Постанова
від 16.04.2009 по справі 2-а-802/09
СТАРОБІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 2-а-802

2009р.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

(в порядку письмового прова дження)

16 квітня 2009 року Старобільс ький районний суд

Луганської об ласті

у складі:

головуючого - судді Озерова В.О.,

за участі сторін:

позивача не з' явилася,

представника відповідача не з' явилася,

розглянувши в порядку пис ьмового провадження в м. Стар обільську адміністративну справу за адміністративним п озовом ОСОБА_1 до Управлін ня Пенсійного фонду України в Старобільському районі пр о поновлення пропущеного стр оку для звернення до суду та с тягнення недоплаченої щоміс ячної соціальної допомоги «Д ітям війни»,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернулася до суду з адміністративним поз овом до Управління Пенсійно го фонду України в Старобіль ському районі (далі УПФ) про по новлення пропущеного строку для звернення до суду та стяг нення недоплаченої щомісячн ої соціальної допомоги «Дітя м війни», у якому просить суд відновити пропущений строк д ля звернення до суду за захис том порушених прав, свобод та інтересів за період з 01.01.2006 рок у до 31.12.2008 року; зобов' язати УП Ф нарахувати і виплатити їй н едоплачену щомісячну держав ну соціальну допомогу за 2006-2008 р оки у сумі 3 891 грн. 90 коп.; при нара хуванні пенсії з 01.01.2009 року врах овувати ст.6 Закону України «П ро соціальний захист дітей в ійни».

В обґрунтування позову ОСОБА_1 посилається на т е, що вона є дитиною війни і ві дповідно до ст.6 Закону Україн и «Про соціальний захист діт ей війни» їй повинна виплачу ватись щомісячна соціальна д опомога у розмірі 30% мінімальн ої пенсії за віком. У 2006-2007 роках їй така пенсія не виплачувал ась, а у 2008 роки виплачувалась ч астково в розмірі 10%. Відповід ач відмовляється нарахувати і виплатити їй передбачену з аконом вказану допомогу. Крі м того, її законні права було о бмежено шляхом прийняття окр емих неконституційних полож ень законів, а також їй не було повідомлено про належні їй с уми допомоги. Про порушення п рав їй стало відомо лише післ я висвітлення зазначених под ій у пресі у вересні 2008 року у з в' язку з ухваленням відпов ідного рішення Конституційн ого Суду України 09 липня 2007 рок у.

Позивачка ОСОБА_1 в с удове засідання не з' явилая , подала заяву про розгляд спр ави у її відсутності.

Представник відповідача - Управління Пенсійного Фонду України по Старобільському району - Денисенко О.С. в судове засідання не з' явил ася. В своїй письмовій заяві просить суд розглянути справ у у її відсутності. Надала суд у письмові заперечення проти позову.

Відповідно до вимог ч.3 ст.122 К АС України судовий розгляд с прави здійснюється в в поряд ку письмового провадження бе з участі сторін.

Дослідивши докази по справ і, суд вважає позов частково о бґрунтованим і таким, що підл яглає частковому задоволен ню з наступних підстав:

Судом встановлені такі фак ти і відповідні ним правовід ношення:

Позивачка ОСОБА_1 , 19 43 року народження, має стату с дитини війни, що підтверджу ється пенсійним посвідчення м і не осполрюється відповід ачем УПФ. (а.с. 5).

У зв'язку з чим відповідно д о ст. 6 Закону України «Про соц іальний захист дітей війни» позивачка ОСОБА_1 має право на підвищення пенсії н а 30% мінімальної пенсії за вік ом.

Управління Пенсійного фон ду відмовило в такій доплаті з тих підстав, що фінансуванн я таких виплат законодавчо н е врегульовано і кошти на ці в иплати не передбачені.

В своїх письмових заперече ннях відповідач УПФ не запер ечує, що позивачка ОСОБА_1 має статус дитини війни, а ле проти позову заперечує і п осилається на те, що в 2006 році в ідповідно до п.17 ст.77 Закону Укр аїни «Про Державний бюджет У країни на 2006 рік» з метою приве дення окремих законів у відп овідність із Законом було зу пинено дію абзацу 7 ст.5 та ст.6 З акону України «Про соціальни й захист дітей війни», тому на дбавка не виплачувалась. У 2007 р оці відповідно до ст. 111 Закону України «Про Державний бюдж ет України на 2007 рік» встановл ено, що у 2007 році підвищення пен сії відповідно до ст.6 Закону У країни «Про соціальний захис т дітей війни» виплачувалось особам, які є інвалідами у роз мірі 50% відсотку від розміру н адбавки, встановленої для уч асників війни. Виплата надба вки пенсіонерам, які не мали г рупи інвалідності не проводи лась. Рішенням Конституційно го Суду України № 6-рп/2007 р. було в изнано не конституційним пол оження Закону України «Про Д ержавний бюджет України на 2007 рік». Рішенням Конституційн ого Суду України № 10-рп/2008 р. від 22.05.2008 року було визнано не конст итуційним положення Закону У країни «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесен ня змін до деяких законодавч их актів України». Згідно до Конституції України право пр иймати закони, поновлювати д ію закону в редакції, чинній д о внесення змін, вносити змін и до закону надано лише Вер ховній Раді України, але Ве рховною Радою України не приймалося рішення стосовно поновлення дії норм ст.6 Закон у України «Про соціальний за хист дітей війни». Законом Ук раїни «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесен ня змін до деяких законодавч их актів України» прийнято р ішення про виплату надбавки дітям віни з 01.01.2008 року у розмір і 10% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездат ність. Рішень Уряду про випла ту надбавок дітям війни за ми нулі 2006 -2007 роки в поточному році не приймалось. Оскільки на за конодавчому рівні це питання не вирішено, то підстав для ви плати зазначених сум немає. К ошти державного бюджету на ц і виплати не передбачені.

Проте з запереченнями відп овідача УПФ суд частково не м оже погодитись з наступних п ідстав.

Відповідно до ст. 2 КАСУ завд анням адміністративного суд очинства є захист прав, свобо д та інтересів фізичних та юр идичних осіб у сфері публічн о-правових відносин від пору шень збоку в тому числі орган ів державної влади у спорах щ одо межах повноважень та у сп осіб, що передбачені Констит уцією та законами України.

Статтею 19 Конституції Украї ни встановлено, що правовий п орядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яки х ніхто не може бути примушен ий робити те, що не передбачен о законодавством. Органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що перед бачені Конституцією та закон ами України.

За Преамбулою Закону Украї ни «Про загальнообов' язков е державне пенсійне страхува ння» цей Закон, розроблен ий відповідно до Конституції України та Основ законодавс тва України про загальнообов 'язкове державне соціальне с трахування, визначає принцип и, засади і механізми функціо нування системи загальнообо в'язкового державного пенсій ного страхування, призначенн я, перерахунку і виплати пенс ій, надання соціальних послу г з коштів Пенсійного фонду, щ о формуються за рахунок стра хових внесків роботодавців, бюджетних та інших джерел, пе редбачених цим Законом, а так ож регулює порядок формуванн я Накопичувального пенсійно го фонду та фінансування за р ахунок його коштів видатків на оплату договорів страхува ння довічних пенсій або одно разових виплат застраховани м особам, членам їхніх сімей т а іншим особам, передбаченим цим Законом.

Статтею 58 зазначеного Закон у на Пенсійний фонд покладен е керівництво та управління солідарною системою, збір, ак умуляція та облік страхових внесків, призначення пенсії та підготовка документів для її виплати, забезпечення сво єчасного і в повному обсязі ф інансування та виплати пенсі й, допомоги на поховання, зді йснювання контролю цільовим використанням коштів Пенсій ного фонду, вирішення питань , пов' язаних з веденням облі ку пенсійних активів застрах ованих осіб на накопичувальн их пенсійних рахунках, здійс нення адміністративного упр авління Накопичувальним фон дом та інші функції, передбач ені Законом і статутом Пенсі йного фонду.

Правовий статус дітей війн и, визначає основи їх соціаль ного захисту та гарантії їх с оціальну захищеність шляхом надання пільг і державної со ціальної підтримки встановл ює Закон України «Про соц іальний захист дітей війни».

Відповідно до ст. 6 Закону Ук раїни «Про соціальний захист дітей війни» № 2195-IV від 18 листоп ада 2004 року, що набрав чинності з 01 січня 2006 року, - з 1 січня 2006 рок у дітям війни пенсії або щомі сячне довічне грошове утрима ння чи державна соціальна до помога, що виплачується замі сть пенсії, підвищуються на 30 відсотків мінімальної пенсі ї за віком.

Дію ст.6 Закону України «Про соціальний захист дітей вій ни» на 2006 рік було зупинено п.17 с т.77 Закону України ««Про Держа вний бюджет України на 2006 рік» від 20 грудня 2005 року № 3235-4. Вказ аний Закон не змінений, не в ідмінений і не визнаний таки м, що не відповідає Конституц ії України.

Внаслідок чого суд вважає п равильним за 2006 рік недоплаче ні суми не стягувати.

З урахуванням вищевикладе ного, суд вважає за необхідне в задоволенні позовних вимо г позивачу в частині нарахув ати і виплатити їй недоплаче ну щомісячну державну соціал ьну допомогу за 2006 рік відмов ити за необґрунтованістю.

Згідно із ст. 111 Закону Україн и «Про Державний бюджет Укра їни на 2007 рік» №489-V від 19 грудня 200 6 року, - у 2007 році підвищення до п енсії або щомісячного довічн ого грошового утримання чи д ержавної соціальної допомог и, яка виплачується замість п енсії, відповідно до статті 6 З акону України «Про соціальни й захист дітей війни» виплач ується особам, які є інваліда ми (крім тих, на яких поширюєть ся дія Закону України «Про ст атус ветеранів війни, гарант ії їх соціального захисту»), у розмірі 50 відсотків від розмі ру надбавки, встановленої дл я учасників війни.

Відповідно до п. 12 ст. 71 цього З акону з метою приведення окр емих норм законів у відповід ність з цим Законом зупинена на 2007 рік дія ст. 6 Закону Україн и «Про соціальний захист діт ей війни».

Рішенням Конституційного суду України від 09 липня 2007 рок у № 6-рп/2007 визнані такими, що не відповідають Конституції Ук раїни (є неконституційними), у тому числі п. 12 ст. 71 Закону Укра їни «Про Державний бюджет Ук раїни на 2007 рік».

Визначення прожиткового м інімуму, закладення правової основи для його встановленн я, затвердження та врахуванн я при реалізації державою ко нституційної гарантії грома дян на достатній життєвий рі вень, дає Закон України “П ро прожитковий мінімум” від 15 липня 1999 року № 966-14, а також Зако ном України “Про державні со ціальні стандарти та державн і соціальні гарантії” від 5 жо втня 2000 року № 2017-111, згідно статті 1 якого прожитковий мініму м використовується для визна чення, у тому числі мінімальн ого розміру пенсії за віком, я кий відповідно до статті 28 Зак ону України “Про загальнообо в' язкове державне пенсійне страхування” встановлюєтьс я у розмірі прожиткового мін імуму для осіб, які втратили п рацездатність, визначеного з аконом.

Частиною 3 статті 4 даного За кону (в редакції Закону № 2505-4 ві д 25 березня 2005 року, що діє з 31 бер езня 2005 року) передбачено, що пр ожитковий мінімум на одну ос обу, а також окремо для тих, хт о відноситься до основних со ціальних і демографічних гру п населення, щороку затвердж ується Верховною Радою У країни в законі про державни й бюджет України на відповід ний рік. Прожитковий мінімум публікується в офіційних ви даннях загальнодержавної сф ери розповсюдження.

Статтею 62 Закону України “П ро державний бюджет України на 2007 рік” від 19 грудня 2006 року № 4 89-5, що набрав чинності з 1 січня 2007 року (“Урядовий кур' єр” ві д 23 грудня 2006 року), був затвердж ений прожитковий мінімум на одну особу, яка втратила пр ацездатність з 1 січня - 380 гри вень, з 1 квітня - 387 гривень, з 1 жовтня - 395 гривень.

Зазначена стаття була змін ена Законом України від 15 бере зня 2007 року № 749-5 та існує в новій редакції з 28 березня 2007 року (“У рядовий кур' єр” та “Голос У країни” від 28 березня 2007 року), я кою прожитковий мінімум д ля особи, яка втратила працез датність, визначений з 1 січня - 380 гривень, з 1 квітня - 406 гри вень, з 1 жовтня - 411 гривень. При цьому зазначена стаття доповнена абзацом, яким пере дбачено встановити, що для ви значення мінімального розмі ру пенсії за віком відповідн о до абзацу першого частини 1 с татті 28 Закону України “Про за гальнообов' язкове державн е пенсійне страхування” з 1 квітня та з 1 жовтня 2007 року застосовується прожиткови й мінімум для осіб, які втрати ли працездатність, визначени й абзацом п' ятим частини пе ршої цієї статті, збільшений на 1 відсоток, що складає відп овідно 410 грн. 06 коп.; 415 грн. 11 ко п.

Таким чином, суд вважає, що п очинаючи з 09 липня 2007 року, тобт о з моменту рішення Конститу ційного суду України від 09 лип ня 2007 року № 6-рп/2007, яким визнані такими, що не відповідають Ко нституції України (є неконст итуційними), у тому числі п. 12 ст . 71 Закону України «Про Держав ний бюджет України на 2007 рік», - відповідач при виплаті пози вачу доплати до пенсії дітям війни повинен був виходити з зазначеної суми.

Враховуючи наведене, суд вв ажає, що позовної заяви в част ині зобов' язання відповіда ча здійснити перерахунок та виплату доплати до пенсії по зивачу за період з 09 липня 2007 ро ку по 31 грудня 2007 року підлягаю ть задоволенню виходячі з на ступних розрахунків: З 09 липня по 31 липня 2007 року - 91 грн. 27 коп. (30% від 410 грн. 06 коп. : 31 днів х 23 дня); за серпень 2007 року - 123 грн. 02 коп. (3 0% від 410 грн. 06 коп.); за вересень 2007 року - 123 грн. 02 коп. (30% від 410 грн. 06 к оп.); за жовтень 2007 року - 124 грн. 53 коп. (30% від 415 грн. 11 коп.); за листо пад 2007 року - 124 грн. 53 коп. (30% від 41 5 грн. 11 коп.); за грудень 2007 року - 124 грн. 53 коп. (30% від 415 грн. 11 коп.), а всього за вказаний період з 09 липеня 2007 року по 31 грудня 2007 ро ку 710 грн. 90 коп.

Позивач у своїй позовній за яві просить суд за січень - г рудень 2007 року зобов' язати в ідповідача нарахувати і стяг нути 30% від 4 809 грн.=1 442 грн. 70 коп.

Таким, чином за період з 09.07.2007 р оку по 31.12.2007 року суд позов задо вольняє частково в розмірі 710 грн. 90 коп. , а у стягненні с уми за період з 01.01.2007 року по 08.07.2007 року суд відмовляє за необґр унтованістю у зв' язку з вищ евикладеними обгрунтування ми.

Законом України «Про Держа вний бюджет України на 2008 рік т а про внесення змін до деяких законодавчих актів України» № 108-VI від 28.12.2007 року внесені зміни в ст. 6 Закону України «Про соц іальний захист дітей війни», відповідно до яких дітям вій ни до пенсії або щомісячного довічного грошового утриман ня чи державної соціальної д опомога, що виплачується зам ість пенсії, виплачується пі двищення в розмірі надбавки, встановленої для учасників війни.

Рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 року № 10-р п/2008 року положення п. 28 р. II «Внес ення змін до деяких законода вчих актів України» Закону У країни «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесен ня змін до деяких законодавч их актів України» щодо внесе ння змін в ст. 6 Закону України «Про соціальний захист діте й війни» визнані такими, що не відповідають Конституції Ук раїни.

Статтею 58 Закону України «П ро Державний бюджет України на 2008 рік» встановлений прожи тковий мінімум на одну особу , яка втратила працездатніст ь: з 01.01.2008 року - 470 грн., 01.04.2008 рок у - в сумі 481 грн., з 01.07.2008 року - в сумі 482 грн., з 01.10.2008 р оку - 498 грн.

Таким чином, починаючи з 22.05.200 8 року відповідач при виплаті позивачу доплати до пенсії д ітям війни повинен був виход ити з зазначених сум.

Враховуючи наведене, суд в важає, що позовна заява в част ині зобов' язання відповіда ча здійснити перерахунок та виплату доплати до пенсії по зивачу за період з 22 травня 2008 року по 31 грудня 2008 року підляг ають задоволенню виходячі з наступних розрахунків: З 22 тра вня 2008 року по 31 травня 2008 року - 46 грн. 55 коп. (30% від 481 грн. 00 коп. : 31 дні в х 10 днів); за червень 2008 року - 1 44 грн. 30 коп. (30% від 481 грн. 00 коп.); За липень 2008 року - 144 грн. 60 коп. (30% ві д 482 грн. 00 коп.); за серпень 2008 року - 144 грн. 60 коп. (30% від 482 грн. 00 коп.) ; за вересень 2008 року - 144 грн. 60 ко п. (30% від 482 грн. 00 коп.); за жовтень 2 008 року - 149 грн. 40 коп. (30% від 498 грн. 0 0 коп.); за листопад 2008 року - 149 гр н. 40 коп. (30% від 498 грн. 00 коп.); за гру день 2008 року - 149 грн. 40 коп. (30% ві д 498 грн. 00 коп.);, а всього за вказа ний період з 22 травня 2008 року п о 31 грудня 2008 року 1 072 грн. 85 коп .

Проте за вказаний період в ідповідач сплатив позивачу 1 0% від прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працез датність, що становить суму 357 грн. 62 коп.

Позивач у своїй позовній за яві просить суд за січень - г рудень 2007 року зобов' язати в ідповідача нарахувати і стяг нути 20% від 5 793 грн. = 1 158 грн. 60 коп.

Таким, чином за період з 22.05.2008 р оку по 31.12.2008 року суд позов задо вольняє частково в розмірі 715 грн. 23 коп. (1072 грн. 85 коп. - 357 г рн. 62 коп.), а у стягненні суми за період з 01.01.2008 року по 21.05.2008 року с уд відмовляє за необґрунтова ністю у зв' язку з вищевикла деними обгрунтуваннями.

Всього відповідач повинен за вказані періоди з 09.07.2007 року по 31.12.2007 року та з 22.05.2008 року по 31.12.2008 року нарахувати та сплатити позивачу 1 426 грн. 13 коп. ( 710 грн . 90 коп.+715 грн. 23 коп.)

При цьому суд приймає до ува ги, що відповідно до вимог ст.1 47 Конституції України, - визна ння неконституційними закон ів України є виключно компет енцією Конституційного Суду України, а тому суд сам не мож е застосовувати положення ст . 6 Закону України «Про соціаль ний захист дітей війни» в пер винній редакції, яка існувал а до прийняття Закону Україн и «Про державний бюджет Укра їни на 2006 рік», Закону України « Про Державний бюджет України на 2007 рік», Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 р. та про внесення змін до де яких законодавчих актів Укра їни» за період що стосуються вимог за 2006 рік, за період з 01 сі чня 2007 року по 08 липня 2007 року та з а період з 01 січня 2008 року по 21 тр авня 2008 року.

Що стосується вимог позива ча зобов' язати Управління П енсійного фонду України в Ст аробільському районі при на рахуванні їй пенсії з 01 січня 2009 року враховувати ст.6 Закону України «Про соціальний зах ист дітей війни», якою передб ачено підвищення пенсії у ро змірі 30% мінімальної пенсії за віком, в задоволенні цих вимо г суд відмовляє, оскільки КА С України передбачено віднов лення лише порушеного права громадянина, а не того, яке мож е бути порушено в майбутньом у.

Крім того, відповідно до в имог ч.2 ст.11 КАС України, - суд мо же вийти за межі позовних вим ог, якщо це необхідно для повн ого захисту прав, свобод та ін тересів сторін чи третіх осі б, про захист яких вони просят ь.

Суд вважає за необхідне вий ти за межі позовних вимог, зая влених ОСОБА_1 , оскільк и це необхідно для її повного захисту прав, свобод та інтер есів, про захист яких вона про сить, як «дитина війни» і виз нає протиправною бездіяльн ість УПФ щодо нездійснення н арахування і належних виплат ОСОБА_1 , як «дитини війн и» недоплаченої щомісячної д ержавної соціальної допомог и за період з 09 липня 2007 року по 3 1 грудня 2007 року та за період з 22 травня 2008 року по 31 грудня 2008 рок у, оскільки дії УПФ не в ідповідають вимогам ст.6 Зако ну України «Про соціальний з ахист дітей війни».

Також суд вважає, що позивач ка ОСОБА_1 не пропустил а строк для звернення до суду з даним позовом, передбачени й ст.99 КАС України, оскільки во на у лютому 2009 року звер талася до УПФ з заявою щодо од ержання надбавки дітям війни , однак 12.02.2009 року їй було відмовлено в цьому. (а.с.3). Тому суд вважає, що позивачка дізн алася про порушення своїх пр ав, свобод і інтересів з 12.02. 2009 року, тобто з моменту, ко ли їй було відмовлено в надба вки до пенсії УПФ. Також суд п риймає до уваги, що відповідн о до ст.87 Закону України «Про п енсійне забезпечення», - нара ховані суми пенсії, не затреб увані пенсіонером своєчасно , виплачуються за минулий час не більше як за 3 роки перед зв ерненням за одержанням пенсі ї; суми пенсії, не одержані сво єчасно з вини органу, що призн ачає або виплачує пенсію, вип лачуються за минулий час без обмеженя будь-яким строком.

Відповідно до вимог ч.1 ст .88 КАС України суд звільняє по зивачку від сплати судових в итрат, враховуючи його майно вий стан. Відповідач звільне ний від сплати судових витра т згідно діючого законодавст ва.

Суд не приймає до уваги зап еречення відповідача УПФ про ти позову, крім заперечень, що стосуються вимог за 2006 рік, за період з 01 січня 2007 року по 08 лип ня 2007 року та за період з 01 січня 2008 року по 21 травня 2008 року,- оскі льки обґрунтування відповід ача протиречать вимогам дію чого законодавства, про що су д вказав вище в своєму рішенн і.

Вирішуючи даний спір, суд ви ходить з того, що конституцій ні принципи, на яких базуєтьс я здійснення прав і свобод лю дини і громадянина в України , включаючи і право на пенсійн е забезпечення, передбачені статтями 1, 3, частиною 2 статті 6 , статтею 8, частиною 2 статті 19, с таттями 22, 23, частиною 1 статті 24 Конституції України, набуте у сфері пенсійного забезпече ння, не може бути скасоване, зв ужене. Правовою гарантією за безпечення державою даного п рава є виконання прийнятих н а себе зобов' язань, виходяч и з положень принципу верхов енства права, закріпленого я к статтею 8 Конституції Украї ни, так і статтею 8 Кодексу адм іністративного судочинства України.

Посилання відповідача на в ідсутність коштів не приймає ться до уваги, оскільки проти речить принципам верховенст ва права.

На підставі наведеного і с т.ст.6, 8, 19, 22, 46, 92 Конституції Украї ни, ст.6 Закону України «Про со ціальний захист дітей війни» , положеннями Закону України “Про загальнообов' язкове д ержавне пенсійне страхуванн я”, ст. 62 Закону України “Про д ержавний бюджет України на 2007 рік”, ст.58 та п.28 розділу II Закон у України «Про Державний бюд жет України на 2008 р. та про внес ення змін до деяких законода вчих актів України», положен нями Закону України “Про про житковий мінімум”, ст.87 Закону України «Про пенсійне забез печення», рішення Конституці йного Суду України № 6-рп/2007 р. ві д 09.07.2007 року, рішення Конституц ійного Суду України № 10-рп від 22.05.2008 року, керуючись ст.ст. 2,4,5, 9,11, 12, 17,18, 112, 122, 158-163 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний поз ов ОСОБА_1 до Управлін ня Пенсійного фонду України в Старобільському районі пр о поновлення пропущеного стр оку для звернення до суду та с тягнення недоплаченої щоміс ячної соціальної допомоги «Д ітям війни» задовольнити ча стково.

Визнати протиправною безд іяльність Управління Пенсій ного фонду України в Старобі льському районі щодо нездійс нення нарахування і належних виплат ОСОБА_1 як «ди тини війни» недоплаченої щом ісячної державної соціально ї допомоги за період з 09 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року та за період з 22 травня 2008 року по 31 гр удня 2008 року.

Зобов' язати Управління П енсійного фонду України в Ст аробільському районі нарах увати і виплатити ОСОБА_1 недоплачену щомісячну д ержавну соціальну допомогу з а період з 09 липня 2007 року по 31 гр удня 2007 року та за період з 22 тра вня 2008 року по 31 грудня 2008 року в сумі 1 426 грн. 13 коп. (одну тися чу чотириста двадцять шість грн. тринадцять коп.).

В задоволенні адміністрат ивного позову ОСОБА_1 до Управління Пенсійного фо нду України в Старобільськом у районі про стягнення недоп лаченої щомісячної соціальн ої допомоги «Дітям війни» за 2006 рік, за період з 01 січня 2007 рок у по 08 липня 2007 року та за період з 01 січня 2008 року по 21 травня 2008 ро ку, всього в розмірі 2 465 грн. 77 ко п.- відмовити за необґрунтова ністю.

В задоволенні адміністрат ивного позову ОСОБА_1 до Управління Пенсійного фо нду України в Старобільськом у районі в частині вимог при нарахуванні пенсії з 01.01.2009 року враховувати ст.6 Закону Украї ни «Про соціальний захист ді тей війни» - відмовити за нео бґрунтованістю.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду через С таробільський районний суд ш ляхом подачі в 10-денний строк з дня проголошення постанови заяви про апеляційне оскарж ення і подання апеляційної с карги протягом двадцяти днів після подання заяви про апел яційне оскарження або в поря дку ч.3 ст.186 КАС України.

Суддя В.О. Озеров

СудСтаробільський районний суд Луганської області
Дата ухвалення рішення16.04.2009
Оприлюднено07.12.2010
Номер документу12630100
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-802/09

Ухвала від 18.05.2010

Цивільне

Апеляційний суд Миколаївської області

Славгородська Н. П.

Ухвала від 25.05.2010

Цивільне

Апеляційний суд Миколаївської області

Славгородська Н. П.

Ухвала від 07.06.2012

Адміністративне

Апеляційний суд Сумської області

Семеній Л. І.

Постанова від 30.06.2009

Адміністративне

Калінінський районний суд м.Горлівки

Щербаченко І.В.

Постанова від 16.04.2009

Адміністративне

Старобільський районний суд Луганської області

Озеров Віталій Олександрович

Постанова від 10.11.2010

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Євпак Валентина Василівна

Ухвала від 08.07.2010

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бєлова Л.В.

Постанова від 22.06.2010

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Романчук О.М

Постанова від 18.12.2009

Адміністративне

Ставищенський районний суд Київської області

Скороход Тетяна Нестерівна

Ухвала від 27.02.2009

Адміністративне

Мукачівський міськрайонний суд Закарпатської області

Слюсарчук В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні