Постанова
від 17.12.2010 по справі 2а-16482/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

17 грудня 2010 року 12:13 № 2а-16482/10/2670

Окружний адміністратив ний суд міста Києва розгляну вши адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Екстрім ЛТД»

до Державної податково ї інспекції у Шевченківськом у районі м. Києва,

за участю прокурора Шевчен ківського районі м. Києва

про скасування податко вого повідомлення - рішення від 15.09.2010р. №2а-16482/10/2670

Суддя Добрянс ька Я.І.

Секретар судового засідан ня Пономарьов Д.Г.

Представники:

від позивача: Князєв С.В . (довіреність 10.11.200р. б/н)

від відповідача: Купаль ський О.М. (довіреність від 21 .01.2010р №184/9/10-214)

від прокуратури: Волі к О.Л. (посвідчення №217)

На підставі ч. 3 ст. 160 Кодекс у адміністративного судочин ства України 17.12.2010 р. проголошен о вступну та резолютивну час тини постанови.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

До Окружного адмініст ративного суду м. Києва зверн улось Товариство з обмеженою відповідальністю «Екстрім Л ТД»з позовом до Державної по даткової інспекції у Шевченк івському районі м. Києва про с касування податкового повід омлення - рішення від 15.09.2010р. №2 а-16482/10/2670

В судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав, обґрунтовуючи тим, що при проведенні переві рки відповідач дійшов помилк ового висновку про порушення позивачем вимог п.п. 7.2.3 п. 7.2, пп.. 7. 4.1, 7.4.5 п. 7.4 п.п. 7.5.1 п. 7.5 ст. 7 Закону Укр аїни «Про податок на додану в артість», а тому оскаржуване податкове повідомлення ріше ння є неправомірними та підл ягає скасуванню.

Відповідач позов не визнав , вказуючи, що позивачем пору шено вимоги п.п. 7.2.3 п. 7.2, пп.. 7.4.1, 7.4.5 п . 7.4 п.п. 7.5.1 п. 7.5 ст. 7 Закону України «Про податок на додану варті сть»що призвело до завищення ТОВ «Екстрім ЛТД»податковог о кредиту на суму 2 495 458 грн. 96 коп ., а саме за квітень 2010р. на суму 1 70 855 грн. 31коп. та за червень 2010р. на суму 2 324 603 грн. 65 коп.

Представник прокуратури з азначив, що позов не підлягає задоволенню з огляду на пояс нення представника податков ого органу.

Розглянувши подані сторон ами матеріали, заслухавши п ояснення їх представників, всебічно і повно з' ясував ши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, о б' єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і виріше ння спору по суті, Окружний ад міністративний суд міста Киє ва,-

ВСТАНОВИВ:

Державною податковою і нспекцією у Шевченківському районі м. Києва була проведен а невиїзна перевірка ТОВ «Ек стрім ЛТД»в частині дотриман ня вимог податкового законод авства по податку на додану в артість при взаємовідносина х з ТОВ «РК Риком»за період кв ітень, червень 2010р.

За результатами перевірки відповідачем було складено акт від 31.08.2010р. №2252/23-08/30972222.

В зазначеному акті встанов лені порушення п.п. 7.2.3 п. 7.2, пп.. 7.4.1, 7.4.5 п. 7.4 п.п. 7.5.1 п. 7.5 ст. 7 Закону Укра їни «Про податок на додану ва ртість»що призвело до завище ння ТОВ «Екстрім ЛТД»податко вого кредиту на суму 2 495 458 грн. 96 коп., а саме за квітень 2010р. на су му 170 855 грн. 31коп. та за червень 2010р . на суму 2 324 603 грн. 65 коп.

На підставі акту перевірки відповідачем було прийнято податкове повідомлення-ріше ння від 15.09.2010р. №0006942308/0, яким визнач ено суму податкового зобов' язання за основним платежем - 2 495 459 грн. 00 коп. та штрафними (ф інансовими) санкціями - 748 638 г рн. 00 коп., на загальну суму 3 244 097 грн. 00 коп.

Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про державну подат кову службу в Україні»до сис теми органів державної подат кової служби належать: Держа вна податкова адміністрація України, державні податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, мі стах Києві та Севастополі, де ржавні податкові інспекції в районах, містах (крім міст Киє ва та Севастополя), районах у м істах (далі - органи державної податкової служби).

Згідно ст. 2 зазначеного Зак ону завданнями органів держ авної податкової служби є: - зд ійснення контролю за додержа нням податкового законодавс тва, правильністю обчислення , повнотою і своєчасністю спл ати до бюджетів, державних ці льових фондів податків і збо рів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавство м (далі - податки, інші платежі ); - внесення у встановленому п орядку пропозицій щодо вдоск оналення податкового законо давства; - прийняття у випадка х, передбачених законом, норм ативно-правових актів і мето дичних рекомендацій з питань оподаткування; - формування т а ведення Державного реєстру фізичних осіб - платників под атків та інших обов'язкових п латежів та Єдиного банку дан их про платників податків - юр идичних осіб; - роз'яснення зак онодавства з питань оподатку вання серед платників податк ів; - запобігання злочинам та і ншим правопорушенням, віднес еним законом до компетенції податкової міліції, їх розкр иття, припинення, розслідува ння та провадження у справах про адміністративні правопо рушення.

Статтею 10 даного Закону виз начені функції державних по даткових інспекцій в районах , містах без районного поділу , районах у містах, міжрайонни х та об'єднаних державних под аткових інспекцій, зокрема д ержавні податкові інспекції в районах у містах здійснюют ь контроль за своєчасністю, д остовірністю, повнотою нарах ування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежі в); контролюють своєчасність подання платниками податків бухгалтерських звітів і бал ансів, податкових декларацій , розрахунків та інших докуме нтів, пов'язаних з обчислення м податків, інших платежів, а т акож перевіряють достовірні сть цих документів щодо прав ильності визначення об'єктів оподаткування і обчислення податків, інших платежів; про водять перевірки фактів прих овування і заниження сум под атків та зборів (обов'язкових платежів) у порядку, встановл еному цим Законом та іншими з аконами України;

Відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України «Про державну подат кову службу в Україні»органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенц ії та у порядку, встановлених законами України, мають прав о: здійснювати документальн і невиїзні перевірки (на підс таві поданих податкових декл арацій, звітів та інших докум ентів, пов'язаних з нарахуван ням і сплатою податків та збо рів (обов'язкових платежів) не залежно від способу їх подач і), а також планові та позаплан ові виїзні перевірки своєчас ності, достовірності, повнот и нарахування і сплати подат ків та зборів (обов'язкових пл атежів), додержання валютног о законодавства юридичними о собами, їх філіями, відділенн ями, іншими відокремленими п ідрозділами, що не мають стат усу юридичної особи, а також ф ізичними особами, які мають с татус суб'єктів підприємниць кої діяльності чи не мають та кого статусу, на яких згідно і з законами України покладено обов'язок утримувати та/або с плачувати податки і збори (об ов'язкові платежі), крім Націо нального банку України та йо го установ (далі - платники под атків).

В акті перевірки зазначено , що у ході відпрацювання пода ткових декларацій з ПДВ за кв ітень, червень 2010 року та додат ка 5 до декларації встановлен о відносини з підприємством ТОВ "РК Риком" (код за ЄДРПОУ 3340555 8) - основний платник, яке зареє стровано в ДПІ у Шевченківсь кому р-ні м. Києва, перевіркою встановлено, що ТОВ "РК Риком" не подано декларацію з подат ку на додану вартість за квіт ень, червень 2010 року, відповідн о до п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України в ід 21.12.2000 №2181-111 «Про порядок погаше ння зобов'язань платників по датків перед бюджетами та де ржавними цільовими фондами» . Управлінням оподаткування юридичних осіб складено акт від 25.08.2010 №809/1507/33405558 про результати перевірки дотримання вимог п одаткового законодавства в ч астині своєчасності подання податкових декларацій, розр ахунків ТОВ "РК Риком" (код за Є ДРПОУ 33405558) за період квітень, че рвень 2010 та застосовано штраф у розмірі десяти неоподатко ваних мінімумів доходів гром адян за кожне таке неподання або її затримку.

Також зазначено, що на час здійснення перевірки ТОВ «Е КСТРІМ ЛТД»має розбіжності з гідно бази даних «АІС співст авлення ПЗ та ПК», а саме завищ ення ТОВ «ЕКСТРІМ ЛТД»податк ового кредиту на загальну су му ПДВ 2 495 458,96 грн., у квітні 2010 року на суму ПДВ 170 855,31 грн.; у червні 2010 року на суму ПДВ 2 324 603,65 грн. Згід но бази даних «АІС співставл ення ПЗ та ПК»ТОВ "РК Риком" не задекларовано та не відобра жено податкові зобов'язання по ТОВ «ЕКСТРІМ ЛТД» на загал ьну суму ПДВ - 2 495 458,96 грн.

Відповідно до п.1.7 ст. 1 Закон у України «Податок на додану вартість»податковий кредит - сума, на яку платник податку має право зменшити податков е зобов'язання звітного пері оду, визначена згідно з цим За коном.

В силу положень п.п. 7.2.4 п.7.2 ст. 7 д аного Закону право на нараху вання податку та складання п одаткових накладних надаєть ся виключно особам, зареєстр ованим як платники податку у порядку, передбаченому стат тею 9 цього Закону.

У відповідності до п.6.2 Поряд ку заповнення податкової нак ладної, що затверджений нака зом Державної податкової адм іністрації України від 30 тра вня 1997 р. N 165 та зареєстрований в Міністерстві юстиції Украї ни 23 червня 1997 р. за N 233/2037 податков а накладна дає право покупцю , зареєстрованому як платник податку, на включення до пода ткового кредиту витрат по сп латі податку на додану варті сть.

Згідно абз. 1 п. 5 зазначеного Порядку податкова накладна в важається недійсною у разі ї ї заповнення іншою особою, ні ж вказаною у пункті 2 даного По рядку.

В п.2 даного Порядку зазначе но, що податкову накладну скл адає особа, яка зареєстрован а як платник податку в податк овому органі і якій присвоєн о індивідуальний податковий номер платника податку на до дану вартість.

В силу положень п.п. 7.5.1 п. 7.5 ст.7 З акону України «Про податок н а додану вартість»датою вини кнення права платника податк у на податковий кредит вважа ється дата здійснення першої з подій або дата списання кош тів з банківського рахунку п латника податку в оплату тов арів (робіт, послуг), дата випи ски відповідного рахунку (то варного чека) - в разі розрахун ків з використанням кредитни х дебетових карток або комер ційних чеків, або дата отрима ння податкової накладної, що засвідчує факт придбання пл атником податку товарів (роб іт, послуг);

У відповідності до пп. 7.2. 3 п. 7.2 ст. 7 Закону України «Про по даток на додану вартість»від 03.04.1997 року за № 168/97-ВР (із змінами т а доповненнями), податкова на кладна є звітнім податковим документом та одночасно розр ахунковим документом, а згід но пп. 7.4.5 п. 7.4 ст. 7 даного Закону У країни податкова накладна на дає право покупцеві віднести відповідну суму податку на д одану вартість до складу под аткового кредиту.

Тобто, податкова накладна в розумінні Закону є не лише я к формальний документ, а як до кумент, що несе відповідне пр авове навантаження і який по винен підтверджувати наявні сть підстав для включення в п одатковий кредит сум податку . Відсутність таких підстав п озбавляє податкову накладну юридичної сили підтверджува ти право на податковий креди т.

Відповідно до п.п. 7.4.1. п. 7.4 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість»податков ий кредит звітного періоду в изначається виходячи із дого вірної (контрактної) вартост і товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі як що договірна ціна на такі тов ари (послуги) відрізняється б ільше ніж на 20 відсотків від з вичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із с ум податків, нарахованих (спл ачених) платником податку за ставкою, встановленою пункт ом 6.1 статті 6 та статтею 81 цього Закону, протягом такого звіт ного періоду у зв'язку з: - прид банням або виготовленням тов арів (у тому числі при їх імпор ті) та послуг з метою їх подаль шого використання в оподатко вуваних операціях у межах го сподарської діяльності плат ника податку; - придбанням (буд івництвом, спорудженням) осн овних фондів (основних засоб ів, у тому числі інших необоро тних матеріальних активів та незавершених капітальних ін вестицій в необоротні капіта льні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшог о використання у виробництві та/або поставці товарів (посл уг) для оподатковуваних опер ацій у межах господарської д іяльності платника податку. Якщо платник податку придбав ає (виготовляє) матеріальні т а нематеріальні активи (посл уги), які не призначаються для їх використання в господарс ькій діяльності такого платн ика, то сума податку, сплачено го у зв'язку з таким придбання м (виготовленням), не включаєт ься до складу податкового кр едиту.

Враховуючи вищезазначене, суд приходить до висновку, що позивач правомірно відніс П ДВ за податковими накладними , що виписані ТОВ «РК Риком»до податкового кредиту відпові дного періоду, оскільки стан ом на час господарських відн осин між позивачем та ТОВ «Р К Риком»( квітень, червень 2010р.) було зареєстровано як платн ик податку на додану вартіст ь і внесено до реєстру платни ків податку на додану вартіс ть.

Жодне з вищезазначених тов ариств не було ліквідовано, щ о і не заперечується предста вником відповідача.

Представник відповідача п осилається на листи ДПІ у Шев ченківському районі м. Києва від 02.06.2010р. №3919/10/28-321 та від 30.07.2010р. №5492/10/2 8-321, що адресовані ТОВ «РК Риком »,копії яких наявні в матеріа лах справи.

В даних листах зазначено, що податковим органом не прийн яті податкові декларації за червень, квітень 2010р..

Положення ст. 4 Закону Украї ни «Про порядок погашення зо бов'язань платників податків перед бюджетами та державни ми цільовими фондами»встано влюють порядок подання подат кової декларації та визначен ня суми податкових зобов'яза нь.

Згідно п. 4.1.2 ст. 4 Закону Украї ни «Про порядок погашення зо бов'язань платників податків перед бюджетами та державни ми цільовими фондами»прийня ття податкової декларації є обов'язком контролюючого орг ану. Податкова декларація пр иймається без попередньої пе ревірки зазначених у ній пок азників через канцелярію, чи й статус визначається відпов ідним нормативно-правовим ак том. Відмова службової (посад ової) особи контролюючого ор гану прийняти податкову декл арацію з будь-яких причин або висування нею будь-яких пере думов щодо такого прийняття (включаючи зміну показників такої декларації, зменшення або скасування від'ємного зн ачення об'єктів оподаткуванн я, сум бюджетних відшкодуван ь, незаконного збільшення по даткових зобов'язань тощо) за бороняється та розцінюється як перевищення службових по вноважень такою особою, що тя гне за собою її дисциплінарн у та матеріальну відповідаль ність у порядку, визначеному законом.

Розділ ІІ Методичних реком ендацій щодо взаємодії орган ів державної податкової служ би при проведенні перевірок податкових декларацій з пода тку на додану вартість з урах уванням інформації розшифро вок податкових зобов' язань та податкового кредиту з под атку на додану вартість у роз різі контрагентів, що затвер джені Наказом Державної пода ткової адміністрації Україн и від 18 квітня 2008 року N 266 регулює питання щодо приймання та об робка податкової звітності з податку на додану вартість в умовах подання розшифровок.

Згідно п.п. 2.2. - 2.6. Методичних рекомендацій документи, за р езультатами візуального кон тролю яких виявлено недоліки в оформленні, не визнаються я к податкова декларація з ПДВ . Працівником підрозділу вед ення та захисту податкової з вітності податкова звітніст ь приймається та пропонуєтьс я платнику ПДВ доопрацювати подані документи, враховуючи виявлені недоліки.

Документи, не визнані як п одаткова декларація з ПДВ, ре єструються в електронній баз і податкової звітності платн ика ПДВ в триденний термін ві д дня їх отримання (але не пізн іше наступного дня від грани чного терміну подання звітно сті). Працівником підрозділу ведення та захисту податков ої звітності надсилається по відомлення про невизнання ор ганом ДПС декларації як пода ткової із зазначенням підста в та пропозицією надати пода ткову звітність, оформлену н алежним чином.

В електронній базі докумен ти, не визнані як податкова зв ітність, реєструються (без вн есення показників до КОР) та о тримують статус "До відома", в коментарях проставляється р еєстраційний номер повідомл ення (про невизнання органом ДПС поданого документа як по даткової звітності) та дата й ого відправки.

У разі якщо за результатами візуального контролю податк ової звітності з ПДВ недолік ів у її оформленні не встанов лено, така звітність реєстру ється як податкова звітність , яка вважається прийнятою і п ідлягає подальшій обробці.

Працівник підрозділу веде ння та захисту податкової зв ітності після реєстрації под аткової звітності з ПДВ пере носить інформацію з первинни х звітних документів платник а ПДВ на паперових носіях та з вітних документів, наданих п латниками ПДВ у електронному вигляді, до електронної бази податкової звітності органу ДПС.

Однак, представник відпові дача не надав суду копій відп овідних декларацій, що не бул и визнані податковим органом , як податкові, що позбавляє су д можливості здійснити належ ну оцінку вище значеним дока зам.

Крім того, відповідач не над ав доказів щодо скерування в ищезазначених листів на адре су ТОВ «РК Риком»або отриман ня їх уповноваженим представ ником товариства. Також, пред ставник відповідача не назва в та не пояснив причин неприй няття податкових декларацій ТОВ «РК Риком» за червень, к вітень 2010р.

А тому посилання представн ика відповідача на листи ДПІ у Шевченківському районі м. К иєва від 02.06.2010р. №3919/10/28-321 та від 30.07.2010р . №5492/10/28-321 суд не бере до уваги.

Відповідно до ч.1 ст. 11 КАС Укр аїни розгляд і вирішення спр ав в адміністративних судах здійснюються на засадах змаг альності сторін та свободи в наданні ними суду своїх дока зів і у доведенні перед судом їх переконливості.

В силу положень ст. 70 КАС Укра їни сторони мають право обґр унтовувати належність конкр етного доказу для підтвердже ння їхніх вимог або заперече нь.

Крім того, представником по даткового органу не були над ані докази проведення переві рки ТОВ «РК Риком»щодо сплат и податків і зборів до бюджет у України, або намірів провед ення відповідної перевірки. Не було надано суду документ ів, які б підтверджували зани ження платником податку спла ти обов' язкових платежів та зборів під час виконання вка заних договірних відносин.

Також представник відпові дача не надав суду доказів що до скасування державної реєс трації ТОВ «РК Риком».

Посилання позивача на ухил ення від сплати податків та з борів суд не бере до уваги, оск ільки документальних доказ ів, які підтверджують вказан у позицію, відсутні. Як вже заз началось вище, ні акту переві рки, ні звітних документів су ду не надано.

В силу положень ст. 62 Констит уції України особа вважаєтьс я невинуватою у вчиненні зло чину і не може бути піддана к римінальному покаранню, доки її вину не буде

доведено в законному порядку і встанов лено обвинувальним вироком суду.

Натомість представник поз ивача надав суду копії догов орів укладених між ТОВ ««Екс трім ЛТД»та ТОВ «РК Риком», ко пії видаткових накладних, що виписані ТОВ «РК Риком» та ба нківськи виписки, що підтвер джують товарний характер гос подарських операцій даними д оговорами.

Отже, позивач має належним ч ином оформлені податкові нак ладні, а тому ним було правом ірно віднесено до складу под аткового кредиту в періоді, щ о перевірявся, податок на дод ану вартість, сплачений у вар тості придбаних товарів. Так им чином, податкові накладні , які були видані позивачу, вип исані особою, яка у встановле ному порядку зареєстрована я к платник податку на додану в артість і підстав вважати їх недійсними немає.

Крім того, слід зазначити, що обов' язок контролювати звітність контрагента на суб ' єктів підприємницької дія льності не покладено, крім то го, суб' єкт підприємницької діяльності не має права конт ролювати звітність або своєч асність сплати податків інши ми особами. Якщо віднесення с ум до складу податкового кре диту відбувається на підстав і належним чином оформлених розрахункових, платіжних та інших документів, обов' язко вість яких передбачена прави лами ведення податкового

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Укр аїни кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги та запе речення крім випадків, встан овлених статтею 72 цього Кодек су.

Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах пр о протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб' єкта владних повноважень обов' я зок щодо доказування правомі рності свого рішення, дії чи б ездіяльності покладається н а відповідача, якщо він запер ечує проти адміністративног о позову.

Відповідач, як суб' єкт вла дних повноважень, не довів п равомірність прийнятого ним рішення. Натомість представ ник позивача надав обґрунтов ані пояснення щодо заявлених позовних вимог.

Зважаючи на викладене, суд д ійшов висновку про задоволен ня позовних вимог.

Відповідно до 94 КАС України якщо судове рішення ухвален е на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважен ь, суд присуджує всі здійснен і нею документально підтверд жені судові витрати з Держав ного бюджету України (або від повідного місцевого бюджету , якщо іншою стороною був орга н місцевого самоврядування, його посадова чи службова ос оба).

Враховуючи вищенаведене в сукупності, та керуючись ст.с т. 71, 94, 97, 158-163 КАС України, Окружний адміністративний суд м. Києв а, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовол ьнити повністю;

2. Визнати нечинним та с касувати податкове повідомл ення - рішення ДПІ у Шевченк івському районі м. Києва від 15.09.2010р. №2а-16482/10/2670

3. Стягнути з державног о бюджету України на користь Товариства з обмеженою відп овідальністю «Екстрів ЛТД» с удовий збір у розмірі 03 грн. 40 к оп.

Постанова відпо відно до ч. 1 ст. 254 КАС України, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законн ої сили після закінчення стр оку подання заяви про апеляц ійне оскарження, встановлено го цим Кодексом, якщо таку зая ву не було подано.

Постанова може бути оскар жена за правилами, встановле ними ст. ст. 185-187 КАС України.

Суддя: Я.І. Добрянськ а

Дата складання та підпи сання в повному обсязі поста нови 22.12.2010 р.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення17.12.2010
Оприлюднено04.02.2011
Номер документу13598242
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-16482/10/2670

Ухвала від 18.11.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 19.07.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 17.03.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Пащенко К.С.

Ухвала від 05.03.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Пащенко К.С.

Ухвала від 22.12.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Нечитайло О.М.

Ухвала від 26.01.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Нечитайло О.М.

Ухвала від 14.11.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Нечитайло О.М.

Ухвала від 05.11.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Чаку Є.В.

Ухвала від 16.05.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Чаку Є.В.

Постанова від 16.04.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Пащенко К.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні