Рішення
від 09.04.2012 по справі 33/5009/7358/11
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 6/15/12

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Запорізької області

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09.04.12 Справа № 33/5009/7358/11

м. Запоріжжя

За позовом Бе рдянського природоохоронно го міжрайонного прокурора (7111 4, м. Бердянськ Запорізької об ласті, вул. Шаумяна, буд. 2) в інт ересах держави, в особі орган у, уповноваженого державою з дійснювати відповідні функц ії у спірних правовідносинах , в особі Державної Азовської морської екологічної інспек ції (87517, м. Маріуполь Донецької області, пр. Нахімова, буд. 76)

До Фізичної ос оби-підприємця ОСОБА_1 (А ДРЕСА_1)

про стягнення 150 945 г рн. 70 коп.,

Суддя Місюра Л.С.

За участю представникі в :

Від прокуратури: Романов Р.О. - посвідчення № 83 від 06.08.2008р.

Від позивача: ОС ОБА_3 - дов. № 04/02-19/12 від 10.01.2012р.

Від відповідача: не з' явився

Розглянувши матеріали с прави за позовом Бердянськог о природоохоронного міжрайо нного прокурора м. Бердянськ Запорізької області в інтер есах держави, в особі Державн ої Азовської морської еколог ічної інспекції м. Маріуполь Донецької області, до Фізичн ої особи-підприємця ОСОБА_1 м. Бердянськ Запорізької об ласті, про стягнення 150 945 грн. 70 к оп., суд -

В С Т А Н О В И В:

Прокурор в інтересах позив ача в позовній заяві просить стягнути з відповідача на ко ристь держави шкоду, заподія ну державі внаслідок засміче ння земельної ділянки в сумі 150 945 грн. 70 коп.

В судовому засіданні позив ач надав суду письмові поясн ення у справі, де зазначив нас тупне: 04.11.2011 року співробітника ми Державної екологічної інс пекції Азовського моря прове дена перевірка дотримання ФО П ОСОБА_1 вимог природоохо ронного законодавства, за ре зультатами якої складений ак т № 144 від 04.11.2011 року. В ході переві рки виявлені порушення вимог природоохоронного законода вства, а саме: земельна ділянк а площею 49,29 м2 засмічена господ арсько - побутовими та будіве льними відходами, відходи ро зташовані на відкритому ґрун ті, загальний об' єм відході в складає 14,79 м. Вказана перевір ка проводилась співробітник ами Інспекції відповідно до наказу Державної екологічно ї інспекції Азовського моря № 337 від 03.11.2011 року, який виданий н а виконання вимоги Бердянськ ої природоохоронної міжрайо нної прокуратури від 13.10.2011 року вих. №87-258-11. За результатами пер евірки Інспекцією встановле но, що відповідач користуєть ся земельною ділянкою загаль ною площею 0,4966 га, яка розташов ана у АДРЕСА_2, на підставі рішення Бердянської міської ради від 30.08.2007 року "Про передач у в оренду земельних ділянок ", що підтверджується договор ом оренди землі від 27.11.2007 року. З азначений договір оренди укл адено між в. о. міського голови Сгепаненком А.А. та ОСОБ А_1, та зареєстрований в Берд янському районному відділі З апорізької регіональної філ ії ДП "Центр ДЗК при Держкомзе мі України" 13.01.2008 року за № 040816500020. Ск ладений за результатами пере вірки акт, в якому зафіксован і порушення підписаний відпо відачем без жодних зауважень чи заперечень, в тому числі і щодо площі, на якій виявлено з асмічення. Відповідачу був в иданий припис по виявлених п орушеннях, який особисто ним отриманий, що підтверджуєть ся його підписом на самому пр иписі. Крім того, державним ін спектором з охорони навколиш нього природного середовища Азовського моря складений п ротокол про адміністративне правопорушення №010351 від 04.11.2011 ро ку на ім' я ФОП ОСОБА_1 за с т. 52 Кодексу України про адмін істративні правопорушення (К УпАП). За результатами розгля ду зазначеного протоколу О СОБА_1 притягнуто до адміні стративної відповідальност і за ст. 52 КУпАП та накладено ад міністративне стягнення у ви гляді штрафу в розмірі 850 грн. (п останова від 10.11.2011 року №355/010351). На теперішній час штраф відпові дачем сплачений в повному об сязі, що підтверджується кви танцією №3 від 15.11.2011 року. В зв' я зку з порушенням природоохор онного законодавства, Держав ною екологічною інспекцією А зовського моря здійснений ро зрахунок розміру відшкодува ння збитків, заподіяних Держ аві в результаті засмічення земельної ділянки відходами , який розрахований відповід но до «Методики визначення р озмірів шкоди, зумовленої за брудненням і засміченням зем ельних ресурсів через поруше ння природоохоронного закон одавства», затвердженої нака зом Міністерства охорони нав колишнього природного серед овища і ядерної безпеки Укра їни від 27 жовтня 1997 року № 171 та за реєстрованої в Мін'юсті Укра їни 05.05.1998 року за № 285/2725 (далі Метод ика), відповідно до якої розмі р шкоди, заподіяної Державі в результаті засмічення земел ьної ділянки господарсько-по бутовими та будівельними від ходами склав 150 945 грн. 70 коп., яку не відшкодовано на момент по дання позову. Методика встан овлює порядок розрахунку роз мірів відшкодування шкоди су б' єктами господарювання та фізичними особами в процесі їх діяльності через забрудн ення земель хімічними речови нами, їх засмічення промисло вими, побутовими та іншими ві дходами і поширюється на всі землі України незалежно від форм власності. Методика зас тосовується під час встановл ення розмірів шкоди від забр уднення (засмічення) земель б удь - якого цільового признач ення, що сталося внаслідок не санкціонованих (непередбаче них проектами, дозволами) ски дів (викидів) речовин, сполук і матеріалів, внаслідок поруш ення норм екологічної безпек и у разі зберігання, транспор тування та проведення вантаж но - розвантажувальних робіт , використання пестицидів і а грохімікатів, токсичних речо вин, виробних і побутових від ходів; самовільного розміщен ня промислових, побутових та інших видів відходів (пункти 1.2, 1.3.). Землі вважаються засміче ними, якщо на відкритому ґрун ті наявні сторонні предмети і матеріали, сміття без відпо відних дозволів, що призвело або може призвести до забруд нення навколишнього природн ого середовища (п. 3.2 Методики). Відповідно до п. 3.3 Методики фа кти забруднення (засмічення) земель встановлюються уповн оваженими особами, які здійс нюють державний контроль за додержанням вимог природоох оронного законодавства шлях ом оформлення актів перевіро к, протоколів про адміністра тивне правопорушення та інши х матеріалів, що підтверджую ть факт забруднення та засмі чення земель. Розміри шкоди в наслідок забруднення земель обчислюються уповноваженим и особами, що здійснюють держ авний контроль за додержання м вимог природоохоронного за конодавства, на основі актів перевірок, протоколів про ад міністративне правопорушен ня та інших матеріалів, що під тверджують факт засмічення з емель, протягом шести місяці в з дня виявлення порушення; р озмір шкоди від засмічення з емель визначається за формул ою 6 (п. 4.1., п. 5.1. п. 5,5. Методики). Основ ою розрахунків розміру шкоди від засмічення земель є норм ативна грошова оцінка земель ної ділянки, що засмічена. Дов ідку про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, що зазнала засмічення, надають територіальні органи спеціа льно уповноваженого органу в иконавчої влади з питань зем ельних ресурсів, (п. п. 5.2, 5.6. п. 5 Мет одики). Відповідно до вимог ст . 40 Закону України «Про охорон у навколишнього природного с ередовища»використання при родних ресурсів громадянами , підприємствами, установами та організаціями здійснюєть ся з додержанням обов'язкови х екологічних вимог, зокрема , здійснення заходів щодо зап обігання псуванню, забруднен ню, виснаженню природних рес урсів, негативному впливу на стан навколишнього природно го середовища. Статтею 1 Закон у України "Про відходи" визнач ено, що відходи це будь-які реч овини, матеріали і предмети, щ о утворилися у процесі вироб ництва чи споживання, а також товари (продукція), що повніст ю або частково втратили свої споживчі властивості і не ма ють подальшого використання за місцем їх утворення чи вия влення і від яких їх власник п озбувається, має намір або по винен позбутися шляхом утилі зації чи видалення. З приписі в п. п. 1 п. 1 ст. 17 Закону України "Пр о відходи" вбачається, що суб' єкти господарювання зобов' язані не допускати зберіганн я та видалення відходів у нес анкціонованих місцях чи об' єктах. Пунктом «л»ст. 17 Закону України "Про відходи" встанов лено, що суб' єкти господарю вання зобов' язані відшкодо вувати шкоду, заподіяну навк олишньому природному середо вищу, здоров' ю та майну гром адян, підприємствам, установ ам та організаціям внаслідок порушення встановлених прав ил поводження з відходами, ві дповідно до законодавства Ук раїни. Відповідно до п. в ч. 1 ст. 211 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи несуть цивільну, адміністра тивну або кримінальну відпов ідальність відповідно до зак онодавства за такі порушення : псування сільськогосподарс ьких угідь та інших земель, їх забруднення хімічними та ра діоактивними речовинами і ст ічними водами, засмічення пр омисловими, побутовими та ін шими відходами. Статтею 35 Зако ну України «Про охорону земе ль»зазначено, що власники і з емлекористувачі, в тому числ і орендарі земельних ділянок при здійсненні господарсько ї діяльності зобов'язані, зок рема, дотримуватись вимог зе мельного та природоохоронно го законодавства України, пр оводити на земельних ділянка х господарську діяльність сп особами, які не завдають шкід ливого впливу на стан земель та родючість ґрунтів, забезп ечувати захист земель від ер озії, виснаження, забрудненн я, засмічення. Підприємства, у станови, організації та гром адяни зобов' язані відшкодо вувати шкоду, заподіяну ними внаслідок порушення законод авства про охорону навколишн ього природного середовища, в порядку та в розмірах, встан овлених законодавством Укра їни. Відповідальність за пор ушення законодавства про охо рону навколишнього природно го середовища і в тому числі з обов' язання підприємства в ідшкодувати шкоду, заподіяну ними внаслідок таких поруше нь, передбачена ст. 68 Закону Ук раїни "Про охорону навколишн ього природного середовища". У відповідності до вимог ст. 6 9 Закону України "Про охорону н авколишнього природного сер едовища" шкода, заподіяна вна слідок порушення природоохо ронного законодавства, підля гає компенсації, як правило, в повному обсязі без застосув ання норм зниження розміру с тягнення та незалежно від сп лати збору за забруднення на вколишнього природного сере довища та погіршення якості природних ресурсів.

Письмові пояснення позива ча залучені до матеріалів сп рави.

Пунктом 3.5.11 Інструкції з діл оводства в господарських суд ах України передбачено, що: пе рший (підписаний) примірник п роцесуального документа (ухв али, рішення, постанови) залиш ається у справі; на звороті у л івому нижньому куті першого примірника процесуального д окумента, який залишається у справі, проставляється відп овідний штамп суду з відмітк ою про відправку документа, щ о містить: вихідний реєстрац ійний номер, загальну кількі сть відправлених примірник ів документа, дату відправки , підпис працівника, яким вона здійснена. Якщо зазначену ві дмітку про відправку оформле но відповідним чином, вона, є п ідтвердженням розсилання пр оцесуального документа сто ронам та іншим особам, які бра ли участь у справі, а коли й деться про ухвалу, де зазнача ється про час і місце судовог о засідання, - підтвердженням повідомлення про час і місце такого засідання.

Вказана позиція викладена в п. 32 Інформаційного листа Ви щого господарського суду Укр аїни від 29.09.2009 року.

На зворотній стороні ухвал и про порушення провадження у справі та призначення засі дання суду від 21.03.2012 року має мі сце відмітка про відправленн я шести примірників цієї ухв али сторонам по справі (додат ковий примірник на адресу пр окуратури Запорізької облас ті), що підтверджується вихід ним реєстраційним номером 09-11 а/4107 від 22.03.2012 року.

Таким чином, у суду є достат ні докази направлення цієї у хвали сторонам по справі.

Крім того, ухвала про порушення провадження у спра ві та призначення судового з асідання була отримана ві дповідачем 24.03.2012 року, про що свідчить відповідна відмітк а на повідомленні про вручен ня поштового відправлення № 10306175.

Відповідач повідомлений п ро місце, день та час розгляду справи, в порядку, передбачен ому Господарським процесуал ьним кодексом України (надал і - ГПК України), в судове засід ання не з' явився, про причин и неявки суд не повідомив, вит ребувані судом документи не надав, проти позову не запере чив.

Згідно ст. 22 ГПК України, стор они зобов' язані добросовіс но користуватися належними ї х процесуальними правами, ви являти взаємну повагу до пра в і охоронюваних законом інт ересів другої сторони, вжива ти заходів до всебічного, пов ного та об' єктивного дослід ження всіх обставин справи.

Згідно до ст. 33 ГПК України, о бов' язок доказування і пода ння доказів покладається на сторони. Кожна сторона повин на довести ті обставини, на як і вона посилається як на підс таву своїх вимог і заперечен ь.

Докази додаються сторонам и та іншими учасниками судов ого процесу.

Неявка відповідача чи його представника в судове засід ання не звільняє відповідача від виконання вимог суду, ви кладених в ухвалі суду та нап равлення суду витребуваних м атеріалів.

Стаття 75 ГПК України дозвол яє суду розглянути спір за на явними в справі матеріалами, у випадку, якщо відзив на позо в та витребувані судом доку менті не надані.

За таких обставин, справа ро зглядається за наявними в ні й матеріалами.

Розглянувши та оцінивши вс і матеріали справи, заслухав ши пояснення представників п рокуратури та позивача, суд в важає, що позов підлягає задо воленню з наступних підстав :

Відповідно до положень ст. 5 Закону України „Про охорону навколишнього природного се редовища”, земля, як складова навколишнього природного се редовища, підлягає державній охороні і регулюванню вико ристання на території Украї ни.

Згідно з приписами п. „б” ч. 1 ст. 20 Закону України „Про охор ону навколишнього природног о середовища”, здійснення де ржавного контролю за викорис танням і охороною земель, над р, поверхневих і підземних во д, атмосферного повітря, лісі в та іншої рослинності, твари нного світу, морського серед овища та природних ресурсів територіальних вод, контине нтального шельфу і виключної (морської) економічної зони р еспубліки, …, віднесено до ком петенції спеціально уповно важених органів державного у правління в галузі охорони н авколишнього природного сер едовища та використання прир одних ресурсів

Відповідно до п. 1 Положення про Державну екологічну інс пекцію Азовського моря, затв ердженого наказом Міністерс тва охорони навколишнього пр иродного середовища України від 06.12.2006 року № 527, зареєстрован ого в Міністерстві юстиції У країни 18.01.2007 року за № 39/13306, Держав на екологічна інспекція Азов ського моря (надалі - Інспекці я) є спеціальним підрозділом Міністерства охорони навкол ишнього природного середови ща України та входить до сфер і його управління.

Наказом Міністерства охо рони навколишнього природно го середовища України від 30.09.20 11 року № 359 „Про ліквідацію спец іальних підрозділів Міністе рства охорони навколишнього природного середовища та за твердження голів комісій з ї х ліквідації” прийнято рішен ня про ліквідацію Державної екологічної інспекції Азовс ького моря.

14.09.2011 року Кабінетом Міністр ів України прийнята постанов а № 995 „Про утворення територі альних органів Державної еко логічної інспекції„ (надалі - Постанова КМУ). Зазначеною По становою КМУ була утворена Д ержавна Азовська морська еко логічна інспекція (надалі - по зивач), яка згідно із п. 2 Постан ови є правонаступником прав та обов' язків Державної еко логічної інспекції Азовсько го моря Міністерства охорони навколишнього природного се редовища.

27.11.2007 року між Бердянською мі ською радою (надалі - міська ра да) та Приватним підприємцем ОСОБА_1 (надалі - відповіда ч) було укладено договір орен ди землі, який був зареєстров аний в Бердянському районном у відділі Запорізької регіон альної філії ДП „Центр ДЗК пр и Держкомзему України” 23.01.2008р. з а № 040826500020 (надалі - договір).

Згідно з п. п. 1, 2 договору, місь ка рада надала, а відповідач п рийняв в строкове платне вол одіння та користування земел ьну ділянку площею 0,4966 га, яка з находиться в АДРЕСА_2.

При цьому, в п. 1 договору вказ ано, що земельна ділянка пере дається в оренду для виробни цтва будівельних матеріалів .

В п. 8 договору визначено, що в ін укладений до 01.08.2012 року.

Відповідно до положень ст. 3 5 Закону України „Про охорону земель” визначено, що власни ки і землекористувачі, в тому числі орендарі, земельних ді лянок при здійсненні господа рської діяльності зобов' яз ані, зокрема, дотримуватися в имог земельного та природоо хоронного законодавства Укр аїни; проводити на земельних ділянках господарську діял ьність способами, які не завд ають шкідливого впливу на ст ан земель та родючість ґрунт ів;…

З приписів п. п. „з” ст. 17 Закон у України "Про відходи" слідує , що суб' єкти господарюванн я зобов' язані не допускати зберігання та видалення відх одів у несанкціонованих місц ях чи об' єктах.

Відповідно до п. „а” ч. 1 ст. 96 З емельного кодексу України, з емлекористувачі земельних д ілянок зобов' язані, зокрема , забезпечувати використання землі за цільовим призначен ням та за свій рахунок привод ити її у попередній стан у раз і незаконної зміни її рельєф у, за винятком випадків незак онної зміни рельєфу не власн иком такої земельної ділянки …

04.11.2011 року Інспекцією була пр оведена перевірки дотриманн я вимог природоохоронного за конодавства відповідачем, за результатами якої було скла дено акт № 144.

Під час перевірки було вста новлено, що відповідачем бул о порушено вимоги природоохо ронного законодавства, а сам е: земельна ділянка площею 49,29 м 2 засмічена господарсько - поб утовими та будівельними відх одами, відходи розташовані н а відкритому ґрунті, загальн ий об' єм відходів складає 14,7 9 м3.

Акт перевірки був підписан ий самим відповідачем, примі рнику акту був ним отриманий , про що прямо вказано на другі й сторінці акту (ар. с. 11).

Будь-яких зауважень та запе речень щодо акту відповідач не надав.

За наслідками проведеної п еревірки відносно ОСОБА_1 було складено протокол про а дміністративне правопоруше ння № 010351 від 04.11.2011р. за ст. 52 КУпАП, я ким зафіксовано порушення ст . 17 Закону України „Про відход и” та ст. 96 Земельного кодексу України. В протоколі вказано , що на орендовані відповідач ем земельній ділянці виявлен о засмічення земель будівель ними та побутово-господарськ ими відходами.

В поясненнях до протоколу в ідповідач зазначив, що погод жується із зазначеними поруш еннями.

Другий примірник протокол у був вручений відповідачу, п ро що має місце відповідна ві дмітка на зворотній стороні протоколу (ар. с. 12).

У зв' язку з виявленими пор ушеннями, Інспекцією відпові дачу було складено припис ві д 04.11.2011 року до акту № 144, згідно як ого відповідач був зобов' яз аний звільнити підвідомчу те риторію від засмічення, трим ати підвідомчу територію в н алежному екологічному стані та не допускати змішування в ідходів різного класу небезп еки, для утилізації яких в Укр аїні існує відповідна технол огія.

10.11.2011 року Інспекцією було пр ийнято постанову на підставі ст. ст. 52, 2421, 283, 284 КУпАП про наклада ння на ОСОБА_1 адміністрат ивного стягнення в сумі 850 грн .

Також, вказаною постановою було встановлено, що вчинени м порушенням було заподіяно шкоду на суму 150 945 грн. 70 коп.

Копія постанови була отрим ана безпосередньо ОСОБА_1 10.11.2011р., про мається відповідна відмітка на зворотній сторо ні постанови (ар. с. 14).

Сума адміністративного шт рафу була сплачена відповіда чем у повному обсязі, що підтв ерджується копією квитанції № 3 від 15.11.2011 року.

Наказом Міністерства охор они навколишнього природног о середовища від 27.10.1997р. за № 171, за реєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.05.1998р. за № 285/2725, б ула затверджена Методика виз начення розмірів шкоди, зумо вленої забрудненням і засміч енням земельних ресурсів чер ез порушення природоохоронн ого законодавства (надалі - Ме тодика).

Відповідно до п. 1.2 Методики, вона встановлює порядок розр ахунку розмірів відшкодуван ня шкоди суб' єктами господа рювання та фізичними особами в процесі їх діяльності чере з забруднення земель хімічни ми речовинами, їх засмічення промисловими, побутовими та іншими відходами, і поширюєт ься на всі землі України неза лежно від форм їх власності.

В п. 1.3 Методики вказано, що во на застосовується під час вс тановлення розмірів шкоди ві д забруднення (засмічення) зе мель будь-якого цільового пр изначення, що сталося внаслі док несанкціонованих (непере дбачених проектами, дозволам и) скидів (викидів) речовин, сп олук і матеріалів, внаслідок порушення норм екологічної безпеки у разі зберігання, тр анспортування та проведення вантажно-розвантажувальних робіт, використання пестици дів і агрохімікатів, токсичн их речовин, виробничих і побу тових відходів; самовільного розміщення промислових, поб утових та інших відходів.

На підставі п. 5.5. Методики, Ін спекцією було зроблено розра хунок розміру шкоди внаслідо к засмічення земель, сума яко го становить 150 945 грн. 70 коп. (ар. с . 7).

Заборгованість в сумі 150 945 гр н. 70 коп. відповідачем не була с плачена.

Згідно зі ст. 224 Господарсько го кодексу України, учасник г осподарських відносин, який порушив господарське зобов' язання або установлені вимог и щодо здійснення господарсь кої діяльності, повинен відш кодувати завдані цим збитки суб' єкту, права або законні інтереси якого порушено.

Відповідно до положень ч. 1 с т. 56 Закону України „Про охоро ну земель”, юридичні і фізичн і особи, винні в порушенні зак онодавства України про охоро ну земель, несуть відповідал ьність згідно із законом.

Статтею 211 Земельного кодек су України визначено, що гром адяни та юридичні особи несу ть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідал ьність відповідно до законод авства за такі порушення, як, з окрема, псування сільськогос подарських угідь та інших зе мель, їх забруднення хімічни ми та радіоактивними речовин ами і стічними водами, засміч ення промисловими, побутовим и та іншими відходами (п. п. „в” ч. 1 ст. 211 Земельного кодексу Ук раїни).

Положеннями статті 68 Закону України „Про охорону навкол ишнього природного середови ща” передбачена відповідаль ність за порушення законодав ства про охорону навколишньо го природного середовища. Та к, підприємства, установи, орг анізації та громадяни зобов' язані відшкодовувати шкоду, заподіяну ними внаслідок пор ушення законодавства про охо рону навколишнього природно го середовища, в порядку та ро змірах, встановлених законод авством України.

Стаття 69 Закону України „Пр о охорону навколишнього прир одного середовища” передбач ає, що шкода, заподіяна внаслі док порушення законодавства про охорону навколишнього п риродного середовища, підляг ає компенсації в повному обс язі.

За таких обставин, вимоги за явника та позивача є обґрунт ованими, і з відповідача підл ягає стягненню сума 150 945 грн. 70 к оп.

Витрати по сплаті судового збору слід віднести на відпо відача, відповідно до ст. 49 Гос подарського процесуального кодексу України.

Керуючись ст. ст. 22, 44 - 49, 75, 82 - 85 ГПК України, суддя

В И Р І Ш И В:

Позов задовольнити. Стяг нути з Фізичної особи - підп риємця ОСОБА_1 (АДРЕСА_1 ; ідент. номер НОМЕР_1; ІНФ ОРМАЦІЯ_1, р/р не відомі) на ко ристь місцевого бюджету Берд янської міської ради Запоріз ької області до фонду охорон и навколишнього природного с ередовища на р/р № 33113331700011, код ЄДР ПОУ 34676953, Головне управління де ржавного казначейства у Запо різькій області, МФО 813015, код пл атежу 24062100, шкоду, заподіяну зас міченням земельної ділянки, в сумі 150 945 (сто п' ятдесят тися ч дев' ятсот сорок п' ять) гр н. 70 коп. Надати наказ.

Стягнути з Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 (АДРЕ СА_1; ідент. номер НОМЕР_1; ІНФОРМАЦІЯ_1, р/р не відомі ) на користь державного бюдже ту України (одержувач - УДКСУ у м. Запоріжжя (Орджонікідзевс ький район), 22030001; Банк одержувач а: УДКСУ у м. Запоріжжя (Орджон ікідзевський район); МФО: 813015; ко д ЄДРПОУ: 38025409; № рахунку 31215206783007) суд овий збір в сумі 3 018 (три тисячі вісімнадцять) грн. 91 коп. Надат и наказ.

Суддя Л.С. Місюра

Повне рішення складе но: 09.04.2012 р.

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення09.04.2012
Оприлюднено17.04.2012
Номер документу22554410
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —33/5009/7358/11

Ухвала від 19.04.2023

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Науменко А.О.

Ухвала від 12.04.2023

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Науменко А.О.

Ухвала від 09.09.2014

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Місюра Л.С.

Ухвала від 18.07.2014

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Місюра Л.С.

Ухвала від 17.09.2014

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Місюра Л.С.

Рішення від 09.04.2012

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Місюра Л.С.

Ухвала від 21.03.2012

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Місюра Л.С.

Постанова від 28.02.2012

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Азарова З.П.

Ухвала від 16.02.2012

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Азарова З.П.

Ухвала від 23.01.2012

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Азарова З.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні