копія
Справа №2-3599/08
Р І Ш
Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27.05.2008
року Кіровський районний суд м.
Кіровограда
в
складі:
головуючого
судді - Галаган О.В.
при
секретарі - Бібіковій О.В.
розглянувши у відкритому
попередньому судовому засіданні в м. Кіровограді справу за позовом ВАТ
“Укртелеком” від імені якого діє Центр обслуговування споживачів і продажу
послуг Кіровоградської філії ВАТ “Укртелеком” до ОСОБА_1 про стягнення
заборгованості, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувся до суду з позовом
в якому просить стягнути з відповідача борг за надані телекомунікаційні послуги
в сумі 126 грн. 12 коп.
У судове засідання представник позивача надав заяву про розгляд справи у
його відсутність та зазначив, що позовні вимоги підтримує в повному обсязі.
Відповідач
позов визнав повністю.
Виходячи
з наведеного, суд вважає, що рішення у справі можливо постановити при
проведенні попереднього судового засідання.
Відповідно
до ч. 4 ст. 130 ЦПК України при визнанні позову ухвалюється судове рішення в
порядку, встановленому ст. 174 цього ж Кодексу. Згідно з ч. 4 ст. 174 ЦПК
України у разі визнання відповідачем позову суд за наявності для того законних
підстав ухвалює рішення про задоволення позову.
Дослідивши матеріали
справи, заслухавши пояснення відповідача, суд находить позов який підлягає
задоволенню.
Встановлено, що згідно договору від
04.08.1996 року за №99 ОСОБА_1 вступи в договірні відносини з ВАТ “Укртелеком”
від імені якого діє Центр обслуговування споживачів і продажу послуг
Кіровоградської філії ВАТ “Укртелеком”
Відповідно до розділу 1 Договору
позивач забезпечує встановлення та підключення кінцевого пристрою споживача через абонентську лінію до телефонної
мережі загального користування, надає в
користування номер телефону та послуги електрозв'язку, а Споживач сплачує плату за встановлення та вартість послуг, які надаються.
На виконання п. 2.1. Договору позивач
встановив споживачу телефон № НОМЕР_1 за адресою: АДРЕСА_1 підключив до місцевої телефонної мережі, забезпечив безперебійну роботу
телефонного зв'язку шляхом надання
Споживачу послуг телефонного зв'язку, що
підтверджується розрахунком суми заборгованості.
Пунктом 5. ст. 33 Закону України «Про
телекомунікації» передбачено, що споживачі
телекомунікаційних послуг зобов'язані, зокрема, виконувати умови договору про
надання телекомунікаційних
послуг у разі його укладення, у тому числі своєчасно оплачувати отримані ними телекомунікаційні послуги.
Відповідно п. 2.2.3. Договору Споживач
взяв на себе зобов'язання своєчасно вносити абонементну плату та плату за надані послуги, згідно
п.3.5.
Пунктом 3.5. Договору передбачено, що
абонементна плата вноситься до 20 - го числа наступного місяця. За послуги електрозв'язку плата
вноситься протягом 10 діб з дня одержання рахунку. але не пізніше 20 числа наступного місяця після повного розрахункового
періоду (з 1-го числа по останнє число
поточного місяця).
У
разі неотримання рахунку до 10 числа місяця, що настає після
розрахункового періоду, здійснення розрахунків без
застосування квитанцій (без надсилання рахунків) абонент повинен звернутися до служби розрахунків
оператора для отримання інформації про належну сплати суму. (п. 108
Правил надання та
отримання
телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету
Міністрів України від 09.09.2005р. № 720)
Взяті зобов'язання відповідач
належним чином не виконав, зокрема, в період з 01.09.2007 року по 31.01.2008 року за отримані телекомунікаційні
послуги не розрахувався.
В з"язку з чим, станом на
21.02.2008р. виникла заборгованість в розмірі 784 грн. 98 коп.
Відповідно
до статті 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна
сторона (виконавець) зобов'язується за
завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або
здійснення певної діяльності, а замовник яка зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше
не встановлено договором.
Згідно
статті 903 Цивільного кодексу України, якщо договором передбачено надання
послуг замовник зобов'язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки
та в порядку, що встановлені договором.
Відповідно
до статті 525 Цивільного кодексу України одностороння відмова від виконання
зобов'язання не допускається.
Відповідно до ст.ст. 526, 530
Цивільного кодексу України зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно
до умов договору, цього
кодексу, інших актів
цивільного законодавства в
установлений законом або договором строк. Відповідно до ст.88 ЦПК України суд
стягує з відповідача 30 грн. витрат з інформаційно-технічного забезпечення та
51 грн. судового збору на користь позивача.
Керуючись ст.ст. 525, 526, 530, 901,
903 ЦК України, 88,130,
174, ч.3, 213-215 ЦПК України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Позов задовольнити.
Стягнути з ОСОБА_1 борг за надані
телекомунікаційні послуги в сумі 784 грн. 98 коп. та витрати на
інформаційно-технічне забезпечення в розмірі 30 грн. 00 коп., і держмито в сумі
51 грн. 00 коп на користь ВАТ “Укртелеком” від імені якого діє Центр
обслуговування споживачів і продажу послуг Кіровоградської філії ВАТ
“Укртелеком”.
Рішення може бути оскаржено в
апеляційному порядку через суд першої інстанції
шляхом подачі в 10 денний строк з дня проголошення рішення заяви про
апеляційне оскарження і поданням після цього протягом 20 днів апеляційної
скарги, або в порядку ч.4 ст.295 ЦПК України.
Суддя підпис Галаган О.В.
Згідно
з оригіналом
Суддя
Кіровського
районного суду
м.
Кіровограда Галаган О.В.
Суд | Кіровський районний суд м.Кіровограда |
Дата ухвалення рішення | 27.05.2008 |
Оприлюднено | 31.10.2008 |
Номер документу | 2210038 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Кіровський районний суд м.Кіровограда
Галаган О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні