Постанова
від 06.04.2011 по справі 2а-7780/10/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД

79018, м. Львів, вул. Чоловсь кого, 2

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 квітня 2011 р. № 2а-7780/10/1370

Львівський окружний а дміністративний суд у складі :

Головуючого - судді Гу лкевич І.З.,

за участю секретаря - Галійчук А.В.,

за участю представник а позивача Копняк Н.Я., пре дставника відповідача Том ашук О.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адмініст ративну справу за позовом Де ржавної інспекції з контролю за цінами у Львівської облас ті до Львівського комунально го транспортно-ремонтно-авар ійного підприємства «Трап»п ро стягнення суми економічни х санкцій у розмірі 27 300,00 грн., -

ВСТАНОВИВ:

Державна інспекція з к онтролю за цінами у Львівськ ої області звернулася до суд у з позовом до Львівського ко мунального транспортно-ремо нтно-аварійного підприємств а «Трап»(далі - ЛКП «Трап»), в якому просить суд стягнути з відповідача до бюджету суму економічних санкцій у розмі рі 27 300,00 грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що Державною інспекцією з контролю за цінами у Львівс ькій області прийнято рішенн я про застосування до відпов ідача економічних санкцій за порушення державної дисципл іни цін. Проте, зазначене ріше ння відповідачем самостійно не виконано, що зумовило звер нення позивача до адміністра тивного суду.

В судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав повністю, посил аючись на підстави, викладен і у позовній заяві. Додатково зазначив, що Правилами благо устрою і утримання території м. Львова, затверджених ухвал ою Львівської міської ради в ід 26.10.2000 року № 816, не передбачена додаткова процедура розгляд у та погодження документації , яку відповідач здійснює на п латній основі. Отже, застосув ання ЛКП «Трап»тарифів за оп рацювання документів для ви дачі дозволів є неправомірни м. Просить суд задовольнити п озов в повному обсязі.

Представник відповідача в судовому засіданні проти пр авомірності вимог позивача з аперечив, надав письмові зап еречення і пояснення (в матер іалах справи) відповідно до я ких вважає позовні вимоги не обґрунтованими, і просить су д в задоволенні їх відмовити у повному обсязі.

Дослідивши подані позивач ем документи, всебічно і повн о з' ясувавши всі фактичні о бставини справи, на яких ґрун туються позовні вимоги, об' єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висн овку, що позов слід задовольн ити повністю, виходячи з наст упних підстав.

Як вбачається з матеріалів справи, Державною інспекціє ю з контролю за цінами у Львів ській області проведено пере вірку ЛКП «Трап»з питань дот римання державної дисциплін и цін при наданні послуг з орг анізації благоустрою населе них пунктів, за результатами якої складено акт від 19.07.2010 рок у № 000365.

Перелік органів, уповноваж ених здійснювати контроль за дотриманням правил благоуст рою у м. Львові визначений Пра вилами благоустрою і утриман ня території у м. Львові, затве рджених ухвалою Львівської м іської ради від 26.10.2000 року № 816. Вк азаними Правилами не передба чено додаткової процедури ро згляду та погодження докумен тації, яку здійснює ЛКП «Трап »на платній основі.

Під час проведення перевір ки позивачем встановлено, що до переліку платних робіт пр и оформленні дозволу відпові дачем включено роботи по зді йсненню контролю за санітарн им станом ведення робіт, тоді як відповідно до п. 5.1 Правил бл агоустрою і утримання терито рії м. Львова визначено орган и уповноважені здійснювати к онтроль за дотриманням Прави л благоустрою у м. Львові, а са ме: посадові особи органів са нітарного нагляду; житлово-к омунального господарства; КП «Інспекція благоустрою та е кології м. Львова»; управлінн я муніципальної дружини м. Ль вова, органів місцевого само врядування міського ландшаф тно-історичного парку «Знесі ння», Міністерства внутрішні х справ України. При цьому заз начені вище органи за поруше ння цих Правил уповноважені притягати правопорушників д о адміністративної відповід альності згідно з ст. 152 Кодекс у України про адміністративн і правопорушення, а не справл яти плату за здійснення конт рольних заходів.

Положення ст. 4 Закону Украї ни «Про дозвільну систему у с фері господарської діяльнос ті»від 06.09.2005 року 2806-IV передбачає , що виключно законами, які рег улюють відносини, пов' язані з одержанням документів доз вільного характеру, встановл юється платність або безопла тність видачі документів доз вільного характеру.

За результатами вказаної в ище перевірки, Державною інс пекцією з контролю за цінами у Львівській області встано влено порушення відповідаче м порядку встановлення та за стосування тарифів на послуг и з опрацювання документів н а платній основі, що було підс тавою для оформлення та отри мання документів дозвільног о характеру та отримано необ ґрунтовану виручку за період з 04.09.2009 року по 14.06.2010 року на суму 910 0,00 грн.

На підставі вказаного вище акту, Державною інспекцією з контролю за цінами у Львівсь кій області прийнято рішення від 23.07.2010 року №240 про застосуван ня економічних санкцій за по рушення державної дисциплін и цін, відповідно до якого, кер уючись ст. 14 Закону України «П ро ціни і ціноутворення», вир ішено вилучити у ЛКП «Трап» 273 00 грн. в дохід Держбюджету Шев ченківського району м. Львов а.

Згідно з п. 3.1 Інструкції «Про порядок застосування економ ічних та фінансових санкцій органами державного контрол ю за цінами» Державна інспек ція з контролю за цінами Міне кономіки України, державні і нспекції з контролю за цінам и в Автономній Республіці Кр им, областях, містах Києві та С евастополі на підставі прове дених ними перевірок і матер іалів перевірок, здійснених фінансовими та іншими контро льними органами, приймають р ішення про вилучення суми, не обґрунтовано одержаної суб' єктами господарювання внасл ідок порушення державної дис ципліни цін, і штрафу у двокра тному розмірі цієї суми (екон омічні санкції) за належніст ю.

Судом встановлено, що зазна чені в рішенні від 23.07.2010 року №240 економічні санкції розрахов ані та застосовані у відпові дності до ст. 14 Закону України «Про ціни та ціноутворення» від 03.12.1990 року № 507-XII та п.п. 3.1, 3.4 Інстр укції «Про порядок застосува ння економічних та фінансови х санкцій органами державног о контролю за цінами»від 03.12.2001 р оку № 298/519, а саме: сума порушення 9100,00грн + штраф у двохкратному р озмірі від суми порушення, то бто (9100,00грн х 2) = 27300 грн. 00 коп. Вказа на сума підлягає перерахуван ню в 10-ти денний термін в доход бюджету на відповідний код, а також на рахунок, який зазнач ений у винесеному рішенні.

23.07.2010 року Державною інспекці єю контролю за цінами у Львів ській області, відповідно до ст. 222 Господарського кодексу України, відповідачу було на правлено претензію №240 з вимог ою про перерахування на відп овідні рахунки бюджету суми застосованих економічних са нкцій у розмірі 27300 грн. 00 коп. Пр оте, вказана претензія залиш ена відповідачем без виконан ня.

Відповідно до ст. 13 Закону Ук раїни «Про ціни та ціноутвор ення», державний контроль за цінами здійснюється при вст ановленні і застосуванні дер жавних фіксованих та регульо ваних цін і тарифів. При цьому контролюється правомірніст ь їх застосування та додержа ння вимог законодавства про захист економічної конкурен ції.

Суд зазначає, що контроль за додержанням державної дисци пліни цін здійснюється орган ами, на які ці функції покладе но Урядом України. Вказані ор гани здійснюють контроль у в заємодії з профспілками, спі лками споживачів та іншими г ромадськими організаціями. Д ержавні органи, що здійснюют ь контроль за цінами, та їх пос адові особи мають права, вико нують обов' язки і несуть ві дповідальність, передбачені Законом України «Про держав ну податкову службу в Україн і», крім повноважень, передба чених пунктами 6-9 статті 11 вказ аного Закону.

Згідно з ст. 14 Закону України «Про ціни та ціноутворення» , вся необґрунтовано одержан а підприємством, організаціє ю сума виручки в результаті п орушення державної дисциплі ни цін та діючого порядку виз начення вартості будівництв а, що здійснюється із залучен ням коштів Державного бюджет у України, бюджету Автономно ї Республіки Крим, місцевих б юджетів, а також коштів держа вних підприємств, установ та організацій підлягає вилуче нню в доход відповідного бюд жету залежно від підпорядков аності підприємства, організ ації. Крім того, в позабюджетн і фонди місцевих Рад стягуєт ься штраф у двократному розм ірі необґрунтовано одержано ї суми виручки. Вказані суми с писуються з рахунків підприє мств і організацій в банківс ьких установах за рішенням с уду.

Відповідно до ст. 71 Кодек су адміністративного судочи нства України, кожна сторона повинна довести ті обставин и, на яких ґрунтуються її вимо ги та заперечення, а суд, згід но ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім перекон анням, що ґрунтується на їх бе зпосередньому, всебічному, п овному та об'єктивному дослі дженні.

Враховуючи викладена ви ще, суд вважає, що рішення Держ авної інспекції контролю за цінами у Львівській області від 23.07.2010 року № 240 про застосуван ня економічних санкцій за по рушення державної дисциплін и цін є правомірним, а відтак, з відповідача слід стягнути суму економічних санкцій у р озмірі 27 300 грн. 00 коп.

Відповідно до ст. 94 Кодексу а дміністративного судочинст ва, судові витрати зі сторін с тягненню не підлягають.

Керуючись ст.ст. 7-14, 69-71, 94, 158-163, 167 Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1.Адміністративний позо в задовольнити повністю.

2.Стягнути з Львівського тра нспортно-ремонтно-аварійног о підприємства «Трап» (місце знаходження: 79019, м. Львів, вул. За водська,30 МФО 385413,ЗКПО 19334710) в дохі д Держбюджету Шевченківсько го району м. Львова 27300,00 грн. (два дцять сім тисяч триста грн. 00 к оп).

Апеляційна скарга на пос танову суду подається протяг ом десяти днів з дня її прогол ошення до Львівського апеляц ійного адміністративного су ду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасн о надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляц ійного адміністративного су ду. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цьо го Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому пров адженні апеляційна скарга по дається протягом десяти днів з дня отримання копії постан ови.

Якщо суб' єкта владних пов новажень у випадках та поряд ку, передбачених частиною че твертою статті 167 цього Кодекс у, було повідомлено про можли вість отримання копії постан ови суду безпосередньо в суд і, то десятиденний строк на ап еляційне оскарження постано ви суду обчислюється з насту пного дня після закінчення п 'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення пр о можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законно ї сили в порядку, встановлено му ст. 254 КАС України.

Повний текст постанови виг отовлено 11.04.2011 року.

Суддя Г улкевич І.З.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.04.2011
Оприлюднено28.05.2011
Номер документу15725705
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7780/10/1370

Ухвала від 25.11.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Кравцов О.В.

Постанова від 06.04.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

Ухвала від 30.10.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Нос С.П.

Постанова від 06.04.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні