9/58
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул.Шевченка 16, м.Івано-Франківськ, 76000, тел. 2-57-62
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 липня 2008 р. Справа № 9/58
Господарський суд Івано-Франківської області у складі суду: судді Фанди Оксани Михайлівни при секретарях судового засідання Олейняш Еліні Михайлівні та Чмихові Юрію Анатолійовичу розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за позовом Приватного підприємства "Авто-Газ ІВ", вул. Старицького, 11-а, м. Івано-Франківськ,76008
до відповідача Івано-Франківської міської ради, вул.Грушевського,21, м. Івано-Франківськ,76000
про спонукання укласти договір
За участю представників сторін:
Від позивача: Селянін Валерій Олександрович, ( довіреність від 24.06.08 року)
Від відповідача: Кедик Н.С. - спецаліст юридичного відділу, (довіреність №1085/05-17/07в від 24.07.2006 року)
СУТЬ СПОРУ: Заявлено вимогу про укладення договору купівлі-продажу земельної ділянки несільськогосподарського призначення площею 0, 0473 га на вул. Незалежності, 247 в м. Івано-Франківську в редакції, запропонованій позивачем.
Представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив суд їх задоволити. В обгрунутування заявлених позовних вимог представник позивача зазначив наступне.
На підставі розпорядження міського голови від 29.08.07 року за № 497-р за ПП «Авто-Газ ІВ»було зареєстровано право власності і видане свідоцтво на об»єкт нерухомості –автозаправочний пункт по вул. Незалежності, 247 в м. Івано-Франківську.
24.10.06 року між Івано-Франківською міською радою та ПП «Авто-Газ ІВ»було укладено договір оренди землі.
Представник позивача вказав, що 08.10.07 року ПП «Авто-Газ ІВ»виготовило експертну грошову оцінку орендованої земельної ділянки, на яку 09.11.07 року отримало позитивний висновок Державної експертизи землевпорядної документації за № 723/П.
14.11.07 року позивач звернувся до Івано-Франківської міської ради із заявою про затвердження експертної грошової оцінки та надання дозволу на викуп земельної ділянки несільськогосподарського призначення площею 0, 0473 га по вул. Незалежності, 247 для обслуговування заправки автомобілів зрідженим газом. До клопотання був доданий необхідний перелік документів.
Представник позивача зазначив, що розгляд даного питання виносився на сесію Івано-Франківської міської ради 14.11.07 року, однак при голосуванні депутатів на сесії не було набрано необхідної кількості голосів.
Представник позивача зазначив, що 21.03.08 року позивач направив на адресу Івано-Франківської міської ради проект договору купівлі-продажу земельної ділянки із супровідним листом для розгляду та підписання. Однак, на це звернення позивачем не отримано відповіді.
Із посиланням на вимоги ст. 116, 127, 128 Земельного кодексу України, ст. 641, 643 Цивільного кодексу України, ст. 179, 181, 187 Господарського кодексу України представник позивача зазначив, що порушені права та занонні інтереси позивача у справі.
Представник відповідача позовні вимоги заперечив та просив суд в їх задоволенні відмовити. В обгрунтування заявлених заперечень представник відповідача вказав наступне.
Відповідно до норм п. 34 ст. 26, п. 2 ст. 77 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст. 128 Земельного кодексу України , необхідною умовою укладення договору купівлі-продажу земельної ділянки, яка перебуває у державній або комунальній власності, є наявність рішення відповідного органу про надання земельної ділянки.
Представник відповідача вказав , що зобов"язання цього органу укласти договір купівлі-продажу земельної ділянки за відсутності відповідного рішення є порушенням його виключного права на здійснення права власності від імені українського народу та управління землями, яке підлягає захисту.
Представник відповідача також зазначив, що істотною умовою договору купівлі-продажу земельної ділянки є ціна договору ( ст. 655, 632, 638 ЦК України). Згідно запропонованого проекту договору ціна продажу спірної земельної ділянки становить 47 300 грн.Однак , станом на липень 2008 року кон"юктура ринку нерухомості у м. Івано-Франківську змінилась, а відтак, на думку представника відповідача , і ціна продажу земельної ділянки повинна бути вищою, аніж зазначено позивачем в запропонованій редакції договору. Враховуючи викладене, представник відповідача зазначив, що повинна бути проведена додаткова державна експертиза.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, суд встановив, що на підставі розпорядження міського голови від 29.08.07 року за № 497-р за ПП «Авто-Газ ІВ»було зареєстровано право власності і видане свідоцтво про право власності на нерухоме майно –автозаправочний пункт по вул. Незалежності, 247 в м. Івано-Франківську (копія свідоцтва наявна в матеріалах справи).
24.10.06 року між Івано-Франківською міською радою та ПП «Авто-Газ ІВ»було укладено договір оренди землі, відповідно до якого ПП «Авто-Газ ІВ»прийняв в строкове, платне володіння і користування ( оренду) земельну ділянку для встановлення та експлуатації тимчасового пересувного моноблоку для заправки автомобілів зрідженим газом в районі транспортної розв»язки вул. В. Івасюка-Незалежності.
Відповідно до п. 2-3 договору оренди землі від 24.10.06 року в оренду передавалась земельна ділянка площею 0, 0473 на, відповідно до плану ( схеми) розташування. На земельній ділянці розташований об»єкт –АГЗП.
Договір оренди землі був укладений строком на три роки, тобто до 24.10.09 року ( п. 6 договору). Тобто, станом на сьогоднішній день договір є чинним.
08.10.07 року ПП «Авто-Газ ІВ»виготовило експертну грошову оцінку орендованої земельної ділянки, на яку 09.10.07 року отримало позитивний висновок Державної експертизи землевпорядної документації за № 723/П.
14.11.07 року позивач звернувся до Івано-Франківської міської ради із заявою про затвердження експертної грошової оцінки та надання дозволу на викуп земельної ділянки несільськогосподарського призначення площею 0, 0473 га по вул. Незалежності, 247 для обслуговування заправки автомобілів зрідженим газом.
Указом Президента України № 32/99 від 19.01.99 року «Про продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначення»з метою створення умов для ефективного використання землі, стимулювання підприємницької діяльності, заохочення інвестицій та відповідно до пункту 4 розділу XV "Перехідні положення" Конституції України запроваджено продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності.
П. 6 Указу Президента України № 32/99 від 19.01.99 року “Про продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначення” встановлено, що земельні ділянки несільськогосподарського призначення продаються покупцям, яким належать об'єкти нерухомого майна, що розташовані на такій земельній ділянці.
Частина 2 ст. 116 Земельного кодексу України вказує, що набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
Відповідно до ч. 1 ст. 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом.
Відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання прийняття рішень щодо відчуження відповідно до закону комунального майна.
Ч. 2 ст. 19 Конституції України встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 2 ст. 128 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи, зацікавлені у придбанні земельних ділянок у власність, подають заяву (клопотання) до відповідного органу виконавчої влади або сільської, селищної, міської ради чи державного органу приватизації. У заяві зазначаються бажане місце розташування земельної ділянки, цільове призначення та її розмір.
Частина 3 ст. 128 Земельного кодексу України вказує, що рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцева державна адміністрація або сільська, селищна, міська рада чи державний орган приватизації у місячний термін розглядає заяву і приймає рішення про продаж земельної ділянки або про відмову в продажу із зазначенням причин відмови.
Відповідно до п. 9 Указу Президента України № 32/99 від 19.01.99 року «Про продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначення»рішення сільської, селищної, міської ради або уповноваженого нею органу, місцевої державної адміністрації, Ради міністрів Автономної Республіки Крим є підставою для укладення договору купівлі-продажу земельної ділянки несільськогосподарського призначення між покупцем і продавцем.
Відповідач Івано-Франківська міська рада винесла на розгляд ХІХ сесії V демократичного скликання 14.11.07 року питання щодо продажу земельної ділянки несільськогосподарського призначення площею 0, 0473 га по вул. Незалежності, 247 в м. Івано-Франківську. Як вказав представник відповідача дане питання не набрало необхідної кількості голосів депутатського корпусу при голосуванні.
Всупереч вимог Закону, Івано-Франківською міською радою не прийнято рішення по суті: ні про продаж земельної ділянки, ні про відмову в продажу із зазначенням причин відмови. Суду не подано доказів винесення міською радою рішення по вказаному питанню.
Частина 5 ст. 128 Земельного кодексу України вказує вичерпний перелік підстав для відмови в продажу земельної ділянки. Так, підставою для відмови в продажу земельної ділянки є: а) неподання документів, необхідних для прийняття рішення щодо продажу такої земельної ділянки; б) виявлення недостовірних відомостей у поданих документах; в) якщо щодо суб'єкта підприємницької діяльності порушена справа про банкрутство або припинення його діяльності.
Аналогічне положення закріплене Указом Президента України № 32/99 від 19.01.99 року «Про продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначення».
Дослідивши подані в матеріали справи докази, судом встановлено, що у відповідача Івано-Франківської міської ради були відсутні підстави для відмови в продажу земельної ділянки.
Щодо заперечень представника відповідача стосовно необхідності підвищення ціни земельної ділянки, яка встановлена на підставі державної експертизи землевпорядної документації, то слід зазначити наступне.
Частина 8 ст. 128 Земельного кодексу України, що вартість земельної ділянки визначається на підставі її грошової та експертної оцінки, яка проводиться за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України.
Частини 4, 5 ст. 201 Земельного кодексу України визначають експертна грошова оцінка використовується при здійсненні цивільно-правових угод щодо земельних ділянок. Грошова оцінка земельних ділянок проводиться за методикою, яка затверджується Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до Закону України “Про оцінку земель” експертна грошова оцінка земельних ділянок - це результат визначення вартості земельної ділянки та пов'язаних з нею прав оцінювачем (експертом з питань оцінки земельної ділянки) із застосуванням сукупності підходів, методів та оціночних процедур, що забезпечують збір та аналіз даних, проведення розрахунків і оформлення результатів у вигляді звіту.
Частина 2 ст. 19 Закону України “Про оцінку земель”вказує, що експертна грошова оцінка земельних ділянок проводиться суб'єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель відповідно до вимог цього Закону, Закону України "Про оцінку майна, майнових прав і професійну оціночну діяльність в Україні", а також інших нормативно-правових актів та державних стандартів,норм і правил.
Частини 6, 7 ст. 5 Закону України "Про оцінку земель" визначає, що експертна грошова оцінка земельних ділянок та прав на них проводиться з метою визначення вартості об'єкта оцінки. Експертна грошова оцінка земельних ділянок використовується при здійсненні цивільно-правових угод щодо земельних ділянок та прав на них, крім випадків, визначених цим Законом, а також іншими законами.
Згідно висновку експерта про експертну грошову оцінку земельної ділянки вартість земельної ділянки визначена при проведенні експертної грошової оцінки спірної земельної ділянки та становить 47300 грн., тобто в розрахунку на один квадратний метр земельної ділянки –100 грн. Вказаний висновок про експертну грошову оцінку земельної ділянки дійсний до 08.10.08 року, тобто є чинним.
Судом досліджений висновок експерта про оцінну вартість земельної ділянки несільськогосподарського призначення та встановлено, що він відповідає вимогам чинного законодавства, складений суб'єктом оціночної діяльності у сфері оцінки земель, скріплений печаткою.
21.03.08 року позивач направив на адресу Івано-Франківської міської ради проект договору купівлі-продажу земельної ділянки із супровідним листом для розгляду та підписання.Вказаний проєкт договору міститить таку істотну умову , як ціна продажу. Відповідачем не подано суду доказів надання (направлення) відповіді ,у встановлений законом строк , на пропозицію позивача.
Ст. 187 Господарського кодексу України передбачає, що спори, які виникають при укладанні господарських договорів, укладання яких є обов"язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом.
За приписами ч. 3 ст. 179 Господарського кодексу України укладання господарського договору є обов"язковим для сторін, якщо існує пряма вказівка Закону щодо обов"язковості укладання договору для певних категорій суб"єктів господарювання .
Загальний порядок укладання господарських договорів встановлений ст. 181 Господарського кодексу України. За приписами вказаної норми відповідачу належало після одержання проекту договору в разі згоди з його умовами оформити договір та повернути один примірник позивачу у двадцятиденний строк . За наявності заперечень щодо окремих умов договору відповідачу належало скласти протокол розбіжностей та разом з договором у цей же строк направити позивачу.
Відповідно до ст. 641 ЦК України визначено, що пропозицію укласти договір (оферту) може зробити кожна із сторін майбутнього договору. Така пропозиція укласти договір має містити істотні умови договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття. Пункт 1 статті 648 ЦК України зазначає, що зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту.
Судом досліджено проект договору купівлі-продажу землі, запропонований позивачем, та встановлено, що він відповідає вимогам чинного законодавства та містить усі істотні умови.
Одночасно ,щодо заперечень відповідача, суд вважає за доцільне зазначити наступне.
Статя 2 Закону України “Про судоустрій України” встановлює, що суд, здійснюючи правосуддя, на засадах верховенства права забезпечує захист гарантованих Конституцією України та законами прав і свобод людини і громадянина, прав і законних інтересів юридичних осіб, інтересів суспільства і держави.
Відповідно до частини першої ст. 6 Закону України “Про судоустрій України” усім суб'єктам правовідносин гарантується захист їх прав, свобод і законних інтересів незалежним і неупередженим судом, утвореним відповідно до закону.
Згідно з п. 5 частини першої ст. 3 Цивільного кодексу України однією з основних засад цивільного законодавства є судовий захист цивільного права та інтересу.
Частина перша ст. 16 Цивільного кодексу України передбачає, що кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.
Таким чином, звернення особи до суду за захистом своїх прав, свобод і законних інтересів гарантовано законодавством України .
При цьому, частиною 3 ст.16 Цивільного кодексу України , передбачається, що суд при дослідженні і встановленні дійсних обставин справи може відмовити особі(позивачу) у захисті , не застосовуючи жоден із перерахованих у вказаній нормі способів, у випадку зловживання своїми правами.
Відповідачем не доведено жодної із визначених ст. 13 Цивільного кодексу України форм зловживання правом, яке вчинено б позивачем.
Натомість, саме недотримання відповідачем норм Конституції України , Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" , норм земельного законодавства та норм Господарського кодексу України призвело до порушення прав позивача.
За наведених обставин заперечення відповідача безпідставні.
Судові витрати відповідно до вимог ст. 49 ГПК України слід відшкодувати позивачу з відповідача.
Відповідно до ст. 49 ГПК України судові витрати слід відшкодувати позивачу з відповідача.
Керуючись ст. 19, 124 Конституції України, ст. 116, 128, 201 Земельного кодексу України, ст. 179, 181, 187 Господарського кодексу України, ст. ст. 15, 16, 641, 648 Цивільного кодексу України, Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", Законом України "Про оцінку земель", Указом Президента України № 32/99 від 19.01.99 року «Про продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначення», ст. 49, 82-84 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
позов задоволити.
Укласти договір купівлі-продажу земельної ділянки несільськогосподарського призначення між ПП «Авто-Газ ІВ», вул. Старицького, 11 а, м. Івано-Франківськ, 76018 ( код ЄДРПОУ 33645039) та Івано-Франківською міською радою, вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76000 площею 0, 0473 га на вул. Незалежності, 247 в м. Івано-Франківську в наступній редакції:
Д О Г О В І Р
КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ
Місто Івано-Франківськ, 11 березня дві тисячі восьмого року.
Ми нижчепідписані: Івано-Франківська міська Рада, ід. код 20568100, розташована в м. Івано-Франківську по вул. Грушевського, 21, в особі міського голови Анушкевичуса Віктора Андрюсовича, який проживає : м. Івано-Франківськ, вул. Південний Бульвар, 42 кв.117, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», надалі Продавець,
та Приватне підприємство "Авто-Газ ІВ", ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 33645039 місцезнаходження якого м. Ів.Франківськ, вул. Вовчинецька, 223 "г" в особі директора Слюсар Світлани Петрівни, проживаючої в м. Ів.Франківськ, по вул. Старицького, 11 "А" кв. 3, яка діє на підставі Статуту , надалі Покупець, уклали цей договір про наступне :
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Продавець передає за плату, а Покупець приймає у власність земельну ділянку з усіма обтяженнями і сервітутами площею 0,0473 га ( нуль цілих чотириста сімдесят три десятитисячних гектара) для обслуговування заправки автомобілів зрідженим газом, яка розташована на території Івано-Франківської міської Ради, вул. Незалежності, 247 ( двісті сорок сім) в районі транспортної розв'язки вул. В. Івасюка-Незалежності згідно плану земельної ділянки, що додається та зобов'язується сплатити за неї грошову суму , визначену цим договором.
1.2. Земельна ділянка , зазначена в п. 1.1 цього договору належить продавцю на праві власності, згідно із п.12 розділу Х «Перехідні положення»Земельного кодексу України.
1.3.Цільове призначення земельної ділянки –землі промисловості, функціональне призначення земельної ділянки - для обслуговування заправки автомобілів зрідженим газом.
1.4. На земельній ділянці, зазначеній в п. 1.1. розміщені об'єкт нерухомості: автогазозаправний пункт, що належать Покупцю на праві власності .
1.5. На земельну ділянку сервітутів не встановлено.
1.6. Продавець гарантує, що земельна ділянка, яка є предметом даного договору, вільна від будь-яких майнових прав і претензій третіх осіб, про які на момент підписання цього договору Продавець чи Покупець не міг не знати, не знаходиться під арештом, в заставі і в спорі не перебуває.
2. ЦІНА ПРОДАЖУ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ, СТРОКИ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ.
2.1. Ціна продажу земельної ділянки становить 47300 грн. ( сорок сім тисяч триста гривень, 00 коп.) , без урахування ПДВ .
2.2. Сума, зазначена в п. 2.1. цього договору сплачується Покупцем одноразовим платежем, протягом 30 (тридцяти) днів з моменту державної реєстрації даного договору. Покупець перераховує кошти на рахунок Продавця за реквізитами: Одержувач Місцевий бюджет, р/р № 33113327700002, код за ЄДРПОУ 20568100, код платежу 33010101, МФО 836014 в УДК Івано-Франківської обл.
3. ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
3.1. Покупець зобов'язаний:
3.1.1. Здійснювати платежі в порядку та в розмірах, передбачених пп. 2.1, 2.2. цього договору;
3.1.2. До повної сплати ціни продажу земельної ділянки за цим договором не передавати прав на
придбану земельну ділянку третім особам без згоди на це Продавця.
3.1.3. Надавати Продавцю необхідні матеріали, відомості, документи, тощо про виконання умов цього договору.
3.1.4. Дотримуватись обтяжень та сервітутів, що накладені та встановлені на придбану земельну ділянку (забезпечувати безкоштовне і безперешкодне використання об'єктів загального користування –пішохідні та автомобільні дороги, об'єкти інженерної інфраструктури, можливість доступу на земельну ділянку відповідних служб для обслуговування і ремонту об'єктів загального користування та інженерної інфраструктури, розміщення на земельній ділянці межових і геодезичних знаків та під'їздів до них, тощо).
3.1.5. З моменту набуття права власності на придбану земельну ділянку за цим договором сплачувати земельний податок в розмірах і порядку, передбачених чинним законодавством України про плату за землю.
3.1.6. При зміні власника на придбану за цим договором земельну ділянку Покупець зобов'язаний покласти всі обтяження та сервітути за цим договором на нового власника земельної ділянки
3.1.7. Протягом п'яти днів після підписання цього договору нотаріально посвідчити цей договір та зареєструвати його у встановленому законодавством порядку.
3.2. Продавець зобов'язується:
3.2.1. Не пізніше 30 (тридцяти) днів після підписання цього договору та видачі державного акту на право власності на землю, відвести межі придбаної земельної ділянки в натурі (на місцевості) з участю представника Покупця.
3.2.2. Прийняти оплату від Покупця вартості земельної ділянки в розмірах та в терміни, обумовлені розділом 2 цього договору.
3.2.3. Протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту нотаріального посвідчення даного договору провести державну реєстрацію договору купівлі-продажу земельної ділянки в установленому порядку.
4. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
4.1. У разі невиконання Покупцем умов даного договору Продавець має право вимагати виконання Покупцем своїх обов'язків, передбачених цим договором, належним чином, а також відшкодування збитків, завданих невиконанням або неналежним виконанням зобов'язань, або має право розірвати цей договір у встановленому порядку і вимагати відшкодування збитків, спричинених його розірванням.
4.2. В разі прострочення термінів оплати, передбачених п.2.2. цього договору, Покупець сплачує Продавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діє в період прострочення несплаченої суми, за кожен день прострочки.
4.3. Сплата штрафних санкцій не звільняє Покупця від обов'язків виконання договірних зобов'язань в період дії умов даного договору купівлі-продажу.
4.4.Відповідальність та права сторін, що не передбачені цим договором, визначаються відповідно до законодавства України.
5. ПЕРЕХІД ПРАВА ВЛАСНОСТІ НА ЗЕМЕЛЬНУ ДІЛЯНКУ.
5.1. Право власності на придбану земельну ділянку виникає в Покупця після одержання державного акту на право власності на землю, який видається Покупцю за умови сплати ним повної вартості придбаної земельної ділянки.
5.2. З моменту набуття Покупцем права власності на земельну ділянку встановлений раніше правовий режим і всі правовстановлюючі документи про права Покупця на користування (оренду) цієї земельної ділянки втрачають чинність.
6. РИЗИК ВИПАДКОВОГО ПОГІРШЕННЯ АБО ВИПАДКОВОГО ПСУВАННЯ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ.
6.1. Ризик випадкового погіршення або випадкового псування земельної ділянки несе Покупець з
моменту переходу до нього права власності.
6.2. У випадку, коли Продавець прострочив передачу земельної ділянки або Покупець прострочив її прийняття, ризик випадкового погіршення або випадкового псування несе сторона, що прострочила передачу або прийняття.
7. ЗМІНИ УМОВ ДОГОВОРУ ТА ЙОГО РОЗІРВАННЯ.
7.1. Зміна умов договору або внесення доповнень до нього можливі тільки за згодою сторін.
7.2. Всі зміни та доповнення до договору здійснюються тільки в письмовій формі з наступним
посвідченням таких змін та доповнень в органах нотаріату, оформляються у вигляді додаткової угоди, що є невід'ємною частиною цього договору.
7.3. Цей договір не може бути розірваний в односторонньому порядку.
7.4. У разі невиконання однією із сторін умов цього договору він може бути змінений або розірваний на вимогу другої сторони за рішенням суду або господарського суду у встановленому порядку відповідно до їх компетенції.
8. ДОДАТКОВІ УМОВИ
8.1. Всі спори, що виникають при виконанні умов цього договору або в зв'язку з тлумаченням його положень, вирішуються шляхом переговорів, або шляхом вирішення справи судом.
8.2. Цей договір є обов'язковим для сторін з моменту підписання його обома сторонами.
8.3. Цей договір відповідно до ст. 657 Цивільного кодексу України підлягає державній реєстрації у термін вказаний в п. 3.2.3. цього договору.
8.4. Цей договір складений і підписаний в трьох примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. Один примірник зберігається у справах приватного нотаріуса Івано-Франківського міського нотаріального округу а решта видаються на руки сторонам.
8.5. Невід'ємною частиною цього договору є:
- план (схема) земельної ділянки,
8.6. Цей договір і документ про сплату повної вартості земельної ділянки є підставою для видачі та реєстрації Державного акту на право власності на землю. За видачу Державного акта справляється плата в порядку та розмірах, що визначені Кабміном України. Державний акт на право власності на землю підлягає реєстрації в Ів. Франківському міському відділі Івано-Франківської регіональної філії Центру державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах.
ПІДПИСИ:
Продавець Покупець
Івано-Франківська міська рада Приватне підприємство
"Авто-Газ ІВ"
Міський голова Директор
Державну реєстрацію засвідчено
Згідно п. 8.3. за № _____ від
Міський голова
Стягнути з відповідача Івано-Франківської міської ради, вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76000 на користь позивача ПП «Авто-Газ ІВ», вул. Старицького, 11 а, м. Івано-Франківськ, 76018 ( код ЄДРПОУ 33645039): 85 грн. - витрат по сплаті державного мита та 118 грн. - витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
Наказ видати позивачу після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його підписання.
рішення виготовлено та підписано 09.07.08 року
Виготовлено в АС "Діловодство суду" Олейняш Е.М.
Суд | Господарський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 08.07.2008 |
Оприлюднено | 14.07.2008 |
Номер документу | 1804185 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні