20/372
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
36000, м. Полтава, вул.Зигіна, 1, тел. (0532) 610-421, факс (05322) 2-18-60, E-mail inbox@pl.arbitr.gov.ua
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24.01.2008 Справа №20/372
за позовом Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, вул. Зигіна, 1, м. Полтава, 36000
до Приватного підприємства “ВІС-С”, вул. Манагарова, 8, м. Кременчук, Полтавська область, 39600
про стягнення 4071,31 грн.
Суддя Киричук О.А.
Секретар судового засідання Шевченко О.П.
Представники:
від позивача: Ляпота І.М., дов. від 15.02.07р.
від відповідача: не з"явився.
Розглядається позовна заява про стягнення 4071,31 грн., у тому числі 3804,55 грн. адміністративно-господарських санкцій та 266,76 грн. пені.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримує в повному обсязі.
Відповідач не скористався наданими йому правами для захисту своїх інтересів, а саме: його представник в судове засідання не з'явився, хоча був повідомлений належним чином про час та місце судового засідання, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення (в матеріалах справи), відзив на позов не надав, вимог ухвали суду не виконав.
Згідно ст. 128 КАС України неприбуття в судове засідання без поважних причин представника сторони або неповідомлення ним про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду справи.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши представника позивача, суд встановив:
Статтею 19 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" (в редакції Закону № 2606-111 від 05.07.2001 р.) передбачено, що для підприємств (об'єднань), установ і організацій незалежно від форми власності і господарювання встановлюється норматив робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків від загальної чисельності працюючих, а якщо працює від 8 до 25 чоловік - у кількості одного робочого місця, якщо інше не передбачено законом.
Згідно "Звіту з праці" відповідача середньооблікова чисельність штатних працівників на підприємстві відповідача в 2006 році становила 11 осіб.
Таким чином, норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів на підприємстві відповідача у 2006 році згідно проведеного розрахунку складає 1 робоче місце.
Виконанням нормативу робочих місць у кількості, визначеній згідно з ч. 1 ст. 19 вищевказаного Закону, вважається працевлаштування роботодавцем інвалідів, для яких це місце роботи є основним.
Фактично у роботодавця в 2006 році середньооблікова кількість штатних працівників, яким відповідно до чинного законодавства встановлена інвалідність становила 0.
Згідно зі ст.20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні", підприємства, установи і організації, в тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом. передбаченим статтею 19 вищевказаного Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда, і не зайняте інвалідом. Для роботодавців, де працює від 8 до 15 осіб розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда, і не зайняте інвалідом , визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю.
Середньорічна заробітна плата на підприємстві згідно Порядку сплати підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, суми адміністративно-господарських санкцій та пені за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів, затвердженого постановою КМУ № 70 від 31.01.2007 р. та Інструкції щодо заповнення форми № 10-ПІ (річна) "Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів", затвердженої наказом Мінпраці 10.02.2007 року № 42, обчислюється діленням фонду оплати праці штатних працівників (83700 грн.) на середньооблікову чисельність штатних працівників облікового складу (11 ос.), (83700 грн. : 11 = 7609,09 грн.). Середньомісячна заробітна плата в 2006 році складала 7609,09 грн.. половина середньомісячної заробітної плати - 3804,55 грн. (7609,09 6 2 = 3804,55).
Відповідач згідно з вимогами Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" повинен сплатити адміністративно-господарські санкції в розмірі 3804,55 грн. за незабезпечення працевлаштування інвалідів ( 1 робоче місце).
Ст.20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" та Порядком нарахуванням пені та її сплати, затвердженим наказом Мінпраці України від 15.05.2007 р. № 223 передбачено: порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.
Відповідач у визначений Законом термін, а саме до 15.04.2007 р. не сплатив добровільно адміністративно-господарські санкції. За порушення терміну сплати адміністративно-господарських санкцій відповідачу нарахована пеня.
Ставка Національного Банку України (з 01.06.2007 р.) - 8 %. Кількість днів у поточному році - 365. Відсоток від ставки НБУ - 120. Розрахунковий розмір пені: 8х120:100:365 = 0,03%
Розрахунок пені за один день прострочення : 3804,55 грн. х 0,03% = 1,14 грн.
Період за який нараховано пеню: з 16.04.2007 по 15.10.2007 - 183 календарних днів. Сума пені, що необхідно сплатити: 1,14 грн. х 183 дн. = 208,62 грн.
Пеня складає: 208,62 грн.
Відповідно до ч. 1 ст. 11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до ст. 86 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності. Згідно ст. 71 КАС України позивач довів ті обставини, на яких ґрунтується його вимога.
Таким чином, позовні вимоги стосовно стягнення адміністративно-господарських санкцій в сумі 3804,55 грн. та 208,62 грн. пені обґрунтовані, підтверджені наданими доказами та підлягають задоволенню в повному обсязі.
Керуючись ст.ст. 86, 94, 158-163 КАС України, суд,-
П О С Т А Н О В И В :
1. Задовольнити позов повністю.
2. Стягнути з Приватного підприємства “ВІС-С”, вул. Манагарова, 8, м. Кременчук, Полтавська область, 39600, код 24390419, р/р 26005129 в КФ ПАБ "Полтава-Банк", МФО 331423 на користь Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (м. Полтава, вул. Зигіна, 1, р/р 31212230700008 ГУДК в Полтавській області, МФО 831019, Одержувач: Оржицьке УДК, код 34698778)- адміністративно-господарських санкцій в сумі 3804,55 грн. та 208,62 грн. пені.
Виконавчий лист видається після набрання постановою законної сили за заявою стягувача.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду.
Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Заява про апеляційне оскарження подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст.160 КАС України –з дня складання в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя Киричук О.А.
Суд | Господарський суд Полтавської області |
Дата ухвалення рішення | 24.01.2008 |
Оприлюднено | 05.05.2008 |
Номер документу | 1571026 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Пархоменко Наталія Володимирівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Пархоменко Наталія Володимирівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Пархоменко Наталія Володимирівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Пархоменко Наталія Володимирівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Пархоменко Наталія Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні