Справа № 405/1843/22
провадження № 1-кс/405/3444/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09.12.2024 м. Кропивницький
Слідчий суддяЛенінського районногосуду м.Кіровограда ОСОБА_1 ,за участюсекретаря судовогозасідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого в ОВС ВР ОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні № 42022120000000050 від 15.04.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України,-
ВСТАНОВИВ:
Старший слідчий в ОВС ВР ОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області майор поліції ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_1 ) щодо податкової звітності та інших документів, що стосуються здійснення господарської діяльності ПрАТ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ) за період часу з 01.01.2019 по 01.11.2024, що у провадженні слідчого ОВС ВР ОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області перебувають матеріали досудового розслідування, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022120000000050 від 15.04.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
З урахуваннямнаявності воргану досудовогорозслідування вказаноговище кримінальногопровадження,на виконаннязавдання кримінальногопровадження,слідчий даним клопотаннямпросить надатидоступ до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , з підстав зазначених у самому клопотанні.
Слідчий в судове засідання не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, причини неявки не повідомив.
Представник ІНФОРМАЦІЯ_1 у судове засідання не з`явився, про день, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином.
Беручи до уваги зазначене, слідчий суддя ухвалив здійснити розгляд даного клопотання відповідно до наявних матеріалів.
Відповідно до ст.107 ч.4 КПК України, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Дослідивши матеріали клопотання, якими обґрунтовується необхідність надання тимчасового доступу, слідчий суддя дійшов до наступних висновків.
Судом встановлено, що у провадженні ОВС ВР ОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022120000000050 від 15.04.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), які є засновниками даних підприємств і мають громадянство російської федерації протягом 2021-2022 незаконно розтратили майно, що належить державі, чим завдали матеріальну шкоду в особливо великих розмірах.
Відповідно до матеріалів УСР в Кіровоградській області ДСР НПУ, отриманих в ході оперативного супроводження кримінального провадження слідує, що службові особи ПрАТ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), переслідуючи мету особистого збагачення, створили умови на привласнення бюджетних коштів, які виділялися на придбання товарів, а саме: офісного устаткування, стрічок діаграмних, газетного паперу, паперу ручного виготовлення та ін.
В ході досудового розслідування встановлено, що ПрАТ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) протягом періоду з 2019 по 2021 рік були укладені наступні договори з підприємствами державної форми власності на поставку паперових виробів, а саме:
20 листопада 2019 року між Регіональна філія « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) в особі начальника служби організації та проведення закупівель ОСОБА_4 та ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі директора підприємства ОСОБА_5 було укладено договір № ПР/НХ-19882/НЮ про закупівлю товарів на загальну суму 302 532 грн. (ПДВ 50 422, 00 грн.), щодо поставки стрічки діаграмної швидкостемірної СЛ-2 (44464 м2), зі строком виконання договору до 31 грудня 2019 року.
В ході виконання умов вищезазначеного договору службовими особами Регіональна філія « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » в адресу ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було перераховано кошти в сумі 427 676,58 грн. (в тому числі ПДВ 71 279,43 UAH);
12 лютого 2019 року між Регіональна філія « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) в особі начальника служби організації та проведення закупівель Рождественський та ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі директора підприємства ОСОБА_5 було укладено договір № П/НХ-19138/НЮ про закупівлю товарів на загальну суму 520 020 грн. (ПДВ 86 670, 00 грн.), щодо поставки стрічки діаграмної швидкостемірної (81000 м2), строк виконання договору до 31 грудня 2019 року.
Таким чином в ході виконання умов вищезазначеного договору службовими особами Регіональна філія « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » в адресу ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було перераховано кошти в сумі 520 010,19 грн. (в тому числі ПДВ 86 668,36 UAH);
14 лютого 2020 року між Регіональна філія « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) в особі начальника служби організації та проведення закупівель Рождественський та ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі директора підприємства ОСОБА_5 було укладено договір № П/ПХ-20162/НЮ про закупівлю товарів на загальну суму 281 364 грн. (ПДВ 46 894, 00 грн.), щодо поставки стрічки діаграмної швидкостемірної (48950 м2), строк виконання договору до 31 грудня 2020 року.
Таким чином в ході виконання умов вищезазначеного договору службовими особами Регіональна філія « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » в адресу ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було перераховано кошти в сумі 281 361,00 грн. (в тому числі ПДВ 46 893,65 UAH);
30 січня 2020 року між Регіональна філія « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) в особі начальника служби організації та проведення закупівель ОСОБА_6 та ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі директора підприємства ОСОБА_5 було укладено договір № ОД/НХ-20-6-НЮ про закупівлю товарів на загальну суму 1 173 780, 036 грн. (в т.ч. ПДВ 195 630, 01 грн.), щодо поставки стрічки діаграмної швидкостемірної СЛ-2 (192929 м2), строк виконання договору до 25 грудня 2020 року.
Таким чином в ході виконання умов вищезазначеного договору службовими особами Регіональна філія « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » в адресу ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було перераховано кошти в сумі 978 112,79 грн. (в т.ч. ПДВ 195 630, 01 грн.);
17 березня 2020 року між Регіональна філія « ІНФОРМАЦІЯ_11 » АТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ) в особі начальника служби організації та проведення закупівель ОСОБА_7 та ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі директора підприємства ОСОБА_5 було укладено договір № ПЗ/НХ-20214НЮ про закупівлю товарів на загальну суму 376 740 грн. (в т.ч. ПДВ 62 790, 00 грн.), щодо поставки стрічки діаграмної швидкостемірної СЛ-22 (65000 м2), строк виконання договору до 31 грудня 2020 року.
Таким чином в ході виконання умов вищезазначеного договору службовими особами Регіональна філія « ІНФОРМАЦІЯ_11 » АТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » в адресу ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було перераховано кошти в сумі 376 734 грн. (в т.ч. ПДВ 62 790, 00 грн.);
22 квітня 2021 між Регіональна філія « ІНФОРМАЦІЯ_11 » АТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ) в особі начальника служби організації та проведення закупівель ОСОБА_7 та ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі директора підприємства ОСОБА_5 було укладено договір № ПЗ/НХ-21165/НЮ року про закупівлю товарів на загальну суму 356 400 грн. (ПДВ 71 280, 00 грн.), щодо поставки стрічки діаграмної швидкостемірної СЛ-22 (60000 м2), строк виконання договору до 31 грудня 2021 року.
Таким чином в ході виконання умов вищезазначеного договору службовими особами Регіональна філія « ІНФОРМАЦІЯ_11 » АТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » в адресу ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було перераховано кошти в сумі 427 676,58 грн. (в тому числі ПДВ 71 279,43 UAH);
13 грудня 2021 року між Регіональна філія « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) в особі начальника служби організації та проведення закупівель ОСОБА_4 та ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі директора підприємства ОСОБА_5 було укладено договір № ПР/НХ-21774/НЮ про закупівлю товарів на загальну суму 293 295 грн. (ПДВ 50 422, 00 грн.), щодо поставки стрічки діаграмної швидкостемірної СЛ-22 (37115 м2), строк виконання договору до 31 грудня 2021 року.
Таким чином в ході виконання умов вищезазначеного договору службовими особами Регіональна філія « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » в адресу ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було перераховано кошти в сумі 292 850,00 грн. (в тому числі ПДВ 48 808,42 UAH).
В ході перевірки вищезазначеної інформації встановлено, що на виконання умов зазначених вище договорів посадовими особами ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в період 2019-2021 років здійснено постачання товарів, а саме стрічки діаграмної швидкостемірна СЛ-2, на загальну суму 3 304 000,00 грн., при цьому директор підприємства ОСОБА_5 переслідуючи корисливий мотив з метою власної вигоди здійснив постачання товару, технічні та якісні характеристики якого не відповідають умовам укладених договорів та встановленим нормативним документам, що призвело до штучного завищення його вартості на 35 відсотків.
Таким чином неправомірні дії з боку директора підприємства ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_5 , становить понад 1 млн. грн.
Надалі незаконно отримані державні грошові кошти були перераховані службовими особами ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в адресу ЗАО « ІНФОРМАЦІЯ_12 », що зареєстроване на території російської федерації за адресою: АДРЕСА_3 в якості оплати за проведення безтоварних операцій з поставки сировини для виробництва паперових виробів.
Відповідно відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств, установ та організацій, керівником ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_4 ) є ОСОБА_5 . Статутний капітал ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » складає 5 775 060 грн. Власником вказаної юридичної особи є громадянин російської федерації ОСОБА_8 (відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі- 100%).
Встановлено, що ПрАТ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ) перебуває на обліку в ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , за адресою: АДРЕСА_1 ).
З метою повного, всебічного і неупередженого дослідження усіх обставин кримінального провадження, виявлення як тих обставин, що викривають, так і ті, що виправдовують особу, а також обставин, що пом`якшують чи обтяжують його покарання, з метою надання цим обставинам належної правової оцінки та забезпечення прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень, у кримінальному провадженні, виникла необхідність у здійсненні тимчасового доступу до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_1 ) щодо податкової звітності та інших документів, що стосуються здійснення господарської діяльності ПрАТ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ) за період часу з 01.01.2019 по 01.11.2024.
Згідно ч.1 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.
Відповідно до п.5 ч. 2 ст. 131 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів є заходом забезпечення кримінального провадження.
Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Згідно ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
З матеріалів, доданих до клопотання вбачається, що є достатні підстави вважати, що зазначені у клопотанні документи, до яких просить слідчий надати тимчасовий доступ перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , ПрАТ " ІНФОРМАЦІЯ_2 ", оскільки слідчим доведено, що вищезазначені документи самі по собі та в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, зокрема, встановлення осіб, що причетні до вчинення кримінального правопорушення, а тому слідчий суддяприходить довисновку пронадання тимчасовогодоступу додокументів,зазначених вклопотанні,які перебуваютьу володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Керуючись ст. ст. 159-166, 309, 369-372 КПК України, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання слідчого задовольнити.
Надати тимчасовий дозвіл до речей та документів у кримінальному провадженні № 42022120000000050 з можливістю вилучення документів (інформації) в належним чином завірених копіях, яка знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ) щодо фінансово господарських відносин, податкової звітності та інших документів ПрАТ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ), за період часу з 01.01.2019 по 01.11.2024, з можливістю вилучення належним чином завірених копій даних документів у друкованому вигляді та (або) на електронних носіях, що містять наступні інформацію: декларацій про прибуток підприємства, декларацій з податку на додану вартість, розрахунки коригування сум ПДВ до податкової декларації з податку на додану вартість (Д1) (додаток 1); довідки щодо залишку суми від`ємного значення попередніх податкових періодів, що залишається непогашеним після бюджетного відшкодування, отриманого у звітному податковому періоді, та підлягає включенню до складу податкового кредиту наступного податкового періоду (Д2) (додаток 2); розрахунки суми бюджетного відшкодування (Д3) (додаток 3); заяв про повернення суми бюджетного відшкодування (Д4) (додаток 4); розшифровки податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5) (додаток 5), податкових накладних (тобто інформації з системи Єдиного реєстру податкових накладних в розширеному вигляді про відображення операцій з придбання та постачання товарів, робіт, послуг із зазначенням дати складання податкових накладних, їх номерів, найменувань товарів, кількості, одиниць виміру, вартості, коду та назви суб`єкта господарювання з яким виникали господарські відносини та інших ідентифікуючих даних, які зберігаються в Єдиному реєстрі податкових накладних), всіх проведених перевірок: камеральних, документальних (планові, позапланові, виїзні, невиїзні) та фактичних, свідоцтво про взяття на облік платника податків, реєстрацію платника податку на додану вартість, декларацій з плати за землю, розрахунків по комунальному податку, та інших документів (листів, звернень, повідомлень, що мають відношення до вказаного підприємства, тощо), працевлаштованих працівників (форма 1-ДФ) та суми виплачених доходів, наявних розрахункових рахунків в банківських установах (номери рахунків, дати відкриття/закриття, назви та МФО банківських установ); проведених експортних операцій (назва та адреса одержувача, опис товару, об`єм та сума (фактурна вартість)); IP адреси з яких подавалась (подається) звітність (із зазначенням дати та часу для кожної ІР-адреси); електронну Інтернет адресу (назву поштової скриньки) з якої на адресу податкового органу надходила звітність товариства.
Надати тимчасовий доступ до речей і документів з можливістю вилучення належним чином завірених копій надати старшому слідчому в ОВС відділу СУ ГУ Національної поліції в Кіровоградській області майору поліції ОСОБА_3 та слідчим слідчої групи: ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 .
Строк дії ухвали встановити до 09.02.2025.
Роз`яснити, що згідно ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти ухвали можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_16
Суд | Ленінський районний суд м.Кіровограда |
Дата ухвалення рішення | 09.12.2024 |
Оприлюднено | 11.12.2024 |
Номер документу | 123624953 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Ленінський районний суд м.Кіровограда
Плохотніченко Л. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні