1/30
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"03" серпня 2007 р. Справа № 1/30
За позовом Державної інспекції з контролю за цінами в Чернівецькій області
до Приватного сільськогосподарського підприємства “Агрофірма Прогрес”
про стягнення економічних санкцій в сумі 35940грн.
Суддя Желік Б.Є.
Представники:
Від позивача - Шестакович С.Є.
Від відповідача - не з'явився
СУТЬ СПОРУ: Провадження у адміністративній справі відкрито ухвалою господарського суду Чернівецької області від 8 червня 2007 року на підставі п.6 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства (КАС) України за позовом Державної інспекції з контролю за цінами в Чернівецькій області про стягнення у дохід державного бюджету з Приватного сільськогосподарського підприємства (ПСП) “Агрофірма “Прогрес” смт. Кострижівка Заставнівського району Чернівецької області 35940грн. економічних санкцій за порушення дисципліни цін на підставі Положення про Державну інспекцію з контролю за цінами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.12.2000 року № 1819 та пункту 1.4 “Інструкції про порядок застосування економічних та фінансових (штрафних) санкцій органами державного контролю за цінами”, затвердженій спільним Наказом Міністерства економіки з питань європейскої інтеграції України і Міністерства фінансів України від 3.12.2001 року № 298/519 та ст.14 Закону “ Про ціни і ціноутворення”.
Обґрунтовуючи позовні вимоги у справі позивач посилається на наступне.
24 квітня 2007 року працівником Державної інспекції з контролю за цінами в Чернівецькій області в період з 12 по 24 квітня 2007 року проведена перевірка правильності формування та застосування цін на цукор, що реалізується ПСП "Агрофірма "Прогрес".
У ході перевірки встановлено, що ПСП "Агрофірма "Прогрес" в лютому 2006 року отримано цукор від ТзОВ "Цукровий комбінат "Хрещатик" за ціною 2780 грн./т з ПДВ та реалізовано ФГ "Вест Агро Клас" за ціною 3520,00 грн./т з ПДВ в кількості 50 тонн (накладні № 366, № 367, № 368) торгівельна надбавка становить 26,6%, чим порушено вимоги розпорядження Чернівецької ОДА від 23.02.2005 року № 49-р, яким передбачено граничний рівень торгової надбавки не вище 18% до ціни виробника.
Внаслідок вищезазначеного порушення державної дисципліни цін приватним сільськогосподарським підприємством "Агрофірма "Прогрес" в серпні 2006 року отримано необґрунтовану виручку на загальну суму 11980,00грн.
За даним фактом Державна інспекція з контролю за цінами в Чернівецькій області на основі акту перевірки від 24.04.2007 року № 166 у відповідності зі ст. 14 Закону України "Про ціни та ціноутворення", Положення про Державну інспекцію з контролю за цінами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.12.2000 року № 1819, п. 1.4 Інструкції "Про порядок застосування економічних та фінансових (штрафних) санкцій органами державного контролю за цінами", затвердженої спільним наказом Мінекономіки та з питань європейської інтеграції України та Мінфіну України від 03.12.2001 року № 298/519, прийняла рішення № 8 від 08 травня 2007 року про застосування до Приватного сільськогосподарського підприємства "Агрофірма "Прогрес" економічних санкцій на загальну суму 53940,00грн., яке рекомендованим листом № 271714 від 14.05.2007 року направлено до сплати останньому.
Однак, відповідач відмовляється добровільно сплатити економічні та штрафні санкції до державного бюджету України.
Ухвалами від 25 червня (а.с. 21, 22) та від 11 липня 2007 р. (а.с. 2) суд двічі відкладав розгляд справи у зв'язку з неприбуттям в судове засідання представника відповідача, у т.ч. останньою ухвалою розгляд справи було відкладено на 3 серпня 2007 р. за клопотанням відповідача (а.с. 25), у якому він пояснив причини щодо неможливості забезпечити участь свого представника у судовому засіданні 11.07.2007 року.
3 серпня 2007 року представник відповідача також не прибув в суд для участі у розгляді справи, незважаючи на те, що його своєчасно і належним чином було повідомлено про час і місце розгляду справи, про що свідчить повідомлення поштового органу зв'язку щодо вручення 17.07.2007 року відповідачу ухвали суду від 11.07.2007 року про відкладення розгляду справи на 03.08.2007 року (а.с. 29).
Будь-яких пояснень стосовно причин неприбуття представника до суду, а також письмових пояснень щодо позовних вимог у справі від відповідача не надійшло.
З урахуванням цих обставин та керуючись частиною другою статті 128 КАС України, суд розглядає спір за наявними у справі матеріалами за відсутності представника відповідача.
Заслухавши усні пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи та надавши їм належну правову оцінку, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Державної інспекції по контролю за цінами в Чернівецькій області доведено доданими до позову належними доказами, засновані на чинному законодавстві і підлягають задоволенню у повному об'ємі з наступних підстав.
Відповідно до приписів ст. 13 Закону України "Про ціни і ціноутворення" від 03.12.1990 р. № 507-ХІІ (із змінами на 22.09.2006р.) державний контроль за додержанням державної дисципліни цін здійснюється органами, на які ці функції покладено Урядом України.
Згідно з Положенням про Державну інспекцію з контролю за цінами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.12.2000 року № 1819 контроль за додержанням державної дисципліни цін покладено на Державні інспекції з контролю за цінами.
У відповідності до статті 14 Закону України "Про ціни і ціноутворення" вся необґрунтовано одержана підприємством, організацією сума виручки в результаті порушення державної дисципліни цін підлягає вилученню в дохід відповідного бюджету залежно від підпорядкованості підприємства, організації. Крім того, в позабюджетні фонди місцевих рад стягується штраф у двократному розмірі необґрунтовано одержаної суми виручки. вказані суми стягуються з рахунків підприємств і організацій в банківських установах за рішенням суду.
До матеріалів справи позивачем додано рішення від 8 травня 2007 року № 8 "про застосування економічних санкцій за порушення дисципліни цін", яке було прийнято Державною інспекцією з контролю за цінами в Чернівецькій області і відповідно до якого по результатах перевірки (акт № 166 від 24.04.2007р.) до Приватного підприємства "Агрофірма "Прогрес" смт. Кострижівка Заставнівського району Чернівецької області на підставі ст. 14 Закону України "Про ціни і ціноутворення" та п. 1.4 Інструкції "Про порядок застосування економічних та фінансових (штрафних) санкцій органами державного контролю за цінами", затвердженої спільним наказом Міністерства економіки з питань європейської інтеграції України та Міністерства фінансів України від 03.12.2001 року № 298/519 (зареєстрована в Міністерстві юстиції України 18.12.2001р. за № 1047/6238), застосовано економічні та фінансові санкції на загальну суму 35940гн. за перевищення встановленого рівня торгівельної надбавки на цукор-пісок.
За станом на день розгляду справи зазначене рішення не скасовано в установленому законом порядку і є чинним.
Ґрунтуючись на викладеному, матеріалах справи та керуючись ст. ст. 13, 14 Закону України "Про ціни і ціноутворення", Положенням про Державну інспекцію з контролю за цінами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13.12.2000р. № 1819, п. 1.4 Інструкції "Про порядок застосування економічних та фінансових (штрафних) санкцій органами державного контролю за цінами", затвердженої спільним наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України та Міністерства фінансів України від 03.12.2001 року № 298/519 (зареєстрована в Міністерстві юстиції України 18.12.2001р. за № 1047/6238), ст.ст. 89, 94, 98, 128, 158-163, 254, пунктом 3 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, с у д -
П О С Т А Н О В И В :
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з Приватного сільськогосподарського підприємства "Агрофірма "Прогрес" (смт. Кострижівка, вул. Заводська, 16, Заставнівського району Чернівецької області, код 32465024) у дохід Державного бюджету 35940грн. економічних і фінансових санкцій, у т.ч. 11980грн. необґрунтовано отриманої виручки і 23960грн. штрафу (код 23030300), одержувачем яких є Відділення державного казначейства в м. Заставна р/р 31113106700066; реквізити зарахування: МФО 856135 в УДК Чернівецької області інд. код 23246057 та 359грн. 40коп. судового збору.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження.
Про апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в апеляційній скарзі.
Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається до адміністративного (господарського) суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив судове рішення.
Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України –з дня складення в повному обсязі.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
У разі подання апеляційної скарги, постанова набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Б.Є. Желiк
Суд | Господарський суд Чернівецької області |
Дата ухвалення рішення | 03.08.2007 |
Оприлюднено | 11.02.2008 |
Номер документу | 1342199 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Західний апеляційний господарський суд
Кравчук Наталія Миронівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні