Постанова
від 06.11.2006 по справі 20-5/322
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД М. СЕВАСТОПОЛЯ

20-5/322

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

УХВАЛА

"06" листопада 2006 р. справа № 20-5/322

за заявою Управління пенсійного фонду України  у Гагарінському районі міста Севастополя   (99059, м. Севастополь, пр. Гер. Сталінграду, 56)до боржника Благодійного фонду „Севастопольська благодійна програма”                         ( 99028 м. Севастополь, вул. Єфремова, 16-40)про визнання боржника банкрутом

Суддя Євдокимов І.В.

Представники :

Кредитор: Литвиненко А.В., довіреність № 2520/07-02  від 25.05.2006;

Боржник: не з'явився;

СУТЬ СПОРУ:

УПФУ в Гагарінському районі міста Севастополя звернулась в господарський суд із заявою про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника Благодійного фонду „Севастопольська благодійна програма”.

25 жовтня 2006 року ухвалою господарського суду міста Севастополя порушено провадження у справі про банкрутство  Благодійного фонду „Севастопольська благодійна програма”.

Боржник у судове засідання не з'явився, відзив на заяву про визнання його банкрутом не надав, про причини неявки суд не повідомив, про дату, час та місце проведення судового засідання був повідомлений своєчасно та належним чином за адресою, вказаною у його статутних документах.

        Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення ініціюючого кредитора, прокурора,  суд

В С Т А Н О В И В :

Благодійний фонд „Севастопольська благодійна програма” зареєстрований Севастопольським управлінням юстиції як суб'єкт підприємницької діяльності 16.11.2000. Юридична адреса: 99028 м. Севастополь, вул. Єфремова, 16-40.

Благодійний фонд „Севастопольська благодійна програма” зареєстрований в якості платника страхових внесків на обов`язкове державне  пенсійне страхування в Управлінні Пенсійного фонду України в Гагарінському районі м. Севастополя.

Відповідно до ч. 1 ст. 14, ч. 1 ст. 15 Закону України “Про загальнообов`язкове державне пенсійне  страхування” платниками страхових внесків підприємства, установи і організації, створені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, об'єднання громадян, профспілки, політичні партії (у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, профспілок, політичних партій, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами), фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності та інші особи (включаючи юридичних та фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований податок, єдиний податок, фіксований сільськогосподарський податок, придбали спеціальний торговий патент), які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, або за договорами цивільно-правового характеру, - для осіб, зазначених у пунктах 1, 10, 15 статті 11 цього Закону.

Згідно з п. 6 ч. 2 ст. 17 Закону України “Про загальнообов`язкове державне пенсійне  страхування” страхувальники  зобов'язані нараховувати, обчислювати і сплачувати в установлені строки та в повному обсязі страхові внески.

Розділом 4 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України визначений розмір страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування для роботодавців –підприємств, установ, організацій встановлений розмір страхових внесків, який складає 32 % від суми фактичних виплат на оплату праці працівників та 1-5 % страхових внесків утримуються з доходу найманих працівників у вигляді заробітної платні підприємства, установи, організації, в залежності від суми цього доходу.

Відповідно до розділу 5 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України страхові внески нараховуються незалежно від джерел їх фінансування, форми, порядку, місця виплати та використання, а також незалежно від того, чи були зазначені суми фактично виплачені після їх нарахування до сплати.  Нараховані за відповідний базовий звітний період страхові внески сплачуються платниками шляхом перерахування безготівкових сум з їх банківських рахунків не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду незалежно від виплати заробітної плати (доходу), на суми яких нараховуються страхові внески.

Згідно зі ст. 5 Закону України “Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування”  збір на державне обов'язкове пенсійне страхування сплачується одночасно з одержанням коштів в установах банків на оплату праці.

В результаті ненадання Благодійним фондом „Севастопольська благодійна програма” до органів Пенсійного фонду податкової декларацій за 2-ї, 3-ї  квартали 2001, до платника збору на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування рішеннями № 8 від 17.08.2001 і № 34 від 21.11.2001  від 17.08.2001 були застосовані фінансові санкції в розмірі  340,00 грн.

На суму заборгованості в розмірі 340,00 грн. боржнику УПФУ в Гагарінському районі міста Севастополя була виписана вимога про сплату боргу № Ю-4/03-У від 02.01.2004.

Вказана вимога УПФУ в Гагарінському районі м. Севастополя була направлена до ВДВС в Гагарінському районі м. Севастополя для примусового виконання.

Постановою ВДВС в Гагарінському районі м. Севастополя від 15.09.2005 виконавчий документ був повернутий до УПФУ в Гагарінському районі м. Севастополя без виконання, у зв'язку з неможливістю встановити місцезнаходження боржника.   (Акт державного виконавця від 15.09.2005).

Згідно зі ст. 7 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” заява про порушення справи про банкрутство подається боржником або кредитором у письмовій формі, підписується керівником боржника чи кредитора (іншою особою, повноваження якої визначені законодавством або установчими документами), громадянином - суб'єктом підприємницької діяльності (його представником) і повинна містити виклад обставин, які підтверджують неплатоспроможність боржника, з зазначенням суми боргових вимог кредиторів, а також строку їх виконання, розміру неустойки (штрафів, пені), реквізитів розрахункового документа про списання коштів з банківського або кореспондентського рахунку боржника та дату його прийняття банківською установою боржника до виконання. Заява кредитора повинна містити крім відомостей, передбачених частиною першою цієї статті, такі відомості: розмір вимог кредитора до боржника з зазначенням розміру неустойки (штрафу, пені), яка підлягає сплаті; виклад обставин, що підтверджують наявність зобов'язання боржника перед кредитором, з якого виникла вимога, а також строк його виконання.

Відповідно до п. 10 ст.  7 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” до заяви кредитора - органу державної податкової служби чи інших державних органів, які здійснюють контроль за правильністю та своєчасністю справляння страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів), додаються докази вжиття заходів до отримання заборгованості по обов'язкових платежах у встановленому законодавством порядку.

Відповідності зі статтею 52  Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” у разі, якщо громадянин-підприємець - боржник або керівні органи   боржника   -   юридичної    особи    відсутні    за    її місцезнаходженням, або у разі ненадання боржником протягом року до органів  державної  податкової  служби  згідно  із  законодавством податкових  декларацій,  документів  бухгалтерської  звітності,  а також за  наявності  інших  ознак,  що  свідчать  про  відсутність підприємницької  діяльності  боржника,  заява про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника може бути  подана  кредитором незалежно  від  розміру його вимог до боржника та строку виконання зобов'язань.

Згідно з п. 4.7 Рекомендації Президії Вищого господарського суду України від 04.06.2004 № 04-5/1193 “Про деякі питання практики застосування Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"” у вирішенні питання про порушення провадження у справі про банкрутство відсутнього боржника згідно зі статтею 52 Закону, судам слід враховувати, що наявність хоча б однієї з ознак відсутнього боржника, передбачених частиною першою статті 52 Закону, є достатньою для порушення провадження у справі.

Співробітниками УПФУ в Гагарінському районі м. Севастополя була проведена перевірка Благодійного фонду „Севастопольська благодійна програма” з питання вивчення майнового стану підприємства, був здійснений виїзд за юридичною адресою боржника з метою перевірки зберігання майна підприємства.

За результатами перевірки встановлено, що боржник за юридичною адресою не знаходиться. Звернути стягнення заборгованості на майно Благодійного фонду „Севастопольська благодійна програма” не можливо, оскільки фінансово-господарську діяльність боржник не здійснює.

Згідно з відомостями Севастопольського міського управління юстиції  Благодійний фонд „Севастопольська благодійна програма” зареєстровано за адресою: м. Севастополь, вул. Єфремова, б. 16, кв. 40.

За даними БТІ та ДРОМН м. Севастополя № 3073 від 06.10.2005, ДАІ УМВС України в м. Севастополі вих. № 15/8092 від 25.10.2005 право власності на нерухоме майно, автотранспортні засоби за Благодійним фондом „Севастопольська благодійна програма” не зареєстровано.

Відповідно до інформації Севастопольського міського управління земельних ресурсів (вих. № 993 від 27.10.2005) за Благодійним фондом „Севастопольська благодійна програма” земельні ділянки у користуванні (власності) відповідно до вимог діючого законодавства не зареєстровані.

За даними Інспекції судноплавного нагляду (вих. № 246 від 03.10.2005) за Благодійним фондом „Севастопольська благодійна програма” судів не числіться.

        На підставі викладеного суд дійшов висновку про правомірність вимог ініціюючого кредитора  про визнання Благодійного фонду „Севастопольська благодійна програма” банкрутом у порядку, передбаченому статтею 52 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”.

        УПФУ в Гагарінському районі м. Севастополя заявлене клопотання про призначення ліквідатором УПФУ в Гагарінському районі м. Севастополя.

        Беручи до уваги викладене та керуючись статтею 52 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, статтею 86 Господарського процесуального кодексу України суд

П О С Т А Н О В И В :

1.          Визнати  Благодійний  фонд „Севастопольська благодійна програма”( 99028 м. Севастополь, вул. Єфремова, 16-40, код  ЕДРПОУ  25875751) банкрутом.

2.          Відкрити ліквідаційну процедуру.

Встановити строк ліквідації до 20.01.2007.         

3.          Призначити ліквідатором Благодійного  фонду „Севастопольська благодійна програма”( 99028 м. Севастополь, вул. Єфремова, 16-40, код  ЕДРПОУ  25875751) УПФУ  в Гагарінському районі м. Севастополя.

4.          Зобов'язати ліквідатора здійснити заходи, передбачені статтею 52 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, після завершення ліквідаційної процедури в строк до 20.01.2007 надати суду на затвердження звіт та ліквідаційний баланс.

5.          Ухвалу направити кредитору, боржнику, ліквідатору, Кримському регіональному агентству з питань банкрутства в АРК та м. Севастополі, (95034, м. Сімферополь, вул. Київська, 81,оф 401, 227).

 Суддя                                                                                                                     І.В. Євдокимов

Розсилка:

1.          УПФУ  у Гагарінському районі міста Севастополя   (99059, м. Севастополь, пр. Гер. Сталінграду, 56)

2.          БФ  „Севастопольська благодійна програма”    ( 99028 м. Севастополь, вул. Єфремова, 16-40)

3.          Кримське регіональне агентство з питань банкрутства в АРК та м. Севастополі  (95034 м. Сімферополь, вул. Київська, 81, оф. 401, 227)

4.          Державному реєстратору в Гагарінському районі м. Севастополя (99038 м. Севастополь, пр. Жовтневої Революції, 8)

5.          справа

6.          наряд

СудГосподарський суд м. Севастополя
Дата ухвалення рішення06.11.2006
Оприлюднено28.08.2007
Номер документу243039
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —20-5/322

Ухвала від 11.06.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Ланченко Л.В.

Ухвала від 18.12.2007

Господарське

Севастопольський апеляційний господарський суд

Щепанська О.А.

Постанова від 20.09.2007

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Євдокимов І.В.

Постанова від 06.11.2006

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Євдокимов І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні