Справа № 2-4585/09
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 травня 2009 року Приморський районний суд м. Одеси у складі:
головуючого - судді Кравчук Т.С.,
при секретарі Лахматової С. В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі цивільну справу за позовом ВАТ «Укртелеком» в особі центру обслуговування споживачів та продажу послуг Одеської філії ВАТ «Укртелеком» до ОСОБА_1 та ОСОБА_2 про стягнення заборгованості,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з позовом в якому просить суд стягнути з відповідачки на його користь заборгованість за послуги зв’язку у розмірі 2213, 37 гривень, та судові витрати у вигляді державного мита в розмірі 51 гривень та витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу в розмірі 30 гривень.
У судовому засіданні представник позивача позов підтримала та пояснила суду, що 23.01.2001 року між Центром обслуговування споживачів та продаж послуг Одеської дирекції "Укртелеком", правонаступником якого є відкрите акціонерне товариство "Укртелеком" в особі Центру обслуговування споживачів та продажу послуг ОФ ВАТ "Укртелеком" та відповідачкою був укладений договір про надання послуг електрозв’язку за № 230182.
Відповідно до вищезазначеного договору Сервісним центром були надані послуги телефонного зв’язку. Згідно п. 2.2.3 цього договору абонент зобов’язаний своєчасно вносити плату за користування телефонною мережею та плату за надані послуги. Однак, станом на сьогодні відповідачка має заборгованість перед Сервісним центром за послуги телефонного зв’язку.
Відповідачка, яка мешкає за адресою: АДРЕСА_1, як абонент телефонного номеру 23-01082, користувалася послугами Сервісного центру, здійснюючи міжміські та міжнародні розмови.
В період з березня 2005 року по вересень 2005 року абонентом були здійснені міжміські та міжнародні розмови на суму - 2102, 21 гривень. Також станом на 01.10.2005 р. за абонентом виникла заборгованість за послуги місцевого телефонного зв’язку у розмірі 111, 16 гривень. Загальна сума заборгованості відповідачки перед Сервісним центром за послуги зв’язку станом на 01.10.2005 року складає 2213, 37 гривень. Однак, до теперішнього часу сума заборгованості абонентом не сплачена.
Сума матеріальних збитків, спричинених відповідачем, може привести до погіршення матеріального положення підприємств та організацій, що входять до системи зв’язку України. Дебіторська заборгованість значно знижує прибутки, які на сьогодні є основним джерелом розвитку та удосконалення зв’язку як галузі, у зв’язку з чим позивач вимушений звернутися до суду з вказаним позовом.
Відповідачка ОСОБА_1 та її представник до судового засідання з’явилися, позов визнали частково, в сумі трьох місяців до укладання договору та згідна сплатити половину суми та як вважає, що ВАТ «Укртелеком» повинен був відключити телефон після трьох місяців після виникнення заборгованості.
Відповідачка ОСОБА_2 до судового засідання не з’явилася, про час та місце проведення повідомлялася належним чином, про причини неявки суду не повідомила.
Суд, заслухавши пояснення представника позивача, відповідачки, дослідивши матеріали справи вважає позов доведеним, обгрунтованим та таким, що підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, що 23.01.2001 року між Центром обслуговування споживачів та продаж послуг Одеської дирекції "Укртелеком", правонаступником якого є відкрите акціонерне товариство "Укртелеком" в особі Центру обслуговування споживачів та продажу послуг ОФ ВАТ "Укртелеком" та відповідачкою був укладений договір про надання послуг електрозв’язку за № 230182.
Відповідно до вищезазначеного договору Сервісним центром були надані послуги телефонного зв’язку. Згідно п. 2.2.3 цього договору абонент зобов’язаний своєчасно вносити плату за користування телефонною мережею та плату за надані послуги. Однак, станом на сьогодні відповідачка має заборгованість перед Сервісним центром за послуги телефонного зв’язку.
Відповідачка, яка мешкає за адресою: АДРЕСА_1, як абонент телефонного номеру 23-01082, користувалася послугами Сервісного центру, здійснюючи міжміські та міжнародні розмови.
В період з березня 2005 року по вересень 2005 року абонентом були здійснені міжміські та міжнародні розмови на суму - 2102, 21 гривень. Також станом на 01.10.2005 р. за абонентом виникла заборгованість за послуги місцевого телефонного зв’язку у розмірі 111, 16 гривень. Загальна сума заборгованості відповідачки перед Сервісним центром за послуги зв’язку станом на 01.10.2005 року складає 2213, 37 гривень. Однак, до теперішнього часу сума заборгованості абонентом не сплачена.
Сума матеріальних збитків, спричинених відповідачем, може привести до погіршення матеріального положення підприємств та організацій, що входять до системи зв’язку України. Дебіторська заборгованість значно знижує прибутки, які на сьогодні є основним джерелом розвитку та удосконалення зв’язку як галузі.
Суд, не приймає до уваги доводи відповідачки ОСОБА_1 у зв’язку з тим, що вона відповідно до п. 2.2.5 договору № 230182 на надання послуг телефонного зв’язку в місячний термін повідомляти сервіс-центр про зміну особи, відповідальної за телефон, зміну реквізитів.
Згідно ст. 3 Закону України "Про телекомунікації", телекомунікації є невід’ємною частиною виробничої та соціальної інфраструктури України і призначені для задоволення потреб фізичних та юридичних осіб, органів державної влади в телекомунікаційних послугах.
Таким чином, суд вважає за можливе позов ВАТ «Укртелеком» в особі центру обслуговування споживачів та продажу послуг Одеської філії ВАТ «Укртелеком» -задовольнити, стягнути з відповідачки на користь позивача заборгованість за послуги зв’язку у розмірі 2213, 37 гривень, та судові витрати у вигляді державного мита в розмірі 51 гривень та витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу в розмірі 30 гривень.
Керуючись ст. ст. 10, 60, 212, 213, 214, 215, 224-226 ЦПК України, ст. ст.. 509, 526, 530 ЦК Україна, суд -
ВИРІШИВ:
Позов ВАТ «Укртелеком» в особі центру обслуговування споживачів та продажу послуг Одеської філії ВАТ «Укртелеком» - задовольнити.
Стягнути з ОСОБА_1 на користь ВАТ «Укртелеком» в особі центру обслуговування споживачів та продажу послуг Одеської філії ВАТ «Укртелеком» (65011 м. Одеса, вул. Рішельєвська, 26, р/р 26001262 ОФ АППБ «Аваль» МФО 328351, ЗКПО 01186691">01186691) заборгованість за послуги зв’язку у розмірі 2213, 37 гривень.
Стягнути з ОСОБА_1 на користь ВАТ «Укртелеком» в особі центру обслуговування споживачів та продажу послуг Одеської філії ВАТ «Укртелеком» (65011 м. Одеса, вул. Рішельєвська, 26, р/р 26002261 ОФ АППБ «Аваль» МФО 328351, ЗКПО 1186691) судові витрати у вигляді державного мита в розмірі 51 гривень та витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу в розмірі 30 гривень.
Заява про апеляційне оскарження рішення суду може бути подана до суду першої інстанції протягом десяти днів з дня проголошення рішення. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Суд | Приморський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 29.05.2009 |
Оприлюднено | 22.06.2011 |
Номер документу | 16224595 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Приморський районний суд м.Одеси
Кравчук Т. С.
Цивільне
Костянтинівський міськрайонний суд Донецької області
Божина Людмила Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні