Ухвала
від 18.11.2010 по справі 2/184-2/185
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА



  

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА

01025,  м. Київ,  вул. Десятинна,  4/6, тел. 278-43-43

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без розгляду

18 листопада 2010 року                                                                                 № 2/184-2/185

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: судді Келеберди В.І., при секретарі судового засідання  Віруцькій О. В., розглянувши питання про застосування до позивачів наслідків пропуску строку звернення до суду у справі

ОСОБА_1

 ОСОБА_2

 ОСОБА_3

до

Управління праці та соціального захисту населення Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації, Київського міського центру по нарахуванню і здійсненню соціальних виплат

про

стягнення недоотриманої суми одноразової допомоги на оздоровлення

                                                  В С Т А Н О В И В:

          В провадженні Окружного адміністративного суду міста Києва знаходиться адміністравна справа № 2а-184-2/185 за позовом ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3 до Управління праці та соціального захисту населення Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації, Київського міського центру по нарахуванню і здійсненню соціальних виплат про визнання протиправними дії Управління праці та соціального захисту населення Голосіївської районної  в м. Києві державної адміністрації; зобов’язання Управління праці та соціального захисту населення Голосіївської районної  в м. Києві державної адміністрації здійснити перерахунок щорічної допомоги на оздоровлення за 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 роки згідно ст. 48 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” у розмірі 5 мінімальних заробітних плат та передати нараховану суму Київському центру по нарахуванню і здійсненню соціальних виплат для здійснення відповідних виплат та зобов’язання Київський центр по нарахуванню і здійсненню соціальних виплат здійснити виплату перерахунку суми щорічної грошової допомоги на оздоровлення за 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 роки згідно ст. 48 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”.

18.11.2010 в судовому засіданні судом поставлено на обговорення питання про залишення адміністративного позову без розгляду в частині позовних вимог про зобова'язання вчинити дії з 2005 року по 04.04.2007 , виходячи з наступного.

Відповідно до ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України в редакції від 01.12.2006, яка діяла при зверненні позивачів до суду, адміністративний позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами. Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється річний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

          Як вбачається з матеріалів справи, позивачі просять визнати протиправними дії та зобов'язати відповідачів вчинити певні дії, починаючи з 2005 року. При цьому, позивачі зазнчали, що про порушення своїх прав дізналися в жовтні 2007, а до суду за захистом своїх прав звернулись в квітні 2008 року.

          Проте, суд вважає вказані причини пропуску строку звернення до суду неповажними, оскільки нормативно-правові акти на підставі яких здійснювалось нарахування та виплата щорічної допомоги на оздоровлення, а саме Постанови Кабінету Міністрів України від 26.07.1996 № 836 "Про компенсаційні виплати особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" та від 12.07.2005  № 562 "Про щорічну допомогу на оздоровлення громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" були опубліковані 30.07.1996 в газеті Урядовомий кур'єр № 141 та 29.07.2005 в газеті Офіційний вісник України № 28. Тобто з 1996 та 2005 ваказані Постанови були загальновідомими, у зв'язку з чим суд приходить до висновку, що з 1996 та 2005 років позивачам було відомо про порушення їхніх прав.

          Згідно штампу вхідної кореспонденції Окржуного адмнісртративного суду міста Києва, адміністративні позови ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3 надійшли до суду 04.04.2008, тобто через 9 та 3 роки з моменту опублікування вищевказаних Постанов.

          Враховуючи, що за захистом своїх прав та інтересів позивачі звернулись 04.04.2008, про що свідчить штемпель вхідної кореспонденції Окружного адміністративного суду міста Києва, суд вважає, що позивачами пропущено річний строк звернення до суду.

          Згідно до ст. 100 Кодексу адміністративного судочинства України в редакції від 09.09.2010 адміністративний позов, поданий після закінчення строків, установлених законом, залишається без розгляду, якщо суд за заявою особи,  яка його подала,  не знайде підстав для поновлення строку, про що постановляється ухвала.

          З огляду на те, що позивачі не обгрунтували причини пропуску строку звернення до суду з 2005 року по 08.04.2007, суд приходить до висновку про залишення адміністртаивного позову без розгляду в частині позовних вимог про зобов'язання вчинити дії  з 2005 року по 04.04.2007.

          Враховуючи викладене та керуючись ст.  ст. 99, 100, Кодексу адміністративного судочинства України,  Окружний адміністративний суд міста Києва, -

                                         У Х В А Л И В:

          

          1. Залишити без розгляду позовну заяву ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3 до Управління праці та соціального захисту населення Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації, Київського міського центру по нарахуванню і здійсненню соціальних виплат в частині зобов’язання Управління праці та соціального захисту населення Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації здійснити перерахунок щорічної допомоги на оздоровлення з 2005 по 04.04.2007р.  згідно ст. 48 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” у розмірі 5 мінімальних заробітних плат та передати нараховану суму Київському центру по нарахуванню і здійсненню соціальних виплат для здійснення відповідних виплат та в частині зобов’язання Київський центр по нарахуванню і здійсненню соціальних виплат здійснити виплату перерахунку суми щорічної грошової допомоги на оздоровлення з 2005 по 04.04.2007р.  

          Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції  у строки встановленні ст.ст.185-187 Кодексу адміністративного судочинства  України.  

          Ухвала відповідно до ч.1 ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо ухвалу не було оскаржено.  

Суддя                                                                                                 В.І. Келеберда

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.11.2010
Оприлюднено18.07.2011
Номер документу16945180
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2/184-2/185

Ухвала від 11.10.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 11.05.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 14.05.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 10.02.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 18.09.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бужак Н.П.

Ухвала від 18.11.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні