ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
13 грудня 2011 року 08:56 № 2а-15124/11/2670
За позовом Товарис тва з обмеженою відповідал ьністю «НВП Укравтоматика»
до Державної податково ї інспекції у Голосіївському районі м. Києва
про скасування податко вих повідомлень-рішень від 19.0 5.2011 року № 0000522320 та № 0000532320
Суддя Добрянська Я.І.
Секретар с/з Юзина О.В.
Представники сторін:
від позивача: Довгенко В.П. (директор ТОВ «НВП Украв томатика»),
ОСОБА_4 (довіреність № 01-юр в ід 30.05.2011 р.)
від відповідача: ОСОБ А_5 (довіреність № 7179/9/10-011 від 29.12.20 10 р.)
На підставі ч. 3 ст. 160 КА С України в судовому засідан ні 13.12.2011 р. проголошено вступну та резолютивну частини поста нови.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Позивач Товарис тво з обмеженою відповідал ьністю «НВП Укравтоматика»з вернувся в Окружний адмініст ративний суд міста Києва з по зовом до відповідачів Держав ної податкової інспекції у Г олосіївському районі м. Києв а, Державної податкової адмі ністрації у м. Києві, Державно ї податкової служби України про визнання незаконними дій та скасування податкових по відомлень-рішень від 19.05.2011 року № 0000522320 та № 0000532320.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду м. Києва від 25 .10.2011 р. було відкрито проваджен ня у справі № 2а-15124/11/2670 та признач ено попереднє судове засідан ня на 10.11.2011 р.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду м. Києва від 10 .11.2011 р. було закрито провадженн я у справі № 2а-15124/11/2670 в частині по зовних вимог до Державної по даткової адміністрації у м. К иєві та Державної податкової служби України.
Також, ухвалою Окружного ад міністративного суду м. Києв а від 10.11.2011 р. було закінчено під готовче провадження по справ і № 2а-15124/11/26701 та призначено справ у до судового розгляду.
В судовому засіданні 13.12.2011 р . представник позивача та дир ектор ТОВ «НВП Укравтоматика »позов підтримали та в судов их дебатах просили суд:
- визнати протиправними та с касувати податкові повідомл ення-рішення від 19.05.2011 року № 0 000522320 та № 0000532320.
В обґрунтування позовних в имог представник позивача та директор ТОВ «НВП Укравтома тика»послалися на те, що відп овідач дійшов помилкового ви сновку про порушення позивач ем абз. 4 п.п. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5 Закону Укр аїни «Про оподаткування приб утку підприємств»від 28.12.1994 р. № 334/94-ВР із змінами та доповнення ми, щодо заниження податку на прибуток підприємств на заг альну суму 77 500 грн., у тому числі за III кв. 2009 р., а також вимог п.п. 7.2.3 та п.п. 7.2.6 п. 7.2, п.п. 7.4.1 та п.п. 7.4.5 п . 7.4 ст. 7 Закону України «Про под аток на додану вартість»від 03.04.1997 р. №168/97ВР із змінами та допов неннями, щодо завищення пода ткового кредиту на загальну суму 62 000 грн., в тому числі за вересень 2009 року.
На думку позивача, висновки , викладені в акті перевірки н е відповідають дійсності та нормам чинного законодавст ва, а тому податкові повідомл ення- рішення, винесені за н аслідками даного акту, є прот иправними та підлягають скас уванню.
Відповідач позов не визнав , просив в задоволенні позовн их вимог відмовити в повному обсязі, та зазначив, що при пр оведенні перевірки ТОВ «НВП Укравтоматика»з питань прав ильності обчислення та своєч асності внесення до бюджету сум податку на додану вартіс ть в частині нарахування под аткового кредиту з ПДВ за пер іод з 01.09.2009 р. по 30.09.2009 р. по взаємові дносинах з ТОВ «Серафім Стар », були встановлені порушенн я позивачем абз. 4 п.п. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5 З акону України «Про оподаткув ання прибутку підприємств»в ід 28.12.1994 р. № 334/94-ВР із змінами та до повненнями, внаслідок чого б уло занижено податок на приб уток підприємств на загальну суму 77 500 грн., у тому числі за III кв. 2009 р., а також вимог п.п. 7.2.3 та п.п. 7.2.6 п. 7.2, п.п. 7.4.1 та п.п. 7.4.5 п. 7.4 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість»від 03.04.1997 р. №168/97ВР із змінами та доповненн ями, в результаті чого позива чем було завищено податковий кредит на загальну суму 62 000 гр н., в тому числі за вересе нь 2009 року.
В обґрунтування своїх запе речень відповідач зазначив, що в ході аналізу податкової звітності контрагента позив ача ТОВ «Серафім Стар»було в становлено відсутність будь -якої інформації про наявні с кладські приміщення, наявніс ть автомобільного чи іншого транспорту, а також устаткув ання, що необхідне для здійсн ення фінансово-господарсько ї діяльності підприємства, д о ДПІ у Печерському районі м. К иєва ТОВ «Серафім Стар»за пе ріод діяльності підприємств а декларації з податку на при буток не подавало, за юридичн ою та фактичною адресою ТОВ « Серафім Стар»не знаходиться , стан платника ТОВ «Серафім С тар»згідно баз даних АІС Под атки - «14»- визнано банкрутом. Д опитаний в якості свідка по к римінальній справі директор ОСОБА_6 показав, що він не має ніякого відношення до ді яльності підприємства. ТОВ « Серафім Стар»зареєстрував н а своє ім'я за винагороду, без мети здійснювати підприємни цьку діяльність. Документи, щ о стосуються фінансово-госпо дарської діяльності підприє мства він не підписував та не уповноважував на це будь-яки х осіб. В подальшому, в період 2009-2010 років невстановлені слід ством особи використали підп риємство ТОВ «Серафім Стар»д ля прикриття власної незакон ної діяльності, тобто, докуме нтального оформлення безтов арних операцій з придбання (п родажу) ТМЦ, робіт послуг для р ізних суб'єктів господарюван ня та без сплати податків в на лежних розмірах. А також, анал із звітних документів ТОВ «С ерафім Стар»вказує на те, що в період 2009-2010 років вказане підп риємство на свій рахунок отр имувало кошти від підприємст в - контрагентів, як оплату за товари, роботи, послуги, у т.ч. і з сумами податку на додану ва ртість, однак належні податк и із вказаних операцій, в тому числі податок на додану варт ість та податок на прибуток, д о державного бюджету не пере раховувався, чим спричинено збитки державі.
Розглянувши подані сторон ами документи і матеріали, за слухавши пояснення їх предст авників, всебічно і повно з' ясувавши всі фактичні обстав ини, на яких ґрунтується позо в, об' єктивно оцінивши дока зи, які мають юридичне значен ня для розгляду справи і вирі шення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
ВСТАНОВИВ:
На підставі наказу ДПІ у Голосіївському районі м. Ки єва від 15.02.2011 р. № 1114 та згідно із п унктом 79.1 статі 79 Податкового К одексу України від 02.12.2010 р. № 2755-ІV, із змінами та доповненнями, п рацівниками ДПІ у Голосіївсь кому районі м. Києва була пров едена документальна позапла нова невиїзна перевірка То вариства з обмеженою відпо відальністю «НВП Укравтомат ика»(код ЄДРПОУ 25292481) з питань пр авильності обчислення та сво єчасності внесення до бюджет у сум податку на додану варті сть в частині нарахування по даткового кредиту з ПДВ за пе ріод з 01.09.2009 р. по 30.09.2009 р. по взаємов ідносинах з ТОВ «Серафім Ста р»(код за ЄДРПОУ 36521202).
За результатами зазначен ої перевірки було складено Акт від 04.05.2011 р. № 222/1-23-20-25292481, в якому встановлено порушення позив ачем абз. 4 п.п. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5 Закону У країни «Про оподаткування пр ибутку підприємств»від 28.12.1994 р . № 334/94-ВР із змінами та доповнен нями, щодо заниження податку на прибуток підприємств на з агальну суму 77 500 грн., у то му числі за III кв. 2009 р., а також вим ог п.п. 7.2.3 та п.п. 7.2.6 п. 7.2, п.п. 7.4.1 та п.п. 7.4.5 п. 7.4 ст. 7 Закону України «Про п одаток на додану вартість»ві д 03.04.1997 р. №168/97ВР із змінами та доп овненнями, щодо завищення по даткового кредиту на загальн у суму 62 000 грн., в тому числ і за вересень 2009 року.
23 травня 2011 року Державною п одатковою інспекцією у Голос іївському районі м. Києва бул о розглянуто заперечення дир ектора товариства з обмежено ю відповідальністю «НВП Укра втоматика»Довгенка В.П. н а вказаний Акт перевірки від 04.05.2011 р.
Згідно повідомлення ДПІ у Г олосіївському районі м. Києв а від 23.05.2011 року за № 8336/10/23-20, отриман ого ТОВ «НВП Укравтоматика»з асобами поштового зв'язку 25.05.20 11 року, висновки Акта від 04 .05.2011 р. № 222/1-23-20-25292481 залишено без змін , а заперечення - без задоволен ня.
На підставі встановлених в Акті перевірки порушень позивачем податкового закон одавства, відповідачем були винесені податкові повідомл ення-рішення від 19.05.2011 р. № 0000522320 , яким позивачу визначено сум у податкового зобов' язання з податку на додану вартість за основним платежем 62 000 грн. т а за штрафними (фінансовими) с анкціями 15 500 грн. та від 19.05.2011 р. № 0000532320, яким позивачу визначе но суму податкового зобов' я зання з податку на прибуток п риватних підприємств за осно вним платежем 77 500 грн. та за штр афними (фінансовими) санкція ми 19 375 грн.
30 травня 2011 року ТОВ «НВП Укра втоматика»до ДПА у м. Києві бу ла подана скарга на податков і повідомлення-рішення ДПІ у Голосіївському районі м. Киє ва від 19.05.2011 року № 0000522320 та № 0000532320.
Рішенням про результати ро згляду первинної скарги від 27.07.2011 р. № 7704/10/25-114 Державна податков а адміністрація у м. Києві зал ишила без змін податкові пов ідомлення-рішення ДПІ у Голо сіївському районі м. Києва ві д 19.05.2011 року № 0000522320 та № 0000532320 , а скаргу директора ТОВ «НВП Укравтоматика»Довгенко В .П. від 30.05.2011 р. вих. № 29/1 (вх. ДПА у м . Києві від 30.05.2011 р. № 4160/10) - без задов олення.
Не погоджуючись з рішенням ДПА у м. Києві, 05 серпня 2011 року Т ОВ «НВП Укравтоматика»зверн улося до Державної податково ї служби України зі скаргою п ро скасування Акт від 04.05.2011 року і податкових повідомле нь-рішень № 0000522320 від 19.05.2011 р. та № 0000532320 від 19.05.2011 р.
Рішенням про результати ро згляду повторної скарги від 05.10.2011 р. № 3040/6/10-245 Державна податков а служба України залишила бе з змін податкові повідомленн я-рішення ДПІ у Голосіївсько му районі м. Києва від 19.05.2011 року № 0000522320 та № 0000532320, та рішен ня, прийняте ДПА у м. Києві за р озглядом первинної скарги, а скаргу позивача - без задовол ення.
Зважаючи на зазначене, не по годжуючись із прийнятими ДПІ у Голосіївському районі м. Ки єва податковими повідомленн ями-рішеннями від 19.05.2011 року № 0000522320 та №0000532320, позивач оскаржи в їх в судовому порядку до Окр ужного адміністративного су ду м. Києва.
Дослідивши наявні у спра ві докази, проаналізувавши м атеріали справи та заслухавш и пояснення представників ст орін, Окружний адміністратив ний суд м. Києва дійшов виснов ку про відсутність підстав д ля задоволення позовних вимо г, зважаючи зокрема на наступ не.
Як вбачається з наявних м атеріалів справи, під час про ведення перевірки ТОВ «НВП У кравтоматика»(код ЄДРПОУ 25292481) , було виявлено фінансову опе рацію з ознаками сумнівності при здійсненні послуг.
Так, між ТОВ «Серафім Стар»( код ЄДРПОУ 24726836) в особі директо ра ОСОБА_6 (Виконавець) та Т ОВ «НВП Укравтоматика»в особ і виконавчого директора До вгенко В.П., що діє на підстав і Статуту (Замовник), було укла дено Договір від 02.09.2009 року № 1. Пр едметом даного договору є по ставка та виконання пуско-на лагоджувальних робіт щодо вв едення в експлуатацію програ много забезпечення АСДУ.
Також, між зазначеними конт рагентами (ТОВ «НВП Укравтом атика»та ТОВ «Серафім Стар») було укладено Договір від 02.09.2 009 року № 2. Предметом даного дог овору є поставка та адаптаці я програмного забезпечення « ОІК-Диспетчер».
Загальна вартість робіт по Договору від 02.09.2009 р. № 1 погоджен а та затверджена Сторонами н а основі договірної ціни: 187 000 г рн., в т.ч. ПДВ 31 166,67 грн., та по Догов ору від 02.09.2009 р. № 2 погоджена та з атверджена Сторонами на осно ві договірної ціни: 185 000 грн., в т .ч. ПДВ 30 833,33 грн.
На виконання Договору від 02 .09.2009 р. № 1, укладеному між ТОВ «Се рафім Стар»та ТОВ «НВП Украв томатика», Сторонами підписа но Акт № 1 приймання-перед ачі робіт на загальну суму 187 000 грн., в т.ч. ПДВ 31 166,67 грн., та на вик онання Договору від 02.09.2009 р. № 2 Ст оронами підписано Акт № 2 про приймання-передачі робіт на загальну суму 185 000 грн., в т.ч. П ДВ 30 833,33 грн.
Згідно вищенаведених Акт ів виконаних робіт (наданих послуг), ТОВ «НВП Укравтомати ка» сплатило на користь ТОВ « Серафім Стар»всього 372 000 грн. п латіжним дорученням від 25.09.2009 р оку.
Як вбачається з наявних мат еріалів справи, ТОВ «Серафім Стар»зареєстроване в ДПІ у П ечерському районі м. Києва та відповідно до даних автомат изованої інформаційної сист еми обласного рівня має ст ан - «визнано банкрутом».
В ході аналізу податкової звітності встановлено ві дсутність будь-якої інформац ії про наявні складські прим іщення, наявність автомобіль ного чи іншого транспорту, а т акож устаткування, що необхі дне для здійснення фінансово -господарської діяльності пі дприємства.
До ДПІ у Печерському районі м. Києва ТОВ «Серафім Стар»(ко д ЄДРПОУ 36521202) за період діяльно сті підприємства декларації з податку на прибуток не пода вало.
Крім того, як видно з наявн их матеріалів справи, за пері од з 01.07.2009 року по 31.03.2010 року звіти ТОВ «Серафім Стар»подавал ися за підписом директора О СОБА_6 (іпн НОМЕР_3), який відповідно до протоколу допи та від 28.09.2010 року отриманого ст. о/у по ОВД ГУПМ ДПА України О СОБА_8 пояснив, що зареєстру вав підприємство на своє ім'я за винагороду, не має ніяк ого відношення до діяльності підприємства, декларації з п одатку на додану вартість та додатки №5 до декларації з ПДВ за період 01.07.2009 року по 31.03.2010 року не підписував, відношення до господарської діяльності пі дприємства ТОВ «Серафім Стар »не має ніякого.
З березня 2010 року ТОВ «Сераф ім Стар»до ДПІ у Печерському районі декларацій (звітів) не подавало.
Фактично, як видно з податко вої звітності ТОВ «Серафім С тар»(код ЄДРПОУ 36521202), у підприєм ства відсутні трудові ресурс и, виробниче обладнання, тран спортне та торгівельне облад нання, сировина, матеріали дл я здійснення основного виду діяльності.
Також, як видно з наявних ма теріалів справи, за юридично ю та фактичною адресою: 01004, АД РЕСА_1, ТОВ «Серафім Стар»не знаходиться, стан платника Т ОВ «Серафім Стар»(код ЄДРПОУ 36521202) згідно баз даних АІС Подат ки - «14»- Визнано банкрутом.
Крім того, у провадженні сл ідчого управління податково ї міліції ДПА України знаход иться кримінальна справа № 69-1 07, порушена відносно директор а ТОВ «С.Дж.Р.Груп»ОСОБА_7, в .о. Голови правління ПАТ «Клас ик банк»ОСОБА_9, зав. каси в казаного банку ОСОБА_10, ка сирів ОСОБА_11 та ОСОБА_12 та інших осіб за ознаками зло чинів, передбачених ст.191 ч.5, ст .205 ч. 2, ст.212 ч.3 Кримінального коде ксу України.
Під час розслідування вказ аної кримінальної справи вст ановлено, що в період 2008-2010 років на території України невста новлені слідством особи, з ме тою прикриття власної незако нної діяльності, придбали та створили ряд суб'єктів підпр иємницької діяльності (юриди чних осіб), службовими особам и яких рахувались малозабезп ечені та раніше судимі особи , які не мали ніякого відношен ня до ведення фінансово-госп одарської діяльності від іме ні створених підприємств.
В подальшому, після створен ня та реєстрації підприємств , невстановлені слідством ос оби, діючи умисно, використал и їх для вчинення злочинної д іяльності, для надання послу г з «конвертації», тобто пере ведення безготівкових кошті в у готівку, пособництва в зав олодінні чужого майна та мін імізації податкових зобов'яз ань.
Так, в період травня 2009 року б уло створено та зареєстрован о на підставну особу ОСОБА_ 6 фіктивне підприємство ТОВ «Серафім Стар», яке зареєстр овано в Печерському районі м . Києва та знаходитися на пода тковому обліку в ДПІ у Печерс ькому районі м. Києва.
Допитаний директор ТОВ «Се рафім Стар»ОСОБА_6 показа в, що він не має ніякого віднош ення до діяльності підприємс тва. ТОВ «Серафім Стар»зареє стрував на своє ім'я за винаго роду, без мети здійснювати пі дприємницьку діяльність. Док ументи, що стосуються фінанс ово-господарської діяльност і підприємства він не підпис ував та не уповноважував на ц е будь-яких осіб.
В подальшому, в період 2009-2010 ро ків невстановлені слідством особи використали підприємс тво ТОВ «Серафім Стар»для пр икриття власної незаконної д іяльності, тобто, документал ьного оформлення безтоварни х операцій з придбання (прода жу) ТМЦ, робіт послуг для різни х суб'єктів господарювання т а без сплати податків в належ них розмірах.
Так, аналіз звітних докумен тів ТОВ «Серафім Стар»вказує на те, що в період 2009-2010 років вка зане підприємство на свій ра хунок отримувало кошти від п ідприємств - контрагентів, як оплату за товари, роботи, посл уги, у т.ч. із сумами податку на додану вартість.
В той же час, підприємством ТОВ «Серафім Стар», належні п одатки із вказаних операцій, в тому числі податок на додан у вартість та податок на приб уток, до державного бюджету н е перераховувався, чим сприч инено збитки державі.
Відповідно висновку експе рта СТКЗР Броварського МВ НД ЕКЦ при ГУ МВС України в Київс ькій області капітана міліці ї Онашко Н.В. від 03.02.2011 року № 15 проведеної в рамках криміна льної справи № 69-107 встановлено що, підписи на деклараціях з п одатку на додану вартість з д одатком № 5 ТОВ «Серафім Стар» виконані різними особами, кр ім номінального директора ТО В «Серафім Стар»гр. ОСОБА_6
Таким чином, невстановлені слідством особи створили з м етою прикриття незаконної ді яльності у 2009-2010 роках ТОВ «Сера фім Стар»(код ЄДРПОУ 36521202) та під робили документи вищезазнач еного підприємства.
Виходячи з вищенаведеного , ТОВ «Серафім Стар»здійснюв ав діяльність спрямовану на здійснення операцій пов'язан их з наданням податкової виг оди третіх осіб.
З вищезазначених фактів, вб ачається, що фінансово-госпо дарська діяльність ТОВ «Сера фім Стар»(код ЄДРПОУ 36521202) здійс нюється поза межами правовог о поля, що у свою чергу свідчит ь про не набуття належним чин ом цивільної право-дієздатно сті ТОВ «Серафім Стар»(код ЄД РПОУ 36521202), фінансово-господарс ькі взаємовідносини між ТОВ «Серафім Стар»(код ЄДРПОУ 36521202 ) та контрагентами є фіктивни ми правочинами, та такими, що в чинено без наміру створення правових наслідків, які обум овлювались цими правочинами (ст.234 Цивільного Кодексу Укра їни).
Згідно з ч.2 ст.30 Цивільного к одексу України цивільною діє здатністю фізичної особи є ї ї здатність своїми діями наб увати для себе цивільних пра в і самостійно їх здійснюват и, а також нести відповідальн ість у разі їх невиконання.
Юридична особа здатна мати такі ж цивільні права та обов 'язки (цивільну правоздатніс ть), як і фізична особа, крім ти х, які за своєю природою можут ь належати лише людині (ст.91 Ци вільного кодексу).
Статтею 92 ЦК України (Цивіль на дієздатність юридичної ос оби») встановлено, що юридичн а особа набуває цивільних пр ав та обов'язків і здійснює їх через свої органи, які діють в ідповідно до установчих доку ментів та закону.
Вказана підстава, відповід но до ст.234 ЦК України є безумов ною підставою для визнання в казаного правочину недійсни м, адже відповідно до ст.42 підп риємництво - це самостійна, ін іціативна, систематична, на в ласний ризик господарська ді яльність, що здійснюється су б'єктами господарювання (під приємцями) з метою досягненн я економічних і соціальних р езультатів та одержання приб утку (відповідно до ст.1 Закону України «Про підприємництво », підприємництво - це безпосе редня самостійна, ініціативн а, систематична, на власний ри зик господарська діяльність по виробництву продукції, ви конанню робіт, наданню послу г з метою отримання прибутку , яка здійснюється фізичними та юридичними особами, зареє строваними як суб'єкти підпр иємницької діяльності у поря дку, встановленому законодав ством).
Відповідно до п. 4 прикінцев их положень Цивільного Кодек су України, до господарських відносин, що виникли до набра ння чинності відповідними по ложеннями Цивільного Кодекс у України, зазначені положен ня застосовуються щодо тих п рав і обов'язків, які продовжу ють існувати або виникли піс ля набрання чинності цими по ложеннями.
Правочином є дія особи, спря мована на набуття, зміну або п рипинення цивільних прав та обов'язків (ст. 202 ЦК України).
Як видно з матеріалів справ и, в ході проведення перевірк и не було встановлено факту п ередачі товарів від продавця до покупця, в зв'язку з відсут ністю (не наданням для переві рки) актів приймання-передач і товару, довіреностей, докум ентів, що засвідчують трансп ортування, зберігання товарі в.
Статтями 626, 629 ЦК України пере дбачено, що договором є домов леність двох або більше стор ін, спрямована на встановлен ня, зміну або припинення циві льних прав та обов'язків. При ц ьому договір є обов'язковим д ля виконання сторонами.
Згідно ст. 655 ЦК України, за до говором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає а бо зобов'язується передати м айно (товар) у власність другі й стороні (покупцеві), а п окупець приймає або зобов'яз ується прийняти майно (товар ) і сплатити за нього певну гро шову суму. Предметом договор у купівлі-продажу може бути т овар, який є у продавця на моме нт укладення договору або бу де створений (придбаний, набу тий) продавцем у майбутньому (ст.656 ЦК України).
За ст.662 ЦК України продавець зобов'язаний передати покуп цеві товар, визначений догов ором купівлі-продажу. Продав ець повинен одночасно з това ром передати покупцеві його приналежності та документи ( технічний паспорт, сертифіка т якості тощо), що стосуються т овару та підлягають переданн ю разом із товаром відповідн о до договору або актів цивіл ьного законодавства.
Відповідно до ст.658 ЦК Україн и, право продажу товару, крім в ипадків примусового продажу та інших випадків, встановле них законом, належить власни кові товару. Якщо продавець т овару не є його власником, пок упець набуває право власност і лише у випадку, якщо власник не має права вимагати його по вернення.
Моментом виконання обов'яз ку продавця щодо передачі то вару згідно ст.664 ЦК України є: в ручення товару покупцеві, як що договором встановлений об ов'язок продавця доставити т овар; надання товару в розпор ядження покупця, якщо товар м ає бути переданий покупцеві за місцезнаходженням товару .
Враховуючи вищевикладене, позивачем не було допустими ми доказами доведено суду, що правочини укладені між ТОВ « Серафім Стар»(код ЄДРПОУ 36521202) т а ТОВ «НВП Укравтоматика», сп ричинили реальне настання юр идичних наслідків, виходячи із наступного.
Відповідно до баз даних ДПС , податкової звітності та інш их джерел інформації, одержа них в ході проведення переві рки, встановлено укладання ц ивільно-правових відносин та проведення безтоварних опер ацій, спрямованих на надання податкової вигоди для треті х осіб з метою штучного форму вання валових витрат та пода ткового кредиту.
Згідно ст.203 ЦК України, зміст правочину не може суперечит и цьому Кодексу, іншим актам ц ивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства, правочин має вч инятися у формі, встановлені й законом, правочин має бути с прямований на реальне настан ня правових наслідків, що обу мовлені ним.
Відповідно до п.1. ст. 215 ЦК Укра їни, підставою недійсності п равочину є недодержання в мо мент вчинення правочину стор оною (сторонами) вимог, які вст ановлені частинами першою - т ретьою, п'ятою та шостою статт і 203 цього Кодексу.
Відповідно до п.2. ст. 215 ЦК Укра їни, недійсним є правочин, якщ о його недійсність встановле на законом (нікчемний правоч ин).
Згідно із частиною 1 ст.216 ЦК У країни, недійсний правочин н е створює юридичних наслідкі в, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. Нікчемний прав очин є недійсним в силу закон у, а тому також не створює інши х наслідків, крім тих, що пов'я зані із його недійсністю.
Як було зазначено вище, в хо ді перевірки не підтверджено наявність поставок товарів (послуг) від підприємств-пост ачальників у періоді з 26.05.2009 рок у по 31.12.2010 року, що свідчить про т е, що правочини між ТОВ «Сераф ім Стар»(код ЄДРПОУ 36521202) та під приємствами-постачальникам и здійснені без мети настанн я реальних наслідків. Отже, за значені правочини відповідн о до ч.1, 2 ст.215, ч.5 ст.203 Цивільного к одексу України, є нікчемним, і в силу ст.216 Цивільного кодекс у України не створюють юриди чних наслідків, крім тих, що по в'язані з їх недійсністю.
Статтею 2 Закону України «Пр о бухгалтерський облік та фі нансову звітність в Україні" від 16.07.1999 р. № 996-ХІV (із змінами та д оповненнями) зазначено, що сф ера дії Закону поширюється н а всіх юридичних осіб створе них відповідно до законодавс тва України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, які зобов'яз ані вести бухгалтерський обл ік та подавати фінансову зві тність згідно з законодавств ом.
Виходячи з вимог п. 2, ст. 3 цьог о ж Закону України, бухгалтер ський облік є обов'язковим ви дом обліку, який ведеться під приємством. Фінансова, подат кова, статистична та інші вид и звітності, що використовую ть грошовий вимірник, ґрунту ються на даних бухгалтерсько го обліку.
Необхідність підтвердженн я господарських операцій пер винними документами визначе на п.1.2 ст. 1, п.2.1 ст.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському о бліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів Украї ни від 24.05.1995 р. № 88 і зареєстрован ого в Міністерстві юстиції У країни від 05.06.1995 р. за № 168/704, первин ні документи - це письмові сві доцтва, що фіксують та підтве рджують господарські операц ії, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації на їх проведення.
Статтею 9 Закону України «Пр о бухгалтерський облік та фі нансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996-ХІV (із змінами та д оповненнями) встановлено вим оги до первинних документів, які є підставою для бухгалте рського та податкового облік у. Згідно з даною нормою, підст авою для бухгалтерського обл іку господарських операцій є первинні документи, які фікс ують факти здійснення господ арських операцій. Первинні д окументи повинні бути складе ні під час здійснення господ арської операції, а якщо це не можливо - безпосередньо післ я її закінчення. Дія контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатис я зведені облікові документи . Такі первинні документи пов инні мати обов'язкові реквіз ити: назву документа (форми); д ату і місце складання; назву п ідприємства, від імені якого складено документ; зміст та о бсяг господарської операції , одиницю виміру господарськ ої операції; посади осіб, відп овідальних за здійснення гос подарської операції і правил ьність її оформлення; особис тий підпис або інші дані, що да ють змогу ідентифікувати осо бу, яка брала участь у здійсне нні господарської операції.
Згідно з п.2.4 Положення про до кументальне забезпечення за писів у бухгалтерському облі ку, затвердженого наказом Мі ністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. № 88, зареєстров аного в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 р. за № 168/704, пер винні документи (на паперови х і машинозчитуваних носіях інформації) для надання їм юр идичної сили і доказовості п овинні мати такі обов'язкові реквізити; назва підприємст ва, установи, від імені яких ск ладений документ, назва доку мента (форми), код форми, дата і місце складання, зміст госпо дарської операції та її вимі рники (у натуральному і варті сному виразі), посади, прізвищ а і підписи осіб, відповідаль них за дозвіл та здійснення г осподарської операції і скла дання первинного документа.
Відповідно до п.2.15 та п.2.16 вищ евказаного Положення заборо няється приймати до виконанн я первинні документи на опер ації, що суперечать законода вчим та нормативним актам.
Таким чином, для надання юр идичної сили і доказовості, п ервинні документи повинні бу ти складені відповідно до ви мог чинного законодавства та не порушувати публічний пор ядок, встановлений Законом У країни «Про бухгалтерський о блік та фінансову звітність в Україні»від 16.07.1999 р. № 996-ХІV (із з мінами та доповненнями).
Згідно п.3.1. Закону України ві д 03.04.1997 року №168/97-ВР «Про податок н а додану вартість»(зі змінам и та доповненнями), об'єктом оп одаткування, крім того, є опер ації платників податку з пос тавки товарів та послуг, місц е надання яких знаходиться н а митній території України.
Згідно п.4.1 Закону України ві д 03.04.1997 року №168/97-ВР «Про податок н а додану вартість»(зі змінам и та доповненнями), база опода ткування операції з поставки товарів (послуг) визначаєтьс я виходячи з їх договірної (ко нтрактної) вартості, визначе ної за вільними цінами, але не нижче за звичайні ціни, з урах уванням акцизного збору, вві зного мита, інших загальноде ржавних податків та зборів (о бов'язкових платежів), згідно із законами України з питань оподаткування (за винятком п одатку на додану вартість, а т акож збору на обов'язкове дер жавне пенсійне страхування н а послуги стільникового рухо мого зв'язку, що включається д о ціни товарів (послуг).
У зв'язку з вищевикладеним, у ТОВ «Серафім Стар»(код ЄДРП ОУ 36521202) відсутній об'єкт оподат кування податком на додану в артість операцій з підприємс твами-постачальниками в розу мінні ст. 3 вищенаведеного Зак ону.
Разом з цим, відповідно до п .5.1 ст.5 Закону України «Про опод аткування прибутку підприєм ств»від 28.12.1994 року за № 334/94-ВР (зі з мінами та доповненнями), вало ві витрати виробництва та об ігу (далі - валові витрати) - сум а будь-яких витрат платника п одатку у грошовій, матеріаль ній або нематеріальній форма х, здійснюваних як компенсац ія вартості товарів (робіт, по слуг), які придбаваються (виго товляються) таким платником податку для їх подальшого ви користання у власній господа рській діяльності.
У зв'язку з вищевикладеним, у ТОВ «Серафім Стар»(код ЄДРП ОУ 36521202) відсутнє, право на форму вання валових витрат по опер аціях з підприємствами поста чальниками в розумінні ст.5 За кону України «Про оподаткува ння прибутку підприємств»ві д 28.12.1994 року за № 334/94-ВР (зі змінами та доповненнями).
Крім того, операції ТОВ «Сер афім Стар»(код ЄДРПОУ 36521202) не пі дтверджуються стосовно врах ування реального часу здійсн ення операцій, місцезнаходже ння майна, наявності трудови х ресурсів, виробничо-складс ьких приміщень та іншого май на, які економічно необхідні для виконання такого постач ання або здійснення діяльнос ті, що свідчить про відсутніс ть необхідних умов для резул ьтатів відповідної господар ської, економічної діяльност і, технічного персоналу, осно вних фондів, виробничих акти вів, складських приміщень і т ранспортних засобів. В зв'язк у з цим посадові особи ТОВ «Се рафім Стар»(код ЄДРПОУ 36521202) не м огли фактично здійснювати го сподарські операції з урахув анням часу, оперативності пр оведення операцій, місцезнах одження майна, віддаленості контрагентів один від одного .
Також, в ході проведення пер евірки не встановлено факту передачі товарів (послуг) від ТОВ «Серафім Стар»(код ЄДРПО У 36521202) до підприємств-покупців , у зв'язку з відсутністю (не на данням для перевірки) актів п риймання-передачі товару, до віреностей, документів, що за свідчують транспортування, з берігання товарів, а також ін ших первинних документів.
Враховуючи те, що у ТОВ «Сер афім Стар»(код ЄДРПОУ 36521202), відс утні необхідні умови для зді йснення господарських опера цій, відсутні основні фонди, т ехнічний персонал, виробничі активи, складські приміщенн я, транспортні засоби то опер ації ТОВ «Серафім Стар»(код Є ДРПОУ 36521202) не є господарською д іяльністю підприємства, в ро зумінні п.1.32 Закону України «П ро оподаткування прибутку пі дприємств»із змінами і допов неннями, яким визначено, що го сподарська діяльність - будь -яка діяльність особи, направ лена на отримання доходу в гр ошовій, матеріальній або нем атеріальній формах, у разі ко ли безпосередня участь такої особи в організації такої ді яльності є регулярною, пості йною та суттєвою.
Положення статі 17 Господарс ького кодексу України передб ачає, що система оподаткуван ня в Україні, податки і збори в становлюються виключно зако нами України. Система оподат кування будується за принцип ами економічної доцільності , соціальної справедливості, поєднання інтересів суспіль ства, держави, територіальни х громад, суб'єктів господарю вання та громадян. Система оп одаткування в Україні повинн а передбачати граничні розмі ри податків і зборів, які можу ть справлятись з суб'єктів го сподарювання. При цьому пода тки та інші обов'язкові плате жі, що відповідно до закону вк лючаються до ціни товарів (ро біт, послуг) або відносяться н а їх собівартість, сплачують ся суб'єктами господарювання незалежно від результатів ї х господарської діяльності.
Виходячи з вищенаведеного , ТОВ «Серафім Стар»(код ЄДРПО У 36521202) здійснював діяльність с прямовану на здійснення опер ацій пов'язаних з наданням по даткової вигоди третім особа м.
Таким чином, у зв'язку з не фо рмуванням податкових зобов'я зань з ПДВ та валового доходу , у ТОВ «Серафім Стар»(код ЄДРП ОУ 36521202) відсутні об'єкти оподат кування податком на додану в артість та податком на прибу ток по операціях з продажу то варів (послуг) підприємствам -покупцям.
Перевіркою встановлено ві дсутність об'єктів оподаткув ання по операціях з придбанн я товарів (послуг) у підприємс тв-постачальників та по опер аціях з продажу цих товарів (п ослуг) підприємствам - покупц ям за період з 26.05.2009 року по 31.12.2010 р оку, в розумінні ст. З Закону У країни «Про оподаткування пр ибутку підприємств»від 28.12.1994 р оку за № 334/94-ВР (зі змінами та доп овненнями) та ст. 3 Закону Укра їни «Про податок на додану ва ртість»№ 168/97- ВР від 03.04.1997року (із змінами та доповненнями).
В ході перевірки не підтвер джено фактичної наявності по ставок товарів (робіт, послуг ) від ТОВ «Серафім Стар»(код ЄД РПОУ 36521202) у періоді з 26.05.2009 року по 31.12.2010 року, що свідчить про те, що правочини між ТОВ «Серафім С тар»(код ЄДРПОУ 36521202) та підприє мствами-покупцями здійснені без мети настання реальних н аслідків. Отже, зазначені пра вочини відповідно до ч. 1,2 ст.215, ч . 5 ст.203 Цивільного кодексу Укра їни є нікчемними і в силу ст.216 Ц ивільного кодексу України не створюють юридичних наслідк ів, крім тих, що пов'язані з їх н едійсністю.
Проте, ТОВ «НВП Укравтомати ка»було включено до податков ого кредиту за вересень 2009 рок у суму 62 000 грн. за податковими н акладними, виписаними ТОВ «С ерафім Стар», а саме:
Дата Номер податкової накладно ї Загальна сума (грн.) Сума без ПДВ (грн.) Сума ПДВ (грн.)
25.09.2009 р. 92509 187 000 155 833,33 31 166,67
25.09.2009 р. 92510 185 000 154 166,67 30 833,33
Всього 62 000
Відповідно до п. 1.7 ст.1 Зако ну України від 03.04.1997 р. № 168/97-ВР «Пр о податок на додану вартість »(із змінами та доповненнями ), податковий кредит - сума, на я ку платник податку має право зменшити податкове зобов'яз ання звітного періоду, визна чена згідно з цим Законом.
Згідно пп. 7.4.1 п.7.4 ст.7 Закону Ук раїни від 03.04.1997 р. №168/97-ВР «Про под аток на додану вартість»(зі з мінами і доповненнями), подат ковий кредит звітного період у визначається виходячи із д оговірної (контрактної) варт ості товарів (послуг), але не в ище рівня звичайних цін, у раз і якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняєть ся більше ніж на 20 відсотків в ід звичайної ціни на такі тов ари (послуги), та складається і з сум податків, нарахованих (с плачених) платником податку за ставкою, встановленою пун ктом 6.1 статті 6 та статтею 8 цьо го Закону, протягом такого зв ітного періоду у зв'язку з при дбанням або виготовленням то варів (у тому числі при їх імпо рті) та послуг з метою їх подал ьшого використання в оподатк овуваних операціях у межах г осподарської діяльності пла тника податку.
В п.п. 7.4.5 п.7.4 ст.7 Закону України від 03.04.1997 р. №168/97-ВР «Про податок н а додану вартість»(із змінам и і доповненнями) зазначено, щ о не підлягають включенню до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованог о) податку у зв'язку з придбанн ям товарів (послуг), не підтвер джені податковими накладним и чи митними деклараціями.
Також, відповідно до п.1.32 Зак ону України «Про оподаткуван ня прибутку підприємств»від 28.12.1994 року № 334/94-ВР (зі змінами та д оповненнями), господарська д іяльність - будь-яка діяльніс ть особи, направлена на отрим ання доходу в грошовій, матер іальній або нематеріальних ф ормах, у разі коли безпосеред ня участь такої особи в орган ізації такої діяльності є ре гулярною, постійною та суттє вою.
Оскільки, директор ТОВ «Сер афім Стар»ОСОБА_6, допитан ий в якості свідка по криміна льній справі, показав, що він н е має ніякого відношення до д іяльності підприємства. ТОВ «Серафім Стар» зареєстрував його на своє ім'я за винагород у, без мети здійснювати підпр иємницьку діяльність, докуме нти, що стосуються фінансово -господарської діяльності пі дприємства він не підписував та не уповноважував на це буд ь-яких осіб, то податкові накл адні № 92509 та № 92510 від 25.09.2009 р., що бул и оформлені ТОВ «Серафім Ста р»,не можуть підтверджувати право ТОВ «НВП Укравтоматика »на податковий кредит, так як оформлені суб' єктом господ арювання, який створений з ме тою прикриття незаконної дія льності та без наміру здійсн ення господарської діяльнос ті, та фактично не має трудови х та матеріальних ресурсів д ля здійснення фактичної госп одарської діяльності.
Відповідно до п.п.3.1.1 п.3.1 ст.3 За кону України «Про податок на додану вартість»від 03.04.1997 р. № 168 /97-ВР (із змінами та доповнення ми), об'єктом оподаткування є о перації платників податку з поставки товарів та послуг, м ісце надання яких знаходитьс я на митній території Україн и, в тому числі операції з пере дачі права власності на об' єкти застави позичальнику (к редитору) для погашення забо ргованості заставодавця, а т акож з передачі об' єкта фін ансового лізингу у користува ння лізингоотримувачу (оренд арю). Визначальною ознакою оп одатковуваної податком на до дану вартість господарської операції є місце надання тов ару покупцю із засвідченням факту його поставки.
Виходячи із фактичних обст авин даної справи, контраген т позивача ТОВ «Серафім Стар »фактично не міг приймати уч асть в операціях з поставки т оварів, та виконання пуско-на лагоджувальних робіт.
Статтею 67 Конституції Укр аїни встановлено, що кожен зо бов' язаний сплачувати пода тки та збори в порядку і розмі рах, встановлених законом.
В силу п. 1.3 ст. 1 Закону Україн и «Про податок на додану варт ість»- платник податку - особа , яка згідно з цим Законом зобо в'язана здійснювати утриманн я та внесення до бюджету пода тку, що сплачується покупцем , або особа, яка імпортує товар и на митну територію України .
Однак, як вбачається з ная вних матеріалів справи, та не було допустимими доказами з аперечено позивачем, згідно бази даних ДПА України, контр агентом позивача ТОВ «Серафі м Стар»податкових зобов' яз ань по правовідносинах із ТО В «НВП Укравтоматика», за від повідний період, в якому пози вачем було визначено суми по даткового кредиту (вересень 2009 року) - «Серафім Стар»задекл аровано не було, а саме - подан о декларацію з ПДВ за вересен ь 2009 року з нульовими показник ами.
Згідно вимог п.п.1.8 За кону України «Про податок на додану вартість», бюджетне в ідшкодування - сума, що підляг ає поверненню платнику подат ку з бюджету у зв'язку з надмір ною сплатою податку у випадк ах, визначених цим Законом, а отже законодавством перед бачено правовий зв'язок між б юджетним відшкодуванням (виз наченням податкового кредит у) та отриманням Державним бю джетом надмірно сплаченого п одатку.
Таким чином, господарські операції між позивачем та ТО В «Серафім Стар»об'єктивно п ризвели до порушення інтерес ів держави і суспільства у ці лому. У даному випадку йдетьс я про порушення фінансово-ек ономічних інтересів держави , її бюджетної системи, оскіль ки відповідно до пп. 19 п.1 ст.2 «Бю джетного кодексу України» ві д 21.06.2001 р. доходи бюджету склада ються з усіх податкових, непо даткових та інших надходжень на безповоротній основі спр авляння яких передбачено зак онодавством України. Податко вими надходженнями згідно з п.2 ст. 9 вищезазначеного Кодек су визнаються передбачені по датковими законами України з агальнодержавні і місцеві по датки, збори та інші обов'язко ві платежі, згідно з ст. 2 Закон у України «Про систему опода ткування»№ 1251-12 від 25.06.1991 р., під по датком слід розуміти обов'яз ковий внесок до бюджету відп овідного рівня, здійснений п латниками у порядку і на умов ах, що визначаються законами України про оподаткування. С укупність податків і зборів до бюджетів та до державних ц ільових фондів, що справляют ься у встановленому законами України порядку, становить с истему оподаткування та Конс титуції України, оскільки пр отиправні дії позивача ТОВ « НВП Укравтоматика»руйнують бюджетну систему держави та систему оподаткування, яка с творена в інтересах Держави.
Згідно правової позиції Ве рховного Суду України, викла деній в постанові від 26 вересн я 2006 року, правочин, який вчинен о з метою, завідомо суперечно ю інтересам держави і суспіл ьства, водночас суперечить м оральним засадам суспільств а, а тому згідно з ч. 1 ст. 203, ч. 2 ст. 2 15 ЦК України є нікчемним, і виз нання такого правочину недій сним судом не вимагається.
Це означає, що в результаті виконання сторонами нікчемн ого правочину не можуть вини кати як податкові зобов'язан ня, так і податковий кредит з п одатку на додану вартість, а в ідповідно і не виникає підст ав для віднесення відповідни х коштів до валових витрат.
Крім того, як вбачається з наявних матеріалів справи, с тан платника ТОВ «Серафім Ст ар»згідно баз даних АІС Пода тки - «14»- визнано банкрутом.
Також, згідно позиції Вищо го адміністративного суду Ук раїни, викладеної оглядовому листі від 06.07.2009 р. № 982/13/13-09 та доведе ної до адміністративних суді в України з метою інформуван ня і врахування під час розгл яду справ за участю органів д ержавної податкової служби, - правильність формування пл атником податків валових вит рат та податкового кредиту в имагає наявності зв'язку вит рат платника податків на при дбання послуг з його господа рською діяльністю, що поляга є у намірі платника податку о тримати користь від придбани х послуг. За відсутності ж ост аннього, відсутні підстави д ля зменшення бази оподаткува ння податком на прибуток та п одатком на додану вартість з а рахунок валових витрат та п одаткового кредиту.
В інформаційному листі Вищ ого адміністративного суду У країни № 742/11/13-11 від 02.06.2011 р. зазначе но, що судам належить звертат и особливу увагу на дослідже ння обставин реальності здій снення господарських операц ій платника податку, на підст аві яких таким платником бул и сформовані дані податковог о обліку. При цьому приймати н а підтвердження даних податк ового обліку можна лише дост овірні первинні документи, я кі складені в разі фактичног о здійснення господарської о перації.
З метою встановлення факту здійснення господарської оп ерації, формування витрат дл я цілей визначення об'єкта оп одаткування податком на приб уток або податкового кредиту з податку на додану вартість судам належить з'ясовувати, р ух активів у процесі здійсне ння господарської операції.
При цьому, дослідженню під лягають усі первинні докумен ти, які належить складати зал ежно від певного виду господ арської операції: договори, а кти виконаних робіт, докумен ти про перевезення, зберіган ня товарів тощо.
Необхідно перевірити фіз ичні, технічні та технологіч ні можливості певної особи д о вчинення тих чи інших дій, що становлять зміст господарсь кої операції, як-то: наявність кваліфікованого персоналу, основних фондів, у тому числі транспортних засобів для пе ревезення або виробництва, п риміщень для зберігання това рів тощо, якщо такі умови необ хідні для здійснення певної операції; можливість здійсне ння операцій з відповідною к ількістю певного товару у ві дповідні строки з урахування м терміну його придатності, д оступності на ринку тощо; ная вність відповідних ліцензій та інших дозвільних докумен тів, що необхідні для ведення певного виду господарської діяльності.
Таким чином, проаналізува вши наявні матеріали справи та норми зазначеного законод авства, суд вважає правомірн ими висновки відповідача, ви кладені в Акті перевірки .
Допустимих доказів, які б сп ростовували викладенні в А кті перевірки висновки кон тролюючого (податкового) орг ану - позивачем до суду нада но не було.
Враховуючи вищезазначене, суд вважає, що відповідачем б уло правомірно винесено оска ржувані податкові повідомле ння-рішення, на підставі висн овків, викладених в Акті п еревірки.
Згідно ст. 86 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім п ереконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебі чному, повному та об' єктивн ому дослідженні. Ніякі доказ и не мають для суду наперед вс тановленої сили. Суд оцінює н алежність, допустимість, дос товірність кожного доказу ок ремо, а також достатність і вз аємний зв'язок доказів у їх су купності.
Згідно з ч.3 ст. 2 Кодексу адм іністративного судочинства України у справах щодо оскар ження рішень, дій чи бездіяль ності суб' єктів владних пов новажень адміністративні су ди перевіряють, чи прийняті (в чинені) вони:
1) на підставі, у межа х повноважень та у спосіб, що п ередбачені Конституцією та з аконами України;
2) з використанням повноваже ння з метою, з якою це повноваж ення надано;
3) обґрунтовано, тобто з урах уванням усіх обставин, що маю ть значення для прийняття рі шення (вчинення дії);
4) безсторонньо (неупереджен о);
5) добросовісно;
6) розсудливо;
7) з дотриманням принципу рі вності перед законом, запобі гаючи несправедливій дискри мінації;
8) пропорційно, зокрема з дот риманням необхідного баланс у між будь-якими несприятлив ими наслідками для прав, своб од та інтересів особи і цілям и, на досягнення яких спрямов ане це рішення (дія);
9) з урахуванням права особ и на участь у процесі прийнят тя рішення;
10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Ук раїни кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та зап еречення крім випадків, вста новлених статтею 72 цього Коде ксу.
Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС Ук раїни в адміністративних спр авах про протиправність ріше нь, дій чи бездіяльності суб' єкта владних повноважень обо в' язок щодо доказування пра вомірності свого рішення, ді ї чи бездіяльності покладаєт ься на відповідача, якщо він з аперечує проти адміністрати вного позову.
Відповідач, як суб' єкт вл адних повноважень, довів пра вомірність прийнятих ним под аткових повідомлень-рішень, натомість позивач не надав с уду обґрунтованих пояснень т а допустимих доказів в їх під твердження, щодо протиправно сті прийнятих відповідачем п одаткових повідомлень-рішен ь, зважаючи на що, суд дійшов в исновку, про відмову в задово лені позовних вимог в повном у обсязі.
Враховуючи вищенаведене в сукупності, та керуючись ст.с т. 2, 71, 86, 94, 97, 158-163 КАС України, Окружн ий адміністративний суд м. Ки єва, -
ПОСТАНОВИВ:
1. В адміністративному позові відмовити.
Строк і порядок набран ня судовим рішенням законної сили встановлені у статті 254 К одексу адміністративного су дочинства України, якщо інше не встановлено цим Кодексом .
Постанова може бути оскар жена до суду апеляційної інс танції за правилами, встанов леними ст. ст. 185-187 КАС України.
Суддя: Я.І. Добрянськ а
Дата складання та підпи сання в повному обсязі поста нови 15.12.2011 р.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 13.12.2011 |
Оприлюднено | 29.12.2011 |
Номер документу | 20263782 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Добрянська Я.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні