Ухвала
від 06.12.2011 по справі 5015/5001/11
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВС ЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківськ а, 128

УХВАЛА

06.12.11 Справа № 5015/5001/11

Суддя господарського су ду Львівської області Запот ічняк О.Д. при секретарі Маїк С . Б. розглянувши заяву Мико лаївської районної державно ї адміністрації, м. Миколаїв,

про відстрочку виконан ня рішення суду у справі № 5015/500 1/11

За позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю “Інститут геоінформаційних систем”, м. Львів,

до відповідача: Миколаї вської районної державної ад міністрації, м. Миколаїв,

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на сторон і відповідача: Миколаївсь ка районна рада Львівської о бласті , м.Миколаїв

про стягнення 76 480,00 грн.

За участю представникі в сторін

Від заявника: ОСОБА_1 (до віреність у справі);

Від позивача: Хомик Г.М. (п редставник);

Від третьої особи: не з' явився;

02.11.2011р. господарським суд ом Львівської області прийня то рішення у справі №5015/5001/11, яким позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю “Інститут геоінформаційних систем” задоволено повністю та стягнено з Миколаївської районної державної адмініст рації - 76 480,00 грн. - основного борг у, 764,80 грн. державного мита та 236, 00 грн. витрат на інформаційно технічне забезпечення судов ого процесу.

Миколаївською районною де ржавною адміністрацією под ано заяву про відстрочку вик онання рішення суду до часу п роведення повторно аукціону з продажу земельної ділянки .

З метою дослідження всіх о бставин та встановлення підс тавності відстрочення викон ання рішення, суд призначив з аяву до розгляду в судовому з асіданні на 06.12.11р.

В судове засідання 06. 12.11р. з' явилися представники сторін, надали пояснення по с уті заяви.

Представник заявника поя снив, що Миколаївська районн а адміністрація фінансуєтьс я виключно із державного бюд жету і на даний час відсутні кошти для погашення боргу, то му просив суд відстрочити ви конання рішення суду від 02.11.11р . до часу проведення повторно го аукціону з продажу земель ної ділянки.

Представник позивача нада в письмові пояснення по суті заяви в яких заперечив прот и відстрочення виконання ріш ення суду, оскільки заявнико м не обґрунтовано коли саме в ідбудеться новий аукціон з п родажу земельної ділянки, та невідомо чи він взагалі відб удеться.

Окрім того, представник поз ивача посилається на ст. 136 Зем ельного кодексу України з зм інами внесеними Законом Укр аїни «Про запобігання вплив у світової фінансової кризи на розвиток будівельної галу зі житлового будівництва»ві дповідно до положень якої, те хнічний паспорт об'єкта прод ажу (лота) та документація із землеустрою, необхідна для підготовки земельної ділян ки до аукціону, виготовляють ся на замовлення органів вик онавчої влади або органів місцевого самоврядування чи державних органів прива тизації, відповідно до їх пов новажень щодо продажу земель , та після укладення договор у купівлі-продажу об'єкта про дажу (лота) передаються безоп латно покупцю цього об'єкта продажу (лота).

Таким чином, представник по зивача вважає, що відповідач не зможе провести оплату вар тості виготовленої землевпо рядної документації за рахун ок переможців конкурсу.

Дослідивши матеріа ли справи, заслухавши поясне ння представників сторін, су д прийшов до висновку, що в зад оволенні заяви Миколаївськ ої районної державної адміні страції про відстрочку викон ання рішення суду у справі № 5015/5001/11 до часу проведення повто рного аукціону з продажу зем ельної ділянки, слід відмови ти з наступних підстав.

Статтею 121 ГПК України пер едбачено, що господарський с уд у виняткових випадках за н аявності обставин, може відс трочити або розстрочити вик онання рішення суду.

Відповідно до Постанови П ленуму Верховного Суду Украї ни від 26.12.2003р. №14 «Про практику ро згляду судами скарг на рішен ня, дії або бездіяльність орг анів і посадових осіб держав ної виконавчої служби та зве рнень учасників виконавчого провадження», при вирішенні заяв державного виконавця ч и сторони про відстрочку або розстрочку виконання рішенн я, встановлення або зміну спо собу й порядку його виконанн я суду потрібно мати на увазі , що відповідно до ст.121 ГПК ї х задоволення можливе лише у виняткових випадках, які суд визначає виходячи з особлив ого характеру обставин, що ус кладнюють або виключають вик онання рішення (хвороба борж ника або членів його сім'ї, від сутність у нього майна, яке за рішенням суду має бути перед ане стягувачу, стихійне лихо , інші надзвичайні події тощо ).

Заявник в обгрунтуванння заяви про відстрочку викона ння рішення посилається на т е, що Миколаївська районна ад міністрація фінансується в иключно із державного бюджет у і на даний час відсутні кош ти для погашення боргу, та пр осить суд відстрочити викон ання рішення суду від 02.11.11р. до ч асу проведення повторного ау кціону з продажу земельної д ілянки.

Проте, заявник жодним чино м не підтверджує факт відсут ності в нього коштів, необхід них для погашення заборгова ності за рішенням суду від 02.11.1 1р. по справі № 5015/5001/11.

Як вбачається з матеріал ів справи та рішення суду від 02.11.11р., Товариством з обмеженою відповідальністю «Інститут геоінформаційних систем»бу ло виготовлено технічну доку ментацію для продажу на аукц іоні земельної ділянки загал ьною площею 4 га. яка знаходить ся на території Пісочнянсько ї сільської ради Миколаївськ ого району під будівництво в иробничої бази з виготовленн я та складання будівельних к онструкцій, що підтверджуєть ся актом приймання - передачі робіт від 3 вересня 2008р. Тобто, б ільше як 3 роки аукціон з прода жу земельної ділянки не пров едено, та кошти інституту не п ерераховано.

Стаття 121 ГПК не вимагає, і г осподарський суд законодавч о не обмежений будь-якими к онкретними термінами відс трочки чи розстрочки викон ання рішення.

Заявник просить суд відстр очити виконання рішення суду від 02.11.11р. до часу проведення по вторного аукціону з продажу земельної ділянки, проте не н адає жодних доказів щодо на мірів проведення такого аукц іону в майбутньому, а відтак н евідомо чи взагалі дана земе льна ділянка буде продана.

Окрім того, відповідно до п .7 ст. 136 Земельного кодексу Укра їни з змінами внесеними Зако ном України «Про запобіганн я впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельн ої галузі житлового будівниц тва»від 25.12.2008р., технічний пасп орт об'єкта продажу (лота) та д окументація із землеустрою , необхідна для підготовки земельної ділянки до аукціон у, виготовляються на замовле ння органів виконавчої влад и або органів місцевого с амоврядування чи державних органів приватизації, відпо відно до їх повноважень щодо продажу земель, та після укл адення договору купівлі-про дажу об'єкта продажу (лота) пер едаються безоплатно поку пцю цього об'єкта продажу (л ота).

Однак, заявник жодним чином не обґрунтовує, що від перем ожців конкурсу дійсно будуть отримані кошти для оплати в артості виготовленої землев порядної документації.

Суд також звертає увагу на т е, що відповідно до п.11.2. Догово ру про розроблення технічної документації щодо відведенн я земельної ділянки яка вист авляється на аукціон, у разі, я кщо аукціон не відбувся або о б'єкт аукціону за цим Договор ом не був проданий, обов'язок п роведення розрахунків згідн о п.2.1. цього Договору покладає ться на Замовника та здійсню ється у термін визначений ст оронами в договорі.

Замовником за договором ви ступала Миколаївська районн а державна адміністрація, і т аким чином обов' язок Микола ївської районної державної а дміністрації по оплаті викон аних робіт не залежить ні від надходження коштів за резул ьтатами повторного аукціону з продажу земельної ділянки .

Не заслуговують на увагу су ду також пояснення представн ика заявника про те, що питан ня оплати вартості виконаних робіт з виготовлення техніч ної документації буде винесе но на сесію Миколаївської ра йонної ради, оскільки Микола ївська районна рада не є учас ником договірних відносин, я кі виникли між позивачем та в ідповідачем, а відтак обов' язок по оплаті виконаних роб іт її не стосується.

Статтею 121 ГПК України перед бачено, що відстрочка викона ння рішення є можливою при на явності обставин, що ускладн юють виконання рішення, одна к доказів про наявність таки х обставин заявником суду не представлено.

З огляду на викладене, суд в ідмовляє в задоволенні заяви Миколаївської районної дер жавної адміністрації про від строчку виконання рішення су ду у справі № 5015/5001/11 до часу пров едення повторного аукціону з продажу земельної ділянки.

Керуючись ст.ст. 86, 121 ГПК Укра їни, суд,-

У Х В А Л И В :

В задоволенні зая ви Миколаївської районної д ержавної адміністрації пр о відстрочку виконання рі шення суду у справі № 5015/5001/11 до ч асу проведення повторного ау кціону з продажу земельної д ілянки - відмовити.

Суддя Запотічняк О.Д.

Дата ухвалення рішення06.12.2011
Оприлюднено20.12.2011
Номер документу19896906
СудочинствоГосподарське
Сутьвідстрочку вик онання рішення суду до часу п роведення повторно аукціону з продажу земельної ділянки . З метою дослідження всіх о бставин та встановлення підс тавності відстрочення викон ання рішення, суд призначив з аяву до розгляду в судовому з асіданні на 06.12.11р. В судове засідання 06. 12.11р. з' явилися

Судовий реєстр по справі —5015/5001/11

Ухвала від 30.05.2013

Господарське

Господарський суд Львівської області

Запотічняк О.Д.

Ухвала від 23.05.2013

Господарське

Господарський суд Львівської області

Запотічняк О.Д.

Ухвала від 25.10.2011

Господарське

Господарський суд Львівської області

Запотічняк О.Д.

Ухвала від 05.01.2012

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Давид Л.Л.

Ухвала від 16.12.2011

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Давид Л.Л.

Ухвала від 06.12.2011

Господарське

Господарський суд Львівської області

Запотічняк О.Д.

Ухвала від 17.11.2011

Господарське

Господарський суд Львівської області

Запотічняк О.Д.

Рішення від 02.11.2011

Господарське

Господарський суд Львівської області

Запотічняк О.Д.

Ухвала від 25.10.2011

Господарське

Господарський суд Львівської області

Запотічняк О.Д.

Ухвала від 11.10.2011

Господарське

Господарський суд Львівської області

Запотічняк О.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні