Ухвала
від 22.02.2011 по справі 12/278
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 12/278 Головуючий у 1-й інста нції: Шелест С.Б.

Суддя-доповідач: Грибан І.О.

У Х В А Л А

Іменем України

"22" лютого 2011 р. м. Київ

Київський апеляційний а дміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючий-суддя Грибан І.О.

судді Губська О.А. , Борисюк Л.П .

за участі:

секретаря с/з Білоцької Л.В.

представника відповідач а

ДПА України Шарко І.С.

розглянув у відкритому су довому засіданні в м. Києві ап еляційну скаргу представник а позивачів ОСОБА_4 на пос танову Окружного адміністра тивного суду м.Києва від 25 лют ого 2010 року у справі за позово м ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСО БА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_ 12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, О СОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17 , ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСО БА_4, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22, ОСОБА_23, ОСОБА _24, ОСОБА_25, ОСОБА_26, О СОБА_27 до Державної податко вої адміністрації України, М іністерства внутрішніх спра в України, Міністерства юсти ції України про визнання нез аконним та скасування наказу та визнання неправомірними дій -

В С Т А Н О В И В :

В жовтні 2007 року по зивачі звернулися з позовом до Державної податкової адмі ністрації України, Міністерс тва внутрішніх справ України , Міністерства юстиції Украї ни про визнання незаконним т а скасування спільного наказ у Державної податкової адмін істрації України та Міністе рства внутрішніх справ Украї ни за № 602/1226 від 19.10.04р. «Про затвер дження порядку внесення відм ітки до паспорта громадянина України щодо ідентифікаційн ого номера фізичної особи - пл атника податків та інших обо в' язкових платежів», та виз нання неправомірними дій Мін істерства юстиції України що до державної реєстрації вказ аного наказу.

Постановою Окружного адміністративного суду міст а Києва від 25.02.2010 року в задовол енні адміністративного позо ву відмовлено повністю.

Не погоджуючись з вка заним рішенням суду предста вник позивачів звернувся з а пеляційною скаргою, в якій пр осить скасувати постанову Ок ружного адміністративного с уду міста Києва від 25 лютого 2010 року та прийняти нову, якою п озов задовольнити в повному обсязі. Свої вимоги обґрунто вує тим, що судом першої інст анції було порушено норми м атеріального та процесуаль ного права.

Заслухавши суддю-доп овідача, перевіривши матеріа ли справи, доводи апеляційно ї скарги, колегія суддів вваж ає необхідним апеляційну ск аргу залишити без задоволен ня, а постанову Окружного а дміністративного суду міста Києва від 25 лютого 2010 року - без змін, виходячи із наступно го.

Згідно зі ст.ст.198 ч.1 п.1, 2 00 КАС України, за наслідками р озгляду апеляційної скарги н а постанову суду першої інст анції суд апеляційної інстан ції залишає апеляційну скарг у без задоволення, а постанов у суду - без змін, якщо визнає, щ о суд першої інстанції прави льно встановив обставини спр ави та ухвалив судове рішенн я з додержанням норм матеріа льного і процесуального прав а.

Як вбачається із мате ріалів справи, позивачі, звер таючись до суду першої інста нції обґрунтовували позовні вимоги тим, що оскаржуваний н аказ покладає на громадян, що відмовилися від ідентифікац ійних номерів, надання додат кових відомостей про особу, щ о погіршує їх становище порі вняно з іншими громадянами; к рім того оскаржуваний Нака з не забезпечує проведення обліку позивачів за раніше в становленою формою обліку п латників податків та інших о бов'язкових платежів по пріз вищу, імені та по батькові.

Відповідно до вимог ч . 2 ст. 1 Закону України «Про Держ авний реєстр фізичних осіб-п латників податків та інших о бов'язкових платежів»для осі б, які через свої релігійні аб о інші переконання відмовляю ться від прийняття ідентифік аційного номера та офіційно повідомляють про це відповід ні державні органи, зберігаю ться раніше встановлені форм и обліку платників податків та інших обов'язкових платеж ів. У паспортах зазначених осіб робиться відмітка про н аявність у них права здійсню вати будь-які платежі без іде нтифікаційного номера.

Положення даної стат ті Закону втілюються в дію п.п . 1.4 та 1.5 Наказу Державної по даткової адміністрації Укра їни та Міністерства внутрішн іх справ України №602/1226 від 19.10.2004 р оку «Про затвердження порядк у внесення відмітки до паспо рта громадянина України щодо ідентифікаційного номера фі зичної особи - платника подат ків та інших обов'язкових пла тежів», згідно яких особа, яка через свої релігійні або інш і переконання відмовляється від прийняття ідентифікацій ного номера у разі відсутнос ті в неї ідентифікаційного н омера, а також особа, яка через свої релігійні або інші пере конання відмовляється від пр ийняття ідентифікаційного н омера у разі його наявності , п овідомляє у формі заяви пода тковий орган за місцем своєї реєстрації.

Пунктом 2.1,2.2 визначено , що у залежності від свого ста тусу фізична особа надає від повідний комплект документі в, зокрема: свідоцтво про наро дження, паспорт громадянина України, свідоцтво про шлюб (з а наявності), свідоцтво про ро зірвання шлюбу (за наявності ), свідоцтво про зміну імені (з а наявності), копію документа про присвоєння ідентифікаці йного номера1 (за наявності). У разі відсутності розбіжност ей між даними заяви та пред'яв леними документами приймає з аяву, про що робить відповідн ий запис на заяві та формує ос обову справу(п.3.2).

Після прийняття заяв и орган державної податкової служби за місцем реєстрації особи проводить перевірку н аявності інформації про особ у в Державному реєстрі фізич них осіб - платників податків та інших обов'язкових платеж ів (далі - ДРФО) щодо достовірн ості поданих даних(п 3.3).

У термін до 30 календар них днів з дня прийняття заяв и орган державної податкової служби надає заявнику довід ку, форму якої наведено в дода тку 3 до Порядку, або відмовляє в наданні такої довідки із за значенням причин відмови(3.4). Т ермін дії довідки - 30 календар них днів.

Номер, що стоїть на шт ампі (відмітці) у паспорті, не є ідентифікатором особи; дан ий номер відповідає порядков ому номеру документа (відрив ного корінця до довідки за фо рмою №В3), на підставі якого бу ло внесено дану відмітку до п аспорта органом внутрішніх с прав; номер складається із ко ду області, коду адміністрат ивного району органу державн ої податкової служби та поря дкового номеру.

Реєстраційні дані, що подає фізична особа до орган у державної податкової служб и та номер, який відображаєть ся у відмітці, до Державного р еєстру фізичних осіб - платн иків податків та інших обов' язкових платежів не вносятьс я.

Таким чином, Порядок розроблений згідно з Законом України «Про Державний реєс тр фізичних осіб-платників п одатків та інших обов' язков их платежів»та з метою його в иконання для усунення прогал ин в регулюванні спірного пи тання. Порядок не суперечить Закону. Крім того, сам Закон н е містить чіткого визначення реєстрації громадян, що відм овилися від ідентифікаційно го номера саме за «прізвищем , іменем та по батькові».

Суд першої інстанції , відмовляючи в позові ,врахув ав вказані положення Закону та дійшов правильного виснов ку про те, що позивачі пропуст или строк звернення до суду, я кий передбачений ч.2 ст.99 КАС Ук раїни, оскільки оскаржуваний позивачами Наказ офіцій но був опублікований в Офіці йному віснику України №42 від 0 5.11.2004 року, тоді як позивачі звер нулись до суду в жовтні 2007 року .

Враховуючи викладене, кол егія суддів дійшла висновку, що суд першої інстанції прав омірно відмовив у задоволенн і адміністративного позову.

Доводи апеляційної скарг и висновків суду першої інст анції не спростовують і апел яційним судом відхиляються.

Оскільки судове ріш ення ухвалене судом першої і нстанції з дотриманням норм матеріального та процесуаль ного права, на підставі повно і всебічно з' ясованих обст авин в справі, підтвердженим и доказами, а доводи апеляцій ної скарги висновків суду не спростовують, то колегія суд дів апеляційної інстанції пі дстав для його скасування не вбачає.

Керуючись ст.ст. 160, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 254 КАС України, суд -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скарг у представника позивачів О СОБА_4 - залишити без задов олення, а постанову Окружног о адміністративного суду м.К иєва від 25 лютого 2010 року - бе з змін.

Ухвала набирає закон ної сили з моменту проголоше ння але може бути оскаржена п ротягом двадцяти днів з дня ї ї складання в повному обсязі шляхом подачі касаційної ск арги безпосередньо до Вищого адміністративного суду Укра їни.

Головуючий-суддя І.О. Грибан

Суддя О.А.Губська

Суддя Л.П.Борисюк

Повний текст ухва ли виготовлений - 28.02.11р.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.02.2011
Оприлюднено17.03.2011
Номер документу14161171
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —12/278

Ухвала від 27.01.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шелест С.Б.

Ухвала від 22.01.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Головань О.В.

Ухвала від 22.11.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Прокопенко Л.В.

Ухвала від 23.09.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Прокопенко Л.В.

Ухвала від 12.08.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Прокопенко Л.В.

Ухвала від 22.02.2011

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Грибан І.О.

Постанова від 07.04.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Головань О.В.

Постанова від 25.02.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шелест С.Б.

Рішення від 03.11.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Прокопенко Л.В.

Ухвала від 08.09.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Прокопенко Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні