Постанова
від 01.03.2011 по справі 2а-5255/10/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №6.19

ПОСТАНОВА

Іменем України

01 березня 2011 року Справа № 2а-5255/10/1270

Луганський окружни й адміністративний суд у скл аді

головуючого судді Чернявс ької Т.І.,

за участю

секретаря судового засіда ння Ігнатович О.А.

та

представників сторін:

від прокуратури - не прибув

від позивача - головний спеціаліст кон трольно-правового відділу

Гриненко І.С. (довіреніс ть від 04.01.2011 № 1-П/11)

від відповідача - не прибув

розглянувши у відкритому с удовому засіданні у м. Луганс ьку

справу за адміністративни м позовом

Прокурора м. Луганська в інт ересах держави в особі

Луганського територіально го управління

Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку

до публічного акціонерног о товариства „Попаснянська ш вейна фабрика „Елегант"

про стягнення суми штрафни х санкцій у розмірі 17000,00 грн.,

ВСТАНОВИВ:

01 липня 2010 року Прокурор м. Лу ганська звернувся до Лугансь кого окружного адміністрати вного суду з позовом в інтере сах держави в особі Луганськ ого територіального управлі ння Державної комісії з цінн их паперів та фондового ринк у до публічного акціонерного товариства „Попаснянська шв ейна фабрика „Елегант" про ст ягнення суми штрафних санкці й у розмірі 17000,00 грн., накладених постановою від 03 вересня 2009 ро ку № 539-ЛУ за правопорушення на ринку цінних паперів.

Ухвалою суду від 27 сер пня 2010 року провадження у спра ві № 2а-5255/10/1270 за позовом Прокурор а м. Луганська в інтересах дер жави в особі Луганського тер иторіального управління Дер жавної комісії з цінних папе рів та фондового ринку до пуб лічного акціонерного товари ства „Попаснянська швейна фа брика „Елегант" про стягненн я суми штрафних санкцій у роз мірі 17000,00 грн. зупинено до набра ння законної сили судовим рі шенням у адміністративній сп раві № 2а-6192/10/1270 за позовом публіч ного акціонерного товариств а „Попаснянська швейна фабри ка „Елегант" до Луганського т ериторіального управління Д ержавної комісії з цінних па перів та фондового ринку про визнання протиправною та ск асування постанови від 03 вере сня 2009 року № 539-ЛУ (арк. справи 51-52).

21 лютого 2011 року ухвало ю суду провадження у справі № 2а-5255/10/1270 за позовом Прокурора м. Луганська в інтересах держа ви в особі Луганського терит оріального управління Держа вної комісії з цінних папері в та фондового ринку до публі чного акціонерного товарист ва „Попаснянська швейна фабр ика „Елегант" про стягнення с уми штрафних санкцій у розмі рі 17000,00 грн. поновлено через те, що постановою Луганського ок ружного адміністративного с уду від 08 листопада 2010 року у сп раві № 2а-6192/10/1270, яка залишена без змін ухвалою Донецького апе ляційного адміністративног о суду від 27 січня 2011 року (арк. с прави 62-68, 69-70), у задоволенні адмі ністративного позову публіч ного акціонерного товариств а „Попаснянська швейна фабри ка „Елегант" до Луганського т ериторіального управління Д ержавної комісії з цінних па перів та фондового ринку про визнання протиправною та ск асування постанови від 03 вере сня 2009 року № 539-ЛУ відмовлено по вністю і постанова суду набр ала законної сили (арк. справи 71).

В обґрунтування позовних в имог прокурор послався на те , що публічне акціонерне това риство „Попаснянська швейна фабрика „Елегант” в порушен ня вимог статті 40 Закону Украї ни від 23 лютого 2006 року № 3480-IV «Про цінні папери та фондовий рин ок» та пункту 1 глави 1 розділу ІV Положення про розкриття ін формації емітентами цінних п аперів, затвердженого рішенн ям Державної комісії з цінни х паперів та фондового ринку від 19 грудня 2006 року № 1591 т а зареєстрованого в Міністер стві юстиції України 05 лютого 2007 року за № 97/13364, не розкрило рег улярну квартальну інформаці ю за ІІ квартал 2009 року шляхом ї ї розміщення в загальнодосту пній інформаційній базі дани х Комісії.

Дії відповідача підпадают ь під ознаки правопорушення, відповідальність за яке пер едбачена пунктом 6 частини 1 ст атті 11 Закону України «Про дер жавне регулювання ринку цінн их паперів в Україні» - неро зміщення інформації в загаль нодоступній інформаційній б азі даних Державної комісії з цінних паперів та фондовог о ринку. У зв' язку з цим 03 вере сня 2009 року начальником Луган ського територіального упра вління Державної комісії з ц інних паперів та фондового р инку у відношенні відповідач а було винесено постанову № 539 -ЛУ про накладення санкцій за правопорушення на ринку цін них паперів у розмірі 17000,00 грн. З азначену суму необхідно було перерахувати в доход Держав ного бюджету України протяго м 15 днів з дня отримання поста нови.

Постанова про накладення с анкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 03 ве ресня 2009 року № 539-ЛУ публічним а кціонерним товариством „Поп аснянська швейна фабрика „Ел егант” у встановленому поряд ку не оскаржувалась, докумен т, який підтверджує сплату шт рафу, до Луганського територ іального управління Державн ої комісії з цінних паперів т а фондового ринку не подавав ся.

На підставі викладеного пр окурор просить стягнути з ві дповідача в доход Державного бюджету України суму застос ованого штрафу у розмірі 17000,00 г рн.

У судовому засіданні предс тавник позивача позов підтри мав, надав пояснення, аналогі чні викладеним у позові.

Прокурор не прибув, про дату , місце та час слухання справи повідомлявся належним чином (арк. справи 79).

Відповідач у судове засіда ння не прибув, про дату, місце та час слухання справи повід омлявся належним чином (арк. с прави 78). В запереченнях на адм іністративний позов від 12 сер пня 2010 року відповідач просит ь адміністративний позов зал ишити без задоволення. На дум ку відповідача, по-перше, пози вачем при складанні акта про правопорушення на ринку цін них паперів від 25 серпня 2009 рок у № 539-ЛУ та постанови про накла дення санкцій за правопоруше ння на ринку цінних паперів в ід 03 вересня 2009 року № 539-ЛУ поруш ено норми Правил розгляду сп рав про порушення вимог зако нодавства на ринку цінних па перів та застосування санкці й, затверджених рішенням Дер жавної комісії з цінних папе рів та фондового ринку від 11 г рудня 2007 року № 2272 та зареєстров аних в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2008 року за № 120/148 11, щодо його форми та змісту. Ві дповідно до п. 1 ч. 5 розділ ІV Пра вил акт про правопорушення н а ринку цінних паперів повин ен містити: виклад обставин п равопорушення; посилання на нормативно-правовий акт, нор му якого порушено. В акті про п равопорушення на ринку цінни х паперів від 25 серпня 2009 року № 539-ЛУ та у постанові про наклад ення санкцій за правопорушен ня на ринку цінних паперів ві д 03 вересня 2009 року № 539-ЛУ взагал і не викладено обставин, вста новлених при розгляді справи , та посилань на нормативно-пр авовий акт, не має посилання н а докази, що підтверджують фа кт правопорушення і вину юри дичної особи, а саме у зв' язк у з чим відповідач має обов' язок розкривати квартальну і нформацію на фондовому ринку шляхом її розміщення в загал ьнодоступній базі даних Комі сії. По-друге, постанова про по рушення справи про правопору шення на ринку цінних папері в, акт про правопорушення на р инку цінних паперів, постано ва про розгляд справи про пра вопорушення на ринку цінних паперів, постанова про накла дення санкції за правопоруше ння на ринку цінних паперів н е отримувались відповідачем . Позивач надав лише реєстр по штової кореспонденції, у яко му вказано вихідний номер до кумента, що не дає підстави ст верджувати відправку докуме нтів саме рекомендованими ли стами. Касовий чек про відпра вку листів наданий не був (арк . справи 24-26).

Вислухавши представника п озивача, дослідивши матеріал и справи, суд прийшов до висно вку, що позов підлягає задово ленню повністю з таких підст ав.

Згідно із абзацем 2 статті 1 З акону України від 30 жовтня 1996 р оку № 448/96-ВР «Про державне регу лювання ринку цінних паперів в Україні» державне регулюв ання ринку цінних паперів - це здійснення державою комплек сних заходів щодо упорядкува ння, контролю, нагляду за ринк ом цінних паперів та їх похід них та запобігання зловживан ням і порушенням у цій сфері.

Відповідно до статті 3 Закон у України від 30 жовтня 1996 року № 448/96-ВР «Про державне регулюван ня ринку цінних паперів в Укр аїні» державне регулювання р инку цінних паперів здійснює ться у таких формах:

- прийняття актів законодав ства з питань діяльності уча сників ринку цінних паперів;

- регулювання випуску та обі гу цінних паперів, прав та обо в' язків учасників ринку цін них паперів;

- видача ліцензій на здійсне ння професійної діяльності н а ринку цінних паперів та заб езпечення контролю за такою діяльністю;

- заборона та зупинення на п евний термін (до одного року);

- професійної діяльності на ринку цінних паперів у разі в ідсутності ліцензії на цю ді яльність та притягнення до в ідповідальності за здійснен ня такої діяльності згідно з чинним законодавством;

- реєстрація випусків (емісі й) цінних паперів та інформац ії про випуск (емісію) цінних п аперів;

- контроль за дотриманням ем ітентами порядку реєстрації випуску цінних паперів та ін формації про випуск цінних п аперів, умов продажу (розміще ння) цінних паперів, передбач ених такою інформацією;

- створення системи захисту прав інвесторів і контролю з а дотриманням цих прав еміте нтами цінних паперів та особ ами, які здійснюють професій ну діяльність на ринку цінни х паперів;

- контроль за достовірністю інформації, що надається емі тентами та особами, які здійс нюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, конт ролюючим органам;

- встановлення правил і стан дартів здійснення операцій н а ринку цінних паперів та кон тролю за їх дотриманням;

- контроль за системами ціно утворення на ринку цінних па перів;

- контроль за діяльністю осі б, які обслуговують випуск та обіг цінних паперів;

- проведення інших заходів щ одо державного регулювання і контролю за випуском та обіг ом цінних паперів.

Державне регулювання ринк у цінних паперів згідно зі ст аттею 5 Закону України від 30 жо втня 1996 року № 448/96-ВР «Про держав не регулювання ринку цінних паперів в Україні» здійснює Державна комісія з цінних па перів та фондового ринку.

Державна комісія з цінних п аперів та фондового ринку є д ержавним органом, підпорядко ваним Президенту України і п ідзвітним Верховній Раді Укр аїни. До системи цього органу входять Державна комісія з ц інних паперів та фондового р инку, її центральний апарат і територіальні органи. Держа вна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснює повноваження через централь ний апарат і свої територіал ьні органи (стаття 6 Закону Укр аїни від 30 жовтня 1996 року № 448/96-ВР «Про державне регулювання р инку цінних паперів в Україн і»).

Державна комісія з цінних п аперів та фондового ринку, у в ідповідності із пунктом 14 ста тті 8 Закону України від 30 жовт ня 1996 року № 448/96-ВР «Про державне регулювання ринку цінних па перів в Україні», зокрема, має право накладати штрафні та і нші санкції за порушення чин ного законодавства на юридич них осіб та їх співробітникі в, аж до анулювання ліцензій н а здійснення професійної дія льності на ринку цінних папе рів.

Відповідно до частини 1 стат ті 40 Закону України від 23 лютог о 2006 року № 3480-IV «Про цінні папери та фондовий ринок» регулярн а інформація про емітента - рі чна та квартальна звітна інф ормація про результати фінан сово-господарської діяльнос ті емітента, яка подається Де ржавній комісії з цінних пап ерів та фондового ринку (в том у числі в електронному вигля ді).

Звітним періодом для склад ання річної інформації про е мітента є календарний рік (ч астина 2 статті 40 Закону Украї ни від 23 лютого 2006 року № 3480-IV «Про цінні папери та фондовий рин ок»).

Звітним періодом для скла дання квартальної інформаці ї про емітента є квартали пот очного року (частина 5 статті 4 0 Закону України від 23 лютого 200 6 року № 3480-IV «Про цінні папери та фондовий ринок»).

Строки, порядок та форми под ання регулярної інформації п ро емітента (річної та кварта льної) відповідно до частини 6 статті 40 Закону України від 23 лютого 2006 року № 3480-IV «Про ці нні папери та фондовий ринок » встановлюються Державною к омісією з цінних паперів та ф ондового ринку.

Рішенням Державної комісі ї з цінних паперів та фондово го ринку від 19 грудня 2006 року № 15 91, яке зареєстровано в Міністе рстві юстиції України 05 лютог о 2007 року за № 97/13364, затверджено П оложення про розкриття інфор мації емітентами цінних папе рів.

Відповідно до пункту 1 глав и 1 розділу ІV Положення про ро зкриття інформації емітента ми цінних паперів емітенти з обов' язані розкривати регу лярну квартальну інформацію (далі - квартальна інформація ) у повному обсязі відповідно до вимог цього Положення.

Пунктом 1 глави 3 розділу ІV По ложення про розкриття інформ ації емітентами цінних папер ів встановлено, що розкриття квартальної інформації на ф ондовому ринку має здійснюва тись шляхом її розміщення в з агальнодоступній інформаці йній базі даних Комісії та по дання до Комісії.

Публічне акціонерне товар иство „Попаснянська швейна ф абрика „Елегант" в порушення вимог статті 40 Закону України від 23 лютого 2006 року № 3480-IV «Про ці нні папери та фондовий ринок », пунктів 1 та 3 глави 3 розілу І V Положення про розкриття інф ормації емітентами цінних па перів, затвердженого рішення м Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку в ід 19 грудня 2006 року № 1591 та зареєс трованого в Міністерстві юст иції України 05 лютого 2007 року з а № 97/13364, та наказу Державної ко місії з цінних паперів та фон дового ринку від 05 квітня 2007 ро ку № 349 «Щодо вимог розділу IV По ложення про розкриття інформ ації емітентами цінних папер ів, затвердженого рішенням К омісії від 19 грудня 2006 року № 1591 т а зареєстрованого в Міністер стві юстиції України 05 лютого 2007 року за № 97/13364», в термін до 25 ли пня 2009 року не розкрило регуля рну квартальну інформацію за ІІ квартал 2009 року шляхом її ро зміщення в загальнодоступні й інформаційній базі даних К омісії, що підтверджується а ктом про правопорушення на р инку цінних паперів від 25 серп ня 2009 року № 539-ЛУ (арк. справи 6).

Відповідно до пункту 6 части ни 1 статті 11 Закону України ві д 30 жовтня 1996 року № 448/96-ВР «Про де ржавне регулювання ринку цін них паперів в Україні» (в реда кції, що діяла на час виникнен ня спірних правовідносин) Де ржавна комісія з цінних папе рів та фондового ринку засто совує до юридичних осіб фіна нсові санкції у розмірі до ти сячі неоподатковуваних міні мумів доходів громадян за не розміщення, розміщення не в п овному обсязі інформації та/ або розміщення недостовірно ї інформації у загальнодосту пній інформаційній базі дани х Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку п ро ринок цінних паперів.

На підставі акта про правоп орушення на ринку цінних пап ерів від 25 серпня 2009 року № 539-ЛУ Л уганським територіальним уп равлінням Державної комісії з цінних паперів та фондовог о ринку винесено постанову п ро накладення санкцій за пра вопорушення на ринку цінних паперів від 03 вересня 2009 року № 539-ЛУ (арк. справи 9), яку 05 вересня 2009 року згідно реєстру відпра вки поштової кореспонденції з відбитком штампувального поштового пристрію та фіскал ьного чеку від 05 вересня 2009 рок у № 7128 направлено публічному а кціонерному товариству „Поп аснянська швейна фабрика „Ел егант" (арк. справи 10, 11, 36 зворотн ій бік).

Відповідно до розділу XVIII Пра вил розгляду справ про поруш ення вимог законодавства на ринку цінних паперів та заст осування санкцій, затверджен их рішенням Державної комісі ї з цінних паперів та фондово го ринку від 11 грудня 2007 року № 22 72 та зареєстрованих в Міністе рстві юстиції України 12 лютог о 2008 року за № 120/14811, штраф має бути сплачений юридичною особою не пізніше як через 15 днів з да ти отримання нею постанови. Ю ридичні особи сплачують штра фи шляхом перерахування кошт ів до Державного бюджету. Док умент, який підтверджує спла ту штрафу, протягом п'яти робо чих днів надсилається до упо вноваженого підрозділу цент рального апарату Комісії (ві дповідного підрозділу терит оріального органу Комісії). У разі несплати штрафу юридич ною особою в строк, установле ний пунктом 2 цього розділу, шт раф стягується в судовому по рядку.

Частиною 3 статті 11 Закону Ук раїни від 30 жовтня 1996 року № 448/96-В Р «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Украї ні» також закріплено, що штра фи, накладені Державною комі сією з цінних паперів та фонд ового ринку, стягуються у суд овому порядку.

Постанова Лугансько го територіального управлін ня Державної комісії з цінни х паперів та фондового ринку від 03 вересня 2009 року № 539-ЛУ про н акладення санкцій за правопо рушення на ринку цінних папе рів оскаржена відповідачем в судовому порядку. Постаново ю Луганського окружного адмі ністративного суду від 08 лист опада 2010 року у справі № 2а-6192/10/1270, я ка залишена без змін ухвалою Донецького апеляційного адм іністративного суду від 27 січ ня 2011 року, у задоволенні адмін істративного позову публічн ого акціонерного товариства „Попаснянська швейна фабрик а „Елегант" до Луганського те риторіального управління Де ржавної комісії з цінних пап ерів та фондового ринку про в изнання протиправною та скас ування постанови від 03 вересн я 2009 року № 539-ЛУ відмовлено повн істю і постанова суду набрал а законної сили (арк. справи 62-68 , 69-70).

Частиною 3 статті 254 Кодексу адміністративного судочинс тва України встановлено, що у разі подання апеляційної ск арги судове рішення, якщо йог о не скасовано, набирає закон ної сили після повернення ап еляційної скарги, відмови у в ідкритті апеляційного прова дження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Відповідно до частини 5 стат ті 254 Кодексу адміністративно го судочинства України поста нова або ухвала суду апеляці йної чи касаційної інстанції за наслідками перегляду, пос танова Верховного Суду Украї ни набирають законної сили з моменту проголошення, а якщо їх було прийнято за наслідка ми розгляду у письмовому про вадженні, - через п'ять днів пі сля направлення їх копій осо бам, які беруть участь у справ і.

Статтею 255 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни передбачено, що постанов а або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов' язков ою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаст упників, а також для всіх орга нів, підприємств, установ та о рганізацій, посадових чи слу жбових осіб, інших фізичних о сіб і підлягає виконанню на в сій території України. Обста вини, які були встановлені по становою, що набрала законно ї сили, в одній адміністратив ній справі не можуть оспорюв атися в іншій судовій справі за участю тих самих сторін.

Згідно із частиною 1 статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України обстави ни, встановлені судовим ріше нням в адміністративній, цив ільній або господарській спр аві, що набрало законної сили , не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть уча сть ті самі особи або особа, що до якої встановлено ці обста вини.

Таким чином, обставини щодо правомірності застосування до відповідача постановою Л уганського територіального управління Державної комісі ї з цінних паперів та фондово го ринку від 03 вересня 2009 року № 539-ЛУ санкцій за правопорушен ня на ринку цінних паперів у р озмірі 17000,00 грн. у відповідност і із частиною 1 статті 72 та част иною 2 статті 255 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни при розгляді даної спра ви не доказуються.

Оскільки постанова Луганс ького територіального управ ління Державної комісії з ці нних паперів та фондового ри нку від 03 вересня 2009 року № 539-ЛУ п ро накладення санкцій за пра вопорушення на ринку цінних паперів визнана у судовому п орядку законною та обґрунтов аною і відповідач за час судо вого розгляду справи санкції за правопорушення на ринку ц інних паперів у розмірі 17000,00 гр н. не сплатив, позовні вимоги в изнаються судом обґрунтован ими, доведеними і такими, що пі длягають повному задоволенн ю.

Враховуючи вимоги частини 4 статті 94 КАС України, а також те, що прокурор відповідно до пункту 30 частини 1 статті 4 Декр ету Кабінету Міністрів Украї ни від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про де ржавне мито» від сплати держ авного мита (судового збору) з вільнений, судові витрати у ц ій справі не підлягають стяг ненню з відповідача, оскільк и у справах, в яких позивачем є суб' єкт владних повноважен ь, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витра ти, здійснені позивачем, з від повідача не стягуються.

На підставі частини 3 статті 160 КАС України у судовому засі данні 01 березня 2011 року проголо шено вступну та резолютивну частини постанови. Складення постанови у повному обсязі в ідкладено до 09 березня 2011 року, про що згідно вимог частини 2 статті 167 КАС України повідомл ено після проголошення вступ ної та резолютивної частин п останови у судовому засіданн і.

Керуючись ст. ст. 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23, 69-72, 87, 94, 105, 158-163, 167, 254, 255 Кодексу адміністра тивного судочинства України , суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний по зов Прокурора м. Луганська в і нтересах держави в особі Луг анського територіального уп равління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку до публічного акціоне рного товариства „Попаснянс ька швейна фабрика „Елегант" про стягнення суми штрафних санкцій у розмірі 17000,00 грн. задо вольнити повністю.

Стягнути з публічног о акціонерного товариства „П опаснянська швейна фабрика „ Елегант” (ідентифікаційний к од 00308755, місцезнаходження: 93301, Лу ганська область, м. Попасна , вул. Комісарівська, буд. 2) в до ход Державного бюджету Украї ни (р/р 31111106700259 в ГУД КУ у Луганській області, одер жувач - УДК у Попаснянськом у районі ГУДКУ у Луганській о бласті, МФО 804013, код 24046604, код бюдже тної класифікації 21081100) суму шт рафних санкцій у розмірі 1700,00 г рн. (сімнадцять тисяч гривень нуль копійок).

Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.

Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіст ь отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеля ційне оскарження постанови с уду обчислюється з наступног о дня після закінчення п'ятид енного строку з моменту отри мання суб'єктом владних повн оважень повідомлення про мож ливість отримання копії пост анови суду.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.

Якщо строк апеляційного ос карження буде поновлено, то в важається, що постанова суду не набрала законної сили.

Згідно з частиною 3 статті 160 КАС України постанова склад ена у повному обсязі 09 берез ня 2011 року.

Суддя Т.І. Чернявська

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.03.2011
Оприлюднено15.03.2011
Номер документу14106137
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-5255/10/1270

Ухвала від 14.04.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов Володимир Васильович

Ухвала від 14.04.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов Володимир Васильович

Ухвала від 07.11.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

Ухвала від 26.04.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов В.В.

Ухвала від 23.03.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

Постанова від 01.03.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні