Постанова
від 17.09.2012 по справі 2/5005/2942/2012
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

cpg1251

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17.09.2012 року Справа № 2/5005/2942/2012

Дніпропетровський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Чохи Л.В. (доповідача),

суддів : Чимбар Л.О, Герасименко І.М.

при секретарі судового засідання : Ненарочкіну І.О.

за участю представників сторін:

від позивача: Курєпіна О.П, представник, довіреність №б/н від 01.02.12;

від відповідача:Тімуш К.О, представник, довіреність №б/н від 06.06.12;

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна організація №20" на рішення господарського суду Дніпропетровської області від 11.06.2012 року у справі №2/5005/2942/2012

за позовом комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна організація №20", м. Кривий Ріг Дніпропетровської області

до приватного підприємства "Лісбуд", м.Кривий Ріг Дніпропетровської області

про зобов"язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ :

У березні 2012 року комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна організація №20" звернулося в господарський суд Дніпропетровської області до приватного підприємства "Лісбуд" з позовом про зобов'язання укласти договір на відшкодування експлуатаційних витрат з утримання будинку і споруди та прибудинкової території №3/134/1 від 01.01.2012 року на умовах позивача. Позовні вимоги обґрунтовувались тим, що обов'язок відповідача заключити з виконавцем даний договір випливає з вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги». (а. с. 2-8, 87-94 т. 1)

Приватне підприємство "Лісбуд" позов визнавало частково, посилаючись на те, що позивач безпідставно включав до договору деякі послуги, оскільки відповідач власними силами прибирає територію навколо його приміщення, а для технічного обслідування димоходу і вентиляційних каналів ним заключено договір з товариством з обмеженою відповідальністю «Подіс КР»від 01.03.2012 року. (а. с. 80 -81 т. 1)

Рішенням господарського суду Дніпропетровської області від 11.06.2012 року (суддя Боділовська М.М.) позов задоволено частково: зобов'язано сторони заключити договір на умовах відповідача, а саме: виключено із додатку №1 надання послуг: прибирання прибудинкових територій та обслуговування димовентиляційних каналів. При цьому, пунктом 3 договору встановлена щомісячна плата на надані послуги 634 грн. на 1 м 2 загальної площі приміщення. Рішення мотивоване посиланням на те, що відповідач власними силами здійснює прибирання прилеглої до приміщення території, а для технічного обслуговування димоходів та вентиляційних каналів ним заключений договір з товариством з обмеженою відповідальністю «Подіс КР». (а. с. 123-131 т. 1)

Ухвалою Дніпропетровського апеляційного господарського суду від 26.07.2012 року порушено провадження з перегляду в апеляційному порядку рішення господарського суду Дніпропетровської області від 11.06.2012 року за апеляційною скаргою комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна організація №20". (а. с. 4 т. 2)

В апеляційній скарзі ставиться питання про скасування рішення господарського суду Дніпропетровської області від 11.06.2012 року та прийняття рішення про задоволення позову. На обґрунтування апеляційної скарги зроблено посилання та неправильне застосування статті 187 Господарського кодексу України, статей 1, 20, 27, 28 Закону України «Про житлово-комунальні послуги». (а. с. 11-18 т. 2)

Заслухавши доповідь судді -доповідача, пояснення представників позивача і відповідача та дослідивши матеріали справи і доводи апеляційної скарги, Дніпропетровський апеляційний господарський суд вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до витягу з протоколу засідання комісії з проведення конкурсу з визначення управителя будинку, споруди або групи будинків комунальної власності міста від 16.01.2009 року комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна організація №20" визнано управителем будинку, споруди або групи будинків на території Інгулецького району м. Кривого Рогу.

Приватному підприємству "Лісбуд" на праві приватної власності належить нежитлове приміщення загальною площею 441,6 кв.м, розташоване за адресою: вул. Лєрмонтова, буд. 6, прим.61. Нежиле приміщення є частиною будинку, що обслуговується комунальним підприємством "Житлово-експлуатаційна організація №20".

Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна організація №20" звернулося до приватного підприємства "Лісбуд" з пропозицією заключити договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, в якому пропонувались слідуючі послуги:

- прибирання прибудинкової території;

- технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем гарячого водопостачання, холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливної каналізації;

- обслуговування димовентиляційних каналів;

- поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливної каналізації й технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленному порядку прибудинковій території (у тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків).

Приватне підприємство "Лісбуд" не погодилось укласти договір на умовах позивача, відмовившись в протоколі розбіжностей від послуг:

- прибирання прибудинкової території;

- обслуговування димовентиляційних каналів;

запропонована ціна послуг на 1м 2 - 0, 634 грн.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 року № 76, управитель - особа, яка за договором з власником чи балансоутримувачем здійснює управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд і забезпечує його належну експлуатацію відповідно до закону та умов договору. Утримання будинків і прибудинкових територій - це господарська діяльність, спрямована на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи щодо забезпечення експлуатації та\або ремонту жилих та нежилих приміщень, будинків і споруд, а також утримання прилеглої до них (прибудинкової) території відповідно до вимог нормативів, норм, стандартів, порядків і правил згідно із законодавством.

Відповідно до вимог статті 1 Закону України «Про відповідальність суб'єктів підприємницької діяльності за несвоєчасне внесення плати за спожиті комунальні послуги та утримання прибудинкової території»від 20.05.1999 року №686-14 суб'єктам господарювання, які орендують нежилі приміщення у жилих будинках або яким нежилі приміщення належать на праві власності, зобов'язані брати участь у загальних для всього будинку експлуатаційних витрат пропорційно загальній площі, що використовується чи належить на праві власності.

Порядок формування тарифів затверджений Постановою Кабінету Міністірв України «Про забезпечення єдиного підходу до офрмування тарифів на житлово-комунальні послуги»від 01.06.2011 року №869. Згідно до пункту 5 вищевказаної постанови калькуляційною одницею є 1 кв. метр загальної площі, що перебуває у власності або у наймі фізичної чи юридичної особи.

Тарифи затверджені рішенням Криворізької міської ради «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для населення Центрально-Міського району м. Кривого Рогу №418 від 14.12.2011 року.

Згідно з частиною 3 статті 179 Господарського кодексу України, укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.

Як вбачається із вищевказаного законодавства, оплата наданих послуг нараховується на кожен м 2 , що перебуває у власності споживача. Інших способів розрахунків за надані послуги діючим законодавстовм не передбачено.

Договір ПД0000024 від 01.03.2012 року про технічне обслідування димоходів і вентиляційних каналів, укладений між товариством з обмеженою відповідальністю «Подіс КР»та приватним підприємством "Лісбуд", передбачає технічне обслідування димових і вентиляційних каналів для надання довідки про можливість включення газового котла обігріву води, який встановлений у відповідача. Договір не передбачає строків періодичності перевірок та заключений на короткий строк. Такий договір не може вважатися договором, заключеним на обслуговування димовентиляційних каналів.

Інші пункти в переліку послуг не є спірними.

Запропонований позивачем договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій відповідає типовому договору та діючому на даний час законодавству.

Запропоновані відповідачу тарифи розраховані на підставі дійсних затрат і не перевищують тарифів, затверджених рішенням Криворізької міської ради.

За таких обставин рішення господарського суду Дніпропетровської області від 11.06.2012 року підлягає зміні, а спірний договір - заключенню на умовах позивача.

Керуючись статями 99, 101, 103,104, 105 Господарського процесуального кодексу України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна організація №20" задовольнити.

Рішення господарського суду Дніпропетровської області від 11.06.2012 року у справі №2/5005/2942/2012 змінити.

Зобов'язати приватне підприємство "Лісбуд" (код ЕДРПОУ 13460401) укласти договір на відшкодування експлуатаційних витрат з утримання будинку і споруди та прибудинкової території № 3\134\1 від 01.01.2012 року з комунальним підприємством "Житлово-експлуатаційна організація №20" (код ЕДРПОУ 25521786) на наступних умовах:

Договір №3\134\1

про надання послуг з утримання будинків

і споруд та прибудинкових територій

м. Кривий Ріг

Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна організація №20" в особі директора Позднякової О.В, що діє на підставі статуту, затвердженого наказом управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міськради №134 ум від 25.08.2009 року (далі - виконавець), з сторони приватне підприємство "Лісбуд", що є власником (орендарем) нежитлового дення у житловому будинку (гуртожитку), нежитлової будівлі (далі - споживач), з іншої сторони, уклали цей договір про таке:

Предмет договору

1. Предметом цього договору є забезпечення виконавцем надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - послуги) у житловому будинку (гуртожитку), нежитлової будівлі №6 по вул. Лєрмонтова прим.61, у м.Кривий Ріг, де знаходиться нежитлове приміщення загальною площею 441,6 м 2 , а споживачем - забезпечення своєчасної оплати таких послуг за встановленим тарифом у строк та на умовах, що передбачені цим договором.

2. Виконавець надає послуги відповідно до затвердженого (погодженого) рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг, копія якого додається до цього договору.

3. Розмір щомісячної плати за надані послуги на дату укладення цього договору становить 1, 3785 гривень з ПДВ на 1 кв.м. загальної площі приміщення.

Оплата спожитих послуг

4. Розрахунковим періодом є календарний місяць.

У разі застосування щомісячної системи оплати послуг платежі вносяться не пізніше ніж до 20 числа місяця, що настає за розрахунковим.

5.Послуги оплачуються в безготівковій формі.

6.Плата вноситься на розрахунковий рахунок: 26001276904400, ПАТ "Укрсиббанк", МФО 351005, ОКПО 25521786. Про зміну банківських реквізитів виконавця споживач повідомляється через систему "Нова-Ком".

7. За несвоєчасне внесення плати із споживача стягується пеня в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочки заборгованості.

8. У разі ненадання послуг або надання їх не в повному обсязі, відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних виконавець проводить перерахунок розміру плати.

Права та обов'язки сторін

9. Споживач має право на:

1) своєчасне отримання послуг належної якості згідно із законодавством;

2) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг у встановлені законодавством строки;

3) зменшення розміру плати за надані послуги у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості у визначеному законодавством порядку;

4) відшкодування збитків, заподіяних його майну та (або) приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;

5) своєчасне отримання від виконавця інформації про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання (вартість послуги на 1 кв.м), режим надання послуг;

6) проведення перевірки кількісних та якісних показників надання послуг в установленому Кабінетом Міністрів України порядку;

7) зменшення розміру плати за перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт та отримання компенсації за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт у розмірі, порядку та у строки, встановлені законодавством;

8) внесення за погодженням з виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги.

10. Споживач зобов'язаний:

1) оплачувати послуги в установлений цим договором строк;

2) своєчасно інформувати виконавця про виявлення несправностей в інженерних мережах, конструктивних елементах належного йому приміщення;

3) дотримуватися санітарно-гігієнічних і протипожежних правил;

4) забезпечувати безперешкодний доступ представників виконавця за наявності у них відповідного посвідчення до мережі, арматури та розподільних систем з метою:

ліквідації аварій - цілодобово;

встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення профілактичного огляду - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

5) у разі несвоєчасного внесення платежів сплачувати пеню у розмірі, встановленому законом договором;

6)проводити за рахунок власних коштів ремонт нежитлового приміщення у житловому будинку гуртожитку), будівлі;

7) своєчасно вживати заходів до усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з власної вини;

8) дотримуватися вимог житлового і містобудівного законодавства щодо проведення ремонту, реконструкції та переобладнання приміщень або їх частин, не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг;

9) своєчасно проводити підготовку нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) та технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.

11. Виконавець має право:

1) вимагати від споживача дотримання вимог правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій, експлуатації житлових та нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках), санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

2) доступу, зокрема несанкціонованого, у нежитлове приміщення у житловому будинку (гуртожитку) споживача для ліквідації аварії відповідно до встановленого законом порядку, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного і профілактичного огляду;

3) нараховувати у разі несвоєчасного внесення споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі, встановленому законом;

4) вимагати від споживача своєчасного проведення робіт з усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості зазначених робіт,

5) вносити за погодженням із споживачем у договір зміни, що впливають на розмір плати за послуги.

12. Виконавець зобов'язаний:

1) забезпечувати своєчасне надання послуг належної якості згідно із законодавством;

2) подавати споживачеві в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг;

3) утримувати внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до запобігання аварійним ситуаціям та їх ліквідації, усунення порушень щодо надання послуг в установлені законодавством строки;

4) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;

5) сплачувати споживачеві компенсацію за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства;

6) своєчасно ознайомлювати споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово- комунальних послуг;

7) своєчасно проводити за рахунок власних коштів роботи з усунення пов'язаних з наданням послуг неполадок, що виникли з його вини;

8) відшкодовувати споживачеві збитки, завдані його майну та (або) приміщенню, шкоду, заподіяну життю чи здоров'ю споживача внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;

9) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання житлових будинків (гуртожитків), квартир, приміщень;

10) своєчасно проводити підготовку житлового приміщення та його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.

Відповідальність сторін

13. Споживач несе відповідальність згідно із законом за:

1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

2) несвоєчасне внесення платежів за послуги шляхом сплати пені,

3) порушення визначених цим договором зобов'язань.

14. Виконавець несе відповідальність згідно із законом за:

1) неналежне надання або ненадання послуги, що призвело до заподіяння збитків майну та (або) приміщенню споживача, шкоди його життю чи здоров'ю, шляхом відшкодування збитків;

2) зниження кількісних і якісних показників послуг або перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт шляхом зменшення розміру плати у порядку, у строки та у розмірі, передбаченому законодавством. Якість надання послуг визначається відповідно до затвердженої органом місцевого самоврядування структури тарифу, періодичності та строків надання послуг;

3) перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт шляхом виплати споживачеві компенсації в установленому законодавством розмірі.

4) порушення зобов'язань, визначених цим договором.

Порядок розв'язання спорів

15. У разі порушення виконавцем умов цього договору споживачем та представником виконавця складається акт-претензія із зазначенням у ньому строків, виду порушення, кількісних і якісних показників послуг тощо.

Представник виконавця повинен з'явитися за викликом споживача для підписання акта-претензії не пізніше ніж протягом двох робочих днів.

У разі неприбуття представника виконавця у визначений цим договором строк або необгрунтованої відмови від підписання акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два інших споживачі.

16.Акт-претензія подається виконавцеві, який вирішує протягом трьох робочих днів питання щодо проведення перерахунку платежів або надає споживачеві обгрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.

17. Спори між сторонами розв'язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.

Форс-мажорні обставини

18. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), що унеможливлює надання та оплату послуг відповідно до умов цього договору.

Захист персональних даних

19.Споживач відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»від 01 червня 2010 року №2297-УІ надає згоду виконавцю (володільцю бази персональних даних) на включення своїх персональних даних до бази персональних даних контагентів підприємства, на обробку, збирання, зміну, використання, знеособлення, поширення, реєстрацію, поновлення своїх ідентифікаційних даних, а саме:

- паспортних даних (прізвище, ім'я, по -батькові, місце реєстрації);

- ідентифікаційного номеру;

- даних свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи -підприємця, у тому числі щодо його системи оподаткування, номер засобів зв'язку, даних щодо місця проживання та місця здійснення підприємницької діяльності, банківські реквізити, інші дані;

- дані про право власності чи оренди на нежитлове приміщення;

- відомості про фінансовий стан особового рахунку;

- інші дані, що добровільно надані ним для реалізації мети обробки, з метою надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкової території, виконання ремонтних робіт та інші роботи по обслуговуванню житлового фонду, у тому числі шляхом укладення необхідних договорів у порядку передбаченому Цивільним та Господарським кодексами України, отримання оплати за спожиті послуги, які регулюються Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Податковим кодексом України, а також згідно пункту 2.2 Статуту та інших нормативно-правових актів.

Споживач зобов'язується при зміні персональних даних надавати у найкоротший термін відповідальній особі - виконавцю уточнену інформацію та подавати оригінали відповідних документів для внесення своїх нових особистих даних до бази персональних даних контрагентів підприємства.

Строк дії договору

20.Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє строком один рік без права пролонгації в односторонньому порядку.

21.Цей договір може бути розірваний достроково за умови:

1) повного погашення заборгованості, яка накопичилась з моменту підписання цього договору до моменту його розірвання та на підставі переходу власності (користування) на нежитлове приміщення у житловому будинку (гуртожитку) до іншої особи;

2) зміни управителя (балансоутримувача) будинку та\або підписання договору між споживачем за цим договором та управителем (балансоутримувачем) багатоквартирного будинку та\або підписання між споживачем та іншим виконавцем зазначених послуг.

21. Цей договір складено у двох примірниках, один з яких зберігається у споживача, другий - у виконавця.

Адреса і підписи сторін

Виконавець Споживач

ДОДАТОК № 1 до договору № 3/134/1 від 01.01.2012р.

про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

м. Кривий Ріг

1. Додаток є невід'ємною частиною договору № 3/134/1 від 01.01.2012р. між комунальним підприємством "Житлово-експлуатаційна організація № 20" та власником (орендарем) нежитлового приміщення за адресою: вул. Лєрмонтова, буд. №6. В додатку міститься положення про обов'язковий перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які щомісячно сплачуються мешканцями та тарифи на послуги, які затверджені рішенням Криворізької міської ради №435 від 27.12.2011 р. «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для власників (орендарів) нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках) у м. Кривому Розі».

№п/п перелік послугперіодичність та строки виконання робітвартість послуг в гривнях на 1м 2надається (+) не надається (-) 1. прибирання прибудинкової територіїщоденно, згідно зі встановленими нормами 0,7203 + 2. прибирання сходових клітинщоденно, згідно зі встановленими нормами - 3. вивезення побутових відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення)за окремими договорами - 4.прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівлі 2 рази на рік - 5. технічне обслуговування ліфтівцілодобово - 6.обслуговування системи диспетчирезаціїцілодобово - 7.технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем гарячого водопостачання, холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливної каналізаціїцілодобово 0,1605 + 8.дератизація 2 рази на рік - 9.дезінсекція 2 рази на рік - 10. обслуговування димовентиляційних каналів 2 рази на рік 0,0242 - 11. технічне обслуговування та поточний ремонт систем протипожежної автоматики й димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем, у разі їх наявностіцілодобово - 12поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливної каналізації й технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленному порядку прибудинковій території (у тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків)згідно з планами виконання поточних ремонтів 0,4736 + 13.Поливання дворів, клумбів та газонівза необхідністю - 14.прибирання й вивезення снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішамиза необхідністю протягом листопада - березня - 15.експлуатація номерних знаків на будинках 1 раз на рік - 16. освітлення місць загального користування, підвалів, підкачування водиза необхідністю - 17.енергопостачання для ліфтівцілодобово - 18. періодична перевірка, обслуговування й ремонт квартирних засобів обліку води та теплової енергії, у тому числі їх демонтаж, транспорутвання й монтаж після провірки за окремими договорами - Всього вартість послуги в гривнях на 1 м 2 1, 3785

Стягнути з приватного підприємства "Лісбуд" (свідоцтво АОО №564338 від 31.08.2001 року, ЄДРПОУ 13460401, 50002, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Лермонтова,6/61) на користь комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна організація №20» (50002, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області, вул. Лермонтова, 60, р/р 26001276904400, ПАТ "Укрсіббанк", МФО 351005, ЄДРПОУ 25521786) судовий збір за розгляд апеляційної скарги у сумі 536,50 грн.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку протягом двадцяти днів до Вищого господарського суду України.

Головуючий Л.В. Чоха

Судді: Л.О. Чимбар

І.М. Герасименко

Постанова складена та підписана 24.09.2012р.

СудДніпропетровський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення17.09.2012
Оприлюднено01.10.2012
Номер документу26182037
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —2/5005/2942/2012

Постанова від 21.11.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Васищак І.М.

Ухвала від 07.11.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Васищак І.М.

Постанова від 17.09.2012

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Чоха Любов Василівна

Ухвала від 26.07.2012

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Чоха Любов Василівна

Ухвала від 05.07.2012

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Чоха Любов Василівна

Рішення від 11.06.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Боділовська Марина Михайлівна

Ухвала від 24.05.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Боділовська Марина Михайлівна

Ухвала від 10.05.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Боділовська Марина Михайлівна

Ухвала від 29.03.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Боділовська Марина Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні