6/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул.Шевченка 16, м.Івано-Франківськ, 76000, тел. 2-57-62
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10 червня 2008 р. Справа № 6/21
Господарський суд Івано-Франківської області у складі суду : судді Грици Ю.І.
при секретарі Цюрак А.І. розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Івано-Франківськ-Житло" вул. Кропивницького, 1а, Івано-Франківськ,76006
до відповідача ЖЕО №7 вул. Мазепи,66,Івано-Франківськ,76000
про стягення заборгованості за виконані ремонтно-будівельні роботи
Представники:
Від позивача Петечел. О.Ю., (довіреність № б/н від 16.12.05 представник )
Від відповідача: не з"явився
СУТЬ СПОРУ: подано позов про стягнення заборгованості за виконані ремонтно-будівельні роботи в сумі 12405 грн 72 коп
В судовому засіданні оголошувалася перерва до 10.06.2008 р.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі. 22.05.2008 року подав клопотання в порядку ст.22 ГПК України, яким уточнив позовні вимоги у зв"язку з допущенням арифметичних помилок, згідно якого позовні вимоги становлять 7096 грн 29 коп основного боргу, 4559 грн 74 коп компенсації в зв"язку з інфляцією та 862 грн 78 коп -3% річних, всього 12518 грн 81 коп.
Представник відповідача подав суду відзив на позов, в якому проти позову заперечив в частині стягнення штрафних санкцій. Суму основного боргу в розмірі 7096 грн 29 коп визнав в повному обсязі. В решті позовних вимог просить в позові відмовити, оскільки вважає їх необгрунтованими.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши представників сторін, суд встановив, що між КП "Житло" та ЖЕО №7 укладено підрядну угоду № 85 по влаштуванню контейнерного майданчика біля будинків № 54,56 по вул. Бельведерська. КП "Житло" виконало всі умови договору, що підтверджується актом прийомки виконаних робіт. Відповідно до п. 5 даного договору розрахунки проводяться не пізніше останнього дня поточного місяця. Роботи були виконані в листопаді 2003 року на суму 2209 грн 20 коп, розрахунок проведено 26.08.2004 року на суму 2209 грн., що підтверджується копією банківської виписки. Таким чином, заборгованість станом на 19.02.2008 року по даному договору становить 0,20 грн, а термін прострочення складає 269 днів (01.12.2003 - 25.08.2004). Відповідно до ст. 214 ЦК УРСР та ст. 625 ЦК України відповідачу донараховано 3% річних в розмірі 48 грн 84 коп (за період з 01.12.2003 - 25.08.2004) та встановлено індекс інфляції за період грудень 2003 - серпень 2004 в розмірі 112 грн 67 коп.
Відповідно до договору підряду № 83 від 29.10.2003 позивачем виконано роботи по ремонту сходової клітки будинку № 3 по вул. Вороного в листопаді 2003 року на суму 2098 грн 80 коп., що підтверджується актом прийомки виконаних робіт, оплата проведена 17.06.2004 року, що підтверджується копією банківської виписки. Відповідно до п. 5 даного договору розрахунки проводяться не пізніше останнього дня поточного місяця. Термін прострочення складає 199 днів (01.12.2003 - 16.06.2004). Відповідно до ст. 214 ЦК УРСР та ст. 625 ЦК України донараховано 3% річних в розмірі 34 грн 33 коп (за період з 01.12.2003 - 16.06.2004) та встановлено індекс інфляції за період грудень 2003 - червень 2004 в розмірі 109 грн 14 коп.
Відповідно до договору підряду №84 позивачем виконано роботи по влаштуванню контейнерних майданчиків біля будинків № 46. 48 по вул. Бельведерська в листопаді 2003 року на суму 2437 грн 20 коп, що підтверджується актом прийомки виконаних робіт, оплата проведена 11.11.2003 року в розмірі 2000 грн., що підтверджується копією банківської виписки . Відповідно до п. 5 даного договору розрахунки проводяться не пізніше останнього дня поточного місяця. Таким чином, заборгованість по даному договору складає 437 грн 20 коп. 17.06.2004 року була проведена переплата по договору № 83 у розмірі 212 грн 40 коп , яка була зарахована до погашення заборгованості по вказаних роботах. Отже, термін прострочення по сплаті 437 грн 20 коп склав 199 днів (01.12.2003 - 16.06.2004). Відповідно до ст. 214 ЦК УРСР та ст. 625 ЦК України донараховано 3% річних в розмірі 7 грн 15 коп (за період з 01.12.2003 - 16.06.2004) та встановлено індекс інфляції за період грудень 2003 - червень 2004 в розмірі 22 грн 73 коп.
З 17.06.2004 по 19.02.2008 борг по даному договору складає 224 грн 80 коп. Термін прострочення складає 1343 дні. Відповідно до ст. 625 ЦК України донараховано 3% річних в розмірі 24 грн 81 коп (за період з 17.06.2004- 19.02.2008) та виставлено індекс інфляції за період липень 2004 - січень 2008 в розмірі 132 грн 65 коп.
Відповідно до договору підряду № 72 від 12.12.2004 року позивачем повністю виконано роботи по ремонту сходової клітки будинку № 18 по вул. К. Данила в грудні 2004 року на суму 5442 грн., що підтверджується актом прийомки виконаних робіт. Згідно п. 3.3. Даного Договору оплата здійснюється протягом 3-4 днів з дня підписання акту прийомки виконаних робіт. Проте, оплата була проведена 28.09.2005 року, що підтверджується банківською випискою. Таким чином, термін прострочення склав 265 днів (05.01.2005 - 27.09.2005). Відповідно до ст. 625 ЦК України донараховано 3% річних в розмірі 118 грн 53 коп (за період з 05.01.2005 - 27.09.2005) та встановлено індекс інфляції за період січень 2005 - вересень 2005 в розмірі 386 грн 38 коп.
Відповідно до договору підряду № 23 від 06.04.2005 року позивачем повністю виконано роботи по влаштуванню контейнерного майданчику поблизу будинку № 49 по вул. Бельведерська в квітні 2005 року на суму 2800 грн 80 коп, що підтверджується актом прийомки виконаних робіт. Згідно п. 3.3. Даного Договору оплата здійснюється протягом 3-4 днів з дня підписання акту прийомки виконаних робіт. Оплата частково проведена 07.11.2005 року в сумі 1612 грн. що підтверджується копією банківської виписки. Термін прострочення по сплаті 2800 грн 80 коп. склав 185 днів (05.05.2005 - 06.11.2005). Відповідно до ст. 625 ЦК України донараховано 3% річних в розмірі 42 грн 59 коп (за період з 05.05.2005 - 06.11.2005) та встановлено індекс інфляції за період травень 2005 - жовтень 2005 в розмірі 79 грн 26 коп.
З 07.11.2005 по 19.02.2008 борг по даному договору складає 1188 грн 80 коп. Термін прострочення складає 835 днів. Відповідно до ст. 625 ЦК України донараховано 3% річних в розмірі 81,59 грн. (за період з 07.11.2005 - 19.02.2008) та встановлено індекс інфляції за період листопад 2005 - січень 2008 в розмірі 436,77грн.
Відповідно до договору підряду № 51 від 20.07.2005 року позивачем виконано роботи по влаштуванню контейнерного майданчика біля будинку №15 по вул. Ленкавського в липні 2005 року на суму 4395 грн 60 коп, що підтверджується актом прийомки виконаних робіт. Згідно п. 3.3. Даного Договору оплата здійснюється протягом 3 днів з дня підписання акту прийомки виконаних робіт. Оплата була проведена 06.12.2005 року, що підтверджується копією банківської виписки. Термін прострочення склав 124 дні (04.08.2005 - 05.12.2005). Відповідно до ст. 625 ЦК України донараховано 3% річних в розмірі 44 грн 80 коп (за період з 04.08.2005 - 05.12.2005) та встановлено індекс інфляції за період серпень 2005 - листопад 2005 в розмірі 57 грн 14 коп.
Відповідно до договору підряду № 54 від 26.09.2005 року позивачем виконано роботи по влаштуванню металевих дверей будинку № 42а по вул. Набережна у вересні 2005 року на суму 1447 грн 20 коп. що підтверджується актом прийомки виконаних робіт. Оплата проведена 29.09.2005 року на суму 1447 грн, підтвердженням чого є копія банківської виписки. Таким чином заборгованість станом на 19.02.2008 по даному договору складає 0,20 грн.
Відповідно до договору підряду № 53 від 05.09.2005 року позивачем виконано роботи по влаштуванню контейнерного майданчика біля будинку № 40 по вул. Млинарська в липні 2005 року на суму 4395 грн 60 коп., що підтверджується актом прийомки виконаних робіт. Згідно п. 3.3. даного договору оплата здійснюється протягом 3 днів з дня підписання акту прийомки виконаних робіт. Оплата проведена 27.12.2005 року , що підтверджується копією банківської виписки. Термін прострочення склав 83 дні (04.10.2005 - 26.12.2005). Відповідно до ст. 625 ЦК України донараховано 3% річних в розмірі 29,99 грн. (за період з 04.10.2005 - 26.12.2005) та встановлено індекс інфляції за період жовтень 2005 - грудень 2005 в розмірі 200 грн 44 коп.
Відповідно до договору підряду № 52 від 03.08.2005 року позивачем виконано роботи по влаштуванню металевих дверей в будинку №12 по вул. Бельведерська в вересні 2005 року на суму 1771 грн 20 коп, що підтверджується актом прийомки виконаних робіт . Згідно п. 3.3. договору оплата здійснюється протягом 3-4 днів з дня підписання акту прийомки виконаних робіт. Оплата була частково проведена 29.12.2005 року на суму 1062 грн, підтвердженням чого є копія банківської виписки. Термін прострочення по сплаті 1771 грн 20 коп склав 85 днів (05.10.2005 - 28.12.2005). Відповідно до ст. 625 ЦК України донараховано 3% річних в розмірі 12,37грн. (за період з 05.10.2005 - 28.12.2005) та встановлено індекс інфляції за період жовтень 2005 - грудень 2005 в розмірі 80 грн 77 коп.
З 29.12.2005 по 19.02.2008 борг по даному договору складає 709 грн 20 коп. Термін прострочення складає 783 дні. Відповідно до ст. 625 ЦК України донараховано 3% річних в розмірі 45,64грн. (за період з 27.12.2005-19.02.2008) та встановлено індекс інфляції за період січень 2006 - січень 2008 в розмірі 240 грн 56 коп.
Відповідно до договору підряду № 60 від 18.10.2005 року позивачем виконано роботи по влаштуванню металічних дверей в будинку № 30а по вул. Пд. Бульвар у листопаді 2005 року на суму 2899 грн 20 коп, що підтверджується актом прийомки виконаних робіт (копія додається - Додаток №27). Оплата проведена 31.10.2005 року та 25.11.2005 року на суму 2899грн., підтвердженням чого є копії банківських виписок. Заборгованість станом на 19.02.2008 року по даному договору складає 0,20 грн.
Відповідно до договору підряду № 15 позивачем виконано роботи у грудні 2005 року на суму 11439 грн 60 коп., що підтверджується актом прийомки виконаних робіт.. Оплата проведена 20.05.2005 року на суму 11439 грн 40 коп, що підтверджується копією банківської виписки. Заборгованість станом на 19.02.2008 року по даному договору складає 0,20 грн.
Відповідно до договору підряду № 43 від 18.08.2006 року позивачем виконано роботи по ремонту фасаду будинку №1 по вул. Мазепи у серпні 2006 року на суму 9616 грн 80 коп, що підтверджується актом прийомки виконаних робіт. Оплата частково проведена 07.09.2006 року на суму 5598 грн 11 коп, що підтверджує копія банківської виписки. Термін прострочення по сплаті 4018 грн 69 коп склав 30 днів (07.09.2006 - 08.10.2006). Відповідно до ст. 625 ЦК України відповідачу донараховано 3% річних в розмірі 8 грн 04 коп (за період з 07.09.2006 - 08.10.2006) та встановлено індекс інфляції за вересень 2006 в розмірі 80 грн 37 коп.
Відповідно до договору підряду № 43 від 18.08.2006 року та договору підряду № 52 від11.09.2006 року позивачем виконано роботи по ремонту фасаду будинку №1 по вул. Мазепи та ремонту каналізації будинку № 32 по вул. Набережна у вересні 2006 року на суму 12954 грн., що підтверджується актами прийомки виконаних робіт. З врахуванням заборгованості за серпень місяць 2006 року борг на 01.10.2006 року склав 16972 грн 69 коп. 09.10.2006 року відповідачем проведена часткова оплата боргу на суму 500 грн. Наступна оплата у розмірі 500 грн. проведена 24.11.2006 року. Термін прострочення по сплаті 16472 грн 69 коп склав 46 днів (09.10.2006 - 23.11.2006). Відповідно до ст. 625 ЦК України донараховано 3% річних в розмірі 62 грн 28 коп (за період з 09.10.2006-23.11.2006) та виставлено індекс інфляції за жовтень 2006 - листопад 2006 року в розмірі 733 грн 03 коп.
06.12.2006 року відповідач оплатив 2000 грн. Термін прострочення по сплаті 15972 грн 69 коп. склав 12 днів (24.11.2006 - 05.12.2006). Відповідно до ст. 625 ЦК України донараховано 3% річних за вказаний період в розмірі 15 грн 75 коп (за період з 24.11.2006 - 05.12.2006).
29.12.2006 року відповідач оплатив 2000 грн. Термін прострочення по сплаті 13972 грн 69 коп склав 23 дні (06.12.2006 - 28.12.2006). Відповідно до ст. 625 ЦК України донараховано 3% річних в розмірі 26 грн 41 коп (за період з 06.12.2006 - 28.12.2006) та виствлено індекс інфляції за грудень 2006 року 107 грн 75 коп.
10.01.2007 року відповідач оплатив заборгованість у розмірі 2000 грн. Термін прострочення по сплаті 11972 грн 69 коп склав 12 днів (29.12.2006 - 09.01.2007). Відповідно до ст. 625 ЦК України донараховано 3% річних в розмірі 11 грн 81 коп (за період з 29.12.2006-09.01.2007).
06.02.2007 року відповідач оплатив заборгованість у розмірі 1000 грн. Термін прострочення по сплаті 9972 грн 69 коп склав 26 днів (10.01.2007 - 06.02.2007). Відповідно до ст. 625 ЦК України донараховано 3% річних в розмірі 21,25 грн. (за період з 10.01.2007 -06.02.2007) та виставлено індекс інфляції за січень 2007 року 49 грн 86 коп.
01.03.2007 року відповідач оплатив заборгованість у розмірі 1000. Термін прострочення по сплаті 8972 грн 69 коп склав 22 дні (06.02.2007 - 01.03.2007). Відповідно до ст. 625 ЦК України донараховано 3% річних в розмірі 16 грн 22 коп. (за період з 06.02.2007 - 01.03.2007) та виставлено індекс інфляції за лютий 2007 року в розмірі 53 грн 84 коп.
22.10.2007 року відповідач сплатив 1000 грн. Термін прострочення по сплаті 7972 грн 69 коп склав 236 днів (01.03.2007 - 21.10.2007). Відповідно до ст. 625 ЦК України донараховано 3% річних в розмірі 154 грн 65 коп (за період з 01.03.2007-21.10.2007) та виставлено індекс інфляції за березень 2007 - жовтень 2007 року в розмірі 1221 грн 42 коп.
06.12.2007 року відповідач оплатив заборгованість у розмірі 1000 грн. Термін прострочення по сплаті 6972 грн 69 коп склав 45 днів (21.10.2007 - 05.12.2007). Відповідно до ст. 625 ЦК України донараховано 3% річних в розмірі 25 грн 79 коп. та виствлено індекс інфляції за листопад 2007 року в розмірі 152 грн 74 коп.
05.02.2008 року відповідач погасив заборгованість у розмірі 1000 грн. Термін прострочення по сплаті 5972 грн 69 коп склав 61 день (05.12.2007 - 05.02.2008). Відповідно до ст. 625 ЦК України донараховано 3% річних в розмірі 29 грн 94 коп. та виставлено індекс інфляції за грудень 2007 року в розмірі 302 грн 22 коп. Станом на 19.02.2008 року борг за виконані роботи по договору № 43 від 18.08.2006 року становить 4972 грн 69 коп.
Таким чином, заборгованість відповідача перед позивачем становить 7096 грн 29 коп основного боргу, відповідно до ст. 625 ЦК України нараховано компенсацію у зв"язку з інфляцією у розмірі 4559 грн 74 коп та 3% річних за користування грошовими коштами у розмірі 862 грн 78 коп. Всього ціна позову складає 12518 грн 81 коп.
21.11.2006 року, 12.02.2007 року, 18.06.2007 року, 10.07.2007 року, 22.01.2008 року, 01.02.2008 року позивачем направлені претензії на адресу ЖЕО №7 з вимогою про виконання зобов'язання згідно укладених підрядних угод (копії додаються - Додаток № 48, 49, 50, 51, 52, 53). Проте, претензії залишено відповідачем без реагування, а заборгованість непогашеною, в зв"язку з чим позивач звернувся до суду для примусового стягнення вищеказаної суми.
Як вбачається з матеріалів справи , відповідно до рішення загальних зборів засновників КП "Житло" реорганізовано шляхом перетворення в ТзОВ "Івано-Франківськ-Житло, яке є правонаступником КП "Житло", що підтверджується статутом підприємства.
Відповідно до ст.193 ГК України суб”єкти господарювання повинні виконувати господарські зобов”язання належним чином, вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання зобов”язання.
Згідно ст. 526 Цивільного кодексу України зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Відповідно до ч.2 ст.625 Цивільного кодексу України, боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.
Згідно ст. 256 Цивільного кодексу України позовна давність - це строк, у межах якого особа може звернутися до суду з вимогою про захист свого цивільного права або інтересу. Статтею 257 визначено, що загальна позовна давність встановлюється тривалістю у три роки. Отже, вимоги позивача про стягнення з відповідача 3 процентів річних та інфляційних збитків згідно договорів підряду №№, 85,83 та частково №84 в розмірі 88 грн 27 коп 3% річних та 243 грн 01 коп інфляційних збитків задоволенню не підлягають враховуючи сплив строку позовної давності.
Що стосується решту позовних вимог, суд вважає, що вони правомірні і підлягають задоволенню: 7096 грн 29 коп основного боргу, 4316 грн 73 коп компенсації у зв"язку з інфляцією та 774 грн 51 коп з відсотки річних. Всього підлягає до задоволення 12187 грн 53 коп.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що позов слід задоволити частково.
Відповідно до ст.49 ГПК України судові витрати на державне мито та витрат на інформаційно- технічне забезпечення судового процесу слід покласти на відповідача пропорційно до задоволених вимог.
Керуючись ст.124 Конституції України, ст.193 Господарського Кодексу України, ст.ст.256,257, 526, 530 ЦК України, ст.ст.49, 82-85 ГПК України, суд
в и р і ш и в:
позов задоволити частково.
Стягнути з ЖЕО №7, вул. Г.Мазепи, 66 м.Івано-Франківськ ( код ЄДРПОУ 19400191) на користь ТзОВ "Івано-Франківськжитло", вул. Кропивницького, 1а м.Івано-Франківськ (код 20535795) - 12187 грн 53 коп заборгованості, 121 грн 87 коп державного мита та 118 грн витрат на інформаційно- технічне забезпечення судового процесу.
В решті позову відмовити.
Наказ видати після набранням рішення зконної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його прийняття, у разі, якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення, воно набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня підписання повного рішення, оформленого відповідно до статті 84 Господарського процесуального кодексу України.
рішення підписане 11.06.08
Виготовлено в діловодстві
Суд | Господарський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 10.06.2008 |
Оприлюднено | 21.06.2008 |
Номер документу | 1730024 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні