Постанова
від 17.11.2010 по справі 2а-10823/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

17 листопада 2010 року 14:11 № 2а-10823/10/2670

Окружний адміністративни й суд міста Києва у складі суд ді Кузьменка В.А., за участю се кретаря Хижняк І. В. та предста вників:

позивача: Беневицького Ю.А.;

Лемець В.В.;

Карпань О.В.

відповідача: Сича Є.Ю.

розглянувши у судовому зас іданні адміністративну спра ву

за позовом Дочірнього підприємства “Форінтос”

до Державної податкової інс пекції у Голосіївському райо ні міста Києва

про скасування податкових по відомлень-рішень

На підставі частини тре тьої статті 160 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни в судовому засіданні 17 лис топада 2010 року проголошено вс тупну та резолютивну частини постанови.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

19 липня 2010 року (відпові дно до відмітки служби ділов одства суду) Дочірнє підприє мство “Форінтос” (далі по тек сту - позивач, ДП “Форінтос” ) звернулось до Окружного адм іністративного суду міста Ки єва з адміністративним позов ом до Державної податкової і нспекції у Голосіївському ра йоні міста Києва (далі по текс ту - відповідач, ДПІ у Голосі ївському районі м. Києва), в як ому просить скасувати податк ові повідомлення-рішення від 09 грудня 2009 року №0001542306/0 та від 17 лю того 2010 року №0001542306/1.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва від 22 липня 2010 року відкрито пр овадження в адміністративні справі №2а-10823/10/2670, закінчено під готовче провадження та призн ачено справу до судового роз гляду на 29 вересня 2010 року; розг ляд клопотання про забезпече ння адміністративного позов у призначено на 04 серпня 2010 рок у.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва від 04 серпня 2010 року в задоволе нні клопотання про вжиття за ходів забезпечення адмініст ративного позову ДП “Форінт ос” відмовлено.

В судовому засіданні 29 вере сня 2010 року, в зв' язку з необхі дністю надання первинних док ументів, оголошено перерву д о 26 жовтня 2010 року, 26 жовтня 2010 рок у оголошувалась перерва до 17 л истопада 2010 року.

Під час розгляду справи пре дставники позивача позовні в имоги підтримали, представни к відповідача проти позову з аперечив.

Розглянувши подані докуме нти і матеріали, заслухавши п ояснення представників стор ін, всебічно і повно з' ясува вши всі фактичні обставини, н а яких ґрунтується позов, об' єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адмін істративний суд міста Києва, -

В С Т А Н О В И В:

Податковим повідомле нням-рішенням ДПІ у Голосіїв ському районі м. Києва від 09 гр удня 2009 року №0001542306/0 згідно з підп унктом “б” підпункту 4.2.2 пункт у 4.2 статті 4 та підпунктом 17.1.3 пу нкту 17.1 статті 17 Закону України “Про порядок погашення зобо в' язань платників податків перед бюджетами та державни ми цільовими фондами” ДП “Фо рінтос” визначено суму подат кового зобов' язання з подат ку на додану вартість у розмі рі 315 499,50 грн., в тому числі основн ий платіж - 210 333,00 грн., штрафні (ф інансові) санкції - 105 166,50 грн.

За результатами адміністр ативного оскарження зазначе не податкове повідомлення-рі шення залишено без змін, ДПІ у Голосіївському районі м. Ки єва прийнято податкове повід омлення-рішення від 17 лютого 2 010 року №0001542306/1 аналогічного зміс ту.

Податкові повідомлення-рі шення від 09 грудня 2009 року №0001542306/0 та від 17 лютого 2010 року №0001542306/1 при йнято на підставі акта від 26 л истопада 2009 року №695/1/23-03/31626281 “Про р езультати планової виїзної п еревірки ДП “Форінтос” (код 31 626281) з питань дотримання вимог податкового законодавства з а період з 01.07.2006р. по 30.06.2009р., валютн ого та іншого законодавства за період з 01.07.2007р. по 30.06.2009р.” (далі по тексту - Акт перевірки).

В Акті перевірки зазначено , що перевіркою відображених у рядку 1 декларацій “Операці ї на митній території Україн и, що оподатковуються за став кою 20%, крім імпорту товарів” п оказників за період з 01 липня 2006 року по 30 червня 2009 року у зага льній сумі 789 103,00 грн., встановле но, що на формування цих показ ників мало вплив здійснення операцій з надання транспорт но-експедиційних послуг як д ля вітчизняних так і для іноз емних замовників.

Перевіркою встановлено по рушення підпункту 6.2.4 пункту 6.2 статті 6 Закону України “Про п одаток на додану вартість”, в результаті чого занижено по даток на додану вартість на з агальну суму 210 333,00 грн., а саме: ДП “Форінтос” укладено ряд дог оворів як з іноземними так і з вітчизняними замовниками на надання першим послуг з тран спортно-експедиційного обсл уговування. Переважна більші сть вантажу доставляється за кордон і навпаки авіаційним транспортом з місцем завант аження (розвантаження) в (з) лі так (у) в аеропорту Бориспіль. Акредитація ДП “Форінтос” пр оведена на спеціалізованій м итниці міста Києва. Доставка багажу з аеропорту Бориспіл ь до місця розмитнення (місто Київ) і навпаки здійснюється власним транспортом ДП “Фор інтос”.

Згідно наданих до перевірк и документів (актів виконани х робіт, рахунків фактур) вста новлено, що на вартість послу г з перевезення вантажу з аер опорту Бориспіль до місця ро змитнення (місто Київ) і навпа ки ДП “Форінтос” не врахован о податок на додану вартість .

На думку відповідача, врахо вуючи той факт, що пропуск ван тажу через митний кордон на м итну територію України і нав паки здійснюється в аеропорт у Бориспіль (проставляється відмітка Бориспільської мит ниці) вартість послуг з перев езень вантажу по митній тери торії України оподатковуєть ся за ставкою 20%. Таким чином, су ма заниженого податкового зо бов' язання в розрізі податк ових періодів складає: квіте нь 2008 року - 7 000,00 грн., травень 2008 р оку - 6 333,00 грн., червень 2008 року - 6 333,00 грн., липень 2008 року - 7 667,00 грн ., серпень 2008 року - 13 333,00 грн., вере сень 2008 року - 14 667,00 грн., жовтень 2008 року - 15 333,00 грн., листопад 2008 ро ку - 13 333,00 грн., грудень 2008 року - 14 667,00 грн., січень 2009 року - 19 000,00 грн ., лютий 2009 року - 20 000,00 грн., берез ень 2009 року - 20 000,00 грн., квітень 200 9 року - 21 000,00 грн., травень 2009 року - 12 000,00 грн., червень 2009 року - 19 667, 00 грн.

Позивач вважає, що правомір но застосовував нульову став ку з податку на додану вартіс ть, оскільки керувався листо м Державної податкової адмін істрації України від 07 грудня 1999 року №18412/7/16-1313, відповідно до як ого транспортні послуги з пе ревезення вантажів під митни м контролем від внутрішньої митниці до місця завантаженн я на літаки, які здійснюють мі жнародні авіарейси, слід роз глядати як складову транспор тної послуги з міжнародного перевезення від пункту прове дення митних процедур з випи ску вантажів за межі митного кордону України до пункту по за межами державного кордону України, і на них поширюється дія підпункту 6.2.4 пункту 6.2 стат ті 6 Закону України “Про подат ок на додану вартість”; крім т ого, зазначає, що надавав посл уги з поставки вантажу виклю чно одним видом транспорту, а саме: авіаційним транспорто м від місця розташування вну трішньої митниці; та надає по слуги перевезення вантажу ав іаційним транспортом, шляхом проведення митних процедур на внутрішній митниці, яка зн аходиться на території ДП “Ф орінтос”, на території якого визначено зону митного конт ролю відповідно до Порядку і умов здійснення митного кон тролю товарів та інших предм етів, що переміщуються (перес илаються) через митний кордо н у міжнародних експрес-відп равленнях, затверджених пост ановою Кабінету Міністрів Ук раїни від 25 грудня 2002 року №1948.

Відповідач письмового зап еречення проти позову не над ав, однак під час розгляду спр ави представник відповідача підтримав висновки Акта пер евірки.

Окружний адміністративний суд міста Києва не погоджуєт ься з висновками Акта переві рки, які стали підставою для в изначення позивачу податков ого зобов' язання, керуючись наступним.

Матеріали справи, а саме: до говори, акти виконаних робіт , рахунки-фактури, авіатрансп ортні накладні, свідчать, що з а перевірений період позивач здійснював експрес-перевезе ння вантажу авіаційним транс портом за межі митного кордо ну України та включав до варт ості послуг з перевезення ва нтажу вартість перевезення т акого вантажу від пункту про пуску через митний кордон до пункту проведення митних пр оцедур на Центральній сортув альній станції, застосовуючи ставку податку на додану вар тість 0%.

Відповідно до підпункту 6.2.4 п ункту 6.2 статті 6 Закону Україн и “Про податок на додану варт ість” (в редакції, чинній на мо мент здійснення операцій поз ивачем) при експорті товарів та супутніх такому експорту послуг ставка податку стано вить 0% до бази оподаткування, у тому числі за нульовою став кою оподатковуються операці ї з поставки транспортних по слуг залізничним, автомобіль ним, морським та річковим тра нспортом по перевезенню паса жирів, багажу, вантажобагажу (товаробагажу) та вантажу за м ежами державного кордону Укр аїни, а саме: від пункту за меж ами державного кордону Украї ни до пункту знаходження зов нішнього митного контролю Ук раїни; від пункту знаходженн я зовнішнього митного контро лю України до пункту за межам и державного кордону України ; між пунктами за межами держа вного кордону України, а та кож авіаційним транспортом : від пункту за межами держав ного кордону України до пу нкту проведення митних проце дур з пропуску пасажирів, баг ажу, вантажобагажу (товароба гажу) та вантажу через митний кордон на митну територію Ук раїни (включаючи внутрішні м итниці); від пункту пров едення митних процедур з про пуску пасажирів, багажу, вант ажобагажу (товаробагажу) та в антажу через митний кордон У країни (включаючи внутрішні митниці) до пункту за межам и державного кордону України ; між пунктами за межами митно го контролю України.

З наведеної правової норми суд вбачає, що умови оподатку вання операцій з поставки тр анспортних послуг авіаційни м транспортом відрізняються від умов, передбачених для оп ерацій з поставки транспортн их послуг іншими видами тран спорту, а саме розповсюдженн я режиму нульової ставки з по датку на додану вартість на п ункти проведення митних проц едур з пропуску пасажирів, ба гажу, вантажобагажу (товароб агажу) та вантажу через митни й кордон на митну територію У країни (включаючи внутрішні митниці).

При цьому місце розташуван ня такого пункту проведення митних процедур може не спів падати з місцем розташування пункту пропуску через держа вний кордон України

Для визначення правомірно сті застосування позивачем н ульової ставки з податку на д одану вартість, необхідно ви значити, що собою являє пункт проведення митних процедур з пропуску вантажу через мит ний кордон в межах спірних пр авовідносин.

Відповідно до положень пун ктів 8, 19, 35 статті 1 Митного кодек су України зона митного конт ролю - місце, визначене митним и органами в пунктах пропуск у через митний кордон Україн и або в інших місцях митної те риторії України, в межах яког о митні органи здійснюють ми тні процедури; митні процеду ри - операції, пов' язані із зд ійсненням митного контролю з а переміщенням товарів і тра нспортних засобів через митн ий кордон України, митного оф ормлення цих товарів і транс портних засобів, а також із сп равлянням передбачених зако ном податків і зборів; пропус к товарів і транспортних зас обів через митний кордон Укр аїни - дозвіл митного органу н а переміщення товарів і тран спортних засобів через митни й кордон України з урахуванн ям заявленої мети такого пер еміщення після проведення ми тних процедур.

Поняття пункт пропуску чер ез державний кордон України визначено в частині третій с татті 9 Закону України “Про де ржавний кордон України”, від повідно до якої, - це спеціальн о виділена територія на залі зничних та автомобільних ста нціях, у морських і річкових п ортах, аеропортах (аеродрома х) з комплексом будівель, спор уд і технічних засобів, де зді йснюються прикордонний, митн ий та інші види контролю і про пуск через державний кордон осіб, транспортних засобів, в антажів та іншого майна.

Відповідно до статті 6 Митно го кодексу України митний ко рдон України збігається з де ржавним кордоном України, за винятком меж території спец іальних митних зон.

З аналізу наведених правов их норм суд приходить до висн овку, що зона митного контрол ю може знаходитися як в пункт ах пропуску через митний кор дон України так і в інших місц ях митної території України, а пункт проведення митних пр оцедур не завжди співпа дає з пунктом пропуску через митний кордон України.

За визначенням пункту 7 стат ті 1 Митного кодексу України е кспрес-перевізник - це транс портна або транспортно-експе диційна компанія, створена в ідповідно до чинного законод авства України, що здійснює п рискорене перевезення міжна родних вантажів та має всесв ітню мережу з системою центр альних та регіональних сорту вальних станцій, комп'ютерну мережу відстеження проходже ння таких вантажів протягом усього часу доставки від від правника до одержувача.

Згідно зі статтею 152 Митного кодексу України міжнародні експрес-відправлення перемі щуються через митний кордон України, в тому числі транзит ом через територію України, п ісля здійснення митного конт ролю і митного оформлення то варів, що знаходяться у цих ві дправленнях.

Митний контроль і митне офо рмлення товарів, що переміщу ються в міжнародних експрес- відправленнях через митний к ордон України, здійснюються в місцях, які визначаються та обладнуються відповідним ек спрес-перевізником за погодж енням із спеціально уповнова женим центральним органом ви конавчої влади в галузі митн ої справи.

Доставка міжнародних експ рес-відправлень до місць мит ного оформлення, їх розпакув ання і пред' явлення для огл яду, перепакування та зберіг ання здійснюються відповідн им експрес-перевізником за с вій рахунок за участю і під ко нтролем митних органів.

Відповідно до пункту 2 Поряд ку і умов здійснення митного контролю товарів та інших пр едметів, що переміщуються (пе ресилаються) через митний ко рдон у міжнародних експрес-в ідправленнях, затверджених п остановою Кабінету Міністрі в України від 25 грудня 2002 року № 1948 (далі по тексту - Порядок і у мови), регіональна сортуваль на станція - утворений у конкр етному регіоні країни для ви конання міжнародного приско реного транспортування вант ажів і підпорядкований центр альній сортувальній станції підрозділ перевізника, на те риторії якого визначено зону митного контролю; центральн а сортувальна станція - утвор ений для виконання угод з між народними корпораціями у гал узі міжнародного прискорено го транспортування вантажів підрозділ перевізника, на те риторії якого визначено зону митного контролю.

Згідно з пунктами 3 та 5 Поряд ку і умов митний контроль і ми тне оформлення товарів та ін ших предметів здійснюються в зоні митного контролю, визна ченій митним органом в устан овленому законодавством пор ядку в центральній (регіонал ьній) сортувальній станції з а погодженням з перевізником .

Для здійснення митного кон тролю і митного оформлення м итний орган, у зоні діяльност і якого розташована централь на (регіональна) сортувальна станція, визначає певний під розділ (конкретних посадових осіб), для розміщення якого (я ких) перевізник надає належн им чином обладнане приміщенн я на території центральної (р егіональної) сортувальної ст анції.

Відповідно до наказу Держа вної митної служби України в ід 28 січня 2008 року №55 до Реєстру центральних сортувальних ст анцій, регіональних сортувал ьних станцій включено центра льну сортувальну станцію доч ірнього підприємства “Форін тос” (код за ЕДРПОУ - 31626281), розташ овану за адресою: м. Київ, вул. Д еміївська, 35 Б.

Згідно з наказом Державної митної служби України від 20 ж овтня 2008 року №1161 до Реєстру цен тральних сортувальних станц ій, регіональних сортувальни х станцій включено центральн у сортувальну станцію дочірн ього підприємства “Форінтос ” (код за ЕДРПОУ - 31626281), розташова ну за адресою: м. Київ, пров. Чер воноармійський, 14.

З наведеного вбачається, що на центральній сортувальній станції позивача, як в зоні ми тного контролю, здійснюються митні процедури (митний конт роль, митне оформлення) посад овими особами митного органу , в установленому законодавс твом порядку.

Таким чином, центральна сор тувальна станція позивача, р озташована за адресою: м. Київ , пров. Червоноармійський, 14 - є зоною митного контролю, тоб то пунктом проведення мит них процедур з пропуску паса жирів, багажу, вантажобагажу (товаробагажу) та вантажу чер ез митний кордон на митну тер иторію України, який знахо диться поза межами пункту пр опуску через митний кордон У країни, що узгоджується зі ча стиною другою статті 152 Митног о кодексу України.

Відповідно до розділу 3 Пр авил повітряних перевезень в антажів, затверджених наказо м Державної служби України з нагляду за забезпеченням бе зпеки авіації від 14 березня 2006 року №186, авіаційна вантажна н акладна (або транспортна нак ладна) - документ, оформлений в антажовідправником чи від ім ені вантажовідправника, у то му числі його електронна коп ія (у разі застосування), який є свідченням укладання догов ору перевезення і прийняття вантажу до перевезення на ум овах, визначених у ньому (далі - авіавантажна накладна). Авіа вантажна накладна еквівален тна повідомленню про відправ лення і може використовувати ся при перевезенні, як визнач ено в цих Правилах. Якщо цими П равилами не передбачено інше , під терміном “авіаційна ван тажна накладна” розуміється також квитанція на отриманн я вантажу.

На спростування твердженн я відповідача про надання по зивачем послуг з перевезення вантажу з аеропорту Бориспі ль до місця розмитнення (міст о Київ) і навпаки, в матеріалах справи містяться копії авіа вантажних накладних, разом з тим в матеріалах справи відс утні будь-які документи, що пі дтверджують здійснення пози вачем перевезення вантажу ав томобільним транспортом.

Враховуючи викладене, пер еміщення вантажу від аеропор ту Бориспіль (пункт пропуску через митний кордон України ) до центральної сортувально ї станції позивача (пункт про ведення митних процедур) слі д розцінювати як складову ча стину послуги позивача з між народного перевезення (експр ес-перевезення) авіаційним т ранспортом, а не як самостійн у послугу з перевезення вант ажу по митній території Укра їни, отже, вірним є застосуван ня позивачем до вказаних опе рацій нульовою ставки податк у на додану вартість.

Таким чином, висновки відпо відача про необхідність опод аткування операцій позивача з поставки послуг з авіаційн ого перевезення вантажу за с тавкою 20% та про заниження поз ивачем податку на додану вар тість у сумі 210 333,00 грн. є помилко вими, а визначення ДП “Форінт ос” суми податкового зобов' язання в цьому ж розмірі - не правомірним.

Відповідно до пункту 17.1 ста тті 17 Закону України “Про поря док погашення зобов' язань п латників податків перед бюдж етами та державними цільовим и фондами” штрафні санкції н акладаються на платника пода тків за порушення податковог о законодавства.

Оскільки судом встановле но відсутність порушень норм Закону України “Про податок на додану вартість” з боку ДП “Форінтос” та неправомірніс ть визначення відповідачем п одаткового зобов' язання з п одатку на додану вартість за основним платежем у розмірі 210 333,00 грн., тому застосування шт рафних санкцій відповідно до підпункту 17.1.3 пункту 17.1 статті 17 Закону України “Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами” у розмірі 105 166,50 грн. є та кож протиправним.

Разом з тим, суд відхиляє до води позивача про застосуван ня правил оподаткування експ орту супутніх послуг, оскіль ки відповідно до пункту 1.14 ста тті 1 та пункту 6.2 статті 6 Закон у України “Про податок на дод ану вартість” право на засто сування нульової ставки вини кає тоді, коли платником пода тку здійснюється експорт пос луг, супутніх експорту товар ів; в свою чергу позивач в межа х спірних правовідносин експ орт товару не здійснював.

Відповідно до частини дру гої статті 19 Конституції Укра їни органи державної влади т а органи місцевого самовряду вання, їх посадові особи зобо в' язані діяти лише на підст аві, в межах повноважень та у с посіб, що передбачені Консти туцією та законами України.

Частиною третьою статті 2 Ко дексу адміністративного суд очинства України передбачен о, що у справах щодо оскарженн я рішень, дій чи бездіяльност і суб' єктів владних повнова жень адміністративні суди пе ревіряють, чи прийняті (вчине ні) вони: на підставі, у межах п овноважень та у спосіб, що пер едбачені Конституцією та зак онами України; з використанн ям повноваження з метою, з як ою це повноваження надано; об ґрунтовано, тобто з урахуван ням усіх обставин, що мають зн ачення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо ( неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням пр инципу рівності перед законо м, запобігаючи несправедливі й дискримінації; пропорційно , зокрема з дотриманням необх ідного балансу між будь-яким и несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (д ія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийнятт я рішення; своєчасно, тобто пр отягом розумного строку.

Згідно з частиною першою ст атті 71 Кодексу адміністратив ного судочинства України кож на сторона повинна довести т і обставини, на яких ґрунтуют ься її вимоги та заперечення , крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Відповідно до частини друг ої статті 71 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и в адміністративних справах про протиправність рішень, д ій чи бездіяльності суб' єкт а владних повноважень обов' язок щодо доказування правом ірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він запе речує проти адміністративно го позову.

Враховуючи викладене, н а думку Окружного адміністра тивного суду міста Києва, ДПІ у Голосіївському районі м. Ки єва не доведено правомірніст ь та обґрунтованість підстав для прийняття податкових по відомлень-рішень від 09 грудня 2009 року №0001542306/0 та від 17 лютого 2010 ро ку №0001542306/1 з урахуванням вимог в становлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною третьою статті 2 К одексу адміністративного су дочинства України, а тому, вих одячи з меж заявлених позовн их вимог, системного аналізу положень законодавства Укра їни та доказів, наявних у мате ріалах справи, адміністратив ний позов ДП “Форінтос” підл ягає задоволенню.

Відповідно до частини пе ршої статті 94 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни, якщо судове рішення ухва лене на користь сторони, яка н е є суб'єктом владних повнова жень, суд присуджує всі здійс нені нею документально підтв ерджені судові витрати з Дер жавного бюджету України (або відповідного місцевого бюдж ету, якщо іншою стороною був о рган місцевого самоврядуван ня, його посадова чи службова особа).

Враховуючи викладене, керу ючись статтями 69, 70, 71, 158 - 163 Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний по зов Дочірнього підприємства “Форінтос” задовольнити пов ністю.

2. Визнати протиправними та скасувати податкові повідом лення-рішення Державної пода ткової інспекції у Голосіївс ькому районі м. Києва від 09 гру дня 2009 року №0001542306/0 та від 17 лютого 2010 року №0001542306/1.

3. Присудити з Державного бю джету України на користь Доч ірнього підприємства “Форін тос” судові витрати у розмір і 3,40 грн. (три гривні сорок копі йок).

Постанова набирає закон ної сили відповідно до статт і 254 Кодексу адміністративног о судочинства України.

Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції за правилами, встановл еними статтями 185-187 Кодексу адм іністративного судочинства України.

Суддя В.А. Кузьменк о

Постанову склад ено в повному обсязі та підпи сано 26 листопада 2010 року.

Дата ухвалення рішення17.11.2010
Оприлюднено02.12.2010
Номер документу12553599
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-10823/10/2670

Ухвала від 04.08.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Ухвала від 22.07.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Ухвала від 11.06.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голубєва Г.К.

Ухвала від 25.06.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голубєва Г.К.

Ухвала від 15.02.2011

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Василенко Я.М

Постанова від 17.11.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні