ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВС ЬКОЇ ОБЛАСТІ
01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 т ел. 235-24-26
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"20" лютого 2012 р. С права № 19/076-11
за позовом Прокурора Ставищенського району Київс ької області в інтересах дер жави в
особі Ставищенс ької районної державної адмі ністрації Київської області ,
смт. Ставище, Киї вська область;
до товариства з обмеженою відповідальніст ю «Ставищенський рибгосп»,
смт. Ставище, Киї вська область;
треті особи без самостійни х вимог на предмет спору на ст ороні відповідача:
1) Головне управлін ня Державного комітету з зем ельних ресурсів України в Ки ївській області, м. Київ;
2) Державне підприєм ство «Укрриба», м. Київ
3) Товариство з обмежен ою відповідальністю «Посейд он», смт Ставище,
про звільнення с амовільно зайнятих земельни х ділянок та стягнення збитк ів
Суддя Т.П. Кар печкін
В засіданні приймали учас ть:
від прокуратури: Барано вська В.В. (посвідчення № 42 від 1 4.05.2009 р.)
від позивача : ОСОБА _1 (довіреність № 06 від 03.01.2012 р.);
від відповідача: Малише в Г.М. (директор, протокол № 1 від 01.10.2005 р.);
від третьої особи 1: ОСОБА_ 2. (довіреність № 04-16/19 від 28.11.2011 р.) ;
від третьої особи 2: ОСОБА_ 3 (довіреність № 11-13/1146 від 22.12.2011 р. );
від третьої особи 3: не з' яв ився.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Прокурор Ставищен ського району Київської обла сті звернувся до господарськ ого суду Київської області з позовом в інтересах держави в особі Ставищенської район ної державної адміністрації Київської області (надалі - позивач) до товариства з обме женою відповідальністю «Ста вищенський рибгосп»(надалі - відповідач) про звільнення с амовільно зайнятих земельни х ділянок та стягнення збитк ів.
Позовні вимоги обґрунтов ані тим, що ТОВ «Ставищенськи й рибгосп» користується земе льними ділянками водного фон ду в межах адміністративно-т ериторіального підпорядкув ання Ставищенської селищної ради (за межами населеного пу нкту) загальною площею 74 га та в межах адміністративно-тер иторіального підпорядкуван ня Розкішнянської сільської ради (за межами населеного пу нкту) площею 35 га для риборозв едення без правовстановлююч их документів, передбачених ст. 126 Земельного кодексу Укра їни, у зв' язку з чим вказані з емельні ділянки підлягають з вільненню відповідно до вимо г ст. 212 Земельного кодексу Укр аїни. Крім того, внаслідок сам овільного зайняття відповід ачем земельних ділянок водно го фонду загальною площею 109 г а державі нанесені збитки в с умі 103197,93 грн., які підлягають ві дшкодуванню відповідно до ст . 157 Земельного кодексу Україн и.
Ухвалою від 14.10.2011 р. суд п орушив провадження у справі № 19/076-11 та залучив до участі у ро згляді справи в якості треть ої особи без самостійних вим ог на предмет спору на сторон і відповідача - Головне упра вління Державного комітету з земельних ресурсів України в Київській області (надалі - третя особа 1).
Розгляд справи неодно разово відкладався.
Крім того, ухвалою від 0 7.11.2011 р. до участі у розгляді спр ави в якості третьої особи бе з самостійних вимог на предм ет спору на стороні відповід ача суд залучив Державне під приємство «Укрриба»(надалі - третя особа - 2).
Ухвалою від 29.11.2011 р. до уча сті у розгляді справи в якост і третьої особи без самостій них вимог на предмет спору на стороні відповідача було за лучено Товариство з обмежено ю відповідальністю «Посейдо н», як особу якій на правах оре нди належить право користува ння спірними земельними діля нками.
Під час розгляду справи представники прокуратури та позивача позовні вимоги під тримали у повному обсязі.
Представники третіх о сіб 1 та 3 також підтримували п ід час розгляду справи позиц ію прокуратури та позивача.
Відповідач та третя ос оба проти задоволення позовн их вимог заперечували, посил аючись на те, що перевірку дот римання вимог земельного зак онодавства, за результатами якої складені акти № А30/01 та № А /31/01 від 13 липня 2011 року та на підс таві яких ґрунтуються позовн і вимоги, була проведена не уп овноваженими особами. Крім т ого, на користь держави підля гає відшкодуванню шкода, яка обраховується на підставі М етодики визначення шкоди, за подіяної внаслідок самовіль ного зайняття земельних діля нок, використання земельних ділянок не за цільовим призн аченням, зняття ґрунтового п окриву без спеціального дозв олу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 25.07.2007 р. № 963, а приватним власникам та кори стувачам - збитки.
Також, відповідач поси лається на те, що правомірно к ористується спірними ділянк ами водного фонду, оскільки в ідповідно до умов Договору № 19/10 від 14.009.2010 р., укладеного з Держ авним підприємством «Укрри ба», останньому передано на з берігання гідротехнічні спо руди з правом їх використанн я у господарській діяльності .
Крім того, в судовому засі данні 17.01.2012 р. представником про куратури, на підставі ст. 22 ГПК України, було подано заяву ві д 13.01.2012 р. № 77вих-12 про уточнення по зовних вимог, згідно якої про курор просить: зобов' язати відповідача припинити поруш ення земельного законодавст ва та звільнити самовільно з айняті земельні ділянки водн ого фонду в межах адміністра тивно-територіального підпо рядкування Розкішнянської с ільської ради за межами насе леного пункту площею 35 га; зоб ов' язати відповідача припи нити порушення земельного за конодавства та звільнити сам овільно зайняті земельні діл янки водного фонду в межах ад міністративно-територіальн ого підпорядкування Ставище нської селищної ради за межа ми населеного пункту площею 74 га; стягнути на користь держ ави в особі Ставищенської ра йонної державної адміністра ції шкоду, завдану самовільн им зайняттям земельних ділян ок водного фонду загальною п лощею 109 га в сумі 109197,97 грн.
Проте, судом не прийня та до розгляду заява прокура тури Ставищенського району К иївської області від 13.01.2012 р. № 77в их-12 про уточнення позовних ви мог, оскільки даною заявою ча стково змінюється предмет по зовних вимог, що суперечить п риписам ч. 4 ст. 22 ГПК Ук раїни, так як розгляд справи п о суті було розпочато ще в суд овому засіданні 07.11.2011 р.
Також, судом відхилено клопотання відповідача, под ане в судовому засіданні 07.02.2012 р., про припинення прова дження у справі на підставі п . 1-1 ч. 1 ст. 80 ГПК України, у зв' язк у з відсутністю предмету спо ру з посиланням на правомірн ість користування спірними з емельними ділянками відпові дно до Договору № 19/10 зберіганн я з правом користування майн а (гідротехнічних споруд), які обліковуються на балансі ДП «Укрриба» від 14.09.2010 р., ос кільки предметом Договору № 19/10 від 14.09.2010 р. є зберігання з прав ом користування державним не рухомим майном, тоді як у дані й справі вирішується спір що до самовільного зайняття зем ельних ділянок водного фонду .
Присутні в судовому за сіданні 20.02.2012 р. представники пр окуратури та позивача позов ні вимоги підтримали у повно му обсязі.
Відповідача проти поз ову заперечив з підстав, рані ше наведених у відзиві на поз овну заяву.
Представник третьої о соби 1 підтримав позицію прок уратури та позивача.
Представник третьої о соби 2 підтримав заперечення відповідача.
Представник третьої о соби 3 в засідання суду не з' я вився, про причини неявки гос подарський суд не повідомив.
Суд вважає, що справа мо же бути розглянута, відповід но до ст. 75 ГПК України, за наявн ими в ній матеріалами, яких до статньо для винесення рішенн я по суті без участі представ ника третьої особи 3.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 82 Господарського процесуаль ного кодексу України, рішенн я прийнято господарським суд ом за результатами оцінки до казів, поданих сторонами, у на радчій кімнаті.
Згідно ст. 85 ГПК Україн и, в засіданні суду була оголо шена вступна та резолютивна частини рішення.
Розглянувши матеріал и справи, зібрані докази та за слухавши пояснення представ ників прокуратури, позивача, відповідача та третіх осіб г осподарський суд, -
ВСТАНОВИВ:
Головним управління м Держкомзему у Київській об ласті було проведено перевір ку дотримання вимог земельно го законодавства, за результ атами якої складені акти № А30/ 01 та № А/31/01 від 13 липня 2011 року.
Як вбачається з актів № А30/0 1 та № А31/01 від 13 липня 2011 року, копі ї яких додані до матеріалів с прави, проведеною перевіркою було встановлено, що ТОВ «Ста вищенський рибгосп»користу ється земельною ділянкою, на землях водного фонду в межах адміністративно-територіал ьного підпорядкування Стави щенської селищної ради (за ме жами населеного пункту) зага льною площею 74 га (акт № А31/01 від 13.07.2011 р.) та земельною ділянкою п лощею 35 га, що знаходиться в ме жах адміністративно-територ іального підпорядкування Ро зкішнянської сільської ради (за межами населеного пункту ), на землях водного фонду (акт № А30/01 від 13.07.2011 р.). На земельних ді лянках розміщені стави, які в икористовуються для рибороз ведення без правовстановлюю чих документів, передбачених ст. 126 Земельного кодексу Укра їни.
Крім того, під час розгляду справи судом було встановлен о, що 23.07.2010 р. Державною інспекці єю з контролю за використанн ям та охоронною земель при Уп равлінні Держкомзему у Стави щенському районі Київської о бласті було проведено переві рки з питань дотримання вимо г земельного законодавства, за результатами яких складен о акти № А0018/1/21, № А0016/1/21.
В ході перевірок було встан овлено, що земельна ділянка о рієнтованою площею 160 га, що ві дноситься до земель водного фонду, знаходиться на терито рії Ставищенської селищної р ади (за межами населеного пун кту), та земельна ділянка оріє нтованою площею 39 га, яка тако ж відноситься до земель водн ого фонду та знаходиться на т ериторії Розкішнянської сіл ьської ради (за межами населе ного пункту).
По факту виявлених порушен ь було видані приписи № П0018/1/21 та № П0016/1/21 від 23.07.2010 р., а тако ж на директора ТОВ «Ставищен ський рибгосп»складено прот околи про адміністративне пр авопорушення № 00011 та № 00013 від 23.07.2 010 р.
Крім того, Управління Держк омзему у Ставищенському райо ні Київської області звернул ось до Прокуратури Ставищенс ького району Київської облас ті з клопотаннями від 30.07.2010 р. № 1027 та від 16.08.2010 р. № 1107 щод о вжиття заходів прокурорськ ого реагування, в порядку ст. 9 7 КПК України.
Таким чином, прокурор, посил аючись на те, що відповідно до ст. 84 Земельного кодексу Укра їни, право власності на земел ьні ділянки водного фонду на лежить державі, з огляду на пр иписи ст. 212 Земельного кодекс у України, просить зобов' яз ати Товариство з обмеженою в ідповідальністю «Ставищенс ький рибгосп»припинити пору шення земельного законодавс тва та звільнити самовільно зайняті земельні ділянки вод ного фонду, оскільки відпові дач, самовільно займаючи спі рні земельні ділянки, порушу є інтереси держави у вигляді позбавлення права володіння і розпорядження спірними зе мельними ділянками.
Статтею 13 Конституції Украї ни визначено, що земля, її надр а, атмосферне повітря, водні т а інші природні ресурси, які з находяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, ви ключної (морської) економічн ої зони є об' єктами права вл асності українського народу . Від імені українського наро ду права власника здійснюють органи державної влади та мі сцевого самоврядування в меж ах, визначених цією Конститу цією.
Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної вл ади та органи місцевого само врядування, їх посадові особ и зобов'язані діяти лише на пі дставі, в межах повноважень т а у спосіб, що передбачені Кон ституцією та законами Україн и.
Згідно зі ст. 80 Земельного ко дексу України, суб'єктами пра ва власності на землі держав ної власності є держава, яка р еалізує це право через відпо відні органи держаної влади.
Статтею 17 Земельного кодекс у України встановлено, що роз порядження землями державно ї власності в межах, визначен их цим кодексом, відноситься до повноважень місцевих дер жавних адміністрацій.
Крім того, пунктом 12 розділу Х «Перехідні положення»Земе льного кодексу України перед бачено, що до розмежування зе мель державної та комунально ї власності повноваження щод о розпорядження землями в ме жах населених пунктів здійсн юють відповідні сільські, се лищні, міські ради, а за межами населених пунктів - відповід ні органи виконавчої влади.
Згідно із ст. 116 Земельного ко дексу України юридичні особи набувають права власності т а права користування земельн ими ділянками із земель держ авної або комунальної власно сті за рішенням органів вико навчої влади або органів міс цевого самоврядування в межа х їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результа тами аукціону.
Набуття права на землю гром адянами та юридичними особам и здійснюється шляхом переда чі земельних ділянок у власн ість або надання їх у користу вання.
Статтями 123 та 124 Земельного к одексу України, визначено ум ови надання земельних діляно к у користування.
Відповідно до ч. 1 ст. 123 Земель ного кодексу України, наданн я земельних ділянок державно ї або комунальної власності у користування здійснюється на підставі рішень органів в иконавчої влади або органів місцевого самоврядування.
Згідно з ч. 1 ст. 124 Земельного к одексу України, передача в ор енду земельних ділянок, що пе ребувають у державній або ко мунальній власності, здійсню ється на підставі рішення ві дповідного органу виконавчо ї влади або органу місцевого самоврядування шляхом уклад ення договору оренди земельн ої ділянки.
Відповідно до ст. 125 Земельно го кодексу України, право вла сності на земельну ділянку, а також право постійного кори стування та право оренди зем ельної ділянки виникають з м оменту державної реєстрації цих прав.
Згідно зі ст. 126 Земельного ко дексу України, документами, щ о посвідчують право на земел ьну ділянку є: державний акт н а право власності на земельн у ділянку; цивільно-правова у года щодо відчуження земельн ої ділянки, укладеною в поряд ку, встановленому законом, у р азі набуття права власності на земельну ділянку за такою угодою; свідоцтво про право н а спадщину (щодо земельної ді лянки, набутої у власність із земель приватної власності без зміни її меж, цільового пр изначення); державний акт на п раво постійного користуванн я земельною ділянкою; догові р оренди землі, зареєстрован ий відповідно до закону.
Приступати до використанн я земельної ділянки до встан овлення її меж у натурі (на міс цевості) і одержання докумен та, що посвідчує право на неї, та державної реєстрації забо роняється.
Виходячи зі змісту вказани х норм, суд відзначає, що земле ю, яка перебуває у державній в ласності розпоряджається мі сцева державна адміністраці я шляхом прийняття відповідн их рішень про надання заціка вленій особі у користування земельної ділянки.
Відповідно до ч. 1 ст. 32 Господ арського процесуального код ексу України, доказами у спра ві є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом по рядку встановлює наявність ч и відсутність обставин, на як их ґрунтуються вимоги і запе речення сторін, а також інші о бставини, які мають значення для правильного вирішення г осподарського спору.
Відповідно до статті 43 Госп одарського процесуального к одексу України господарськи й суд оцінює докази за своїм в нутрішнім переконанням, що ґ рунтується на всебічному, по вному і об' єктивному розгля ді в судовому процесі всіх об ставин в їх сукупності.
Як вбачається з доданих до с прави доказів та пояснень уч асників судового процесу, зе мельні ділянки водного фонду , що є предметом спору по даній справі, входять до складу зем ель водного фонду, наданих в о ренду строком на 49 років Товар иству з обмеженою відповідал ьністю «Посейдон»на підстав і договорів оренди земель во дного фонду в ід 03 грудня 2004 року, укладених з і Ставищенською районною дер жавною адміністрацією Київс ької області та зареєстрован их в Ставищенському районном у відділі № 23 Київської регіон альної філії Центру державно го кадастру. Вказані договор и оренди земельних ділянок в одного фонду були укладені н а підставі розпоряджень Став ищенської районної державно ї адміністрації Київської об ласті № 729 та № 729/2 від 02 грудня 2004 р оку.
Крім того, до матеріалів спр ави надано заяви ТОВ «Посейд он»від 01.06.2010 р. та від 10.06.2011 р., поданих на ім' я голови Ставищенської район ної державної адміністрації Київської області, в яких ТОВ «Посейдон»просить забезпеч ити вільний доступ до земель них ділянок водного фонду, що знаходяться в оренді Товари ства згідно договорів від 03.12.2 004 р., укладених між ТОВ «Посейд он»та Ставищенською РДА.
Також, у своєму відзиві на п озовну заяву від 03.11.2011 р. № 4 відпо відач не заперечує факт вико ристання земель водного фонд у, необхідних для обслуговув ання гідроспоруд, наданих на зберігання з правом користу вання майном, згідно з Догово ром № 19/10 від 14.00 9.2010 р., укладеного з Державним п ідприємством «Укрриба».
Однак, зберігання нерухомо го майна (гідротехнічних спо руд) з правом користування не є безумовною підставою для к ористування земельною ділян кою водного фонду без правов становлюючих документів.
Нормами чинного законодав ства передбачена необхідніс ть укладення договору оренди земельної ділянки або отрим ання державного акту на прав о власності на землю.
Приписами статті 34 Господар ського процесуального кодек су України передбачено, що го сподарський суд приймає тіль ки ті докази, які мають значен ня для справи, обставини спра ви, які відповідно до законод авства повинні бути підтверд жені певними засобами доказу вання, не можуть підтверджув атись іншими засобами доказу вання.
Проте, судом встановлено, що Ставищенська районна держав на адміністрація Київської о бласті рішення про передачу у власність чи користування, в тому числі на умовах оренди , земельної ділянки площею 74 г а в межах адміністративно-те риторіального підпорядкува ння Ставищенської селищної р ади за межами населеного та з емельної ділянки площею 35 га м ежах адміністративно-терито ріального підпорядкування Р озкішнянської сільської рад и за межами населеного пункт у на користь відповідача не п риймала.
Законом України «Про держа вний контроль за використанн ям та охороною земель»встано влено, що самовільним зайнят тям земельної ділянки є будь -які дії, які свідчать про факт ичне використання земельної ділянки за відсутності відп овідного рішення органу вико навчої влади чи органу місце вого самоврядування про її п ередачу у власність або нада ння у користування (оренду) аб о за відсутності вчиненого п равочину щодо такої земельно ї ділянки, за винятком дій, які відповідно до закону є право мірними (ст.1).
Відповідно до статті 187 Земе льного кодексу України, конт роль за використанням та охо роною земель полягає в забез печенні додержання органами державної влади, органами мі сцевого самоврядування, підп риємствами, установами, орга нізаціями і громадянами земе льного законодавства Україн и.
Згідно зі статтею 2 Закону У країни «Про державний контро ль за використанням та охоро ною земель», серед основних з авдань державного контролю з а використанням та охороною земель є забезпечення додерж ання органами державної влад и, органами місцевого самовр ядування, фізичними та юриди чними особами земельного зак онодавства України.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про державний конт роль за використанням та охо роною земель», державний кон троль за використанням та ох ороною земель здійснює спеці ально уповноважений орган ви конавчої влади з питань земе льних ресурсів.
Згідно з Положенням про Дер жавний комітет України із зе мельних ресурсів, затверджен ого постановою Кабінету Міні стрів України № 224 від 19.03.2008 р., Дер жкомзем є центральним органо м виконавчої влади з питань з емельних ресурсів, одним з ос новних завдань якого є здійс нення державного контролю за використанням та охороною з емель.
Відповідно п. 7 вказаного По ложення, Держкомзем здійснює свої повноваження безпосере дньо і через утворені в устан овленому порядку територіал ьні органи в Автономній Респ убліці Крим, областях, мм. Києв і та Севастополі, районах, міс тах, а також через міськрайон ні, міжміські, міжрайонні тер иторіальні органи і затвердж ує положення про них.
Крім того, постановою Кабін ету Міністрів України № 1068 від 22.11.2010 р. ліквідовано Державну і нспекцію з контролю за викор истанням та охороною земель, проте доручено Державному к омітету земельних ресурсів з абезпечити здійснення держа вного контролю за використан ням та охороною земель.
Таким чином, перевірку щодо дотримання вимог земельног о законодавства за результат ами якої складені акти № А30/01 та № А/31/01 від 13 липня 2011 року, було пр оведено уповноваженою особо ю.
Згідно зі ст. 212 Земельного ко дексу України, самовільно за йняті земельні ділянки підля гають поверненню власникам з емлі або землекористувачам б ез відшкодування затрат, пон есених за час незаконного ко ристування ними. Приведення земельних ділянок у придатни й для використання стан, вклю чаючи знесення будинків, буд івель і споруд, здійснюється за рахунок громадян або юрид ичних осіб, які самовільно за йняли земельні ділянки. Пове рнення самовільно зайнятих з емельних ділянок провадитьс я за рішенням суду.
Враховуючи встановлення ф акту відсутності у відповіда ча визначених законом правов становлюючих документів на с пірні земельні ділянки, відп овідно до ст.212 Земельного код ексу України та ст.1 Закону Укр аїни «Про державний контроль за використанням та охороно ю земель», такі дії відповіда ча кваліфікуються як самовіл ьне зайняття земельної ділян ки.
Втім, суд дійшов висновку, щ о позовні вимоги прокурора в частині звільнення самовіль но зайнятих земельних діляно к водного фонду підлягають ч астковому задоволенню, а сам е щодо зобов' язання відпові дача звільнити самовільно за йняті земельні ділянки водно го фонду в межах адміністрат ивно-територіального підпор ядкування Ставищенської сел ищної ради за межами населен ого пункту площею 74 га.
Вимоги в частині звільненн я відповідачем самовільно за йнятої земельної ділянки вод ного фонду в межах адміністр ативно-територіального підп орядкування Розкішнянської сільської ради за межами нас еленого пункту площею 35 га зад оволенню не підлягають, оскі льки визначена прокурором пл оща самовільно зайнятої земе льної ділянки в межах адміні стративно-територіального п ідпорядкування Розкішнянсь кої сільської ради за межами населеного пункту суперечит ь зібраним по справі доказам , зокрема, технічній документ ації із землеустрою щодо скл адання документів, що посвід чують право оренди на земель ні ділянки водного фонду ТОВ «Посейдон», та умовам догово ру оренди земель водного фон ду від 03.12.2004 р., укладеного між Ст авищенською районною держав ною адміністрацією Київсько ї області та ТОВ «Посейдон», а ктам перевірки дотримання ви мог земельного законодавств а за 2010 рік.
Також, не підлягають задово ленню позовні вимоги в части ні стягнення з відповідача н а користь держави збитків, за вданих самовільним зайняття м земельних ділянок водного фонду загальною площею 109 га в сумі 103197,93 грн. з наступних підс тав.
Як вбачається з матеріалів справи, прокурор просить від шкодувати збитки в сумі 103197,93 гр н. на користь держави на підст аві ст. 157 Земельного кодексу У країни. Розрахунок збитків, п роведений на підставі Методи ки визначення шкоди, заподія ної внаслідок самовільного з айняття земельних ділянок, в икористання земельних ділян ок не за цільовим призначенн ям, зняття ґрунтового покрив у без спеціального дозволу, з атвердженої постановою Кабі нету Міністрів України від 25.0 7.2007 р. № 963.
Проте, відповідно до п. 3.7. пос танови пленуму Вищого господ арського суду України «Про д еякі питання практики розгля ду справ у спорах, що виникают ь із земельних відносин»від 17.05.2011 р. № 6, власники землі та зем лекористувачі мають право на захист своїх прав шляхом стягнення збитків з особи, яка вчинила неправомірні ді ї щодо відповідних земельних ділянок, у випадках, встанов лених главою 24 ЗК України, та за процедурою, передбаченою Порядком визначення та в ідшкодування збитків власн икам землі та землекористу вачам, затвердженим постано вою Кабінету Міністрів Украї ни від 19.04.93 № 284.
Таким чином, нарахування збитків на підставі Мето дики, яка спрямована на визна чення шкоди заподіяної державі, територіальним гро мадам, юридичним та фізичним особам, на всіх категоріях з емель внаслідок самовільног о зайняття земельних ділянок , використання земельних діл янок не за цільовим призначе нням, зняття ґрунтового покр иву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу супере чить приписам чинного законо давства.
Відповідно до приписів ст. 4 9 ГПК України, з відповідача пі длягають стягненню в доход Д ержавного бюджету України су дові витрати пропорційно роз міру задоволених вимог.
Керуючись ст.ст. 49, 82-85 Го сподарського процесуальног о кодексу України, господарс ький суд, -
В И Р І Ш И В:
1. Позов задовольн ити частково.
2. Зобов' язати Товари ство з обмеженою відповідаль ністю «Ставищенський рибгос п»(09400, Київська область, смт. Ст авище, вул. Хутірська, 39; код ЄДР ПОУ 33625646) припинити порушення з емельного законодавства та з вільнити самовільно зайняті земельні ділянки водного фо нду в межах адміністративно- територіального підпорядку вання Ставищенської селищно ї ради за межами населеного п ункту площею 74 га.
3. Стягнути з Товариств а з обмеженою відповідальніс тю «Ставищенський рибгосп»(0 9400, Київська область, смт. Стави ще, вул. Хутірська, 39; код ЄДРПОУ 33625646) в доход Державного бюджет у України 42 (сорок дві) грн. 50 коп . - державного мита та 118 (сто ві сімнадцять) грн. - витрат на і нформаційно-технічне забезп ечення судового процесу.
4. Видати накази після н абрання рішенням законної си ли.
5. В задоволенні іншій ч астині позовних вимог відмов ити.
Рішення господарсько го суду набирає законної сил и після закінчення строку по дання апеляційної скарги, як що апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляц ійної скарги рішення, якщо йо го не скасовано, набирає зако нної сили після розгляду спр ави апеляційним господарськ им судом.
Суддя Т.П. Ка рпечкін
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 20.02.2012 |
Оприлюднено | 03.03.2012 |
Номер документу | 21662367 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Київської області
Карпечкін Т.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні