Постанова
від 12.04.2012 по справі 2а/1270/2043/2012
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №5.3

ПОСТАНОВА

Іменем України

12 квітня 2012 року Справа № 2а/1270/2043/2012

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

судді Качуріної Л.С.

при секретарі Анісімовій О.В.,

в присутності сторін:

від позивача: ОСОБА_2, довіреність від 03.03.12;

від відповідача: ОСОБА_3, довіреність б/н та дати;

від третьої особи: ОСОБА_4, довіреність б/н та дати;

ОСОБА_5, довіреність б/н та дати.

Розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «АТП «Автоеталон» до Управління транспорту та зв'язку Луганської обласної державної адміністрації, третя особа - Товариство з обмеженою відповідальністю «Трансвей ЛТД» про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

06 березня 2012 року до Луганського окружного адміністративного суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю «АТП «Автоеталон» з адміністративним позовом до Управління транспорту та зв'язку Луганської обласної державної адміністрації, третя особа - Товариство з обмеженою відповідальністю «Трансвей ЛТД» про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії.

У позовній заяві позивач просив суд: 1) визнати протиправним та скасувати рішення конкурсного комітету Управління транспорту та зв'язку Луганської обласної державної адміністрації про недопущення ТОВ «АТП Автоеталон» до участі в конкурсі на перевезення пасажирів та міжміських (внутрішньо обласних) маршрутах загального користування, викладене в протоколі засідання конкурсного комітету від 29.02.2012 року; 2) визнати протиправним та скасувати рішення конкурсного комітету Управління транспорту та зв'язку Луганської обласної державної адміністрації, оформленого протоколом від 29.02.2012 року в частині визначення переможцем ТОВ «Трансвей ЛТД» на маршруті загального користування №341 «Стаханів АС-Луганськ АС, №205 «Стаханів АС-Ганнівка», №202 «Стаханів АС-Криворіжжя», №211 «Кіровськ АС-Перевальськ», №245 «Стаханів АС-Алчевськ» АС2»; 3) зобов'язати Управління транспорту та зв'язку Луганської обласної державної адміністрації призначити та провести повторний конкурс на маршрутах загального користування №341 Стаханів АС-Луганськ АС, №205 «Стаханів АС-Ганнівка», №202 «Стаханів АС-Криворіжжя», №211 «Кіровськ АС-Перевальськ», №245 «Стаханів АС-Алчевськ» АС2» за участю ТОВ «АТП Автоеталон».

В судовому засіданні в обґрунтування заявленого позову представник позивача зазначив, що 20 січня 2012 року у виданні «Наша газета» №8(3476) було опубліковане оголошення про проведення конкурсу на перевезення пасажирів на міжміських (внутрішньо обласних) маршрутах загального користування на міжміські маршрути: №341 «Стаханів АС-Луганськ АС, №205 «Стаханів АС-Ганнівка», №202 «Стаханів АС-Криворіжжя», №211 «Кіровськ АС-Перевальськ», №245 «Стаханів АС-Алчевськ» АС2», №375 «Луганськ АС-1-Чорнухіне-Фащівка, №381 «Луганськ АС2-Верхньобагданівка (ч/з Ст. Луганську, Щастя АС)», №233 «Квартал 50-річчя Жовтня-Рибгосп», №234 «Квартал 50-річчя Жовтня-Вільхове (кільцевий)», №220 «Артемівськ-Ганнійвка-Стаханів АС», №251 «Металіст-Луганськ АС-1-Обласний шпиталь», №231 «Акнтрацит АС-Клунивкове (ч/з Бобрикове)». У оголошенні було викладено умови конкурсу та зазначено, що документи для участі у конкурсі приймаються до 13 лютого 2012 року включно.

Позивач надав у строк всі необхідні документи згідно переліку та претендувало на обслуговування маршрутів №341 «Стаханів АС-Луганськ АС, №205 «Стаханів АС-Ганнівка», №202 «Стаханів АС-Криворіжжя», №211 «Кіровськ АС-Перевальськ», №245 «Стаханів АС-Алчевськ» АС2». Але позивач не був допущений до участі в конкурсі, а переможцем конкурсу на зазначені маршрути стало ТОВ «Трансвей ЛТД».

Позивач вважає, що не був допущений до конкурсу безпідставно, протиправно, чим були порушені його права та інтереси.

19 березня 2012 року позивач надав у суд уточнений адміністративний позов (а.с.195), в якому просив суд: 1)визнати протиправним та скасувати рішення конкурсного комітету про недопущення ТОВ «АТП Автоеталон» до участі в конкурсі на перевезення пасажирів на міжміських (внутрішньо обласних) маршрутах загального користування, викладене в протоколі засідання конкурсного комітету від 29.02.2012 року; 2) визнати протиправним та скасувати рішення конкурсного комітету, оформленого протоколом від 29.02.2012 року в частині визначення переможцем ТОВ «Трансвей ЛТД» на маршруті загального користування №341 «Стаханів АС-Луганськ АС, №205 «Стаханів АС-Ганнівка», №202 «Стаханів АС-Криворіжжя», №211 «Кіровськ АС-Перевальськ», №245 «Стаханів АС-Алчевськ» АС2»; 3) визнати протиправним та скасувати наказ №13 від 12.03.2012 року про введення в дію рішення конкурсного комітету щодо визначення переможця конкурсу ТОВ «Трансвей ЛТД» на перевезення пасажирів на міжміських (внутрішньо обласних) маршрутах загального користування №341 «Стаханів АС-Луганськ АС, №205 «Стаханів АС-Ганнівка», №202 «Стаханів АС-Криворіжжя», №211 «Кіровськ АС-Перевальськ», №245 «Стаханів АС-Алчевськ» АС2»; 4) зобов'язати відповідача провести повторний конкурс за участю ТОВ «АТП Автоеталон».

У судове засідання прибув представник відповідача, який проти адміністративного позову заперечував, та просив суд відмовити позивачеві в задоволенні позовних вимог посилаючись на те, що конкурсний комітет діяв у відповідності з Порядком проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №139 від 29.01.2003 року на підставі розпорядження голови Луганської обласної державної адміністрації від 20.09.2010 року №1129. До складу конкурсного комітету входили представники органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та представники громадських організацій, які винесли об'єктивне, мотивоване та неупереджене рішення щодо визначення переможця конкурсу.

У судове засідання прибув представник третьої особи, який проти адміністративного позову заперечував, та просив суд відмовити позивачеві в задоволенні позовних вимог посилаючись на те, що відповідно до умов конкурсу ними були подані конкурсні пропозиції з реєстраційними свідоцтвами на шість автобусів, у тому числі на автобус, який пристосований для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями. Під час проведення конкурсу було оголошено, що учасники конкурсу - ПП «Первомайськ-транзит 2009» та ТОВ «Трансвей ЛТД» подали конкурсні пропозиції з зазначенням транспортних засобів, які відповідають умовам конкурсу, в частині пасажиромісткості, а також запропонували автобуси пристосовані для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, що було підставою допущення до участі у конкурсі. Також було оголошено, що ТОВ «АТП «Автоеталон» подав конкурсну пропозицію, що не відповідає обов'язковим і додатковим умовам конкурсу, а саме ним не було запропоновано до участі у конкурсі автобусів пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, що стало підставою недопущення до участі у конкурсі. Таке рішення конкурсного комітету є повністю обґрунтованим і відповідає вимогам ст.44 Закону України «Про автомобільний транспорт», згідно якої конкурс проводиться серед претендентів, які пропонують використовувати на маршруті автобуси, що відповідають вимогам безпеки, але не відповідають вимогам конкурсу, з урахуванням поданих належним чином оформлених інвестиційних проектів-зобов'язань щодо оновлення парку автобусів у термін до 5 років - лише у випадку відсутності перевізників претендентів, які мають автобуси, що відповідають умовам конкурсу. Лише автобуси учасників конкурсу - ПП «Первомайськ-транзит 2009» та ТОВ «Трансвей ЛТД» відповідали вимогам конкурсу. Отже позовні вимоги на думку третьої особи у зв'язку з цим не обгрнутовані.

Заслухавши пояснення сторін, вивчивши матеріали справи, дослідивши надані сторонами докази, суд вважає, що позов не підлягає задоволенню з наступних підстав.

В судовому засіданні встановлено, що позивач - суб'єкт господарювання юридична особа Товариство з обмеженою відповідальністю «АТП Автоеталон» (далі - ТОВ «АТП Автоеталон»), зареєстровано 28.12.2007 року виконавчим комітетом Стахановської міської ради Луганської області за адресою: 94005, Луганська область, місто Стаханов, вулиця Грибоєдова, будинок 127, взято на облік платником податків Державною податковою інспекцією у місті Ровеньки Луганської області, код ЄДРПОУ 35663877.

Суд установив, що позивач має ліцензію серії АВ №509765 Міністерства транспорту та зв'язку України, видану 16.02.2010 року з строком дії починаючи з 17.02.2010 року - строк не обмежений (а.с.9).

Також, позивач має автобуси: БАЗ А079.23 державний номер ВВ2354АА, Богдан А09212 державний номер ВВ3628АА, ПАЗ 32053-07 державний номер ВВ2334АА, Богдан А09212 державний номер ВВ2332АА, БАЗ 079.24 державний номер ВВ2790АА, Богдан А09201 державний номер ВВ1479АА, ПАЗ 32054СПГ державний номер ВВ2151АА.

Суд установив, що 20 січня 2012 року управлінням транспорту та зв'язку Луганської обласної державної адміністрації у виданні «Наша газета» №8(3476) було опубліковане оголошення про проведення конкурсу на перевезення пасажирів на міжміських (внутрішньо обласних) маршрутах загального користування на міжміські маршрути: №341 «Стаханів АС-Луганськ АС, №205 «Стаханів АС-Ганнівка», №202 «Стаханів АС-Криворіжжя», №211 «Кіровськ АС-Перевальськ», №245 «Стаханів АС-Алчевськ» АС2», №375 «Луганськ АС-1-Чорнухіне-Фащівка, №381 «Луганськ АС2-Верхньобагданівка (ч/з Ст. Луганську, Щастя АС)», №233 «Квартал 50-річчя Жовтня-Рибгосп», №234 «Квартал 50-річчя Жовтня-Вільхове (кільцевий)», №220 «Артемівськ-Ганнійвка-Стаханів АС», №251 «Металіст-Луганськ АС-1-Обласний шпиталь», №231 «Акнтрацит АС-Клунивкове (ч/з Бобрикове)». У оголошенні було викладено умови конкурсу та зазначено, що документи для участі у конкурсі приймаються до 13 лютого 2012 року включно.

Позивач, як перевізник-претендент надав відповідачу у визначені строки документи, які зазначені у переліку, на обслуговування об'єктів конкурсу об'єкт №1 (№341 «Стаханів АС-Луганськ АС, №205 «Стаханів АС-Ганнівка», №202 «Стаханів АС-Криворіжжя», №211 «Кіровськ АС-Перевальськ», №245 «Стаханів АС-Алчевськ» АС2») на п'ять маршрутів. Однак замість ліцензійних карток та реєстраційного свідоцтва на автобус, який може бути пристосований для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, надав лист-звернення від 03.01.2012 року (а.с.24) до ТОВ «Автомобільний завод «АнтоРус» та лист-відповідь від останнього від 19.01.2012 року (а.с.25), які свідчать лише про намір позивача придбати автобус марки «Руслан» з пандусом, пристосованим для підйому осіб з обмеженими можливостями, в період лютого-березня 2012 року.

Суд установив, що згідно умов конкурсу, зазначених у виданні «Наша газета» №8 від 20 січня 2012 року, перевізник, який має намір обслуговувати об'єкт №1 повинен мати 6 автобусів, з яких один автобус обов'язково повинен бути застосований для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Отже, позивач не надав документів, що засвідчують фактичну наявність у нього автобусу, застосованого саме для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, як це передбачено умовами конкурсу.

Суд також установив, що інший учасник конкурсу, що претендував на обслуговування об'єктів конкурсу, об'єкт №1, ТОВ «Трансвей ЛТД» - належним чином зареєстрований суб'єкт господарювання, подало повний пакет документів, який відповідав умовам конкурсу, запропоновані автобуси були належної пасажиромісткості та мався в наявності автобус ПАЗ 4234 ПЕ державний номер ВВ1626АА, пристосований для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями.

У зв'язку з цим суд вважає, що конкурсний комітет обґрунтовано дійшов висновку, що конкурсна пропозиція ТОВ «Трансвей ЛТД» повністю відповідає умовам конкурсу та за бальною системою оцінки пропозиції саме ТОВ «Трансвей ЛТД» є переможцем конкурсу.

Постановою Кабінету Міністрів України №1081 від 03 грудня 2008 року затверджений Порядок проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування (надалі по тексту - Порядок).

Цей Порядок визначає процедуру підготовки та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування (далі - конкурс) і є обов'язковим для виконання органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами (організаціями), залученими на договірних умовах для організації забезпечення проведення конкурсів, конкурсними комітетами та автомобільними перевізниками.

Відповідно п.4 Порядку Організатором на автобусному маршруті загального користування є:

- Укртрансінспекція - на міжміському і приміському маршрутах, які виходять за межі території області (міжобласний маршрут);

- Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні держадміністрації - на міжміському і приміському маршрутах, які не виходять за межі території Автономної Республіки Крим, області (внутрішньообласний маршрут), у тому числі, які проходять від м. Києва до населених пунктів Київської області та від м. Севастополя до населених пунктів Автономної Республіки Крим;

- виконавчий орган сільської, селищної, міської ради відповідного населеного пункту - на автобусному маршруті, що проходить у межах населеного пункту (міський маршрут).

Відповідно п.5 Порядку метою визначення автомобільного перевізника на конкурсних засадах є: реалізація основних напрямів розвитку галузі автомобільного транспорту; створення безпечних умов для перевезення пасажирів автомобільним транспортом; покращення якості пасажирських перевезень; створення конкурентного середовища; забезпечення оновлення рухомого складу; підвищення рівня безпеки перевезень пасажирів; забезпечення виконання соціально значущих перевезень.

Відповідно п. 6 Порядку об'єктом конкурсу може бути:

- маршрут (кілька маршрутів) та/або оборотний рейс (кілька оборотних рейсів) міжміського автобусного сполучення;

- маршрут (кілька маршрутів) міського або приміського автобусного сполучення;

- сукупність оборотних рейсів міського або приміського автобусного сполучення за умови, що кількість таких рейсів на об'єкті конкурсу становить не менш як 50 на день;

- сукупність маршрутів приміського та маршрутів або оборотних рейсів міжміського сполучення.

Відповідно п.7 Порядку об'єкт конкурсу визначається організатором.

Відповідно п.8 Порядку рішення про переможця конкурсу приймається конкурсним комітетом. Рішення конкурсного комітету обов'язкове для виконання організатором.

Відповідно п.10 Порядку організатор затверджує умови конкурсу, в тому числі обов'язкові, відповідно до статті 44 Закону України «Про автомобільний транспорт». Крім обов'язкових організатор може затверджувати додаткові умови конкурсу (наявність у перевізника GPS-системи, встановленої на транспортних засобах, які пропонуються для роботи на автобусному маршруті, тощо). Організатор встановлює вимогу щодо забезпечення роботи на об'єкті конкурсу, який включає міські та приміські автобусні маршрути загального користування, не менш як одного транспортного засобу, пристосованого для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Відповідно п.12. Порядку конкурсний комітет приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі автомобільного перевізника, який:

1) подав до участі в конкурсі неналежним чином оформлені документи чи не в повному обсязі, а також такі, що містять недостовірну інформацію;

2) визнаний банкрутом або щодо якого порушено провадження у справі про банкрутство (за винятком того, стосовно якого проводиться процедура санації), або який перебуває у стадії ліквідації;

3) не відповідає вимогам статті 34 Закону України "Про автомобільний транспорт";

4) не має достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, затвердженої обов'язковими умовами конкурсу, та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до чинних договорів (дозволів). Достатня кількість транспортних засобів визначається як кількість автобусів, необхідних для виконання перевезень, та кількість резервних транспортних засобів, яка становить 10 відсотків для міського, приміського сполучення та 20 відсотків для міжміського сполучення;

5) має несплачені штрафні санкції, накладені Укртрансінспекцією, або водії якого мають несплачені штрафи, накладені відповідно до статті 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення, неоскаржені у судовому порядку (що були накладені не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення конкурсу);

6) подав конкурсну пропозицію, що не відповідає обов'язковим та додатковим умовам конкурсу, крім випадків, передбачених частиною третьою статті 44 Закону України "Про автомобільний транспорт".

Таким чином, суд приходить до висновку, що конкурсний комітет обґрунтовано дійшов висновку, що конкурсна пропозиція позивача неповністю відповідає умовам конкурсу, а саме в частині наявності транспортного засобу, пристосованого для перевезення осіб з обмеженими можливостями, таким чином відповідно до ч.6 п.12 Порядку позивач обґрунтовано був недопущений до участі у конкурсі, про що обґрунтовано зазначено у протоколі №131 від 29 лютого 2012 року засідання конкурсного комітету з організації та проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом у Луганській області (а.с.71-74).

Відповідно п.13 Порядку якщо в конкурсі взяв участь тільки один перевізник-претендент, його може бути визнано переможцем конкурсу. У цьому разі конкурсний комітет шляхом голосування може приймати рішення про надання права перевізнику-претенденту здійснювати перевезення пасажирів на об'єкті конкурсу.

Визначення на конкурсних засадах підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу

Відповідно п.14 Порядку у разі коли організатор залучає робочий орган, на нього покладаються функції з підготовки матеріалів щодо умов конкурсу, паспортів автобусних маршрутів, аналізу одержаних пропозицій та їх оцінки, договорів з переможцями конкурсу та інших матеріалів.

Для підготовки інформації про відповідність технічного стану автобусів претендента умовам перевезень та відповідність претендента вимогам нормативно-правових актів у сфері безпеки дорожнього руху організатор не менш як за дев'ять робочих днів до дати проведення конкурсу надсилає список перевізників-претендентів на відповідний конкурс до Державтоінспекції.

Для отримання зазначеної інформації автомобільний перевізник за власним бажанням має право в установленому Мінінфраструктури за погодженням з МВС порядку звернутися до Державтоінспекції.

Підготовлена Державтоінспекцією інформація подається відповідно до вимог пункту 41 цього Порядку.

Відповідно п.15 Порядку робочий орган визначається на конкурсних засадах відповідно до вимог Закону України "Про автомобільний транспорт".

Відповідно п.16 Порядку з метою визначення на конкурсних засадах робочого органу організатор:

1) утворює комітет з визначення робочого органу;

2) визначає форму заяви та перелік документів, що подаються для участі в конкурсі;

3) визначає умови конкурсу;

4) розміщує не пізніше ніж за 30 днів до початку конкурсу у засобах масової інформації оголошення про проведення конкурсу та його умови.

Відповідно п.17 Порядку у конкурсі можуть брати участь підприємства (організації), які відповідають вимогам, що встановлені статтею 44 Закону України «Про автомобільний транспорт», а також умовам проведення відповідного конкурсу.

Відповідно п.19 Порядку переможцем конкурсу визначається підприємство (організація), яке за оцінкою конкурсного комітету найбільше відповідає умовам конкурсу.

Відповідно п.20 Порядку організатор укладає з переможцем конкурсу договір про виконання функцій робочого органу.

Строк дії договору встановлюється за домовленістю між організатором та робочим органом, але не більш як на три роки.

Відповідно п.23 Порядку до складу конкурсного комітету входять представники відповідних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Укртрансінспекції, Державтоінспекції та громадських організацій. При цьому кількість представників громадських організацій, діяльність яких пов'язана з автомобільним транспортом, повинна становити не менш як 50 відсотків загальної кількості представників громадських організацій.

До складу конкурсного комітету не можуть входити представники суб'єктів господарювання - автомобільних перевізників, які є перевізниками-претендентами або які провадять діяльність на ринку перевезень пасажирів, а також представляють інтереси окремих автомобільних перевізників.

Відповідно п.24 Порядку чисельність складу конкурсного комітету визначається організатором за поданням наведених у пункті 23 цього Порядку органів та організацій.

Із складу конкурсного комітету 50 відсотків - представники органів виконавчої влади та (або) органів місцевого самоврядування, решта - представники громадських організацій.

Відповідно п.27 Порядку члени конкурсного комітету:

- беруть участь в обговоренні, розгляді оцінки за бальною системою та зіставленні конкурсних пропозицій перевізників-претендентів і забезпечують прийняття рішення про визначення переможця конкурсу;

- мають право на ознайомлення з усіма матеріалами, що стосуються проведення оцінки за бальною системою пропозицій перевізників-претендентів, а також на відображення своєї окремої думки у протоколі засідання комітету на підставі інформації, що підтверджена документально та врахування якої не порушуватиме процедуру проведення конкурсу;

- зобов'язані дотримуватися норм законодавства, цього Порядку, об'єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції перевізників-претендентів.

Відповідно п.28 Порядку організатор або робочий орган публікує в друкованих засобах масової інформації не пізніше ніж за 30 календарних днів до початку конкурсу оголошення про конкурс (крім друкованих оголошення може бути розміщено також в інших засобах масової інформації), яке повинне містити таку інформацію:

1) найменування організатора та робочого органу;

2) порядковий номер та основні характеристики кожного об'єкта конкурсу:

- на міжміському маршруті - номер рейсу, початковий та кінцевий пункти маршруту, протяжність, час відправлення з кінцевих пунктів та прибуття до них, особливості періодичності виконання перевезень, рекомендовану кількість зірочок за параметрами комфортності;

- на міському та приміському маршруті - номер маршруту, найменування кінцевих зупинок, кількість оборотних рейсів або кількість автобусів для забезпечення перевезень, режим руху та інтервал, особливості періодичності виконання перевезень (сезонний, у певні дні тижня тощо);

3) умови конкурсу;

4) порядок одержання необхідної інформації про об'єкт конкурсу;

5) кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі;

6) найменування організації, режим її роботи та адреса, за якою подаються документи для участі в конкурсі;

7) місце та дата одержання бланків документів для участі в конкурсі;

8) місце, дата та час початку проведення засідання конкурсного комітету;

9) розмір плати за участь у конкурсі;

10) телефон для довідок (електронна адреса або адреса веб-сайту) з питань проведення конкурсу.

11) підпункт 11 пункту 28 виключено

Відповідно п.29 Порядку для участі у конкурсі автомобільний перевізник подає на кожний об'єкт конкурсу окремо заяву за формою, визначеною згідно з додатками 1 або 2, і такі документи:

1) виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

2) нотаріально завірену копію ліцензії на право надання послуг з перевезень пасажирів (може подаватися в одному примірнику, якщо перевізник-претендент бере участь у кількох конкурсах, які проводяться на одному засіданні);

3) перелік транспортних засобів, які пропонуються до використання на автобусному маршруті, із зазначенням марки, моделі, пасажиромісткості (з відміткою "з місцем водія/без місця водія"), VIN-коду транспортного засобу, державного номерного знака, року випуску транспортного засобу;

4) копії ліцензійних карток на кожний автобус, який пропонується до використання на автобусному маршруті;

5) документ, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі, із зазначенням дати проведення конкурсу;

6) копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або тимчасових реєстраційних талонів автобусів, що пропонуються до використання на маршруті;

7) копію документа, що підтверджує проведення процедури санації (за умови проведення санації);

8) перелік транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, які пропонуються для роботи на автобусному маршруті, або письмова інформація про їх відсутність;

9) анкету відповідно до пункту 32 цього Порядку;

10) підпункт 10 пункту 29 виключено

10) копія штатного розпису, податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма N 1ДФ) за останні повні два квартали.

Відповідно п.30 Порядку документи для участі в конкурсі пронумеровуються, прошиваються, підписуються уповноваженою особою перевізника-претендента та скріплюються печаткою з позначенням кількості сторінок цифрами і словами.

Документи для участі в конкурсі подаються перевізником-претендентом у двох закритих конвертах (пакетах).

Конверт (пакет) з позначкою "N 1", який містить документи для участі в конкурсі, відкривається наступного дня після закінчення строку їх прийняття.

Конверт (пакет) з позначкою "N 2", який містить документи з інформацією про те, на який об'єкт конкурсу подає документи перевізник-претендент, відкривається під час засідання конкурсного комітету.

У разі подання перевізником-претендентом документів для участі в кількох конкурсах, що проводяться на одному засіданні, ним робиться однакова відмітка на конвертах N 1 і 2, які стосуються одного і того ж конкурсу, що дасть змогу визначити приналежність їх одне одному.

Кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі визначається організатором і не може становити менш як 10 робочих днів до дати проведення конкурсу.

Відповідно п.32 Порядку до заяви автомобільного перевізника додається анкета за формою згідно з додатком 5, в якій передбачаються питання, що будуть враховані під час перевірки достовірності відомостей, що містяться у документах для участі у конкурсі, та під час підрахунків за бальною системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів.

Відповідно п.38 Порядку під час приймання документів організатор або робочий орган повинен створити умови для одержання перевізником-претендентом детальної інформації про характеристики об'єкта конкурсу.

Відповідно п.40 Порядку під час проведення конкурсу конкурсний комітет розглядає пропозиції перевізників-претендентів виключно за такими показниками:

- наявність достатньої кількості автобусів, які відповідають умовам конкурсу за класом та пасажиромісткістю (категорія, пасажиромісткість, наявність багажних відділень, додаткового обладнання);

- наявність, характеристика та кількість резерву автобусів для заміни рухомого складу в разі виходу техніки з ладу;

- наявність транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями;

- наявність свідоцтва відповідності автобуса параметрам комфортності (для міжміського перевезення);

- строк експлуатації автобусів (рік виготовлення, строк фактичної експлуатації);

- наявність сертифіката відповідності послуг з перевезення пасажирів автобусами ліцензійним умовам;

- наявність та характеристика виробничої бази;

- умови підтримання належного технічного та санітарного стану рухомого складу;

- умови контролю технічного стану транспортних засобів перед виїздом;

- умови виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів;

- досвід роботи перевізника-претендента;

- наявність та тяжкість порушень безпеки дорожнього руху, транспортного законодавства, ліцензійних умов;

- якість роботи автомобільного перевізника на даному маршруті (у разі обслуговування на умовах договору (дозволу), укладеного (наданого) на підставі попереднього конкурсу;

- інвестиційний розвиток суб'єкта господарювання та соціальний ефект від його діяльності;

- умови контролю за станом здоров'я водіїв.

Відповідно п.41 Порядку під час проведення конкурсу представники організатора та органів державного контролю, які входять до складу конкурсного комітету, відповідно до їх компетенції надають інформацію про діяльність перевізника-претендента.

Представники органів державного контролю несуть персональну відповідальність за достовірність поданої інформації відповідно до законодавства.

Відповідно п.42 Порядку у разі участі в конкурсі двох або більше перевізників-претендентів конкурсний комітет визначає кращого з використанням бальної системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів відповідно до цього Порядку та Закону України «Про автомобільний транспорт».

Сумарна кількість балів, одержаних кожним перевізником-претендентом згідно з додатком 4, є підставою для визначення переможця конкурсу.

Відповідно п.43 Порядку під час проведення конкурсу запрошуються всі перевізники-претенденти, що беруть участь у конкурсі, у присутності яких оголошуються конкурсні пропозиції. Претендентам надається право на обґрунтування запропонованих ними конкурсних пропозицій. Під час проведення конкурсу додаткові пропозиції від перевізників-претендентів не приймаються.

Відповідно п.46 Порядку переможцем конкурсу визнається перевізник-претендент, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів.

Претендентом, який посів друге місце, визнається перевізник-претендент, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів без урахування показника переможця конкурсу.

У разі коли учасники конкурсу набрали однакову кількість балів, під час визначення переможця конкурсу та перевізника-претендента, який посів друге місце, перевагу має той перевізник-претендент, що подав конкурсному комітетові сертифікат відповідності послуг з перевезення пасажирів ліцензійним умовам, а також (для міжміського автобусного маршруту) свідоцтво відповідності автобуса параметрам комфортності, а у разі неподання таких документів або подання їх кількома перевізниками-претендентами, що набрали однакову кількість балів, переможець визначається шляхом голосування.

Перевізника-претендента, визнаного відповідно до пункту 42 цього Порядку переможцем, може бути визнано таким лише у разі набрання ним за окремим об'єктом конкурсу кількості балів, що є вищою нуля.

Відповідно п.47 Порядку рішення про результати конкурсу приймається конкурсним комітетом на закритому засіданні в присутності не менш як половини його складу, у тому числі голови конкурсного комітету або його заступника, простою більшістю голосів.

У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсного комітету (або за його відсутності голос заступника голови конкурсного комітету).

Наказом №13 від 12.03.2012 року начальника управління транспорту та зв'язку Луганської обласної державної адміністрації введено в дію рішення конкурсного комітету щодо визначення переможців за маршрутами, які розглядалися на засіданні 29.02.2012 року і оформлені протоколом №131 від 29.02.2012 року.

Суд перевіривши порядок проведення засідання конкурсного комітету з організації та проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом у Луганській області, що відбувся 29 лютого 2012 року не установив порушень порядку його проведення.

Таким чином, враховуючи встановлені по справі у судовому засіданні обставини суд установив, що позивач не навів доказів, що обґрунтовують його вимоги, тому з урахуванням викладеного суд приходить висновку, що позовні вимоги позивача не ґрунтуються на доказах, документально не обґрунтовані і задоволенню підлягають.

Згідно ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України у судовому засіданні, у якому закінчився розгляд справи, оголошено вступну та резолютивну частини постанови та повідомлено представників сторін про те, що постанову у повному обсязі буде виготовлено протягом 5-денного строку.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 2, 17, 87, 94, 98, 158, - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

П О С Т А Н О В И В:

В задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «АТП «Автоеталон» до Управління транспорту та зв'язку Луганської обласної державної адміністрації, третя особа - Товариство з обмеженою відповідальністю «Трансвей ЛТД» про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії, відмовити за необгрунтованістю.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги протягом 10днів з дня проголошення постанови, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження.

Постанову складено у повному обсязі та підписано 17 квітня 2012 року.

Суддя Л.С. Качуріна

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.04.2012
Оприлюднено07.05.2012
Номер документу23787955
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1270/2043/2012

Ухвала від 23.05.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 15.06.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Компанієць І.Д.

Ухвала від 23.05.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Компанієць І.Д.

Постанова від 12.04.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Л.С. Качуріна

Ухвала від 15.03.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Л.С. Качуріна

Ухвала від 14.03.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Л.С. Качуріна

Ухвала від 06.03.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Л.С. Качуріна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні