Ухвала
від 03.11.2011 по справі 2а-14804/11/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1

Вн. № 2а-14804/11/2670

У Х В А Л А

про закриття провадження у справі

в частині позовних вимог

03 листопада 2011 року м. Київ № 2а-14804/11/2670

Окружний адміністрати вний суд міста Києва у складі :

Судді Добрянської Я.І

Секретаря судового засі дання Юзині О.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

За позовом Товариств а з обмеженою відповідальн істю «Торговий дім Дарниця»

до Державної податково ї інспекції у Дарницькому ра йоні м. Києва, Державної подат кової адміністрації у м. Києв і

про визнання протиправ ними та скасування податкови х повідомлень-рішень від 17.06.2011 р оку № 0001542307/25110, № 0001552307/25109 та рішення п ро результати розгляду перви нної скарги від 02.09.2011 р. № 8829/10/25-114

Представники:

від позивача: Кулинич Т.В.

від відповідача 1: Кир иленко М.Є.

від відповідача 2: Гучо к В.В.

ВСТАНОВИВ:

До Окружного ад міністративного суду м. Києв а звернувся позивач Товари ство з обмеженою відповіда льністю «Торговий дім Дарниц я» з позовом до відповідачів Державної податкової інспек ції у Дарницькому районі м. Ки єва, Державної податкової ад міністрації у м. Києві про виз нання протиправними та скасу вання податкових повідомлен ь-рішень від 17.06.2011 року № 0001542307/25110, № 0 001552307/25109 та рішення про результат и розгляду первинної скарги від 02.09.2011 р. № 8829/10/25-114.

Ухвалою Окружного адміні стративного суду м. Києва від 20.10.2011 р. суддею Добрянською Я.І. б уло відкрито провадження у с праві № 2а-14804/11/2670 та призначено с праву до судового розгляду н а 03.11.2011 р.

В позовній заяві позивач пр осить суд:

- повністю скасувати податк ове повідомлення-рішення ДПІ у Дарницькому районі м. Києва від 17.06.2011 р. № 0001542307/25110;

- повністю скасувати податк ове повідомлення-рішення ДПІ у Дарницькому районі м. Києва від 17.06.2011 р. № 0001552307/25109;

- повністю скасувати рішенн я Державної податкової адмін істрації в м. Києві про резуль тати розгляду первинної скар ги від 02.09.2011 р. № 8829/10/25-114.

Дослідивши матеріали спра ви, суд встановив, що оскаржен ня рішення Державної податко вої адміністрації в м. Києві п ро результати розгляду перви нної скарги від 02.09.2011 р. № 8829/10/25-114 не поширюються на компетенцію адміністративних судів, оскі льки рішення податкового ор гану, прийняте за результата ми розгляду скарги на податк ове повідомлення-рішення - не є рішенням, яке містить обов'я зковість приписів для платни ка, а є документом на підставі якого контролюючим органом може бути залишено без змін п одаткове повідомлення-рішен ня, скасоване податкове пові домлення-рішення, або прийня то нове податкове повідомлен ня-рішення, що в свою чергу мож уть бути оскаржені платником податків в адміністративном у та судовому порядку.

Так, ч.2 ст.2 КАС України пере дбачено, що до адміністратив них судів можуть бути оскарж ені будь-які рішення, дії чи бе здіяльність суб'єктів владни х повноважень, крім випадків , коли щодо таких рішень, дій ч и бездіяльності Конституціє ю чи законами України встано влено інший порядок судового провадження.

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 17 КАС Украї ни компетенція адміністрати вних судів поширюється на сп ори фізичних чи юридичних ос іб із суб'єктом владних повно важень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів інди відуальної дії), дій чи бездія льності.

Кодекс адміністративного судочинства України не місти ть визначення термінів норма тивно-правовий акт та правов ий акт індивідуальної дії.

Враховуючи практику зас тосування термінів, слів та с ловосполучень у юриспруденц ії, можна зробити висновок, що правовий акт - офіційний пись мовий документ, що породжує п евні правові наслідки, створ ює юридичний стан і спрямова ний на регулювання суспільни х відносин. Правові акти поді ляються на нормативні акти, я кі встановлюють норми права, що регулюють певну сферу сус пільних відносин, та індивід уальні акти, що породжують ко нкретні права та обов'язки дл я конкретних суб'єктів права . Нормативно-правовий акт - вид аний суб'єктом владних повно важень документ, який встано влює, зміст чи припиняє дію об ов'язкових правил поведінки, обмежень в часі, просторі та з а колом осіб, та призначений д ля неодноразового застосува ння. Правовий акт індивідуал ьної дії - виданий суб'єктом вл адних повноважень документ, прийнятий з метою реалізації положень нормативно-правово го акту/актів/щодо конкретно ї життєвої ситуації, не місти ть загальнообов'язкових прав ил поведінки не стосується п рав і обов'язків чітко визнач еного суб'єкта /суб'єктів/, яко му він адресований.

Обов'язковою ознакою як н ормативно-правового так і пр авового акта індивідуальної дії є юридичний характер, тоб то обов'язковість його припи сів для відповідного суб'єкт а /суб'єктів/, дотримання яких забезпечується правовими ме ханізмами.

Рішення Державної подат кової адміністрації в м. Києв і про результати розгляду пе рвинної скарги від 02.09.2011 р. № 8829/10/25- 114, що оскаржується позивачем в даній адміністративній спр аві, було прийнято відповіда чем 2 за наслідками розгляду п ервинної скарги позивача на податкові повідомлення-ріше ння від 17.06.2011 року № 0001542307/25110, № 0001552307/25109.

Тому, оскарженню в адмініст ративному суді в даному випа дку можуть підлягати податко ві повідомлення-рішення, що п рийняті відповідачем за насл ідками проведеної перевірки позивача.

Як було зазначено вище, вказ ані податкові повідомлення-р ішення від 17.06.2011 року № 0001542307/25110, № 000155 2307/25109, що прийняті Державною под атковою інспекцією у Дарниць кому районі м. Києва, оскаржую ться позивачем в даній адмін істративній справі.

Згідно п.1 ст.157 КАС України, су д закриває провадження у спр аві, якщо справу не належить р озглядати в порядку адмініст ративного судочинства.

Враховуючи те, що Рішення Де ржавної податкової адмініст рації в м. Києві про результат и розгляду первинної скарги від 02.09.2011 р. № 8829/10/25-114 не є правовим а ктом індивідуальної дії, що м істить обов'язковість його п риписів для відповідного суб 'єкта, воно не може бути оскарж ено в адміністративному суді .

Отже, керуючись ч.2 ст.2, п.1 ст .17, п.1 ст.157 КАС України, Окружний адміністративний суд міста Києва -

УХВАЛИВ:

1. Провадження у справі 2а-14804/11/2670 за позовом Товариств а з обмеженою відповідальн істю «Торговий дім Дарниця»д о Державної податкової інспе кції у Дарницькому районі м. К иєва, Державної податкової а дміністрації у м. Києві про ви знання протиправними та скас ування податкових повідомле нь-рішень від 17.06.2011 року № 0001542307/25110, № 0001552307/25109 та рішення про результа ти розгляду первинної скарги від 02.09.2011 р. № 8829/10/25-114 - закрити в ч астині позовних вимог до Д ержавної податкової адмініс трації у м. Києві, а саме щодо в изнання протиправним та скас ування Рішення Державної под аткової адміністрації у м. Ки єві про результати розгляду первинної скарги від 02.09.2011 р. № 882 9/10/25-114

2. Про прийняте рішення п овідомити осіб, які беруть уч асть у справі.

Строк і порядок набр ання судовим рішенням законн ої сили встановлені у статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо ін ше не встановлено цим Кодекс ом.

Порядок і строки апеляцій ного оскарження ухвали суду першої інстанції встановлен о статтею 186 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и.

Суддя: Я.І. Добря нська

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення03.11.2011
Оприлюднено22.12.2011
Номер документу19994167
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-14804/11/2670

Ухвала від 20.10.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 11.09.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 16.09.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Постанова від 14.06.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бистрик Г.М.

Постанова від 12.12.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 03.11.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні