ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А Вн 1/113
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
30 листопада 2010 року 11:08 № 2а-10911/10/2670
Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі г оловуючого судді Клочкова Н .В. при секретарі судового зас ідання Попадин О.Б. розгляну вши у відкритому судовому за сіданні адміністративну спр аву
за позовом Державної податкової інс пекції у Шевченківському рай оні м. Києва
до Товариства з обмеженою ві дповідальністю "Лоцман Град"
третя особа:
про Шевченківської районна у м істі Києві державна адмініст рація
визнання недійсними запис у про проведення державної р еєстрації та Свідоцтва про р еєстрацію платника ПДВ
за участю представників ст орін:
від позивача: Тюшкевич А. А;
від відповідача: не з'явився ;
третя особа: не з'явились;
На підставі частини 3 ст атті 160 Кодексу адміністратив ного судочинства України в с удовому засіданні 30 листопад а 2010 року проголошено вступн у та резолютивну частини пос танови.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
20 липня 2010 року Державн а податкова інспекція у Дес нянському районі міста Києва звернулась до Окружного адм іністративного суду міста Ки єва із позовом до товариства з обмеженою відповідальніст ю "Лоцман Град" за участю треті х осіб: Державної податкової інспекції у Шевченківському районі міста Києва, Шевченкі вської районної у м. Києві дер жавної адміністрації про виз нання недійсним запису про п роведення державної реєстра ції та Свідоцтва про реєстра цію платника податку на дода ну вартість № 10163065. Позовні мате ріали передані на розгляд су дді 22 липня 2010 року.
Ухвалою Окружного адміні стративного суду міста Києва від 22 липня 2010 року відкрито пр овадження в адміністративні й справі № 2а-10911/10/2670 і призначено попереднє судове засідання на 16 вересня 2010 року.
16 вересня 2010 року ухвалою суд у замінено належного позива ча Державну податкову ін спекцію у Деснянському район і міста Києва на належного - Державну податкову інспек цію у Шевченківському районі міста Києва за участю треть ої особи, яка не заявляє самос тійних вимог на предмет спор у- Шевченківської районної у м. Києві державної адміністр ації.
В попередньому судовому за сіданні 05 жовтня 2010 року від пр едставника позивача надійшл а заява про зменшення позовн их вимог, позовні вимоги викл адені в наступній редакції:
- припинити юридичну особу ТОВ "Лоцман-Град" код ЄДРПОУ 36 353513;
- визнати недійсним та скасу вати запис про проведення де ржавної реєстрації ТОВ "Лоцм ан-Град" № 1 07410200000325530 від 19.01.09.
За участі представника п озивача в попередньому судов ому засіданні 05 жовтня 2010 року оголошено Ухвалу про закінч ення підготовчого проваджен ня і призначено справу до суд ового розгляду в судовому за сіданні.
11 жовтня 2010 року через канцел ярію суду надійшла заява про розгляд справи за відсутнос ті представника третьої особ и - Шевченківської районної у м. Києві державної адміністр ації.
В судовому засіданні 30 лист опада 2010 року позивач позов підтримав, просив суд позовн і вимоги задовольнити в повн ому обсязі.
Позивач на підтвердження п озовних вимог зазначив насту пне в ході проведеного ГВ ПМ Д ПІ у Деснянському районі м. Ки єва аналізу фінансово-господ арської діяльності товарист ва з обмеженою відповідальні стю "Лоцман Град" було встанов лено що громадянин ОСОБА_1 який значиться засновнико м та директором підприємства фактично ніякого відношення до фінансово-господарської діяльності підприємства не м ав, а діяльність, спрямована н а нанесення шкоди економічни м інтересам держави, від імен і підприємства ведеться не в становленими особами.
Відповідно до пояснень гро мадянина ОСОБА_1 встанов лено, що при реєстрації товар иства з обмеженою відповідал ьністю "Лоцман Град", мети займ атись господарською діяльні стю на цьому підприємстві на було, жодних фінансово-госпо дарських документів не підпи сував, печатки не отримував, т а нікого на це не уповноважув ав.
В зв'язку із викладеним, дер жавні органи, в тому числі і п озивач (як орган державної ре єстрації товариства з обмеже ною відповідальністю "Лоцман Град"( в якості платника подат ків) позбавлені можливості з дійснювати належний контрол ь за діяльністю товариства.
Як вбачається із пояснень г ромадянина ОСОБА_1 реєстр аційні документи товариства з обмеженою відповідальніст ю "Лоцман Град" містять неправ диві данні, при реєстрації пі дприємства була відсутня дій сна воля і волевиявлення осо би, ім'я якої зазначено в реєст раційних документах на отрим ання прав та обов'язків власн ика цього підприємства.
З матеріалів справи вбачає ться, що предметом даного спо ру є вимоги позивача про скас ування запису державної у ре єстрації товариства з обмеже ною відповідальністю "Лоцман Град", які ґрунтуються на тому , що засновник даного товарис тва не має відношення до реєс трації підприємства та його фінансово-господарської дія льності.
Відповідач до суду вдруге не з'явився, письмові запереч ення щодо заявлених позовни х вимог не надав, про дату, ча с та місце проведення судово го засідання належним чином повідомлений, клопотання або заяви про розгляд справи за й ого відсутності не надходили .
Розглянувши подані докуме нти і матеріали, всебічно і по вно з' ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуєть ся позов, об' єктивно оцінив ши докази, які мають юридичне значення для розгляду справ и і вирішення спору по суті, Ок ружний адміністративний суд міста Києва, -
В С Т А Н О В И В:
Товариства з обмеженою відповідальністю "Лоцман Гра д" код ЄДРПОУ 36353513 (далі за текст ом TOB «Лоцман Град») було зареє строване Шевченківською рай онною державною адміністрац ією м. Києва 19.01.2009 р. за адресою: м . Київ, вул. Перемоги, 27 свідоцтв о .
Свідоцтво про реєстрацію п латника податку на додану ва ртість TOB «Лоцман Град" отрима ло 28.01.2009 року за № 100162803.
Податковий орган посилаєт ься на те, що підставою для ска сування державної реєстраці ї юридичної особи відповідач а є недійсність запису про пр оведення державної реєстрац ії через порушення закону, до пущених при створенні юридич ної особи, що неможливо усуну ти. Частиною 2 ст. 247 Господарськ ого кодексу України визначе но, що скасування державної р еєстрації суб'єкта господарю вання провадиться за рішення м суду, що є підставою для лікв ідації даного суб'єкта госпо дарювання відповідно до стат ті 59 цього Кодексу.
Частиною 2 ст. 38 Закону Україн и «Про державну реєстрацію ю ридичних осіб та фізичних ос іб - підприємців" передбачені підстави для постановлення судового рішення щодо припин ення юридичної особи, що не по в'язано з банкрутством юриди чної особи, якими зокрема є: ви знання недійсним запису про проведення державної реєстр ації через порушення закону, допущені при створенні юрид ичної особи, які не можна усун ути; провадження нею діяльно сті, що суперечить установчи м документам, або такої, що заб оронена законом; невідповідн ість мінімального розміру ст атутного фонду юридичної осо би вимогам закону; неподання протягом року органам держа вної податкової служби подат кових декларацій, документів фінансової звітності відпов ідно до закону; наявність в Єд иному державному реєстрі зап ису про відсутність юридично ї особи за вказаним її місцез находженням.
Згідно з ч. 1 ст. 247 Господарськ ого кодексу України, у разі з дійснення суб'єктом господар ювання діяльності, що супере чить закону чи установчим до кументам, до нього може бути з астосовано адміністративно -господарську санкцію у вигл яді скасування державної реє страції цього суб'єкта та йог о ліквідації.
Такий вид санкцій як скасув ання державної реєстрації за значеною правовою нормою ста тті 247 Господарського кодексу України передбачено лише що до випадків здійснення підпр иємством діяльності, що супе речить закону чи установчим документам.
Позивачем не доведено обст авин щодо здійснення відпові дачем діяльності, яка супере чить закону чи його установч им документам. В обґрунтуван ня вимог про скасування держ авної реєстрації юридичної о соби відповідача позивач пос илається на невідповідність його установчих документів вимогам чинного законодавст ва, що відповідно до ст. 247 Госпо дарського кодексу України н е є підставою для задоволенн я таких вимог. Установчі доку менти юридичної особи відпов ідача не визнані недійсними у встановленому Законом поря дку, що свідчить про безпідст авність заявлених позивачем вимог про скасування держав ної реєстрації останнього.
Крім того, позивачем не нада но доказів порушення вимог ч инного законодавства допуще ного реєструючим органом під час державної реєстрації юр идичної особи відповідача.
За наявності необхідного п акету документів у державног о реєстратора не було підста в для відмови у державній реє страції юридичної особи відп овідача, вичерпний перелік я ких визначений ст.27 Закону Укр аїни «Про державну реєстраці ю юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців». Вказан ий Закон не містить обов' я зку державного реєстратора п ересвідчуватися у справжнос ті наміру засновника займати ся підприємницькою діяльніс тю та сплачувати податки.
Враховуючи наведене суд вв ажає, що відсутні правові під стави для задоволення позову про визнання недійсним запи су про проведення державної реєстрації юридичної особи т а скасування державної реєст рації відповідача.
Відповідно до частини 1 стат ті 71 Кодексу адміністративно го судочинства України кожна сторона повинна довести ті о бставини, на яких ґрунтуютьс я її вимоги та заперечення, кр ім випадків, встановлених ст аттею 72 цього Кодексу.
Згідно із частиною 1 статті 69 Кодексу адміністративного судочинства України доказа ми в адміністративному судо чинстві є будь-які фактичні д ані, на підставі яких суд вста новлює наявність або відсутн ість обставин, що обґрунтову ють вимоги і заперечення осі б, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають зн ачення для правильного виріш ення справи. Ці дані встановл юються судом на підставі поя снень сторін, третіх осіб та ї хніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експерті в.
Відповідно до статті 70 Коде ксу адміністративного судоч инства України належними є д окази, які містять інформаці ю щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду доказ и, які не стосуються предмету доказування. Обставини, які з а законом повинні бути підтв ерджені певними засобами док азування, не можуть підтверд жуватися ніякими іншими засо бами доказування, крім випад ків, коли щодо таких обставин не виникає спору.
Керуючись вимогами ст. ст. 69-7 1, 94, 160-165, 167, 254 Кодексу адміністрати вного судочинства України, О кружний адміністративний су д міста Києва
ПОСТАНОВИВ:
1.У задоволенні адміністра тивного позову Державної по даткової інспекції у Шевчен ківському районі міста Києва відмовити.
2.Судові витрати стягненню з відповідача не підлягають .
Постанова набирає сили в ідповідно до ст. 254 Кодексу ад міністративного судочинств а України.
Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції за правилами, встановл еними ст. ст. 185-187 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни, зі змінами та доповненн ями. Апеляційна скарга на пос танову суду першої інстанції подається протягом десяти д нів з дня її проголошення. У ра зі застосування судом частин и третьої статті 160 цього Коде ксу, а також прийняття постан ови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня от римання копії постанови.
Суддя Н.В. Клочкова
Постанову складено в по вному обсязі та підписано 10 г рудня 2010 року.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 30.11.2010 |
Оприлюднено | 03.02.2011 |
Номер документу | 13591303 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Клочкова Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні