Постанова
від 29.06.2011 по справі 32/23
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

донецький апеляційний го сподарський суд

Постанова

Іменем України

21.06.2011 р. справа №32/23

Донецький апеляційний г осподарський суд у складі ко легії суддів :

Головуючого: Дучал Н.М.

суддів Запорощенка М.Д.

Новікової Р.Г.

При секретарі Мірош ник Г.І.

За участю представників сторін:

від позивача - ОСОБА_1 за довіреністю

від відповідача - ОСОБА_ 2 за довіреністю

Розглянув у відкритому с удовому засіданні апеляційн у скаргу Державної екологічної і нспекції в Донецькій області , м. Донецьк

На рішення господарськог о суду Донецької області

Від 13.04.2011р. (підписано 18.04.2011р.)

у справі № 32/23 (суддя Сковородіна О.М .)

за позовом Державної екологічної інспекції в Донецькій облас ті, м. Донецьк

до

про Відкритого акціонерног о товариства «Авдіївський ко ксохімічний завод», м. Авдіїв ка Донецької області

відшкодування збитків, зап одіяних державі внаслідок по рушення природоохоронного з аконодавства в сумі 12 310 366,52грн.

ВСТАНОВИВ:

Державна екологі чна інспекція в Донецькій об ласті, м. Донецьк звернулась з позовною заявою до Відкрито го акціонерного товариства « Авдіївський коксохімічний з авод», м. Авдіївка Донецької о бласті про відшкодування зби тків, заподіяних державі вна слідок порушення природоохо ронного законодавства в сумі 12 310 366,52грн.

В обґрунтування позовни х вимог позивач посилався на те, що в період з 09.02.2010р. по 26.02.2010р. в ході перевірки дотримання в имог природоохоронного зако нодавства України на підприє мстві відповідача було встан овлено, що підприємство здій снювало скидання забруднени х зворотних вод до р. Кам"янка (бас р. Кривий Торець) у період з 24.08.2009р. по 31.12.2009р. За результатам и перевірки складений акт, ви даний обов"язковий для викон ання припис від 03.03.2010р., розрахо ваний розмір збитків, які скл али 12 310 366,52грн.

Рішенням господарсь кого суду Донецької області від 13.04.2011р. (підписано 18.04.2011р.) у спр аві № 32/23 у задоволенні позовни х вимог відмовлено.

Рішення господарського с уду Донецької області мотиво ване тим, що висновки позивач а в акті перевірки, про переви щення нормативів гранично до пустимого скидання забрудню ючих речовин зроблені на під ставі недостовірних даних пр о фактичні концентрації, пер евіряючими не був дотриманий порядок проведення вимірюв ань, що є підставою для відмов и у позові.

Державна екологічна інспекція в Донецькій облас ті, м. Донецьк, не погоджуючись з рішенням господарського с уду, звернулася з апеляційно ю скаргою про скасування ріш ення. Вважає, що рішення місце вого господарського суду ухв алене з порушенням норм мате ріального права, що призвело до прийняття неправильного рішення. В обґрунтуванн я заявленого посилається на приписи ст.ст.44, 66, 95 Водного коде ксу України, ст.ст. 47, 55, 68, 69 Закону України "Про охорону навкол ишнього природного середови ща", п. 2.3. Методики розрахунку р озмірів відшкодування збитк ів, заподіяних державі внасл ідок порушення законодавств а про охорону та раціональне використання водних ресурсі в" від 14.08.2009р. № 767/16783.

Відповідач у відзиві № 11/47 від 21.06.2011р. на апеляційну скар гу, проти вимог та доводів апе ляційної скарги заперечив, в важаючи їх необґрунтованими , а рішення суду законним.

У судовому засіданні надав статут Публічного акц іонерного товариства «Авдії вський коксохімічний завод» (нову редакцію), відповідно до "Загальних положень" якого, на йменування Відкритого акціо нерного товариства "Авдіївсь кий коксохімічний завод" вик ладено, відповідно до вимог т а положень Закону України "Пр о акціонерні товариства" № 514-У І від 17.09.2008р., як Публічне акціон ерне товариство "Авдіївський коксохімічний завод". Товари ство є правонаступником усьо го майна, прав та обов"язків Ав діївського державного коксо хімічного заводу. Державну р еєстрацію наведеної редакці ї Статуту Товариства здійсне но 29.04.2011р. Свідоцтвом про держа вну реєстрацію юридичної осо би серія А01 № 293428, яке замінено 29.0 4.2011р., підтверджено зміну найм енування юридичної особи на Публічне акціонерне товарис тво "Авдіївський коксохімічн ий завод", ідентифікаційний к од 00191075.

Враховуючи зазначене , та на підставі ст.25 Господарс ького процесуального кодекс у України, судом вносяться зм іни до організаційно правово ї форми відповідача у справі (найменування юридичної осо би), та здійснюється процесуа льне правонаступництво відп овідача у справі, замінюючи й ого на правонаступника - Публ ічне акціонерне товариство " Авдіївський коксохімічний з авод", що відповідає діючій ре дакції Статуту.

Згідно з положеннями ст.1 01 Господарського процесуаль ного кодексу України апеляці йний господарський суд не зв 'язаний доводами апеляційної скарги і перевіряє законніс ть і обґрунтованість рішень місцевого господарського су ду в повному обсязі.

У відповідності до п.п. 2, 3, 4 ча стини 3 ст.129 Конституції Украї ни, основними засадами судоч инства є рівність усіх учасн иків судового процесу перед законом та судом, забезпечен ня доведеності вини, змагаль ність сторін та свобода в над анні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно зі ст.ст. 42, ст.43 Господ арського процесуального код ексу України - правосуддя у го сподарських судах здійснюєт ься на засадах рівності всіх учасників судового процесу перед законом і судом та змаг альності. Сторони та інші осо би, які беруть участь у справі , обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду д оказами.

Вивчивши матеріали с прави, проаналізувавши довод и апеляційної скарги, переві ривши правильність застосув ання судом першої інстанції норм матеріального та процес уального права, Донецьким ап еляційним господарським суд ом встановлено.

У період 09.02. - 26.02.2010р. держ авними інспекторами з охорон и навколишнього природного с ередовища Державної екологі чної інспекції в Донецькій о бласті, у присутності заступ ника головного інженера з ох орони навколишнього природн ого середовища ВАТ "АКХЗ", нача льника СЛЗВПБ, інженерів нав колишнього природного серед овища, проведено перевірку д отримання вимог природоохор онного законодавства Україн и на Відкритому акціонерному товаристві «Авдіївський кок сохімічний завод», за резуль татами якої був складений Ак т від 09.02.-26.02.2010р. , який з боку ВАТ "А КХЗ" підписаний з непогоджен нями по розділу використання водних ресурсів.

В ході перевірки встановл ено та в акті перевірки зафі ксовано, що Відкрите акціоне рне товариство “Авдіївський коксохімічний завод” є втор инним водокористувачем. Підп риємство здійснює свою водог осподарську діяльність на пі дставі дозволу на спец водок ористування і нормативів ГДС № Укр-Дон-3798, терміном дії до 01.01.2 012р. Встановлено перевищення н ормативів гранично допустим ого скидання забруднюючих ре човин по двом випускам, що є по рушенням п. 3,5,8 ст. 44 Водного коде ксу України.

Періоду та обсягів скиданн я в акті не зазначено. Означен і дані, як вбачається з позову підтверджуються довідкою пі дприємства № 02-5/07/159-3319 від 09.04.2010р.

За результатами перевірки , було складено протокол про а дміністративне правопоруше ння №015709 від 18.02.2010р., постанову про адміністративне правопоруш ення №09-34 від 20.02.2010р.

Приписом від 03 березня 2010р. б/н відповідача зобов' язано, з окрема: розробити план орган ізаційно-технічних природоо хоронних заходів на 2011 рік та у згодити його в установленому законом порядку; дотримуват ися вимог природоохоронного законодавства; не допускати скиду недостатньо очищених стічних вод; відновити мереж у спостережливих свердловин на основному проммайданчику підприємства та здійснювати моніторинг за впливом на під земні води; забезпечувати ви конання заходів з охорони та раціональному використанню вод передбачених в дозволі н а спеціальне водокористуван ня; виконати ремонтні роботи на об' єктах ПОС,тощо.

Відповідно до Методики роз рахунку розмірів відшкодува ння збитків, заподіяних держ аві внаслідок порушення зако нодавства про охорону і раці ональне використання водних ресурсів, затвердженої нака зом Мінприроди України № 389 ві д 20.07.2009р. і зареєстрованої в Мін істерстві юстиції України 14.08 .2009р. за № 767/16783, був здійснений роз рахунок збитків, заподіяних державі порушенням водного з аконодавства у результаті н аднормативного скидання заб руднюючих речовин зі зворотн ими водами ВАТ «Авдіївський коксохімічний завод» до р. Ка м' янка (бас. р. Кривий Торець) за контролюємий період з 24.08.2009р . по 31.12.2009р., розмір яких склав 12 310 366,52 грн.

Перевіривши повноту встан овлених судом першої інстанц ії обставин справи та правил ьність їх юридичної оцінки, Д онецький апеляційний господ арський суд дійшов висновку про необґрунтованість апеля ційної скарги виходячи з нас тупного.

Державна екологічна інспе кція в Донецькій області є сп еціальним підрозділом Мінпр ироди, яка в межах своїх повно важень забезпечує реалізаці ю державної політики у сфері охорони навколишнього приро дного середовища, раціональн ого використання, відтворенн я та охорони природних ресур сів (земля, надра, поверхневі в оди, атмосферне повітря, твар инний та рослинний світ).

Згідно з п. 4 Положення про Д ержавну екологічну інспекці ю в областях, містах Києві та С евастополі” (затвердженого М іністерством охорони навкол ишнього природного середови ща України від 19.12.06р. №548, зар. в МЮ України від 13.02.07р. за №120/13387) вона з дійснює державний контроль з а додержанням правил, нормат ивів, стандартів у сфері охор они навколишнього природног о середовища, додержанням ум ов виданих дозволів, лімітів та квот на спеціальне викори стання природних ресурсів, в икиди та скиди забруднюючих речовин у навколишнє природн е середовище, забрудненням н авколишнього природного сер едовища внаслідок викидів та скидів шляхом проведення ін струментально-лабораторних вимірювань показників склад у та властивостей тощо.

При здійсненні держа вного контролю, інспекція ма є право (п.5 Положення про інсп екцію) перевіряти документи на право спеціального викори стання природних ресурсів (л іцензії, дозволи); складати ак ти перевірок і протоколи про адміністративні правопоруш ення та розглядати справи пр о адміністративні правопору шення у межах повноважень, ви значених законом; давати обо в'язкові для виконання припи си щодо усунення виявлених п орушень; подавати позови про відшкодування втрат і збитк ів, завданих унаслідок поруш ення вимог законодавства про охорону навколишнього приро дного середовища.

За приписами ст. 40 Зако ну України “Про охорону навк олишнього природного середо вища” використання природни х ресурсів громадянами, підп риємствами, установами та ор ганізаціями здійснюється з д одержанням обов'язкових екол огічних вимог: здійснення за ходів щодо запобігання псува нню, забрудненню, виснаженню природних ресурсів, негатив ному впливу на стан навколиш нього природного середовища .

Статтею 51 Закону Украї ни “Про охорону навколишньог о природного середовища” вст ановлено, зокрема, що при прое ктуванні, розміщенні, будівн ицтві, введенні в дію нових і р еконструкції діючих підприє мств, споруд та інших об'єктів , удосконаленні існуючих і вп ровадженні нових технологіч них процесів та устаткування , а також в процесі експлуатац ії цих об'єктів забезпечуєть ся екологічна безпека людей, раціональне використання пр иродних ресурсів, додержання нормативів шкідливих впливі в на навколишнє природне сер едовище. При цьому повинні пе редбачатися вловлювання, ути лізація, знешкодження шкідли вих речовин і відходів або по вна їх ліквідація, виконання інших вимог щодо охорони нав колишнього природного серед овища і здоров'я людей.

Стаття 44 Водного кодекс у України наголошує, що водок ористувачі зобов'язані, зокр ема, дотримуватись встановле них нормативів гранично допу стимого скидання забруднююч их речовин та встановлених л імітів забору води, лімітів в икористання води та лімітів скидання забруднюючих речов ин, а також санітарних та інши х вимог щодо впорядкування с воєї території; здійснювати невідкладні роботи, пов'язан і з ліквідацією наслідків ав арій, які можуть спричинити п огіршення якості води, та над авати необхідні технічні зас оби для ліквідації аварій на об'єктах інших водокористув ачів у порядку, встановленом у законодавством.

Під час користування водн ими об"єктами для промислови х потреб водокористувачі зоб ов"язані дотримуватися встан овлених умов спеціального во докористування, екологічних вимог, а також вживати заході в щодо зменшення витрат води (особливо питної) та припинен ня скидання забруднених звор отних вод шляхом удосконален ня виробничих технологій, сх ем водопостачання та очищенн я стічних вод ( ст.66 Водного код ексу України).

Власники засобів вод ного транспорту, трубопровод ів, плавучих та інших споруд на водних об'єктах, а також і нші юридичні та фізичні осо би зобов'язані забезпечуват и охорону вод від забруд нення і засмічення внаслід ок втрат мастила, пального , хімічних, нафтових та інших з абруднюючих речовин( ст. 101 Вод ного кодексу України).

Приписами ст. ст.68,69 Зако ну України “Про охорону навк олишнього природного середо вища” встановлена відповід альність за порушення законо давства про охорону навколиш нього природного середовища , в тому числі зобов' язання п ідприємств відшкодовувати ш коду, заподіяну ними внаслід ок порушень. Шкода, заподіяна внаслідок порушення закон одавства про охорону навкол ишнього природного середови ща, підлягає компенсації в по вному обсязі.

Позивач наполягає, що п озивачем, внаслідок порушенн я вимог чинного законодавств а, державі заподіяно збитків в розмірі 12 310 366,52 грн., що розрахо вані відповідно до Методики розрахунку розмірів відшкод ування збитків, які заподіян і державі внаслідок порушенн я водного законодавства про охорону та раціональне викор истання водних ресурсів, зат вердженої наказом Мінприрод и України № 389 від 20.07.2009р.

Як вбачається з матеріалі в справи, відомості про обсяг скинутих зворотних вод, пері од скидання та вміст забрудн юючих речовин отримані позив ачем з листа відкритого акці онерного товариства “Авдіїв ський коксохімічний завод”№ 02-5/07/159-3319 від 09.04.2010р. (а.с. 21), вже п ісля перевірки, в якому були зазначені фактичні концентр ації забруднюючих речовин у стічних водах, тільки як резу льтат одиничних лабораторни х випробувань.

Відповідно до п. 2.4 “Методики розрахунку розмірів відшкод ування збитків, які заподіян і державі внаслідок порушенн я водного законодавства про охорону та раціональне викор истання водних ресурсів”, з м оменту встановлення факту ск иду зворотних вод з перевище нням встановлених нормативі в ГДС до повного його припине ння проби води відбираються не менше трьох разів.

Доказів здійснення переві ряючими проб води, та їх резу льтати, до матеріалів справи позивачем не представлено, в акті не зазначено.

Отже, висновки позивача, в а кті перевірки, про перевищен ня нормативів гранично допус тимого скидання забруднюючи х речовин зроблені на підста ві недостовірних даних про ф актичні концентрації.

За даними відповідача, факт ичні концентрації забруднюю чих речовин за перевіряємий період - 130 календарних днів, з роблені на підставі всього ч отирьох вимірів (по одному ви мірюванню на місяць). Тобто, ви мірювання, що проведені з так ою частотою, не можуть бути пі дставою для визнання простог о середнього арифметичного в имірювання - фактичними дан ими, оскільки, це суперечить К ерівному нормативному докум енту 211.1.0.009-94 “Гідросфера. Відбір проб для визнання складу і ос обливостей стічних і техноло гічних вод”, затвердженого М іністерством охорони навкол ишнього природного середови ща та ядерної безпеки 28.12.1994р.

Вищевказаний КНД 211.1.0.009-94 пошир юється на відбір проб стічни х та технологічних вод, які пі длягають державному та відом чому контролю.

Відповідно до ст.6.2. КНД 211.1.0.009-94 в ідбір проб водокористувачем повинен здійснюватися з час тотою, яка дозволяє контролю вати неоднорідність складу а бо особливостей вод у прийня тих межах до прийнятої ймові рністю (додаток А). Згідно з до датком для розрахунку частот и відбору проб необхідно виз начити характеристику неодн орідності хімічного складу т а особливостей об' єкту конт ролю.

Згідно з розрахунком часто та відбору проб достовірност і даних повинна бути: для азот у амонійного - 18 раз/місяць; ф енолу - 14 раз/місяць; хлориди - 700 разів/місяць; нітрати - 1 р аз/місяць; фосфати - 8 раз/міся ць; сульфати - 8 раз/місяць.

Таким чином, дані отримані з порушенням встановленої про цедури, не можуть бути достов ірними, та застосовуватися я к належні докази.

Відповідно до ст.1 Водного к одексу України «Визначення о сновних термінів»Гранично д опустимий скид (ГДС) речовини - маса речовини у зворотній воді, що є максимально допуст имою для відведення за встан овленим режимом даного пункт у водного об'єкта за одиницю ч асу( г/год). Вона визначається перемноженням затвердженої в дозволі на спецводокорист ування та нормативах граничн о допустимого скиду забрудню ючих речовин допустимої конц ентрації забруднюючої речов ини на затверджений об'єм ски ду.

Виходячи з тлумачення терм іну ГДС при відборі проб якос ті стічних вод атестованим л абораторіям необхідно одноч асно встановлювати і фактичн ий об' єм скиду вод.

Як зазначає відповідач, лаб ораторії підприємства не ате стовані на визначення цього параметру та не мають необхі дного обладнання.

Державними інспекторами з охорони навколишнього приро дного середовища Донецької о бласті в Акті перевірки дотр имання вимог природоохоронн ого законодавства України на ВАТ «Авдіївський коксохіміч ний завод» від 09 - 26 лютого 2010 рок у вказано, що є перевищення но рмативів гранично допустимо го скидання забруднюючих реч овин по двом випускам, що є пор ушенням п. 3,5,8 ст. 44 Водного кодек су України, але фактично в Акт і наведена інформація про пе ревищення гранично допустим их концентрацій на випусках, (мг/дм3), без порівняння з норма тивами, що не є тотожним.

Розрахунок збитків заподі яних державі порушенням водн ого законодавства у результа ті наднормативного скидання забруднюючих речовин зі зво ротними водами ВАТ «Авдіївсь кий коксохімічний завод» Інс пекцією виконано відповідно п.7.1 формула 12. «Методики..»

Так, відповідно до п. 1.7 Метод ики: забруднююча речовина - речовина, яка привноситься у водний об' єкт в результаті господарської діяльності лю дини та спричиняє погіршення якості води. Контрольні ство ри - місця контролю якості в оди водного об' єкта, в яких м ають дотримуватись встановл ені норми якості води виходя чи з цільового використання водного об' єкта. В дозволі н а спеціальне водокористуван ня Відкритого акціонерного товариства “Авдіївський кок сохімічний завод” вказано, щ о контрольні створи встановл ені на р. Кривий Торець на відс тані 500 м нижче та 500м нижче впад іння р. Кам' янка.

Оскільки під час перевірки не встановлювався факт забр уднення саме в контрольному створі природного водного об ' єкту, розрахунок розмірів відшкодування збитків, запод іяних водним об' єктам (крім морських вод) внаслідок скид ів забруднюючих речовин зі з воротними водами з перевищен ням встановленого нормативу ГДС, не може вважатися право мірним.

Матеріалами перевірки вза галі не підтверджено факту з абруднення водного об"єкту в результаті порушення законо давства про охорону та раціо нальне використання водних р есурсів, що є обов"язковою умо вою для застосування вказано ї Методики. В матеріалах судо вої справи такі докази також відсутні.

Крім того, відповідно до ст. 22 Цивільного кодексу України збитками є: втрати, яких особа зазнала у зв' язку зі знищен ням або пошкодженням речі, а т акож витрати, які особа зроби ла або мусить зробити для від новлення свого порушеного пр ава (реальні збитки); доходи, я кі особа могла б реально одер жати за звичайних обставин, я кби її право не було порушене (упущена вигода). Особа, якій з авдано збитків у результаті порушення її цивільного прав а, має право на їх відшкодуван ня в грошовій сумі у повному о бсязі.

Так, обов' язок по відшкод уванню збитків настає для су б' єктів господарювання у ра зі порушення господарського зобов' язання в результаті неналежного виконання (або н евиконання) умов договору (ст .ст.224,225 ГК України, ст.623 ЦК Україн и) або такий обов' язок наста є в наслідок завдання шкоди б ез договірних правовідносин (глава 82 ЦК України).

Загальні підстави відпов ідальності за завдану майнов у шкоду визначені статтею 1166 Ц ивільного кодексу України, в ідповідно до якої майнова шк ода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяль ністю особистим немайновим п равам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в пов ному обсязі особою, яка її зав дала; особа, яка завдала шкоди , звільняється від її відшкод ування, якщо вона доведе, що шк оди завдано не з її вини.

Вказана стаття унормовує з агальні підстави для відшкод ування шкоди в рамках позадо говірних (деліктних) зобов' язань. Деліктна відповідальн ість за загальним правилом н астає лише за наявності вини заподіювача шкоди. Юридично ю підставою позадоговірної в ідповідальності є склад циві льного правопорушення, елеме нтами якого є шкода, протипра вна поведінка, причинний зв' язок між шкодою і протиправн ою поведінкою, вина.

Отже для відшкодування ш коди за правилами ст. 1166 Цивіль ного кодексу України позивач мав довести: а) неправомірніс ть поведінки відповідача, як господарюючого суб'єкта (неп равомірною може вважатися бу дь-яка поведінка, внаслідок я кої завдано шкоду, якщо запод іювач шкоди не був уповноваж ений на такі дії); б) наявність шкоди; в) причинний зв'язок мі ж протиправною поведінкою та шкодою, що є обов'язковою умов ою відповідальності та вираж ається в тому, що шкода має вис тупати об'єктивним наслідком поведінки заподіювача шкоди ; г) вина заподіювача шкоди.

Обов'язковою умовою для з астосування відповідальнос ті за ст.111 Водного кодексу Укр аїни, також як і за ст. 68 Закону України "Про охорону навколи шнього природного середовищ а", є доведенння факту запо діяння господарюючим суб'єкт ом шкоди (збитків) природному навколишньому середовищу та /або водним об'єктам.

Матеріалами справи не під тверджується факт заподіянн я відповідачем шкоди ( збитків) в розмірі 12 310 366,52грн., отже вірним є висновок суду п ершої інстанції про відмову у задоволенні позову про зоб ов”язати відповідача відшко дувати шкоду завдану державі внаслідок порушення природо охоронного законодавства у с умі 12 310 366,52грн.

З огляду на наведене , Донецький апеляційний госп одарський суд дійшов висновк у, що доводи заявника, викладе ні в апеляційній скарзі не об ґрунтовані, не доведені нале жними та допустимими доказам и в розумінні ст.33, ст.34 Господа рського процесуального коде ксу України.

Твердження заявника а пеляційної скарги про поруше ння і неправильне застосуван ня місцевим господарським су дом норм матеріального права при прийнятті рішення не зна йшли свого підтвердження, в з в' язку з чим підстав для змі ни чи скасування рішення гос подарського суду Донецької о бласті від 13.04.2011р. (підписано 18.04.20 11р.) у справі № 32/23 суд апеляційн ої інстанції не вбачає.

Результати розгляду апе ляційної скарги оголошені в судовому засіданні.

Керуючись ст. ст. 25, 99, 101, 102, 103, 105 Го сподарського процесуальног о кодексу України, Донецький апеляційний господарський с уд, -

П О С Т А Н О В И В:

Здійснити процесуаль не правонаступництво відпов ідача у справі, замінивши Від крите акціонерне товариство «Авдіївський коксохімічний завод» його правонаступнико м - Публічним акціонерним тов ариством «Авдіївський коксо хімічний завод».

Апеляційну скаргу Державн ої екологічної інспекції в Д онецькій області, м. Донецьк н а рішення господарського суд у Донецької області від 13.04.2011р. (підписано 18.04.2011р.) у справі № 32/23 - з алишити без задоволення.

Рішення господарського су ду Донецької області від 13.04.2011р . (підписано 18.04.2011р.) у справі № 32/23 - залишити без змін.

Постанова набирає з аконної сили з дня її прийнят тя та може бути оскаржена до В ищого господарського суду Ук раїни у касаційному порядку через Донецький апеляційний господарський суд протягом двадцяти днів.

Головуючий Н.М. Дучал

Судді: М.Д. Запорощенко

Р.Г. Новікова

Надруковано 5 екз.: 1 -позивачу, 1-відповідачу, 1-у спр аву, 1-ДАГС, 1-ГСДО

СудДонецький апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення29.06.2011
Оприлюднено27.07.2011
Номер документу17285810
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —32/23

Ухвала від 11.05.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Хрипун О.О.

Ухвала від 16.03.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Хрипун О.О.

Ухвала від 21.01.2010

Господарське

Господарський суд міста Києва

Хрипун О.О.

Рішення від 29.11.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Підченко Ю.О.

Ухвала від 29.11.2011

Господарське

Господарський суд Донецької області

Сковородіна О.М.

Ухвала від 11.10.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Підченко Ю.О.

Ухвала від 23.09.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Підченко Ю.О.

Постанова від 29.06.2011

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Дучал Н.М.

Ухвала від 07.07.2011

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Васильєв Олег Юрійович

Ухвала від 21.06.2011

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Васильєв Олег Юрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні