ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04 лютого 2025 року
м. Київ
справа № 380/12151/22
адміністративне провадження № К/990/20178/23
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:
суддя-доповідач - Стародуб О.П.,
судді: Єзеров А.А., Кравчук В.М.,
розглянув у порядку письмового провадження касаційну скаргу Державної служби геології та надр України на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 15.12.2022 (суддя - Потабенко В.А) та постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 03.05.2023 (судді - Гуляк В.В., Ільчишин Н.В., Коваль Р.Й.)
у справі №380/12151/22 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Східницький полігон" до Державної служби геології та надр України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Товариство з обмеженою відповідальністю "Апрель", про визнання протиправними дій, визнання протиправним і скасування наказу, зобов`язання утриматися від вчинення дій.
КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПОЗОВНИХ ВИМОГ
ТОВ "Східницький полігон" звернулось до суду з адміністративним позовом, в якому, з урахуванням уточнених позовних вимог, просило:
1) визнати протиправними дії відповідача щодо оголошення про проведення аукціону з продажу спеціального дозволу на користування надрами Іваниківського родовища шляхом проведення електронних торгів;
2) визнати протиправним та скасувати наказ відповідача №301 від 31.08.2022 «Про затвердження переліку ділянок надр, спеціальні дозволи на користування якими планується виставити на аукціон» в частині включення до Переліку ділянок надр, спеціальні дозволи на користування якими планується виставити на аукціон з продажу спеціальних дозволів на користування надрами шляхом електронних торгів (додаток №1) та до Програми робіт з видобування нафти і газу (промислова розробка родовищ) газу природного, конденсату (додаток №10) до наказу Державної служби геології та надр України від 31.08.2022 №301 Іваниківського родовища;
3) зобов`язати відповідача утриматися від вчинення дій з видачі спеціального дозволу на користування надрами Іваниківського родовища.
В обґрунтування позовних вимог Товариство покликалось на те, що Державна служба геології та надр України не мала опрацьовувати заявку на проведення аукціону на Іваниківське родовище та відправляти її на погодження до Міндовкілля через наявність в його межах уже виданого Товариству спеціального дозволу на користування надрами, зареєстрованої форми 3-гр, а також протоколу із захисту запасів на Іваниківське родовище.
ВСТАНОВЛЕНІ СУДАМИ ПОПЕРЕДНІХ ІНСТАНЦІЙ ОБСТАВИНИ СПРАВИ
Судами першої та апеляційної інстанції встановлено, що ТзОВ "Східницький полігон" зареєстрований юридичною особою 24.11.2016, код ЄДРПОУ 40978079, основний вид діяльності 06.10 Добування сирої нафти (а.с. 11 т.1).
01.08.2018 Державною службою геології та надр України видано ТзОВ «Східницький полігон» спеціальний дозвіл на користування надрами №6274 (а.с. 13, 58 т.1).
Видом користування надрами визначено: створення геологічних територій та об`єктів, що мають важливе наукове, культурне, санітарно-оздоровче значення (наукові полігони, геологічні заповідники, заказники, пам`ятки природи, лікувальні, оздоровчі заклади тощо) в частині їх геологічного вивчення і збереження. Мета користування надрами: створення наукового полігону з метою визначення перспектив нафтогазоносності Белеївської площі. Назва родовища: Белеївська площа. Місцезнаходження: Львівська область, Дрогобицький, Самбірський, Стрийський та Сколівський райони. Строк дії спеціального дозволу на користування надрами без обмеження строку дії.
Невід`ємною частиною спеціального дозволу є Угода №6274 про умови користування надрами з метою створення геологічних територій та об`єктів, що мають важливе наукове значення (наукові полігони) від 01.08.2018 (а.с. 15, 60 т.1).
Відповідно до п.1.1 Угоди №6274 від 01.08.2018, Державна служба геології та надр України надає надрокористувачу право користування ділянкою надр з метою створення геологічних територій та об`єктів, що мають важливе наукове значення (наукові полігони), а надрокористувач зобов`язується виконувати та дотримуватись умов користування ділянкою надр, передбачених дозволом, цією угодою та нормами діючого законодавства.
Додатком №1 до вказаної угоди є Характеристика ділянки надр, а додатком №2 Програма робіт (а.с. 27 т.1).
Згідно з п.3 Характеристики ділянки надр Белеївська площа визначена як науковий полігон для проведення необхідного комплексу наукових досліджень з метою геологічного вивчення та дослідження зміни геологічного середовища в часі та впливу існування відкритих гірських виробок на збереження покладів вуглеводнів, вивчення можливості та доцільності розробки залишкових локальних покладів, приурочених до раніше опошукованих структур-пасток (додаток №1 до угоди).
Програмою робіт з створення геологічних територій та об`єктів, що мають важливе наукове значення (наукові полігони) газу природного, нафти, конденсату Белеївської площі визначено види робіт та витрат, обсяги робіт, джерело фінансування та крайній строк проведення робіт (додаток №2 до угоди) до IV кварталу 2028 року (а.с. 23 т.1).
21.08.2019 Державною службою геології та надр України на підставі поданих ТзОВ «Східницький полігон» документів на державну реєстрацію робіт і досліджень, пов`язаних із геологічним вивченням надр, зареєстровано за №351 Перелік об`єктів робіт та досліджень з геологічного вивчення надр на 2019-2028 роки шляхом проставлення відтиску штампу за формою 3-гр. Згідно Переліку цільове завдання (очікувані результати робіт): створення наукового полігону з метою визначення перспектив нафтогазоносності Белеївської площі. Переінтерпретація сеймічних даних, складання звіту. Напрям (галузь), корисна копалина, вид робіт: нафта, газ, газ природний, нафта конденсат; створення геологічних територій та об`єктів (наукові полігони) (а.с. 25, 70 т.1).
10.12.2020 Державною службою геології та надр України на підставі поданих ТзОВ «Східницький полігон» документів на державну реєстрацію робіт і досліджень, пов`язаних із геологічним вивченням надр, зареєстровано за №256 Перелік об`єктів робіт та досліджень з геологічного вивчення надр на 2020-2028 роки шляхом проставлення відтиску штампу за формою 3-гр. Згідно Переліку цільове завдання (очікувані результати робіт): геологічне вивчення ділянки шляхом переінтерпретації сеймічних даних, збір та аналіз петрофізичних, геохімічних та інших даних, створення реєстру свердловин. Розробка моделі геологічного середовища та прогнозування зміни петрофізичних властивостей порід-колекторів та порід-покришок в межах міжсвердлинного простору. Проведення наукових досліджень та при наявності позитивних результатів робіт складення звіту з геолого - економічної оцінки (а.с. 27, 72 т.1).
24.06.2022 №94-ПР/1-22 директор ТзОВ «Апрель» звернувся з листом до Державної служби геології та надр України «Щодо номінування ділянки надр для виставлення на аукціон», у якому просив виставити на аукціон шляхом проведення електронних торгів спеціальний дозвіл на користування надрами з метою видобування газу природного, конденсату Іваниківського родовища, яке розташоване у Дрогобицькому районі Львівської області. Терміном дії спеціального дозволу на 20 років (а.с. 200 т.1).
31.08.2022 Державною службою геології та надр України на офіційному веб-сайті Держгеонадр та у системі електронних торгів з продажу дозволів розміщено оголошення про проведення аукціону з продажу спеціального дозволу на користування надрами з метою видобування газу природного, конденсату Іваниківського родовища, яке розташоване у Дрогобицькому районі (реєстраційний номер SUЕ-UA-20229831-28861) (а.с. 146 т.1).
Одночасно, 31.08.2022 Державною службою геології та надр України прийнято наказ за №301 «Про затвердження переліку ділянок надр, спеціальні дозволи на користування якими планується виставити на аукціон» (а.с. 117-146 т.1).
Згідно п.1 даного наказу затверджено Перелік ділянок надр, спеціальні дозволи на користування якими планується виставити на аукціон з продажу спеціальних дозволів на користування надрами шляхом електронних торгів, який є додатком №1 до цього наказу. У Переліку зазначено об`єкт користування: Іваниківське родовище; вид корисної копалини: газ природний конденсат; вид користування надрами: видобування; місце розташування: Дрогобицький район, Львівська область.
Згідно п.2 наказу затверджено Програму робіт по ділянках надр, спеціальні дозволи на користування якими планується виставити на аукціон з продажу спеціальних дозволів на користування надрами шляхом електронних торгів, згідно з додатками №2-10 до цього наказу.
Відповідно до п.9 Переліку ділянок надр, спеціальні дозволи на користування якими планується виставити на аукціон з продажу спеціальних дозволів на користування надрами шляхом електронних торгів (додаток №1 до наказу Державної служби геології та надр України від 31.08.2022 №301) - Іваниківське родовище.
Вважаючи прийнятий відповідачем наказ №301 від 31.08.2022 та вчинення дій щодо оголошення аукціону з продажу спеціальних дозволів на користування надрами шляхом електронних торгів протиправними, позивач звернувся до суду.
КОРОТКИЙ ЗМІСТ РІШЕНЬ СУДІВ ПОПЕРЕДНІХ ІНСТАНЦІЙ
Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 15.12.2022, яке залишене без змін постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 03.05.2023, позов задоволено частково.
Визнано протиправними дії Державної служби геології та надр України щодо оголошення про проведення аукціону з продажу спеціального дозволу на користування надрами Іваниківського родовища шляхом проведення електронних торгів.
Визнано протиправним та скасовано пункт 1 наказу Державної служби геології та надр України №301 від 31.08.2022 «Про затвердження переліку ділянок надр, спеціальні дозволи на користування якими планується виставити на аукціон» в частині включення Іваниківського родовища до Переліку ділянок надр, спеціальні дозволи на користування якими планується виставити на аукціон з продажу спеціальних дозволів на користування надрами шляхом електронних торгів (пункт 9 Додатку №1 до наказу Держгеонадр від 31.08.2022 №301).
Визнано протиправним та скасовано пункт 2 наказу Державної служби геології та надр України №301 від 31.08.2022 «Про затвердження переліку ділянок надр, спеціальні дозволи на користування якими планується виставити на аукціон» в частині включення Іваниківського родовища дo Програми робіт з видобування нафти і газу (промислова розробка родовищ) газу природного, конденсату Іваниківського родовища (Додаток №10 до наказу Держгеонадр від 31.08.2022 №301).
У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції, з висновками якого погодився суд апеляційної інстанції, виходив з того, що межі ділянки Белеївської площі, на яку надано спеціальний дозвіл №6274 на користування надрами від 01.08.2018 ТзОВ «Східницький полігон», код ЄДРПОУ 40978079, повністю перетинаються (накладаються із межами ділянки Іваниківського родовища, щодо якого Державною службою геології та надр України оголошено аукціон (лот SUЕ-UA-20229831-28861).
Такі обставини судами встановлено на підставі висновку земельно-технічної експертизи від 02.11.2022 №78/22.
Також суди виходили з того, що, зважаючи на те, що корисна копалина згідно заявки ТзОВ «Алрель» газ (вуглеводні), оголошення щодо лоту №SUE001-UA-20220831-48861, яким є спеціальний дозвіл на користування надрами - Іваниківське родовище, що виставлена на аукціон, перетинається (накладається) з ліцензійною площею спеціального дозволу №6274 від 01.08.2018, власником якого є ТзОВ «Східницький полігон», судом встановлено відсутність законодавчої можливості відповідно до п.3 Порядку №615 паралельного проведення геологічного вивчення та добування, що свідчить про порушення принципу «належного урядування», який передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб.
Також суди виходили з того, що роботи, передбачені Програмою робіт з створення геологічних територій та об`єктів, що мають важливе наукове значення (наукові полігони) газу природного, нафти, конденсату Белеївської площі визначено види робіт та витрат, обсяги робіт, джерело фінансування та крайній строк проведення робіт, яка є додатком №2 до Угоди, ще не закінчені та тривають, що унеможливлює на момент розгляду справи видачу спеціального дозволу на користування надрами, мета дозволу: видобування газу природного, конденсату Іваниківського родовища.
Також суди попередніх інстанцій виходили з того, що у випадку оголошення Державною службою геології та надр України про проведення аукціону з продажу спеціального дозволу на користування надрами Іваниківського родовища шляхом проведення електронних торгів, такі дії відповідача створили негативні наслідки для позивача, адже отримавши спеціальний дозвіл на користування надрами ТзОВ «Східницький полігон» мало легітимні очікування на безперешкодне здійснення діяльності на підставі спеціального дозволу №6274 за видами користування надрами: створення геологічних територій та об`єктів, що мають важливе наукове, культурне, санітарно-оздоровче значення (наукові полігони, геологічні заповідники, заказники, пам`ятки природи, лікувальні, оздоровчі заклади тощо) в частині їх геологічного вивчення і збереження, та із метою користування надрами: створення наукового полігону з метою визначення перспектив нафтогазоносності Белеївської площі.
Суди попередніх інстанцій дійшли висновку, що оскільки ТзОВ «Східницький полігон» вже надано спеціальний дозвіл на користування надрами (газ природний, нафта, конденсат), Державна служба геології та надр України не мала права виставляти на аукціон дозвіл на ту саму ділянку надр, з тим самим видом корисних копалин (газ природній, конденсат).
В частині позовних вимог про зобов`язання Державної служби геології та надр України утриматися від вчинення дій з видачі спеціального дозволу на користування надрами Іваниківського родовища, суди виходили з того, що такі задоволенню не підлягають, оскільки суд позбавлений права приймати рішення, розраховане на невизначене коло осіб, на майбутнє.
ДОВОДИ ОСОБИ, ЯКА ПОДАЛА КАСАЦІЙНУ СКАРГУ ТА ІНШИХ УЧАСНИКІВ СПРАВИ
З рішеннями судів попередніх інстанцій не погодився відповідач, подав касаційну скаргу.
В обґрунтування касаційної скарги покликається на порушення судами попередніх інстанцій норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.
Зокрема, покликається на те, що повноваження щодо оголошення про проведення аукціону надані Держгеонадрам на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 23.09.2020 № 993, тому, задовольнивши позовні вимоги, суди втрутились в дискреційні повноваження Держгеонадр.
Також покликається на те, що вид та мета спеціального дозволу на користування надрами №6274 не передбачає підрахунок та затвердження запасів та не кореспондується з пп.1 п. 8 Порядку №615, тому ТОВ «Східницький полігон» позбавлено права на отримання спеціального дозволу поза аукціоном.
Також покликається на те, що висновки судів про те, що Держгеонадра не мали право виставляти на аукціон дозвіл на ту саму ділянку надр з тим самим видом корисних копалин, не відповідає фактичним обставинам справам.
Як на підставу касаційного оскарження відповідач покликається на відсутність висновків Верховного Суду щодо питання: застосування п.6 Порядку проведення аукціонів з продажу спеціальних дозволів на користування надрами, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.09.2020 №993, про те, що Держгеонадра затверджує наказом перелік ділянок разом з відповідними програмами робіт та приймає рішення про проведення аукціону; визнання протиправними дій Державної служби геології та надр України щодо оголошення про проведення аукціону з продажу спеціального дозволу на користування надрами шляхом проведення електронних торгів, оскільки такі повноваження «щодо оголошення про проведення аукціону» надані Дергеонадрам на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 23.09.2020 №993.
Просить рішення судів попередніх інстанцій скасувати і винести нове рішення, яким в задоволенні позовних вимог відмовити.
Позивач правом подачі відзиву на касаційну скаргу не скористався.
ВИСНОВКИ ВЕРХОВНОГО СУДУ
Відповідно до статті 1 Кодексу України про надра надра - це частина земної кори, що розташована під поверхнею суші та дном водоймищ і простягається до глибин, доступних для геологічного вивчення та освоєння.
Відповідно до частини 1 статті 13 Кодексу України про надра користувачами надр можуть бути підприємства, установи, організації, громадяни України, а також іноземці та особи без громадянства, іноземні юридичні особи.
Відповідно до частини 1 статті 13 Кодексу України про надра надра надаються у користування для:
геологічного вивчення, в тому числі дослідно-промислової розробки родовищ корисних копалин загальнодержавного значення;
видобування корисних копалин;
будівництва та експлуатації підземних споруд, не пов`язаних з видобуванням корисних копалин, у тому числі споруд для підземного зберігання нафти, газу та інших речовин і матеріалів, захоронення шкідливих речовин і відходів виробництва, скидання стічних вод;
створення геологічних територій та об`єктів, що мають важливе наукове, культурне, санітарно-оздоровче значення (наукові полігони, геологічні заповідники, заказники, пам`ятки природи, лікувальні, оздоровчі заклади та ін.);
виконання робіт (здійснення діяльності), передбачених угодою про розподіл продукції;
геологічного вивчення бурштиноносних надр, у тому числі дослідно-промислової розробки родовищ з подальшим видобуванням бурштину (промисловою розробкою родовищ);
задоволення інших потреб.
Відповідно до частини 5 статті 16 Кодексу України про надра спеціальні дозволи на користування надрами надаються переможцям аукціонів, крім випадків, визначених Кабінетом Міністрів України, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, або Радою міністрів Автономної Республіки Крим щодо розробки родовищ корисних копалин місцевого значення на території Автономної Республіки Крим. Порядок проведення аукціонів з продажу спеціальних дозволів на користування надрами та порядок їх надання встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пункту 6 Порядку проведення аукціонів з продажу спеціальних дозволів на користування надрами (затв. постановою КМ України від 23.09.2020 №993) Держгеонадра готує з урахуванням заяв та додаткових матеріалів (пояснювальна записка, оглядова карта та ситуаційний план, каталог географічних координат кутових точок, програма робіт), поданих фізичними особами - підприємцями та юридичними особами, пропозиції щодо визначення переліку ділянок надр, дозволи на користування якими виставляються на аукціон, та надсилає їх рекомендованим листом з повідомленням на погодження відповідним районним, міським, селищним, сільським радам і радам об`єднаних територіальних громад - щодо користування ділянками надр, що містять корисні копалини місцевого значення.
Держгеонадра після надходження погоджень від органів, зазначених в абзаці першому цього пункту, та пропозицій Міндовкілля із зазначенням умов, за яких можливе надрокористування на запропонованих ділянках надр, у частині дотримання вимог природоохоронного законодавства складає та затверджує наказом перелік таких ділянок разом з відповідними програмами робіт та приймає рішення про проведення аукціону.
Відповідно до пункту 38 Порядку №993 спори, пов`язані з проведенням аукціону, вирішуються в судовому порядку.
Постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 №615 затверджено Порядок надання спеціальних дозволів на користування надрами (Порядок №615).
Відповідно до пункту 2 Порядку №615 дозволи надаються Держгеонадрами переможцям аукціонів з їх продажу та без проведення аукціонів у випадках, передбачених пунктом 8 цього Порядку, крім корисних копалин місцевого значення на території Автономної Республіки Крим, дозволи на видобування яких надаються Радою міністрів Автономної Республіки Крим згідно із цим Порядком.
Відповідно до пункту 3 Порядку №615 на кожний вид користування надрами в межах конкретної ділянки надається окремий дозвіл.
У межах однієї ділянки надр можуть проводитися роботи з геологічного вивчення та видобування різних за видом корисних копалин за кількома дозволами. При цьому в угоді на користування надрами визначаються просторові межі та координати кожного виду корисної копалини.
За змістом наведених норм проведення робіт з геологічного вивчення та видобування корисних копалин в межах однієї ділянки надр за кількома дозволами допускається лише щодо різних за видом корисних копалин.
Такий зміст правового регулювання вказує на те, що наявність в межах конкретної земельної ділянки чинного дозволу на геологічне вивчення чи видобування конкретного виду корисних копалин виключає можливість надання іншому користувачу дозволу на геологічне вивчення чи видобування того самого виду корисних копалин в межах тієї ж ділянки.
Судами першої та апеляційної інстанцій встановлено, що позивачу видано спеціальний дозвіл на користування надрами за видом користування: створення геологічних територій та об`єктів, що мають важливе наукове, культурне, санітарно-оздоровче значення (наукові полігони, геологічні заповідники, заказники, пам`ятки природи, лікувальні, оздоровчі заклади тощо) в частині їх геологічного вивчення і збереження.
Такий дозвіл відповідно до пункту 7 Порядку №615 видано позивачу без обмеження строку дії і станом на час прийняття відповідачем оскаржуваного рішення дозвіл був чинним.
Також судами встановлено, що ділянки надр, які перебувають у користуванні позивача та які виставлені на аукціон, співпадають і в обох випадках стосуються геологічного вивчення та дослідження тих же видів корисних копалин (газ природний, конденсат).
Такі обставини відповідачем не спростовано і доказів, які б стверджували протилежне, не надано.
За таких обставин, суди попередніх інстанцій обґрунтовано дійшли висновку, що оскаржуваним рішенням, в порушення вимог пункту 3 Порядку №615, відповідач оголосив аукціон з продажу спеціального дозволу на ту ж ділянку надр та щодо видобування того ж виду корисних копалин, дозвіл щодо яких, в межах тієї ж ділянки, уже видано позивачу і позивач на підставі такого дозволу здійснює геологічне вивчення корисних копалин, та постановили рішення про задоволення позову.
Покликання відповідача в обґрунтування касаційної скарги на те, що скасувавши рішення про оголошення аукціону, суди попередніх інстанцій втрутились в дискреційні повноваження, є безпідставним, оскільки за правилами пункту 38 Порядку проведення аукціонів з продажу спеціальних дозволів на користування надрами (затв. постановою КМ України від 23.09.2020 №993) спори, пов`язані з проведенням аукціону, вирішуються в судовому порядку, тому розгляд судами такого спору не може вважатись втручанням у повноваження.
Покликання відповідача на дотримання процедури оголошення аукціону не спростовує висновки судів попередніх інстанцій щодо протиправності рішення про його оголошення, оскільки такі висновки обґрунтовані не порушенням процедури, а оголошенням аукціону з продажу дозволу на ділянку та вид корисних копалин, щодо яких такий дозвіл уже видано.
Покликання відповідача в обґрунтування доводів касаційної скарги на те, що позивач позбавлений права на отримання спеціального дозволу поза аукціоном є безпідставним, оскільки не спростовує висновки судів попередніх інстанцій про виставлення на аукціон спеціалього дозволу на користування тією ділянкою надр, на які уже видано спеціальний дозвіл позивачу.
Інші доводи касаційної скарги висновків судів першої та апеляційної інстанцій не спростовують і зводяться до додаткової оцінки доказів, що в силу приписів статті 341 КАС України не віднесено до повноважень суду касаційної інстанції.
За правилами статті 341 КАС України суд касаційної інстанції переглядає судові рішення в межах доводів та вимог касаційної скарги, які стали підставою для відкриття касаційного провадження, та на підставі встановлених фактичних обставин справи перевіряє правильність застосування судом першої чи апеляційної інстанції норм матеріального і процесуального права.
Суд касаційної інстанції не має права встановлювати або вважати доведеними обставини, що не були встановлені у рішенні або постанові суду чи відхилені ним, вирішувати питання про достовірність того чи іншого доказу, про перевагу одних доказів над іншими, збирати чи приймати до розгляду нові докази або додатково перевіряти докази.
Відповідно до частини 1 статті 350 КАС України суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін, якщо визнає, що суди першої та апеляційної інстанцій не допустили неправильного застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права при ухваленні судових рішень чи вчиненні процесуальних дій.
Таким чином, оскільки при ухваленні судових рішень суди попередніх інстанцій не допустили порушень норм процесуального права або неправильне застосування норм матеріального права, суд дійшов висновку про залишення касаційної скарги без задоволення, а рішень судів - без змін.
Керуючись статтями 341, 343, 349, 350, 359 Кодексу адміністративного судочинства України,
П О С Т А Н О В И В:
Касаційну скаргу Державної служби геології та надр України залишити без задоволення.
Рішення Львівського окружного адміністративного суду від 15.12.2022 та постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 03.05.2023 у справі №380/12151/22 - залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з моменту її підписання суддями, є остаточною і оскарженню не підлягає.
Судді:
О.П. Стародуб
А.А. Єзеров
В.М. Кравчук
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 04.02.2025 |
Оприлюднено | 06.02.2025 |
Номер документу | 124922122 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Стародуб О.П.
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Гуляк Василь Васильович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні