Рішення
від 04.05.2011 по справі 5/176-нм
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путяти нський, 3/65

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Від "04" травня 2011 р. Спра ва № 5/176-НМ

Господарський суд Житом ирської області у складі:

Головуючого судді

судді Вел ьмакіна Т.М.

судді

за участю представників ст орін

від позивача-1: ОСОБА_1. - д овіреність №11-4688/11/01 від 03.09.10р.;

від позивача-2: ОСОБА_2. - до ручення №1281/30/2-10 від 22.03.10р.;

від відповідача: ОСОБА_3 . - довіреність від 22.02.11р.;

від третьої особи: ОСОБА_4 . - довіреність №12/2 від 04.01.11р.;

прокурор: Алексєєв С.М. - сл. п освідчення №99.

розглянув справу за позов ом Житомирського міжрайонно го природоохоронного прокур ора в інтересах держави в осо бі 1) Головного управління Дер жкомзему у Житомирській обла сті (м.Житомир) та 2) Житомирськ ої обласної державної адміні страції (м. Житомир)

до Відкритого акціонер ного товариства "Попільнянсь кий спецкар'єр" (с. Миролюбівка Попільнянського району)

За участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимо г на предмет спору на стороні позивачів - Державної еколог ічної інспекції в Житомирськ ій області (м. Житомир,

про звільнення самовіл ьно зайнятої земельної ділян ки.

Житомирський міжрайонний природоохоронний прокурор в інтересах держави в особі Го ловного управління Держкомз ему у Житомирській області т а Житомирської обласної держ авної адміністрації звернув ся до господарського суду Жи томирської області з позовом про зобов'язання відповідач а звільнити самовільно зайня ту земельну ділянку площею 3,0 га для складування розкривни х порід за межами населеного пункту на території Миролюб івської сільської ради Попіл ьнянського району, що розташ ована в районі західної гран иці земельного відводу кар'є ру, а також привести вищезазн ачену земельну ділянку у ста н, не гірший порівняно з тим, у якому вона була до самовільн ого зайняття - складування на ній розкривних порід.

Ухвалою господарського су ду Житомирської області від 04.04.11р. залучено до участі у спра ві в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимо г на предмет спору на стороні позивачів - Державну екологі чну інспекцію в Житомирській області.

Прокурор та представники п озивачів позов підтримали у повному обсязі, з підстав, вик ладених у позовній заяві.

В судовому засіданні предс тавник відповідача позов зап еречила з підстав, викладени х у відзиві на позовну заяву. В усному порядку зазначила, що позовні вимоги стосуються з емельної ділянки, місцезнахо дження якої конкретно не виз начено, що, на її думку, також є підставою для відмови у позо ві, оскільки не зрозуміло, про яку саме ділянку йдеться у по зові.

Прокурор та представники п озивачів, в усному порядку по яснили, що земельна ділянка, н езаконне користування якою с тало підставою для звернення до суду, в установленому поря дку на місцевості не виділял ася, її межі не встановлювали ся, тому заперечення відпові дача є безпідставними.

Представник третьої особи на стороні позивачів позов п рокурора підтримав.

Дослідивши матеріали спра ви, заслухавши думку прокуро ра, пояснення представників сторін та третьої особи, госп одарський суд

ВСТАНОВИВ:

Як зазначив прокурор у п озовній заяві, в результаті п роведеної Житомирською міжр айонною природоохоронною пр окуратурою перевірки додерж ання вимог земельного законо давства на території Попільн янського району, виявлено фа кт самовільного зайняття ВА Т "Попільнянський спецкар'єр " (відповідач у справі) земельн ої ділянки, що відноситься до земель запасу Миролюбівсько ї сільської ради площею 3,0 га в районі західної границі зем ельного відводу (Лозовиківсь кого родовища гранітів, мігм атитів) для виробничої діяль ності під складування розкри вних порід, що утворюються в п роцесі розробки кар'єру.

На підтвердження вказаних обставин прокурор надав акт перевірки Державною екологі чною інспекцією в Житомирськ ій області 12, 14 листопада 2008 року дотримання вимог природоох оронного законодавствава (а. с.7-9), постанову Державної екол огічної інспекції в Житомирс ькій області про накладення адміністративного стягненн я від 14.11.08р. №1864/5 (а.с.14), претензію в ід 25.05.09р. (а.с.17), розрахунок розмі ру шкоди та квитанцію про її с плату (а.с.16), акт перевірки дотр имання вимог природоохоронн ого законодавства від 26.05.10р. (а.с .10-12).

Вважає, що незаконними діям и відповідача порушено припи си ст.ст. 125, 126 Земельного кодекс у України та ст. 15 Закону Украї ни "Про плату за землю".

В обгрунтування своїх позо вних вимог прокурор посилаєт ься на ст. ст. 211, 212 Земельного ко дексу України.

Пояснив, що Житомирську обл асну державну адміністрацію (позивач-1) визначено позиваче м по справі на підставі ст.17 Зе мельного кодексу України та п.12 Перехідних положень Земе льного кодексу України.

Оскільки органом, уповнова женим державою здійснювати д ержавний контроль за викорис танням та охороною земель, є, в ідповідно до Положення про Д ержавний комітет України із земельних ресурсів, Держкомз ем України та його територіа льні органи на місцях, до яких відноситься Головне управлі ння Держкомзему у Житомирсь кій області (позивач-2), позов п ред'явлено також в інтересах Управління.

Відповідач, у письмовому ві дзиві на позовну заяву (а.с. 117-119) , посилаючись на п. 1.2. Порядку п ланування та проведення пере вірок з питань здійснення де ржавного контролю за викорис танням та охороною земель, за твердженого державним коміт етом України по земельних ре сурсах від 12.12.03р. №312, вказав, що д ержавний контроль за викорис танням та охороною земель у с истемі центрального органу в иконавчої влади з питань зем ельних ресурсів, здійснює Де ржавна інспекція з контролю за використанням і охороною земель та її територіальні о ргани. Зауважив, що здійсненн я перевірки стану дотримання земельного законодавства де ржавними інспекторами встан овлено згідно п. п. 4.1,4.3, 5.1, 5.6, 6.1-6.7 Пор ядку, згідно яких державний і нспектор, зокрема, складає ак т перевірки дотримання вимог земельного законодавства, в акті, зокрема, наводиться пла н-схема місця розташування з емельної ділянки... Тому акти п еревірки порушення вимог при родоохоронного законодавст ва, на які посилається прокур ор у позовній заяві, які склад ені Державною екологічною ін спекцією та стосуються дотри мання вимог природоохоронно го і екологічного законодавс тва, а не питання земельного з аконодавства, не являються н алежними доказами по справі. У вказаних актах відсутня пл ан-схема земельної ділянки, н е конкретизовано її межі сто совно інших землекористувач ів.

Оцінивши в сукупності мате ріали справи, врахувавши над ані, в процесі її розгляду, поя снення представників сторін та інших учасників судового процесу, господарський суд д ійшов висновку про задоволен ня позовних вимог, враховуюч и наступне.

Згідно положень статей 11, 509 Ц ивільного кодексу України, з обов'язання виникають, зокре ма з договорів та інших право чинів, інших юридичних факті в.

Так, підставою звернення пр окурора до суду є порушення в ідповідачем вимог чинного за конодавства - ст.ст. 125,126 Земельн ого кодексу України, а саме фа кт самовільного зайняття зем ельної ділянки за відсутност і документів, що посвідчують право на земельну ділянку та , як наслідок, факт відсутност і державної реєстрації права власності на земельну ділян ку, права постійного користу вання чи права оренди земель ної ділянки.

Враховуючи заперечення ві дповідача стосовно того, що а кти, на яких грунтуються позо вні вимоги, складені Державн ою екологічною інспекцією та стосуються дотримання вимог природоохоронного і екологі чного законодавства, а не пит ання земельного законодавст ва, тому не можуть бути належн ими доказами по даній справі , та враховуючи твердження пр о те, що перевірку дотримання вимог земельного законодавс тва здійснює Державна інспек ція з контролю за використан ням і охороною земель та її те риторіальні органи, слід заз начити наступне.

Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України "Про охорону навколи шнього природного середовищ а" від 25.06.91р., державне управлінн я в галузі охорони навколишн ього природного середовища з дійснюють Кабінет Міністрів України, Ради та їх виконавчі і розпорядчі органи, а також с пеціально уповноважені на те державні органи по охороні н авколишнього природного сер едовища і використанню приро дних ресурсів та інші держав ні органи відповідно до зако нодавства України.

Відповідно до п.а ч.1 ст. 20 Зако ну України "Про охорону навко лишнього природного середов ища", до компетенції спеціаль но уповноваженого центральн ого органу виконавчої влади з питань екології та природн их ресурсів і його органів на місцях належить державний к онтроль за використанням і охороною земель, надр, повер хневих і підземних вод, атмос ферного повітря, лісів та інш ої рослинності, тваринного с віту, морського середовища т а природних ресурсів територ іальних вод, континентальног о шельфу і виключної (морсько ї) економічної зони республі ки, а також за додержанням нор м екологічної безпеки

Відповідно до п. 3 Положення про державну екологічну інс пекцію в Житомирській област і, основними завданням Інспе кції є зокрема, участь у межах своєї компетенції в реаліза ції державної політики у сфе рі охорони навколишнього при родного середовища, раціонал ьного використання, відтворе ння та охорони природних рес урсів (земля, надра, поверхнев і води, атмосферне повітря, тв аринний та рослинний світ), та інше (а.с. 142-145).

Тобто, документи, на які пос илаються прокурор та позивач і складені інспекцією в межа х повноважень останньої.

При цьому, дійсно, Порядком планування та проведення пер евірок з питань здійснення д ержавного контролю за викори станням та охороною земель, з атвердженого державним комі тетом України по земельних р есурсах від 12.12.03р. №312 встановле но, що цей Порядок установл ює процедуру планування т а проведення перевірок, офор млення матеріалів за їх резу льтатами, визначає підготовч і заходи, які необхідно здійс нити перед початком проведен ня перевірки (п.1.1 Порядку).

Державний контроль за вико ристанням та охороною земель у системі центрального орга ну виконавчої влади з питань земельних ресурсів здійснює Державна інспекція з контро лю за використанням і охорон ою земель (далі - Держземінспе кція) та її територіальні орг ани (п. 1.2 Порядку), що відповіда є приписам ст.9 Закону України "Про державний контроль за ви користанням та охороною земе ль" від 19.06.03р.

Однак, враховуючи, що позов, в інтересах держави в особі Г оловного управління Держком зему у Житомирській області та Житомирської обласної дер жавної адміністрації, подано прокурором, оскільки саме зд ійсненою прокуратурою перев іркою встановлено факт самов ільного зайняття ВАТ "Попіль нянський спецкар'єр" земельн ої ділянки, що відноситься до земель запасу Миролюбівсько ї сільської ради площею 3,0 га в районі західної границі зем ельного відводу (Лозовиківсь кого родовища гранітів, мігм атитів) для виробничої діяль ності під складування розкри вних порід, що утворюються в п роцесі розробки кар'єру, вказ ані заперечення відповідача стосовно належності актів, я к доказів по факту порушення , а також заперечення щодо від сутності документації, склад еної держкомземом, у відпові дності до п. п. 4.1,4.3, 5.1, 5.6, 6.1-6.7 Порядку планування та проведення пе ревірок з питань здійснення державного контролю за викор истанням та охороною земель, суд вважає безпідставними.

У відповідності до ст.1 Зако ну України "Про державний кон троль за використанням та ох ороною земель" будь-які дії, як і свідчать про фактичне вико ристання земельної ділянки з а відсутності відповідного р ішення органу виконавчої вла ди чи органу місцевого самов рядування про її передачу у в ласність або надання у корис тування (оренду) або за відсут ності вчиненого правочину що до такої земельної ділянки, з а винятком дій, які відповідн о до закону є правомірними, вв ажаються самовільним зайнят тям земельної ділянки.

Враховуючи викладене, важл ивим є доведення існування, я к на дату звернення до суду, та к і на дату вирішення спору са мого факту існування вищевка заного правопорушення.

З матеріалів справи вбачає ться, що 12, 14 листопада 2008 року Де ржавною екологічною інспекц ією була проведена планова п еревірка дотримання вимог пр иродоохоронного законодавс тва ВАТ "Попільнянський спец кар'єр" при розробці Лозовикі вського родовища гранітів, м ігматитів, на підставі якої с кладено акт перевірки дотрим ання вимог природоохоронног о законодавства (а.с. 7-9).

Як встановлено перевіркою (п.5 Акту (а.с.8)), Договір оренди у кладено на земельну ділянку несільськогосподарського п ризначення, площею 40,5549 га, яка з находиться на території Миро любівської сільської ради По пільнянського району на 20 рок ів. Земельна ділянка передан а на в оренду для розробки Лоз овиківського родовища грани тів, цільове призначення зем ельної ділянки- землі-гірнич о-видобувної промисловості.. .

...В процесі виробничої діял ьності по розробці Лозовиків ського родовища гранітів, мі гматитів ВАТ "Попільнянський спецкар'єр" здійснено викори стання земельної ділянки без правовстановлюючих докумен тів під складування розкривн их порід в районі західної гр аниці земельного відводу. Ро змір ділянки становить 3,0 га, в исота відвалу від 10 до 10 м. Скла дування розкривних порід зді йснено в прибережній захисні й смузі водного обєкту (поруш ення ст.ст. 60,61,125,126 Земельного код ексу України).

До справи також надано здій снений Державною екологічно ю інспекцією в Житомирській області розрахунок розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земел ьної ділянки, на загальну сум у 1424,80грн. (а.с.16).

14.11.08р. Державною екологічною інспекцією в Житомирській о бласті винесено постанову № 1864/5 про накладання адміністра тивного стягнення на голову правління ВАТ "Попільнянськи й спецкар'єр", зокрема, за само вільне зайняття земельної ді лянки під розміщення відвалу розкривних порід площею 3,00га . (а.с. 14).

25.05.09р. екологічною інспекціє ю була направлена на адресу в ідповідача претензія про від шкодування у місячний термін заподіяної державі шкоди в с умі 1424,80грн. (а.с. 17).

Платіжним дорученням 03.06.09р. в ідповідач сплатив кошти в ро змірі 1424,80грн., нараховані за ви щевказане правопорушення, на рахунок Державної екологічн ої інспекції (а.с. 15).

З акту перевірки дотриманн я вимог природоохоронного за конодавства ВАТ "Попільнянсь кий спецкар'єр" при здійсненн і надрокористування на Лозов иківському родовищі граніті в, мігматитів (а.с. 10-12) Державно ї екологічної інспекцієї від 26.05.10р. (п. 7 (а.с. 11) вбачається, що пер евіркою виявлено недотриман ня підприємством обмеження г осподарської діяльності в пр ибережно захисній смузі р. Ун ава, а саме склади відсіву роз міщено з північної сторони з емельного відводу в прибереж но захисній смузі зазначеної річки (порушення ст.ст. 60,61 Земе льного кодексу України, ст.ст . 88,89 Водного кодексу України). 2 9.12.08р. за порушення вимог приро доохоронного законодавства Головним Державним інспекто ром з ОНПС Житомирської обла сті винесено рішення №23/5 про т имчасове зупинення господар ської діяльності ВАТ "Попіль нянський спецкар'єр" на земел ьній ділянці площею 3 га. На ча с перевірки зазначене рішенн я виконується, господарська діяльність на зазначеній діл янці не проводиться.

Матеріали справи також міс тять вищевказане рішення від 29.12.08р. (а.с. 148), яке прийнято, зокре ма, внаслідок того, що ВАТ "Поп ільнянський спецкар'єр" пров одило господарську діяльніс ть на земельній ділянці площ ею 3 га, розташованої з західно ї сторони гірничої виробки, я ку використовує під складува ння розкривних порід Лозовик івського родовища гранітів, мігматитів без правовстанов люючих документів на земельн у ділянку, що є порушенням ст.с т. 124,125,126 Земельного кодексу Укр аїни.

Крім того, слід зазначити, щ о листом №313 від 18.11.10р. відповіда ч звертався до Обласної держ авної адміністрації з прохан ням направити на розгляд рай онної комісії з розгляду пит ання пов'язаних з погодження м документації із землеустро ю, проект землеустрою щодо ві дведення земельної ділянки і з земель запасу загальною пл ощею 3,6001 га ВАТ "Попільнянський спецкар'єр" в користування на умовах оренди для розробки Л озовиківського родовища гра нітів за межами населеного п ункту на території Миролюбів ської сільської ради Попільн янського району Житомирсько ї області (а.с. 92).

24.12.10р. Житомирською обласною державною адміністрацією на правлено лист Попільнянські й районній державній адмініс трації, у якому відповідно до вимог ст. 123 Земельного кодекс у України та Типового положе ння про комісію з розгляду пи тань, пов'язаних з погодження м документації із землеустро ю, затвердженого постановою КМУ від 23.12.09р. №1420, направлено на розгляд Комісії проект земле устрою щодо відведення земел ьної ділянки ВАТ "Попільнянс ький спецкар'єр" в межах Мирол юбівської сільської ради (а.с . 93).

Листом від 12.01.11р. Комісія з ро згляду питань, пов'язаних з по годженням документації із зе млеустрою Попільнянської ра йонної державної адміністра ції, повідомила відповідача, що питання щодо погодження п роекту землеустрою щодо відв едення земельної ділянки із земель запасу, загальною пло щею 3,6001 га ВАТ "Попільнянський спецкар'єр" в користування на умовах оренди для розробки Л озовиківського родовища гра нітів за межами населеного п ункту на території Миролюбів ської сільської ради Попільн янського району Житомирсько ї області буде розглянуто на засідання Комісії з розгляд у питань, пов'язаних з погодже нням документації із землеус трою 14.01.11р. (а.с. 94).

Саме у зв'язку з діями відпо відача, направленими на врег улювання спірних питань та у сунення предмету спору, шлях ом узаконення користування с пірною земельною ділянкою (а .с. 34,35), за неодноразовими клопо таннями відповідача відклад ався розгляд справи.

При цьому, суд звертає увагу , що у вищенаведених листах зе мельна ділянка також не має д одаткових ідентифікуючих оз нак, однак згідно заяви відпо відача, його дії були спрямов ані саме на документальне оф ормлення користування спірн ою земельною ділянкою, що, як з азначено в заяві, могло усуну ти предмет спору. З вказаного вбачається обізнанність від повідача про те, якої саме діл янки стосується предмет спор у.

Враховуючи вищезазначене, а також пояснення позивачів та прокурора, що земельна ді лянка, незаконне користуванн я якою стало підставою для зв ернення до суду, в установлен ому порядку на місцевості не виділялася, її межі не встано влювалися, тому заперечення відповідача, щодо необхіднос ті додаткової ідентифікації спірної земельної ділянки, у зв'язку з відсутністю її план -схеми та конкретизації її ме ж стосовно інших землекорист увачів, на думку суду, є безпід ставними.

За змістом ст.ст.13, 14 Конститу ції України, земля є об'єктом п рава власності Українського народу та основним націонал ьним багатством, що перебува є під особливою охороною дер жави. Від імені українського народу права власника здійс нюють органи державної влади та органи місцевого самовря дування в межах, визначених ц ією Конституцією.

Відповідно до ч.2 ст.116 Земель ного кодексу України набуття права на землю громадянами т а юридичними особами здійсню ється шляхом передачі земель них ділянок у власність або н адання їх у користування.

Громадяни та юридичні особ и набувають права власності та права користування земель ними ділянками із земель дер жавної або комунальної власн ості за рішенням органів вик онавчої влади або органів мі сцевого самоврядування в меж ах їх повноважень, визначени х цим Кодексом, або за результ атами аукціону (ч.1 ст.116 Земельн ого кодексу України).

Відповідно до пункту 12 розд ілу Х “Перехідні положення” Земельного кодексу України, до розмежування земель держа вної і комунальної власності повноваження щодо розпорядж ення землями в межах населен их пунктів, крім земель, перед аних у приватну власність, та земель, на яких розташовані д ержавні, в тому числі казенні , підприємства, господарські товариства, у статутних фонд ах яких державі належать час тки (акції, паї), здійснюють ві дповідні сільські, селищні, м іські ради, а за межами населе них пунктів - відповідні орга ни виконавчої влади.

Згідно з п. "а" ст. 17 Земельного Кодексу України, до повноваж ень місцевих державних адмін істрацій у галузі земельних відносин належить розпорядж ення землями державної власн ості в межах, визначених цим К одексом.

У ч. 1 ст. 6 Закону від 9 квітня 1999 р. N 586-XIV "Про місцеві державні ад міністрації" визначено, що на виконання Конституції Украї ни, законів України, актів Пре зидента України, Кабінету Мі ністрів України, міністерств та інших центральних органі в виконавчої влади, власних і делегованих повноважень гол ова місцевої державної адмін істрації в межах своїх повно важень видає розпорядження.

Крім того, відповідно до ст. 125 Земельного кодексу України , право власності на земельну ділянку, а також право постій ного користування та право о ренди земельної ділянки вини кають з моменту державної ре єстрації цих прав.

Статтею 126 Земельного кодек су України визначено перелік документів, які посвідчують право на земельну ділянку. Та кими документами є державний акт, цивільно-правова угода, с відоцтво про право на спадщи ну, договір оренди.

Разом з тим, у матеріалах сп рави відсутні будь-які розпо рядження Житомирської облас ної держаної адміністрації щ одо передачі у власність чи к ористування відповідачу спі рної земельної ділянки.

Документів, які посвідчуют ь право користування спірною земельною ділянкою відповід ачем не надано.

Тобто, відповідач, в порушен ня вимог ст.ст.116, 125, 126 Земельного кодексу України, дійсно, без д остатніх правових підстав за йняв земельну ділянку площею 3,0 га, що розташована на терит орії Миролюбівської сільськ ої ради Попільнянського райо ну Житомирської області для складування на ній розкривни х порід.

Статтею 212 Земельного кодек су Україні, встановлено, що са мовільно зайняті земельні ді лянки підлягають поверненню власникам землі або землеко ристувачам без відшкодуванн я затрат, понесених за час нез аконного користування ними. Приведення земельних діляно к у придатний для використан ня стан, включаючи знесення б удинків, будівель і споруд, зд ійснюється за рахунок громад ян або юридичних осіб, які сам овільно зайняли земельні діл янки. Повернення самовільно зайнятих земельних ділянок п ровадиться за рішенням суду.

Відповідач викладених у по зовній заяві обставин щодо с амовільного зайняття земель ної ділянки не спростував, до казів її звільнення та приве дення у стан, не гірший порівн яно з тим, у якому вона була до самовільного зайняття - скла дування на ній розкривних по рід, суду не надав, їх відсутні сть не заперечив. На дату вир ішення спору, ВАТ "Попільнянс ький спецкар'єр" не оформив пр авовстановлюючі документи н а спірну земельну ділянку, що підтвердив його представник у судовому засіданні.

У відповідності до ст. 33 ГПК У країни, кожна сторона повинн а довести ті обставини, на які вона посилається як на підст аву своїх вимог і заперечень .

За ч.1 ст. 32 ГПК України, доказа ми у справі є будь-які фактичн і дані, на підставі яких госпо дарський суд у визначеному з аконом порядку встановлює на явність чи відсутність обста вин, на яких грунтуються вимо ги і заперечення сторін, а так ож інші обставини, які мають з начення для правильного вирі шення господарського спору.

За ст. 34 ГПК України, господар ський суд приймає тільки ті д окази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені п евними засобами доказування , не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування .

Відповідно до ст.43 ГПК Украї ни, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім п ереконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об' єктивному розгляді в судовом у процесі всіх обставин спра ви в їх сукупності, керуючись законом.

За вказаних обставин, суд ді йшов висновку, що позовні вим оги є обгрунтованими та підл ягають задоволенню у повному обсязі.

Згідно положень ст. 49 ГПК Укр аїни судові витрати зі сплат и держмита та за інформаційн о-технічне забезпечення судо вого процесу покладаються на відповідача.

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 32,33,34,43,49,82-85 ГПК Украї ни, господарський суд

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Відкритому акціонерному т овариству "Попільнянський сп ецкар'єр" (13524, Житомирська обл., П опільнянський р-н., с. Миролюбі вка, ідентифікаційний код 03443732 ) звільнити самовільно зайня ту земельну ділянку площею 3,0 га, для скадування розкривни х порід за межами населеного пункту на території Миролюб івської сільської ради Попіл ьнянського району, що розташ ована в районі західної гран иці земельного відводу кар'є ру (Лозовиківського родовища гранітів, мігматитів), та зобо в'язати відповідача привести вказану земельну ділянку у с тан, не гірший, порівняно з тим , у якому вона була до самовіль ного зайняття - складування н а ній розкривних порід.

3. Стягнути з Відкритого акц іонерного товариства "Попіль нянський спецкар'єр" (13524, Житом ирська обл., Попільнянський р -н., с. Миролюбівка, вул. Червоно армійська, 66, ідентифікаційни й код 03443732) в доход Державного б юджету України:

- 85,00грн. державного мита;

- 236,00грн. витрат на інформацій но-технічне забезпечення суд ового процесу.

Рішення господарського су ду набирає законної сили у ві дповідності до ст. 85 ГПК Украї ни.

Суддя Вельмакі на Т.М.

Повне рішення складено 10 травня 2011 р оку.

Друк:

1 - у справу

2,3 - позивачам

4 - відповідачу

5,6 - прокурору

7 - третій особі

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення04.05.2011
Оприлюднено13.05.2011
Номер документу15151484
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5/176-нм

Ухвала від 17.11.2010

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Брагіна Я.В.

Ухвала від 12.05.2011

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Вельмакіна Т.М.

Постанова від 20.07.2011

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Мельник О.В.

Ухвала від 05.07.2011

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Мельник О.В.

Ухвала від 02.06.2011

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Мельник О.В.

Рішення від 04.05.2011

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Вельмакіна Т.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні