ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про прийняття звіту про виконання судового рішення
23 квітня 2025 рокум. Ужгород№ 260/629/20
Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:
головуючої судді Калинич Я.М.,
при секретарі судового засідання Деяк О.М.,
за участі:
представник позивача: не з`явився,
представник відповідача 1: не з`явився,
представник відповідача 2: не з`явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні питання прийняття звіту Управління соціального захисту населення Ужгородської районної державної адміністрації про виконання рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 20.01.2021 року по справі №260/629/20 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області, Управління соціального захисту населення Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області про визнання протиправним та скасування наказу, поновлення на роботі та стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу, -
В С Т А Н О В И В:
Рішенням Закарпатського окружного адміністративного суду від 20 січня 2021 року адміністративний позов адміністративний позов ОСОБА_1 до Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області, Управління соціального захисту населення Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області про визнання протиправним та скасування наказу, поновлення на роботі та стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу задоволено повністю:
- визнано протиправним та скасувати наказ начальника управління соціального захисту населення Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області від 02.03.2020 року №4-к «Про звільнення ОСОБА_1 » з посади головного спеціаліста відділу у справах інвалідів, ветеранів війни та праці управління соціального захисту населення Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області з 02 березня 2020 року;
- поновлено ОСОБА_1 на посаді головного спеціаліста відділу у справах інвалідів, ветеранів війни та праці управління соціального захисту населення Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області з 02 березня 2020 року;
- стягнуто з Управління соціального захисту населення Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області (вул. Шевченка, 71, смт. Великий Березний, Великоберезнянський район, Закарпатська область, 89000, код ЄДРПОУ 03192968) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) середній заробіток за час вимушеного прогулу за період з 02.03.2020 року по 20.01.2021 року у розмірі 81030,40 грн. (вісімдесят одна тисяча тридцять гривень 40 копійок), з проведенням необхідних відрахувань відповідно до чинного законодавства;
- відповідно до вимог статті 371 Кодексу адміністративного судочинства України допустити негайне виконання рішення в частині поновлення на посаді та стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу у межах суми за один місяць, що становить 7734,72 (сім тисяч сімсот тридцять чотири гривні 72 копійки) грн. з проведенням необхідних відрахувань відповідно до чинного законодавства.
07 січня 2025 року від представника позивача надійшла заява про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду в адміністративній справі, якою просив:
- встановити судовий контроль за виконанням рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 20.01.2021р. по справі №260/629/20 та зобов`язати Управління соціального захисту населення Ужгородської районної військової (державної) адміністрації Закарпатської області подати звіт про виконання судового рішення.
Ухвалою суду від 14 січня 2025 року заяву представника позивача про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду в адміністративній справі за позовом Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області, Управління соціального захисту населення Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області про визнання протиправним та скасування наказу, поновлення на роботі та стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу задоволено. Встановлено судовий контроль за виконанням Управлінням соціального захисту населення Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 20 січня 2021 року у справі №260/629/20 в частині стягнення на користь ОСОБА_1 середнього заробітку за час вимушеного прогулу в розмірі 81030 гривень 40 копійок. Зобов`язано Управління соціального захисту населення Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області у строк 30 днів з дня отримання копії цієї ухвали подати до Закарпатського окружного адміністративного суду звіт про виконання рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 20 січня 2021 року у справі №260/629/20 в частині стягнення на користь ОСОБА_1 середнього заробітку за час вимушеного прогулу в розмірі 81030 гривень 40 копійок.
03 березня 2025 року Управлінням соціального захисту населення Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області подано звіт про виконання рішення суду.
Ухвалою від 04 березня 2025 року суд відмовив у прийнятті звіту Управління соціального захисту населення Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області про виконання рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 20 січня 2021 року по справі №260/629/20. Встановив Управлінню соціального захисту населення Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області новий строк для подання звіту про виконання судового рішення від 20 січня 2021 року по справі №260/629/20 до 30.03.2025 року.
20 березня 2025 року до суду надійшов звіт Управління соціального захисту населення Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області про виконання рішення суду. У звіті зазначає, що у зв`язку з тим, що станом на 01.04.2021 в казначействі були закриті всі бюджетні рахунки, рішення Закарпатського окружного адміністративного суду по справі №260/629/20 в частині стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу за період з 02.03.2020 по 20.01.2021 в розмірі 73295,68 грн. з проведенням необхідних відрахувань відповідно до чинного законодавства виконати було не можливо. Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 21 лютого 2023 року повністю задоволено заяву представника ОСОБА_2 позивача ОСОБА_1 про заміну у виконавчому листі виданому 10.08.2021 Закарпатським окружним адміністративним судом у справі №260/629/20 боржника управління соціального захисту населення Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області на управління соціального захисту населення Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області як правонаступника. Ужгородською районною державною адміністрацією було направлено лист від 14.09.2021 №797/02-31 до департаменту фінансів Закарпатської державної адміністрації щодо виділення додаткових коштів на оплату праці та нарахування у сумі 81,0 тис. грн. на що було отримано відповідь про відсутність можливості наразі виділити додаткові бюджетні асигнування, так, як видатки державного бюджету на 2021 рік повністю були розділені між розпорядниками бюджетних коштів. Щодо виконання рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 20 січня 2021 року №260/629/20 в частині стягнення на користь ОСОБА_1 середнього заробітку за час вимушеного прогулу в розмірі 81030,40 грн. (залишок 73295,68 грн.) управління соціального захисту населення Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області, як правонаступник управління соціального захисту населення Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області немає можливості, у зв`язку з браком відповідних бюджетних асигнувань. Відповідно до чинного бюджетного законодавства, Управління може здійснювати видатки виключно в межах кошторисних призначень. Кошторисом на 2025 рік не передбачені видатки на виконання вище зазначеного рішення. Повідомили, що у разі виділення відповідних бюджетних асигнувань Управління зможе здійснити ОСОБА_1 виплату середнього заробітку за час вимушеного прогулу в розмірі 81030,40 грн. (залишок 73295,68 грн.). Згідно відповіді Державної казначейської служби України у Закарпатській області від 14.01.2025 №4-18-10/265 на запит управління соціального захисту населення Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області виконавчий лист Закарпатського окружного адміністративного суду, виданий 10.08.2021 по справі №260/629/20 про стягнення на користь ОСОБА_1 середнього заробітку за час вимушеного прогулу за період з 02.03.2020 по 20.01.2021 у розмірі 81030,40 грн., облікований за бюджетною програмою КПКВ 3504040 «Заходи щодо виконання рішень суду, що гарантовані державою» та згідно пункту 3 Розділу II «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» віднесено до другої черги погашення заборгованості.
У судове засідання позивач та її представник не з`явилися, проте позивачем подано до суду заяву про проведення судового засідання без її участі. Клопотання про встановлення судового контролю підтримує.
Відповідачі явку своїх представників в судове засідання не забезпечили, причини неявки суду не повідомили, хоча належним чином повідомлялися про дату, час та місце проведення такого.
У відповідності до статті 205 частини 1, 3 пункту 1 КАС України, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті. Якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі, зокрема, неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.
На виконання вимог ч.13 ст.10 та ч.1 ст.229 Кодексу адміністративного судочинства України суд під час судового розгляду адміністративної справи здійснює повне фіксування судового засідання за допомогою відео- та (або) звукозаписувального технічного засобу в порядку, визначеному Положенням про Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему.
У разі неявки в судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється (ч.4 ст.229 КАС України).
При вирішенні питання прийняття звіту Управління соціального захисту населення Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області від 20.03.2025 року про виконання рішення суду від 20 січня 2021 року по справі №260/629/20, суд виходив з такого.
Судовий контроль за виконанням судових рішень в адміністративних справах передбачений статтею 382 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).
Відповідно до частини першої статті 382 КАС України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
За наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити строк подання звіту, накласти на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб (частина друга статті 382 КАС України).
Як видно з долучених до звіту від 20.03.2025 року про виконання рішення суду від 20 січня 2021 року по справі №260/629/20 матеріалів, рішенням Закарпатського окружного адміністративного суду від 20 січня 2021 року повністю задоволено позов ОСОБА_1 до Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області, управління соціального захисту населення Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області про визнання протиправним та скасування наказу, поновлення на роботі та стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу. Зобов`язано управління соціального захисту населення Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області:
- скасувати наказ начальника зазначеного Управління від 02.03.2020 №4-к «Про звільнення ОСОБА_1 » з посади головного спеціаліста відділу у справах інвалідів, ветеранів війни та праці з 02 березня 2020 року;
- поновити ОСОБА_1 на посаді головного спеціаліста відділу у справах інвалідів, ветеранів війни та праці з 02 березня 2020 року;
- стягнути з управління соціального захисту населення Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу за період з 02.03.2020 по 20.01.2021 у розмірі 81030,40 (вісімдесят одну тисячу тридцять гривень 40 копійок), з проведенням необхідних відрахувань відповідно до чинного законодавства.
Судове рішення від 20 січня 2021 року №260/629/20 набрало законної сили 02 червня 2021 року.
На виконання рішення Закарпатського окружного адміністративного суду по справі №260/629/20 в частині поновлення на роботі та стягнення середнього заробітку, ОСОБА_1 поновлено на рівнозначній посаді головного спеціаліста сектору з оформлення та підготовки виплатних документів відділу соціальної допомоги за її згодою 02 березня 2020 року відповідно до наказу управління соціального захисту населення Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області від 25 січня 2021 року №4-К «Про поновлення на роботі ОСОБА_1 » та негайно виплачено середній заробіток за час вимушеного прогулу у межах суми за один місяць 7734,72 грн. (сім тисяч сімсот триста чотири гривні 72 копійки).
Відповідно до розпорядження голови Великоберезнянської районної державної адміністрації від 05 січня 2021 року №5 «Про реорганізацію юридичної особи публічного права управління соціального захисту населення Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області шляхом приєднання до управління соціального захисту населення Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області» управління соціального захисту населення Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області знаходилося у процесі припинення юридичної особи публічного права.
Кошти, які знаходилися на рахунку управління соціального захисту населення Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області передбачені бюджетною програмою 7771010 «Здійснення виконавчої влади в Закарпатській області» на оплату праці на нарахування на оплату праці згідно листа, підписаного головою комісії з реорганізації були повернуті в департамент фінансів Закарпатської обласної державної адміністрації для спрямування їх правонаступнику управлінню соціального захисту населення Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області, що підтверджується наявною у матеріалах справи копією передавального акту майна, прав та обов`язків юридичної особи управління соціального захисту населення Великоберезнянської районної державної адміністрації до правонаступника управління соціального захисту населення Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області №82 від 31.03.2021 року.
Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 21 лютого 2023 року судом було замінено боржника у виконавчому листі, виданому 10.08.2021 року Закарпатським окружним адміністративним судом у справі №260/629/20, Управління соціального захисту населення Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області (код ЄДРПОУ 03192968, 89000, Закарпатська область, Великоберезнянський район, смт. Великий Березний, вул. Шевченка, будинок 71) його правонаступником - Управлінням соціального захисту населення Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області (код ЄДРПОУ 03192951, 88000, Закарпатська область, Ужгородський район, смт. Середнє, вул. Лінська, будинок 9).
Судом встановлено, що Ужгородською районною державною адміністрацією було направлено лист від 17.08.2021 року №797/02-31 до департаменту фінансів Закарпатської державної адміністрації щодо виділення додаткових коштів на оплату праці та нарахування у сумі 81,0 тис. грн. на що було отримано відповідь від 14.09.2021 року за №1814/04.1-27 про відсутність можливості наразі виділити додаткові бюджетні асигнування, так, як видатки державного бюджету на 2021 рік повністю були розділені між розпорядниками бюджетних коштів.
13 січня 2025 року листом за №42/01-27 управління соціального захисту населення Ужгородської районної військової адміністрації Закарпатської області звернулося до Головного управління Державної казначейської служби України в Закарпатській області із проханням надати інформацію чи перебуває ОСОБА_1 на обліку черговості виконання судового рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 20.01.2021 року по справі №260/629/20.
Відповідно до відповіді Державної казначейської служби України у Закарпатській області від 14.01.2025 року №4-18-10/265 на запит управління соціального захисту населення Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області виконавчий лист Закарпатського окружного адміністративного суду, виданий 10.08.2021 року по справі №260/629/20 про стягнення на користь ОСОБА_1 середнього заробітку за час вимушеного прогулу за період з 02.03.2020 по 20.01.2021 у розмірі 81030,40 грн., облікований за бюджетною програмою КПКВ 3504040 «Заходи щодо виконання рішень суду, що гарантовані державою» та згідно пункту 3 Розділу II «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» віднесено до другої черги погашення заборгованості.
В матеріалах справи міститься лист управління соціального захисту населення Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області від 31.03.2025 року №337/01-27 на ім`я в.о. голови Ужгородської РВА Андрію Кушніруку з проханням допомогти виконати рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 20.01.2021 року у справі №260/629/20 в частині стягнення на користь ОСОБА_1 середнього заробітку за час вимушеного прогулу у розмірі 81030,40 грн.
Листом від 07.04.2025 року за №337/01-27 управління соціального захисту населення Ужгородської РВА звернулося до в.о. голови Ужгородської РВА Андрія Кушнірука із проханням про виділення коштів необхідних для виконання рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 20.01.2021 року у справі №260/629/20 в частині стягнення на користь ОСОБА_1 середнього заробітку за час вимушеного прогулу у розмірі 81030,40 грн.
Відповідно, Ужгородська РВА, в свою чергу, звернулася з листом від 10.04.2025 року за №03-31/753 до директора департаменту фінансів Закарпатської області військової адміністрації Петра Лазара з проханням знайти можливість виділити додаткові кошти, які необхідні для забезпечення виконання рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 20.01.2021 року у справі №260/629/20 в частині стягнення на користь ОСОБА_1 середнього заробітку за час вимушеного прогулу у розмірі 81030,40 грн.
Листом від 15.04.2025 року за №06-10/4817 Закарпатська ОВА повідомила Ужгородську райдержадміністрацію РВА, що Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» від 19.11.2024 №4059-ІХ видатки на забезпечення діяльності місцевих державних (військових) адміністрацій області зменшено на 200,5 тис. гривень у порівнянні з минулим роком. Наразі державна бюджетна політика першочергово орієнтована на вирішення нагальних державних питань, спрямованих на відсіч збройної агресії проти України, забезпечення фінансової стійкості економіки країни та підтримку населення у період воєнного стану. Наказом Міністерства фінансів України від 30.11.2022 №400 внесено зміни до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, а саме змінено порядок визначення КЕКВ для здійснення виплат за рішенням суду. На сьогодні п.п.9 п.2.6 цієї Інструкції передбачено, що виконання судових рішень щодо відшкодування збитків, майнової (матеріальної) та моральної (немайнової) шкоди юридичним та фізичним особам згідно з рішенням суду здійснюється за КЕКВ 2800 «Інші поточні видатки». Бюджетні призначення на 2025 рік по цьому коду за бюджетною програмою 7771010 «Здійснення виконавчої влади у Закарпатській області» затверджені у сумі 34,0 тис. гривень. Враховуючи зазначене та обмежений фінансовий ресурс, виділити додаткові кошти на вказані цілі з державного бюджету немає можливості.
Судом встановлено, що з 20.12.2022 діє наказ Міністерства фінансів України від 30.11.2022 №400 і також є діючий наказ - від 26.08.2024 №414, якими внесено зміни до Інструкції №333. А саме, змінено порядок визначення КЕКВ для здійснення виплат за рішенням суду - викладено в новій редакції п.п.9 п.2.6 Інструкції №333.
П.п.9 п.2.6 Інструкції передбачає, що за КЕКВ 2800 «Інші поточні видатки» здійснюється виконання судових рішень (як у безспірному, так і добровільному порядку незалежно від економічної суті платежу), крім виплат, передбачених підпунктом 27 підпункту 2.5.3 пункту 2.5 цієї глави цієї Інструкції, щодо:
- відшкодування збитків, майнової (матеріальної) та моральної (немайнової) шкоди юридичним та фізичним особам згідно з рішенням суду;
- інші виплати юридичним та фізичним особам згідно з рішенням суду, у тому числі виплати, що здійснюються на виконання судових рішень за позовами суддів на їх користь згідно із законодавством. Перерахування (сплата) податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а також інших податків і зборів, які у встановлених законодавством випадках підлягають нарахуванню/утриманню на/з сум виплат за рішеннями суду, здійснюються за цим кодом;
- відшкодування судових витрат.
Отже, виплати, які належать працівнику (середній заробіток за час вимушеного прогулу) слід здійснювати за КЕКВ 2800.
Проте, ОСОБА_1 не перебуває на обліку в УДКСУ в Ужгородському районі та згідно п.23 абз.5 постанови КМУ «Про затвердження Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджеті або боржників» від 03 серпня 2011 року №845 казначейство здійснює в порядку черговості надходження виконавчих документів безспірне списання коштів державного бюджету в розмірі, встановленому судом або узгодженому органом державної фіскальної служби із стягувачем, та перераховує такі кошти на рахунок стягувача, зазначений у виконавчому документі або його заяві про виконання рішення про стягнення коштів.
Отже, судом встановлено, що відповідачем не здійснено виплату позивачу сум у межах виконавчого листа, виданого 10.08.2021 року Закарпатським окружним адміністративним судом у справі №260/629/20, виходячи із наявного бюджетного фінансування та черговості виконання.
При цьому, у матеріалах справи наявні докази, які підтверджують вжиття відповідачем заходів, спрямованих збільшення бюджетних призначень.
У зв`язку з цим, як вказано у звіті від 20.03.2025 року про виконання рішення суду від 20.01.2021 року у справі №260/629/20, враховуючи бюджетне фінансування та черговість виконання, безспірне списання коштів на користь позивача щодо виконання рішення суду у справі №260/629/20 внаслідок недостатності бюджетних призначень не може бути виконане.
Як вже зазначалось, виконавчий лист Закарпатського окружного адміністративного суду від 10.08.2021 року по справі №260/629/20 про стягнення на користь ОСОБА_1 середнього заробітку за час вимушеного прогулу за період з 02.03.2020 по 20.01.2021 у розмірі 81030,40 грн., облікований за бюджетною програмою КПКВ 3504040 «Заходи щодо виконання рішень суду, що гарантовані державою» та згідно пункту 3 Розділу II «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» віднесено до другої черги погашення заборгованості.
Суд зауважує, що позивач не позбавлена права оскаржувати дії Головного управління Державної казначейської служби України в Закарпатській області до суду, у разі переконання про порушення її прав з боку виконавчого органу.
У такий спосіб представник управління зазначив, що питання виплати компенсації на користь ОСОБА_1 залежить від передбаченого у законі про Державний бюджет України на відповідний рік обсягу коштів.
Суд зазначає, що згідно зі статтями 23, 116 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов`язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України. Бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному вказаним Кодексом. Взяття зобов`язань без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених вказаним Кодексом чи законом про Державний бюджет України є порушенням бюджетного законодавства.
Таким чином, відсутність фактичної виплати позивачу суми коштів згідно з описаними розрахунками внаслідок відсутності відповідних бюджетних асигнувань не може свідчити про невжиття відповідачем можливих заходів з метою виконання в цій частині рішення суду.
Враховуючи викладене, суд вважає, що відповідач вжив всіх можливих заходів з метою виконання рішення суду від 20.01.2021 року у справі №260/629/20, проте з незалежних від нього причин рішення суду в повному обсязі не є виконаним.
Підсумовуючи зазначене, суд дійшов висновку про наявність підстав для прийняття звіту Управління соціального захисту населення Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області від 20.03.2025 року про виконання рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 20 січня 2021 року по справі №260/629/20.
Керуючись статтями 243, 248, 256, 295, 382 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
Прийняти звіт Управління соціального захисту населення Ужгородської районної державної адміністрації Закарпатської області від 20 березня 2025 року про виконання рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 20 січня 2021 року по справі №260/629/20 в частині стягнення на користь ОСОБА_1 середнього заробітку за час вимушеного прогулу за період з 02.03.2020 по 20.01.2021 у розмірі 81030,40 грн.
Ухвала суду набирає законної сили негайно після її проголошення. Ухвала суду може бути оскаржена до Восьмого апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги у п`ятнадцятиденний строк з дати складання ухвали.
Повний текст ухвали виготовлений та підписаний 25 квітня 2025 року.
Суддя Я. М. Калинич
Суд | Не вказано |
Дата ухвалення рішення | 23.04.2025 |
Оприлюднено | 30.04.2025 |
Номер документу | 126926469 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Інші процесуальні питання |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Калинич Я.М.
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кушнерик Мар’ян Петрович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кушнерик Мар’ян Петрович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кушнерик Мар’ян Петрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні