Постанова
від 28.09.2010 по справі 2а-2729/10/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №2.11.17

ПОСТАНОВА

Іменем України

28 вересня 2010 року Справа № 2а-2729/10/1270

Луганський окружни й адміністративний суд

у складі головуючого судді Твердохліба Р.С.,

секретаря судового засіда ння Чукіній А.Ю.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні у м. Луганс ьку справу за адміністративн им позовом Товариства з обме жено відповідальністю „Фені кс С.А.А.1” до Державної податк ової інспекції в Артемівсько му районі у м. Луганську про ви знання протиправним та скасу вання акту про анулювання ре єстрації платника податку на додану вартість №806 від 11.01.2010,-

ВСТАНОВИВ:

08 квітня 2010 року до Лугансько го окружного адміністративн ого суду надійшов адміністра тивний позов Товариства з об межено відповідальністю „Фе нікс С.А.А.1” до Державної пода ткової інспекції в Артемівсь кому районі у м. Луганську про визнання протиправним та ск асування акту про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість №806 від 11.01.2010.

В обґрунтування позовних в имог позивач послався на те, щ о відповідачем 11 січня 2010 було складено акт №806 про анулюванн я реєстрації платника податк у на додану вартість юридичн ої особи ТОВ „Фенікс С.А.А.1”, (мі сцезнаходження: м. Луганськ, в ул. 2-га Краснознаменна буд.10 кв .30). Підставою для прийняття та кого рішення, була постанова Луганського окружного адмін істративного суду по справі №2а-19781/08/1270 від 02.12.2008 про припинен ня юридичної особи ТОВ „Фені кс С.А.А.1”. Даним рішенням суд п рипинив юридичну особу ТОВ « Фенікс С.А.А.1» зареєстровану з а юридичною адресою - м. Луганс ьк, вул. 2-га Червонопрапорна, 10/ 30. Копію постанови на адресу Т ОВ ”Фенікс С.А.А.1” судом надіс лано не було. Про прийняте ріш ення позивач дізнався після отримання акту № 806 від11.01.2010 про а нулювання реєстрації платни ка податку на додану вартіст ь.

29 січня 2010 позивач звернувся до Луганського окружного ад міністративного суду з заяво ю про перегляд за нововиявле ними обставинами постанови Л уганського окружного адміні стративного суду від 02.12.2008 по сп раві №2а-19781/08/1270 за позовом Держав ної податкової інспекції у А ртемівському районі м. Луган ська до ТОВ „Фенікс С.А.А.1” про припинення юридичної особи. 02 березня 2010 року Луганським о кружним адміністративним су дом заява про перегляд за нов овиявленими обставинами пос танови від 02.12.2008 була задоволен а, постанову від 02.12.2008 по справі №2а-19781/08/1270 скасовано, у задоволе ні позовних вимог Державної податкової інспекції у Артем івському районі м. Луганська до ТОВ ”Фенікс С.А.А.1” про прип инення юридичної особи було відмовлено.

У судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав у повному обсяз і, надав пояснення, аналогічн і викладеним у позові та зазн ачив, що ухвалою Донецького а пеляційного адміністративн ого суду від 08 червня 2010 року по станову Луганського окружно го адміністративного суду ві д 02.03.2010 у справі №2н-4/10/1270 було залиш ено без змін. Просив суд задов ольнити позовні вимоги у пов ному обсязі.

Представник відповідача - Д ержавної податкової інспекц ії в Артемівському районі у м . Луганську адміністративний позов не визнав, про що подав заперечення проти позову від 23 квітня 2010 року № 5679/9/10, в яких у за доволенні позовних вимог про сить відмовити. Заперечуючи проти позовних вимог, предст авник відповідача послався н а те, що положеннями п. 9.8 ст.9 Зак ону України „Про податок на д одану вартість” від 03.04.97 № 168/97-ВР (із змінами та доповненнями) в изначено випадки анулювання реєстрації особи як платник а податку на додану вартість . Підпунктом „в” цього пункту передбачено, що реєстрація д іє до дати її анулювання, яка в ідбувається у випадку, якщо о соба, зареєстрована як платн ик податку, реєструється як п латник єдиного податку або с тає суб' єктом інших спрощен их систем оподаткування, які визначають особливий порядо к нарахування чи сплати пода тку на додану вартість, відмі нний від тих, що встановлені ц им Законом, чи звільняють так у особу від сплати цього пода тку за рішенням суду або з буд ь-яких інших причин.

Згідно роз' яснення ДПА Ук раїни від 15.07.09 №14927/7/16-1517 податковий орган в даному випадку зобов ' язаний прийняти самостійн е рішення про анулювання реє страції на підставах, визнач ених у підпункті „в” вказано го вище пункту.

Відповідно до п.п. 3 п. 25.2.1. Наказ у ДПА України від 01.03.2000 №79 „Про за твердження Положення про реє страцію платників податку на додану вартість”, зареєстро ваного в Міністерстві юстиці ї України 03.04.2000 за №208/4429 органи де ржавної податкової служби пр иймають рішення про анулюван ня відповідних платників под атку на додану вартість у раз і існування підстав, визначе них у підпунктах «б»-«г» п.25 ць ого Положення, такі рішення п риймаються за наявності відп овідних підтвердних докумен тів (відомостей), а саме судово го рішення щодо припинення ю ридичної особи. Таким чином, Д ПІ в Артемівському районі у м . Луганську діяла згідно чинн ого законодавства, а висновк и позивача про визнання акту №806 про анулювання реєстрації платника податку на додану в артість ТОВ „Фенікс С.А.А.1” є п ротиправними та не необгрунт ованими.

У судовому засіданні предс тавник відповідача проти поз ову заперечував, надав поясн ення, аналогічні викладеним у запереченнях проти позову.

Заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши матеріали справи, розглянув ши справу в межах заявлених п озовних вимог і наданих стор онами доказів, оцінивши дока зи відповідно до вимог стате й 69-72 Кодексу адміністративно го судочинства України, суд п рийшов до висновку, що позов п ідлягає частковому задоволе нню з таких підстав.

Згідно із частиною 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданн ям адміністративного судочи нства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, пра в та інтересів юридичних осі б у сфері публічно-правових в ідносин від порушень з боку о рганів державної влади, орга нів місцевого самоврядуванн я, їхніх посадових і службови х осіб, інших суб' єктів при з дійсненні ними владних управ лінських функцій на основі з аконодавства, в тому числі на виконання делегованих повно важень, шляхом справедливого , неупередженого та своєчасн ого розгляду адміністративн их справ.

У справах щодо оскарження р ішень, дій чи бездіяльності с уб' єктів владних повноваже нь адміністративні суди відп овідно до вимог частини 3 стат ті 2 Кодексу адміністративно го судочинства України перев іряють, чи прийняті (вчинені) в они:

1) на підставі, у межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України;

2) з використанням повноваже ння з метою, з якою це повноваж ення надано;

3) обґрунтовано, тобто з урах уванням усіх обставин, що маю ть значення для прийняття рі шення (вчинення дії);

4) безсторонньо (неупереджен о);

5) добросовісно;

6) розсудливо;

7) з дотриманням принципу рі вності перед законом, запобі гаючи несправедливій дискри мінації;

8) пропорційно, зокрема з дот риманням необхідного баланс у між будь-якими несприятлив ими наслідками для прав, своб од та інтересів особи і цілям и, на досягнення яких спрямов ане це рішення (дія);

9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийнятт я рішення;

10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Статтею 19 Конституції Украї ни встановлено, що правовий п орядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яки х ніхто не може бути примушен ий робити те, що не передбачен о законодавством. Органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов' язані діят и лише на підставі, в межах пов новажень та у спосіб, що перед бачені Конституцією та Закон ами України.

Відповідно до вимог Кодекс у адміністративного судочин ства України суд при вирішен ні справи керується принципо м законності, відповідно до я кого вирішує справи відповід но до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов' яз ковість яких надана Верховно ю Радою України та застос овує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним о рганом на підставі, у межах по вноважень та у спосіб, передб ачені Конституцією та закона ми України, та принципом рівн ості усіх учасників адмініст ративного процесу перед зако ном і судом, відповідно до яко го усі учасники адміністрати вного процесу є рівними пере д законом і судом.

Згідно із частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна с торона повинна довести ті об ставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крі м випадків, встановлених ста ттею 72 цього Кодексу.

В адміністративних справа х про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб' є кта владних повноважень обов ' язок щодо доказування прав омірності свого рішення, дії чи бездіяльності відповідно до частини 2 статті 71 Кодексу а дміністративного судочинст ва України покладається на в ідповідача, якщо він запереч ує проти адміністративного п озову.

Як вбачається з матеріалів справи, Товариство з обмежен ою відповідальністю „Фенікс С.А.А.1” (і.к.34791563) як платник подат ків перебуває на обліку у Дер жавній податковій інспекції в Артемівському районі у м. Лу ганську, про що свідчить дові дка Державної податкової інс пекції в Артемівському район і у м. Луганську від 18 грудня 2006 р оку № 288 (а.с.15).

Товариство з обмеженою від повідальністю „Фенікс С.А.А.1” (і.к.34791563) у відповідності до вим ог Закону України від 03 квітня 1997 року № 168/97-ВР „Про податок на д одану вартість” зареєстрова не платником податку на дода ну вартість, йому присвоєно і ндивідуальний податковий но мер платника податку на дода ну вартість - 347915612337, про що свід чить свідоцтво про реєстраці ю платника податку на додану вартість від 15 травня 2007 року № 100040736 (а.с.11).

Актом державної податково ї інспекції в Артемівському районі у м. Луганську від 11 січ ня 2010 року за №806 анульовано реє страцію платника податку на додану вартість Товариство з обмеженою відповідальністю „Фенікс С.А.А.1” (і.к.34791563, індивід уальний податковий номер пла тника податку на додану варт ість - 347915612337) (а.с.6).

Підставою для анулювання р еєстрації платника податку н а додану вартість Товариства з обмеженою відповідальніст ю „Фенікс С.А.А.1”” відповідно до абзацу «в» пункту 9.8 статті 9 Закону України від 03 квітня 19 97 року № 168/97-ВР „Про податок на д одану вартість” стала постан ова Луганського окружного ад міністративного суду у справ і №2а-19781/08/1270 від 02.12.2008.

Суд вважає акт державної по даткової інспекції в Артемів ському районі у м. Луганську в ід 11 січня 2010 року за №806 про анул ювання реєстрації платника п одатку на додану вартість То вариства з обмеженою відпові дальністю „Фенікс С.А.А.1” прот иправним та таким, що підляга є скасуванню, з огляду на таке .

Порядок реєстрації осіб як платників податку на додану вартість та її анулювання вр егульовані Законом України в ід 03 квітня 1997 року № 168/97-ВР „Про п одаток на додану вартість”.

Платником податку в розумі нні статті 2 Закону України ві д 03 квітня 1997 року № 168/97-ВР „Про по даток на додану вартість” є б удь-яка особа, яка: а) здійснює або планує здійснювати госп одарську діяльність та реєст рується за своїм добровільни м рішенням як платник цього п одатку; б) підлягає обов' язк овій реєстрації як платник ц ього податку; в) імпортує това ри (супутні послуги) в обсягах , що підлягають оподаткуванн ю цим податком згідно з норма ми цієї статті; та будь-яка осо ба, яка за своїм добровільним рішенням зареєструвалася пл атником податку.

Відповідно до пункту 9.3 стат ті 9 Закону України від 03 квітн я 1997 року № 168/97-ВР „Про податок на додану вартість” особи, які п ідпадають під визначення пун кту 2.3 статті 2 цього Закону, зоб ов' язані зареєструватися я к платник податку у податков ому органі за їх місцезнаход женням (місцем проживання). Фо рма заяви про реєстрацію виз начається у порядку, визначе ному центральним податковим органом. Дані з реєстру платн иків податку підлягають опри людненню в порядку, визначен ому центральним податковим о рганом.

Як зазначено у абзаці «в» пу нкту 9.8 статті 9 Закону України від 03 квітня 1997 року № 168/97-ВР „Про податок на додану вартість” реєстрація діє до дати її ану лювання, яка відбувається у в ипадках, якщо особа, зареєстр ована як платник податку, реє струється як платник єдиного податку або стає суб' єктом інших спрощених систем опод аткування, які визначають ос обливий порядок нарахування чи сплати податку на додану в артість, відмінний від тих, що встановлені цим Законом, чи з вільняють таку особу від спл ати цього податку за рішення м суду або з будь-яких інших пр ичин.

Наказом Державної податко вої адміністрації України ві д 01 березня 2000 року № 79, зареєстр ованим в Міністерстві юстиці ї України 03 квітня 2000 року за № 20 8/4429, затверджено Положення „Пр о реєстрацію платників подат ку на додану вартість”, яке ви значає порядок реєстрації пл атників податку на додану ва ртість; анулювання реєстраці ї платників податку на додан у вартість; ведення реєстру п латників податку на додану в артість; присвоєння індивіду ального податкового номера п латника податку на додану ва ртість; оприлюднення даних з Реєстру; перереєстрації пла тників податку на додану вар тість та заміни свідоцтв про реєстрацію платників податк у на додану вартість; ведення документації при реєстрації /анулюванні реєстрації платн иків податку на додану варті сть; засвідчення копій свідо цтв про реєстрацію платників податку на додану вартість.

Відповідно до підпункту 25.2.1 пункту 25 цього Положення, орга ни державної податкової служ би здійснюють постійний моні торинг платників податку на додану вартість, які включен і до Реєстру, та приймають ріш ення про анулювання реєстрац ії відповідних платників под атку на додану вартість у раз і існування підстав, визначе них у підпунктах «б» - «ґ» пунк ту 25 цього Положення.

Зокрема, рішення про анулюв ання реєстрації відповідних платників податку на додану вартість у разі існування пі дстав, визначених у абзаці «в » пункту 9.8 статті 9 Закону Укра їни від 03 квітня 1997 року № 168/97-ВР „ Про податок на додану вартіс ть”, можуть бути прийняті за н аявності відповідних підтве рдних документів (відомостей ):

- Свідоцтва або корінця Свід оцтва про право сплати єдино го податку суб' єктом малого підприємництва - юридичною о собою за ставкою єдиного под атку 10 відсотків чи документа про застосування інших спро щених систем оподаткування, які визначають особливий пор ядок нарахування чи сплати п одатку на додану вартість, ві дмінний від тих, що встановле ні Законом (підстава - підпунк т «в» пункту 9.8 статті 9 Закону);

- судового рішення про анулю вання податкової реєстрації чи Свідоцтва, про звільнення від сплати податку на додану вартість (підстава - підпункт «в» пункту 9.8 статті 9 Закону);

- документа, який свідчить, щ о згідно з відповідним закон одавчим актом особа, яка заре єстрована як платник податку на додану вартість, звільняє ться від сплати цього податк у, не є платником податку або н е має права на збереження ста тусу платника податку (підст ава - підпункт «в» пункту 9.8 ста тті 9 Закону);

- інформації органів реєстр ації актів цивільного стану, повідомлення державного реє стратора або відомостей з Єд иного державного реєстру щод о смерті фізичної особи - підп риємця (підстава - підпункт «в » пункту 9.8 статті 9 Закону);

- судового рішення про оголо шення фізичної особи - підпри ємця померлою, про визнання ф ізичної особи - підприємця бе звісно відсутньою, про визна ння фізичної особи - підприєм ця недієздатною або обмеженн я її цивільної дієздатності, або інформації щодо такого р ішення органів реєстрації ак тів цивільного стану, повідо млення державного реєстрато ра або відомостей з Єдиного д ержавного реєстру (підстава - підпункт «в» пункту 9.8 статті 9 Закону);

- Свідоцтва або корінця Свід оцтва, яким підтверджується закінчення терміну дії Свідо цтва (підстава - підпункт «в» п ункту 9.8 статті 9 Закону);

- документа, який підтверджу є закінчення строку, на який б уло створено платника податк у, укладено договір про спіль ну діяльність, угоду про розп оділ продукції (підстава - під пункт «в» пункту 9.8 статті 9 Зак ону).

Отже, в цьому підпункті поло ження визначено вичерпний пе релік документів, за наявнос ті яких може бути прийнято рі шення про анулювання реєстра ції платника податку на дода ну вартість у разі існування підстав, визначених у абзаці «в» пункту 9.8 статті 9 Закону Ук раїни від 03 квітня 1997 року № 168/97-В Р „Про податок на додану варт ість”.

Як вбачається з матеріалів справи, Товариство з обмежен ою відповідальністю „Фенікс С.А.А.1” не реєструвалось плат ником єдиного податку та не п ереходило на будь-які інші сп рощені системи оподаткуванн я.

Відповідно до пункту 9.8 стат ті 9 Закону „Про податок на ода ну вартість” передбачено, що реєстрація особи як платник а податку на додану вартість діє до дати її анулювання. Цьо му положенню відповідають пр иписи пункту 25 Положення про р еєстр платників податку на д одану вартість, затвердженог о наказом Державної податков ої адміністрації України від 1 березня 2000 року № 79.

У зв' язку з цим суд зазнача є, що ухвалення рішення про лі квідацію юридичної особи не тягне за собою втрати такою ю ридичною особою статусу плат ника податку на додану варті сть незалежно від того, ким пр ийняте таке рішення.

Отже, ухвалення судом рішен ня про припинення юридичної особи - платника податку на до дану вартість, у тому числі у з в' язку з недійсністю його у становчих документів, не озн ачає автоматичної втрати так ою особою статусу платника п одатку на додану вартість та не позбавляє правового знач ення виданих за такими госпо дарськими операціями податк ових накладних.

Таким чином, суд вважає, що у разі ліквідації юридичної о соби анулювання реєстрації з а ініціативою податкового ор гану можливе лише в тому разі , якщо юридичну особу виключе но з Єдиного державного реєс тру.

До такого виключення анулю вання реєстрації здійснюєть ся виключно за ініціативою ю ридичної особи (в особі лікві даційної комісії, ліквідатор а, органу управління юридичн ої особи, якщо на нього поклад ено виконання функцій комісі ї з припинення юридичної осо би). До анулювання реєстрації статусу платника податку на додану вартість особа, що пер ебуває у процесі ліквідації, має право та зобов' зана у ві дповідних випадках видавати податкові накладні на загал ьних підставах.

Відповідно до статті 33 Зако ну України „Про державну реє страцію юридичних осіб та фі зичних осіб - підприємців” юридична особа припиняєтьс я в результаті передачі всьо го свого майна, прав та обов' язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результ аті злиття, приєднання, поділ у, перетворення (реорганізац ії) або в результаті ліквідац ії за рішенням, прийнятим зас новниками (учасниками) юриди чної особи або уповноваженим ними органом, за судовим ріше нням або за рішенням органу д ержавної влади, прийнятим у в ипадках, передбачених законо м. При цьому юридична особа є т акою, що припинилася, з дати вн есення до єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юриди чної особи.

Статтею 38 цього Закону визн ачено, що суд, який постановив рішення щодо припинення юри дичної особи, що не пов' язан е з банкрутством юридичної о соби, у день набрання таким рі шенням законної сили направл яє його копію державному реє стратору за місцезнаходженн ям юридичної особи для внесе ння до Єдиного державного ре єстру запису про судове ріше ння. Дата надходження відпов ідного судового рішення внос иться державним реєстраторо м до журналу обліку реєстрац ійних дій.

Судом досліджено довідку Є ДРПОУ та встановлено, що на мо мент звернення до суду Товар иство з обмеженою відповідал ьністю „Фенікс С.А.А.1” знаходи лось у єдиному державному ре єстрі, а відповідно до частин и 5 статті 111 Цивільного кодекс у України юридична особа є лі квідованою з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.

За таких обставин, суд прихо дить до висновку, що ухваленн я судом рішення про припинен ня юридичної особи - платника податку на додану вартість, у тому числі у зв' язку з недій сністю його установчих докум ентів, не означає автоматичн ої втрати такою особою стату су платника податку на додан у вартість та не позбавляє пр авового значення виданих за такими господарськими опера ціями податкових накладних.

Крім того, постанова Луганс ького окружного адміністрат ивного суду у справі №2а-19781/08/1270 в ід 02.12.2008 про припинення юридичн ої особи Товариства з обмеже ною відповідальністю „Фенік с С.А.А.1”, яка вказана в оскаржу ваному акті від 11.01.2010 №806 в якості підстави прийняття рішення про анулювання реєстрації пл атника податку на додану вар тість скасована за результат ами її перегляду за нововияв леними обставинами 02.03.2010, а 08.06.2010 ц е рішення набрало законної с или.

Що стосується другої части ни абзацу «в» пункту 9.8 статті 9 Закону України від 03 квітня 19 97 року № 168/97-ВР „Про податок на д одану вартість” - „з будь-як их інших причин”, суд вважає, щ о це не окрема підстава для ан улювання реєстрації платник а податків, а в контексті само го змісту даної норми - прив ' язаної до випадків, що не пе редбачають можливостей пода льшої сплати податку на дода ну вартість. Тобто, ця частина норми передбачає лише ті під стави, які звільняють такого платника від сплати податку на додану вартість в разі йог о переходу на інші спрощені с истеми оподаткування, чи з ін ших підстав звільнення від т акої сплати.

Згідно з частиною 1 статті 94 К одексу адміністративного су дочинства України якщо судов е рішення ухвалене на корист ь сторони, яка не є суб' єктом владних повноважень, суд при суджує всі здійснені нею док ументально підтверджені суд ові витрати з Державного бюд жету України (або відповідно го місцевого бюджету, якщо ін шою стороною був орган місце вого самоврядування, його по садова чи службова особа).

На підставі частини 3 статті 160 КАС України у судовому засі данні 28 вересня 2010 року проголо шено вступну та резолютивну частини постанови. Складення постанови у повному обсязі в ідкладено на 04 жовтня 2010 року, п ро що згідно вимог частини 2 ст атті 167 КАС України повідомлен о після проголошення вступно ї та резолютивної частин пос танови у судовому засіданні.

Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23 , 71, 87, 94, 105, 158-163, 167 Кодексу адміністра тивного судочинства України , суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов То вариства з обмеженою відпові дальністю „Фенікс С.А.А.1” до Д ержавної податкової інспекц ії в Артемівському районі у м . Луганську визнання протипр авним та скасування акту про анулювання реєстрації платн ика податку на додану вартіс ть №806 від 11.01.2010 - задовольнити ча стково.

Визнати протиправним та ск асувати акт Державної податк ової інспекції в Артемівсько му районі у м. Луганську від 11 с ічня 2010 року № 086 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Товарист ва з обмеженою відповідальні стю „Фенікс С.А.А.1” (ідентифік аційний код 34791563, індивідуальн ий податковий номер 347915612337).

Стягнути з Державного бюдж ету України на користь Товар иства з обмеженою відповідал ьністю „Фенікс С.А.А.1” (іденти фікаційний код 34791563, місцезнах одження: 91029, м. Луганськ, вул. К раснознаменна, буд.10 кв.30) суд ові витрати зі сплати судово го збору в сумі 03,40 грн. (три грив ні сорок копійок).

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду.

Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.

Якщо суб' єкта владних пов новажень у випадках та поряд ку, передбачених частиною че твертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб'єктом владних п овноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.

Якщо строк апеляційного ос карження буде поновлено, то в важається, що постанова суду не набрала законної сили.

Згідно з частиною 3 статті 160 КАС України постанова склад ена у повному обсязі 04 жовтня 2010 року.

Суддя Р.С. Твердохліб

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.09.2010
Оприлюднено11.01.2011
Номер документу13391981
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2729/10/1270

Ухвала від 29.11.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 29.11.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 09.11.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 24.04.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 15.05.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 14.12.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 27.01.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Р.С. Твердохліб

Постанова від 28.09.2010

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Р.С. Твердохліб

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні