Постанова
від 16.09.2008 по справі 21/227
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

21/227

36000, м. Полтава, вул.Зигіна, 1, тел. (0532) 610-421, факс (05322) 2-18-60, E-mail inbox@pl.arbitr.gov.ua

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД

ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

П О С Т А Н О В А

16.09.2008                                                                                Справа №21/227

м. Полтава

за позовом  Полтавське обласне відділення Фонду України соціального захисту інвалідів,м. Полтава,вул. Зигіна,1

до  Приватне підприємство "Дубрава",м.Комсомольськ,вул. Космонавтів,3,к.13 Стягнення грошових коштів

                                                  Суддя  Тимченко Б.П.

                                                  Секретар судового засідання Коломієць Є.Є.

Представники:

від позивача:  Фіщук В.В., дов. № 04-1/1 від 08.01.08р.

від відповідача: відсутні

Суть спору: Розглядається позов про стягнення грошових коштів за нестворені робочі місця для інвалідів за 2007р. в сумі 9390,13грн.,з яких адміністративно-господарські санкції в сумі 9123,68грн.,пеня в сумі 266,45грн.

Позивач на позові наполягає.Відповідач будучи належним чином повідомлений про час та місце судового засідання (повідомлення про вручення поштового відправлення наявне в матеріалах справи) вдруге явку повноважного представника для участі в судовому засіданні не забезпечив,заперечень на позов не надав,поте надав на адресу суду заяву в якій прохає проводити розгляд справи без його участі.

Розглянувши матеріали справи,суд встановив:

          Ч.1 ст.18 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” обов”язок працевлаштування інвалідів покладено на центральний орган виконавчої влади з питань праці та соціальної політики,органи місцевого самоврядування,громадські організації інвалідів.

          Відповідно до п.10 Положення про робоче місце інваліда і про порядок працевлаштування інвалідів,затвердженого Постановою КМУ від 03.05.1995р. №314,працевлаштування інвалідів здійснюється державною службою зайнятості,органами Мінсоцзахисту,місцевими радами народних депутатів,громадськими організаціями інвалідів з урахуванням побажань,стану здоров”я інвалідів,їхніх здібностей і професійних навичок відповідно до висновків МСЕК.

          Згідно з п.5,14 вказаного Положення підприємства інформують центри зайнятості,місцеві органи соціального захисту населення та відділення Фонду соціального захисту інвалідів про створення (пристосування) робочих місць для працевлаштування інвалідів,інформують державну службу зайнятості та місцеві органи соціального захисту населення про вільні робочі місця та вакантні посади,на яких може використовуватися праця інвалідів.

          В матеріалах справи наявна довідка Кременчуцького міськрайонного центру зайнятості від 25.06.07р. № 3131,де вказано що відповідач протягом 2007р. не надавав звіт по формі 3-ПН "Про наявність вакансій" (для інвалідів)..

          Відповідно до вимог п.3 Положення робоче місце інваліда вважається створеним,якщо воно відповідає встановленим вимогам робочого місця для інвалідів відповідної нозології,атестоване спеціальною комісією підприємства за участю представників МСЕК,органів Держнаглядохоронпраці,громадських організацій інвалідів,і введено в дію шляхом працевлаштування на ньому інваліда.

          Як свідчать докази,надані позивачем,відповідач не займався створенням необхідних умов для праці інвалідів. Аналіз наведених положень чинного законодавства справи свідчать про те,що виконанню відповідними органами обов”язку працевлаштувати інвалідів повинно передувати вжиття підприємством необхідних заходів для забезпечення такого працевлаштування,до яких належать,зокрема,створення в установленому порядку робочих місць у межах нормативу та інформування названих органів про наявність вакансій для інвалідів.

          На підставі аналізу матеріалів справи суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог в повному обсязі.             

                    На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”,ст.614 ЦК України ст.ст. 160-163. п.6 розділу VII „перехідні положення” КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

          1. Адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.

            2. Стягнути з приватного підприємства "Дубрава",39800,м. Комсомольськ,пров. Молодіжний,52,ЄДРПОУ 31278018,р/р 26006050001932 в КФ АКБ "Індустріалбанк",МФО 331304 на користь Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів,м. Полтава,вул. Зигіна,1,р/р 31212230700008,ГУДК в Полтавській області,МФО 831019,код 34698778-адміністративно-господарські санкції в сумі 9123,68грн.,пеню в сумі 266,45грн.

         3. Копії постанови направити сторонам.

       Суддя                                                                                            Тимченко Б.П.

          Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду.

Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Заява про апеляційне оскарження подається протягом десяти днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

          Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

                                        

СудГосподарський суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення16.09.2008
Оприлюднено10.12.2008
Номер документу2468480
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —21/227

Судовий наказ від 22.11.2010

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Тимченко Б.П.

Судовий наказ від 24.01.2011

Господарське

Господарський суд Донецької області

Матюхін В.І.

Рішення від 11.01.2011

Господарське

Господарський суд Донецької області

Матюхін В.І.

Судовий наказ від 24.12.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Назаренко Наталія Григорівна

Судовий наказ від 24.12.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Назаренко Наталія Григорівна

Ухвала від 28.12.2010

Господарське

Господарський суд Донецької області

Матюхін В.І.

Ухвала від 16.12.2010

Господарське

Господарський суд Донецької області

Матюхін В.І.

Ухвала від 10.09.2010

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Тимченко Б.П.

Рішення від 01.12.2010

Господарське

Господарський суд Київської області

Ярема В.А.

Ухвала від 26.10.2010

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Тимченко Б.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні