РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 564/3580/24
27 лютого 2025 року
Костопільський районний суд Рівненської області
в складі судді Снітчук Р.М.
за участі секретаря Зберун К.Ф.
розглянувши в залі суду м. Костопіль у порядку спрощеного позовного провадження без виклику (повідомлення) сторін цивільну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Комунального некомерційного підприємства «Костопільський центр первинної медичної допомоги» Костопільської міської ради, треті особи на стороні відповідача, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, Костопільська міська рада Рівненської області, Департамент цивільного захисту та охорони здоров`я населення Рівненської обласної державної адміністрації про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити певні дії,
в с т а н о в и в:
ОСОБА_1 звернулася до суду з позовною заявою про визнання протиправною бездіяльності КНП «Костопільськийцентр первинноїмедичної допомоги»Костопільської міськоїради, яка полягає у незабезпеченні її виробами медичного призначення відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2009 року № 1301 "Про затвердження Порядку забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших окремих категорій населення медичними виробами та іншими засобами".
Просила зобов`язати КНП «Костопільський центр первинної медичної допомоги» Костопільської міської ради забезпечувати її необхідними виробами медичного призначення (калоприймачами 17450, розмір для вирізання 10-70 мм) у кількості 30 штук щомісяця, відповідно до Індивідуальної програми реабілітації інваліда № 847 довічно.
В обґрунтування заявлених вимог покликається на те, що є інвалідом ІІ групи довічно, перебуває на обліку в Департаменті цивільного захисту та охорони здоров`я населення Рівненської обласної державної адміністрації та в КНП «Костопільський центр первинної медичної допомоги» Костопільської міської ради як особа, яка за станом здоров`я потребує забезпечення необхідними виробами медичного призначення, калоприймачами.
Згідно Додатку № 1 Постанови Кабінету Міністрів України № 1301 від 03.12.2009 року «Про затвердження Порядку забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших окремих категорій населення медичними виробами та іншими засобами», індивідуальної програми реабілатції інваліда № 847 з метою технічної компенсації обмеження життєдіяльності їй мають виділятися безкоштовно необхідні вироби медичного призначення калоприймачі для використання в амбулаторних умовах, у кількості 30 штук щомісяця на весь період інвалідності.
Зазначеним порядком визначено, що забезпечення осіб з інвалідністю медичними виробами в межах затвердженого бюджету покладається на заклади охорони здоров`я, зокрема на КНП «Костопільський центр первинної медичної допомоги» Костопільської міської ради.
Рішенням Костопільської міської ради № 1233 від 18.08.2023 року «Про внесення змін до рішення Костіпільської міської ради від 10.04.2023 року № 1050 «Про затвердження Програми додаткових медичних гарантій жителям Костопільської міської територіальної громади на 2023-2025 роки» передбачено, що кількість калоприймачів на місяць для однієї особи з інвалідністю становить 30 шт. та визначено обсяг коштів, необхідний для належного забезпечення осіб з інвалідністю належною кількістю калоприймачів. Зазначена програма фінансується за рахунок місцевого бюджету.
Разом із тим, станом на 2024 рік вона отримує лише 10 штук зазначених медичних виробів на місяць, яких є недостатньо.
На її неодноразові звернення відповідачем відмовлено у забезпеченні калоприймачами в достатній кількості у зв`язку з відсутністю фінансування.
Протиправна бездіяльність відповідача призводить до порушення її прав, як особи з інвалідністю та до обмеження її нормальної повсякденної життєдіяльності, порушуються нормальні соціальні, психологічні та інші умови для забезпечення її прав та реалізації можливостей.
Відповідно до ч. 5 ст. 279 ЦПК Українисторони в судове засідання не викликалися, проте відповідачу було надано строк п`ятнадцять днів з дня отримання ухвали про відкриття провадження на подачу відзиву на позовну заяву.
У відзиві на позовну заяву представник відповідача адвокат Євгеюк О.Є. просив у задоволенні позову відмовити у зв`язку з його необґрунтованістю. При цьому вказав, що медичні вироби, якими має бути забезпечена позивач згідно індивідуальної програми реабілітації інваліда №847, мають надаватися Департаментом цивільного захисту та охорони здоров`я населення Рівненської обласної державної адміністрації, як структурним підрозділом з питань охорони здоров`я, за рахунок та в межах коштів державного та місцевого бюджетів, передбачених на вказану мету. Відповідач КНП «Костопільський центр первинної медичної допомоги» КМР, як заклад охорони здоров`я здійснює лише облік таких осіб та не є належним відповідачем у справі.
Крім того, рішенням Костопільської міської ради №1050 від 10.04.2023 р. затверджено програму додаткових медичних гарантій жителям Костопільської міської територіальної громади на 2023-2025 роки, яку було викладено у новій редакції та затверджено рішенням Костопілської міської ради №1536 від 04.04.2024 р. Відповідно до затвердженої Програми (п.3.3) передбачено цільове спрямування бюджетних коштів на часткове забезпечення осіб з інвалідністю медичними засобами (сечо-калопримачами) з метою медичної та соціальної реабілітації. У пп. 4.1.4 програми вказано, що в межах фінансової спроможності бюджету Костопільської міської територіальної громади відбудеться часткове забезпечення 17 осіб з інвалідністю, що потребують медичних виробів (10 штук калоприймачів) на одну особу у місяць. У Додатку №1 до вказаної Програми у п. 3 також вказано про часткове забезпечення осіб з інвалідністю медичними виробами.
У письмових поясненнях представник третьої особи на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, Департаменту цивільного захисту та охорони здоров`я населення Рівненської обласної державної адміністрації вказав, що у пункті 3 Порядку забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших окремих категорій населення медичними виробами та іншими засобами, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2009 року № 1301, визначено, що забезпечення осіб з інвалідністю медичними виробами здійснюється за рахунок та в межах коштів державного (у тому числі в рамках державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення) та місцевих бюджетів, передбачених на зазначену мету, та інших не заборонених джерел фінансування.
Медичні вироби калоприймачі не включено до Переліку лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються за кошти державного бюджету для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров`я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 року №216 «Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них».
До повноважень Департаменту, відповідно до Положення, належить управління закладами охорони здоров`я, які утримуються за рахунок коштів обласного бюджету та їх фінансування, а також контроль ефективного використання ними фінансових, матеріальних та трудових ресурсів.
КНП «Костопільський центр первинної медичної допомоги» Костопільської міської ради не є закладом охорони здоров`я, який утримується за рахунок коштів обласного бюджету.
Відповідно до статті 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до повноважень місцевих органів влади у сфері охорони здоров`я належить управління закладами охорони здоров`я, організація їх фінансового забезпечення, забезпечення пільгових категорій населення лікарськими засобами та виробами медичного призначення.
Костопільська міська рада, як власник, здійснює фінансове забезпечення КНП «Костопільський центр первинної медичної допомоги» Костопільської міської ради.
Відповідно доСтатуту КНП«Костопільський центрпервинної медичноїдопомоги» Костопільськоїміської ради,затвердженого рішеннямКостопільської міськоїради від05.06.2024року №1715,підприємство маєправо здійснюватизакупівлі.
Дослідивши письмові докази, суд дійшов висновку, що позов підлягає до задоволення з таких підстав.
Відповідно до ст. 15 ЦК України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.
Згідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Контитцією та законами України.
Відповідно дост.26Закону України«Про реабілітаціюосіб зінвалідністю вУкраїні» держава гарантує розробку, виробництво технічних та інших засобів реабілітації та закупівлю спеціального автотранспорту, виробів медичного призначення та забезпечення ними осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю для соціальної адаптації, полегшення умов праці і побуту, спілкування осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, поширює інформацію про таку продукцію. Технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю є: протезно-ортопедичні вироби, у тому числі ортопедичне взуття; спеціальні засоби для самообслуговування та догляду; засоби для пересування; допоміжні засоби для особистої рухомості, переміщення та підйому; меблі та оснащення; спеціальні засоби для орієнтування, спілкування та обміну інформацією; спеціальні засоби для освіти (включаючи літературу для сліпих) і зайняття трудовою діяльністю; спеціальне фізкультурно-спортивне обладнання і спорядження, спортивний інвентар.
Частиною 1ст.38Закону України«Про основисоціальної захищеностіосіб зінвалідністю вУкраїні» передбачено, що особам з інвалідністю і дітям з інвалідністю надаються безоплатно або на пільгових умовах на підставі індивідуальної програми реабілітації послуги із соціально-побутового і медичного обслуговування, технічні та інші засоби реабілітації (засоби для пересування, протезні вироби, сурдотехнічні засоби, мобільні телефони для письмового спілкування тощо), вироби медичного призначення (індивідуальні пристрої, протези очей, зубів, щелеп, окуляри, слухові та голосоутворювальні апарати, ендопротези, сечо- та калоприймачі тощо), а також автомобілі, крісла колісні з електроприводом - за наявності відповідного медичного висновку.
Відповідно до постанови КабінетуМіністрів Українивід 05квітня 2012року №321«Про затвердженняПорядку забезпеченнятехнічними таіншими засобамиреабілітації осібз інвалідністюта іншихокремих категорійнаселення,переліку такихзасобів» (далі - Порядок) облік осіб з інвалідністю, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, ведуть органи соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання осіб. Даний Порядок визначає механізм безоплатного забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації.
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів технічними та іншими засобами» від 03 грудня 2009 №1301до технічних засобів, які отримують безпосередньо інваліди, діти-інваліди або їх законні представники в закладах охорони здоров`я для використання в амбулаторних та побутових умовах, належать у тому числі калоприймачі.
Згідно пункту 3 цієї постанови забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів технічними засобами здійснюється на підставі медичного висновку за рахунок та в межах коштів державного та місцевих бюджетів, передбачених на зазначену мету. Потребу у забезпеченні технічними засобами (крім зубопротезування) визначають: інвалідів - медико-соціальні експертні комісії з оформленням індивідуальної програми реабілітації(пункт 5).
Відповідно до пункту 9 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів технічними та іншими засобами» від 03 грудня 2009 року №1301у разі відсутності втериторіальному органі охорони здоров`янеобхідного типу технічного засобу на момент подання заяви інвалід або дитина-інвалід береться на чергу, що формується за датою надходження заяви.
Згідно пункту 14 вищевказаної постанови територіальні органи охорони здоров`я подають щороку до 15 березня до Міністерства охорони здоров`я звіт про кількість інвалідів і дітей-інвалідів, які перебувають на обліку, та тих, що зняті з обліку відповідно до пункту 13 цього Порядку, а також інформацію про кількість одержаних територіальними органами охорони здоров`я технічних засобів, їх вартість, кількість виданих технічних засобів, а також про їх залишок на початок та кінець звітного періоду.
Згідно пунктів 16, 17 Постанови Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2009 №1301територіальні органи охорони здоров`я забезпечують технічним засобом інваліда і дитину-інваліда через заклади охорони здоров`я, перелік яких затверджується наказом територіальних органів охорони здоров`я та установи, у яких тримаються особи, взяті під варту чи засуджені.
Заклади охорони здоров`я забезпечують інвалідів і дітей-інвалідів технічними засобами на підставі відомостей, форма яких затверджується Міністерством охорони здоров`я, наданої територіальним органом охорони здоров`я, в якій зазначаються, зокрема, прізвище, ім`я та по батькові інваліда, дитини-інваліда, для якої призначений технічний засіб, тип технічного засобу.Відомість складається територіальним органом охорони здоров`я з урахуванням черговості інвалідів і дітей-інвалідів відповідно до пункту 9 цього Порядку.
У разі коли строк, на який видається технічний засіб, менший ніж один місяць, територіальні органи охорони здоров`я мають право видати його інваліду або законному представнику інваліда, дитині-інваліду у необхідній на період, не менший ніж один місяць, кількості.
Відповідно до статті 10Закону України«Про основисоціальної захищеностіосіб зінвалідністю вУкраїні» фінансове забезпечення заходів щодо соціальної захищеності осіб з інвалідністю і дітей з інвалідністю здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, в тому числі Фонду соціального захисту інвалідів, місцевих бюджетів, а також органами місцевого самоврядування за місцевими програмами соціального захисту окремих категорій населення за рахунок коштів місцевих бюджетів.
У разі додержання механізму, передбаченогопостановою Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2009 №1301, безоплатного забезпечення інвалідів технічними засобами для якнайбільшої компенсації функцій ушкоджених органів, з метою медичної та соціальної реабілітації інвалідів з вираженими порушеннями функцій органів та систем, технічні та інші засоби реабілітації надаються безоплатно особам з інвалідністю на підставі індивідуальної програми реабілітації.
Згідно статті 11Закону України«Про реабілітаціюосіб зінвалідністю вУкраїні» місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених нормативно-правовими актами створюють умови для забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, виходячи з їх потреб та відповідно до рекомендацій медико-соціальних експертних комісій (лікарсько-консультативних комісій лікувально-профілактичних закладів), технічними та іншими засобами реабілітації, виробами медичного призначення, спеціальним автотранспортом та реабілітаційними послугами.
Відповідно до пункту 3 постанови КабінетуМіністрів Українивід 28лютого 2002року №228«Про затвердженняПорядку складання,розгляду,затвердження таосновних вимогдо виконаннякошторисів бюджетнихустанов» установа незалежно від того, чи веде вона бухгалтерський облік самостійно, чи обслуговується централізованою бухгалтерією, для забезпечення своєї діяльності складає індивідуальні кошториси, плани асигнувань загального фонду бюджету, плани надання кредитів із загального фонду бюджету, плани спеціального фонду, зведення показників спеціального фонду кошторису за кожною виконуваною нею бюджетною програмою (функцією), а вищі навчальні заклади та наукові установи, заклади охорони здоров`я також - індивідуальні плани використання бюджетних коштів та індивідуальні помісячні плани використання бюджетних коштів.
Повноваження виконавчих органів місцевого самоврядування у сфері охорони здоров`я визначені статтею 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до якої до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження, а саме управління закладами освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту, оздоровчими закладами, які належать територіальним громадам або передані їм, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення; організація медичного обслуговування та харчування у закладах освіти, культури, фізкультури і спорту, оздоровчих закладах, які належать територіальним громадам або передані їм; та делеговані повноваження: забезпечення в межах наданих повноважень доступності і безоплатності освіти і медичного обслуговування на відповідній території; забезпечення відповідно до законодавства пільгових категорій населення лікарськими засобами та виробами медичного призначення.
Таким чином, на підставі лімітних довідок розпорядники нижчого рівня, тобто підпорядковані комунальні заклади охорони здоров`я складають кошториси та надають їх на затвердження до відповідного Департаменту охорони здоров`я.
Розпорядники нижчого рівня самостійно здійснюють витрати в межах затверджених планів асигнувань у кошторисах, виходячи з потреби у забезпеченні пріоритетних заходів та з урахуванням необхідних платежів.
Відповідно до форми лімітної довідки виділяються видатки споживання в цілому, з них: на оплату праці та оплату комунальних послуг та енергоносіїв; видатки розвитку; повернення кредитів до бюджету; надання кредитів із бюджету.
Таким чином, питання забезпечення виробами медичного призначення інвалідів в межах затвердженого бюджету вирішується безпосередньо відповідними закладами охорони здоров`я.
При цьому, відсутність бюджетних коштів не звільняє відповідача КНП «Костопільський центрпервинної медичноїдопомоги» КМР від встановленого законом обов`язку щодо забезпечення виробами медичного призначення.
Урішенні Конституційного Суду України від 09 липня 2007 року №6-рп/2007вказано на те, що невиконання державою своїх соціальних зобов`язань щодо окремих осіб ставить громадян у нерівні умови, підриває принцип довіри особи до держави, що закономірно призводить до порушення принципів соціальної, правової держави.
При цьому суд звертає увагу на те, що відсутність належного фінасування відповідача, достатніх коштів у бюджеті територіальної громади органу місцевого самоврядування не є підставою для невиконання зобов`язань, які встановлені Законами України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю»,«Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні», Постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2009 року № 1301 «Про затвердження порядку забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів технічними та іншими засобами».
Згідно довідки до акта огляду МСЕ серії АВ № 0949509 від 07.03.2018 р. позивач ОСОБА_1 є інвалідом другої групи довічно.
На підставі вказаної довідки до акта огляду МСЕ для ОСОБА_1 розроблена Індивідуальна програма реабілітації інваліда №847, відповідно до якої, з метою технічної компенсації обмеження життєдіяльності їй призначено необхідні вироби медичного призначення - калоприймачі однокомпонентні відкриті (що дренуються) у кількості 30 штук на місяць на період інвалідності.
Однак, на даний час позивач отримує лише 10 штук калоприймачів на місяць.
На звернення позивача щодо забезпечення необхідною кількістю виробами медичного призначення відповідач КНП «Костопільський центрпервинної медичноїдопомоги» КМР листом від 27.03.2024 року повідомив, що є неприбутковою установою, до його повноважень не належить закупівля виробів медичного призначення для забезпечення осіб з інвалідністю. Таке забезпечення здійснюється органом місцевого самоврядування за кошти місцевого бюджету та рішенням Костопільської міської ради № 1233 від 18.03.2023 р. передбачено забезпечення калоприймачами із розрахунку 10 одиниць на одну особу на місяць.
Разом з тим, згідно Додатку 1 допостанови КабінетуМіністрів України«Про затвердженняПорядку забезпеченняінвалідів ідітей-інвалідівтехнічними таіншими засобами»від 03грудня 2009року №1301 визначено, що медичні вироби та інші засоби, якими забезпечуються особи з інвалідністю, діти з інвалідністю та визначені категорії осіб в закладах охорони здоров`я для використання в амбулаторних умовах, зокрема, калоприймачі однокомпонентні відкритті (що дренуються) надаються у кількості 30 штук на місяць.
Тобто, чинним законодавством України визначено кількість та строк надання калоприймачів, якими забезпечуються особи з інвалідністю для використання в амбулаторних умовах.
За наведених обставин суд дійшов висновку, що позивач має бути забезпечена медичними засобами (калоприймачами) у кількості, гарантованійпостановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів технічними та іншими засобами» від 03 грудня 2009 року №1301.
З наданих позивачкою доказів вбачається, а відповідачем не спростовано та не заперечувалося, що в результаті звернення ОСОБА_1 не була належним чином забезпечена необхідними їй медичними засобами (калоприймачами), отримує їх у недостатній кількості 10 штук на місяць.
На підставі вищевикладеного суд дійшов висновку, що позивач у порушення вимог Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю», Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні», Постанови КабінетуМіністрів Українивід 03.12.2009року №1301«Про затвердженняпорядку забезпеченняінвалідів ідітей-інвалідівтехнічними таіншими засобами» у повному обсязі не була забезпечена необхідними виробами медичного призначення, у зв`язку з чим заявлені позовні вимоги є обгрунтованими та підлягають задоволенню.
Зважаючи на те, що позивач на підставі п. 9 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір» звільнена від сплати судового збору при зверненні до суду, з відповідача на користь держави підлягає стягнення судовий збір у сумі 2422 грн. 40 коп. (1211 грн. 20 коп. за кожною немайновою вимогою).
На підставі наведеного, керуючись ст. 15, 16 ЦК України, ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування», ст. 11, 26 Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю», ст. 10, 38 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні», Постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2009 року № 1301 «Про затвердження порядку забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів технічними та іншими засобами», ст. 4, 19, 258, 263, 264, 265, 268, 274, 279 ЦПК України,
у х в а л и в:
Позовну заяву ОСОБА_1 до Комунального некомерційного підприємства «Костопільський центр первинної медичної допомоги» Костопільської міської ради, треті особи на стороні відповідача, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, Костопільська міська рада Рівненської області, Департамент цивільного захисту та охорони здоров`я населення Рівненської обласної державної адміністрації про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.
Визнати протиправною бездіяльність Комунального некомерційного підприємства «Костопільський центрпервинної медичноїдопомоги» Костопільськоїміської ради по забезпеченню виконання вимогПостанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2009 року №1301 «Про затвердження Порядку забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших окремих категорій населення медичними виробами та іншими засобами»щодо забезпечення ОСОБА_1 виробами медичного призначення (калоприймачами).
Зобов`язати Комунальне некомерційне підприємство «Костопільський центрпервинної медичноїдопомоги» Костопільськоїміської ради забезпечувати ОСОБА_1 виробами медичного призначення (калоприймачами 17450, розмір для вирізання 10-70 мм), у кількості 30 штук щомісяця (відповідно до Індивідуальної програми реабілітації інваліда №847) довічно.
Стягнути з Комунального некомерційного підприємства «Костопільський центрпервинної медичноїдопомоги» Костопільськоїміської ради на користь держави судові витрати у розмірі 2422 (дві тисячі чотириста двадцять дві) грн. 20 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене безпосередньо до Рівненського апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення шляхом подачі апеляційної скарги.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Позивач ОСОБА_1 , проживає АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 .
Відповідач - Комунальне некомерційне підприємство «Костопільський центр первинної медичної допомоги» Костопільської міської ради, вул. Д. Галицького,10, м. Костопіль Рівненського аройну Рівненської області, код ЄДРПОУ 38407717.
Повний текст судового рішення складено 27 лютого 2025 року.
Суддя: Р. М. Снітчук
Суд | Костопільський районний суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 27.02.2025 |
Оприлюднено | 06.03.2025 |
Номер документу | 125579664 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи у спорах про недоговірні зобов’язання, з них про спонукання виконати або припинити певні дії |
Цивільне
Костопільський районний суд Рівненської області
Снітчук Р. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні