Постанова
від 16.04.2008 по справі 10/363
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

 

      

ОКРУЖНИЙ

АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА 01025, 

м. Київ,  вул. Десятинна,  4/6

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К

Р А Ї Н И

 

м.

Київ

 16.04.2008 р.                                                                                                     №

10/363 

 

За

позовом 

Державної

податкової інспекції у Голосіївському районі м. Києва

 

до

ОСОБА_1

 

третя

особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні

відповідача

Голосіївська

районна у м. Києві державна адміністрація

 

проскасування (припинення) державної

реєстрації фізичної особи - підприємця

 

 

 

 

 

 

Суддя

Ковзель П.О.

 

 

Секретар

Сулім А.В.

Обставини справи:

Позивач

звернувся до суду з позовом скасування (припинення) державної реєстрації

фізичної особи-підприємця ОСОБА_1

В

судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав.

Відповідач

відзиву на позов не надав, явку своїх представників в судове засідання не

забезпечив, хоча про час та місце розгляду справи був повідомлений належним

чином. У зв'язку з нез'явленням представників відповідача та ненаданням

витребуваних доказів розгляд справи відкладався, ухвала про призначення

розгляду справи та повістки направлялися відповідачу за наявною у матеріалах

справи адресою.

Відповідно

до ст. 128 КАС України справа вирішується на підставі наявних в ній доказів.

На

підставі ч. 3 ст. 160 КАС України в судовому засіданні 16.04.2008 проголошено

вступну та резолютивну частини постанови. Виготовлення постанови у повному обсязі

відкладено на 22.04.2008, про що повідомлено сторонам після проголошення

вступної та резолютивної частини постанови в судовому засіданні з урахуванням

вимог ч. 4 ст. 167 КАС України.

Розглянувши

подані позивачем документи і матеріали, заслухавши пояснення представника

позивача, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких

ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду

справи і вирішення спору по суті, суд, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1

(ідентифікаційний номер НОМЕР_1) з 17.11.2000 зареєстрований Голосіївською

районною в місті Києві державною адміністрацією як фізична особа -підприємець

та знаходиться на обліку в Державній податковій інспекції у Голосіївському

районі м. Києва.

З

наданих позивачем відомостей вбачається, що відповідач з травня 2005 року,

тобто більше року, в порушення вимог чинного законодавства не подає до

Державної податкової інспекції у Голосіївському районі м. Києва декларації,

бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням

і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).

Згідно

з п. 2 ст. 9 Закону України “Про систему оподаткування” платники податків і

зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані подавати до державних податкових

органів та інших державних органів відповідно до законів декларації,  бухгалтерську звітність та інші документи і

відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових

платежів).

Відповідно

до пп. 4.1.1 п. 4.1 ст. 4 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників

податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” платник податків

самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає у податковій

декларації, крім випадків, передбачених підпунктом "г" підпункту

4.2.2 пункту 4.2,  а також пунктом 4.3

цієї статті.

Як

встановлено судом, відповідач шляхом неподання до державних податкових органів

та інших держаних органів відповідно до законів декларацій, бухгалтерської

звітності та інших документів і відомостей порушив правила здійснення господарської

діяльності, встановлені пунктом 2 статті 9 Закону України “Про систему

оподаткування”.

Відповідно

до ч. 1 ст. 238 Господарського кодексу України за порушення встановлених

законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності до суб'єктів господарювання

можуть бути застосовані уповноваженими органами державної влади або органами

місцевого самоврядування адміністративно-господарські санкції, тобто заходи

організаційно-правового або майнового характеру, спрямовані на припинення

правопорушення суб'єкта господарювання та ліквідацію його наслідків.

Згідно

ст. 247 Господарського кодексу України у разі здійснення суб'єктом

господарювання діяльності, що суперечить закону чи установчим документам, до

нього може бути застосовано адміністративно-господарську санкцію у вигляді

скасування державної реєстрації цього суб'єкта та його ліквідації. Скасування

державної реєстрації суб'єкта господарювання провадиться за рішенням суду.

У

відповідності до ст. 38 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних та фізичних

осіб-підприємців” підставами для постановлення судового рішення щодо припинення

юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема, є

неподання протягом року органам державної податкової служби податкових

декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.

Відповідно

до ч.ч. 1 та 6 ст. 59 Господарського кодексу України припинення діяльності

суб'єкта господарювання здійснюється шляхом його ліквідації за рішенням суду з

підстав скасування державної реєстрації такого суб'єкта господарювання.

Відповідно

до п. 17 ст. 11 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” органи

державної податкової служби мають право звертатися у передбачених законом

випадках до суду з заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації

суб'єкта підприємницької діяльності.

З

урахуванням наведених норм, а також того, що відповідач не подавав до державної

податкової служби податкових декларацій та документів фінансової звітності

більше одного року; вказані дії порушують встановлені законодавчими актами

правила здійснення господарської діяльності та є підставою для припинення

такого суб'єкта господарювання шляхом скасування його державної реєстрації;

враховуючи право органів державної податкової служби звертатися до суду з заявою

(позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької

діяльності, вважає позовні вимоги обґрунтованим та такими, що підлягають

задоволенню.

Відповідно

до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна 

сторона  повинна  довести 

ті  обставини,  на 

яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених

статтею 72 цього Кодексу.

Доказів,

які б спростовували доводи позивача, відповідач суду не надав.

З

урахуванням наведених норм чинного законодавства, факту визнання позову

відповідачем, та не подання до державної податкової служби податкових

декларацій та документів фінансової звітності більше одного року та враховуючи

право органів державної податкової служби звертатися до суду з заявою (позовною

заявою) про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької

діяльності, суд вважає позовні вимоги обґрунтованим та такими, що підлягають

задоволенню.

Оскільки

спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати

судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних

повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз,

судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись

ст.ст. 9, 69-71, 94, 97, 158-163 КАС України, Окружний адміністративний суд

міста Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

 

1.          Позов задовольнити повністю.

2.          Припинити підприємницьку діяльність

Суб'єкта підприємницької діяльності -фізичної особи ОСОБА_1 (ідентифікаційний

номер НОМЕР_1, адреса реєстрації: АДРЕСА_1), зареєстрованого Голосіївською

районною в місті Києві державною адміністрацією 17.11.2000, у зв'язку з

ліквідацією, не пов'язаною з банкрутством.

 

Постанова

відповідно до ч. 1 ст. 254 КАС України набирає законної сили після закінчення

строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом,

якщо таку заяву не було подано.

Постанова

може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня її

складення в повному обсязі за правилами, встановленими ст.ст. 185-187 КАС

України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне

оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апеляційної скарги.

Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про

апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання

заяви про апеляційне оскарження.

 

 

Суддя

  П.О. Ковзель

 

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення16.04.2008
Оприлюднено08.08.2008
Номер документу1874052
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —10/363

Рішення від 31.10.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Котков О.В.

Ухвала від 29.09.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Котков О.В.

Ухвала від 05.09.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Котков О.В.

Рішення від 13.12.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Кощеєв Ігор Михайлович

Ухвала від 06.11.2008

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Александрова Л.І.

Постанова від 16.04.2008

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Ковзель П.О.

Постанова від 23.01.2008

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Жак В.В.

Ухвала від 17.12.2007

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Жак В.В.

Рішення від 11.12.2007

Господарське

Господарський суд Львівської області

Довга О.І.

Постанова від 28.11.2007

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Александрова Л.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні