ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Кіровоградської області
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
"28" травня 2008 р.
Справа № 14/119
Господарський суд Кіровоградської області у
складі судді Колодій С.Б., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу №
14/119
за
адміністративним позовом: прокурора Кіровоградського району, в інтересах
держави, в особі Кіровоградської міжрайонної державної податкової
інспекції, м. Кіровоград,
вул. Покровська, 4,
до
відповідача: фізичної особи - підприємця ОСОБА_1,АДРЕСА_1
про
стягнення 435 грн. 16 коп.,
Секретар
судового засідання - А.В. Адаменко
Представники
сторін:
від
прокуратури - участі не брав;
від
позивача - участі не брав;
від
відповідача - участі не брав;
Час
прийняття постанови: 17 год. 00 хв.
Прокурором
Кіровоградського району, в інтересах держави, в особі Кіровоградської
міжрайонної державної податкової інспекції подано позов до фізичної особи -
підприємця ОСОБА_1 про стягнення податкового боргу в розмірі 435 грн. 16 коп.
Позивач
в судовому засіданні участі не брав, однак надіслав клопотання №2070/10/10-0
від 27.05.2008 року про розгляд справи без участі повноважного представника
Кіровоградської міжрайонної державної податкової інспекції.
Відповідач
належним чином повідомлений про дату, місце та час проведення судового
засідання (повідомлення про вручення поштового відправлення №3118352), однак в
судове засідання не з'явився, письмові пояснення по суті спору суду не надав,
позов не заперечив.
Дослідивши
наявні матеріали справи, господарський суд
В С
Т А Н О В И В :
Пунктом
2 статті 121 Конституції України, пунктом 2 статті 5, пунктом 6 статті 20 та
частиною 1 статті 36-1 Закону України "Про прокуратуру" і частиною 2
статтею 60 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що на
прокуратуру України, яка становить єдину систему і структурним підрозділом якої є прокуратура
Кіровоградської області, при виявленні порушень закону покладається обов'язок
представляти інтереси держави в суді, в тому числі в Господарському суді, із
зазначенням органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у
спірних відносинах.
Відповідно
до статті 20 Закону України "Про систему оподаткування", контроль за
правильністю та своєчасністю справляння податків і зборів (обов'язкових
платежів) здійснюється державними податковими органами.
Згідно
частини 1 статті 1 та статті 2 Закону України "Про державну податкову
службу в Україні", завданням органів державної податкової служби є
здійснення контролю за правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати
до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових
платежів).
ОСОБА_1,
як суб'єкт підприємницької діяльності - фізична особа, зареєстрований
Кіровоградською районною державною адміністрацією 24.01.2005 року, свідоцтво
Серія НОМЕР_1 (а.с. 29).
Згідно
поданих до податкового органу податкових декларацій з податку на додану
вартість (вх.№3490 від 09.03.2006 року,
вх.5814 від 13.04.2006 року, вх.№8955 від 16.05.2006 року) відповідачем
самостійно визначено податкове зобов'язання з податку на додану вартість в розмірі 169 грн. 00 коп.
Згідно
актів перевірок №561 від 11.09.2007 року та №532/1 від 09.03.2006 року, на
підставі яких прийнято податкові повідомлення - рішення №0008671720/0 від
11.09.2007 року та №00041017/20 від
09.03.2006 року (які отримані відповідно 14.09.2007 року та 13.03.2006 року),
відповідачу нараховано штрафну санкцію по податку на додану вартість в розмірі
349 грн. 80 коп.
Відповідно
до пункту 1 частини 1 статті 14 Закону України "Про систему
оподаткування" до загальнодержавних
податків і зборів (обов'язкових платежів) належить - податок на додану
вартість.
Пунктом
3 частини 1 статті 9 Закону України "Про систему оподаткування"
встановлено, що платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані сплачувати належні суми
податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.
Відповідно
до абзацу 1 пункту 5.1 та підпункту 5.4.1 пункту 5.4 статті 5 Закону податкове зобов'язання, самостійно
визначене платником податків у
податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої
податкової декларації; узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена
платником податків у строки, визнається сумою податкового боргу платника
податків.
З
урахуванням часткової сплати заборгованості в розмірі 83 грн. 64 коп., станом
на 27.05.2008 року за відповідачем рахується заборгованість в загальній сумі
435 грн. 16 коп.
Таким
чином, зважаючи на вимоги статті 5 Закону України “Про порядок погашення
зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”
заборгованість відповідача в розмірі 435 грн. 16 коп. є податковим боргом,
доказів погашення якого сторонами господарському суду не надано.
Згідно
п.п. 3.1.1. п. 3.1. ст. 3 Закону України "Про порядок погашення
зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими
фондами" активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок
погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.
Враховуючи
викладені обставини та норми чинного законодавства, позовні вимоги є
обґрунтованими, повністю підтверджені матеріалами справи і підлягають
задоволенню в повному обсязі.
Керуючись ст. 71,
ст. 160, ст. 162, ст. 163, ст. 167, ст. 186, ст. 254, пунктом 6 розділу 7 "Прикінцеві та
перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України,
господарський суд
П О
С Т А Н О В И В :
Позов
задовольнити повністю.
Стягнути
з фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 (АДРЕСА_1, ідентифікаційний номер
НОМЕР_2, відомості про рахунки відсутні) на користь держави в особі
Кіровоградської міжрайонної державної податкової інспекції (25006, м.
Кіровоград, вул. Покровська, 4, ідентифікаційний код 34249440, відомості про рахунки
відсутні) - податковий борг в розмірі 435 грн. 16 коп., за рахунок активів
платника податків.
Після
набрання судовим рішенням законної сили, за заявою стягувача, буде виданий
виконавчий лист.
Постанова
суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання
заяви про апеляційне оскарження.
Якщо
було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була
подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України,
постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього
строку.
У
разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає
законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Якщо
строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова чи
ухвала суду не набрала законної сили.
Заява
про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до Дніпропетровського
апеляційного адміністративного суду через господарський суд Кіровоградської
області.
Заява
про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом
десяти днів з дня її проголошення, а в разі складання постанови у повному
обсязі відповідно до ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з
дня складення в повному обсязі.
Апеляційна
скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів
після подання заяви про апеляційне оскарження, і копія апеляційної скарги
одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про
апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання
заяви про апеляційне оскарження.
Суддя
С. Б.
Колодій
Суд | Господарський суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 28.05.2008 |
Оприлюднено | 21.08.2008 |
Номер документу | 1910114 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні