Постанова
від 06.10.2011 по справі 2-а-1057/11
КРЕМІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06.10.2011 Справа № 2-а-1057/11

Суд Кремінського району Л уганської області

у складі головуючого судді Костроба Ю.Ю.

при секретарі Міщенко О.О.

розглянув у відкритому суд овому засіданні в залі суду К ремінського району

справу за позовом

Енергетичного вироб ничого комунального підприє мства «Рубіжанська теплоеле ктроцентраль №2»

до Кремінської райдержадм іністрації Луганської облас ті

про визнання дій неправомі рними та зобов' язання вчини ти певні дії.

ВСТАНОВИВ:

Представник позива ча, ліквідатор ЕВКП «Рубіжан ська теплоелектроцентраль № 2»арбітражний керуючий Льо він А.П., звернувся до суду з вказаною позовною заявою в я кій пояснив, що Постановою Го сподарського суду Лугансько ї області від 30.10.2008 року по спра ві №21/596 визнано банкрутом - Ене ргетичне виробниче комуналь не підприємство «Рубіжанськ а теплоелектроцентраль №2», і .к. ЕДРПОУ 30648393, яке розташоване за адресою: м. Рубіжне, Лугансь кої області, пров. Першотравн евий, 40. І щодо цієї юридичної о соби - банкрута відкрита лікв ідаційна процедура та призна чено ліквідатора - арбітражн ого керуючого Льовіна А.П.

Рішенням Кремінської райо нної ради 23 скликання 13сесії « Про закріплення права корист ування землею»від 18.05.2000 року №5/ 5 банкруту було надано право п остійного користування на зе млях Кремінського району заг альною площею 48.1 га.

З метою реалізації заходів судової ліквідаційної проце дури ліквідатором банкрута а рбітражним керуючим Льові ним А.П. 22.06.2010. за вих. №115/30648393-10 було здійснено звернення до Відд ілу Держкомзему у Кремінсько му районі Луганської області щодо надання інформації з де ржавного земельного кадастр у про наявні земельні ділянк и за банкрутом. І відповіддю в ід 24.06.2010. за вих. №01-15/2685 Держкомзем повідомив позивача про те, що за даними державного земель ного кадастру за банкрутом ч исляться земельні ділянки на праві користування на терит орії Кремінського району Кре мінської міської ради за меж ами населених пунктів загаль ною площею 34.8475 га. в т.ч.: землі пр омисловості - 32,8375 га., інші землі - 2,01 га.

На звернення арбітражного керуючого до відділу Держко мзему в Кремінському районі, останнім було проінформован о вих. від 28.10.2009. №01-15/4300 про те, що від діл не має можливості надати кадастрову довідку щодо виз начення вартості земельної д ілянки та суми земельного по датку на рік по земельній діл янці, яка перебуває в користу ванні у банкрута оскільки не була здійснена грошова оцін ка на земельну ділянку.

Кремінська районна держав на адміністрація 22.11.2010р. вих. №13 -1/3459 повідомила позивача про те , що не має повноважень розпор ядження землями вищезазначе них категорій, які числяться за банкрутом.

Але відповідач у відповідн ості до пункту 12 розділу X пере хідних положень Земельного к одексу України здійснює розп орядження земельними ділянк ами зазначених категорій. Вк азана обставина підтверджує ться повідомленням відповід ача від 01.09.2008р. за №13-2/2702 та від 27.11.2008р . за №01-25/1031; розпорядженням від 30. 03.2010р. №226; розпорядженням від 21.09.20 04р. №793.

Тому позивач 12.08.2011. за вих. №213/30648 393-11 звернувся до відповідача з заявою про припинення права користування земельною діля нкою загальною площею 34,8475 га у зв'язку із добровільною відм овою від права, у відповіднос ті до ст. 141 ЗК України.

Відповідач не реагує на зая ву позивача про припинення п рава користування земельною ділянкою, у зв'язку із доброві льною відмовою і залишає пра во позивача щодо відмови від права користування земельно ю ділянкою без реалізації. Цю бездіяльність позивач розгл ядає як відмову відповідачем позивачу в реалізації права позивача на добровільну від мову від права користування земельною ділянкою, в поруше ння ст. 141 ЗК України.

Згідно ч. 2 ст.19 Конституції У країни органи державної влад и та органи місцевого самовр ядування, їх посадові особи з обов'язані діяти тільки на пі дставі, в межах повноважень т а засобами, які передбачені К онституцією та законами Укра їни.

На підставі вищевикладено го, позивач просить суд:

1. Визнати бездіяльність Кре мінської районної державної адміністрації Луганської об ласті щодо припинення права користування земельною діля нкою Енергетичному виробнич ому комунальному підприємст ву «Рубіжанська теплоелектр оцентраль №2», у зв'язку із доб ровільною відмовою землекор истувача від права - неправом ірною;

2. Зобов'язати Кремінську ра йонну державну адміністраці ю Луганської області припини ти право постійного користув ання земельною ділянкою Енер гетичному виробничому комун альному підприємству «Рубіж анська теплоелектроцентрал ь №2»на території Кремінсько го району Кремінської місько ї ради за межами населених пу нктів загальною площею 34,8475 га, в т.ч.: землі промисловості - 32,837 5 га, інші землі - 2,07 га.

У судовому засіданні позив ач свій позов підтримав та су ду пояснив, що за твердженням и відповідача, позивач, як зем лекористувач, за пропозицією Кремінської районної держав ної адміністрації повинен б ув звернутися до Луганської обласної державної адмініст рації щодо припинення права користування земельною діля нкою на землях Кремінського району (поза населеного пунк ту). При цьому відповідач посл ався на ч. З ст. 122 ЗК України, як н а правову підставу свого зап еречення.

На думку позивача ч. З ст. 122 ЗК України регулює питання пов новажень державних органів щ одо передачі земельних ділян ок у власність або в користув ання, а не припинення права п остійного користування земе льною ділянкою.

Крім того, згідно ч.2 розділу X Перехідних положень ЗК Укра їни, до розмежування земель д ержавної та комунальної влас ності повноваження по розпор ядженню землями за межами на селеного пункту здійснюють В ІДПОВІДНІ органи виконавчої ради.

У відповідності ст. 1 Закону України «Про районні держав ні адміністрації»виконавчу владу в районах, на території відповідної адміністративн о - територіальної одиниці зд ійснюють міські державні адм іністрації, які входять до си стеми органів виконавчої вла ди.

Згідно пункту 7 ч. 1 ст. 13 Закону України «Про районні держав ні адміністрації»до питань, які вирішує місцева районна державна адміністрація відн есено вирішення питань викор истання землі.

Таким чином питання припин ення позивачеві права корист ування земельною ділянкою за добровільною відмовою, у від повідності до пункту «а»ч. І с т. 141, ч. З. ч.4 ст. 142 ЗК України зобов ' язаний здійснити саме відп овідач, Кремінська районна д ержавна адміністрація.

Посилання відповідача на й ого дії щодо причин та наслід ків розпорядження землями Кр емінського району за межами населених пунктів у відношен ні приватних осіб та осіб з ін оземними інвестиціями, начеб то направлених на суспільну необхідність не витримує нія кої критики. Оскільки відпов ідач заплутався в визначенні понять суспільної потреби і необхідності. А навпаки підт верджує той факт, що компетен ція з припинення та надання п рава користування на таких з емлях Кремінського району ді йсно відноситься до Кремінсь кої районної державної адмін істрації. Оскільки відповіда ч цього і не заперечує.

Ґрунтування позиції відпо відача, як на підставу спрост ування позову - на розгляд зая ви позивача про припинення п рава користування земельною ділянкою за добровільною ві дмовою землекористувача пос тійно діючою комісією з пита нь Дотримання земельного за конодавства, оренди землі та сплати податку та орендної п лати за землю щодо своєї безд іяльності з припинення права користування земельною діля нкою, є не обґрунтованим,

оскільки комісія не прийма є рішення щодо припинення пр ав користування земельною ді лянкою у зв'язку із відмовою з емлекористувача від права, в силу відсутності повноважен ь. І відповідач зазначив що ця комісія розглядала питання ВИЛУЧЄННЯ земельної ділянки , на що позивач не наполягав ні коли і не перед ким, тим паче н е звертався до цієї комісії.

Натомість відповідач не сп ростував, і не навів доказів щ одо відсутності його бездіял ьності, яка ним вчинюється :

Вищезазначене є підтвердж енням того, що відповідач діє не згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України. Не виконує зобов' я зання діяти тільки на підста ві, в межах повноважень та зас обами, які передбачені Конст итуцією та законами України.

Таким чином позов позивач п ідтримує повністю.

Представник відповід ача у судовому засіданні поз ов не визнав та суду пояснив, щ о по заяві позивача від 08.09.2010р. т а заяві від 12.10.2010р. щодо припине ння права постійного користу вання земельними ділянками п ромисловості, які враховують ся за ЕКВП «Рубіжанська ТЕЦ - 2 », районна державна адмініст рація листом від 22.11.2010р. вих. № 13-1/3 459 дійсно повідомила позивача про те, що не має повноважень щодо розпорядження земельни ми ділянками промисловості т а порекомендувала звернутис я до Луганської обласної дер жавної адміністрації. Вказан е здійснене відповідно до ч. 3 ст. 122 Земельного кодексу Укра їни. Зазначеною нормою Земел ьного кодексу України райдер жадміністрації надано право вільно розпоряджатися земля ми лише сільськогосподарськ ого призначення. Повноваженн я (компетенція) розпоряджати ся іншими категоріями земель , районна державна адміністр ація мас право лише за такою підставою, як будівництво об 'єктів пов'язаних з обслугову ванням потреб територіально ї громади району (пункт 3 ч. З ст . 122 ЗКУ). Обласні державні адмін істрації у відповідності із частиною 4 статті 122 Земельног о кодексу України передають земельні ділянки на їх терит орії із земель державної вла сності у власність або корис тування у межах міст обласно го значення та межами населе них пунктів для всіх потреб, к рім випадків, встановлених ч астиною 3, 7 цієї статті. Тобто, п овноваження (компетенція) ро зпоряджатися земельними діл янками промисловості належа ть Луганській обласній держа вній адміністрації, а не Крем інський районній державній а дміністрації, до якої позива ч звертався з заявами щодо пр ипинення права постійного ко ристування земельними ділян ками і до якої заявлений адмі ністративний позов.

Обґрунтовуючи свою позиці ю щодо неправомірної відмови в припинені права постійног о користування та компетенці ї райдержадміністрації відн осно розпорядження землями п ромисловості, позивач посила ється на наступні документи: розпорядження голови райдер жадміністрації від 21.09.2004р. № 793, п овідомлення (лист) від 01.09.2008р. № 13 -2/2702, повідомлення (лист) від 27.11.2008 р. № 01-25/1031, розпорядження голови райдержадміністрації від 30.03 .2010р. № 226.

Відповідач вважає, що зазна чені документи не можуть бут и прийняті судом як доказ пра воти позивача.

Щодо розпорядження голови райдержадміністрації від 21.09 .2004р. № 793 «Про вилучення та перед ачу в оренду земельної ділян ки ПВКП «Ліміт». Зазначене ро зпорядження голови райдержа дміністрації було прийняте у відповідності до частини З с татті 149 Земельного кодексу Ук раїни, якою надано право райо нній державній адміністраці ї саме вилучати земельні діл янки з користування для буді вництва об'єктів, пов'язаних з обслуговуванням потреб тери торіальної громади району. З гідно з клопотанням та пункт ом 2 Статуту Приватного вироб ничого комерційного підприє мства «Ліміт», діяльність пі дприємства направлена на дія льність визначену частиною 3 статті 149 ЗКУ.

Щодо повідомлення (листа) Кр емінської райдержадміністр ації від 01.09.2008р. № 13-12/2702. Даним лист ом позивача повідомлено про вилучення земельних ділянок промисловості із землекорис тування ЕВКП «Рубіжанська ТЕ Ц - 2»згідно розпорядження гол ови райдержадміністрації ві д 21.09.2004р. «Про вилучення та пере дачу в оренду земельної діля нки ПВКП»та розпорядження ві д 22.08.2006р. № 379 «Про затвердження п роекту землеустрою щодо відв едення земельної ділянки в о ренди підприємству з 100% інозе мною інвестицією «Інтергазс інтез». У пункті 2 розпоряджен ня голови райдержадміністра ції від 22.08.2006р. № 379 зазначено сам е «вилучити із землекористув ання Рубіжанської ТЕЦ - 2 ...». Ме та використання вилученої зе мельної ділянки промисловос ті ПП «ІнтерГаз Сінтез»- це ро зміщення виробничих цехів, т обто діяльність підприємств а ,направлена на діяльність, в изначену частиною 3 статті 149 З КУ.

Щодо повідомлення (листа) Кр емінської райдержадміністр ації від 27.11.2008р. № 01-25/1031. Даним лист ом відділ Держкомзему у Крем інському районі повідомив по зивача про площу земельних д ілянок, які числяться за підп риємством та про припинення права постійного користуван ня відносно земельної ділянк и площею 2.9250 га. Щодо формулюва ння «припинення права постій ного користування», відповід но до Глави 22 «Припинення прав на землю»Земельного кодексу України (етапі 142, 149), припинення права на землю може здійснюв атись як за механізмом «прип инення права постійного кори стування»та і за «вилученням земельної ділянки з користу вання». Здійснення кожного о кремого механізму припиненн я права на землю потребує ная вності певних повноважень та обставин.

Щодо розпорядження голови райдержадміністрації від 30.03 .2010р. № 226 «Про надання дозволу на складання технічної докумен тації із землеустрою та укла дення тимчасового договору о ренди з ЗАТ «Рубіжанськбуд». Згідно з пунктом 3 Статуту Зак ритого акціонерного товарис тва «Рубіжанськбуд», діяльні сть підприємства направлена на діяльність, визначену час тиною 3 статті 149 ЗКУ.

Відносно заяви до Кремінсь кої райдержадміністрації ві д 12.08.2011р. № 213/30648393-11 позивач у позові зазначає «... відповідач не ре агує на заяву позивача...Цю без діяльність позивач розгляда є, як відмову відповідачем в р еалізації права...»Дана заява позивача була винесена на ро згляд постійно діючої комісі ї з питань дотримання земель ного законодавства, оренди з емлі, земельних часток (паїв) т а сплати податку і орендної п лати за землю 31 серпня 2011р. (прот окол додається). За результат ами розгляду, з метою вивченн я питання щодо можливості ви лучення земельної ділянки, п рийнято рішення повідомити з аявника про необхідність над ання довідки з КП «Кремінськ е районне бюро технічної інв ентаризації»про наявність о б'єктів нерухомого майна, яке враховується за ЕВКП «Рубіж анська ТЕЦ - 2»та запросити зая вника для всебічного розгляд у питання (надання роз'яснень ) на наступне засідання коміс ії. Про зазначене позивач був повідомлений належним чином (лист від 07.09.2011р. вих. № 52-1/2047), але до теперішнього часу жодних ді й позивач не здійснив. Таким ч ином, робота по розгляду звер нень позивача велася, що підт верджується копіями відпові дної документації (додаються ).

З огляду на вищевикладене, к еруючись ст. 122, ст. 149 Земельного кодексу України, ст. 49, ст. 162 Код ексу адміністративного судо чинства України представник відповідача просить суд від мовити Енергетичному виробн ичому комунальному підприєм ству «Рубіжанська теплоелек троцентраль № 2»в особі арбіт ражного керуючого Льовіна А.П. у задоволені позовних в имог про визнання бездіяльно сті неправомірної щодо припи нення права постійного корис тування земельною ділянкою т а про зобов'язання Кремінськ ої районної державної адміні страції припинити право пост ійного користування земельн ою ділянкою, яка знаходиться за межами населеного пункту на території Кремінської мі ської ради, загальною площею 34,8475 га, в т.ч. землі промисловос ті - 32,8375 га. інші землі - 2.01 га.

Суд вислухавши поясн ення сторін, дослідивши мате ріали справи вважає позовні вимоги обґрунтованими та під лягаючими задоволенню за нас тупними підставами.

Згідно копії Постано ви Господарського суду Луган ської області від 30.10.2008 року по справі №21/596 визнано банкрутом - Енергетичне виробниче кому нальне підприємство «Рубіжа нська теплоелектроцентраль №2»та призначено ліквідатор а - арбітражного керуючого Льовіна А.П. / а. с. 4-8/.

Згідно копії рішення Кремі нської районної ради 23 склика ння 13сесії «Про закріплення п рава користування землею»ві д 18.05.2000 року №5/5 /а. с. 11/ банкруту бул о надано право постійного ко ристування на землях Кремінс ького району загальною площе ю 48.1 га.

Згідно копії повідомлення відділу Держкомзему у Кремі нському районі Луганської об ласті від 24.06.2010; за вих.. №01-15/2685 /а. с. 12 / Держкомзем повідомив позив ача про те, що за даними держав ного земельного кадастру за банкрутом числяться земельн і ділянки на праві користува ння на території Кремінськог о району Кремінської міської ради за межами населених пун ктів загальною площею 34.8475 га. в т.ч.: землі промисловості - 32,8375 г а, інші землі - 2,01 га.

Згідно копії повідомлення Кремінської РДА від 22.11.2010р. / а. с . 15/, Кремінська районна держав на адміністрація повідомила позивача про те, що не має пов новажень розпорядження земл ями промисловості які числят ься за банкрутом та порекоме ндувала звернутися для виріш ення вказаного питання до Лу ганської обласної державної адміністрації

Згідно копії повідомлення Відділу Держкомзему в Кремі нському районі Луганської об ласті від 27.11.2008. №01-25/103І / а. с. 16/ розпо рядженням голови Кремінсько ї райдержадміністрації від 24.01.2008р. №52 та від 26.08.2008р. №558 припинен о право користування частини земельної ділянки ЕВКП «Руб іжанська теплоелектроцентр аль №2»загальною площею 2, 9250га. та передано в оренду ТОВ «Руб іжанській трубний завод».

Згідно копії розпорядженн ям голови Кремінської райде ржадміністрації від 21.09.2004р. №793, в илучені із землекористуванн я позивача та передані в орен ду ПВКП «Ліміт»0,35га. /а. с. 18/.

Згідно копії розпорядженн ям голови Кремінської райде ржадміністрації від 30.03.2010р. № 226, ЗАТ «Рубіжанськбуд»наданий дозвіл на складання технічн ої документації із землеустр ою щодо складання документів , що посвідчують право корист ування земельною ділянкою, п лощею 0,42га. /а. с.19/.

Згідно копії заяви позивач а на адресу відповідача /а. с. 20/ позивач прохав відповідача припинити право постійного користування земельною діля нкою Енергетичному виробнич ому комунальному підприємст ву «Рубіжанська теплоелектр оцентраль №2»на території Кр емінського району Кремінськ ої міської ради за межами нас елених пунктів загальною пло щею 34,8475 га, в т.ч.: землі промисло вості - 32,8375 га, інші землі - 2,07 га.

Згідно Закону України «Про районні державні адміністр ації»:

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Стаття 1. Місцеві державні а дміністрації та їх місце в си стемі органів виконавчої вла ди

Виконавчу владу в областях , районах, районах Автономної Республіки Крим, у містах Киє ві та Севастополі здійснюють обласні, районні, Київська та Севастопольська міські держ авні адміністрації.

Місцева державна адмініст рація є місцевим органом вик онавчої влади і входить до си стеми органів виконавчої вла ди.

Місцева державна адмініст рація в межах своїх повноваж ень здійснює виконавчу владу на території відповідної ад міністративно-територіальн ої одиниці, а також реалізує п овноваження, делеговані їй в ідповідною радою.

Особливості здійснення ви конавчої влади у містах Києв і та Севастополі визначаютьс я окремими законами України.

Глава 1. ПОВНОВАЖЕННЯ МІСЦЕВ ИХ ДЕРЖАВНИХ

АДМІНІСТРАЦІЙ

Стаття 13. Питання, що вирішую ться місцевими державними ад міністраціями

До відання місцевих держав них адміністрацій у межах і ф ормах, визначених Конституці єю і законами України, належи ть вирішення питань:

1) забезпечення законності, охорони прав, свобод і законн их інтересів

громадян;

2) соціально-економічного ро звитку відповідних територі й;

3) бюджету, фінансів та облік у;

4) управління майном, приват изації та підприємництва;

5) промисловості, сільського господарства, будівництва, т ранспорту і зв'язку;

6) науки, освіти, культури, охо рони здоров'я, фізкультури і с порту, сім'ї, жінок, молоді та н еповнолітніх;

7) використання землі, приро дних ресурсів, охорони довкі лля;

8) зовнішньоекономічної дія льності;

9) оборонної роботи та мобіл ізаційної підготовки;

10) соціального захисту, зайн ятості населення, праці та за робітної плати. Місцеві держ авні адміністрації вирішуют ь й інші питання, віднесені за конами до їх повноважень.

Згідно Земельного кодексу України,

Стаття 122. Повноваження орга нів виконавчої влади та орга нів місцевого самоврядуванн я щодо передачі земельних ді лянок у власність або у корис тування

1. Сільські, селищні, міські р ади передають земельні ділян ки у власність або у користув ання із земель комунальної в ласності відповідних терито ріальних громад для всіх пот реб.

2. Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, рай онні ради передають земельн і ділянки у власність або у ко ристування із відповідних земель спільної власності територіальних громад для в сіх потреб.

3. Районні державні адмініс трації на їх території перед ають земельні ділянки із зем ель державної власності у вл асність або у користування у межах сіл, селищ, міст район ного значення для всіх потре б та за межами населених пунк тів для:

а) сільськогосподарського використання;

б) ведення водного господар ства, крім випадків, передба чених частиною сьомою цієї с татті

в) будівництва об'єктів, пов 'язаних з обслуговуванням жи телів територіальної громад и району (шкіл, закладів куль тури, лікарень, підприємств т оргівлі тощо) з урахуванням в имог частини шостої цієї ста тті, крім випадків, визна чених частиною сьомою цієї статті.

4. Обласні державні адмініст рації передають земельні діл янки на їх території із земел ь державної власності у влас ність або у користування у ме жах міст обласного значення та за межами населених пу нктів для всіх потреб, крім в ипадків, визначених частина ми третьою, сьомою цієї статт і.

5. Київська та Севастопольсь ка міські державні адміністр ації передають земельні діл янки із земель державної вл асності у власність або у кор истування у межах їх територ ій для всіх потреб, крім випа дків, визначених частиною сь омою цієї статті.

6. Рада міністрів Автономно ї Республіки Крим на територ ії Автономної Республіки Кри м передає земельні ділянки із земель державної власнос ті у власність або у користу вання у межах сіл, селищ, міст та за їх межами для всіх пот реб, крім випадків, визначен их частинами третьою, сьомою цієї статті, а також погоджу є передачу таких земель у вл асність або у користування р айонними державними адміні страціями на їх території д ля будівництва об'єктів, пов 'язаних з обслуговуванням ж ителів територіальної грома ди району (шкіл, закладів ку льтури, лікарень, підприємст в торгівлі тощо).

7. Кабінет Міністрів Україн и передає земельні ділянки із земель державної власнос ті у власність або у ко ристування у випадках, визна чених статтями 149, 150 цього Код ексу.

Стаття 141. Підстави припинен ня права користування земель ною ділянкою Підставами прип инення права користування земельною ділянкою є:

а) добровільна відмова ві д права користування зем ельною ділянкою;

б) вилучення земельної ді лянки у випадках, передбаче них цим Кодексом;

в) припинення діяльності ре лігійних організацій, держав них чи комунальних підприємс тв, установ та організац ій.

г) використання земельної д ілянки способами, які супере чать екологічним вимогам; ґ) в икористання земельної діля нки не за цільовим призначе нням;

д) систематична несплата з емельного податку або орен дної плати;

е) набуття іншою особою пра ва власності на жилий будино к, будівлю або споруду, які ро зташовані на земельній діл янці;

є) використання земельної ділянки у спосіб, що супереч ить вимогам охорони культур ної спадщини.

Стаття 142. Добровільна відмо ва від права власності або пр ава постійного користування земельною ділянкою

1. Припинення права власно сті на земельну ділянку у р азі добровільної відмови вла сника землі на користь держ ави або територіальної грома ди здійснюється за його заяв ою до відповідного органу.

2. Органи виконавчої влади або органи місцевого самовр ядування у разі згоди на оде ржання права власності на з емельну ділянку укладають уг оду про передачу права влас ності на земельну ділянку. У года про передачу права влас ності на земельну ділянку пі длягає нотаріальному посві дченню та державній реєстра ції.

3. Припинення права постійн ого користування земельною ділянкою у разі добровільно ї відмови землекористувача з дійснюється за його заявою д о власника земельної ділянки .

4. Власник земельної ділянк и на підставі заяви землекор истувача приймає рішення про припинення права користуван ня земельною ділянкою, про що повідомляє органи державної реєстрації.

Згідно Розділ X Земельного к одексу України:

ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ

2. До розмежування земель де ржавної та комунальної власн ості повноваження щодо розпо рядження землями (крім земел ь, переданих у приватну власн ість, та земель, зазначених в а бзаці другому цього пункту) в межах населених пунктів зді йснюють відповідні сільські , селищні, міські ради з урахув анням вимог абзацу третього цього пункту, а за межами насе лених пунктів відповідні орг ани виконавчої влади. Абзац перший пункту 12 розділу X із зм інами, внесеними згідно із За коном N 3123-УІ ( 3123-17 ) від 03.03.2011

Державні органи приватиза ції здійснюють розпорядженн я (крім відчуження земель, на я ких розташовані об'єкти, що не підлягають приватизації) зе млями, на яких розташовані де ржавні, в тому числі казенні, п ідприємства, господарські то вариства, у статутних капіта лах яких державі належать ча стки (акції, паї), об'єкти незав ершеного будівництва та зако нсервовані об'єкти, а також пр одаж земельних ділянок, на як их розташовані об'єкти, які пі длягають приватизації.

До розмежування земель дер жавної та комунальної власно сті Рада міністрів Автономно ї Республіки Крим на територ ії Автономної Республіки Кри м здійснює розпорядження зем лями за межами населених пун ктів відповідно до повноваже нь, визначених цим Кодексом. Н адання та зміна цільового пр изначення земель водного фон ду, історико-культурного, ліс огосподарського, оздоровчог о,

рекреаційного, природно-за повідного та іншого природоо хоронного призначення в межа х населених пунктів (крім зем ель, переданих у приватну вла сність та земель, зазначених в абзаці другому цього пункт у) здійснюється за погодженн ям з Радою міністрів Автоном ної Республіки Крим. Пункт 12 р озділу X доповнено абзацом тр етім згідно із Законом N 3123-УІ ( 31 23-17 ) від 03.03.2011 Пункт 12 розділу X із змінами, внесеними згідно із Законами N 3235-ІУ ( 3235-15 ) від 20.12.2005, N 489-У ( 489-16 ) від 19.12.2006; в редакції Законів N 107-41 ( 107-17 ) від 28.12.2007 - зміну визнано н еконституційною згідно з Ріш енням Конституційного Суду N 10-рп/2008 ( у010р710-08 ) від 22.05.2008, И309-УІ ( 309-17 ) ві д 03.06.2008

Таким чином на думку с уду відповідач має повноваже ння щодо вирішення питання п озивача викладеного позивач ем у заяві від12.08.2011р.

Керуючись ст. ст. 7, 18, 159, 160, 161, 186 К одексу адміністративного су дочинства України", ст. ст. 17, 141, 1 42, п.12 розділу Х Перехідних поло жень Земельного кодексу Укра їни, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги Енер гетичного виробничого комун ального підприємства «Рубіж анська теплоелектроцентрал ь №2»до Кремінської райдержа дміністрації Луганської обл асті про визнання дій неправ омірними та зобов' язання вч инити певні дії - задовольни ти у повному обсязі.

Визнати бездіяльніс ть Кремінської райдержадмін істрації Луганської області щодо припинення права корис тування земельною ділянкою Е нергетичному виробничому ко мунальному підприємству «Ру біжанська теплоелектроцент раль №2» - неправомірною.

Зобов' язати Кремін ську райдержадміністрацію Л уганської області припинити право постійного користуван ня земельною ділянкою Енерге тичному виробничому комунал ьному підприємству «Рубіжан ська теплоелектроцентраль № 2»на території Кремінського району Кремінської міської р ади за межами населених пунк тів загальною площею - 34,8475га в тому числі: землі промислово сті - 32,8375га.. інші - 2,01га.

Апеляційна скарга на пост анову суду першої інстанції подається протягом 10 днів з дн я її проголошення.

Суддя Костроба Ю.Ю.

СудКремінський районний суд Луганської області
Дата ухвалення рішення06.10.2011
Оприлюднено24.11.2011
Номер документу19273214
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-1057/11

Постанова від 12.08.2011

Адміністративне

Біляївський районний суд Одеської області

Калінюк Р. Б.

Ухвала від 31.12.2020

Адміністративне

Богуславський районний суд Київської області

Тітов М. Б.

Ухвала від 31.12.2020

Адміністративне

Богуславський районний суд Київської області

Тітов М. Б.

Ухвала від 17.06.2011

Адміністративне

Рівненський районний суд Рівненської області

Сидоренко С.М.

Ухвала від 23.11.2020

Адміністративне

Богуславський районний суд Київської області

Корбут В. М.

Постанова від 15.08.2011

Адміністративне

Рівненський районний суд Рівненської області

Сидоренко С.М.

Ухвала від 07.03.2011

Адміністративне

Тячівський районний суд Закарпатської області

Розман М. М.

Ухвала від 30.11.2018

Адміністративне

Кагарлицький районний суд Київської області

Кириченко В. І.

Ухвала від 06.11.2018

Адміністративне

Кагарлицький районний суд Київської області

Кириченко В. І.

Ухвала від 12.10.2010

Адміністративне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Павелко І. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні