Постанова
від 15.05.2012 по справі 2а-10575/11/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва, 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

Іменем України

м. Київ

15 травня 2012 року 14:32 год. № 2а-10575/11/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Костенка Д.А.,

при секретарі судового засідання Палійчук Л.Д.,

за участю представників:

позивача: Дудченка С.М., Кодацької Л.Г., Норець Н.О.; відповідача -Шевченка В.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом Приватного акціонерного то вариства "Київ-Дніпровське міжгалузеве підприємство промислового залізничного транспор ту" (далі -ПрАТ "Київ-Дніпровське МППЗТ") до Державної податкової інспекції у Дніпровсь кому районі м. Києва Державної податкової служби (далі -ДПІ) про визнання проти правними і скасування податкових повідомлень-рішень від 31.01.2011р. №№0000062303/0, 0000072303/0,

в с т а н о в и в:

ПрАТ "Київ-Дніпровське МППЗТ" з урахуванням уточнення позовних вимог просить визнати протиправними і скасувати подат кові повідомлення-рішення ДПІ від 31.01.2011р. №№0000062303/0, 0000072303/0 про нараху вання йому грошових зобов'язань з податку на прибуток і ПДВ в сумі 307'810 грн. і 230'535 грн., відповідно.

Під час розгляду справи представники позивача підтримали позов з підстав наведених у позовній заяві; представник від пові дача позов не визнав, надавав письмові заперечення.

Позов обґрунтовано помилковістю висновків про порушення Законів України від 28.12.1994р. №334/94-ВР "Про оподаткування прибутку під приємств" (далі - Закон №334/94) та від 03.04.1997р. №168/97-ВР "Про податок на додану вартість" (далі - Закон №168/97) та заниження податкових зобов'язань з податку на прибуток та ПДВ по господарським відноси нам із ПП "Сенед", безпідставністю та бездоказовістю тверджень податкового органу про недійсність, фіктив ність і нікчем ність договору від 24.11.2009р. №01 між Терно пільською філією та ПП "Сенед", у зв'язку з чим здійснені відповідачем податкові нараху вання є протиправними і підлягають скасуванню. Позивач стверджує про відсутність з його сторони порушень вимог вказаних законів при оподаткуванні операцій з придбання у ПП "Сенед" товарів (шпали і брус), наяв ністю необхідних підтверджуючих здійснення господар ських операцій, понесення витрат та сплату ПДВ первинних документів.

Відповідач заперечує проти позову з підстав неправомірності включення витрат на прид ання у ПП "Сенед" товарів (шпали, брус) та сплаченого у ціні ПДВ до складу валови витрат та податкового кредиту з ПДВ, з огляду на недійсність, фіктивність та нікчемність правочинів, які не спрямовані на реальне настання правових наслідків і порушують публічний порядок, а також зважаючи на наявність ознак фік тивності названого контрагента.

Заслухавши пояснення представників сторін та покази свідків, дослідивши письмові матеріали справи, суд дійшов висновку про задоволення позову, виходячи з такого.

Судом встановлено, що ДПІ прийнято податкові повідомлення-рішення від 31.01.2011р.:

- №0000062303/0, яким позивачу визначено суму податкового зобов'язання з податку на прибуток у розмірі 307'810 грн. (у т.ч.: 246'248 грн. -основний платіж, 61'562 грн. -штраф);

- №0000072303/0, яким позивачу визначено податкове зобов'язання з ПДВ у розмірі 230'535 грн. (у т.ч.: 184'428 грн. -основний платіж, 46'107 грн. -штраф).

Дані рішення прийнято на підставі пп. 54.3.2 п. 54.3 ст. 54, п. 123.1 ст. 123 ПК та акта ДПІ від 13.01.2011р. №32/23-622-0473711 планової виїзної перевірки позивача з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законо давства за період з 01.01.2009р. по 30.06.2010р., згідно з яким встановлено наступні порушення:

- п. 1,19, п. 1.21 ст. 1, пп. 5.2.1 п. 5.2, пп. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5, пп. 11.2.1 п. 11.2, пп. 11.3.1 п. 11.3 ст. 11 Закону №334/94, які полягають в завищенні позивачем валових витрат на суму 984'990 грн., у т.ч. за 2009р. -322'660 грн., за І квартал 2010р -109'610 грн., за І півріччя 2010р. -552'720 грн., у зв'язку з неправомірним на думку відповідача включенням витрат на прид бання Тернопільською філією товарів (шпали, брус) у ПП "Сенед" згідно з договором від 24.11.2009р. №01, що призвело до заниження податку на прибуток у сумі 246'248 грн.;

- п. 1, 4 ст. 1, пп.пп. "а", "б", "в" п. 6.4, пп.пп. "а", "в" п. 6.5 ст. 6 Закону №168/97, що полягають у завищенні податкового кредиту з ПДВ на загальну суму 183'858 грн., у т.ч.: за гру день 2009р. -56'648 грн., за березень 2010р. -16'666 грн., за квітень 2010р. -28'032 грн., за тра вень 2010р. -22'192 грн., за червень 2010р. -60'320 грн. за відсутності операцій з придбання товарів у ПП "Сенед".

Згідно з актом в ході перевірки не підтверджено факт поставки товарів з огляду на наступне: - в наданих до перевірки накладних на товар не зазначено місяця їх складення; - до перевірки не надано документів, які б підтверджували транспортування (автомо більним чи залізничним транспортом), а також документів, які б підтверджували прийняття придбаних у ПП "Сенед" товарів (шпали, брус) за кількістю і якістю.

За цих обставин та пославшись на ст.ст. 203, 215, 228 ЦК, відповідач дійшов висновку про недійсність та нікчем ність договору від 24.11.2009р. №01, який не спрямований на реаль не настання правових наслідків та порушує публічний порядок, у зв'язку з чим відповідач вважає безпідставним віднесення витрат на придбання товарів за вказаним договором та сплачено у ціні товарів ПДВ до валових витрат та податкового кредиту відповідного звітного податкового кредиту.

Спірні правовідносини щодо правомірності прийнятих відповідачем рішень виникли у сфері справляння податків і зборів та стосуються порядку формування платником валових витрат та податкового кредиту з ПДВ.

Пунктом 5.1 ст. 5 Закону №334/94 визначено, що валові витрати - сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, здійснюваних як компенсація вартості товарів (робіт, послуг), які придбаваються (виготовляються) таким платником податку для їх подальшого використання у власній господарській діяльності.

Згідно з пп. 5.2.1 п. 5.2 ст. 5 Закону №334/94 до складу валових витрат включаються суми будь-яких витрат, сплачених (нарахованих) протягом звітного періоду у зв'язку з підго товкою, організацією, веденням виробництва, продажем продукції (робіт, послуг) і охороною праці, у т.ч. витрати з придбання електричної енергії (включаючи реактивну), з урахуванням обмежень, установлених п.п. 5.3-5.7 цієї статті.

Підпунктом 11.2.1 п. 11.2 ст. 11 Закону №334/94 встановлено, що датою збільшення валових витрат виробництва (обігу) вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

- або дата списання коштів з банківських рахунків платника податку на оплату товарів (робіт, послуг), а в разі їх придбання за готівку - день їх видачі з каси платника податку;

- або дата оприбуткування платником податку товарів, а для робіт (послуг) -дата фактичного отримання платником податку результатів робіт (послуг).

Абзацом 4 пп. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5 Закону №334/94 встановлено, що не належать до складу валових витрат будь-які витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіж ними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена прави лами ведення податкового обліку.

Згідно з п. 5.11 ст. 5 Закону №334/94 установлення додаткових обмежень щодо віднесення витрат до складу валових витрат платника податку, крім тих, що зазначені у цьому Законі, не дозволяється.

Згідно з п. 1.7 ст. 1 Закону №168/97 податковий кредит - сума, на яку платник податку має право зменшити податкове зобов'язання звітного періоду, визначена згідно з цим Законом.

Відповідно до пп. 7.4.1 п. 7.4 ст. 7 Закону №168/97 податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою п. 6.1 ст. 6 та ст. 8-1 цього Закону, протягом такого звітного періоду зокрема у зв'язку з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого вико-ристання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Згідно із пп. 7.4.5 п. 7.4 ст. 7 Закону №168/97 не підлягають включенню до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованого) податку у зв'язку з придбанням товарів (послуг), не підтверджені податковими накладними чи митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з пп. 7.2.6 цього пункту).

Підпунктом 7.5.1 п. 7.5 ст. 7 Закону №168/97 передбачено, що датою виникнення права платника податку на податковий кредит вважається дата здійснення першої з подій:

або дата списання коштів з банківського рахунку платника податку в оплату товарів (робіт, послуг), дата виписки відповідного рахунку (товарного чека) - в разі розрахунків з використанням кредитних дебетових карток або комерційних чеків;

або дата отримання податкової накладної, що засвідчує факт придбання платником податку товарів (робіт, послуг).

Положеннями п. 7.2. ст. 7 Закону №168/97 передбачено, що податкова накладна вида ється платником податку, який поставляє товари (послуги), на вимогу їх отримувача, та є підставою для нарахування податкового кредиту (пп. 7.2.6); податкова накладна складається у момент виникнення податкових зобов'язань продавця у двох примірниках; податкова накладна є одночасно звітним і розрахунковим документом (пп. 7.2.3); право на нарахування податку і складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку (пп. 7.2.4).

Перевіркою встановлено і не заперечується сторонами в ході розгляду справи наяв ність господарських відно син між позивачем в особі його Тернопільської філії та ПП "Се нед" з придбання на підставі договору від 24.11.2009р. №01 шпал дерев'яних для залізничних колій просочених і брусів перевідних дерев'яних.

Передумовою для укладення даного договору та придбання товарів став проведений пози вачем тендер на придбання лісомате ріалів начорно оброблених та шпал дерев'яних для залізничних чи трамвайних колій просо чених, перемогу в якому здобуло ПП "Сенед.

Згідно з договором від 24.11.2009р. №01 ПП (далі -Договір) "Сенед" (Постачальник) зобов'язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором поставити позивачу (Замовник) (передати у власність Замовника) шпали дерев'яних для залізничних колій просочених у кіл-ті 10440 шт. і брусів перевідних дерев'яних у кіл-ті 11 комплектів згідно зі специфікацією, яка є невід'ємною частино цього договору, а Замовник зобов'язується прийняти товар та оплатити його.

Строк Договору до 31.12.2009р., але у будь-якому випадку до повного виконання сторо нами зобов'язань по цьому Договору. Обсяг поставки становив 2'003'988 грн. (у т.ч. ПДВ -333998 грн.). За умовами договору поставка здійснюється поетапно за попередніми заявками Замовника, поставка здійснюється силами транспортом та за рахунок Постачальника, поставка окремої партії товару оформлю ється видатковою накладною. Розрахунки за товар Замовником здійснюються по факту постав ки окремої партії товару, протягом 21 робочого дня з моменту пред'явлення Постачальником рахунку-фактури.

Зазначений Договір підписаний повноважними представниками сторін і скріплений пе чатками та згідно з п. 10.1 є укладеним і набув чинності. Договору чи його окремі положення в судому порядку не оспорювалися, недійс ним чи фіктивним судом не визнавався.

Як зазначає позивач поставка товарів здійснювалася автомобільним транспортом на структурні підрозділи позивача, відповідно до заявок останніх. Операції з поставки товарів (окремих партій) оформлені випи саними Постачаль ником та прий нятими позивачем до оплати рахунками; видатко вими і подат ковими накладними. Господарсь кі операції з придбання товарів відображені по зивачем в бух галтерсько му обліку. У податко вому обліку позивач включив вит рати на придбання товарів (без врахування нарахованого ПДВ) до складу валових витрат, а нарахований (сплачений) у ціні товарів ПДВ -до податкового кредиту відповідних звітних податкових періодів.

Встановлені в ході перевірки і за значені в акті фактичні обставини придбання позива чем товару на підставі договору від 24.11.2009р. № 01 підтверджуються наступними наклад ними на товар, рахунками, податковими накладними:

1) накладні на товар (т. 1 а.с. 127-189):

а) шпали дерев'яні просочені тип А2:

- накладна №3 від 25.11.2009р., 320 штук на суму 56064,00 грн. (ПДВ на суму 9344,00 грн.);

- накладна №3 від 02.12.2009р., 270 штук на суму 47304,00 грн. (ПДВ на суму 7884,00 грн.);

- накладна №4 від 02.12.2009р., 220 штук на суму 38544,00 грн. (ПДВ на суму 6424,00 грн.);

- накладна №5 від 08.12.2009р., 270 штук на суму 47304,00 грн. (ПДВ на суму 7884,00 грн.);

- накладна №6 від 08.12.2009р., 270 штук на суму 47304,00 грн. (ПДВ на суму 7884,00 грн.);

- накладна №7 від 09.12.2009р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- накладна №8 від 09.12.2009р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- накладна №9 від 09.12.2009р., 270 штук на суму 47304,00 грн. (ПДВ на суму 7884,00 грн.);

- накладна №10 від 24.12.2009р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- накладна №11 від 24.12.2009р., 70 штук на суму 12264,00 грн.(ПДВ на суму 2044,00 грн.);

- накладна №12 від 24.12.2009р, 70 штук на суму 12264,00 грн.(ПДВ на суму 2044,00 грн.);

- накладна №13 від 24.02.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- накладна №14 від 12.03.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- накладна №15 від 18.03.2010р., 150 штук на суму 26280,00 грн.(ПДВ на суму 4380,00 грн.);

- накладна №16 від 18.03.2010р., 150 штук на суму 26280,00 грн.(ПДВ на суму 4380,00 грн.);

- накладна №18 від 01.04.2010р., 150 штук на суму 26280,00 грн.(ПДВ на суму 4380,00 грн.);

- накладна №19 від 01.04.2010р., 150 штук на суму 26280,00 грн. (ПДВ на суму 4380,00 грн.);

- накладна №20 від 06.04.2010р., 300 штук на суму 52560,00 грн. (ПДВ на суму 8760,00 грн.);

- накладна №21 від 14.04.2010р., 360 штук на суму 63072,00 грн.(ПДВ на суму 10512,00грн.);

- накладна №22 від 05.05.2010р., 200 штук на суму 35040,00 грн.(ПДВ на суму 5840,00 грн.);

- накладна №23 від 14.05.2010р., 200 штук на суму 35040,00 грн.(ПДВ на суму 5840,00 грн.);

- накладна №24 від 17.05.2010р., 360 штук на суму 63072,00 грн.(ПДВ на суму10512,00грн.);

- накладна №25 від 01.06.2010р., 300 штук на суму 52560,00 грн. (ПДВ на суму 8760,00 грн.);

- накладна №27 від 11.06.2010р., 300 штук на суму 52560,00 грн. (ПДВ на суму 8760,00 грн.);

- накладна №28 від 04.06.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- накладна №29 від 14.06.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- накладна №30 від 14.06.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- накладна №31 від 15.06.2010р., 270 штук на суму 47304,00 грн. (ПДВ на суму 7884,00 грн.);

- накладна №32 від 16.06.2010р., 265 штук на суму 46428,00 грн. (ПДВ на суму 7738,00 грн.);

- накладна №33 від 22.06.2010р., 270 штук на суму 47304,00 грн. (ПДВ на суму 7884,00 грн.);

- накладна №34 від 15.07.2010р., 231 штук на суму 40471,20 грн. (ПДВ на суму 6745,20 грн.);

- накладна №35 від 15.07.2010р., 100 штук на суму 17520,00 грн. (ПДВ на суму 2920,00 грн.);

- накладна №36 від 21.07.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- накладна №37 від 22.07.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- накладна №38 від 22.07.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- накладна №40 від 25.08.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- накладна №41 від 25.08.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- накладна №42 від 25.08.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- накладна №43 від 03.09.2010р., 147 штук на суму 25754,40 грн. (ПДВ на суму 4292,40 грн.);

- накладна №44 від 09.09.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- накладна №45 від 09.09.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- накладна №46 від 20.09.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- накладна №47 від 20.09.2010р., 270 штук на суму 47304,00 грн. (ПДВ на суму 7884,00 грн.);

- накладна №49 від 23.09.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- накладна №50 від 23.09.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- накладна №51 від 24.09.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- накладна №52 від 24.09.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- накладна №54 від 01.10.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- накладна №55 від 01.10.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- накладна №56 від 01.10.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- накладна №57 від 01.10.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- накладна №58 від 04.10.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- накладна №59 від 04.10.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- накладна №60 від 04.10.2010р., 60 штук на суму 10512,00 грн. (ПДВ на суму 1752,00 грн.);

- накладна №61 від 04.10.2010р., 30 штук на суму 5256,00 грн. (ПДВ на суму 876,00 грн.);

б) брус дерев'яний просочений тип А2:

- накладна №17 від 19.03.2010р., 1 штука на суму 15900,00 грн. (ПДВ на суму 2650,00);

- накладна №63 від 02.11.2010р., 2 штуки на суму 31800,00 грн. (ПДВ на суму 5300,00);

- накладна №64 від 01.12.2010р., 2 штуки на суму 31800,00 грн. (ПДВ на суму 5300,00);

в) шпали дерев'яні просочені тип А2 та брус дерев'яний просочений тип А2:

- накладна №26 від 03.06.2010р., брус дерев'яний просочений тип А2 - 1 штука на суму 13250,00 грн., шпали дерев'яні просочені тип А2 - 300 штук на суму 43800,00 грн. - загальна сума 68460,00 грн. (ПДВ на суму 11410,00 грн.);

- накладна №39 від 20.08.2010р., шпали дерев'яні просочені тип А2 - 200 штук на суму 35040,00 грн., брус дерев'яний просочений тип А2 -1 штука на суму 13250,00 грн., загальна сума 50940,00 грн. (ПДВ на суму 8490,00 грн.);

- накладна №48 від 22.09.2010р., шпали дерев'яні просочені тип А2 - 90 штук на суму 13140,00 грн., брус дерев'яний просочений тип А2 -1 штука на суму 13250,00 грн., загальна сума 31668,00 грн. (ПДВ на суму 5278,00 грн.);

- накладна №53 від 01.10.2010р., шпали дерев'яні просочені тип А2 - 270 штук на суму 39420,00 грн., брус дерев'яний просочений тип А2 -1 штука на суму 13250,00 грн., загальна сума 63204,00 грн. (ПДВ на суму 10534,00 грн.);

- накладна №62 від 04.10.2010р., шпали дерев'яні просочені тип А2 - 180 штук на суму 26280,00 грн., брус дерев'яний просочений тип А2 -2 штуки на суму 26500,00 грн., загальна сума 63336,00 грн. (ПДВ на суму 10556,00 грн.);

2) рахунками на оплату (т. 2 а.с. 10-72):

а) шпали дерев'яні просочені тип А2

- №2 від 25.11.2009р., 320 штук на суму 56064,00 грн. (ПДВ на суму 9344,00 грн.);

- №3 від 02.12.2009р., 270 штук на суму 47304,00 грн. (ПДВ на суму 7884,00 грн.);

- №4 від 02.12.2009р., 220 штук на суму 38544,00 грн. (ПДВ на суму 6424,00 грн.);

- №5 від 08.12.2009р., 270 штук на суму 47304,00 грн. (ПДВ на суму 7884,00 грн.);

- №6 від 08.12.2009р., 270 штук на суму 47304,00 грн. (ПДВ на суму 7884,00 грн.);

- №7 від 09.12.2009р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- №8 від 09.12.2009р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №9 від 09.12.2009р., 270 штук на суму 47304,00 грн. (ПДВ на суму 7884,00 грн.);

- №10 від 24.12.2009р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- №11 від 24.12.2009р., 70 штук на суму 12264,00 грн.(ПДВ на суму 2044,00 грн.);

- №12 від 24.12.2009р, 70 штук на суму 12264,00 грн.(ПДВ на суму 2044,00 грн.);

- №13 від 24.02.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- №14 від 12.03.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- №15 від 18.03.2010р., 150 штук на суму 26280,00 грн. (ПДВ на суму 4380,00,00 грн.);

- №16 від 18.03.2010р., 150 штук на суму 26280,00 грн. (ПДВ на суму 4380,00,00 грн.);

- №18 від 01.04.2010р., 150 штук на суму 26280,00 грн. (ПДВ на суму 4380,00,00 грн.);

- №19 від 01.04.2010р., 150 штук на суму 26280,00 грн. (ПДВ на суму 4380,00,00 грн.);

- №20 від 06.04.2010р., 300 штук на суму 52560,00 грн. (ПДВ на суму 8760,00 грн.);

- №21 від 14.04.2010р., 360 штук на суму 63072,00 грн.(ПДВ на суму 10512,00грн.);

- №22 від 05.05.2010р., 200 штук на суму 35040,00 грн.(ПДВ на суму 5840,00 грн.);

- №23 від 14.05.2010р., 200 штук на суму 35040,00 грн.(ПДВ на суму 5840,00 грн.);

- №24 від 17.05.2010р., 360 штук на суму 63072,00 грн.(ПДВ на суму10512,00грн.);

- №25 від 01.06.2010р., 300 штук на суму 52560,00 грн. (ПДВ на суму 8760,00 грн.);

- №27 від 11.06.2010р., 300 штук на суму 52560,00 грн. (ПДВ на суму 8760,00 грн.);

- №28 від 14.06.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №29 від 14.06.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №30 від 14.06.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №31 від 15.06.2010р., 270 штук на суму 47304,00 грн. (ПДВ на суму 7884,00 грн.);

- №32 від 16.06.2010р., 265 штук на суму 46428,00 грн. (ПДВ на суму 7738,00 грн.);

- №33 від 22.06.2010р., 270 штук на суму 47304,00 грн. (ПДВ на суму 7884,00 грн.);

- №34 від 15.07.2010р., 231 штук на суму 40471,20 грн. (ПДВ на суму 6745,20 грн.);

- №35 від 15.07.2010р., 100 штук на суму 17520,00 грн. (ПДВ на суму 2920,00 грн.);

- №36 від 21.07.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- №37 від 22.07.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №38 від 22.07.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №40 від 25.08.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- №41 від 25.08.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №42 від 25.08.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №43 від 03.09.2010р., 147 штук на суму 25754,40 грн. (ПДВ на суму 4292,40 грн.);

- №44 від 09.09.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №45 від 09.09.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №46 від 20.09.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №47 від 20.09.2010р., 270 штук на суму 47304,00 грн. (ПДВ на суму 7884,00 грн.);

- №49 від 23.09.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №50 від 23.09.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- №51 від 24.09.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- №52 від 24.09.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- №54 від 01.10.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №55 від 01.10.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- №56 від 01.10.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №57 від 01.10.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №58 від 04.10.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №59 від 04.10.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №60 від 04.10.2010р., 60 штук на суму 10512,00 грн. (ПДВ на суму 1752,00 грн.);

- №61 від 04.10.2010р., 30 штук на суму 5256,00 грн. (ПДВ на суму 876,00 грн.);

б) брус дерев'яний просочений тип А2:

- №17 від 19.03.2010р., 1 штука на суму 15900,00 грн. (ПДВ на суму 2650,00);

- №63 від 02.11.2010р., 2 штуки на суму 31800,00 грн. (ПДВ на суму 5300,00);

- №64 від 01.12.2010р., 2 штуки на суму 31800,00 грн. (ПДВ на суму 5300,00);

в) брус дерев'яний просочений тип А2 та шпали дерев'яні просочені тип А2:

- №26 від 03.06.2010р., брус дерев'яний просочений тип А2 - 1 штука на суму 13250,00 грн., шпали дерев'яні просочені тип А2 - 300 штук на суму 43800,00 грн. - загальна сума 68460,00 грн. (ПДВ на суму 11410,00 грн.);

- накладна №39 від 20.08.2010р., шпали дерев'яні просочені тип А2 - 200 штук на суму 35040,00 грн., брус дерев'яний просочений тип А2 -1 штука на суму 13250,00 грн., загальна сума 50940,00 грн. (ПДВ на суму 8490,00 грн.);

- накладна №48 від 22.09.2010р., шпали дерев'яні просочені тип А2 - 90 штук на суму 13140,00 грн., брус дерев'яний просочений тип А2 -1 штука на суму 13250,00 грн., загальна сума 31668,00 грн. (ПДВ на суму 5278,00 грн.);

- накладна №53 від 01.10.2010р., шпали дерев'яні просочені тип А2 - 270 штук на суму 39420,00 грн., брус дерев'яний просочений тип А2 -1 штука на суму 13250,00 грн., загальна сума 63204,00 грн. (ПДВ на суму 10534,00 грн.);

- №62 від 04.10.2010р., шпали дерев'яні просочені тип А2 - 180 штук на суму 26280,00 грн., брус дерев'яний просочений тип А2 - 2 штуки на суму 26500,00 грн., загальна сума 63336,00 грн. (ПДВ на суму 10556,00 грн.);

3) податковими накладними (т. 1 а.с. 190-243, т. 2 а.с. 1-9):

а) шпали дерев'яні просочені тип А2

- №2 від 25.11.2009р., 320 штук на суму 56064,00 грн. (ПДВ на суму 9344,00 грн.);

- №3 від 02.12.2009р., 270 штук на суму 47304,00 грн. (ПДВ на суму 7884,00 грн.);

- №4 від 02.12.2009р., 220 штук на суму 38544,00 грн. (ПДВ на суму 6424,00 грн.);

- №5 від 08.12.2009р., 270 штук на суму 47304,00 грн. (ПДВ на суму 7884,00 грн.);

- №6 від 08.12.2009р., 270 штук на суму 47304,00 грн. (ПДВ на суму 7884,00 грн.);

- №7 від 09.12.2009р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- №8 від 09.12.2009р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №9 від 09.12.2009р., 270 штук на суму 47304,00 грн. (ПДВ на суму 7884,00 грн.);

- №10 від 24.12.2009р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- №11 від 24.12.2009р., 70 штук на суму 12264,00 грн.(ПДВ на суму 2044,00 грн.);

- №12 від 24.12.2009р, 70 штук на суму 12264,00 грн.(ПДВ на суму 2044,00 грн.);

- №13 від 24.02.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- №14 від 12.03.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- №15 від 18.03.2010р., 150 штук на суму 26280,00 грн. (ПДВ на суму 4380,00,00 грн.);

- №16 від 18.03.2010р., 150 штук на суму 26280,00 грн. (ПДВ на суму 4380,00,00 грн.);

- №18 від 01.04.2010р., 150 штук на суму 26280,00 грн. (ПДВ на суму 4380,00,00 грн.);

- №19 від 01.04.2010р., 150 штук на суму 26280,00 грн. (ПДВ на суму 4380,00,00 грн.);

- №20 від 06.04.2010р., 300 штук на суму 52560,00 грн. (ПДВ на суму 8760,00 грн.);

- №21 від 14.04.2010р., 360 штук на суму 63072,00 грн.(ПДВ на суму 10512,00грн.);

- №22 від 05.05.2010р., 200 штук на суму 35040,00 грн.(ПДВ на суму 5840,00 грн.);

- №23 від 14.05.2010р., 200 штук на суму 35040,00 грн.(ПДВ на суму 5840,00 грн.);

- №24 від 17.05.2010р., 360 штук на суму 63072,00 грн.(ПДВ на суму10512,00грн.);

- №25 від 01.06.2010р., 300 штук на суму 52560,00 грн. (ПДВ на суму 8760,00 грн.);

- №27 від 11.06.2010р., 300 штук на суму 52560,00 грн. (ПДВ на суму 8760,00 грн.);

- №28 від 14.06.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №29 від 14.06.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №30 від 14.06.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №31 від 15.06.2010р., 270 штук на суму 47304,00 грн. (ПДВ на суму 7884,00 грн.);

- №32 від 16.06.2010р., 265 штук на суму 46428,00 грн. (ПДВ на суму 7738,00 грн.);

- №33 від 22.06.2010р., 270 штук на суму 47304,00 грн. (ПДВ на суму 7884,00 грн.);

- №34 від 15.07.2010р., 231 штук на суму 40471,20 грн. (ПДВ на суму 6745,20 грн.);

- №35 від 15.07.2010р., 100 штук на суму 17520,00 грн. (ПДВ на суму 2920,00 грн.);

- №36 від 21.07.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- №37 від 27.07.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №38 від 22.07.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №40 від 25.08.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- №41 від 25.08.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №42 від 25.08.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №43 від 03.09.2010р., 147 штук на суму 25754,40 грн. (ПДВ на суму 4292,40 грн.);

- №44 від 09.09.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №45 від 09.09.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №46 від 20.09.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №47 від 20.09.2010р., 270 штук на суму 47304,00 грн. (ПДВ на суму 7884,00 грн.);

- №49 від 23.09.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №50 від 23.09.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- №51 від 24.09.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- №52 від 24.09.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- №54 від 01.10.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №55 від 01.10.2010р., 180 штук на суму 31536,00 грн. (ПДВ на суму 5256,00 грн.);

- №56 від 01.10.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №57 від 01.10.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №58 від 04.10.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №59 від 04.10.2010р., 90 штук на суму 15768,00 грн. (ПДВ на суму 2628,00 грн.);

- №60 від 04.10.2010р., 60 штук на суму 10512,00 грн. (ПДВ на суму 1752,00 грн.);

- №61 від 04.10.2010р., 30 штук на суму 5256,00 грн. (ПДВ на суму 876,00 грн.);

б) брус дерев'яний просочений тип А2

- №17 від 19.03.2010р., 1 штука на суму 15900,00 грн. (ПДВ на суму 2650,00);

- №63 від 02.11.2010р., 2 штуки на суму 31800,00 грн. (ПДВ на суму 5300,00);

- №64 від 01.12.2010р., 2 штуки на суму 31800,00 грн. (ПДВ на суму 5300,00);

в) брус дерев'яний просочений тип А2 та шпали дерев'яні просочені тип А2:

- №26 від 03.06.2010р., брус дерев'яний просочений тип А2 - 1 штука на суму 13250,00 грн., шпали дерев'яні просочені тип А2 - 300 штук на суму 43800,00 грн. - загальна сума 68460,00 грн. (ПДВ на суму 11410,00 грн.);

- накладна №39 від 20.08.2010р., шпали дерев'яні просочені тип А2 - 200 штук на суму 35040,00 грн., брус дерев'яний просочений тип А2 -1 штука на суму 13250,00 грн., загальна сума 50940,00 грн. (ПДВ на суму 8490,00 грн.);

- накладна №48 від 22.09.2010р., шпали дерев'яні просочені тип А2 - 90 штук на суму 13140,00 грн., брус дерев'яний просочений тип А2 -1 штука на суму 13250,00 грн., загальна сума 31668,00 грн. (ПДВ на суму 5278,00 грн.);

- накладна №53 від 01.10.2010р., шпали дерев'яні просочені тип А2 - 270 штук на суму 39420,00 грн., брус дерев'яний просочений тип А2 -1 штука на суму 13250,00 грн., загальна сума 63204,00 грн. (ПДВ на суму 10534,00 грн.);

- №62 від 04.10.2010р., шпали дерев'яні просочені тип А2 - 180 штук на суму 26280,00 грн., брус дерев'яний просочений тип А2 - 2 штуки на суму 26500,00 грн., загальна сума 63336,00 грн. (ПДВ на суму 10556,00 грн.).

Оплата за придбаний товар підтверджується актом звірки взаєморозрахунків між Тер нопільською філією ПрАТ "Київ-Дніпровське МППЗТ" станом на 14.07.2011р. (т.2 а.с. 73, 74).

Вказані документи містять підписи відповідальних за проведення операцій осіб і скріп лені печатками сторін Договору. Відсутність печатки в окремих накладних на товар не впливає на дійсність таких документів зважаючи, що їх інші показники та реквізити узгоджуються і не суперечать матеріалам справи. Відсутність місця складання в накладних на товар, про що зазначається в акті перевірки, у даному випадку також не свідчить про недійсність таких накладних і не спростовує достовірність зафіксованих у ній відомостей про господарську операцію. Щодо податкових накладних, то недоліків у їх заповненні перевіркою не виявлено, а під час судового засідання відповідачем не зазначено суду.

На вимогу суду позивач надав додаткові докази на підтвердження придбання шпал і брусів:

- факсограми між ПрАТ "Київ-Дніпровське МППЗТ" та його фі ліями щодо необхідності Тернопільській філії забезпечити закупівлю, відправку та докумен тальне оформлення шпал та брусів, а також щодо необхід ності іншими філіями -безпосе редніми набувачами товарів забезпечити їх отримання та його документальне оформлення (т.2, а.с. 163-215);

- плани-заявки у період з листопада 2009р. по листопад 2010р. директору ПП "Сенед" ОСОБА_5 про необхідність поставки певного товару із зазначенням його філії-одержувача, найменування та кількості товару, термінів та місця поставки (т. 2, а.с. 216-229).

- акти приймання-передачі товару по філіям (т. 3, а.с. 122-147), у т.ч.:

- №1 від 26.11.2009р., 320 шт.;

- №2 від 07.12.2009р., 220 штук;

- №3 від 07.12.2009р., 220 штук;

- №4 від 08.12.2009р., 270 штук;

- №5 від 08.12.2009р., 270 штук;

- №6 від 09.12.2009р., 180 штук;

- №7 від 17.12.2009р., 90 штук;

- №8 від 09.12.2009р., 270 штук;

- №9 від 24.12.2009р., 180 штук;

- №10 від 24.12.2009р., 70 штук;

- №11 від 24.12.2009р, 70 штук;

- №12 від 24.02.2010р., 180 штук;

- №13 від 12.03.2010р., 180 штук;

- №14 від 18.03.2010р., 150 штук;

- №15 від 22.03.2010р., 150 штук;

- №17 від 01.04.2010р., 150 штук;

- №18 від 22.04.2010р., 150 штук;

- №19 від 06.04.2010р., 300 штук;

- №20 від 14.04.2010р., 360 штук;

- №21 від 13.05.2010р., 200 штук;

- №22 від 14.05.2010р., 200 штук;

- №23 від 17.05.2010р., 360 штук;

- №24 від 01.06.2010р., 300 штук;

- №26 від 11.06.2010р., 300 штук;

- №27 від 14.06.2010р., 90 штук;

- №28 від 14.06.2010р., 90 штук;

- №29 від 14.06.2010р., 90 штук;

- №30 від 15.06.2010р., 270 штук;

- №31 від 16.06.2010р., 265 штук

- №32 від 22.06.2010р., 270 штук;

- №33 від 19.07.2010р., 100 штук;

- №34 від 19.07.2010р., 231 штук;

- №35 від 21.07.2010р., 180 штук;

- №36 від 22.07.2010р., 90 штук;

- №37 від 22.07.2010р., 90 штук;

- №39 від 25.08.2010р., 180 штук;

- №40 від 25.08.2010р., 90 штук;

- №41 від 25.08.2010р., 90 штук пере дали, 62 штуки прийняли;

- №42 від 03.09.2010р., 147 штук;

- №43 від 09.09.2010р., 90 штук;

- №44 від 09.09.2010р., 90 штук;

- №45 від 20.09.2010р., 90 штук;

- №46 від 20.09.2010р., 270 штук;

- №48 від 23.09.2010р., 90 штук;

- №49 від 23.09.2010р., 180 штук;

- №50 від 24.09.2010р., 180 штук;

- №51 від 24.09.2010р., 180 штук;

- №52 від 24.09.2010 р., 180 штук;

- №53 від 01.10.2010р., 90 штук;

- №54 від 01.10.2010р., 180 штук;

- №55 від 04.10.2010р., 90 штук;

- №56 від 01.10.2010р., 90 штук;

- №57 від 04.10.2010р., 90 штук;

- №58 від 04.10.2010р., 90 штук;

- №59 від 04.10.2010р., 60 штук;

- №60 від 04.10.2010р., 30 штук

акти приймання-передачі брусу дерев'яного просочених по філіям:

- №16 від 19.03.2010р., 1 штука;

- №62 від 02.11.2010р., 2 штуки;

- №63 від 01.12.2010р., 2 штуки

акти приймання-передачі шпал та брусу дерев'яного просочених по філіям:

- №25 від 03.06.2010р., брус - 1 штука, шпали - 300 штук;

- №38 від 30.08.2010р., шпали -200 штук, брус -1 штука;

- №47 від 23.09.2010р., шпали -90 штук, брус -1 штука;

- №52 від 01.10.2010р., шпали -270 штук, брус -1;

- №61 від 04.10.2010р., шпали -180, брус -2 штуки

Аналогічні акти приймання-передачі товару (т. 3 а.с. 201-250, т. 4 а.с. 1-14) надані до суду ПП "Сенед" у відповідь на ухвалу від 19.01.2012р. про витребування матеріалів.

На час проведення господарських операцій ПП "Сенед" мало відповідну госпо дарську правосуб'єктність: зареєстровано в установленому законом порядку як юридична особа -свідоцтво серія А00 №556406, ідентифікаційний код (код ЄДРПОУ) 30588654; перебувало на обліку як платник податків в Козівській міжрайонній ДПІ Тернопільської області за №32 згідно довідки від 27.10.2009р. №1163 (форма №4-ОПП); мало статус платника ПДВ -свідоцт во №100246483 від 24.09.2009р. (т. 1 а.с. 119-123). Діяльність ПП "Сенед" здійснює на підставі Статуту, зареєстрованого 01.03.2000р. реєстраційний №0010029 (т.1 а.с. 115-118) Видами діяльності ПП "Сенед" серед іншого зна читься -оптова торгівля будівельними матеріалами.

Придбання товару здійснювалося позивачем для подальшого використання у влас ній господарській діяльності позивача та його філій, зокрема для ремонту та відновлення (заміна непридатних) заліз ничних шляхів, що виз нається і не заперечується сторонами. Додатково позивач надав до суду складені філіями акти виконаних робіт із заміни та укладки шпал, акти списання матеріальних цінностей (т. 2 а.с. 230-252, т. 3 а.с. 1-83). При цьому згідно службової записки начальника відділу з питань координації закупівель ПрАТ "Київ-Дніпров ське МППЗТ" ОСОБА_6 від 02.03.2012р. (вх.) (т. 4 а.с. 19) в період виконання Договору від 24.11.2009р. №01 з ПП "Сенед" на постачання шпал та брусу інших договорів на поста чання даного товару не укладалося.

Із зазначеними документами представники відповідача ознайомлювалися, про що свідчать розписки у справі, водночас в ході розгляду справи представниками відповідача заперечень усних чи письмових проти даних письмових доказів не надійшло. Доказів, які б вказу вали на недійсність чи фальшивість наданих позивачем і витребуваних судом документів або їх невідпо відність нормативно-правовим актам відпо відач суду не представив, тому підстав не брати їх до уваги у суду немає.

Під час розгляду справи представник відповідача обґрунтовувала свої заперечення від сутністю доказів транспортування чи зберігання ПП "Сенед" товарів, що слідує з відсутності товарно-транспортних накладних, а також з письмових пояснень директора ПП "Сенед" ОСОБА_5 Однак дані заперечення є необґрунтованими, що вбачається з наступного.

У своїх письмових поясненнях директор ПП "Сенед" ОСОБА_5 (т.3 а.с.84) підтверджує здійснення поставок товарів, проте ствер джує, що таку поставку здійснювали пер вісні продавці товарів, а не безпосередньо ПП "Сенед". Такі його пояснення не свідчать про неможливість здійснення поставку товарів і не суперечать іншим матеріалам спра ви, водночас відповідачем вони трактуються вочевидь помилково, од нобічно й не об'єктивно, як немож ливість саме Постачальника здійснити поставку. При цьому доказів неможли вості ПП "Сенед" забезпечити поставку через інших господарюючих суб'єктів у розпоря дженні відповідача не було і немає.

Відсутність у ПП "Сенед" фондів і ресурсів, необхідних для виробництва, перевезення, наван таження чи зберігання товарів (шпал та брусу), не впливає на вирішення даної справи, оскільки ПП "Сенед" такі виробничо-господарські процеси безпосередньо самостійно не здійс нювалися. Відсутність товарно-транспортних накладних чи інших транспортно-супровідних документів, в дано му випадку, не є переконливим і достатнім для суду аргументом на спросту вання факту поставки товарів, який в достатній мірі під тверджується іншими наданими позивачем і зібраними судом доказами по справі.

Між тим, можливість забезпечення виконання ПП "Сенед" господарських зобов'язань підтвер джується також наяв ним у справі дилерським договором №4/2 від 02.11.2009р. між ПП ОСОБА_7 (Виробник) та ПП "Сенед" (Дилер), згідно з яким останньому передано право на реалізацію товарів, що виробляються Виробником: брус дерев'яний у кіл-ті 12 комплектів, шпали дерев'яні в кількості 12000шт., які призначені для поставки ПрАТ "Київ-Дніпровське МППЗТ" (т. 1 а.с. 124, 125); сертифікатом відповідності №UA1.059.0040447-09 (серія ВВ №293644) шпал дерев'яних з сосни просочених типів І та ІІ (т. 1 а.с. 126); а також укладеними договорами з іншими Продавцями шпал і брусу: ПП "Топран", ПП "Мега", ПП "Развилка", ТОВ "Арабаскале", ТОВ "Будівельна компанія "Дако", ТОВ "Торгівельна компанія "Промбудпортал", ПП "Джет Трейд Сервіс", ЗАТ "Картель" (т. 3 а.с. 173-200).

Отже, наявні у справі документи, які є належними, допус тимими, достат німи доказами в справі, що підтверджують здійснення господарсь ких операцій і зас від чують факт прид бання позивачем товарів для використання у власній господарській діяльності та у зв'язку з цим понесення позивачем витрат, а також вказують на наявність законних підстав для включення цих витрат до складу валових. Водночас нарахування і сплата ПДВ у ціні прид баної продукції, підтверджена належно оформленими податковим накладними, є підставою для включення таких сум ПДВ до складу податкового кредиту.

Збільшення позивачем валових витрат та податкового кредиту відповідно на суму 984'990 грн. та 183'858 грн. є правомірним і спростовує зазначені в акті порушення Законів №334/94 і №168/97 та виключає заниження податку на прибуток та ПДВ.

Крім зазначеного вище, при вирішенні справи суд враховує наявні у справі:

- акт Козівської Міжрайонної ДПІ Тернопільської області від 01.06.2011р. №159-23/30588654 виїзної позапланової перевірки ПП "Сенед", згідно з п. 3.8 якого ревізорами не виявлено порушень чи розбіжностей по фінансово-господарським відносинам з ПрАТ "Київ-Дніпровське МППЗТ" (т. 4 а.с. 112);

- відповідь ДПІ від 20.04.2012р. №2861/10/22-216 на заперечення позивача на акт його планової перевірки від 06.04.2012р. №425/22-222-04737111, згідно з п. 1 якою відповідач дійшов висновку про недостатність в його розпорядженні доказової бази протиправності дій позивача по взаємовідносинам з ПП "Сенед" за період, який охоплений цією перевіркою -з 01.07.2010р. по 31.12.2011р., та наявність у позивача права на включення здійснених у цей період витрат та сплаченого ПДВ на включення до валових витрат та податкового кредиту (т. 4 а.с. 118-128, с. 2-4).

Натомість відповідач, який стверджує про неправомірність формування валових витрат та податкового кредиту з підстав недійсності та нікчемності правочину, відсутності намірів на створення правових наслідків і порушення публічного порядку, не представив суду необхідних в цьому випадку доказів у підтвердження наявності даних обставин і не спростував доводів та доказів позивача.

Відповідачем не надано до суду доказів наявності заві домо умисної мети чи факту спрямо ваності договору від 24.11.2009р. на пору шення консти туційних прав і свобод людини і громадянина, зни щення, пошкодження майна фізич ної або юридичної особи, держави, АР Крим, територіальної громади, незаконне заво лодіння ним, з чим ч. 1 ст. 228 ЦК пов'язує визначення порушення публічного порядку, а відтак вважати такий договір нікчем ним згідно з ч. 2 ст. 228 ЦК у суду достатніх підстав немає.

В той же час, укладений позивачем договір з ПП "Сенед" не визнається законом як недійсний (нікчемний), його зміст не суперечить національному законодав давству, цвіль ний оборот предметів договору (шпали і брус) не заборонені та не обмежені в Україні, а самі по собі такі договори (їх окремі положення) не порушують пуб лічний порядок.

Також безпідставними є твердження відповідача про недійсність і фіктивність догово ру від 24.11.2009р. №01, оскільки відповідач не надав обов'язкових в такому випадку судових рішень про виз нання договору недійсним у зв'язку з порушенням приписів ст. 203 ЦК (ч. 1 ст. 215 ЦК) або недійсним у зв'язку з його фіктивністю (ст. 234 ЦК), або визнання договору недійсним у зв'язку з порушенням інтересів держави та моральних засад сус пільства (ч. 3 ст. 228 ЦК), або визнання недійсним господарського зобов'язання (ст. 207 ГК).

Посилання відповідача на ознаки фіктивності ПП "Сенед" не є доказом у даній справі, так як не є юридичним фактом. Згідно із ст. 55 1 ГК наявність ознак фіктивності дає підстави для звернення до суду про припинення юридичної особи, в т.ч. визнання реєстраці йних документів недійсними, однак відповідних рішень судів відповідач не представив.

З урахуванням вищевикладеного, наведені в акті перевірки висновки і стверджувані відповідачем порушення є необґрунтованими і безпідставними, оскільки всупереч п. 83.1 ст. 83 ПК зазначені відповідачем без належних і достатніх матеріалів, які достовірно підтвер джували відповідні юридичні факти і могли бути підставою для висновків про недійсність правочину та заниження податкових зобов'язань.

Інших переконливих аргументів та доказів проти позову відповідач суду не навів.

Вирішуючи спір, суд виходить з того, що наявні у справі та досліджені судом докази у своїй сукупності і взаємозв'язку підтверджують наведені позивачем обставини щодо фактич ності придбання товарів, і вказують на відсутність заниження податкових зобов'язань з податку на прибуток та ПДВ. Натомість відповідач не довів достовірність заниження позивачем своїх податкових зобов'язань з податку на прибуток та ПДВ, не спростував надані позивачем доводи і докази, а висновки і обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, не підтвер джені необхідними у цьому випадку фактами і доказами. Оформлений відповідачем акт пере вірки, як носій доказової інформації, не є достатнім доказом для висновку про заниження податку на прибуток та ПДВ і не спростовує достовірність задекла рованих позивачем сум валових витрат та податкового кредиту.

Недостатність наданих ДПІ доказів і недоведеність відповідачем, на якого КАС пок ладає тягар доказування правомірності прийнятого рішення, тих обставин, які стали підста вою для прийняття такого рішення, свідчить про неправомірність і необґрун тованість грошо вого нарахування, що є підставою для визнання протиправними і скасування податкових пові домлень-рішень від 31.01.2011р. №№0000062303/0, 0000072303/0 і задоволення позову.

Виходячи з меж позовних вимог, завдань адміністративного судочинст ва та критеріїв оцінювання рішень, дій, бездіяльності суб'єктів владних повноважень, визначених у ст. 2 КАС, враховуючи встановлені судом факти і наведені мотиви та керуючись ст.ст. 2, 6, 9, 11, 70, 71, 76, 79, 86, 138, 158-163 КАС, суд

п о с т а н о в и в:

1. Задовольнити адміністративний позов Приватного акціонерного товариства "Київ-Дніпровське міжгалузеве підприємство промислового залізничного транс порту".

2. Визнати протиправними і скасувати податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Дніпровському районі м. Києва від 31.01.2011р. №№000062303/0, 0000072303/0.

3. Присудити на користь Приватного акціонерного товариства "Київ-Дніпровське міжгалузеве підприємство промислового залізничного транс порту" судові витрати (державне мито) у сумі 3,40 з Державного бюджету України.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження. Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду в порядку, встановленому ст.ст. 185-187 КАС. Апеляційна скарга на постанову подається до протягом 10 днів з дня отримання копії її повного тексту

Суддя Д.А. Костенко

Дата ухвалення рішення15.05.2012
Оприлюднено19.06.2012
Номер документу24715249
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-10575/11/2670

Ухвала від 23.09.2015

Адміністративне

Верховний Суд України

Самсін І.Л.

Ухвала від 19.01.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Костенко Д.А.

Ухвала від 12.09.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Костенко Д.А.

Ухвала від 06.07.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 01.07.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 10.04.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бистрик Г.М.

Постанова від 15.05.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Костенко Д.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні