Постанова
від 08.11.2011 по справі 21/191
ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ

ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУ Д УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"08" листопада 2011 р. Справа № 21/191

Вищий господарський суд України у складі колегії суд дів:

Дроботової Т.Б. - головуючо го

Волковицької Н.О.

Рогач Л.І.

за участю представників ст орін:

позивача ОСОБА_1 дов. від 26.01.2011 року

відповідача не з' явився, про час і мі сце слухання справи повідомл ений належним чином

третіх осіб не з' явився, про час і мі сце слухання справи повідомл ений належним чином

розглянувши у відкритому с удовому засіданні касаційну скаргу Державного підприємства "Донецька залізниця"

на постанову від 27.07.2011 року Донецького ап еляційного господарського с уду

у справі № 21/191 господарського суду Д онецької області

за позовом Державного підприємства "Донецька залізниця"

до Приватного акціонерного товариства "Докучаєвський ф люсо - доломітний комбінат"

за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних ви мог на предмет спору на сторо ні позивача 1. Дочірнє підприємство "Тр ансгарант - Україна"

2. Товариство з обмеженою ві дповідальністю "Укрметалург транс"

3.Товариство з обмеженою від повідальністю "Лемтранс"

4. Товариство з обмеженою ві дповідальністю "Укррос - тран с"

про стягнення 119671,44 грн.

ВСТАНОВИВ:

Державне підприємство " Донецька залізниця" звернуло сь до господарського суду До нецької області із позовом д о Приватного акціонерного то вариства "Докучаєвський флюс о - доломітний комбінат" про ст ягнення плати за користуванн я вагонами у період з 31.12.2009 року по 15.01.2010 року в сумі 58016,82грн. та збо ру за зберігання вантажу у вк азаний період в сумі 2980,68грн.

Ухвалою господарського су ду Донецької області від 22.09.2010 р оку дану позовну заяву судом прийнято, порушено провадже ння у справі, якій присвоєно № 21/190.

Також, Державне підприємст во "Донецька залізниця", зверн улось до господарського суду Донецької області із позово м про стягнення з Відкритого акціонерного товариства "До кучаєвський флюсо-доломітни й комбінат" плати за користув ання вагонами в сумі 56266,74грн. та збору за зберігання вантажу в сумі 2407,20 грн. - у період з 15.01.2010 р оку по 31.01.2010 року.

Доповідач Волковицька Н.О .

Ухвалою господарськог о суду Донецької області від 22.09.2010 року дану позовну заяву с удом прийнято, порушено пров адження у справі, якій присво єно № 21/191.

Ухвалою від 13.10.2010р. проваджен ня у справі №21/190 суд зупинив до розгляду Вищим господарськи м судом України справи №17/36.

Ухвалою від 13.10.2010р. проваджен ня у справі № 21/191 суд також зупи нив до розгляду Вищим господ арським судом України справи №17/36.

Ухвалою від 07.12.2010р. проваджен ня у справі №21/191 судом поновлен о.

Ухвалою від 14.12.2010 року по спра ві № 21/191 суд залучив до участі у справі у якості третіх осіб, я кі не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на сто роні позивача: Дочірнє підпр иємство "Трансгарант-Україна "; Товариство з обмеженою відп овідальністю "Укрметалургтр анс"; Товариство з обмеженою в ідповідальністю "Лемтранс"; Т овариство з обмеженою відпов ідальністю "Укррос-транс".

Ухвалою від 20.12.2010р. суд понови в провадження у справі №21/190.

Згідно ухвали від 28.12.2010р. по сп раві №21/191, справа №21/190 і справа №2 1/191 об'єднані в одне провадженн я, справі присвоєно єдиний № 21 /191.

Рішенням господарського с уду Донецької області від 23.06.20 11 року (головуючий суддя Забар ющий М.І., судді Сич Ю.В., Татенко В.М.), залишеним без змін поста новою Донецького апеляційно го господарського суду від 27.0 7.2011 року (головуючий суддя Бойч енко К.І., судді Діброва Г.І., Шев кова Т.А.) у задоволенні позову відмовлено.

Державне підприємство "Дон ецька залізниця" звернулося до Вищого господарського суд у України із касаційною скар гою, в якій просить скасувати рішення господарського суду Донецької області від 23.06.2011 рок у і постанову Донецького апе ляційного господарського су ду від 27.07.2011 року та задовольнит и позовні вимоги.

Скаржник посилається на не правильне застосування норм процесуального та матеріаль ного права, а саме: статті 43 Гос подарського процесуального кодексу України, статті 46, 119 Ст атуту залізниць України, ста тті 909 Цивільного кодексу Укра їни, пункти 6, 15 "Правил користув ання вагонами і контейнерами ".

Заявник вважає, що за час за тримки вагонів на коліях зал ізниці через відмову відпові дача приймати їх на під' їзн у колію він має сплатити залі зниці плату за користування цими вагонами та збір за збер ігання у розмірах, встановле них Тарифним керівництвом №1 .

Від Товариства з обмеженою відповідальністю "Лемтранс" та Приватного акціонерного товариства "Докучаєвський фл юсо - доломітний комбінат" над ійшли відзиви на касаційну с каргу, в яких останні просять залишити судові рішення без змін, а касаційну скаргу без з адоволення з підстав, виклад ених у відзивах.

Обговоривши доводи касаці йної скарги, заслухавши судд ю - доповідача та присутньог о у судовому засіданні предс тавника позивача, перевіривш и в межах вимог статей 108, 1117 Госп одарського процесуального к одексу України наявні матері али справи на предмет правил ьності юридичної оцінки обст авин справи та повноти їх вст ановлення в рішенні та поста нові у даній справі, колегія с уддів вважає, що касаційна ск арга не підлягає задоволенню з таких підстав.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судам и попередніх інстанцій 29.12.2006 ро ку між позивачем та відповід ачем було укладено договір № 47/465жд про організацію перевез ень вантажів і проведення ро зрахунків за перевезення та надані залізницею послуги, з гідно пункту 2.2 якого залізниц я зобов' язувалась приймати до перевезення вантажі відп овідача, для чого подавати пі д навантаження вагони згідно із затвердженими планами і з аявками та надавати додатков і послуги, пов' язані з перев езенням вантажів.

Додатковою угодою № 15 від 12.06.2 009 року до договору сторони вн если зміни в пункт 3.1 договору та передбачили сплату плати за користування вагонами зг ідно Розділу V таблиці 1.2 "Збірн ика тарифів".

Також судами встановлено, щ о між позивачем та відповіда чем укладено договір № 1/29 від 13 .11.2006 року на експлуатацію залі зничної під' їзної колії ВАТ "Докучаєвський флюсо-доломі тний комбінат".

Пунктом 4 договору сторони п ередбачили, що подача вагоні в на під' їзну колію та зарах ування їх в користування вла снику під' їзної колії прова диться між порожніми вагонам и в кількості від 20 і більше ва гонів за інтервалом 1 година, в інших випадках за повідомле нням, які передаються не пізн іше ніж за 2 години, до подачі і з записом у Книзі повідомлен ь.

Згідно пункту 5 договору ваг они для під' їзних колій под аються локомотивом залізниц і на приймально-здавальні ко лії 1-7 станції Оленівка-Нова, п ри здачі в технічному та коме рційному стані. Подальший ру х вагонів здійснюється локом отивом відповідача.

Відповідно до пункту 9 догов ору максимальна переробна сп роможність всіх фронтів нава нтаження і вивантаження під' їзних колій складає 985 вагонів у добу.

Також судами попередніх ін станцій встановлено, що Держ авним підприємством "Донецьк а залізниця" з Дочірнім підпр иємством "Трансгарант-Україн а" було укладено договір №4/0 пр о організацію перевезення ва нтажів у власному рухомому с кладі оператора від 30.12.2005 року, з Товариством з обмеженою ві дповідальністю "Укрметалург транс" договір №5/0 про організ ацію перевезення вантажів у приватному (власному) рухомо му складі оператора від 30.01.2006 ро ку, з Товариством з обмеженою відповідальністю "Лемтранс" - договір №6/0 про організацію п еревезення вантажів у власно му (орендованому) рухомому ск ладі оператора від 30.01.2006 року.

Умовами вказаних договорі в передбачений обов'язок опе раторів (третіх осіб) повідом ити залізницю про погодження обсягу планів перевезень ва нтажів власних вагонів.

Згідно пунктів 2.2.1 вказаних д оговорів Державне підприємс тво "Донецька залізниця" (пози вач) зобов'язувалось забезпе чувати перевезення вантажів рухомим складом в порожньом у стані відповідно до затвер джених місячних планів і пог оджених додаткових дозволів на перевезення вантажів.

Судами встановлено, що у пер іод виникнення спірних право відносин між сторонами по сп раві (31.12.2009 року - 31.01.2010 року) строк д ії вищезгаданих договорів не припинився.

Між власниками вагонів та в ідповідачем також укладені д оговори по забезпеченню пода чі порожніх вагонів під нава нтаження.

Матеріали справи містять д окументи, якими підтверджено виконання сторонами домовле ностей передбачених умовами договорів.

Порядок використання поро жніх вагонів встановлено пун ктом 6.2 Правил реєстрації та е ксплуатації власних вантажн их вагонів, яким передбачено , що місячне планування перев езень вантажів у власних ваг онах здійснюється відправни ком за окремим замовленням т а за погодженням із власнико м вагонів. Залізниця затверд жує плани перевезень у власн их вагонах, які попередньо по годжені відправником із влас ником вагонів.

Таким чином, суди дійшли вис новку, що забезпечення ванта жовідправників власними ваг онами здійснює власник вагон ів на підставі укладених ним з вантажовідправником догов орів.

Судами також встановлено, щ о сторонами дотриманий перед бачений чинним законодавств ом порядок експлуатації влас них вантажних вагонів, узгод жені плани перевезень вантаж ів в даних вагонах з залізниц ею (із станції Оленівка) і з вл асниками вагонів на спірний період.

Відповідно до частини 2 стат ті 119 Статуту залізниць Україн и плата за користування ваго нами і контейнерами вноситьс я також за час затримки вагон ів на станціях призначення і на підходах до них в очікуван ні подання їх під вивантажен ня, перевантаження з причин, щ о залежать від вантажоодержу вача, власника залізничної п ід'їзної колії, порту, підприє мства. За час затримки на колі ях залізниці вагонів, що нале жать підприємствам чи орендо вані ними, стягується 50 відсот ків зазначених розмірів плат и.

Пунктом 1 Правил користуван ня вагонами і контейнерами п ередбачено, що ці Правила виз начають порядок користуванн я і умови користування вагон ами залізниць України та ваг онами, які належать підприєм ствам, організаціям, портам, у становам і громадянам, а тако ж орендовані ними (якщо ці ваг они знаходяться на коліях за лізниць загального користув ання).

Згідно пункту 6 Правил корис тування вагонами і контейнер ами час користування обчислю ється окремо для кожного ваг она і контейнера за його номе ром. Номерному обліку часу ко ристування підлягають усі ва гони і контейнери, подані під вантажні операції на місцях загального користування, а н а місцях не загального корис тування - вагони і контейнери парку залізниць України й ін ших держав, передані на під'їз ні колії або орендовані діля нки колій.

Усі завантажені вагони, а та кож порожні вагони, які належ ать підприємствам, організац іям, портам, установам і грома дянам, та орендовані ними, що з находяться на станціях і на п ідходах до них в очікуванні п одавання під вантажні або ін ші операції з причин, які зале жать від вантажовласника, є т акими, що перебувають у корис туванні вантажовласника.

Згідно пункту 15 Правил кори стування вагонами і контейне рами за час перебування на пі д'їзних коліях та інших місця х не загального користування вагонів, що належать підприє мствам чи орендовані ними, пл ата не вноситься. Якщо такі ва гони затримані на станції пр изначення чи на підходах до н еї або на станції відправлен ня з причин, що залежать від ва нтажовласника, то плата за ко ристування сплачується в роз мірі 50 відсотків.

Пунктом 5 розділу V "Ставки пл ати за користування вагонами і контейнерами залізниць" Та рифного керівництва № 1 встан овлено, що за затримку на стан ції призначення чи на підход ах до неї або на станції відпр авлення власних та орендован их вагонів з вини одержувача , відправника або власника (ор ендаря) вагонів залізниці сп лачується плата в розмірі 50% с тавок, зазначених у табл. 1.

Залізниця свої вимоги по на рахуванню плати за користува ння вагонами обґрунтовує дан ими актів загальної форми, в я ких зазначено про те, що відпо відач не приймає вагони і вон и простоюють в очікуванні по дачі під вантажні операції з вини клієнта. В актах загальн ої форми також зазначено про те, що відповідач від підпису цих актів відмовився, однак д окументів підтверджуючих ві дсутність своєї вини у затри мці вагонів не надав.

За доводами відповідача ва гони не приймались у зв' язк у з їх комерційною або техніч ною несправністю.

В пункті 16 Правил користува ння вагонами і контейнерами передбачені підстави звільн ення вантажовласника від пла ти за користування вагонами і контейнерами.

Відповідно до статті 46 Стат уту залізниць України одержу вач зобов'язаний прийняти і в ивезти зі станції вантаж, що н адійшов на його адресу. Термі ни вивезення і порядок збері гання вантажів установлюють ся Правилами. Вантажі, що приб ули, зберігаються на станції безкоштовно протягом доби. Ц ей термін обчислюється з 24-ої години дати вивантаження ван тажу (контейнера) засобами за лізниці або з 24-ої години дати подачі вагонів під вивантаж ення засобами одержувача. За зберігання вантажу на станц ії понад зазначений термін с правляється плата, встановле на тарифом.

Згідно пункту 5 Правил збері гання вантажів якщо одержува ч не вивіз вантаж з місця зага льного користування у термін и, встановлені статтею 46 Стату ту, з нього стягується плата з а зберігання вантажу, встано влена тарифом, незалежно від того, чиїми засобами здійсню ється охорона вантажу.

Пунктом 8 Правил зберігання вантажів встановлено, що збі р за зберігання вантажів у ва гонах в разі затримки їх з вин и одержувача після закінченн я терміну безоплатного збері гання сплачується незалежно від місця затримки (на станці ях призначення та на підхода х до неї, на прикордонних, прип ортових станціях, тощо).

Правила зберігання вантаж ів установлюють, що збір за зб ерігання вантажів у разі зат римки їх з вини одержувача пі сля закінчення терміну безоп латного зберігання сплачуєт ься незалежно від місця затр имки (на станції призначення та на підходах до неї, на прик ордонних, припортових станці ях тощо), при цьому термін безо платного зберігання обчислю ється з моменту затримки.

Підставою для нарахування та стягнення збору за зберіг ання, в тому числі при затримц і вагонів на шляху перевезен ня, є акт загальної форми, який складається для засвідчення обставин, що виникли в процес і перевезення вантажу, і підп исується особами, які беруть участь у засвідченні обстав ин, що стали підставою для скл адання акта, але не менше як дв ома особами, відповідно до Пр авил складання актів, Правил користування вагонами і кон тейнерами.

Судами встановлено, що у пер іод з 31.12.2009 року по 31.01.2010 року на ст анцію Оленівка Донецької зал ізниці на адресу Відкритого акціонерного товариства "Док учаєвський флюсо-доломітний комбінат" за повними перевіз ними документами надходили п риватні порожні вагони під н авантаження, частина з яких з алізницею на приймально-здав альні колії для передачі їх к омбінату не виставлялась, а з находилась на станції Оленів ка, а частина - знаходилась н а приймально-здавальних колі ях станції Оленівка-Нова і не була здана відповідачеві дл я здійснення навантажувальн их операцій.

Час простою вагонів оформл ений актами загальної форми, плата за користування вагон ами нарахована по відомостям користування вагонами, збір за зберігання нарахований п о накопичувальним карткам, я кі підписані відповідачем із застереженнями про те, що у ск ладі пред'явлених до передач і на під'їзну колію потягів бу ли технічно несправні вагони , які потребували ремонту.

Порожні приватні власні ва гони, які перевозяться заліз ницею за повними перевізними документами зі сплатою пров ізної плати, мають статус "ван тажу", які залізниця зобов' я зана доставити на станцію пр изначення у цілості та збере женості і видати їх одержува чу, зазначеному в накладній, а одержувач має щодо залізниц і права та обов' язки, передб ачені Статутом, зокрема, обов ' язок отримати їх від заліз ниці, а у разі несвоєчасного п риймання вагонів від залізни ці, - сплатити плату за користу вання вагонами, які знаходят ься на коліях залізниці, та зб ір за зберігання у розмірах, в становлених Тарифним керівн ицтвом №1, а також інші права т а обов' язки, які має одержув ач відносно вантажу, що прибу в на його адресу.

Пункт 6.2 Правил реєстрації т а експлуатації власних ванта жних вагонів передбачає, що м ісячне планування перевезен ь вантажів у власних вагонах здійснюється відправником з а окремим замовленням та за п огодженням з власником вагон ів. Залізниця затверджує пла ни перевезень у власних ваго нах, які попередньо погоджен і відправником із власником вагонів. Таким чином, забезпе чення вантажовідправників в ласними вагонами здійснює вл асник вагонів на підставі ук ладених ним з вантажовідправ ником договорів без участі з алізниці.

Стаття 119 Статуту залізниць України встановлює, що плата за користування вагонами вн оситься також за час затримк и вагонів на станціях призна чення і на підходах до них в оч ікуванні подання їх під вива нтаження, перевантаження з п ричин, що залежать від вантаж оодержувача, власника залізн ичної під'їзної колії, порту, п ідприємства.

За час затримки на коліях за лізниці вагонів, що належать підприємствам чи орендовані ними, стягується 50 відсотків зазначених розмірів плати.

Правила зберігання вантаж ів( розділ 7 Правил перевезень вантажів) установлюють, що з бір за зберігання вантажів у вагонах у разі затримки їх з в ини одержувача (відправника) після закінчення терміну бе зоплатного зберігання сплач ується незалежно від місця з атримки (на станції призначе ння та на підходах до неї, на п рикордонних, припортових ста нціях тощо), при цьому термін б езоплатного зберігання обчи слюється з моменту затримки.

Підставою для нарахування та стягнення збору за зберіг ання, в тому числі при затримц і вагонів (контейнерів) на шля ху перевезення, є акт загальн ої форми, який складається дл я засвідчення обставин, що ви никли в процесі перевезення вантажу, і підписується особ ами, які беруть участь у засві дченні обставин, що стали під ставою для складання акта, ал е не менше як двома особами, в ідповідно до Правил складанн я актів, Правил користування вагонами і контейнерами.

Збірник тарифів на перевез ення вантажів залізничним тр анспортом України Тарифне к ерівництво № 1 в пункті 2 розді лу 2 встановлює розміри зборі в за зберігання вантажів; так им чином, збір за зберігання в антажів є регульованим тариф ом і не потребує додаткового погодження сторонами.

Пункт 2.3 розділу 2 Тарифного к ерівництва № 1 також встановл ює, що за зберігання у вагонах вантажів, що мають вивантажу ватись на місцях загального і незагального користування , але не подані під вивантажен ня з вини одержувача, збір спр авляється після закінчення т ерміну безоплатного зберіга ння.

Залізницею заявлялись до п ередачі на під'їзну колію гру пи вагонів, у складі яких були пошкоджені та через це непри датні до навантаження вагони , які потребували ремонту і в н аступному ремонтувались зал ізницею, від яких одержувач п равомірно відмовлявся.

З матеріалів справи вбачає ться, що на станції Оленівка т ехнічний стан вагонів, що над ійшли на станцію під наванта ження на під'їзну колію здійс нює оглядач вагонів і прийом оздавальник вантажу станції спільно з оглядачем вагонів та прийомоздавальником під' їзної колії. Перед здачею ваг онів на під'їзні колії огляда чі вагонів виявляють всі тех нічно несправні вагони. Всі в агони, предґвлені до технічн ого огляду, записуються в кни гу ВУ-14. на несправні вагони ви писується повідомлення форм и ВУ-23, після чого вагони подаю ться на окремі колії для форм ування збірного поїзда та ві дправлення вагонів у деповсь кий ремонт або проходження т ехнічного обслуговування.

Судами встановлено, що залі зниця не дотримувалась вказа ного порядку.

Частина вагонів, операторо м яких було ТОВ "Лемтранс" і як і спочатку були виставлені н а приймально-здавальні колії для передачі їх відповідаче ві в технічному і комерційно му відношеннях відповідно до пункту 5 № 1/29 від 13.11.2006 року, після перевірки їх технічного ста ну оглядачами вагонів станці ї Оленівка і комбінату згідн о Технологічного процесу роб оти пункту технічної передач і вагонів на під' їзні колії ВАТ "Докучаєвський флюсо-дол омітний комбінат", затвердже ного у 2005 році, були перенаправ лені на ТОВ "Укррос-транс" для технічного обслуговування, з яким ТОВ "Лемтранс" укладений договір № 63/09 від 23.03.2009 року про на дання послуг з виконання тех нічного обслуговування ваго нів з відчепленням під час пі дготовки до навантаження з з аміною зношених вузлів детал ей кузова напіввагону.

З огляду на те, що відповідн о до розділу 3 Технологічного процесу роботи пункту техні чної передачі вагонів на під ' їзні колії ВАТ "Докучаєвсь кий флюсо-доломітний комбіна т" черговий по станції дає вка зівку на проведення маневров их робіт (викидки вагонів) піс ля одержання інформації від ремонтно-оглядової бригади п ро технічний стан вагонів, су дова колегія вважає, що без од ержання інформації про техні чно несправний стан цих ваго нів маневрові роботи здійсне ні б не були.

Судами також встановлено, щ о в порушення Інструктивних вказівок про порядок складан ня звітних та облікових форм по вагонному господарству, з окрема пунктами 1, 2 яких перед бачено, що повідомлення форм и ВУ-23 "є документом, яке посвід чує технічно несправний стан вагону, і підставою для виклю чення вагону з парку справни х вагонів і зарахування в пар к несправних, незважаючи від їх місцезнаходження" і воно в идається на кожний вантажний вагон, який підлягає капітал ьному, заводському, деповськ ому, поточному відцепочному ремонтам, укрупненому техніч ному обслуговуванню залізни цею повідомлення форми ВУ-23 на зазначені вагони, операторо м яких було ТОВ "Лемтранс", скл адені не були.

Твердження залізниці про т е, що ці вагони іншими вантажо відправниками були прийняті до завантаження і, як наслідо к, вони були справними, судами не прийнято до уваги, оскільк и в книзі пред' явлення ваго нів вантажного парку до техн ічного обслуговуванню форми ВУ-14 напроти номерів більшост і спірних вагонів (2071 напівваг он), у тому числі і перенаправл ених іншим вантажовідправни кам, залізницею були простав лені букви "б", "бн", тобто вони б ули визнані непридатними для навантаження (рос. "больной").

На частину вагонів залізни цею були складені повідомлен ня про ремонт вагону форми ВУ -23, у зв' язку з чим складення н а ці вагони актів загальної ф орми про затримку вагонів з в ини відповідача є безпідстав ним.

Частина вагонів залізнице ю були подані в тупик (15 колія), де на підставі укладених зал ізницею з операторами вагоні в договорів про технічне обс луговування власних вантажн их вагонів з відчепленням зд ійснювались ремонтні роботи цих вагонів.

Таким чином, матеріали спра ви свідчать, що господарські суди попередніх інстанцій в порядку статті 43, 101 Господарсь кого процесуального кодексу України всебічно, повно і об' єктивно розглянули в судовом у процесі всі обставини спра ви в їх сукупності; дослідили , встановили та надали юридич ну оцінку наданим сторонами доказам та дійшли обґрунтова ного висновку про відмову у з адоволенні позовних вимог.

За таких обставин, а також в раховуючи, що згідно пункту 5.2 Правил реєстрації та експлу атації власних вантажних ваг онів затв. Наказ Міністерств а транспорту та зв'язку Украї ни від 28.09.2004 року №856 , Зареєстров ано в Міністерстві юстиції У країни 15.10.2004 року за №1316/9915 при пер ебуванні власних вантажних в агонів на коліях загального користування технічне обслу говування їх провадиться, як і для вагонів інвентарного п арку залізниць касаційна інс танція не вбачає підстав для зміни чи скасування прийнят их у даній справі судових акт ів.

Твердження заявника про по рушення судом норм матеріаль ного та процесуального права не знайшли свого підтвердже ння, суперечать матеріалам с прави та зводяться до переоц інки доказів, що відповідно с татті 1117 Господарського проце суального кодексу України не входить до компетенції каса ційної інстанції.

На підставі викладеного, ке руючись статтями 1115, 1117, пунктом 1 статті 1119, статтею 11111 Господар ського процесуального кодек су України, Вищий господарсь кий суд України

П О С Т А Н О В И В:

Рішення господарськог о суду Донецької області від 23.06.2011 року та постанову Донецьк ого апеляційного господарсь кого суду від 27.07.2011 року у справ і №21/191 господарського суду Дон ецької області залишити без змін.

Касаційну скаргу Державно го підприємства "Донецька за лізниця" залишити без задово лення.

Головуючий суддя Т. Дроб отова

С у д д і Н. В олковицька

Л. Рогач

СудВищий господарський суд України
Дата ухвалення рішення08.11.2011
Оприлюднено18.11.2011
Номер документу19173458
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —21/191

Ухвала від 18.08.2010

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Тимченко Б.П.

Ухвала від 10.12.2010

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Плужник О.В.

Ухвала від 25.06.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Назаренко Наталія Григорівна

Ухвала від 05.10.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Пелипенко Н.М.

Ухвала від 02.11.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Пелипенко Н.М.

Ухвала від 13.09.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Пелипенко Н.М.

Ухвала від 28.04.2011

Господарське

Господарський суд Донецької області

Матюхін В.І.

Ухвала від 28.12.2010

Господарське

Господарський суд Донецької області

В.І. Матюхін

Ухвала від 23.07.2012

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Постанова від 08.11.2011

Господарське

Вищий господарський суд України

Волковицька Н. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні