу обліку (комерційного) були зняті у травні 2024 року, і у травні 2024 року за адресою: АДРЕСА_1 позивачем була нарахована заборгованість за послуги у сумі 31242,32 грн., розрахована за період з 29.07.2020 по 02.05.2024, позивач звернувся до суду з позовом 20.08.2024.
Крім цього суд звертає увагу, що постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 впроваджено дію карантину на території України з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19.
Згідно п. 12 Прикінцевих та перехідних положень Цивільного кодексу України під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання коронавірусної хвороби (COVID-19), строки, визначені статтями 257, 258, 362, 559, 681, 728, 1293 цього Кодексу, продовжуються на строк дії такого карантину.
01.07.2023 згідно постанови Кабінету Міністрів України № 651 від 27.06.2023 завершено дію карантину.
В той же час, 24.02.2022, у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України, Указом Президента України №64/2022 із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року в Україні введено воєнний стан, який триває до теперішнього часу.
Згідно п. 19 Прикінцевих та перехідних положень Цивільного кодексу України у період дії в Україні воєнного, надзвичайного стану строки, визначені статтями 257-259, 362, 559, 681, 728, 1293 цього Кодексу, продовжуються на строк його дії.
З огляду на викладене, доводи відповідача про те, що позивачем пропущено строк позовної давності для звернення із даним позовом до суду не знайшли свого підтвердження.
Розподіл судових витрат суд вирішує у відповідності до ст. 141 ЦПК України. Згідно з п.9 ч.1ст.5Закону України«Про судовийзбір» від сплати судового збору звільняються особи з інвалідністю I та II груп, законні представники дітей з інвалідністю і недієздатних осіб з інвалідністю. Відповідно до ч.6ст.141 ЦПК України, якщо сторону, на користь якої ухвалено рішення, звільнено від сплати судових витрат, з другої сторони стягуються судові витрати на користь осіб, які їх понесли, пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимог, а інша частина компенсується за рахунок держави у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Якщо обидві сторони звільнені від оплати судових витрат, вони компенсуються за рахунок держави у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відповідач ОСОБА_1 є особою з інвалідністю 2 групи, що підтверджується копією відповідного свідоцтва, то зважаючи на п.9 ч.1ст.5 Закону України «Про судовий збір»він звільнений від сплати судового збору..
Таким чином, виходячи із аналізу ч.6ст.141 ЦПК Українисудовий збір, який відповідно до ч.1ст.141 ЦПК Українипідлягав би стягненню з відповідача на користь позивача, слід компенсувати за рахунок держави в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Керуючись статтями 12, 13, 76, 81, 89, 141, 259, 264, 265, 268 ЦПК України, суд
у х в а л и в :
Позов Комунального підприємства «Лозоваводосервіс» Лозівської міської ради Харківської області до ОСОБА_1 , ОСОБА_2 про стягнення заборгованості за послуги з централізованого водопостачання задовольнити частково.
Стягнути з ОСОБА_1 на користь Комунального підприємства «Лозоваводосервіс» Лозівської міської ради Харківської області заборгованість за послуги з централізованого водопостачання станом на 13.08.2024 у розмірі 32178 /тридцять дві тисячі сто сімдесят вісім/ гривень 31 копійки.
Витрати зі сплати судового збору Комунального підприємства «Лозоваводосервіс» Лозівської міської ради Харківської області у розмірі 3028 /три тисячі двадцять вісім/ гривень компенсувати за рахунок держави у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
В іншій частині позовних вимог відмовити.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Харківського апеляційного суду шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду. Строк на апеляційне оскарження може бути також поновлений в разі пропуску з інших поважних причин, крім випадків, зазначених у частині другій статті 358 цього Кодексу.
позивач Комунальне підприємство «Лозоваводосервіс» Лозівської міської ради Харківської області, код ЄДРПОУ 41451855, місцезнаходження за адресою: с. Українське м. Лозова Харківської області, вул. Степова, 3
відповідач ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_2 , зареєстроване місце проживання за адресою: АДРЕСА_1
відповідач ОСОБА_2 , РНОКПП НОМЕР_3 , зареєстроване місце проживання за адресою: АДРЕСА_1
Повний текст рішення виготовлено 29.11.2024.
Суддя Карина ХАРАБАДЗЕ
Суд | Лозівський міськрайонний суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 26.11.2024 |
Оприлюднено | 02.12.2024 |
Номер документу | 123395819 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із житлових відносин, з них про стягнення плати за користування житлом |
Цивільне
Лозівський міськрайонний суд Харківської області
ХАРАБАДЗЕ К. Ш.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні