ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
11.06.12р. Справа № 2/5005/2942/2012
до Приватного підприємства "Лісбуд", м.Кривий Ріг Дніпропетровської області
про зобов"язання вчинити певні дії
Суддя Боділовська М.М.
Представники:
Від Позивача: ОСОБА_1, довіреність б/н від 03.01.2012р.
Від Відповідача: ОСОБА_2, довіреність б/н від 06.05.12р.
СУТЬ СПОРУ:
Розглядається позов Комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна організація № 20", м. Кривий Ріг Дніпропетровської області до Приватного підприємства "Лісбуд", м. Кривий Ріг Дніпропетровської області про зобов"язання вчинити певні дії.
За клопотанням Відповідача розгляд справи відкладався; строк вирішення спору був продовжений на 15 календарних днів, відповідно до ч.3 ст.69 Господарського процесуального кодексу України, у зв"язку з необхідністю надання сторонами додаткових документів до справи.
Позивач підтримує позовні вимоги.
Відповідач просить суд задовольнити позов з урахуванням протоколу розбіжностей.
В судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини рішення, відповідно до ст.85 Господарського процесуального кодексу України.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, господарський суд -
Встановив:
Відповідно до Витягу з Протоколу засідання комісії з проведення конкурсу з визначення управителя будинку, споруди або групи будинків комунальної власності міста від 16.01.2009 року, КП «ЖЕО № 20»визнано управителем будинку, споруди або групи будинків на території Інгулецького району м.Кривого Рогу.
Відповідно до ст.1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 року № 76, управитель - особа, яка за договором з власником чи балансоутримувачем здійснює управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд і забезпечує його належну експлуатацію відповідно до закону та умов договору. Утримання будинків і прибудинкових територій - це господарська діяльність, спрямована на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи щодо забезпечення експлуатації та\або ремонту жилих та нежилих приміщень, будинків і споруд, а також утримання прилеглої до них (прибудинкової) території відповідно до вимог нормативів, норм, стандартів, порядків і правил згідно із законодавством.
Згідно вимог ст.27, 28 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», п.1 Рішення виконавчого комітету Криворізької міської ради № 823 від 26.11.2008 року «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкової території у м.Кривому Розі», між КП «ЖЕО № 20»та Управлінням житлово-комунального господарства виконкому Криворізької міської ради був укладений договір з управління будинком, спорудою або групою будинків та споруд від 21.01.2009 та 26.01.2010 років. Згідно п.2 Договору, на управителя покладається обов'язок по виконанню послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій та забезпеченню експлуатації будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд та об'єктів благоустрою, розташованих на прибудинковій території, згідно з умовами укладених договорів, стандартами, нормами та правилами. Положенням 2.2. договорів на управління, на КП «ЖЕО № 20»покладене зобов'язання по укладанню зі Споживачем договору на надання житлово-комунальних послуг. Відповідно до Договору, КП «ЖЕО № 20»надає послуги з управління будинком, спорудою та прибудинкової території згідно переліку, затвердженого Рішенням Криворізької міської ради № 435 від 27.12.2011 року «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території для власників (орендарів) нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках) у м.Кривому Розі». Тарифи затверджені Рішенням Криворізької міської ради «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для населення Центрально-Міського району м. Кривому Рогу»№ 418 від 14.12.2011 року. Порядок формування тарифів затверджений Постановою Кабінету Міністрів України «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги»від 1 червня 2011 р. № 869. Згідно п.5. вищевказаної Постанови, калькуляційною одиницею є 1 кв. метр загальної площі, що перебуває у власності або у наймі фізичної чи юридичної особи.
ПП «Лісбуд»на праві приватної власності належить нежитлове приміщення загальною площею 441,6 кв.м, розташоване за адресою: вул.Лєрмонтова, буд. 6 прим.61. Нежиле приміщення є частиною будинку, що обслуговується КП «ЖЕО № 20», тобто між підприємством та Відповідачем повинен бути укладений договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій на підставі п. 1 ч.З ст.20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», відповідно до якого Споживач зобов'язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору. Типовий договір, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 р. № 529 «Про затвердження Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій».
КП «ЖЕО № 20»звернулося до Відповідача з пропозицією укласти договір. ПП «Лісбуд»відмовився від укладання договору у редакції КП «ЖЕО № 20», підготувавши протокол розбіжностей від 23.02.2012 року, в якому вказав, що невід'ємними до договору повинні бути калькуляція по кожній складовій тарифу, порядок визначення кількісних та якісних показників, порядок зменшення розміру оплати за п.9, пп.7. Але згідно п.2 ч. 1 ст.7, встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги є повноваженням органу місцевого самоврядування. У пп.7 п.9 Договору є посилання на те, що розмір, порядок та строки зменшення розміру оплати та отримання компенсації за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт встановлені законодавством (п.7 типового договору). Пунктом 6 Договору № 3\134\1 від 01.01.2012 року встановлено, що порядок проведення перевірки кількісних та якісних показників надання послуг в установленому Кабінетом Міністрів України порядку. КП «ЖЕО № 20»не має повноважень органу виконавчої або законодавчої влади, щоб вирішувати такі питання; відмовився від послуги прибирання прибудинкової території. У протоколі розбіжностей відсутній пункт щодо обслуговування димовентиляційних каналів, але у п.З протоколу вказаний тариф з урахуванням відсутності даної послуги. Згідно п.2. Постанови № 869 від 01.06.2011 року, тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій - вартість надання таких послуг, розрахована на основі економічно обґрунтованих планованих (нормативних) витрат з урахуванням планового прибутку та податку на додану вартість. Тариф на послуги розраховується окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні надаватися для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням переліку послуг згідно з додатком до Постанови. У разі, якщо мешканцям житлового будинку надається послуга з прибирання прибудинкових територій, то відповідно до ч. 1 ст.360 Цивільного кодексу України, співвласник житлового будинку зобов'язаний брати участь у витратах на управління, утримання та збереження спільного майна, у сплаті податків, зборів, а також нести відповідальність перед третіми особами за зобов'язаннями, пов'язаними із спільним майном; вказав, що у разі ненадання послуг або надання їх не в повному обсязі, відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних Виконавець повинен здійснювати упродовж місяця, наступного за звітнім, перерахунок розміру плати, шляхом нарахування за фактично виконаний обсяг робіт. Механізм проведення перерахунків встановлений Додатком до Рішення Криворізької міської ради № 435 від 27.12.2011 року. Зокрема, перерахунок за невиконання поточного ремонту конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливної каналізації тощо, проводять раз на рік. Так як механізм проведення перерахунків затверджений органом місцевого самоврядування, КП «ЖЕО № 20»не має повноважень для зміни встановленого порядку.
Відповідно до ч.5 ст. 181 ГК України сторона, яка одержала протокол розбіжностей до договору, зобов'язана протягом двадцяти днів розглянути його, в цей же строк вжити заходів для врегулювання розбіжностей з другою стороною та включити до договору всі прийняті пропозиції, а ті розбіжності, що залишились неврегульованими, передати в цей же строк до суду, якщо на це є згода другої сторони. Умови щодо дії договору протягом одного року (п.20 договору) та умов достроково розірвання договору (п.20) Позивачем приймаються та включаються до редакції договору.
Згідно ч.7 ст. 181 ГК України, якщо сторона, яка одержала протокол розбіжностей щодо умов договору, заснованого на державному замовленні або такого, укладення якого є обов'язковим для сторін на підставі закону, або сторона - виконавець за договором, що в установленому порядку визнаний монополістом на певному ринку товарів (робіт, послуг), яка одержала протокол розбіжностей, не передасть у зазначений двадцятиденний строк до суду розбіжності, що залишилися неврегульованими, то пропозиції другої сторони вважаються прийнятими.
Згідно з ч. З ст.179 Господарського кодексу України, укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
У відзиві на позов Відповідач повідомив суд, що згоден укласти договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, але з урахуванням протоколу розбіжностей №1 від 23.02.2012р., який був наданий Позивачу 23.02.2012р.
ПП «Лісбуд»повідомив суд, що власними силами здійснює щоденне прибирання прилеглої до будинку території, то ж включати до переліку послуг, що надаються Позивачем, «Прибирання прибудинкових територій»не вважає за доцільне.
Стосовно виключення з переліку послуг "Обслуговування димовентиляційних каналів», Відповідач зазначив, що його підприємством укладений договір зі спеціалізованою організацією ТОВ «Подіс КР»на технічне обслуговування димоходів та вентиляційних каналів. Без актів ТОВ «Подіс КР»на приймання в експлуатацію димових та вентиляційних каналів газопостачальна організація не здійснює щорічне підключення газового обладнання. Тобто ПП «Лісбуд»не має потреби в подвійному обслуговуванні димовентиляційних каналів, що, як наслідок, призведе до невиправданих витрат.
П. З ст.26 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги»встановлено, що договір на надання житлово-комунальних послуг набирає чинності з моменту його укладення.
Дослідивши матеріали і обставини справи, суд встановив правомірність позовних вимог в узгодженій сторонами редакції, в зв"язку з чим позов підлягає задоволенню. Відповідно до ст.49 господарського процесуального кодексу України, судові витрати покладаються на обидві сторони порівну.
Керуючись викладеним, ст.ст. 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд-
ВИРІШИВ:
Зобов'язати Приватне підприємство «Лісбуд»(код ЕДРПОУ 13460401) укласти договір на відшкодування експлуатаційних витрат з утримання будинку і споруди та прибудинкової території № 3\134\1 від 01.01.2012 року з Комунальним підприємством «Житлово-експлуатаційна організація № 20»(код ЕДРПОУ 25521786) на наступних умовах:
Договір №3\134\1
про надання послуг з утримання будинків
і споруд та прибудинкових територій
м. Кривий Ріг
Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація № 20»в особі директора Позднякової О.В., що діє на підставі Статуту, затвердженого наказом Управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міськради № 134 ум від 25.08.2009 року (далі - Виконавець), з сторони Приватне підприємство «Лісбуд», що є власником (орендарем) нежитлового дення у житловому будинку (гуртожитку), нежитлової будівлі (далі - Споживач), з іншої сторони, уклали цей договір про таке:
Предмет договору
1. Предметом цього договору є забезпечення виконавцем надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - послуги) у житловому будинку (гуртожитку), нежитлової будівлі № 6 по вул. Лєрмонтова прим.61, у м.Кривий Ріг, де знаходиться нежитлове приміщення загальною площею 441,6 м 2 , а споживачем - забезпечення своєчасної оплати таких послуг за встановленим тарифом у строк та на умовах, що передбачені цим договором.
2. Виконавець надає послуги відповідно до затвердженого (погодженого) рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг, копія якого додається до цього договору.
3. Розмір щомісячної плати за надані послуги на дату укладення цього договору становить ).634 гривень з ПДВ на 1 кв.м. загальної площі приміщення.
Оплата спожитих послуг
4. Розрахунковим періодом є календарний місяць.
У разі застосування щомісячної системи оплати послуг платежі вносяться не пізніше ніж до 20 числа місяця, що настає за розрахунковим.
5.Послуги оплачуються в безготівковій формі.
6.Плата вноситься на розрахунковий рахунок: 26001276904400, ПАТ «Укрсиббанк»», МФО 351005, ОКПО 25521786. Про зміну банківських реквізитів Виконавця Споживач повідомляється через систему «Нова-Ком».
7. За несвоєчасне внесення плати із споживача стягується пеня в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочки заборгованості.
8. У разі ненадання послуг або надання їх не в повному обсязі, відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних виконавець проводить перерахунок розміру плати.
Права та обов'язки сторін
9. Споживач має право на:
1) своєчасне отримання послуг належної якості згідно із законодавством;
2) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг у встановлені законодавством строки;
3 ) відшкодування збитків, заподіяних його майну та (або) приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;
4 ) своєчасне отримання від виконавця інформації про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання (вартість послуги на 1 кв.м), режим надання послуг;
5) проведення перевірки кількісних та якісних показників надання послуг в установленому Кабінетом Міністрів України порядку;
6 ) зменшення розміру плати за перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт та отримання компенсації за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт у розмірі, порядку та у строки, встановлені законодавством;
7 ) внесення за погодженням з виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги.
10. Споживач зобов'язаний:
1) оплачувати послуги в установлений цим договором строк;
2) своєчасно інформувати виконавця про виявлення несправностей в інженерних мережах, конструктивних елементах належного йому приміщення;
3) дотримуватися санітарно-гігієнічних і протипожежних правил;
4) забезпечувати безперешкодний доступ представників виконавця за наявності у них відповідного посвідчення до мережі, арматури та розподільних систем з метою:
ліквідації аварій - цілодобово;
встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення профілактичного огляду - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
5)проводити за рахунок власних коштів ремонт нежитлового приміщення у житловому будинку гуртожитку), будівлі;
6) своєчасно вживати заходів до усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з власної вини;
7) дотримуватися вимог житлового і містобудівного законодавства щодо проведення ремонту, реконструкції та переобладнання приміщень або їх частин, не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг;
8) своєчасно проводити підготовку нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) та технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.
11. Виконавець має право:
1) вимагати від споживача дотримання вимог правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій, експлуатації житлових та нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках), санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
2) доступу, зокрема несанкціонованого, у нежитлове приміщення у житловому будинку (гуртожитку) споживача для ліквідації аварії відповідно до встановленого законом порядку, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного і профілактичного огляду;
3 ) вимагати від споживача своєчасного проведення робіт з усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості зазначених робіт,
4 ) вносити за погодженням із споживачем у договір зміни, що впливають на розмір плати за послуги.
12. Виконавець зобов'язаний:
1) забезпечувати своєчасне надання послуг належної якості згідно із законодавством;
2) подавати споживачеві в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг;
3) утримувати внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до запобігання аварійним ситуаціям та їх ліквідації, усунення порушень щодо надання послуг в установлені законодавством строки;
4) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;
5) сплачувати споживачеві компенсацію за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства;
6) своєчасно ознайомлювати споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово- комунальних послуг;
7) своєчасно проводити за рахунок власних коштів роботи з усунення пов'язаних з наданням послуг неполадок, що виникли з його вини;
8) відшкодовувати споживачеві збитки, завдані його майну та (або) приміщенню, шкоду, заподіяну життю чи здоров'ю споживача внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;
9) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання житлових будинків (гуртожитків), квартир, приміщень;
10) своєчасно проводити підготовку житлового приміщення та його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.
Відповідальність сторін
13. Споживач несе відповідальність згідно із законом за:
1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
2) несвоєчасне внесення платежів за послуги шляхом сплати пені,
3) порушення визначених цим договором зобов'язань.
14. Виконавець несе відповідальність згідно із законом за:
1) неналежне надання або ненадання послуги, що призвело до заподіяння збитків майну та (або) приміщенню споживача, шкоди його життю чи здоров'ю, шляхом відшкодування збитків;
2) зниження кількісних і якісних показників послуг або перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт шляхом зменшення розміру плати у порядку, у строки та у розмірі, передбаченому законодавством . Якість надання послуг визначається відповідно до затвердженої органом місцевого самоврядування структури тарифу, періодичності та строків надання послуг;
3) перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт шляхом виплати споживачеві компенсації в установленому законодавством розмірі.
4) порушення зобов'язань, визначених цим договором.
Порядок розв'язання спорів
15. У разі порушення виконавцем умов цього договору споживачем та представником виконавця складається акт-претензія із зазначенням у ньому строків, виду порушення, кількісних і якісних показників послуг тощо.
Представник виконавця повинен з'явитися за викликом споживача для підписання акта-претензії не пізніше ніж протягом двох робочих днів.
У разі неприбуття представника виконавця у визначений цим договором строк або необгрунтованої відмови від підписання акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два інших споживачі.
16. Акт-претензія подається виконавцеві, який вирішує протягом трьох робочих днів питання щодо проведення перерахунку платежів або надає споживачеві обгрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.
17. Спори між сторонами розв'язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.
Форс-мажорні обставини
18. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), що унеможливлює надання та оплату послуг відповідно до умов цього договору.
Строк дії договору
20.Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє строком один рік без права пролонгації в односторонньому порядку.
21.Цей договір може бути розірваний достроково за умови:
1) повного погашення заборгованості, яка накопичилась з моменту підписання цього договору до моменту його розірвання та на підставі переходу власності (користування) на нежитлове приміщення у житлового будинку (гуртожитку) до іншої особи;
2) зміни управителя (балансоутримувача) будинку та\або підписання договору між Споживачем за цим договором та управителем (балансоутримувачем) багатоквартирного будинку та\або підписання між споживачем та іншим виконавцем зазначених послуг.
21. Цей договір складено у двох примірниках, один з яких зберігається у споживача, другий - у виконавця.
Адреса і підписи сторін
Виконавець Споживач
ДОДАТОК № 1 до договору № 3/134/1 від 01.01.2012р.
про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
м. Кривий Ріг
1.Додаток є невід'ємною частиною договору № 3/134/1 від 01.01.2012р. між Комунальним підприємством «Житлово-експлуатаційна організація № 20» та власником (орендарем) нежитлового приміщення за адресою: вул. Лєрмонтова, буд. № 6. В додатку міститься положення про обов'язковий перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які щомісячно сплачуються мешканцями та тарифи на послуги, які затверджені Рішенням Криворізької міської ради № 435 від 27.12.2011 р. «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для власників (орендарів) нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках) у м. Кривому Розі».
№Перелік послугПеріодичність та строкиВартістьНадається (+) п/п виконання робітпослуги вНе гривняхнадається (-) на 1м 2 Прибирання сходових клітокЩоденно, згідно зі - встановленими нормами Вивезення побутових відходів (збирання,За окремими договорами - зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення) Прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівлі 2 разі на рік - Технічне обслуговування ліфтівЦілодобово - Обслуговування системи диспетчеризаціїЦілодобово - Технічне обслуговування внутрішньобудинковихЦілодобово 0,1605 + систем гарячого водопостачання, холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливної каналізації Дератизація 2 разі на рік - Дезінсекція 2 разі на рік - Технічне обслуговування та поточний ремонтЦілодобово - систем протипожежної автоматики й димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем, у разі їх наявності Поточний ремонт конструктивних елементів,Згідно з планами 0,4736 + внутрішньобудинкових систем гарячого і холодноговиконання поточних водопостачання, водовідведення, централізованогоремонтів опалення та зливної каналізації и технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території (у тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків) Поливання дворів, клумб і газонівЗа необхідністю - Прибирання й вивезення снігу, посипання частиниЗа необхідністю протягом -
і'прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішамилистопада - березня Експлуатація номерних знаків на будинках 1 раз на рік - Освітлення місць загального користування, підвалів, підкачування водиЗа необхідністю - Енергопостачання для ліфтівЦілодобово - Періодична повірка, обслуговування й ремонт квартириних засобів обліку води та теплової енергії, у тому числі їх демонтаж, транспортування й монтаж після повіркиЗа окремими договорами Всього вартість послуги в гривнях на їм 2 0,634 грн Виконавець Споживач
Стягнути з Приватного підприємства "Лісбуд" (Свідоцтво АОО № 564338 від 31.08.2001 р., ЄДРПОУ 13460401, 50002, Дніпропетровська область, м.Кривий ріг, вул.Лермонтова,6/61) на користь Комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна організація № 20" (50002, м.Кривий Ріг Дніпропетровської області, вул.Лермонтова,60, р/р 26001276904400, ПАТ "Укрсіббанк", МФО 351005, ЄДРПОУ 25521786) 536,50 грн. (п"ятсот тридцять шість грн. 50 коп.) судового збору.
Видати наказ.
Рішення набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його підписання.
Рішення суду може бути оскаржено протягом десяти днів з дня підписання рішення шляхом подання апеляційної скарги до Дніпропетровського апеляційного господарського суду.
Суддя М.М. Боділовська
Повне рішення підписано 11.06.12р.
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 11.06.2012 |
Оприлюднено | 15.06.2012 |
Номер документу | 24628161 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Чоха Любов Василівна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Чоха Любов Василівна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Чоха Любов Василівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Боділовська Марина Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Боділовська Марина Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Боділовська Марина Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Боділовська Марина Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні