3/93-30/281
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б тел.230-31-34
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
справа № 3/93-30/281
16.09.08
За позовомДо
Третя особаПроТовариства з обмеженою відповідальністю «Кий-Луга-Сервіс»Регіонального відділення Фонду державного майна України по м. КиєвуДержавне підприємство «Адміністрація річкових портів»спонукання укласти договір оренди нерухомого майна
Суддя Ващенко Т.М.
В засіданнях приймали участь представники:
Від позивача Рижий В.І. –представник за довіреністю № 1 від 13.02.06.
Від відповідача Дятел Ю.В. –представник за довіреністю № 48 від 22.05.08.
Костишена В.А.- представник за довіреністю № 90 від 17.12.07.
Від третьої особи Ложечник Ю.О. –представник за довіреністю № 01/05-44Д від 01.04.08.
Лазнюк Г.В. –представник за довіреністю 04/05-50Д від 01.07.08.
Рішення прийняте 16.09.08. на підставі ст. 77 Господарського процесуального кодексу України, в зв'язку з оголошеною в судовому засіданні перервою з 11.09.08. до 16.09.08. для виготовлення повного тексту рішення.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
На новий розгляд Господарського суду міста Києва передані позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Кий-Луга-Сервіс»до Регіонального відділення Фонду державного майна України по м. Києву про укладення договору оренди нерухомого майна, що належить до державної власності –вертикально підпірної стінки довжиною 500 п. м., що знаходяться в районі шостих та сьомих східців вище за течією від станції метро «Дніпро»на умовах, викладених в проекті договору наданого позивачем.
Рішенням Господарського суду міста Києва від 16.02.06. у справі № 3/93 позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Кий-Луга-Сервіс»задоволено повністю.
Постановою Київського апеляційного господарського суду від 15.03.06. у справі № 3/93 рішення Господарського суду міста Києва від 16.02.06. у справі № 3/93 було залишено без змін.
Постановою Вищого господарського суду України від 09.04.08. у справі № 3/93 постанову Київського апеляційного господарського суду від 15.03.06. та рішення Господарського суду від 16.02.06. у справі № 3/93 було скасовано та зобов'язано залучити до участі у справі Державне підприємство «Адміністрація річкових портів».
Оскільки позивачем не заявлено позовних вимог до Державного підприємства «Адміністрація річкових портів», але рішення у справі може вплинути на права або обов'язки вказаної особи щодо однієї зі сторін, суд дійшов висновку про залучення в порядку ст. 27 Господарського процесуального кодексу України Державного підприємства «Адміністрація річкових портів»до участі у справі в якості третьої особи на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору.
Ухвалою Верховного суду України від 29.05.08 Товариству з обмеженою відповідальністю «Кий-Луга-Сервіс»відмовлено у порушенні касаційного провадження з перегляду постанови Вищого Господарського суду України від 09.04.08. у справі № 3/93.
За резолюцією Голови Господарського суду міста Києва від 01.07.08. справу № 3/93 було передано на новий розгляд судді Ващенко Т.М.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 01.07.08. суддею Ващенко Т.М. було прийнято до свого провадження справу № 3/93 та присвоєно № 3/93-30/281; розгляд справи призначено на 15.07.08. о 10-15; на підставі ст. 27 Господарського процесуального кодексу України залучено до участі у розгляді справи в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Державне підприємство «Адміністрація річкових портів».
В судовому засіданні 15.07.08. представником позивача було подано суду письмові пояснення по справі, відповідно до яких Товариство з обмеженою відповідальністю «Кий-Луга-Сервіс»просить суд позов задовольнити та затвердити текст договору оренди нерухомого майна, що належить до державної власності –вертикальної підпірної стінки довжиною 500 п. м, що знаходиться в районі шостих та сьомих східців вище за течією від станції метро «Дніпро»для розміщення несамохідних суден ресторанного та готельного бізнесу.
15.07.08. представником відповідача було надано суду письмові пояснення по справі, відповідно до яких Регіональне відділення Фонду державного майна України по м. Києву зазначає, що спірне майно є захисною спорудою і не може бути об'єктом оренди.
Представник третьої особи в судове засідання 15.07.08. не з'явився, вимоги ухвали суду від 01.07.08. у справі № 3/93-30/281 не виконав, про поважні причини неявки суд не повідомив, про час і місце проведення судового засідання був повідомлений належним чином.
У зв'язку з неявкою в судове засідання 15.07.08. представника третьої особи, розгляд справи № 3/93-30/281 було відкладено до 02.09.08. о 12-15.
У судове засідання 02.09.08. представник відповідача не з'явився, але через канцелярію суду подав клопотання про відкладення розгляду справи.
Судом було задоволено вказане клопотання відповідача та відкладено розгляд справи до 11.09.08. о 10-45.
09.09.09. через канцелярію Господарського суду міста Києва від Державного підприємства «Адміністрація річкових портів»надійшли письмові пояснення, в яких останнє просить відмовити в задоволенні позову в повному обсязі. На думку останнього, Регіональне відділення Фонду державного майна України не могло бути відповідачем по справі, оскільки спірне майно передано на баланс Державного підприємства «Адміністрація річкових портів». Крім того, за твердження третьої особи, предметом договору оренди є частина набережної причалів –гідротехнічна споруда, зареєстрована в реєстрі Регістра судноплавства України, яка не підлягає передачі в оренду на підставі діючого законодавства України.
У судовому засіданні 11.09.08. в порядку ст. 77 Господарського процесуального кодексу України було оголошено перерву до 16.09.08. о 14-15 для виготовлення повного тексту рішення
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін та третьої особи, Господарський суд міста Києва, -
ВСТАНОВИВ:
Організаційні відносини, пов'язані з передачею в оренду майна державних підприємств та організацій регулює Закон України «Про оренду державного та комунального майна (далі –Закон).
Відповідно до ст. 5 Закону орендодавцем нерухомого майна, яке є державною власністю є Фонд державного майна України, його регіональні відділення та представництва.
При цьому суд не приймає до уваги твердження Державного підприємства «Адміністрація річкових портів», що Регіональне відділення Фонду державного майна України не може бути відповідачем у справі, виходячи з наступного.
Предметом нового розгляду у справі № 3/93-30/281 є спір, який виник між позивачем та Регіональним відділенням Фонду державного майна України ще в 2006 році.
На час виникнення спору будь-яких нормативно-правових актів щодо передачі державного майна, в тому числі щодо оренди якого виник спір, між позивачем та відповідачем, не існувало.
Відповідно до статті 4 Цивільного кодексу України основу цивільного законодавства України становить Конституція України. Актами цивільного законодавства є також постанови Кабінету Міністрів України. Інші органи державної влади України, органи влади Автономної республіки Крим можуть видавати нормативно-правові акти, що регулюють цивільні відносини, лише у випадках і в межах, встановлених Конституцією України.
Акт цивільного законодавства не має зворотної дії у часі, крім випадків, коли він пом'якшує або скасовує цивільну відповідальність особи, що передбачено ст. 5 Цивільного кодексу України.
Статтею 181 Господарського кодексу України визначено загальний порядок укладення господарських договорів, відповідно до якого господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого печатками. Проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках.
За наявності заперечень щодо окремих умов договору сторона, яка одержала проект договору, складає протокол розбіжностей, про що робиться застереження у договорі, та у двадцятиденний строк надсилає другій стороні два примірники протоколу розбіжностей разом з підписаним договором.
Частиною 3 ст. 181 Господарського кодексу України передбачено, що сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Кий-Луга-Сервіс»звернулося з заявою № 2 від 17.01.06. з доданими до неї документами, в тому числі проектом договору оренди, до Регіонального відділення Фонду державного майна України по місту Києву, в якому запропонувало укласти договір оренди нерухомого майна строком на 10 років, що належить до державної власності, а саме –вертикальної підпірної стінки довжиною 500 п. м., що знаходиться в районі шостих та сьомих східців вище за течією від станції метро «Дніпро»та перебуває на балансі Відкритого акціонерного товариства «Київський річковий порт».
Нормами статті 9 Закону встановлено, що у разі надходження до орендодавця заяви про оренду нерухомого майна, орендодавець надсилає копії матеріалів органу, уповноваженому управляти відповідним майном, який розглядає подані йому матеріали і протягом 15 днів після надходження надсилає орендодавцеві висновки про можливість оренди та умови договору оренди.
Згідно з п. 4 ст. 9 Закону орендодавець протягом 5 днів після закінчення терміну погодження умов договору оренди з органом, уповноваженим управляти відповідним майном, дає згоду або відмовляє в укладенні договору оренди майна і повідомляє про це заявника.
Стаття 641 Цивільного кодексу України встановлює, що пропозицію укласти договір (оферту) може зробити кожна із сторін майбутнього договору. Пропозиція укласти договір має містити істотні умови договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття. Відповідь особи, відповідно до ст. 642 Цивільного кодексу України, якій адресована пропозиція укласти договір, про її прийняття (акцепт) повинна бути повною і безумовною.
Листом від 27.01.06. № 30-04/602 Регіональне відділення Фонду державного майна України по місту Києву відмовило позивачу в укладенні договору оренди, мотивуючи відмову тим, що відповідно до п. 2 ст. 4 Закону України «Про оренду державного та комунального майна»не можуть бути об'єктами оренди - причали всіх категорій і призначень, причальні споруди, набережні причалів, захисні споруди.
Відповідно до абзацу 5 частини 2 статті 4 Закону не можуть бути об'єктами оренди, в тому числі об'єкти держаної власності, що мають загальнодержавне значення і не підлягають приватизації відповідно до частини другої статті 5 Закону України «Про приватизацію державного майна», а також об'єкти, включені до переліку об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації, затвердженого Законом України «Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації», які випускають підакцизну продукцію.
Згідно з абзацом сімнадцятим пункту «г»частини другої статті 5 Закону «Про приватизацію державного майна»загальнодержавне значення мають об'єкти, які забезпечують життєдіяльність держави в цілому, зокрема причали всіх категорій і призначень, причальні у портах і гідрографічні споруди, набережні причалів.
Згідно зі статтею 32 Господарського процесуального кодексу України доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.
Відповідно до статті 33 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Відповідач не надав суду доказів того, що «вертикальна підпірна стінка»відноситься до об'єктів, які не підлягають оренді, а в зазначеному вище переліку відсутній такий тип споруд, як «вертикальна підпірна стінка», а отже відповідач неправомірно розширює перелік об'єктів державної власності, які не можуть бути орендовані.
Натомість в матеріалах справи є лист Фонду державного майна України від 26.09.05. № 10-25-15110, адресований Регіональному відділенню Фонду державного майна України по м. Києву, в якому зазначається, що «вертикальна підпірна стінка»не підпадає під категорію об'єктів, визначених абзацем 17 підпункту «г»частини 2 статті 5 Закону України «Про приватизацію державного майна»і Фонд державного майна не заперечує проти передачі в оренду таких об'єктів.
За таких обставин, суд дійшов висновку, що відмова відповідача в укладенні договору оренди з позивачем є безпідставною, в зв'язку з чим позовні вимоги підлягають задоволенню.
Частиною 2 ст. 12 Закону України «Про оренду державного та комунального майна” передбачено, що у разі передачі спору на розгляд суду, арбітражного суду, договір оренди вважається укладеним з моменту набрання чинності рішення суду, арбітражного суду про укладення договору оренди і на умовах, зазначених у ньому.
Приписи ч. 2 ст. 220 Цивільного кодексу України, що передбачають обов'язковість нотаріального посвідчення договору, у разі його укладення строком на три роки і більше, не застосовуються до договору укладеного на підставі рішення суду.
Відповідно до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України витрати по сплаті держмита та витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу покладаються на відповідача.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 32, 33, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд м. Києва, -
ВИРІШИВ:
1. Позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Кий-Луга-Сервіс»задовольнити повністю.
2. Вважати укладеним, з дня набрання даним рішенням законної сили, договір оренди нерухомого майна, що належить до державної власності –вертикальної підпірної стінки довжиною 500 п. м., що знаходиться в районі шостих та сьомих східців вище за течією від станції метро «Дніпро», між Регіональним відділенням Фонду державного майна України по м. Києву (01032, м. Київ, бульвар Шевченка, 50-Г, код 19030825) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Кий-Луга-Сервіс»(01601, м. Київ, вул. Воровського, 33, код 33602550) в наступній редакції:
ДОГОВІР ОРЕНДИ №
нерухомого майна, що належить до державної власності
м. Київ «____»
Ми, що нижче підписалися: Регіональне відділення Фонду державного майна України по м.Києву (надалі - «Орендодавець») в особі начальника Регіонально відділення ЗБУРЖИНСЬКОГО Владислава Францовича, який діє на підставі Положення про регіональне відділення, затвердженого Фондом державного майна України від 19.08.2005р., з одного боку, та Товариство з обмеженою відповідальністю «Кий-Луга-Сервіс» (надалі - «Орендар») в особі директора Мелехова Олександра Олександровича, який діє на підставі Статуту зареєстрованого Шевченківською районною у м.Києві державною адміністрацією 16.06.2005р. №10741020000008177 з іншого боку, уклали цей Договір про наведене нижче:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
Орендодавець передає, а Орендар приймає в строкове платне користування державне нерухоме майно - частина вертикальної підпірної стінки (надалі -Майно), довжиною 500 п.м розміщене в районі шостих та сьомих східців вище за течією від станції метро „Дніпро", що знаходиться на балансі ВАТ «Київський річковий порт»(надалі - «Балансоутримувач») та є державною власністю, вартість якого становить за експертною оцінкою станом на 31.12.2005р. 1716310 (один мільйон сімсот шістнадцять тисяч триста десять) гривень. Майно передається в оренду з метою розміщення несамохідного ресторанного та готельного комплексу.
2. УМОВИ ПЕРЕДАЧІ ТА ПОВЕРНЕННЯ ОРЕНДОВАНОГО МАЙНА
2.1. Орендар вступає у строкове платне користування Майном у термін, указаний у договорі, але не раніше дати підписання сторонами цього Договору та і приймання-передачі Майна.
2.2. Передача Майна в оренду не тягне за собою виникнення в Орендаря власності на це Майно.
Власником Майна залишається держава, а Орендар користується ним протягом строку оренди.
[2.3. Передача Майна в оренду здійснюється за вартістю, визначеною у Звіті експертну оцінку вартості об'єкта оренди, складеного за Методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України.
2.4. У разі припинення або розірвання цього Договору Майно повертається орендарем Орендодавцю.
Орендар повертає Майно Орендодавцю аналогічно порядку, встановленому при передачі Майна Орендарю цим Договором.
Майно вважається поверненим Орендодавцю з моменту підписання акта приймання-передачі.
2.5. Орендар зобов'язується повернути майно у 10-денний строк з моменту припинення або розірвання цього договору.
3. ОРЕНДНА ПЛАТА
3.1. Орендна плата визначається на підставі Методики розрахунку орендної плати, затвердженої Кабінетом Міністрів України, і становить без ПДВ за базовий місяць розрахунку (останній місяць, по якому є інформація про індекс інфляції) - грудень 2005: 14302,58 грн.
Нарахування ПДВ на суму орендної плати здійснюється у порядку, визначеному чинним законодавством.
3.2. Орендна плата за перший місяць оренди лютий 2006 року встановлюється
шляхом коригування орендної плати за базовий місяць на індекс інфляції за січень та лютий місяці 2006 року.
Орендна плата за кожний наступний місяць визначається шляхом коригування орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за наступний місяць.
3.3. Перерахування здійснюються Орендарем самостійно до 10 числа місяця, наступного за звітним з урахуванням щомісячного індексу інфляції до державного бюджету.
3.4. Розмір орендної плати переглядається на вимогу однієї із сторін в разі зміни методики її розрахунку, змін централізованих цін і тарифів, та в інших випадках передбачених чинним законодавством.
3.5. Орендна плата, перерахована несвоєчасно або не в повному обсязі, підлягає індексації і стягується до бюджету, відповідно до чинного законодавства України з урахуванням пені в розмірі подвійної облікової ставки НБУ на дату нарахування пені від суми заборгованості, з урахуванням індексації, за кожний день прострочення, включаючи день оплати.
3.6. Наднормативна сума орендної плати, що надійшла до бюджету, підлягає заліку в рахунок наступних платежів.
4. ВИКОРИСТАННЯ АМОРТИЗАЦІЙНИХ ВІДРАХУВАНЬ
4.1. Амортизаційні відрахування на орендоване Майно нараховуються його Балансоутримувачем і використовуються на повне відновлення орендованих основних фондів.
4.2. Поліпшення орендованого Майна, здійснені за рахунок амортизаційних відрахувань, є власністю держави.
5. ОБОВ'ЯЗКИ ОРЕНДАРЯ
Орендар зобов'язується:
5.1. Використовувати орендоване Майно відповідно до його призначення та умов цього Договору.
5.2. Своєчасно і у повному обсязі сплачувати орендну плату.
5.3. Забезпечити збереження орендованого Майна, запобігати його пошкодженню і псуванню, утримувати орендоване Майно в порядку, передбаченому санітарними нормами та правилами пожежної безпеки відповідно до вимог Правил пожежної безпеки України.
5.4. Своєчасно здійснювати поточний ремонт орендованого Майна.
5.5. Протягом місяця після укладення цього Договору застрахувати орендоване Майно на весь термін дії Договору оренди не менше ніж на його вартість, визначену експертним шляхом, на користь Балансоутримувача, який бере на себе ризик пошкодження або випадкової загибелі об'єкта оренди. Завірену печаткою копію страхового полісу і копію платіжного доручення страхового внеску подає Орендодавцю в 5-денний термін з моменту отримання страхового полісу.
5.6. У разі припинення або розірвання Договору повернути Орендодавцю орендоване Майно в належному стані, не гіршому ніж на момент передачі його в оренду, з врахуванням нормального фізичного зносу, та відшкодувати Орендодавцеві/Балансоутримувачу збитки у разі погіршення стану або втрати (повної або часткової) орендованого Майна з вини Орендаря.
5.7. Укласти з Балансоутримувачем орендованого Майна договір про відшкодування витрат Балансоутримувача на утримання орендованого Майна та надання комунальних послуг Орендарю.
5.8. Нести повну відповідальність за дотримання правопорядку, правил експлуатації інженерних мереж, пожежної безпеки та санітарії в приміщенні.
5.9. Забезпечувати доступ на об'єкт оренди працівників Орендодавця та Балансоутримувача для необхідного огляду та перевірки використання орендованого Майна у відповідності до умов цього Договору.
5.10. У випадку надзвичайних ситуацій, пов'язаних з природною стихією: ураган, землетрус, великий снігопад, ожеледиця та інше, виділяти своїх представників для попередження та ліквідації наслідків.
5.11. Орендар зобов'язаний на вимогу Орендодавця проводити звіряння
взаєморозрахунків по орендних платежах і оформляти відповідні акти звірки.
5.12. В разі зміни розрахункового рахунку, назви підприємства, телефону,
юридичної адреси, Орендар зобов'язаний повідомити про це Орендодавця в тижневий термін.
5.13. В разі закінчення терміну дії договору оренди (його розірвання), Орендар зобов'язаний сплатити орендну плату, заборгованість з орендної плати, пені та штрафні санкції за весь період оренди по день фактичної передачі майна Орендодавцю на підставі акту передачі-приймання.
5.14. Не надавати третім особам право користування об'єктом оренди та інші права (повністю чи в певній частині), що випливають з цього договору, крім передачі у суборенду.
5.15. Нести витрати по нотаріальному посвідченню та державній реєстрації цього Договору.
6. ПРАВА ОРЕНДАРЯ
Орендар має право:
6.1. Використовувати орендоване Майно Підприємства відповідно до його
призначення та умов цього Договору.
6.2. З письмового дозволу Орендодавця вносити зміни до складу орендованого Майна, проводити його реконструкцію, технічне переозброєння, що зумовлює підвищення його вартості.
6.3. Самостійно розподіляти доходи, отримані в результаті використання
орендованого Майна, створювати спеціальні фонди (розвитку виробництва, соціально-культурних заходів тощо).
6.4. Передавати за письмовою згодою Орендодавця орендоване Майно у суборенду фізичним та юридичним особам в порядку, передбаченому чинним законодавством України.
7. ОБОВ'ЯЗКИ ОРЕНДОДАВЦЯ
7.1. Передати Орендарю в оренду Майно згідно з цим Договором по акту приймання-передачі Майна, який підписується одночасно з цим Договором.
7.2. Не вчиняти дій, які б перешкоджали Орендарю користуватися орендованим Майном на умовах цього Договору.
8. ПРАВА ОРЕНДОДАВЦЯ
Орендодавець має право:
8.1. Контролювати наявність, стан, напрями та ефективність використання Майна, переданого в оренду за цим Договором.
8.2. Виступати з ініціативою щодо внесення змін до цього Договору або його розірвання в разі погіршення стану орендованого Майна, внаслідок невиконання або неналежного виконання умов цього Договору.
8.3. Орендодавець не відповідає по зобов'язанням Орендаря.
9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ І ВИРІШЕННЯ СПОРІВ ЗА ДОГОВОРОМ
9.1. В разі невиконання пункту 2.5. цього договору, орендар сплачує неустойку у розмірі подвійної плати за користування майном за час прострочення.
9.2. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.
9.3. Спори, які виникають за цим Договором або в зв'язку з ним, не вирішені шляхом переговорів, вирішуються в судовому порядку.
9.4. У разі банкрутства Орендаря він відповідає за свої борги майном, яке належить йому на праві власності, відповідно до законодавства України.
10. СТРОК ЧИННОСТІ, УМОВИ ЗМІНИ ТА ПРИПИНЕННЯ ДОГОВОРУ
10.1. Цей Договір укладено строком на десять років, що набуває чинності з моменту його нотаріального посвідчення та державної реєстрації.
10.2. Умови цього Договору зберігають силу протягом всього строку дії цього Договору, в тому числі у випадках, коли після його укладення, законодавством встановлено правила, що погіршують становище Орендаря, а в частині зобов'язань Орендаря щодо орендної плати - до виконання зобов'язань.
10.3. Зміни і доповнення або розірвання цього Договору допускаються за взаємної згоди сторін. Зміни та доповнення, що пропонується внести, розглядаються протягом одного місяця з дати їх подання до розгляду іншою стороною.
10.4. За ініціативою однієї із сторін цей Договір може бути розірвано рішенням господарського суду у випадках, передбачених чинним законодавством.
10.5. У разі заяви однієї із сторін про продовження цього Договору протягом одного місяця до дати закінчення його дії, Договір вважається продовженим на той самий термін і на тих самих умовах, які були передбачені цим Договором, з укладенням відповідної додаткової угоди до цього Договору.
10.6. В разі припинення (крім приватизації) або розірвання Договору:
- поліпшення орендованого Майна, здійснені Орендарем за рахунок власних коштів, які можна відокремити від орендованого Майна не завдаючи йому шкоди, визнаються власністю Орендаря;
- вартість поліпшень орендованого Майна, зроблених Орендарем як за згодою так і без згоди Орендодавця, які не можна відокремити без шкоди для Майна, компенсації не підлягає, ці поліпшення визнаються власністю держави.
В разі приватизації орендованого Майна Орендарем компенсація поліпшень орендованого Майна, які неможливо відокремити від Майна без заподіяння йому шкоди, які здійснив Орендар за згодою Орендодавця, провадиться у відповідності до чинного законодавства.
10.7. Реорганізація Орендодавця, або перехід права власності на орендоване Майно третім особам, не визнається підставою для зміни або припинення чинності цього Договору і він зберігає свою чинність для нового власника орендованого Майна (його правонаступників), за винятком випадку приватизації орендованого Майна Орендарем.
10.8. Сторони погоджуються, що цей Договір буде достроково розірваний на вимогу Орендодавця, якщо Орендар:
-користується Майном не відповідно до умов Договору;
-навмисно або з необережності погіршує стан Майна та іншого обладнання;
-систематично /більше трьох раз/ порушує терміни здійснення будь-яких платежів, у т.ч. пені за цим договором та не надав платіжні доручення до регіонального відділення;
-не робить згідно з умовами Договору ремонт орендованого Майна;
-без письмового дозволу Орендодавця передає орендоване нерухоме Майно /його частину/ у суборенду, укладає договори про сумісну діяльність, де внеском сторони є право на оренду орендованого за цим Договором Майна, а також у випадку порушення пункту 5.15. цього договору;
-перешкоджає співробітникам Орендодавця та Балансоутримувача здійснювати перевірку стану орендованого Майна;
-не переглядає орендну плату, в разі внесення змін до Методики, яка передбачає збільшення орендної плати;
10.9. Чинність цього Договору припиняється внаслідок:
-закінчення строку, на який його було укладено;
-приватизації орендованого Майна Орендарем;
-загибелі орендованого Майна;
-достроково за взаємною згодою сторін або за рішенням господарського суду;
-банкрутства Орендаря та в інших випадках, прямо передбачених чинним законодавством України;
10.10. Взаємовідносини сторін, не врегульовані цим Договором, регулюються чинним законодавством України.
10.11. Усі зміни та доповнення до цього Договору оформлюються в письмовій формі додатковим договором з наступним нотаріальним посвідченням і вступають в силу після їх підписання сторонами.
10.12. Договір складено в 3-х примірниках, що мають однакову юридичну силу.
1 - Орендодавцю;
2 - Орендарю;
3 - Нотаріусу.
11. ДОДАТКИ
11.1. Додатки до цього Договору є його невід'ємною і складовою частиною. До цього Договору додаються:
· розрахунок орендної плати;
· акт приймання-передачі орендованого Майна.
12. ПЛАТІЖНІ ТА ПОШТОВІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН
ОРЕНДОДАВЕЦЬ:ОРЕНДАР:
Регіональне відділення Фонду державного майна України по м. Києву01032, м.Київбульвар Тараса Шевченка, 50гтел.235-53-08
В.Ф. ЗбуржинськийО.О.Мелехов
м.п.м.п.
Розрахунок плати за перший /базовий/ місяць оренди державного майна, що є предметом Договору оренди нерухомого майна, що належить до державної власності № від 2006р. та знаходиться на балансі ВАТ «Київський річковий порт»
Назва і адреса об'єкта орендиПлоща об'єкта оренди, п.м.Вартість об'єкта оренди за експертною оцінкою на 31.12.2005р.ЗастосованіОрендна плата за перший (базовий0 місяць оренди
Ціна, м2Всього об'єкту, грн.індекс інфляціїОрендна ставка, %Місяць рікОрендна плата без ПДВ, грн.*
Нерухоме майно-частина вертикальної підпірної стінки, розміщене в районі шостих та сьомих східців вище за течією від станції метро «Дніпро»5003432,621716310-10Грудень 200514302,58
Всього:
* Оподаткування орендної плати здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.
Начальник регіонального відділення В.Ф.Збуржинський
3. Стягнути з Регіонального відділення Фонду державного майна України по місту Києву (01032, м. Київ, бульвар Шевченка, 50-Г, код 19030825) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю “Кий-Луга-Сервіс” (01601, м. Київ, вул. Воровського, 33, код 33602550) 85 (вісімдесят п'ять) грн. витрат по сплаті державного мати та 118 (сто вісімнадцять) грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
4. Після вступу рішення в закону силу видати наказ.
5. Рішення вступає в закону силу після десятиденного терміну з дня його прийняття, оформленого у відповідності до ст. 84 ГПК України.
Суддя Т.М. Ващенко
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 16.09.2008 |
Оприлюднено | 25.11.2008 |
Номер документу | 2362767 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Ващенко Т.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні