Рішення
від 30.04.2010 по справі 2-1792
СВЕРДЛОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 2-1792

2010 р.

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 квітня 2010 року м. Свердловськ

Свердловській міський суд Луганської області в складі :

одноособово судді: Ал ександриної І.О.,

при секретарі: Радч енко Л.О.,

за участю прокурора: Зах арової О.О.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в залі суд ових засідань Свердловськог о міського суду в місті Сверд ловську Луганської області ц ивільну справу за позовом Пр окурора м. Свердловська в інт ересах ОСОБА_1 до Управл іння Пенсійного Фонду Укра їни в м. Свердловську Лугансь кої області про визнання дій неправомірними і зобов' яза ння вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Прокурор м. Свердловська з вернулася до суду з позовом в інтересах ОСОБА_1, в обґру нтовування позовних вимог за значає, що відповідно до ст.121 Конституції України, ст.36-1 З акону України «Про прокурату ру» однією із функцій органі в прокуратури є представницт во інтересів громадян в суді , яке полягає у здійсненні про курорами від імені держави п роцесуальних та інших дій, сп рямованих на захист у суді ін тересів громадянина у випадк ах, передбачених законом. Під ставою представництва у суді є неспроможність громадянин а через фізичний чи матеріал ьний стан або з інших поважни х причин самостійно захистит и свої порушенні чи оспорюва нні права або реалізувати пр оцесуальні повноваження.

Позивач, ОСОБА_1 є особою похилого віку, пенсіонером. С пеціальної освіти не має і то му скласти позовну заяву у ві дповідності до вимог законод авства України не може. Матер іальний стан позивачки не до зволяє їй сплатити адвокату за надання юридичних послуг. Ці обставини у відповідност і до вимог ст.121 Конституції України, ст.36-1 Закону Україн и «Про прокуратуру» є підста вою для представництва інтер есів ОСОБА_1 в суді.

Проведеною перевіркою зая ви ОСОБА_1 встановлено нас тупне.

Згідно ст. 1 Закону України « Про соціальний захист дітей війни» до дітей війни віднос яться особи, яким на час закін чення (2 вересня 1945 року) Другої світової війни було менше 18 р оків. Позивач народився ІНФ ОРМАЦІЯ_1 і тому є особою, на яку поширюється чинність Зак ону України „Про соціальний захист дітей війни". Належніс ть до цієї соціальної групи п ідтверджується свідоцтвом « Діти війни».

Згідно ст.6 Закону України « Про соціальний захист дітей війни» дітям війни пенсія пі двищується на 30 % мінімального розміру пенсії за віком.

Вказана норма вступила в ді ю з 01.01.2006 року, однак на теперішн ій час ОСОБА_1 не отримує п ідвищення до пенсії, як це пер едбачено ст.. 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни» що є явним порушенням вимог згаданого закону і пра в позивача, не відповідає том у розміру, який він повинен от римувати щомісячно та свідчи ть про бездіяльність управлі ння ПФУ у м. Свердловську.

Статтею 2 Закону України «Пр о соціальний захист дітей ві йни» визначено, що державні с оціальні гарантії дітям війн и встановлюються з метою .. «на дання дітям війни соціальної допомоги».

Згідно ст.2 Закону України « Про державні соціальні станд арти та державні соціальні г арантії» від 05.10.2000 року соціаль ні гарантії встановлюються з аконами з метою забезпечення конституційного права грома дян на достатній життєвий рі вень. Статтею 17 зазначеного за кону визначено, що основні де ржавні соціальні гарантії, я кі є основним джерелом існув ання, не можуть бути нижчими в ід прожиткового мінімуму, вс тановленого законом.

Визначення мінімального р озміру пенсії надано Законом України «Про загальнообов'я зкове державне пенсійне стра хування». Частиною 1 цієї стат ті встановлено, що мінімальн ий розмір пенсій за віком за н аявності у чоловіка 25, а у жіно к 20 років страхового стажу вст ановлюється у розмірі прожит кового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, ви значеного законом.

У відповідності до ст.5 ч.2 Згі дно Закону України «Про зага льнообов'язкове державне пен сійне страхування» передбач ено, що виключно за цим законо м визначається мінімальний р озмір пенсії за віком, а части ною 1 цієї статті передбачено , що дія інших нормативно-прав ових актів може поширюватися на ці відносини лише у випадк ах, передбачених цим Законом , або в частині, що не суперечи ть цьому Закону.

Згідно ст.7 Закону України « Про соціальний захист дітей війни» фінансове забезпечен ня державних соціальних гара нтій, передбачених цим Закон ом, здійснюється за рахунок к оштів Державного бюджету.

Пунктом 12 ст. 71 Закону Україн и «Про державний бюджет Укра їни на 2007 рік» дія ст.. 6 Закону Ук раїни «Про соціальний захист дітей війни» була зупинена.

Однак, рішенням Конститу ційного Суду України від 09.07 .2007 року окремі положення Зако ну України «Про державний бю джет України на 2007 рік», зокрем а п.12 ст. 71 та ст.111 цього Закону, бу ли визнанні такими, що не відп овідають Конституції Ук раїни (є неконституційними.)

Згідно п. 5 рішення Констит уційного Суду України від 0 9.07.2007 року положення Закону Укр аїни «Про державний бюджет У країни на 2007 рік» у цій справі м ає преюдиціальне значення дл я суддів загальної юрисдикці ї при розгляді ними позовів у зв'язку з правовідносинами, я кі виникли в наслідок дії пол ожень Закону України «Про де ржавний бюджет України на 2007 р ік», визнаних неконституційн ими. Пункт 6 вказаного рішення передбачає що рішення Конс титуційного Суду є обов'язк овим до виконання на територ ії України, остаточним і не мо же бути оскаржене.

Таким чином, у зв'язку з визн аченням Конституційним Судом України такими, що не ві дповідають Конституції України (є неконституційними ) відповідних положень Закон у України «Про державний бюд жет України на 2007 рік», яким бул а зупинена дія положень чинн ого законодавства України. Н а підставі якого було встано влено доплату до пенсії, то по чинаючи з 9 липня 2007 р. Управлі ння ПФУ зобов' язано була з дійснити позивачу перерахун ок доплат та виплачувати щом ісячно доплату до пенсії у ві дповідності до закону, але ві дповідач цього не зробив.

Згідно ч. 1 ст.28 Закону Україн и «Про загальнообов'язкове д ержавне пенсійне страхуванн я» мінімальний розмір пенсії за віком встановлюється в ро змірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працез датність.

Відповідно до абзацу 5 ч.1 ст. 62 Закону України «Про державн ий бюджет України на 2007 рік» в р едакції від 28 березня 2007 року п рожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність , складає: з 1 січня - 380 грн., з 1 кві тня - 406 грн., з 1 жовтня - 411 грн. При ц ьому, зазначена стаття допов нена абзацом, яким передбаче но встановити, що для визначе ного мінімального розміру пе нсії за віком відповідно до а бзацу першого частинні ст. 28 З акону України «Про загальноо бов'язкове державне пенсійне страхування» з 1 квітня та з 1 ж овтня 2007 року застосовується прожитковий мінімум для осіб , які втратили працездатност і, визначений абзацом 5 частин и 1 цієї статті, збільшений на 1 відсоток, що складає відпові дно 410 грн. 06 коп.; 415 грн. 11 коп. і сам е зазначені суми складають м інімальний розмір пенсії за віком.

Таким чином, з 01.04.2007 р. особам, я кі мають статус «діти війни» пенсії або щомісячне довічн е грошове утримання чи держа вна соціальна допомога склад ають 123,01 грн. щомісячно, аз 01.10.2007 р . - 124, 53 грн.

Крім того, порушення вимог с т.6 Закону України «Про соціал ьний захист дітей війни», яко ю передбачено, що дітям війни пенсія підвищується на 30% мін імального розміру пенсій за віком, відповідачем порушуєт ься і в поточному році.

Пунктом 41 розділу 2 «внесенн я змін до деяких законодавчи х актів України» Закону Укра їни «Про державний бюджет на 2008 рік та внесення змін до деяк их законодавчих актів Україн и» текст ст.. 6 Закону України « Про соціальний захист дітей війни» було викладено в такі й редакції : «дітям війни, (крі м тих, на яких поширюється дія Закону України «Про статус в етеранів війни, гарантії їх с оціального захисту») до пенс ії або щомісячного довічного грошового утримання чи держ авної соціальної допомоги, щ о виплачується замість пенсі ї, виплачується підвищення у розмірі надбавки, встановле ної для учасників війни».

Рішенням Конституційного суду України № 10-рп/2008 від 22.05.2008 ро ку окремі положення Закону У країни «Про державний бюджет України на 2008 рік та внесення з мін до деяких законодавчих а ктів України», зокрема п.п. 36-100 і , отже і п. 41, розділу 2 «внесення змін до деяких законодавчих актів України» Закону Украї ни «Про державний бюджет Укр аїни на 2008 рік та внесення змін до деяких законодавчих акті в України» визнанні такими, щ о не відповідають Конститу ції України (є неконституці йними.)

Відповідно до абзацу 5 ч. 1 ст. 58 Закону України «Про державн ий бюджет України на 2008 рік та в несення змін до деяких закон одавчих актів України» прожи тковий мінімум для осіб, які в тратили працездатність, скла дає: з 1 січня - 470 грн., з 1 квітня - 481 грн., з 1 жовтня - 498 грн.

Постановою Кабінету Мініс трів України № 654 від 16.07.2008 року « Про підвищення рівня пенсій забезпечення громадян» вста новлено наступне: «починаючи з 1 липня 2008 р. доплату окремим к атегоріям осіб з тим, щоб їх пе нсії (без урахування надбаво к, підвищень, додаткових пенс ій, цільової грошової допомо ги, пенсій за особливі заслуг и перед Україною, сум індекса ції та інших доплат, встановл ених законодавством) досягал и таких розмірів: 1) в одержува чів пенсій за вислугу років т а за віком (крім пенсій при неп овному стажі роботи), признач ених відповідно до Закону Ук раїни "Про загальнообов'язко ве державне пенсійне страхув ання", - 544 гривні» Тобто, розмір прожиткового мінімуму для о сіб, які втратили працездатн ість, з 01.07.2008 року складає 544 грн.

Отже з 01.04.2007 року дітям війни п енсії або щомісячне грошове утримання чи державна соціал ьна допомога складає 123, 01 грн. щ омісячно, а починаючи з 01.10.2007 ро ку - 124,53 грн.; з 01.11.2007 року - 124, 53 грн.; з 01.1 2.2007 року - 124, 53 грн.; з 01.01.2008 року - 141 грн .; з 01.02.2008 року - 141 грн.; з 01.03.2008 року - 141 г рн.; з 01.04.2008 року - 144,30 грн.; з 01.05.2008 року - 144,30 грн.; з 01.06.2008 року - 144,30 грн.; з 01.07.2008 р оку-163,20 грн.

Згідно довідки управління м ПФУ у м. Свердловську позива чу сплачено лише 10%.

Таким чином, дії управління ПФУ в м. Свердловську щодо пер ерахунку пенсії позивачу у п роведенні підвищення до пенс ії є протиправною, оскільки в они не відповідають вимогам Закону України «Про соціальн ий захист дітей війни» , згідн о якого гр. ОСОБА_1 має прав о на щомісячне підвищення до пенсії в розмірі 30% пенсії за в іком, з урахуванням встановл еного законодавством прожит кового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Дії відповідача грубо пору шує конституційні права і св ободи ОСОБА_1 позбавляє йо го законного права на отрима ння доплат до пенсії, що свідч ить про нехтування правами г ромадян з боку відповідача, я кий повинен був здійснити за ходи щодо виплати йому допла т до пенсії.

Відповідно до п.5 резолютивн ої частини рішення Констит уційного Суду України від 9 липня 2007 року № 6-пр/2007 (справа № 1-29 /2007) та п. 6 рішення Конституці йного Суду України № Ю-пр/2008 в ід 22.05.2008 року рішення Конституц ійного суду України мають пр еюдиціональне значення для с удів загальної юрисдикції пр и розгляді ними позовів у зв'я зку з правовідносинами, які в иникли внаслідок дії положен ь статей зазначених законів, що визначенні неконституцій ними.

Таким чином згідно Закону У країни «Про державний бюджет України на 2009 рік » прожиткови й мінімум для осіб, що втратил и працездатність встановлює ться на рівні прожиткового м інімуму, який діяв в грудні 2008 р оку, тобто 498 гр.

Згідно Закону України «Про підвищення соціальних станд артів» прожитковий мінімум д ля осіб, що втратили працезда тність становить з 01.11.2009 року 574 г р.

Згідно ч. 5 ст.124 Конституції України рішення ухвалюєть ся судами іменем України і є о бов'язковими до виконання на всій території України, але у правлінням ПФУ в м. Свердловс ьку рішення Конституційно го Суду України не виконуют ься, що є порушенням Консти туції України та відповідн о прав позивача.

У зв' язку з викладеним про курор м. Свердловська позива ч просить суд визнати незако нними дії Управління Пен сійного фонду України в м. Све рдловську щодо не проведення доплати та виплати до пенсії ОСОБА_1, у вигляді підвище ння на 30% мінімальної пенсії з а віком; зобов'язати Управл іння ПФУ в м. Свердловську з дійснити перерахунок ОСОБ А_1, виплати йому доплати у ви гляді підвищення на 30% мінімал ьної пенсії за віком, починаю чи з січня 2009 року.

Позивач ОСОБА_1 у судове засідання не з' явився, нада вши суду заяву з проханням ро зглянути справу за його відс утності, позовні вимоги підт римує у повному обсязі.

Представник відповідача у судове засідання не з' явив ся, надав суду заперечення, де просить суд розглянути спра ву у їх відсутність, позов не в изнає, також у запереченні вк азує, що пунктом 10 Положення п ро Пенсійний фонд встановлен о, що кошти Пенсійного фонду У країни використовуються вик лючно за призначенням і вилу ченню не підлягають. В бюджет Пенсійного фонду України, як ий затверджується Кабінетом Міністрів України, не включе но витрати на виплату підвищ ення до пенсії дітям війни. Вр аховуючи, що механізм реаліз ації положень ст..6 Закону Укра їни «Про соціальний захист д ітей війни» відсутній, то вир ішити питання про реалізацію вказаного положення можливо лише внесенням змін до Закон у України «Про соціальний за хист дітей війни». До внесенн я таких змін правових підста в для призначення та виплати підвищення пенсії відповідн о до ст.6 Закону України «Про с оціальний захист дітей війни » Управлінням Пенсійног о фонду України в м. Свердловс ьку Луганської області немає . Просить відмовити позивачу у задоволенні позовних вимо г.

Вислухавши прокурора, досл ідивши матеріали справи, суд вважає позов обґрунтованим та таким, що підлягає задовол енню у повному обсязі з насту пних підстав.

Згідно положень ст.ст.3, 11 та 15 ЦПК України кожна особа має п раво в порядку, встановленом у цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх поруш ених, невизнаних або оспорюв аних прав, свобод чи інтересі в.

Суд розглядає цивільні спр ави не інакше як за звернення м фізичної чи юридичної осіб , поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених ви мог і на підставі доказів сто рін та інших осіб, які беруть у часть у справі.

Відповідно до ч.1 ст.60 ЦПК Укр аїни, кожна сторона зобов' я зана довести ті обставини, на які вона посилається як на пі дставу своїх вимог і запереч ень, крім випадків, встановле них ст.61 цього Кодексу.

Відповідно до ст.6 Закону Ук раїни „Про соціальний захист дітей війни”, дітям війни пен сії або щомісячне довічне гр ошове утримання чи державна соціальна допомога, що випла чується замість пенсії, підв ищуються на 30 відсотків мінім альної пенсії за віком.

Згідно ст. 28 Закону України „ Про загальнообов' язкове де ржавне пенсійне страхування ” мінімальний розмір пенсії за віком за наявності у чолов іків 25, а у жінок - 20 років стра хового стажу встановлюється у розмірі прожиткового міні муму для осіб, які втратили пр ацездатність, визначеного за коном.

Згідно паспорту на ім' я ОСОБА_1 (а.с.5) убачається, що в ін народився ІНФОРМАЦІЯ_1 і є громадянином України.

Судом встановлено, що позив ач має статус дитини війни, що підтверджується посвідченн ям НОМЕР_1, виданим Свердл овським УПСЗН Луганської обл асті 12.05.1992 року (а.с.6).

Згідно довідки Управл іння Пенсійного Фонду Укра їни в м. Свердловську Лугансь кої області (а.с.8) щомісячна на дбавка до пенсії, призначена згідно із законом України «П ро соціальний захист дітей в ійни» та виплачена ОСОБА_1 у 2009 році склала 49,80 грн.

З листа Управління Пенс ійного Фонду України в м. Свер дловську Луганської області на ім' я ОСОБА_1 (а.с.7) убача ється, що Пенсійним Фондом Ук раїни в м. Свердловську позив ачу було відмовлено у виплат і щомісячної соціальної допо моги в розмірі 30% мінімальної пенсії за віком як дитиній ві йни у 2009-2010 роках за відсутністю на це юридичних підстав.

Розглядаючи позовні вимог и щодо визнання дій УПФУ в м. С вердловську неправомірними в частині виплати не в повном у обсязі позивачу щомісячної державної соціальної допомо ги згідно із Законом України „Про соціальний захист діте й війни” з 01.01.2009 року , суд вважає їх обґрунтованим и та такими, що підлягають зад оволенню з наступних підстав . Право позивача на отримання щомісячного підвищення до п енсії з 01.01.2009 року пі дтверджується безпосереднь о вимогами ст.6 Закону України «Про соціальний захист діте й війни», які за цей період бул и чинними.

Відповідно до ст.6 Закону Ук раїни „Про соціальний захист дітей війни”, дітям війни пен сії або щомісячне довічне гр ошове утримання чи державна соціальна допомога, що випла чується замість пенсії, підв ищуються на 30 відсотків мінім альної пенсії за віком.

Згідно зі ст.54 Закону Україн и „Про державний бюджет Укра їни на 2009 рік” у 2009 році встановл ено прожитковий мінімум на о дну особу та для тих, хто відно ситься до основних соціальни х і демографічних груп насел ення, в розмірах, що діяли у гр удні 2008 року. Розміри державни х соціальних гарантій на 2009 рі к, що визначаються залежно ві д прожиткового мінімуму, вст ановлюються відповідними за конами України, цим законом т а нормативно-правовими актам и Кабінету Міністрів України .

Статтею 71 Закону України „П ро державний бюджет України на 2009 рік” Кабінету Міністрів надано право у 2009 році встанов лювати розміри соціальних ви плат, які відповідно до закон одавства визначаються залеж но від розміру мінімальної з аробітної плати, в абсолютни х сумах асигнувань, передбач ених за відповідними бюджетн ими програмами. Вказана норм а передбачає встановлення в абсолютних сумах розмірів ли ше тих виплат, вихідним крите рієм розрахунку яких є розмі р мінімальної заробітної пла ти. Відповідно, її дія не пошир юється на спірні відносини, о скільки розмір зазначених со ціальних виплат згідно із за коном „Про соціальний захист дітей війни” залежить від ро зміру мінімальної пенсії за віком.

За чинним законодавством р озмір мінімальної пенсії за віком визначається лише за п равилами, передбаченими част иною першою статті 28 Закону Ук раїни «Про загальнообов' яз кове державне пенсійне страх ування», іншого нормативно-п равового акту, який би визнач ав цей розмір або встановлюв ав інший розмір, немає.

Враховуючи вказані положе ння частини першої статті 28 За кону України «Про загальнооб ов' язкове державне пенсійн е страхування» та положення ст.6 Закону України „Про соціа льний захист дітей війни”, як ою встановлено право особи з і статусом «дитина війни» на отримання щомісячного підви щення до пенсії у розмірі 30 ві дсотків мінімальної пенсії з а віком, суд вважає, що відпові дач зобов' язаний призначит и, нарахувати та виплатити по зивачу підвищення до пенсії на 30 відсотків мінімальної пе нсії за віком, виходячи з міні мального розміру пенсії за в іком, встановленого у січні-г рудні 2009 року, січні - квітні 2 010 року.

На час розгляду цієї справи судом розмір мінімальної пе нсії за віком згідно ст.28 Зако ну України „Про загальнообов ' язкове державне пенсійне с трахування” дорівнює прожит ковому мінімуму встановлени х для осіб, що втратили працез датність.

Відповідно до ст.2 ч.1 Закону У країни „Про прожитковий міні мум” від 15 липня 1999 року, прожит ковий мінімум застосовуєтьс я для встановлених розмірів мінімальної заробітної плат и та мінімальної пенсії за ві ком.

Статтею 147 Конституції У країни передбачено, що єдини м органом конституційної юри сдикції в Україні є Констит уційний Суд України. Лише Конституційний Суд Україн и вирішує питання про відпов ідність законів та інших пра вових актів Конституції України і дає офіційне тлума чення Конституції Украї ни та законів України.

Статтею 152 Конституції У країни передбачено, що закон и, інші правові акти або їх окр емі положення, що визнані нек онституційними, втрачають чи нність з дня ухвалення Конс титуційним Судом України р ішення про їх неконституційн ість.

Згідно з ст. 19 Конституції України органи державної в лади та органи місцевого сам оврядування, їх посадові осо би зобов'язані діяти лише на п ідставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України. Наве дене свідчить, що відповідач повинен був здійснювати нар ахування та виплату позивачу підвищення до пенсії після в инесення Конституційним суд ом рішення від 22.05.2008 року № 10-рп/20 08.

Відповідно до ст. 8 Констит уції України в Україні визн ається і діє принцип верхове нства права. Конституція України має найвищу юридичн у силу. Закони та інші нормати вно-правові акти приймаються на основі Конституції Ук раїни і повинні відповідати їй. Норми Конституції Ук раїни є нормами прямої дії. Зв ернення до суду для захисту к онституційних прав і свобод людини і громадянина безпосе редньо на підставі Констит уції України гарантується .

Суттю положень ст. 46 Конст итуції України є те, що гром адяни мають право на соціаль ний захист, що включає право н а забезпечення їх у разі повн ої, часткової або тимчасової втрати працездатності, втра ти годувальника, безробіття з незалежних від них обстави н, а також у старості та в інши х випадках, передбачених зак оном. Пенсії, інші види соціа льних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування , мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожитко вого мінімуму, встановленого законом

Згідно ст. 55 Конституції України кожному гарантуєт ься право на оскарження в суд і рішень, дій чи бездіяльност і органів державної влади, ор ганів місцевого самоврядува ння, посадових і службових ос іб.

На вимогу п.2 Постанови Пле нуму Верховного Суду України від 01.11.1996 року № 9 «Про застосув ання Конституції Україн и при здійсненні правосуддя» , оскільки Конституція Ук раїни, як зазначено в її ст. 8, ма є найвищу юридичну силу, а її н орми є нормами прямої дії, суд и при розгляді справ мають оц інювати зміст будь-якого зак ону чи іншого нормативно-пра вового акта з точки зору його відповідності Конституці ї і в усіх необхідних випад ках застосовувати Констит уцію як акт прямої дії. Судо ві рішення мають ґрунтуватис ь на Конституції, а також на чинному законодавстві, як е не суперечить їй.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що дії відповідач а - Управління Пенсійного фонду України в м. Свердловсь ку Луганської області в част ині виплати не в повному обся зі позивачу державної соціал ьної допомоги до пенсії, як д итині війни у період з 01 с ічня 2009 року є неправомі рними, тому суд вважає зобов' язати Управління Пенсій ного фонду України в м. Свердл овську Луганської області ви платити на користь позивача підвищення до пенсії у розмі рі 30 відсотків мінімальної пе нсії за віком, як дитині війни , з 01 січня 2009 року з у рахуванням фактично здійсн ених виплат.

Судом також встановлено, що постановою Свердловського м іського суду Луганської обла сті № 2-а-2386/1226 від 01 жовтня 2009 року, я ка набрала законної сили 13.11.2009 р оку, дії Управління Пенсі йного фонду України в м. Сверд ловську Луганської області щ одо виплати не в повному обся зі ОСОБА_1 підвищення до п енсії як дитині війни з 03.07.2008 ро ку по 31.12.2008 року були визнанні н еправомірними та Управлін ня Пенсійного фонду Україн и в м. Свердловську Лугансько ї області було зобов' язане здійснити виплату на користь ОСОБА_1 підвищення до пен сії у розмірі 30 відсотків міні мальної пенсії за віком, як ди тині війни, з 03.07.2008 року по 31.12.2008 ро ку з урахуванням здійснених виплат.

Відповідно до вимог ст.88 ЦПК України і на підставі постан ови КМУ від 21 грудня 2005 року №1258 “ Про затвердження порядку опл ати витрат з інформаційно-те хнічного забезпечення розгл яду цивільних справ та їх роз мірів”, суд вважає за необхід не стягнути з відповідача У правління Пенсійного фонд у України в м. Свердловську Лу ганської області витрати на інформаційно-технічне забез печення розгляду цивільної с прави у сумі 37 грн. 00 коп. Згідно п.34 ст.4 Декрету КМУ «Про держав не мито» відповідач звільнен ий від сплати судового збору , у зв' язку з чим суд вважає с уму судового збору у розмірі 8,50 грн. віднести за рахунок дер жави.

На підставі ст.ст. 8, 19, 46, 55, 1 47, 152 Конституції України, П останови Пленуму Верховного Суду України від 01.11.1996 року № 9 «П ро застосування Конституц ії України при здійсненні п равосуддя», Закону України „ Про соціальний захист дітей війни” від 19.12.2006 року № 489-V, Закону України „Про державний бюдж ет України на 2009 рік”, Закону Ук раїни „Про прожитковий мінім ум”, Закону України «Про зага льнообов'язкове державне пен сійне страхування», Дек рету КМУ «Про державне мито» , керуючись ст.ст.3, 10-11, 15, 60, 61, 7 9, 81, 88 та 212-215 ЦПК України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позов Прокурора м. Сверд ловська в інтересах ОСОБА_1 до Управління Пенсійно го Фонду України в м. Свердлов ську Луганської області про визнання дій неправомірними і зобов' язання вчинити пев ні дії задовольнити у повном у обсязі.

Визнати неправомірними дії Управління Пенсійно го фонду України в м. Свердлов ську Луганської області щодо виплати не в повному обсязі ОСОБА_1 щомісячної державн ої соціальної допомоги згідн о Закону України «Про соціал ьний захист дітей війни» з 01 с ічня 2009 року.

Зобов' язати Управлі ння Пенсійного фонду Украї ни в м. Свердловську Луганськ ої області здійснити виплату ОСОБА_1 підвищення до пен сії у розмірі 30 відсотків міні мальної пенсії за віком, як ди тині війни, з 01 січня 2009 року з ур ахуванням здійснених виплат .

Стягнути з Управління Пенсійного фонду України в м. Свердловську Луганської о бласті витрати на інформацій но-технічне забезпечення роз гляду справи у сумі 37 гри вень на р/р 31212259700072, банк: УДК в Луганській області, МФО 804013, код 24048566, одержувач: УДК у м. Свер дловську Луганської області призначення платежу „інформ аційно-технічне забезпеченн я розгляду цивільної справи у Свердловському міському су ді Луганської області”.

Судовий збір у сумі 8,50 гри вень віднести за рахунок дер жави.

Рішення суду набирає зак онної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, якщо зая ву про апеляційне оскарження не було подано.

Рішення суду набирає закон ної сили після закінчення ст року подання заяви про апеля ційне оскарження, якщо заяву про апеляційне оскарження н е було подано. Заява про апеля ційне оскарження рішення суд у першої інстанції подається сторонами протягом десяти д нів з дня проголошення рішен ня, апеляційна скарга на ріше ння суду першої інстанції до Апеляційного суду Лугансько ї області подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарж ення через суд першої інстан ції.

СУДДЯ

СудСвердловський міський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення30.04.2010
Оприлюднено28.12.2010
Номер документу13020276
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —2-1792

Ухвала від 06.12.2023

Цивільне

Деснянський районний суд міста Києва

Гринчак О. І.

Ухвала від 06.12.2023

Цивільне

Деснянський районний суд міста Києва

Гринчак О. І.

Ухвала від 20.06.2023

Цивільне

Деснянський районний суд міста Києва

Гринчак О. І.

Ухвала від 08.06.2023

Цивільне

Деснянський районний суд міста Києва

Гринчак О. І.

Рішення від 07.10.2010

Цивільне

Горохівський районний суд Волинської області

Вілюк М. П.

Рішення від 09.11.2010

Цивільне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Прижигалінська Тетяна Володимирівна

Ухвала від 16.09.2010

Цивільне

Чернігівський районний суд Запорізької області

Глянь Сергій Іванович

Ухвала від 01.12.2010

Цивільне

Жмеринський міськрайонний суд Вінницької області

Верьовочніков Володимир Михайлович

Рішення від 30.04.2010

Цивільне

Свердловський міський суд Луганської області

Александрина Ірина Олексіївна

Рішення від 17.12.2010

Цивільне

Кам’янобрідський районний суд м. Луганська

Бойко Наталія Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні