Постанова
від 09.07.2008 по справі 10/402
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИ ВНИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинн а, 4/6

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

09.07.2008 р. № 10/402

За позовом Заступника прокурора Дні провського району м. Києва в і нтересах держави в особі Гол овної державної інспекції на автомобільному транспорті М іністерства транспорту та зв ' язку України

до Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Тригран»

про стягнення штрафу

Суддя Ковзель П.О.

Секретар Жидачик А.П.

Обставини справи:

Прокурор звернувся до суду в інтересах держави в ос обі Головної державної інспе кції на автомобільному транс порті Міністерства транспор ту та зв' язку України із поз овною заявою, в якій просив с тягнути з Товариства з обмеж еною відповідальністю «Триг ран» до Державного бюджету У країни штраф в сумі 1700,00 грн.

В судовому засіданні проку рор та представник позивача позовні вимоги підтримали.

Відповідач заперечення на позов не надав, в судове засід ання не з' явився, явку своїх представників в судове засі дання не забезпечив, хоча про час та місце розгляду справи був повідомлений належним ч ином.

Відповідно до ст. 128 КАС Украї ни справа вирішується на під ставі наявних в ній доказів.

На підставі ч. 3 ст. 160 КАС Украї ни в судовому засіданні 09.07.2008 пр оголошено вступну та резолют ивну частини постанови. Виго товлення постанови у повному обсязі відкладено на 14.07.2008, про що повідомлено сторонам піс ля проголошення вступної та резолютивної частини постан ови в судовому засіданні з ур ахуванням вимог ч. 4 ст. 167 КАС Ук раїни.

Розглянувши подані прокур ором та позивачем документи і матеріали, заслухавши пояс нення прокурора та позивача, всебічно і повно з' ясувавш и всі фактичні обставини, на я ких ґрунтується позов, об' є ктивно оцінивши докази, які м ають значення для розгляду с прави і вирішення спору по су ті, суд, -

ВСТАНОВИВ:

04.01.2007 співробітниками територіального управління Головної державної інспекці ї на автомобільному транспор ті Міністерства транспорту т а зв' язку України було пров едено перевірку щодо додержа ння ТОВ «Тригран»законодавс тва про автомобільний трансп орт, за результатами якої скл адено акт №001336 проведення пере вірки додержання вимог закон одавства про автомобільний т ранспорт під час виконання п еревезень пасажирів і вантаж ів автомобільним транспорто м.

Відповідно до акту №001336 від 04. 01.2007 під час перевірки виявлено порушення: у водія, який здійс нює регулярні пасажирські пе ревезення, відсутня ліцензій на картка, чим порушено вимог и ст. 10 та 21 Закону України «Про обов'язкове страхування цив ільно-правової відповідальн ості власників наземних тран спортних засобів»та ст. 39 Зако ну України „Про автомобільни й транспорт”.

На підставі зазначеного ак ту, за наслідками розгляду сп рави про порушення відповіда чем законодавства про автом обільний транспорт, позиваче м прийнято постанову від 02.02.2007 № 004913 про застосування фінансов их санкцій до ТОВ «Тригран»в сумі 1700,00 грн.

Частиною 2 ст. 19 Конституції України передбачено, що орга ни державної влади та органи місцевого самоврядування, ї х посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межа х повноважень та у спосіб, що п ередбачені Конституцією та з аконами України.

Відповідно до ст. 6 Закону У країни „Про автомобільний т ранспорт” центральний орган виконавчої влади з питань ав томобільного транспорту заб езпечує проведення державно ї політики на автомобільному транспорті через урядові ор гани державного управління н а автомобільному транспорті , службу міжнародних автомоб ільних перевезень та місцеві органи виконавчої влади і ор гани місцевого самоврядуван ня. У складі центрального орг ану виконавчої влади з питан ь автомобільного транспорту функціонують: урядовий орга н державного управління з пи тань регулювання діяльності автомобільного транспорту; урядовий орган державного уп равління з питань контролю н а автомобільному транспорті . Урядовий орган державного у правління з питань контролю на автомобільному транспорт і здійснює: державний контро ль за додержанням суб'єктами господарювання, які провадя ть діяльність у сфері автомо більного транспорту, вимог з аконодавства про автомобіль ний транспорт, норм та станда ртів законодавчо регульован ої сфери, що визначають орган ізацію перевезення пасажирі в і вантажів автомобільним т ранспортом.

Відповідно до п.12 Порядку здійснення державного контр олю на автомобільному трансп орті затвердженого Постано вою Кабінету Міністрів Украї ни № 1567 від 08.11.2006 рейдова перевір ка додержання суб'єктом госп одарювання вимог законодавс тва та інших нормативно-прав ових актів щодо забезпечення безпеки перевезень автомобі льним транспортом здійснюєт ься на підставі щотижневого графіка.

Згідно пункту 15 Порядку зд ійснення державного контрол ю на автомобільному транспор ті, під час проведення рейдов ої перевірки перевіряється: наявність визначених статт ями 39 і 48 Закону документів, на підставі яких здійснюються п еревезення автомобільним тр анспортом; наявність у докум ентах водія відмітки про про ходження ним медичного огляд у та проведення перевірки те хнічного стану транспортног о засобу перед виїздом на мар шрут; відповідність зовнішн ього і внутрішнього спорядже ння (екіпірування) транспорт ного засобу встановленим вим огам; оснащення таксі справн им таксометром; відповідніс ть кількості пасажирів, що пе ревозяться, відомостям, зазн аченим у реєстраційних докум ентах, або нормам, передбачен им технічною характеристико ю транспортного засобу; доде ржання водієм автобуса затве рдженого розкладу та маршрут у руху; наявність у всіх паса жирів квитків на проїзд та кв итанцій на перевезення багаж у, а у разі пільгового проїзду - відповідного посвідчення; додержання водієм режиму пра ці та відпочинку, а також вимо ги щодо наявності в автобусі двох водіїв у разі перевезен ня пасажирів на відстань 500 і б ільше кілометрів; виконання водієм інших вимог Правил на дання послуг пасажирського а втомобільного транспорту та Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні.

Відповідно до ст. 18 Закону Ук раїни „Про автомобільний тра нспорт” з метою організації безпечної праці та ефективно го контролю за роботою водії в транспортних засобів автом обільні перевізники зобов'яз ані: організовувати роботу в одіїв транспортних засобів, режими їх праці та відпочинк у відповідно до вимог законо давства України; здійснювати заходи, спрямовані на забезп ечення безпеки дорожнього ру ху; забезпечувати виконання вимог законодавства з питань охорони праці; забезпечуват и водіїв транспортних засобі в санітарно-побутовими примі щеннями й обладнанням. Контр оль за роботою водіїв трансп ортних засобів має забезпечу вати належне виконання покла дених на них обов'язків і вклю чає організацію перевірок ре жимів їх праці та відпочинку , а також виконання водіями тр анспортних засобів вимог цьо го Закону та законодавства п ро працю. Положення щодо режи мів праці та відпочинку воді їв транспортних засобів визн ачається законодавством.

Статтею 39 Закону України „П ро автомобільний транспорт” визначено, що автомобільні п еревізники, водії, пасажири п овинні мати і пред'являти осо бам, які уповноважені здійсн ювати контроль на автомобіль ному транспорті та у сфері бе зпеки дорожнього руху, докум енти, на підставі яких викону ються пасажирські перевезен ня. Документи для регулярних пасажирських перевезень: дл я автомобільного перевізник а - ліцензія, договір із органа ми виконавчої влади та орган ами місцевого самоврядуванн я чи їх дозвіл, паспорт маршру ту, документ, що засвідчує вик ористання автобуса на законн их підставах, інші документи , передбачені законодавством України; для водія автобуса - посвідчення водія відповід ної категорії, реєстраційні документи на транспортний за сіб, ліцензійна картка, дорож ній лист, квитково-касовий ли ст, схема маршруту, розклад ру ху, таблиця вартості проїзду (крім міських перевезень), інш і документи, передбачені зак онодавством України.

Пунктами 26, 27 Порядку здійсне ння державного контролю на а втомобільному транспорті вс тановлено, що справа про пору шення розглядається у присут ності уповноваженої особи су б'єкта господарювання. Про ча с і місце розгляду справи про порушення уповноважена особ а суб'єкта господарювання по відомляється під розписку чи рекомендованим листом із по відомленням. У разі неявки уп овноваженої особи суб'єкта г осподарювання справа про пор ушення розглядається без її участі. За наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про засто сування фінансових санкцій

Як вбачається з матеріалі в справи, відповідач про час т а місце розгляду справи був п овідомлений належним чином.

Відповідно до ч. 1 ст.60 Закону України „Про автомобільний транспорт” за порушення зако нодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуютьс я санкції за надання послуг з перевезень пасажирів та ван тажів без оформлення докумен тів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - ш траф у розмірі ста неоподатк овуваних мінімумів доходів г ромадян.

Судом встановлено, що пост анова позивача від 25.05.2007 №033781 від повідачем не оскаржувалась, позивачем при визначенні штр афних санкцій не порушено ст роки застосування адміністр ативно-господарських санкці й, до яких відноситься і зазна чені штрафи, встановлені ст.250 Господарського кодексу Укра їни.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС У країни кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та зап еречення, крім випадків, вста новлених статтею 72 цього Коде ксу.

Доказів, які б спростовувал и доводи позивача, відповіда ч суду не надав.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що визначен ня відповідачеві фінансових санкцій здійснено правомір но, а тому позовні вимоги щодо стягнення з відповідача штр афних санкцій у розмірі 1700,00 гр н. є обґрунтованими та підляг ають задоволенню.

Оскільки спір вирішено н а користь суб' єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а тако ж за відсутності витрат пози вача - суб'єкта владних повнов ажень, пов'язаних із залученн ям свідків та проведенням су дових експертиз, судові витр ати (судовий збір) згідно ч. 4 ст . 94 КАС України стягненню з від повідача не підлягають.

Керуючись ст.ст. 9, 69-71, 94, 97, 158-163 КАС України, Окружний адміністр ативний суд міста Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольн ити повністю.

2. Стягнути з Товариств а з обмеженою відповідальніс тю «Тригран»(м. Київ, пр. Визво лителів, 3, к. 15, код 33107235) до Державн ого бюджету України (р/р 31117106700011 в УДК м. Києва, МФО 820019, отримувач платежу ВДК у Шевченківськом у районі м. Києва, код ЄДРПОУ 2607 7968, код платежу 21081100) суму штрафни х (фінансових) санкцій у розмі рі 1700,00 грн. (тисяча сімсот гриве нь).

Постанова відповідно до ч . 1 ст. 254 КАС України набирає зак онної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, встановл еного цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня її складення в повному об сязі за правилами, встановле ними ст.ст. 185-187 КАС України, шлях ом подання через суд першої і нстанції заяви про апеляційн е оскарження з наступним под анням протягом двадцяти днів апеляційної скарги. Апеляці йна скарга може бути подана б ез попереднього подання заяв и про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у стро к, встановлений для подання з аяви про апеляційне оскаржен ня.

Суддя П.О. Ковзель

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення09.07.2008
Оприлюднено09.11.2009
Номер документу2028966
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —10/402

Ухвала від 06.04.2010

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Прядко О.В.

Ухвала від 17.03.2010

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Виноградова В.В.

Ухвала від 01.03.2010

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Виноградова В.В.

Постанова від 24.05.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Гоголь T.Г.

Ухвала від 27.04.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Гоголь T.Г.

Постанова від 20.03.2012

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Тищенко А.І.

Рішення від 14.11.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Котков О.В.

Ухвала від 28.09.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Котков О.В.

Постанова від 10.02.2011

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Євстигнеєв Олександр Сергійович

Судовий наказ від 05.01.2011

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Кощеєв Ігор Михайлович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні