Дата документу 26.12.2024Справа № 554/5425/24 Провадження № 1-кс/554/13381/2024
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
про тимчасовий доступ до речей і документів
26 грудня 2024 року м. Полтава
Слідчий суддя Октябрського районного суду міста Полтави ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУНП в Полтавській області ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів, за матеріалами досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12024170000000360 від 18.05.2024 року за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364, ч.4 ст.190 КК України,-
В С Т А Н О В И В:
Слідчий звернувся до суду із вище зазначеним клопотанням, яке мотивує наступним.
Слідчою групою слідчого управління ГУНП в Полтавській області за процесуального керівництва Полтавської обласної прокуратури здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12024170000000360 від 18.05.2024 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.364, ч.4 ст.190 КК України.
Проведеним досудовим розслідуванням встановлено, що 24.12.2002 рішенням четвертої сесії четвертого скликання ІНФОРМАЦІЯ_1 «Про оголошення нових територій та об`єктів природно-заповідного фонду місцевого значення» прийнято рішення про організацію створення комунального закладу - регіональний ландшафтний парк « ІНФОРМАЦІЯ_2 », без вилучення земельних ділянок, водних та інших природних об`єктів у їх власників або користувачів із встановленням заповідного режиму та оголошенням заказником і пам`яткою природи місцевого значення. При цьому даним рішенням вказано ІНФОРМАЦІЯ_3 на затвердження Положення про створення даного РЛП, і після його затвердження передання під охорону земельні ділянки землекористувачам та землевласникам з оформленням охоронних зобов`язань.
06.07.2021 року рішенням пленарного засідання п`ятої сесії восьмого скликання №222 ІНФОРМАЦІЯ_1 прийнято рішення про надання згоди на безоплатне прийняття цілісного майнового комплексу регіонального ландшафтного парку « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ідентифікаційний код НОМЕР_1 ) у спільну власність територіальних громад сіл, селищ і міст Полтавської області, і організацію його виконання покладено на ІНФОРМАЦІЯ_4 .
Водночас з цим службові особи ІНФОРМАЦІЯ_5 протягом 2021 року, зловживаючи своїм службовим становищем за попередньою змовою з фізичними особами та суб`єктом господарської діяльності яким здійснюється розробка технічної документації із землеустрою, вчинили ряд заздалегідь спланованих та скоординованих дій, спрямованих на одержання фізичними особами 53 земельних ділянок, що розташовані в межах території регіонального ландшафтного парку « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з порушенням земельного законодавства, внаслідок чого територіальній громаді Полтавської області спричинено тяжких наслідків.
Таким чином протягом 2021 року службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за попередньою змовою з службовими ІНФОРМАЦІЯ_5 підшукали підставних осіб за яких здійснено подачу до міської ради заяв про надання дозволу на розробку проекту землеустрою, укладено договори з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та подано заяви на затвердження проектів землеустрою та відведення земельних ділянок у приватну власність заздалегідь підшуканих громадян, за результатами розгляду яких ІНФОРМАЦІЯ_8 прийнято рішення про передачу земельних ділянок у власність заздалегідь підшуканим громадянам, внаслідок чого з комунальної власності громади протиправно вибуло 53 земельних ділянки, що розташовуються в межах території регіонального ландшафтного парку « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Після чого, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » уклало фіктивні договори оренди земельних ділянок із заздалегідь підшуканими особами на яких зареєстровано право власності на земельні ділянки, зокрема з: ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 .
Таким чином, на підставі рішень ІНФОРМАЦІЯ_9 було відведено земельні ділянки в межах території регіонального ландшафтного парку « ІНФОРМАЦІЯ_2 » із комунальної власності у приватну власність 29 громадянам із внесенням відповідних відомостей державними реєстраторами ІНФОРМАЦІЯ_5 , а також щодо інших 24 земельних ділянок державними кадастровими реєстраторами внесено відомості щодо них до ДЗК.
Крім того, від ІНФОРМАЦІЯ_10 отримано відповідь на запит з якої вбачається, що 53 земельних ділянки розташовані в господарській зоні в межах регіонального ландшафтного парку « ІНФОРМАЦІЯ_2 ». Також, до ІНФОРМАЦІЯ_4 не надходили для погодження проекти землеустрою для ведення особистого фермерського господарства на вказані земельні ділянки.
При цьому, ІНФОРМАЦІЯ_10 зазначено про те, що до земель комунальної власності, які не можуть передаватись у приватну власність, належать землі під об`єктами природно-заповідного фонду, історико-культурного та оздоровчого призначення, що мають особливу екологічну, оздоровчу, наукову, естетичну та історико-культурну цінність (ч.4 ст.83 Земельного кодексу України).
Будучи допитаний в якості свідка ОСОБА_31 (начальник ІНФОРМАЦІЯ_5 ) пояснив, що заяви, які подавались до ІНФОРМАЦІЯ_5 на реєстрацію права власності вказаних земельних ділянок, що розташовані в межах території РЛП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » виконані одним почерком та стилем, що вказує на їх підробку та виконання однією особою. Також, ОСОБА_32 зазначено, що вказані ділянки мають обмеження відповідно до відомостей з ДЗК 10.3 «регіональні ландшафтні парки», у зв`язку з чим, вказані ділянки відповідно до законодавства не могли відводитись у приватну власність громадян для «ведення сільськогосподарського господарства».
Крім того, допитаний додатково в якості свідка ОСОБА_31 (колишній начальник ІНФОРМАЦІЯ_5 ) показав, що приблизно на початку грудня 2022 року його викликав на « ІНФОРМАЦІЯ_11 » ОСОБА_33 та надав вказівку посприяти ОСОБА_34 у реєстрації права власності на земельні ділянки, по яким вона повинна принести пакет документів, після чого остання прибула в робочий кабінет ОСОБА_35 та надала 29 проектів технічної документації із землеустрою та витяги з ДЗК для реєстрації права власності на земельні ділянки. У подальшому після реєстрації права власності, ОСОБА_36 особисто отримали витяги з Державного реєстру речових прав, а на початку 2023 року принесла до ІНФОРМАЦІЯ_5 для проведення державної реєстрації договори оренди по 27 земельним ділянкам.
Крім того, моніторингом Єдиного державного реєстру судових рішень встановлено, що 19.06.2024 ІНФОРМАЦІЯ_12 задоволено частково позов заступника керівника ІНФОРМАЦІЯ_13 в інтересах держави в особі ІНФОРМАЦІЯ_14 до ІНФОРМАЦІЯ_15 , та ОСОБА_4 про визнання недійсним рішення 14 позачергової сесії ІНФОРМАЦІЯ_5 від 19.11.2021, повернення земельної ділянки з кадастровим номером 5321885400:00:007:0183 площею 2 га, розташованої на території Кобеляцької міської ради Полтавського району Полтавської області та скасування її державної реєстрації (справа №532/20/24).
Зокрема, згідно вказаного рішення, судом встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_8 , всупереч інтересам територіальної громади, вчинені неправомірні дії щодо передачі у власність ОСОБА_4 спірної земельної ділянки. Порушення цього порядку та протиправне надання землі у власність з порушенням чинного законодавства, завдає шкоду власності відповідної територіальної громади та суперечить інтересам держави в цілому.
У подальшому, будучи допитаним в якості свідка ОСОБА_4 , який являється власником земельної ділянки з кадастровим номером 5321885400:00:007:0183, останній показав, що фактично у власність земельну ділянку не отримував, заяв до ІНФОРМАЦІЯ_5 про надання дозволу на розробку та затвердження проекту технічної документації із землеустрою не подавав, договорів на розробку проекту технічної документації із землеустрою не підписував та заяв про державну реєстрацію права власності на вказану земельну ділянку до ІНФОРМАЦІЯ_5 не подавав. Крім того, ОСОБА_4 вказано, що в червні 2021 року до нього звернувся ОСОБА_37 , який запропонував йому та іншим знайомим чи родичам ОСОБА_4 за 500 доларів США отримати законним шляхом земельну ділянку, на яку передбачено право кожному громадянину згідно земельного законодавства та після реєстрації права власності земельної ділянки її буде реалізовано по договору купівлі-продажу на користь ОСОБА_38 . Також, ОСОБА_4 вказав, що договори оренди земельних ділянок, які зареєстровані на праві власності за ОСОБА_9 , ОСОБА_25 та ОСОБА_27 не підписувались останніми з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », оскільки він особисто знає їх та вказані особи перебували, на той час, за межами кордону України.
Також допитані в якості свідків 7 осіб, які заздалегідь підшукані причетними особами та являються власниками земельних ділянок, що розташовані в межах регіонального ландшафтного парку « ІНФОРМАЦІЯ_2 » показали, що фактично ділянками не користуються, місце розташування ділянок їм невідоме, заяви до ІНФОРМАЦІЯ_5 особисто не писали та не подавали щодо надання дозволу на розробку проекту землеустрою та його затвердження, договори на виготовлення проектів землеустрою з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » не укладали, а також до державних реєстраторів ІНФОРМАЦІЯ_5 для реєстрації права власності на земельні ділянки не звертатись.
Разом з тим, в ході досудового розслідування встановлено, що особи, які причетні до вчинення кримінального правопорушення, продовжують вчиняти скоординовані дії, спрямовані на завдання збитків ІНФОРМАЦІЯ_16 , шляхом незаконного виведення із комунальної власності земельних ділянок.
Крім того службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_5 , всупереч земельного законодавства надано дозволи на розробку технічної документації із землеустрою, а в подальшому передано у приватну власність громадян, тим самим припинено здійснення головних завдань регіонального ландшафтного парку « ІНФОРМАЦІЯ_2 », а саме регулювання суспільних відносин щодо організації, охорони і використання територій та об`єктів природно-заповідного фонду, відтворення їх природних комплексів, управління у цій галузі, визначених ст.1 Закону України «Про природно-заповідний фонд України».
Таким чином, злочинними діями службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_5 за попередньою змовою і іншими фізичними особами, передано у приватну власність громадян вищевказані земельні ділянки, розташовані в межах Регіонального ландшафтного парку « ІНФОРМАЦІЯ_2 » для ведення особистого селянського господарства, що не відповідає меті створення та допустимим видам використання такої території об`єкту природно-заповідного фонду.
Згідно ст.83 Земельного кодексу України, землі під об?єктами природно-заповідного фонду, історико-культурного та оздоровчого призначення, що мають особливу екологічну, оздоровчу, наукову, естетичну та історико-культурну цінність, якщо інше не передбачено законом належать до земель, що не можуть передаватися у приватну власність.
Наразі виникла необхідність у проведенні почеркознавчої та судово-технічної експертизи, і комплексної судової експертизи з питань землеустрою, земельно-технічної та оціночно-земельної експертизи. Для вирішення питань вказаної комплексної експертизи необхідні оригінали відповідної право встановлювальної документації та документації із землеустрою на вищезазначені земельні ділянки.
Разом з тим, в ході досудового розслідування встановлено, що особи, які причетні до вчинення даного кримінального правопорушення, можуть продовжувати вчиняти скоординовані дії, спрямовані на завдання збитків ІНФОРМАЦІЯ_17 , шляхом незаконного виведення із комунальної власності земельних ділянок.
В зв`язку з викладеним у під час досудового розслідування виникла необхідність у проведенні ряду експертиз, а саме: комплексної судової експертизи з питань землеустрою, земельно-технічної та оціночно-земельної експертиз. Для вирішення поставлених експерту питань необхідно надати оригінали відповідної правовстановлювальної документації, документації із землеустрою на земельні ділянки та інших документів необхідних для встановлення об`єктивної істини по справі.
07.11.2024р. у даному кримінальному провадженні призначено комплексну судову експертизу з питань землеустрою, земельно-технічну та оціночно-земельну експертизи.
20.11.2024 на адресу СУ ГУНП в Полтавській області, експертом ІНФОРМАЦІЯ_18 подано письмове клопотання №КСЕ-19-24/69026 про надання додаткових матеріалів для проведення комплексної судової експертизи з питань землеустрою, земельно-технічної та оціночно-земельної експертиз.
З метою своєчасного виконання клопотання експерта №КСЕ-19-24/69026 було надано запит до ІНФОРМАЦІЯ_5 про надання додаткових матеріалів, за результатами розгляду якого було надано відповідь про те, що частина документів зберігаються в Державному фонді документації із землеустрою.
Відповідно до ст. 25 ЗУ «Про землеустрій» документація із землеустрою розробляється у вигляді схеми, проекту, робочого проекту або технічної документації. Схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць є одним з видів документації із землеустрою.
Відповідно до п. 8 Положення про Державний фонд документації із землеустрою, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2004 р. № 1553, для формування регіональних і місцевих фондів територіальні органи ІНФОРМАЦІЯ_19 забезпечують: організацію надходження документації із землеустрою, її облік та зберігання; надання інформації щодо наявності документації із землеустрою для централізованого її обліку; надання користувачам інформації, що міститься в документації із землеустрою.
Відповідно до п. 6 вказаного Положення, місцевий фонд створюється, формується і ведеться територіальними органами ІНФОРМАЦІЯ_19 , що провадять свою діяльність на районному (міському) рівні.
З урахуванням викладеного, та враховуючи те, що долучити вказані документи іншим шляхом до матеріалів кримінального провадження є недоцільним, і неможливо в інший спосіб та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація може слугувати як речовий доказ у кримінальному провадженні та має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, в зв`язку з чим виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_19 .
На даний час, наявні достатні підстави вважати, що вищевказані документи мають важливе значення для встановлення обставин кримінального провадження, а також необхідні при проведенні ряду судових експертиз, зокрема: комплексної судової експертизи з питань землеустрою, земельно-технічної та оціночно-земельної експертиз, що надасть повно та об`єктивно встановити обставини вчинення кримінального правопорушення та розмір збитків, заподіяних ІНФОРМАЦІЯ_16 .
Окрім того, за допомогою проведення будь-яких інших слідчих (розшукових), процесуальних дій, або іншим способом довести обставини, які необхідно встановити за допомогою вищезазначених документів, не надається можливим, однак інформація, що міститься у вказаних речах та документах може бути використана як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час здійснення досудового розслідування у кримінальному провадженні №12024170000000360 від 18.05.2024 р.
На підставі викладеного, слідчий просить задовольнити заявлене клопотання.
З огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей та документів, зазначених у клопотанні, розгляд даного клопотання слідчий вважав за необхідне проводити відповідно до ч. 2 ст.163 КПК України без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
Слідчий в судове засідання не з`явився, надав до суду заяву про розгляд справи без його участі, клопотання підтримав, просив задовольнити.
З огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації, розгляд даного клопотання необхідно проводити без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, на підставі ч.2 ст.163 КПК України.
У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється, що відповідає положенням ст. 107 КПК України.
Суд, дослідивши матеріали клопотання, встановив, що клопотання підлягає задоволенню виходячи з наступного.
Згідно з ч. 1, 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.
Встановлено, що Слідчим управління ГУНП в Полтавській області проводиться досудове розслідування в кримінальному провадженні №12024170000000360 від 18.05.2024 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбаченого ч. 2 ст. 364, ч.4 ст.190 КК України.
Проведеним досудовим розслідуванням встановлено, що 24.12.2002 р. рішенням четвертої сесії четвертого скликання ІНФОРМАЦІЯ_1 «Про оголошення нових територій та об`єктів природно-заповідного фонду місцевого значення» прийнято рішення про організацію створення комунального закладу - регіональний ландшафтний парк « ІНФОРМАЦІЯ_2 », без вилучення земельних ділянок, водних та інших природних об`єктів у їх власників або користувачів із встановленням заповідного режиму та оголошенням заказником і пам`яткою природи місцевого значення. При цьому даним рішенням вказано ІНФОРМАЦІЯ_3 на затвердження Положення про створення даного РЛП, і після його затвердження передання під охорону земельні ділянки землекористувачам та землевласникам з оформленням охоронних зобов`язань.
В подальшому, досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_5 протягом 2021 року, зловживаючи своїм службовим становищем за попередньою змовою з фізичними особами та суб`єктом господарської діяльності яким здійснюється розробка технічної документації із землеустрою, вчинили ряд заздалегідь спланованих та скоординованих дій, спрямованих на одержання фізичними особами 53 земельних ділянок, що розташовані в межах території регіонального ландшафтного парку « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з порушенням земельного законодавства, внаслідок чого територіальній громаді Полтавської області спричинено тяжких наслідків.
Стаття 163КПК України передбачає,що слідчийсуддя,суд постановляєухвалу пронадання тимчасовогодоступу доречей ідокументів,якщо сторонакримінального провадженняу своємуклопотанні доведенаявність достатніхпідстав вважати,що ціречі абодокументи: перебуваютьабо можутьперебувати уволодінні відповідноїфізичної абоюридичної особи; саміпо собіабо всукупності зіншими речамиі документамикримінального провадження,у зв`язкуз якимподається клопотання,мають суттєвезначення длявстановлення важливихобставин укримінальному провадженні; нестановлять собоюабо невключають речейі документів,які містятьохоронювану закономтаємницю. Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Частиною 7 ст.163КПК України також передбачено, що слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Слідчим доведено, що інформація перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_19 , та вказана інформація, сама по собі має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні може сприяти розкриттю кримінального правопорушення, та встановленню обставин та мати доказове значення у справі.
Іншим способом довести обставини, які передбачається довести за допомогою вищевказаної інформації, неможливо.
Особа, зазначена в ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів як володілець речей або документів, зобов`язана згідно з ч. 1 ст. 165 КПК надати тимчасовий доступ до визначених в ухвалі речей або документів особі, вказаній у відповідній ухвалі слідчого судді, суду.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст. 159-166, 167, 372 КПК України, -
У Х В А Л И В:
Клопотання слідчого задовольнити.
Надати слідчим слідчої групи у кримінальному провадженні № 12024170000000360 від 18.05.2024 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.364, ч.4 ст.190 КК України: ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 , ОСОБА_43 , ОСОБА_44 , ОСОБА_45 , ОСОБА_46 , ОСОБА_3 , ОСОБА_47 , ОСОБА_48 , ОСОБА_49 , дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, з можливістю зробити їх копії, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_19 , (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , зокрема:
витяги з Державного реєстру речових прав на земельні ділянки з кадастровими номерами: 5321885400:00:007:0176 (станом на 15.12.2022рік), 5321885400:00:007:0177 (станом на 19.12.2022 рік), 5321885400:00:007:0191 (станом на 16.12.2022 рік), 5321885400:00:007:0175 (станом на 19.12.2022 рік), 5321885400:00:007:0185 (станом на 15.12.2022 рік), 5321885400:00:007:0186 (станом на 15.12.2022 рік), 5321885400:00:007:0180 (станом на 15.12.2022 рік), 5321885400:00:007:0181 (станом на 15.12.2022 рік), 5321885400:00:007:0178 (станом на 16.12.2022 рік), 5321885400:00:007:0179 (станом на 12.12.2022 рік), 5321885400:00:007:0189 (станом на 12.12.2022 рік), 5321885400:00:007:0192 (станом на 12.12.2022 рік);
поземельні книги на земельні ділянки з кадастровим номерами: 5321885400:00:007:0160, 5321885400:00:007:0164, 5321885400:00:007:0183, 5321885400:00:007:0176, 5321885400:00:007:0177, 5321885400:00:007:0190, 5321885400:00:007:0191, 5321885400:00:007:0174, 5321885400:00:007:0175, 5321885400:00:007:0199, 5321885400:00:007:0200, 5321885400:00:007:0170, 5321885400:00:007:0173, 5321885400:00:007:0171, 5321885400:00:007:0172, 5321885400:00:007:0185, 5321885400:00:007:0186, 5321885400:00:007:0195, 5321885400:00:007:0197, 5321885400:00:007:0196, 5321885400:00:007:0198, 5321885400:00:007:0180, 5321885400:00:007:0181, 5321885400:00:007:0178, 5321885400:00:007:0179, 5321885400:00:007:0187, 5321885400:00:007:0189, 5321885400:00:007:0193, 5321885400:00:007:0194, 5321885400:00:007:0188, 5321885400:00:007:0192, 5321885400:00:007:0214, 5321885400:00:007:0216, 5321885400:00:007:0215, 5321885400:00:007:0204, 5321885400:00:007:0208, 5321885400:00:007:0217, 5321885400:00:007:0205, 5321885400:00:007:0209, 5321885400:00:007:0212, 5321885400:00:007:0218, 5321885400:00:007:0219, 5321885400:00:007:0210, 5321885400:00:007:0211, 5321885400:00:007:0213, 5321885400:00:007:0222, 5321885400:00:007:0206, 5321885400:00:007:0207, 5321885400:00:007:0221, 5321885400:00:007:0220, 5321885400:00:007:0203, 5321885400:00:007:0202, 5321885400:00:007:0201, 5321885400:00:007:0184;
витяги з Державного земельного кадастру про земельні ділянки з кадастровими номерами: 5321885400:00:007:0176 (станом на 15.12.2022рік), 5321885400:00:007:0177 (станом на 19.12.2022 рік), 5321885400:00:007:0191 (станом на 16.12.2022 рік), 5321885400:00:007:0175 (станом на 19.12.2022 рік), 5321885400:00:007:0185 (станом на 15.12.2022 рік), 5321885400:00:007:0186 (станом на 15.12.2022 рік), 5321885400:00:007:0180 (станом на 15.12.2022 рік), 5321885400:00:007:0181 (станом на 15.12.2022 рік), 5321885400:00:007:0178 (станом на 16.12.2022 рік), 5321885400:00:007:0179 (станом на 12.12.2022 рік), 5321885400:00:007:0189 (станом на 12.12.2022 рік), 5321885400:00:007:0192 (станом на 12.12.2022 рік) та на дати створення (формування) даних земельних ділянок (реєстрації кадастрового номера відповідній земельній ділянці);
проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж території регіонального ландшафтного парку « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
інформацію щодо обмежень увикористанні земельрегіонального ландшафтного парку « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
планово-картографічні матеріали на земельні ділянки регіонального ландшафтного парку « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць на земельні ділянки регіонального ландшафтного парку « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
документацію із землеустрою по формуванні земельної ділянки території регіонального ландшафтного парку « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та документацію щодо її затвердження.
Контроль за виконанням ухвали покласти на слідчого в провадженні якого знаходиться кримінальне провадження.
Строк дії ухвали не може перевищувати одного місяця з дня її постановлення.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей та документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл про проведення обшуку згідно з положеннями кримінально-процесуального кодексу України з метою відшукування та вилучення зазначених документів.
Роз`яснити, що за умисне невиконання ухвали суду, передбачена відповідальність за ст. 382 КК України.
Ухвала остаточна та оскарженню не підлягає.
Заперечення на дану ухвалу може бути подано під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Октябрський районний суд м.Полтави |
Дата ухвалення рішення | 26.12.2024 |
Оприлюднено | 30.12.2024 |
Номер документу | 124118843 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Октябрський районний суд м.Полтави
Чуванова А. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні