Постанова
від 07.09.2011 по справі 2а/0270/3126/11
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ А ДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД



ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 вересня 2011 р. Справа № 2а/0270/3126/11

Вінницький окружний ад міністративний суд в складі:

Головуючого судді: Дончика Віталія Володимировича,

при секретарі судового зас ідання: Павліченко А.В.,

за участю: представника поз ивача - Мунтяна Є.В., пред ставника відповідача -Воло щука В.О.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Тов ариства з обмеженою відповід альністю виробничо-комерцій на фірма "Ресолсервіс" (далі - ТОВ ВКФ «Ресолсервіс») до Дер жавної податкової інспекції у м. Вінниці (далі - ДПІ у м. Він ниці) про визнання протиправ ним та скасування рішення № 153 /15-222 від 12.05.2011 року

в с т а н о в и в :

В червні 2011 року ТОВ ВКФ «Ресолсервіс»звернулося в с уд з позовом ДПІ у м. Вінниці п ро визнання протиправним та скасування рішення № 153/15-222 про а нулювання реєстрації платни ка податку на додану вартіст ь від 12.05.2011 року.

Позовні вимоги мотивовані тим, що 12.05.2011 року ДПІ у м. Вінниц і прийнято рішення № 153/15-222 про а нулювання реєстрації платни ка податку на додану вартіст ь на підставі наявного в Єдин ому державному реєстрі юриди чних осіб запису про відсутн ість юридичної особи за її мі сцезнаходженням або запис пр о відсутність підтвердження відомостей про юридичну осо бу. Проте, яка саме обставина с лугувала підставою щодо анул ювання реєстрації, в рішенні не зазначена. Дане рішення, по зивач вважає прийнятим безпі дставно, оскільки відповідач не встановив місця здійснен ня діяльності товариства та позбавив останнього реєстра ції, як платника податку на до дану вартість, з перевищення м повноважень. Так, ТОВ ВКФ «Ре солсервіс»є платником ПДВ з 2005 року, знаходиться та здійсн ює свою діяльність за адресо ю реєстрації, що вказана в сві доцтві про державну реєстрац ію, а саме: м. Вінниця, вул. Ленсь ких подій, 46. Крім того, відпові дачем не здійснювалось ніяки х перевірок, акту перевірки т овариство не отримувало, а то му висновки податкової інспе кції про відсутність за адре сою реєстрації, не відповіда ють дійсності. У зв' язку з ци м, позивач просив:

1. Визнати незаконним та ска сувати рішення ДПІ у м. Вінниц і № 153/15-222 від 12.05.2011 року про анулюва ння реєстрації платника пода тку на додану вартість - ТОВ ВК Ф "Ресолсервіс";

2. Відмінити рішення ДПІ у м. Вінниці про анулювання реєс трації платника податку на д одану вартість - ТОВ ВКФ "Ресол сервіс" (а.с. 13).

Під час розгляду справи, до початку її розгляду по суті, в своїй письмовій заяві надан ій в судовому засіданні 18.08.2011 ро ку, представником позивача у точненні позовні вимоги, а са ме, друга вимога, яку викладен о в наступній редакції: "Відмі нити анулювання реєстрації п латника податку на додану ва ртість - Товариства з обмеже ною відповідальністю виробн ичо-комерційну фірму «Ресолс ервіс»" (а.с.25). Інша вимога зали шена без змін. Дане уточнення прийнято судом.

Також, в ході судового розгл яду представник позивача под ав, заяву про збільшення позо вних вимог та просив:

1. Визнати незак онними дії ДПІ у м. Вінниці по наданню запиту до свого підр озділу - ГВПМ № 709/15-2 на встанов лення місцезнаходження (місц я проживання) платника подат ків від 14.03.2011 року - ТОВ ВКФ «Ро солсервіс»;

2. Визнати незако нною довідку № 354 від 14.03.2011 року п ро встановлення фактичного м ісцезнаходження (місця прожи вання) платників податків - ТОВ ВКФ «Ресолсервіс», видан у заступником начальника ГВП М ДПІ у м. Вінниці Кутовий О.Ю .;

3. Визнати незако нними дії ДПІ у м. Вінниці по н аправленню до Реєстраційної плати Виконавчого комітету Вінницької міської ради пові домлення № 802 від 15.03.2011 року про в ідсутність юридичної особи з а місцезнаходженням - ТОВ ВК Ф «Ресолсервіс»;

4. Визнати незаконною бездіяльність державного ре єстратора Реєстраційної пал ати Виконавчого комітету Він ницької міської ради ОСОБА _2 по не переданню ДПІ у м. Він ниці повідомлення та відомо сті з реєстраційної картки п ро вчинення реєстраційних ді й, а саме внесення змін по місц езнаходженню ТОВ ВКФ «Ресолс ервіс»(а.с. 139-141).

Інші позовні вимоги залише ні без змін.

Зазначені позовні вимоги, п ротокольною ухвалою суду від 07.09.2011 року, у відповідності до с татті 137, ч. 1 статті 51 Кодексу адм іністративного судочинства України, не прийняті судом до розгляду, оскільки вони є пох ідними зі зміни та предмету п ідстави позову, які заявлені після початку розгляду спра ви по суті.

Представник відповідача п роти задоволення позовних ви мог заперечував. Окремо пояс нив суду, що податкові органи здійснюють постійний моніто ринг платників ПДВ, включени х до Реєстру. ТОВ ВКФ «Ресолсе рвіс», з 2005 року зареєстровано платником податку на додану вартість. 06.05.2011 року Державним реєстратором Виконавчого ко мітету Вінницької міської ра ди до Єдиного державного реє стру юридичних осіб внесений запис про відсутність підтв ердження відомостей про юрид ичну особу - ТОВ ВКФ «Ресолсер віс». На підставі цього запис у рішенням Державної податк ової інспекції у м. Вінниці № 1 53/15-222 від 12.05.2011 року реєстрацію то вариства як платника податку на додану вартість було анул ьовано. Зазначене рішення бу ло прийнято у повній відпові дності до вимог чинного зако нодавства, а тому просив відм овити в задоволенні позовних вимог.

В судовому засіданні свідо к - Державний реєстратор вико навчого комітету Вінницької міської ради ОСОБА_2 пояс нила суду, що ДПІ у м. Вінниці н адано повідомлення про відс утність юридичної особи за м ісцемзнаходження № 802 від 15.03.2011 р оку - ТОВ ВКФ «Ресолсервіс». Де ржавним реєстратором на вико нання статті 19 Закону України «Про державну реєстрацію юр идичних осіб та фізичних осі б - підприємців»на адресу ре єстрації товариства: вул. Лен ських подій, 46, м. Вінниця, напра влено лист нагадування про н еобхідність підтвердження р еєстраційних відомостей про юридичну особу, а саме подачі заповненої картки Форми № 6 в термін до 24.04.2011 року. Лист отрим аний товариством 28.03.2011 року. Про тягом встановленого законод авством місячного терміну то вариство не направило зазнач ену реєстраційну картку. На ц ій підставі, відповідно до ви мог ст.19 Закону України " Про де ржавну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підпри ємців" 06.05.2011 року до Єдиного дер жавного реєстру внесений зап ис про відсутність підтвердж ення зазначених відомостей д атою, яка встановлена для чер гового подання реєстраційно ї картки про підтвердження в ідомостей про юридичну особу .

Суд, вислухавши пояснення сторін, свідка, дослідивши пи сьмові докази по справі, з' я сувавши обставини справи та перевіривши їх доказами в ме жах заявлених позовних вимог , вважає, що позовні вимоги не підлягають задоволенню, вихо дячи з наступного.

Правовідносини щодо визна чення платника податку на до дану вартість, порядку реєст рації платників даного подат ку, порядку та підстав анулюв ання реєстрації платників по датку на додану вартість рег улюються правовими нормами р озділу V Податкового Кодексу України.

Судом встановлено, що ТОВ ВК Ф «Ресолсервіс»зареєстрова не Виконавчим комітетом Вінн ицької міської ради 07.03.1995 року, що підтверджується свідоцтв ом про державну реєстрацію ю ридичних осіб Серії А01 № 644330 (а.с . 6), згідно довідки з ЄДРПОУ АА № 47038 від 18.03.2011 року є юридичною осо бою, ідентифікаційний код 20115679 (а.с. 7).

Позивач як платник податкі в перебуває на обліку ДПІ у м. Вінниці та з 2005 року зареєстро ваний, як платник податку на д одану вартість.

Судом з'ясовано, що відповід но до довідки складеною ДПІ у м. Вінниці № 354 від 14.03.2011 року про в становлення фактичного місц езнаходження (місця проживан ня) платника податків ТОВ ВКФ «Ресолсервіс»за місцем реєс трації по вул. 600-річчя, 17, м. Вінн иця - відсутнє (а.с. 30). Також, ДПІ у м. Вінниці здійснений запит № 709/15-2 від 14.03.2011 року на встановле ння місцезнаходження (місця проживання) платника податкі в ТОВ ВКФ «Ресолсервіс»на пі дставі чого складений акт пе ревірки місцезнаходження пл атника № 24/7/26-31-02 (а.с. 31).

15.03.2011 року ДПІ у м. Вінниці на п ідставі частини 8 статті 19 Зак ону України «Про державну ре єстрацію юридичних осіб та ф ізичних осіб-підприємців»на правлено Державному реєстра тору повідомлення № 802 від 15.03.2011 р оку про відсутність юридично ї особи за місцем знаходженн ям ТОВ ВКФ «Ресолсервіс», а са ме: вул. 600-річчя, 17, м. Вінниця (а.с. 29).

Рішенням № 153/15-222 від 12.05.2011 року а нульовано реєстрацію ТОВ ВКФ «Ресолсервіс»платника пода тку на додану вартість (код ЄД РПОУ 20115679) (а.с. 4-5).

Відповідно до рішення ДПІ у м. Вінниці № 153/15-222 від 12.05.2011 року пі дставою для анулювання реєст рації ТОВ ВКФ «Ресолсервіс»п латником податку на додану в артість стало отримання відо мостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та юр идичних осіб-підприємців - з апис про відсутність підтвер дження відомостей про юридич ну особу.

Згідно статті 1 Закону Украї ни «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних о сіб-підприємців»(далі - Закон ) Єдиний державний реєстр юри дичних та фізичних осіб-підп риємців - автоматизована си стема збирання. Накопичення, захисту, обліку та надання ін формації про юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців .

Частиною 1 статті 16 зазначен ого Закону визначено, що Єдин ий державний реєстр створюєт ься з метою забезпечення орг анів державної влади, а також учасників цивільного оборот у достовірною інформацією пр о юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з Єдиного д ержавного реєстру.

Відповідно до вимог статті 19 Закону України «Про держав ну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців»юридична особа зобов'яза на подавати (надсилати) щорок у протягом місяця, що настає з а датою державної реєстрації , починаючи з наступного року , державному реєстратору для підтвердження відомостей пр о юридичну особу реєстраційн у картку про підтвердження в ідомостей про юридичну особу . У разі ненадходження в устан овлений частиною одинадцято ю цієї статті строк реєстрац ійної картки про підтверджен ня відомостей про юридичну о собу державний реєстратор зо бов'язаний надіслати рекомен дованим листом протягом п'ят и робочих днів з дати, встанов леної для подання реєстрацій ної картки, юридичній особі п овідомлення щодо необхіднос ті подання державному реєстр атору зазначеної реєстрацій ної картки. У разі надходженн я державному реєстратору від органу державної податкової служби повідомлення встанов леного зразка про відсутніст ь юридичної особи за її місце знаходженням державний реєс тратор зобов'язаний надіслат и рекомендованим листом прот ягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного пов ідомлення юридичній особі по відомлення щодо необхідност і подання державному реєстра тору реєстраційної картки.

Так, судом з' ясовано, що на виконання частини 12 статті 19 З акону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб т а фізичних осіб - підприємці в»на адресу юридичної особи ТОВ ВКФ «Ресолсервіс»держав ним реєстратором було надісл ано рекомендованим листом по відомлення щодо необхідност і подання державному реєстра тору реєстраційної картки пр о щорічне підтвердження відо мостей (форма № 6) до 24.04.2011 року (а.с .34). Повідомлення отримане тов ариством 30.03.2011 року, що підтверд жується повідомлення про вру чення поштового відправленн я (а.с. 47). Зазначений лист напра влявся за останньою адресою реєстрації товариства, а сам е: м. Вінниця, Ленінський район , вул. Ленських подій, 46, що підт верджується Витягом з ЄДРПОУ та адресований керівнику ТО В ВКФ «Ресолсервіс»- Вержік овській О.А.

Відповідно до вимог пункту 14 статті 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридич них осіб та фізичних осіб - п ідприємців» у разі неподання юридичною особою протягом м ісяця з дати надходження їй в ідповідного повідомлення ре єстраційної картки про підтв ердження відомостей про юрид ичну особу державний реєстра тор повинен внести до Єдиног о державного реєстру запис п ро відсутність підтвердженн я зазначених відомостей дато ю, яка встановлена для чергов ого подання реєстраційної ка ртки про підтвердження відом остей про юридичну особу.

На виконання частини 14 стат ті 19 Закону, державним реєстра тором внесено запис "про відс утність підтвердження відом остей про юридичну особу" (а.с. 26).

Відповідно до вимог п.45.2. ста тті 45 Податкового Кодексу Укр аїни податковою адресою юрид ичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юри дичної особи, відомості про щ о містяться у Єдиному держав ному реєстрі підприємств та організацій України.

Відповідно до вимог підпун кту "ж" п.184.1 статті 184 Податковог о кодексу України -реєстраці я платника податку на додану вартість діє до дати анулюва ння реєстрації платника пода тку, яка проводиться шляхом в иключення з реєстру платникі в податку і відбувається у ра зі якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фі зичних осіб - підприємців ная вний запис про відсутність ю ридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходження м (місцем проживання) або запи с про відсутність підтвердже ння відомостей про юридичну особу.

На підставі запису в Єдином у державному реєстрі про від сутність ТОВ ВКФ «Ресолсерві с»підтвердження відомостей про юридичну особу ДПІ у м. Ві нниці прийнято рішення № 153/15-222 в ід 13.01.2011 року про анулювання реє страції платника податку на додану вартість.

Представник позивача в суд овому засіданні підтвердили , що ТОВ ВКФ «Ресолсервіс»зді йснює свою підприємницьку ді яльність в м. Вінниці, вул. Лен ських подій, 46.

Механізм анулювання реєст рації платників податку на д одану вартість визначений По ложенням про реєстрацію плат ників податку на додану варт ість, затверджений наказом Д ержавної податкової адмініс трації України 22.12.2010 N978 (далі - Пол оження).

Відповідно до пунктів 5.1., 5.2. П оложення податкові органи зд ійснюють постійний монітори нг платників ПДВ, включених д о Реєстру, та приймають рішен ня про анулювання реєстрації платників ПДВ у разі існуван ня відповідних підстав. Ріше ння про анулювання реєстраці ї за ініціативою податкового органу приймаються за наявн ості відповідних підтвердни х документів (відомостей). Так ими документами є повідомлен ня державного реєстратора, в ідомості з Єдиного державног о реєстру щодо наявності зап ису про відсутність юридично ї особи або фізичної особи - пі дприємця за місцезнаходженн ям (місцем проживання) або зап ису про відсутність підтверд ження відомостей про юридичн у особу (підстава - підпункт "ж " пункту 184.1 статті 184 розділу V Ко дексу).

Як зазначено в пунктах 5.3, 5.4 По ложення за наявності зазначе них підтвердних документів ( відомостей) податковий орган приймає рішення про анулюва ння реєстрації особи - платни ка ПДВ незалежно від здійсне ння податковим органом докум ентальних та камеральних пер евірок такої особи і їх резул ьтатів, а також обов'язку тако ї особи бути зареєстрованою та/або нараховувати чи сплач увати податок на додану варт ість відповідно до законодав ства. Рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ за і ніціативою податкового орга ну оформлено за формою N 6-РПДВ . Таке рішення було складено у двох примірниках комісією, у твореною відповідно до розпо рядження Відповідача, та під писане керівником даного под аткового органу. У рішенні пр о анулювання реєстрації плат ника ПДВ вірно зазначена під става для такого анулювання з посиланням на відповідні н орми Податкового кодексу Укр аїни.

На день прийняття ДПІ у м. Ві нниці оскаржуваного рішення , запис в Єдиному державному реєстрі про відсутність ТОВ ВКФ «Ресолсервіс»підтвердж ення відомостей про юридичну особу, не був скасований, змін ений чи анульований.

Так, на підставі викладеног о, суд приходить до висновку, щ о 06.05.2011 року до зазначеного реєс тру був внесений запис про пі дтвердження відомостей про ю ридичну особу ТОВ ВКФ «Ресол сервіс», але вказаний запис н е позбавляв позивача виконат и вимоги чинного законодавст ва і направити в термін до 24.04.2011 року реєстраційну карту про підтвердження відомостей пр о юридичну особу. Враховуючи , що в зазначений термін така р еєстраційна картка від позив ача не надходила, державним р еєстратором Виконавчого ком ітету Вінницької міської рад и товариству було направлено нагадування про необхідніст ь подачі зазначеної картки, я ке отримано останнім 28.03.2011 року . Протягом встановленого зак онодавством місячного термі ну позивач не направив зазна чену реєстраційну картку. На цій підставі, відповідно до в имог ст.19 Закону України "Про д ержавну реєстрацію юридични х осіб та фізичних осіб - підпр иємців" був внесений до Єдино го державного реєстру запис про відсутність підтверджен ня зазначених відомостей дат ою, яка встановлена для черго вого подання реєстраційної к артки про підтвердження відо мостей про юридичну особу. Сп осіб відправки повідомлень н е дає можливості державному реєстратору отримувати інфо рмацію про дату надходження такій юридичній особі відпов ідного повідомлення.

У зв'язку з вище викладеним, рішення ДПІ у м. Вінниці № 153/15-222 в ід 12.05.2011 року про анулювання реє страції ТОВ ВКФ «Ресолсервіс », як платника податку на дода ну вартість, винесено на підс таві, в порядку та у спосіб, ви значений чинним законодавст вом та з урахуванням всіх обс тавин, що мали значення для йо го прийняття. Підстави для ск асування оскаржуваного ріше ння відсутні.

Статтею 19 Конституції Укр аїни передбачено, що правови й порядок в Україні ґрунтуєт ься на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути приму шений робити те, що не передба чено законодавством. Органи державної влади та органи мі сцевого самоврядування, їх п осадові особи зобов'язані ді яти лише на підставі, в межах п овноважень та у спосіб, що пер едбачені Конституцією та зак онами України.

Згідно з частини 3 статті 2 Ко дексу адміністративного суд очинства України, у справах щ одо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів вла дних повноважень адміністра тивні суди перевіряють, чи пр ийняті (вчинені) вони, зокрема , на підставі, у межах повноваж ень та у спосіб, що передбачен і Конституцією та законами У країни; з використанням повн оваження з метою, з якою це пов новаження надано; обґрунтова но, тобто з урахуванням усіх о бставин, що мають значення дл я прийняття рішення (вчиненн я дії); безсторонньо (неуперед жено); добросовісно; розсудли во; з дотриманням принципу рі вності перед законом, запобі гаючи несправедливій дискри мінації; пропорційно, зокрем а з дотриманням необхідного балансу між будь-якими неспр иятливими наслідками для пра в, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких сп рямоване це рішення (дія); з ур ахуванням права особи на уча сть у процесі прийняття ріше ння; своєчасно, тобто протяго м розумного строку.

Згідно частини першої стат ті 71 Кодексу адміністративно го судочинства України, кожн а сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтують ся її вимоги та заперечення.

Враховуючи, що обставини сп рави, які відповідно до закон одавства повинні бути підтве рджені певними конкретними з асобами доказування, не можу ть підтверджуватись іншими з асобами доказування, судом в изнається, що представником позивача у позовній заяві не були наведені обставини, які б підтверджувались достатні ми доказами, які б свідчили пр о обґрунтованість позовних в имог. Оскільки, анулювання ре єстрації здійснюється шляхо м анулювання Свідоцтва та ви ключення платника податку на додану вартість з Реєстру то датою затвердження акта про анулювання реєстрації платн ика податку на додану вартіс ть вважається днем прийняття такого рішення. Докази, подан і позивачем, не підтверджуют ь обставини, на які позивач по силається в обґрунтування по зовних вимог, та були спросто вані доводами відповідача.

На підставі викладеного, су д вважає, що дії Державної под аткової інспекції в м. Вінниц і, щодо прийняття рішення про анулювання реєстрації платн ика податку на додану вартіс ть є правомірними.

Відповідно до частини 1 стат ті 9 Кодексу адміністративно го судочинства України, суд п ри вирішенні справи керуєтьс я принципом законності, відп овідно до якого органи держа вної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадо ві і службові особи зобов' я зані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосі б, що передбачені Конституці єю та законами України.

Проаналізувавши матеріали справи, суд дійшов висновку, щ о заявлені позивачем вимоги задоволенню не підлягають.

Керуючись ст. ст. 2, 6, 7, 17, 94, 158, 162, 163, 167 К одексу адміністративного су дочинства України, суд, -

п о с т а н о в и в :

В задоволені поз ову відмовити.

Постанова суду першої ін станції набирає законної сил и в порядку, визначеному ст. 254 К АС України.

Відповідно до ст. 186 КАС Укра їни, апеляційна скарга на пос танову суду першої інстанції подається протягом десяти д нів з дня її проголошення. У ра зі застосування судом частин и третьої статті 160 цього Коде ксу, а також прийняття постан ови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня от римання копії постанови. Якщ о суб'єкта владних повноваже нь у випадках та порядку, пере дбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було п овідомлено про можливість от римання копії постанови суду безпосередньо в суді, то деся тиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду о бчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденно го строку з моменту отриманн я суб'єктом владних повноваж ень повідомлення про можливі сть отримання копії постанов и суду.

Суддя: Дончик Віт алій Володимирович

Дата ухвалення рішення07.09.2011
Оприлюднено14.12.2011
Номер документу19771210
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0270/3126/11

Ухвала від 18.08.2011

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дончик Віталій Володимирович

Ухвала від 25.06.2011

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дончик Віталій Володимирович

Ухвала від 08.07.2011

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дончик Віталій Володимирович

Ухвала від 29.09.2011

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 29.09.2011

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Постанова від 07.09.2011

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дончик Віталій Володимирович

Ухвала від 02.11.2011

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні